Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X6 xDrive40d – SUV pro 2+3

Roli superdieselu ve výstředním SUV ze Spartanburgu hraje pořád šestiválec! Jak zvládá 225 kW a 600 Nm zbytek auta?
Zpět na článek
13. 10. 2011 11:15
neregistrovaný "FR34K"
13. 10. 2011 11:22
13. 10. 2011 11:52
13. 10. 2011 13:40
13. 10. 2011 14:16
13. 10. 2011 14:39
13. 10. 2011 14:52
13. 10. 2011 14:42
13. 10. 2011 15:01
13. 10. 2011 15:23
13. 10. 2011 15:26
13. 10. 2011 15:50
13. 10. 2011 15:39
13. 10. 2011 15:54
13. 10. 2011 16:23
13. 10. 2011 11:36
13. 10. 2011 11:50
13. 10. 2011 12:00
13. 10. 2011 12:05
13. 10. 2011 12:23
13. 10. 2011 12:10
13. 10. 2011 13:07
13. 10. 2011 14:51
13. 10. 2011 15:03
15. 10. 2011 01:58
13. 10. 2011 15:47
neregistrovaný "alfa_lover"
13. 10. 2011 18:24
neregistrovaný "alfa_lover"
14. 10. 2011 10:44
neregistrovaný "alfa_lover"
14. 10. 2011 21:17
neregistrovaný "alfa_lover"
15. 10. 2011 19:32
neregistrovaný "alfa_lover"
16. 10. 2011 15:52
neregistrovaný "alfa_lover"
13. 10. 2011 21:19
13. 10. 2011 22:58
14. 10. 2011 06:55
14. 10. 2011 09:39
14. 10. 2011 09:18
14. 10. 2011 13:38
15. 10. 2011 15:19
14. 10. 2011 20:11
14. 10. 2011 22:01
15. 10. 2011 11:44
15. 10. 2011 13:29
15. 10. 2011 03:45
14. 10. 2011 19:14
14. 10. 2011 20:13
14. 10. 2011 21:54
14. 10. 2011 09:36
14. 10. 2011 19:13
14. 10. 2011 20:08
14. 10. 2011 21:52
14. 10. 2011 23:10
15. 10. 2011 08:22
15. 10. 2011 11:46
15. 10. 2011 13:26
15. 10. 2011 14:20
15. 10. 2011 19:13
15. 10. 2011 22:31
16. 10. 2011 13:28
15. 10. 2011 11:40
15. 10. 2011 13:27
15. 10. 2011 14:22
16. 10. 2011 08:29
16. 10. 2011 10:38
16. 10. 2011 11:02
16. 10. 2011 20:23
16. 10. 2011 11:22
17. 10. 2011 05:12
neregistrovaný "FR34K"
13. 10. 2011 11:15
vzhled
Většina aut, co se mi při uvedení na trh nelíbí, časem tak nějak "zkrásní" a už se z nich člověku aspoň nezvedá kufr. Ale tohle auto je pořád stejná hrůza. 8-s
Rozbalit vlákno
14
13. 10. 2011 11:22
Re: vzhled
a jeho kupujici navic trpi podivnou psychiatrickou diagnozou.
13. 10. 2011 11:52
Re: vzhled
Není to špatné auto - jezdil jsem 50i .... Jenom pořizovací a provozní náklady jsou naprosto mimo (mnou) akceptovatelnou úroveň .... Ale rozhodně lepší vstupenka do prémiového světa než dříve diskutované 116 ;-) .
13. 10. 2011 14:16
Re: vzhled
Jak se to vezme, ve 116 si člověk alespoň nepřipadá jako drogový dealer.
13. 10. 2011 14:39
Re: vzhled
Kupodivu to si nemyslím ..... Tohle auto je opravdu něco jiného, takže velká část majitelů firem (s obratem vyšším než xx mil) ve věku pod 40 let ho prostě musela mít ..... zajímavé je, že ho poměrmě brzo předávají dále, teda svým drahým polovičkám, alespoň teda vím o 3 takových případech .....
13. 10. 2011 14:52
Re: vzhled
Nezpochybňuju kvality X6, ty jsou jasné, ale fakt, že v tom člověk vypadá jako totální macho je očividný...
13. 10. 2011 14:42
Re: vzhled
To by jsi nemohl sednout prakticky do ničeho z německé prémie. Ten nízkorozhledový názor, že ten, kdo jezdí BMW/MB/Audi, je drogový dealer/mafián, nebo na to někde nakradl je stále přítomný.
13. 10. 2011 15:01
Re: vzhled
Takhle jsem to absolutně nemyslel! Německou prémii respektuju, ale tyhle SUV opravdu někdy vypadají jako kdyby je řídil samotný Al Capone, i když ten měl styl....
Nedávno jsem si všiml u Shellky řidiče S500 4Matic, pán ve středním věku, vypadal naprosto v pohodě, nepotřebující "hustokáru" proste jen zastavil natankovat do skvělého auta na které evidentně nemusel škudlit. :yes:

EDIT: K těm černým sklům a barvě už zbývá jen značka 6A6 6666 nebo tak něco, to je jako poznávací znamení. Psychicky vyrovnaný člověk, byť zajištěný tohle nemá zapotřebí nebo ano?
13. 10. 2011 15:23
Re: vzhled
Nemířil jsem až tak přímo na tebe, ale obecně a tvůj příspěvek se k tomu hodil ;-) . Spíš takové povzdechnutí nad malostí a paušalizováním na které lze narazit. S tím, že psychicky vyrovnaný člověk na sebe opravdu nepotřebuje upozorňovat absolutní souhlas.
13. 10. 2011 15:26
Re: vzhled
Neberu to osobně, tohle je názorová diskuze :-)
Jen se někdy pozastavuju nad tím jaký člověk takové auto musí řídit... Taky jsou často v vidění namóděné blondýnky, ale to je zase jiná diskuze >:D
13. 10. 2011 15:50
Re: vzhled
Jo, někdy si člověk řekne chudák auto.
13. 10. 2011 15:39
Re: vzhled
Bohužel je to tak, někteří lidí opravdu posuzují ostatní podle toho v čem jezdí, což samozřejmě ústí v naprosto nesmyslné závěry...

Tím nechci nijak útočit na Martina, myslím to obecně.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 15:54
Re: vzhled
X6 ale zbuzuje tolik nenávisti jako jsem ani zdaleka nezaznamenal u žádného auta... Možná podvědomě nějaký arogantní vzhled?
13. 10. 2011 16:23
Re: vzhled
Asi ano. Ostatně si myslím, že takový vzhled byl i cílem designérů. Na některých trzích (USA, Asie...) je to asi výhoda, ale třeba u nás to tomu autu možná spíš škodí.
13. 10. 2011 11:36
Spotreba
Jak mohli namerit prumer 7.5L, kdyz to pri ustalene rychlosti 100km/h (coz je skoro idealni rychlost pro spotrebu) zere 7.2L, s timhle se proste za 7.5L jezdit neda, tak tech 10L bude minimum. Soudruzi z EU by se meli nad vypoctem zamyslet a ne zakazovat detem do sesti let nafukovat balonky ;-\
PS: kdybychom byli v US, uz by bylo dost zalob na automobilky kvuli spotrebe
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
13. 10. 2011 11:50
Re: Spotreba
Ideální rychlost pro spotřebu je menší... obzvláště u takové obludy :-).
Avatar - palokalo
13. 10. 2011 12:00
Re: Spotreba
ked si das tempomat na 50 kmh tak ti to tam na rovinke toci urcite okolo 1000 otacok tak to zerie malo.. a o tom test spotreby je tam sa nejde stale 100 kmh rychlostou vacsina testu mimo mesta je 80 a aj menej. A maximum je 120.
13. 10. 2011 12:05
Re: Spotreba
pri dodrzani rychlostnych limitov a normalnej techniky jazdy nie je problem sa velmi tesne priblizit k udavanej spotrebe.
Samozrejme akekolvek vyuzitie inak impozantneho vykonu sa na spotrebe samozrejme prejavi. To snad chape kazdy...
13. 10. 2011 12:23
Re: Spotreba
Holt existují i lidé,kteří jezdí brzda,plyn,180 po dálnici a myslí si,že budou jezdit na vzduch...Normální člověk pochopí,že když bude jen lehce mazlit plyn,což u týhle nafty bohatě stačí,bude spotřeba kolem 8,5 litru bez větších problémů...a taky pochopí,že když to bude hnát,poletí to přes 13l...Ještě bych podotknul,že testovací vozy mají většinou málo najetých kilometrů,tudíž je spotřeba vyšší,ale to by měl redaktor podotknout,pokud tomu tak je...
Avatar - kari.laz
13. 10. 2011 12:10
.
Designově tohle auto hodnotit nebudu, protže se mi prostě nelíbí. Ale zdá se, že spojení téhle převodovky s tímhlke motorem je naprosto dokonalé. Přecijenom nafta se k SUV tak nějak hodí, takže motor s výkonem 225KW a krouťákem 600Nm jsou skoro snové parametry. Mslím, že dist kupců k této kombinaci sáhne a není se co divit. Zde se patří nejde jinak než zatleskat.
Sice Audi je s dieselama o něco dál v této kategorii (V8 TDI, V12 TDI) Ale i tak si myslím, že toto spojení v X6 patří ke špičce co člověk v kategorii SUV může dostat. :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2011 12:57
Odporný tupý prasopes
Fujtafl to je ale hnus tohle. I když zdejší usus velí raději počkat na rádoby kvalifikovaný soud zdejšího arbitera elegantiarum, mistra těžkého pera a logicky i stylisticky zcela nesmyslných rádoby květnatých leč veskrze dutých frází super-high-endového-sub-mainstreama GTI! Pro obé platí :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
13. 10. 2011 13:07
Fuj
Je to katastrofa. Na těch šlupkách to vypadá jako trakař a jen to upozorňuje na tučnou masu plechu nad zadním blatníkem. Děs běs, jedno z nejhnusnějších aut posledních let. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vampix(Diesel Power)
13. 10. 2011 13:34
100 lidí 100 chutí
Je zajímavé kolik lidí tohle auto nesnese a přitom všichni moji známí a všichni co se svezli tak říkali jak není úžasné. Jasně, sem ovlivněn tímto autem, máme ho doma, jezdím s nim a mám to auto rád. Je to auto které jezdí za nějakých 9-10 (bavím se o 6ti kvaltu, 210kW) a věřím že s 8mi stupňovou převodovkou pojede i za lehce přes 8. To auto prostě je minimálně praktické, ale maximálně klame tělem. A podvozek je toho důkazem. Tam kde mi silnější konkurent na rovince začal mírně ujíždět, tak na další zatáčce po stoupání sem ho bral z vnějšku.... Nechci si tady dokazovat koho sem kde předjel a jaký nejsem borec. Ne to opravdu nejsem. Ale jde o to pochopit, že v době kdy 90%(a to si myslím uvádím ještě málo) SUV jezdí výhradně po silnici, je tohle nejlepší možná varianta, protože na té silnici jezdí jako sedan. Kontroverzní design je otázka jedince, ale prodeje a četnost vozidel myslím, hovoří sama za sebe. A když už došlo na lámaní chleba, vždycky sem s X6 vyjel kam sem potřeboval...
Rozbalit vlákno
29
13. 10. 2011 14:31
Re: 100 lidí 100 chutí
Nejsem příznivce X6, ale pokud se oprostím od toho jak působí na okolí, tak čistě esteticky se mi celkem líbí. Problém je především v měřítku a jak jsem psal nahoře, člověk v tom vypadá jako kdyby měl v kufru mrtvolu, tím spíš s tmavými skly a v černé barvě. Bílá je zase módní podnikatelský kýč, něco jako věžičkové vily 90-tých let.
Kromě lepšího výhledu a velmi sporné bezpečnosti pro tohohle mastodonta moc výhod nezbývá i když musím uznat, že je svým způsobem impozantní. Spotřeba odpovídá benzínovému kombi vyšší střední, prostornost a bezpečnost je též srovnatelná. Jistě, tohle má mega krouťák a kola velké tak, že se vejde do kufru jen jedno. Nicméně pořád mi vrtá hlavou proč nevzít kombi 535... - dosaďte si písmenko dle nájezdu.
13. 10. 2011 14:41
Re: 100 lidí 100 chutí
Dovolíš jako majitel X6 otázku? Zajímalo by mě, proč si vybral tohle auto a ne třeba 530xd nebo 535d (ať sedan nebo touring)? Já pořád nemůžu přijít na nic, v čem má to X6 výhodu kromě mírně větších terénních schopností, které ovšem - jak sám píšeš - využije málo majitelů. Jinak zbývají jen věci typu vzhled, image atd. Proti tomu nic, ale fakt se Ti X6 líbilo víc než "pětka"?

Jinak mi sedan / kombi řady 5 přijdou dynamičtější, pohodlnější, lepší v zatáčkách, úspornější (...) a kombi i praktičtější.
13. 10. 2011 14:54
Re: 100 lidí 100 chutí
"Jinak zbývají jen věci typu vzhled, image atd." veci typu vzhlad??? to je podla teba tak okrajova zalezitost pri vybere auta??
13. 10. 2011 15:00
Re: 100 lidí 100 chutí
To ani ne, ale překvapovalo by mě, kdyby se někomu výrazně víc líbilo X6 než řada 5. A pokud by se někomu obě ta auta líbila plus mínus stejně, tak by o výběru měla rozhodovat další kritéria.

Jasně, pokud se někomu X6 líbí a "pětka" ne, tak není o čem. Pokud byl design hlavní důvod koupě X6, není co dodat.
13. 10. 2011 15:10
Re: 100 lidí 100 chutí
No vidis :-)
Napr. moj otec sa pri kupe rozhodoval medzi X5 a 5touring a nakoniec sa rozhodol pre X hlavne pre jemu pohodlnejsie nastupovanie a vystupovanie. Takze aj taketo kriteria obcas rozhoduju :-)
13. 10. 2011 15:19
Re: 100 lidí 100 chutí
Proto se ptám majitele X6, zajímají mě jeho důvody.

Nastupování - to je zřejmě taky velmi individuální, mě to právě do velkých SUV přijde spíš horší, člověk se musí "vytáhnout" nahoru, místo aby si lehce "klesl" do sedadla v "běžném" autě.
13. 10. 2011 15:53
Re: 100 lidí 100 chutí
Majitel nejsem, ale k jedné X6 mám hodně blízko.
Ty důvody jsou bezpečí, výhled, pocit nedotknutelnosti a čtyři luxusní křesla na palubě.
13. 10. 2011 16:30
Re: 100 lidí 100 chutí
Ano, to by tak odpovídalo, zejména ten "pocit nedotknutelnosti", obávám se.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:45
Re: 100 lidí 100 chutí
Teď budu trochu vulgární. Ale podle mého názoru pocit "nedotknutelnosti" vymysleli ti co na to nemaj. Je to prostě jen mýtus. Ten kdo ho má bude ho mít ve starém golfu i v X6. Je to totiž o lidech nikoliv o autech. Musel bych si dojít k psychiatrovi pro prášky pokud by se moje osobnost mněnila podle toho v jakém autě jedu a jak většinou usuzujéí pisatelé v diskuzích...
13. 10. 2011 16:48
Re: 100 lidí 100 chutí
Ne, je to o tom, že si každý rozmyslí vybržďovat dvouapůltunový SUV, je to o tom, že když ti do obličejé míří dvě deseticentimetrový koncovky, rozmyslíš si i lepení na zadek a tak... :-)
A dost to má společnýho i třeba s vyjížděním z vedlejší, to je prostě podvědomí.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:54
Re: 100 lidí 100 chutí
A na co tedy spoléhá kluk ve starém trojkovém BMW? Napadá mě jen anděl strážný.
13. 10. 2011 17:02
Re: 100 lidí 100 chutí
Taky mají značnou úmrtnost. >:-[]
13. 10. 2011 16:59
Re: 100 lidí 100 chutí
Neber to osobně (nebylo to tak míněno), ale prostě mám pocit, že někdy řidiči drahých a silných aut a SUV zvlášť příliš spoléhají na jejich techniku. Ta je jistě skvělá, ale ne všemocná. Kolikrát se mi stalo, že mě někdo předjížděl třeba v mlze, hustém dešti nebo na náledí naprosto nesmyslnou rychlostí - a velmi často to byla právě velká SUV (nejen BMW samozřejmě). A i když takové auto má skvělou trakci, elektroniku atd., tak na tom náledí nebude brzdit o moc líp než kdejaký kompakt s ESP. A v mlze ti už auto nepomůže vůbec, kromě výjimek s nočním viděním.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 17:13
Re: 100 lidí 100 chutí
Tak každý jezdíme jinde a máme jinou zkušenost. Pokud by mi někdo řekl abych označil řidiče kteří mě nejčastěji ohrozili ta křeknu obchodní zástupci a řidiči firemních kombíků. Ale nedokázal bych určit přesný typ vozu a vím že SUV by to nebylo. Mám najeto za deset let kolem 800tis km. Ale jak říkám je to jen moje osobní zkušenost takže se nebudu přít.
14. 10. 2011 08:37
Re: 100 lidí 100 chutí
Záleží na lidech. Já mám zážitek z posledních 2 skoro nehod, že mne v obou případech nedobrzdila (zastavila vedle v prázdném protisměru) mamina ve felicii, která krotila vzpouru dětí na zadních sedačkách, než aby koukala, jaké barva svítí na semaforu. Znamená to, že by jsme měli Felicie odstranit ze silnic, nebo obligátní, že ženy neumějí řídit ? Ne. Stane se. Nikdo nejsme bezchybní.
Avatar - positivemind
13. 10. 2011 18:29
Re: 100 lidí 100 chutí
S větším autem přichází větší zodpovědnost. Já se s velkým SUV začal chovat ohleduplněji, to by měl každý řidič takového auta.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 15:58
Re: 100 lidí 100 chutí
Odpovím za sebe. Protože jsem 530d r.v 2007 míval. X6 sem nikdy nechtěl. Obecně sem předtím řídil ML, Q7, XC90.. a bylo to pro mne nezáživný. X6 ale jezdila o hodně lépe než 530d s M paketem! Nemyslím motor ale podvozek.
13. 10. 2011 16:19
Re: 100 lidí 100 chutí
Lépe ve smyslu komfortu? Nevěřím, že by vysoké těžké SUV mohlo být oproti 530d lepší (stabilnější, rychlejší, lépe ovladatelné...) v zatáčkách, tedy s výjimkou výhod daných systémem xDrive, což by ovšem řešilo 530xd.

A komfort byl zase asi výsledkem toho, že 530d jsi měl s M-packetem, ne? Mimochodem na jakém rozměru kol? A používal jsi runflaty?
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:24
Re: 100 lidí 100 chutí
Věřím že nevěříš. To je totiž hlavní problém. Dokud si to neprojedeš nemůžeš uvěřit. Mě musel prodejce přemlouvat ať si ho na dva dny půjčím. Nechtěl jsem další nudné SUV s vlastnostmi autobusu. Nešlo o komfort ten byl u x6 mírně lepší. Především jde o jízdní vlastnosti. Samozřejmost s jakou auto jde do zatáčky.... Nemám sebemenší důvod nějak x6 nadhodnocovat. Má spoustu chyb jak píšu v recenzi, ale vždy mě rozčiluje ( neber si to osobně ) když mě někdo přesdvědčuje jaké to auto je a přitom v něm nikdy nejel.....

Jinak 530d jezdilo na 19" a X6 na 20"
13. 10. 2011 16:29
Re: 100 lidí 100 chutí
Přiznávám, že s X6 jsem nejel, protože mě SUV nikdy neoslovovala, zatímco o "pětce" jsem uvažoval a tak jsem se s minulou i současnou projel.

Díky za odpověď. :yes:
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:35
Re: 100 lidí 100 chutí
Málokdo umí přiznat. Respekt.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
13. 10. 2011 22:26
Re: 100 lidí 100 chutí
Auto sem si nekupoval já, nýbrž můj otec, věk 50, podnikatel co nacestuje ročně již pouze přes 30 tisic. Předtím byla starší generace x5 3.0d. SUV kategorie se mu líbila, značka BMW taky. Chtěl novou X5, jenže přišla X6, která vypadala jinak, líbil se mu design, v "reklamní" červené je to auto prostě hezké a mně se líbí taky. Po projížďce, s xdrive35d, motor který měl o 50kW víc než stará X5, podvozek na úrovni slušného sedanu, zjistil, že nic víc nepotřebuje. Zůstal zachován vyšší posed, což je prostě výhoda, dostal navíc dynamiku a spotřeba zůstala +- stejná.

V době pořízení X6 panovala ještě stará 5ka a tak nebyl důvod jít do staré generace. Dnes, kdy se možná chystá další obměna vozového parku, zvažuje třeba 5GT, ale tam už je to podle mně větší pruser s exteriérem, hlavně zezadu. Jenže zase vnitřní prostor, provedení, pohodlí, a přitom je to pořád výš než sedan. A jelikož již taťka nenajede tolik ročně jako kdysi, tak zvažuje i návrat k nižším vozům, 5er, 7er i za cenu ztráty toho vyššího posedu. Prostě lidské preference jsou různé a mění se.

Já osobně jezdím v BMW 320d (manual, zadokolka) a s X6 jezdím velmi rád. Protože se v ní jezdí prostě dobře, ať už po okreskách kde v zatáčkách sedí jako trojka s m-paketem, nebo po dálnici Ostrava - Praha - Ostrava kdy se prostě po jízdě necítím zdrcen nebo unaven. Nemohu říct, že bych si dokázal X6 pořídit jako jediné své vozidlo dejme tomu na 10-15 let, ale pokud bych se pokukoval po této kategorii vybíral bych mezi X5,X6(mně se prostě líbí) a Cayennem.

Každý máme své preference a volný výběr na trhu. Já sem chtěl naznačit, že tohle hybridní SUV jede prostě dobře, jsou lidi kterým se líbí a tak prostě s tím nemají problém ho řídit. Druhé SUV takového vzhledu nenajdete a osobně sem se ještě nesetkal se člověk co by mi řekl, mně se to nelíbí.
13. 10. 2011 16:17
Re: 100 lidí 100 chutí
Podla mna kto chce "badass" auto si kupi Escalade. Ty co maju X6 su pre mna fakt len sedlaci co proste nemaju gule na badass auto tak si kupia "BayrischerMistWagen x6".
13. 10. 2011 16:26
Re: 100 lidí 100 chutí
Escalade je k smíchu.
To je jako kdybys srovnával Hyundai Coupé a Ferrari 430. Jo, obojí je placatý, ale...
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:33
Re: 100 lidí 100 chutí
Escalade je super. Pokud chceš jezdit rovně. Vždycky se mi líbil do té doby než jsem si ho projel...
13. 10. 2011 16:41
Re: 100 lidí 100 chutí
Já jsem ho projel taky a nevidím důvod, proč místo něj nekoupit libovolné německé SUV.
13. 10. 2011 16:47
Re: 100 lidí 100 chutí
Tak ja som siel len v modelovom roku 2011 a tie elektromagneticke tlmcie maju nieco do seba. Je to jedno z najpohodlnejsich aut tejto planety a o to v tom segmente ide. A sorry ale X6 zataca dobre na SUV , to je v tejto kategorii aut uplne nepodstatny argument. Ked od auta ocakavas aby dobre zatacalo tak si kupis sedan najlepsie nejake Evo a uvidis co je dobre zatacanie.

A myslim si ze obe auta sa daju velmi dobre porovnat. Obe stoja okolo 2 mega, obe zeru rovnako (ked porovnas 50i a Esc.Hybrid) a jedine co hovori v prospech Bayrischer Mist Wagen je ze sedi lepsie na ceste a zrejme budete "in" je to zas nieco jak apple a alienware. Pokial chces pecku kupis si alienware,pokial chces byt "in" kupis si X6.
Cadillac je väcsi, pohodlnejsi, ma lacnejsie diely, je urcite viac "Badass", je to krajsie auto a je ergonomickejsie. Americke mamicky to auto ohodnotili jak najlepsie SUV.
A na rozdiel od X6 sa tam zmesti 7ludi a ne 4/5
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:52
Re: 100 lidí 100 chutí
Cadillac a X6 se nadají porovnávat. Leda v tom že mají oba 4 kola. Já jsem si tedy původně myslel že te ntvůj první příspěvek o badass je legrace ale teď vidím že ne.
14. 10. 2011 08:55
Re: 100 lidí 100 chutí
Tak nezapomeň večer od mamky vychutnat řízek, nahodit dres, gatě a čapku, na krk budík vedle od Huonga a hurá na battle, ukázat všem, jak ti jde diktát. Jestli dorazíš v badass eskaládě, v bílý perleti a na zlatejch 30", budeš určitě král večera. Hlavně bacha na trému, aby jsi ten super řízek nenechal na hajzlíku.
A teď vážně. Měl jsi možnost porovnat (a ne třeba zrovna přímo) X6 a Escalade ? Je to až nedůstojné. Ano, Escalade je prostornější/praktičtější.
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2011 14:51
cierna vdova
to auto je dizajnova hroza, bocny profil vraj dokonaly? autor clanku spadol z jablone?

auto ma dlhsi zadny previs ako mnohe kombiky a pritom je to v podstate hatchback, a ta masa plechu nad zadnym kolesom ak z traktora je co? hroza len pozerat ;-)

auto je kvalitne bezpecne luxusne ale pre mna nezaujimave a dizajnovo dpudive, mercedes M vsekym ukazal ako ma vyzerat SUV co aj dobre vyzera a aj nieco prejde v terene. Tieto vytunene cierne vdovy od bmw sa mi vobec nepacia

:no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
13. 10. 2011 14:55
Re: cierna vdova
tie male predne hrackarske hmlovky a nepodareny stresny nosic len doplnaju gycovost celeho tohto nezmyselneho auta ;-)

Mko od medaka je uplne ina liga :yes
13. 10. 2011 15:03
Re: cierna vdova
No zrovna ten novy M-kovy MB podla mna nie je ziadna vyhra...nepochybne skvela technika, ale dizajn prave zadnej casti vozu je prave tu pre mna :no: (zatial len z obrazkov), aj ked v tomto videu naznacuje skutocnost aj p.Chvala... [odkaz]
15. 10. 2011 01:58
Re: cierna vdova
Design mě také neoslovil (oblast C sloupku se mi dvakrát nelíbí), ale člověk musí obdivovat, co to auto dokáže v terénu. Takhle to má být.
13. 10. 2011 15:21
KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Kolem švorcáka může proletět drzek v Maybachu, v Bentely a já nevím v čem, dokonalé kladivo však je na silnicích jenom jedno - BMW X6. Absolutní arogance, absolutní sebevědomí a absolutní drtivá síla. Kradmé pohledy chodníkových prosťáčků se vpíjí do dlažebních kostek a u přechodů raději sebezáchovně simulují zavazování tkaniček.

Ano, BMW X6, to je doslovný garážový Terminátor. A nedej bože, když v tomto autě jede krásná mladá žena. To pak hoří horizonty, aurora, coby záštita spravdlivě rozhořčených, vypouští přetlakové dýmovnice, z komunistických manifestů se skládají vlaštovky v zástupné roli bombardérů a všichni biozvěsti se křižují před garážovým démonem zla.

Tak jak? No přečti si číslo kroutícího maxima, přečti si stať o dynamice, a na závěr se dodělej v cenové specifikaci. Pochop, tohle není svět garážových papírových draků, vždyť jenom udržet ixšestku na plakátu na zdi, na to bys potřeboval litry lepidla...

Tedy sejmi hučku, padni do prachu pangejtu, a až kolem tebe pojede nějakej ten diamantovej eurodrzek v X6... pak si téhle chvíle važ, ta chvíle má pro tebe hodnotu lurdského zázraku. Máš totiž naději prozřít, což při tvé legendární garážové tmě lze opravdu za zázrak považovat...

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
82
13. 10. 2011 15:29
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ta arogance mě pořád fascinuje. V eco zelené pragmatické době postavit vlastně absolutně zbytečné, nepraktické a nesmyslné auto a ještě ho s ledovým klidem umět prodat.... Absolutní výsměch. V tomhle kontextu X6 vnímám jako automobilovou bombu začátku milénia, která nemá konkurenci. A počty kusů na silnicích ukazují, že to s přízemností snad ještě není tak špatné.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:00
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Neexistuje absolutně zbytečné, a nesmyslné auto. To jsou jen odposlouchané kecy novinářů které je psali ještě v době kdy X6 většina z nich viděla jen na papíře a testy si cucali z prstu.
13. 10. 2011 16:20
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ne absolutně, ale ve vztahu k době. V době, kdy je tlak z Bruselu na emise, což vede k downsizingu, výrobci se zaklínají (pseudo)sportovností a zároveň praktičností, postavit mastodonta, který vzhledem k rozměrům nabízí méně praktičnosti a místa než konkurence, z podstaty rozměrů a hmotnosti nemůže zdánlivě dobře jezdit (ale jezdí) a jeho terení schopnosti jsou velmi omezené, považuji za ten výsměch a aroganci.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:26
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ano takhle jak si to formuloval to dává smysl. Poprvé mi to dokázal někdo vysvětlit. Jinak díky bohu za jakýkoliv projev arogance vůči socialistickému Bruselu.
Avatar - Ji/Ri
13. 10. 2011 17:17
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
amen :-! :yes:
15. 10. 2011 03:03
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
:yes:
Avatar - Righ
13. 10. 2011 16:03
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
"Eco zelena pragmaticka doba"??? Kde a kdy se tahle vyvojova etapa odehravala? Pokud se totiz rozhlidnu po autosvete na prahu 21. stoleti, at uz v CR nebo v mezinarodnim meritku, dominuje mu naopak nastup cim dal tezsich, vetsich a neskonale vykonnejsich vozu doslova prekypujicich luxusni vybavou. Obludy jako X6, GL, Q7 a vubec cela plejada zastupcu SUV mody od Kaskaje vyse je toho dukazem. Nemluvim samozrejme jenom o SUVckach, vzdyt dneska uz nikoho neprekvapi ani sedan vyssi stredni, kterej meri 5 metru, vazi 2 tuny a s nejbeznejsim dyzlem dava 100ku za cca 6 vterin, jeste nedavno metu dostupnou akorat tak supersportum.

Prosim tedy o upresneni, jakou ze zelenou dobu mas na mysli a v cem je X6 dneska takovej ulet. Ja bych naopak rekl, ze X6 naprosto vystihuje ducha doby s jeho touhou po vecech co nejokazalejsich, nejimpozantnejsich a celkove co najvic davajicich najevo svoji nadrazenost nad "plebsem". Proto je nakonec tak uspesna - kdyby byla opradovym, autentickym unikatem jdoucim proti stereotypum, nikdy by se v ni tak neshlidla malomestacka cast movity spolecnosti, pro kterou predstavuje X6 absolutni modlu.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:16
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
To že X6 představuje nějakou modlu se dočítám pouze v diskuzích. Jen v diskuzích se lidé dělí na plebs a honoraci...
Avatar - Righ
13. 10. 2011 18:39
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Mozna ze ty jsi osvicena vyjimka (bez ironie), faktem ale je, ze lidi se v kapitalisticky spolecnosti silne kastuji, at uz na bohaty, chudy nebo treba stredni tridu. Tohle neni nejakej marxistickej blabol, to je zkratka objektivni zhodnoceni vcelku prirozenyho a logickyho vyvoje. Samozrejme ze nekde je tridni charakter spolecnosti citit vice nez jinde (napr. anglosasky svet versus skandinavsky), obecne to ale plati vsude a v novych kapitalistickych statech obzvlast. Naopak cim vice jdeme na vychod (viz Rusko apod.), tim vetsi jsou mezitridni bariery a silnejsi snahy "tech nahore" odlisit se od "tech dole". Nakonec je to videt i na tech SUVckach - ve Svycarsku jsou jejich prodeje nevalny, bohaty clovek - a ze jich tam veru neni malo - si koupi kuprikladu S-klasse. Naopak v Rusku jezdi bohaci takrka vyhradne v SUVckach - a ne, neni to o rozmlacenych cestach, kdyz 95% z nich bydli v Moskve a Petrohradu, odkud v zajmu vlastni bezpecnosti nevytahnou paty. No a v takovy Cine chce "komunisticky" bohac idealne sedet v aute osamocen na trunu, aby bylo vsem jasno, ze je z jiny galaxie - viz [odkaz] .
>:D 8-s
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 18:50
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
A proč by mělo být něco špatně na tom že někde jezděj "boháči" v SUV a jinde v limuzínách? Je to přece úplně jedno. Pokud z X6, CLS nebo GTR přesednu do A3 kterou má přítelkyně, mondea co jsem koupil tátovi nebo do starýho Espace s kterým jezdí brácha...tak necítím jako uživatel žádnou změnu v tom že by mi snad někdo na silnici ukazoval že je nademnou nadřazen.... Jasně...kdejakej blbeček mi to v zácpě pošle bez ohlídnutí do mého pruhu protože se nebojí že v tom autě sedí nějaký nebezpečný hovado a majitelé felicií soutěží na dálnici s A3 ( která mimochodem taky vůbec nejede ) ale tím to končí.
Avatar - Sysoj Psojič
13. 10. 2011 21:43
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Tohle je vystihující podstatu zevnitř. Já po zralé úvaze odstavil Nissana GT-R na vedlejší kolej a na zimu si koupil úchylného Nissana Juke DIG-T. Jezím v něm rád, pocit z GT-R a manželčiné X6 nikdy nebyl nadřazený a nemám ho i dnes. Lidi hledí, proč v tom jezdím a já si to užívám, protože to utíká dobře a GT-R může být dále laděno pro ty správné chvíle, protože když jsem s nim jezdil kolem komína, cítil sem, že mu nedělám dobře.
BTW manželka má X6, protože se ji líbí. Tečka. Konec příběhu. Kdo v tom hledá víc, je idiot. :-!
Avatar - Righ
14. 10. 2011 00:04
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Covece, zrovna od tebe tu ctu takrka vyhradne prispevky ve stylu "mam GT-R a X6..."; skoro me v souvislosti s touhle diskuzi napada znamy rceni o potrefeny huse.

Jinak vetu "proste se mi libi" rika o svym SUVcku kazdej, koho jsem potkal. Vzhledem k tomu, ze ty lidi ale docela dobre znam, vim, ze primarnim motivem, proc se jim to auto "libi", je prave ta snaha o okazalost, nadrazenost ci nejakou pofiderni (majetkovou) dominanci, coz je neco, co se mi absolutne protivi.
Avatar - Sysoj Psojič
14. 10. 2011 00:36
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Potrefené husy jsou Ti, kteří tady plivou na něco, na co nemají, aby si svou nuzotu odlehčili >:D
Avatar - Righ
14. 10. 2011 00:58
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
No, tak nejak. ;-)
Avatar - MAP2009
14. 10. 2011 20:24
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
S tebou se nemá smysl přít....prostě vidíš lidem do hlavy a víš nejlépe co si myslí...Nemá smysl tě o něčem přesvědčovat protože ty už si svou pravdu našel. Jinak je hrozně divný když se majitel x6 vyjádří u článku o x6...je to fakt sprostota. Osobně by se mi více pozdávalo pokud by zkušenosti s x6 psali majitelé hyundaie i30 a naopak...to by teprve mělo tu správnou důvěryhonost a váhu. Vzhledem k tomu že tebe auta vůbec nezajímaj doporučuji ti jít třeba na idnes...tam najdeš spoustu parťáku co se s tebou budou rádi hodiny přít.
Avatar - Righ
16. 10. 2011 20:47
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ja nemam nic proti tomu, kdyz se k testu X6 vyjadruji jeji majitele, faktem ale je, ze "Sysojovi" posty jsou skutecne takrka vyhradne na tema "mam X6". Obecne mi to je fuk, at je klidne pise - kdyz se vsak neprimo ozval na muj prispevek, prislo me vzhledem ke kontextu docela trefny to pripomenout.

A jestli z toho, ze se mi nelibi SUVcka typu X6, vyvozujes, ze me nezajimaj auta jako takovy, tak ses docista pomatl. 8-s :no:
15. 10. 2011 02:49
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Lidí, kteří si autem něco dokazují, spíš lituji. X6 není můj šálek kávy, nemám ji rád, ale pokud si ji někdo koupí, protože se mu líbí, tak mi to nevadí. Je to jeho věc. Snaha dát najevo svou nadřazenost autem mi opravdu nepřijde vlastní bohatým lidem. To je vlastnost, kterou spíš vidím u rádoby bohatých než skutečně bohatých. Omlouvám se za tuhle příšernou větu. Snaha si něco dokázat, někam se zařadit. Vystavovat na obdiv majetek a úspěch není chování prospívající životu. Stačí se podívat na RR Phantom - když se zeptám mých známých na názor na tento vůz, tak bys nevěřil, jakého pohrdání se mu dostane. Maybach si vede o něco lépe, ale vyhrává klasický F segment. Nenápadnost je pořád v módě. Nikdy z ní nevyšla. Je řada lidí, o kterých se nepíše, nejsou v žebříčcích a téměř nikdo ani neví, že vůbec existují. Ti se mají často nejlépe.

Tohle paušální urážení úspěšných lidí a slušných majitelů okázalých aut je už hodně ohrané. Nebudu komentovat, jak to funguje na východ od nás, protože to snad není směr, kterým chceme jít.
Avatar - Righ
16. 10. 2011 21:02
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Abychom si rozumeli - mne je uplne fuk, jestli si nekdo X6 koupi nebo ne a rozhodne nebudu nikoho presvedcovat, aby si ji nekupoval. Uz vubec pak nejsem pro nejaky brojeni proti tomu, aby se takovy auta vubec vyrabela a prodavala. To ovsem neznamena, ze na ni v diskuzi na autoserveru nemuzu vyjadrit svuj negativni nazor.

Samozrejme, ze skupina lidi predstirajicich ve skutecnosti neexistujici bohatstvi (to jsou prave ty bazarovy SUVcka, vuittonky od rakosniku apod.) jsou s prehledem nejubozejsi segment soferu. Na druhou stranu to neznamena, ze mezi "opravdu bohatymi" jezdci vsemoznych cernocernych X6tek s unikatnimi SPZkami (priklad) nejsou takovy, ktery si svym vozem nadrazenost dokazuji.

A posledni vec - muj odtazitej pristup k SUVckum a takovym jako je X6 zvlaste naprosto neprameni z odporu vuci drahym a luxusnim autum jako takovym. Ja se rad ohlidnu za kazdym krasym drahym autem, Astonem pocinaje a Ferrari konce, naopak jako milovnik krasnych a vyjimecnych aut je vidam na silnicich mimoradne rad. Uz vubec pak nemam nic proti uspesnym lidem, kdes proboha vzal neco o "tomhle pausalnim urazeni"? Doporucuju cist prispevky podstatne pozorneji. ;-)
13. 10. 2011 16:25
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Myslím to tak, že v době, kdy Brusel tlačí na spotřeby, stavět další monstrum, které je navíc prakticky ve všem (až na jízdu) horší než ostatní zástupci třídy a vlastně i domací konkurent, mi přijde výsměch těm zažitým trendům. Na druhou stranu to také ukazuje, co si zákazníci žádají od SUV (nepotřebují místo jak ve stěhováku, nepotřebují brodit potokem).
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:26
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jak jsem psal výše souhlas.
Avatar - Righ
13. 10. 2011 18:44
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Mne v mym prispevku slo o to, ze dneska je treba na zdejsich diskuzich velmi popularni lkat na udajny drceni velkych a vykonnych vozu virtualnimi ekologickymi tlaky, az to obcas vypada, ze si snad dneska vybirame jenom mezi odrazedlem a trikolkou. Realita je ale holt presne opacna. A nic na tom nezmeni ani marketing automobilek nebo Bruselu, v obou pripadech je to akorat mlaceni prazdny slamy.
14. 10. 2011 09:02
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Velké a výkonné vozy jsou k dispozici stále i přes snahy Bruselu. Jde mi o to, že i mezi konkurenty ta X6 velmi vyčnívá tím, že je prostě ještě jinak jiná.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:38
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ještě jedna poznámka. O nějakých movitých klientech se dá mluvit v případě nových vozů. Dnes se dá x6 dovézt za 800 tis a má ji kde kdo...a nemusí to být podmíněno nějakými miliony.
Avatar - Righ
13. 10. 2011 18:45
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Tak jasne, ze X6 z druhy ruky je cenove uplne jinde nez nova, tak je to ale s kazdym autem, temi premiovymi zvlast. Nakousknul si kazdopadne mimoradne vyzivny tema - jezdce olitanejch SUVcek. 8-s
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 20:15
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
No ale o tom to přece celé je. Když já kupoval X6 jezdilo jich pár. Ve hvíly kdy je autu dva roky a více jeho cena extrémně padne a rázem si ho mohou kupovat řidiči lépe vybavených Fordů Mondeo protože ceny jsou si podobné... Nelze soudit lidi na základě auta.
13. 10. 2011 22:30
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Zejména za poslední větu :yes: :yes: :yes:
Avatar - Righ
14. 10. 2011 00:12
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jo, nelze soudit lidi na zaklade auta, to je libiva fraze se kterou se kazdy hned ztotozni, bohuzel plati jenom do urcity miry. Jsem dalek toho, abych tady psal neco ve smyslu GTI-ho pokriku "jsi to co tvoje auto", ale faktem je, ze auto - podobne jako treba obleceni - o cloveku leccos prozradi. Samozrejme ne vsechno a vzdy, kazdopadne je to docela zajimavej indikator. Nebo ty by sis neudelal docela jasnej nazor na dejme tomu nejakyho vesnickyho diskofila riticiho se ve svym otuzenym favu se trema spoilerama a blikajicim podvozkem?

Btw mam zato, ze pohnutky kupcu novych a ojetych X6tek jsou uplne stejny, akorat ti druzi maji hloubeji do kapsy. Obema skupinam se X6ka kazdopadne "proste libi". :-)
Avatar - MAP2009
14. 10. 2011 20:21
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Je to zvláštní. Někdo obviňuje někoho z primitivismu za to že si koupí auto určité značky. A já se ptám, není primitivní ten komu stojí za to rozebírat pocity a teoretické příčiny druhého člověka při koupi vozu, které se stejně nedají objektivně posoudit ani dokázat.Faktem totiž je že zdravému vyrovnanému jedinci je zcela u * co a proč koho vede ke koupi jakého vozu. Já to nepíšu za sebe. X6 mám a nemám jakoukoliv potřebu někoho přesvědčovat zda jsem normální nebo ne.... Je to prostě jen na tebe teoretická otázka.
Avatar - Righ
16. 10. 2011 21:13
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Viz reakce na MT z 16.10. 21:12.
15. 10. 2011 03:02
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Je pravda, že volba auta o tobě něco prozradí. Ale důvod nebývá jediný a naopak to, proč si myslíš, že si někdo takové auto pořídil, něco řekne o tobě. Pro mě mají majitelé X6 hlavně bizarní vkus. Bizarní mi nevadí, alespoň je na světě trochu rozmanitosti a člověk se nenudí. Když už bych je chtěl soudit, tak spíš podle toho, jak se za volantem chovají, než podle toho, co řídí. Na druhou stranu, proč by to člověk dělal? Je to ztráta drahocenného času. Jak to tak píši, tak si říkám, že bych měl jít pracovat a nevyhazovat tu čas z okna.
Avatar - Righ
16. 10. 2011 21:12
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Nemusis mit starost, ze bych svuj volny cas travil sahodlouhym dumanim nad pohnutkami ci charakterem kupcu X6tek, to mam snad lepsi veci na praci. Kazdopadne tyto vozy a neprimo i valnou cast jejich klientely urcitym zpusobem vnimam, kdyz pro nic jinyho, tak pro to, kolik casu na silnicich travim. A svuj nazor pak zcela slusne popisuju v diskuzi o techto autech. Tecka. :-!
13. 10. 2011 15:32
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Je otázka, zdali chci být považován běžnými lidmi za aroganta a tuneláře. A takových je 99%, masírka médií nadělala strašně moc zlé krve.
13. 10. 2011 15:35
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Za co te lidi povazuji to si musis zaridit sam. S tim ti BMW nepomuze.
13. 10. 2011 15:49
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
To s tím nemá nic společného.
Každý den parkuju na Praze jedna, už to vidím:
"Hele mámo, to je nějakej tschurák v černym bavoráku, já se mu nalepim tou naší Filckou centimetr za zadek. Jé trochu jsem ho drknul, no neva, on na opravu stejně má. Máňo, vem ho trochu dveřma ať to má kompletní."

Viděl jsi někdy, jak se tahle zvěř chová k luxusním autům? Na ty nejdražší si netroufnou, to mají strach, že skončí v Orlíku, ale tyhle obouchají s radostí.

Když vidim, jako sodu dávali Lacinovi s pouhým Superbem, neumím si představit, co by dělali s řidičem X6.
Avatar - Righ
13. 10. 2011 16:11
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ty si myslis, ze kauza Lacina nejak souvisela s tim, ze jezdil jednickovym Supem? Ani bych nerekl. Ostatne i ten tvuj virtualni priklad s Prahou 1 mi pripada dost paranoidni - pokud tam skutecne dennodenne parkujes, pak moc dobre vis, ze s X6 bys tam zadnou extra vyjimkou nebyl - to by naopak byl ten chudak s Felicii. A zdaj se ti snad auta rozsety dejme tomu po Starym Meste obitejsi nez nekde na sidlisti?
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:14
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Já jsem přesvědčen že na tyto "kauzy" které jsme v poslední době viděli má obrovský vliv snaha médií o co největší využití případu a následnou sledovanost ( čti víc peněz ). V těchto reportážích dostane člověk okamžitě nálepku. Silné auto a funkce je jednoznačně přítěž a je v reportážích neustále připomínána. Osobně mne nezajímá co dotyčný dělá a čím jezdí ani jakou má značku. Před zákonem bychom si měli být všichni rovni a být posuzování jen podle přestupku který jsme udělali. Leč nejsme. Neposuzuji ten případ p. Laciny, ale jsem si naprosto jist že nebýt mediální štvanice a denodenních reportáží v TV dopadl by případ úplně jinak.
13. 10. 2011 16:21
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jednoznačný naprostý souhlas.

Lacina je oběť médií a společenské poptávky po trestátí tzv. "pirátů". :-( :no:
13. 10. 2011 16:27
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Bohužel mám podobný pocit.
Avatar - Righ
13. 10. 2011 18:52
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
A jak jsi na to prisel?
13. 10. 2011 19:23
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Koukni na D-Fense, tam je o tom spousta článků, počínaje zde:
[odkaz]
...a konče zde:
[odkaz]

A i kdyby nic z toho nebyla pravda a Lacina to udělal vědomě a schválně (čemuž nevěřím, ale mohu se mýlit), tak jeho právo na nezávislý a nestranný proces mohlo být ovlivněno silným tlakem veřejného mínění, médií a dokonce možná i politiky ("ukážeme voličům, jak trestáme piráty!").
Avatar - Righ
14. 10. 2011 00:18
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
D-Fens? Kdybych mohl argumentovat vysinutymi internetovymi extremisty, nasel bych podporu pro temer jakykoliv tvrzeni. A ze bylo Lacinovo pravo na spravedlivy proces ovlivneno nejakou medialni taskarici je jenom tvoje domnenka, u nas jsou nastesti soudy stale velmi nezavisly a soudci jsou neodvolatelni a neprelozitelni, takze nemaji duvod se zavdecovat mediim ani politikum.
Avatar - MAP2009
14. 10. 2011 20:18
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Tak jinak. Můj bývalý obchodní partner zabil v autě tři lidi. Předjížděl přes dvě plný a v krvi měl 1.5 promile, koks a marihuanu. Řidičák mu sebrali po dvou letech. Odsoudili ho po třech. Dostal tři roky. Lacina tuším 6. Za vraždu dostaneš 6-8.
Avatar - Righ
13. 10. 2011 18:52
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jasne, media se chytnou jakyhokoliv "stavnatyho" tematu a pokud je v zajmu ctenosti/sledovanosti udelat z nejakyho aktera pribehu zlosyna, bez vahani to udelaji. Zrovna tak se shodnem na tom, ze pred zakonem bychom si meli byt vsichni rovni a ani ja nekoukam v podobnych kauzach na znacku auta nebo funkci vinika. Nesouhlasim ale s tak prikrym odsudkem rozhodujiciho soudu v pripade Lacina - muj pravni nazor je takovy, ze na zaklade predlozenych dukazu a v ramci platnych pravnich predpisu Lacina mohl dostat takovy trest, jaky dostal. Chces-li me presvedcit o opaku, musis argumentovat konkretne a ne v obecnych pojmech o "medialni stvanici" apod.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 20:12
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
A co kauza Vítkov...taky nic? Nějak moc náhod najendou ne?
Avatar - Righ
14. 10. 2011 00:48
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Nevim, co s tim ma kauza Vitkov co spolecnyho, takhle off topic uz bych kazdoadne nezabihal. Mimochodem trest pro ty nacky byl zcela v souladu s ceskym trestnim zakonikem, presto jsem vsak ze vsech stran - od posledniho internetovyho blogera az po prezidenta - slysel, jakej je ten trest neadekvatni a nespravedlivej.
Avatar - MAP2009
14. 10. 2011 20:16
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jo, trest byl v pohodě. Za popálení holky ( jakkoliv ho odsuzuju ) 25 let a za vraždu 8. Oukej...dál nemá smysl to rozebírat.
Avatar - Righ
16. 10. 2011 21:20
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ach jo, za vrazdu 6-8? Nez zacnes neco vykrikovat, tak zkus stravit aspon par vterin se stryckem Googlem - [odkaz] . Uznavam vsak, ze tahle diskuze nema smysl, protoze ty si evidentne pletes pojmy s dojmy. Proto sbohem a satecek. ;-)
13. 10. 2011 16:26
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jel dvojkovym superbem.
A nikdy se o nem nemluvilo jako muzi, co zpusobil nehodu, vzdy to byl "pirat Lacina, pirat z D1, manager v luxusnim voze..."

Hnus, je mi z te medialni masaze v tomto pripade na bliti. :no:
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:32
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Ale je zase fakt že těmto kauzám se věnuje jen žumpa typu idnes, prima, nova... a díky tomu se zase v jejich "zprávách" nedozvíte to skutečně podstatné co se děje. Ale asi to táhne lidi. Nedělali by něco čím by si snižovali zisk...
14. 10. 2011 09:59
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jo, jenze ty zumpy jsou na ceskem netu nejctenejsi a do jiste miry se tak podileji na tom...onom..."verejnem mineni".
Avatar - Righ
13. 10. 2011 18:57
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Hm, ja hodil do google Lacina a v nekolika clancich jsem pres ctrl+f zadny "luxusni" apod. nenasel. Ano, porad dokola se pise o "piratovi z D1", ale to pro to, co udelal, coz je mimochodem neomluvitelny a takovy oznaceni si imho zaslouzi. Informace o tom, ze je manazer, je samozrejme nadbytecna, ale to vyplyva zkratka ze snahy podat co nejvic informaci o takovy medialne vdecny postave. No a o Superbu se psalo stejne tak, jako ze "odhozena" ridicka mela Mazdu.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 20:13
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Nikde se nespalo luxusní ve vztahu k p. Lacinovi. Tam byl spíše tahákem slogan "vysoce postavený manager prazdroje"
14. 10. 2011 10:08
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
A co udelal?

Zpusobil nehodu.

Jestli ho za to odsuzujes, tak mi napis na zaklade ceho.

Vis jiste, ze neudelal prostou a obycejnou lidskou chybu?
13. 10. 2011 16:36
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jasně, ten pohled je dost nadsazený.
Ale ruku na srdce, nechal bys svou X6 s klidem stát někde na Florenci nebo Poříčí když víš, že tam po půlnoci potáhne banda ožralejch neandrtálců z tý diskotéky na Štváně?
Nebo nebál by ses jí zaparkovat třeba v Mostě u Kauflandu?

Já se bojím o kterékoli svoje auto, navíc čím dražší, tím víc. Ně, že by šlo o ty peníze, ale je to objekt, u kterého je mi každého poškození líto. A kdyby mi někdo objel korunou 164, asi bych byl večer ve zprávách a za měsíc u soudu.
Obitý jsou, podívej se na lišty a rohy, okraje dveří a na rámečky RZ. Jasně, X6 se značkou 2AK na omlácení neměla čas, ale ty dvou-tříletý auta už mají oděrek (i těch úmyslných dost).

Lacinu považuji za oběť systému, je mi ho opravdu líto. Ano, třeba tu nehodu svým zkratkovitým jednáním do jisté míry způsobil, ale i tak by měl být po celou doby procesu označován za osovy podezřelou ze spáchání trestného činu, ne za piráta a nepřítele.
Člověk nemůže být odpovědný za ostatní, proto nevidím důvod, proč by měl takto pykat za přehnanou reakci nezkušené řidičky Mazdy.
Podobných manévrů vidím na silnici spousty, několik jsem jich způsobil (i nechtěně) sám. Ale to už je jiná diskuse.
Avatar - MAP2009
13. 10. 2011 16:41
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jo nechal. Nechci být otrokem svého auta....
13. 10. 2011 16:44
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Já ne a peníze v tom nehrají roli.
Stačí mi, že teď auta nechávám na Národce.
Avatar - Righ
13. 10. 2011 19:07
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Netvrdim, ze o svoje auto nemam strach. Ten strach se ale podle me neodviji od absolutni ceny auta, spis od toho, jak narocna investice to pro kupce byla - tak napriklad znam postarsi par, ktery se o svou Fabii kombi uzkostlive strachuje, protoze za ni dali nekolik let uspor. A zrovna tak znam chlapika, kterej je ve vztahu ke svymu Cayenne Turbo oproti nim az apatickej, protoze jeho koupe pro nej proste nepredstavovala zadnej problem. Proto nevidim duvod, abych byl nejak vyznamne obezretnejsi u absolutne drazsiho auta, kdyz to auto by melo vzdycky vicemene odpovidat mym prijmum.
13. 10. 2011 23:37
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
To jsme si asi úplně nerozuměli.

Mě jde o ten konkrétní vztah k té dané věci.
Třeba s notebookem zacházím příšerně, protože vím, že když zítra půjdu do alzy, koupím tam ten shodný kus a nebude mě to stát žádnou námahu.
Ale třeba do Q4 jsem vrazil dost práce a dost sil (motor, lak, podvozek atd.), než abych o něj tak snadno přišel. A to má cenu cca 300 tisíc? Asi bych radši vyhořel.
Nebo si vem, v obýváku mám mimo Xboxu jediný kus hi-fi, a to gramofon Harman Kardon ST7 z roku 1977 s komplet zesilovačem a repráky. Cena opět zanedbatelná, ale stejně jako u Alfy je to věc, kterou už člověk nikdy nekoupí. Proto k ní mám vztah.

Pro mě je auto (obzvášť prémie nebo zajímavé modely) společně s letadly a raketoplány vrcholem lidského umu, proto těžce nesu, když se na něm chce vydovádět skupina přivožralejch Hotentotů. Takže při totálce by mě ani tak nebolely peníze (pojišťovna to stejně zamázne, tak co), ale spíš ten zmačkanej plech.
Asi týden zpátky jsem v Praze na kruháku před Opatovem potkal C63 AMG zezadu napasovanou pod kamionem. O peníze nejde, ale toho výrobku je škoda.
Avatar - Righ
14. 10. 2011 00:57
Re: KLADIVO NA ŠVORCLIGU
Jo, to jsme si nerozumeli. Ted uz chapu, ze jsi mel na mysli specifickej vztah ke konkretni veci, do ktery clovek vlozil krome penez i snahu a usili, pripadne ktera pro nej ma nejakou historickou hodnotu. Takova cena je samozrejme nevycislitelna a mit takovy srdcovy auto jako je ta tvoje Alfa, urcite bych si setsakra dobre rozmyslel, kde ho necham stat.

Ja mluvil obecne o "masovych" premiovych karach jako je treba prave ta X6ka, ktery jsou pro svy kupce uplne stejne spotrebnim zbozim jako jsou pro jinou sortu kupcu treba Fabie. Touhle optikou pak skutecne neni rozdil, jestli nekde nechas to nebo ono auto. A ani si nemyslim, ze by ti nekdo do X6ky zamerne narazel apod., to je nastesti spis z rise nenaplnenych obav. Jak se na tebe lidi koukaj je vec jina, ale uprimne receno, zrovna to by mne bylo uplne fuk. Ja si SUVcko nekoupim proste proto, ze ho z rady duvodu nechci ja, treba prave pro ten image, kterej maji tyhle vozy v mych vlastnich ocich. O ostatni jde az v posledni rade.
14. 10. 2011 09:09