Ekonomika
Klaudius
0
Načo sa nám predstavuješ, my ťa už poznáme....
Přejít do diskuze
Asi tak .... je to o dojmech .... BMW a Mercedes jsou drahe/premiove znacky .... Audi takhle vnimano neni, alespon tedy u nasich sefu a diky tomu je ve fleetech povolena ...
Mozno hraje rolu to, ze Mercedes je predsalen vo vseobecnosti najdrahsi z tej trojice, ale zase si aj najviac drzi cenu.
To bych tedy rád věděl, proč je akceptováno Audi. Asi kvůli všeobecně vnímanému nižšímu image - jakkoli se snaží stavět na roveň BMW a Mercedesu. Až se jednou začnou jako služebáky používat Mercedesy a ne Audi, bude to znamenat, že Audi se podařilo dosáhnout vyššího image, než má Mercedes.
Jak známo, úspěch se neodpouští, takže BMW a Mercedes se mohou zlomit, ale firemní klientela je jim zapovězená. Takže se musí soustředit na privátní zákazníky a malé nezávislé firmy, zatímco značka Audi to má snadné. Horší image, ale stejná cena, a může se slavit. Uvidíme jestli, a jak dlouho, jim to vydrží.
Jak známo, úspěch se neodpouští, takže BMW a Mercedes se mohou zlomit, ale firemní klientela je jim zapovězená. Takže se musí soustředit na privátní zákazníky a malé nezávislé firmy, zatímco značka Audi to má snadné. Horší image, ale stejná cena, a může se slavit. Uvidíme jestli, a jak dlouho, jim to vydrží.
Ono se to muze lisit i pobocka od pobocky .... v Polsku, ve stejne firme jako pracuju ja, maji Toyoty Auris a presli na ne z Octavii .... Ford je velmi flexibilni v cene a je vnimany jako globalni znacka .... Mercedes je opravdu dost vyjimkou ..... u nas je AUDI do A6. Mercedes, BMW a Lexus nejsou akceptovany jako firemni vozy .... Nejvyssi jezdi u nas svyma autama - maji to zohlednene v platu, coz je asi nejlepsi ..... prevazne je tam videt Porsche 911 ....
Sídlo firmy roli hraje, německé, rakouské a švýcarské firmy určitě Peugeoty jezdit nebudou, taky musí. Ford se chytá jen proto, že se jich dost velká část vyrábí v Německu, je tedy brán podobně jako Opel jako německá značka.
Zajímavé je, že pokud jde o vyšší manažery, nikdo nemá nárok na Mercedes, vždy buď BMW nebo Audi. Mercedes je asi vyhrazen jen těm nejvyšším....
Zajímavé je, že pokud jde o vyšší manažery, nikdo nemá nárok na Mercedes, vždy buď BMW nebo Audi. Mercedes je asi vyhrazen jen těm nejvyšším....
Taky bych se rád zeptal, kolik máš odježděno, že máš tak jasné názory! Já Bravo nebudu hodnotit ani prstem nahoru nebo dolů, jen sdělím svou zkušenost: Bravo 1,6 Multijet 105 k, najeto 56 tis. km, stáří 1,5 roku, servisní interval co 35 tis. km. Za celou dobu bez jediné poruchy, bez jediné vypálené žárovky (pardon, hned první den života auta mi prdla levá zadní ve světlech, pak už nic), s dlouhodobou spotřebou pod 5 l nafty, max. rychlost podle tacho 205 km/hod.
My mame sidlo v Curychu, takze spise evropska, ale jezdili jsme "americke" Fordy .... nerekl bych, ze sidlo firmy hraje nejakou velkou roli. Proste jsme udelali poptavku u Forda, VW a Opla pro reprezentanty a pak nechali odsouhlasit centralou. Francouzi jezdi urcite s necim z Francie, protoze oni proste musi 😄 , dokonce vim o indicke spolecnosti, ktera jezdi peugeoty .... Zentiva byla na Octaviich a management vsehochut od Audi pres BMW k Jaguaru.
Takže jedna ta nadnárodní společnost je spíše německá a druhá spíše americká? A Francouzi zřejmě chybí? A ta národní = česká kupuje supy/fobie/okty?
Četl jsi špatně - "konec zimy" znamená konec letošní zimy, čili zhruba někde na hraně února/března 2012. Už jsme si to vysvětlovali minule a potvrdil to to taky nick insider, který má informace zevnitř. 😄
i30 se vyrábí a bude vyrábět až do února, tak nevím kde si tu informaci vzal. A combi se bude vyrábět až do léta 2012.
Já ho zmiňuju .... viz nadnárodní .... u nás došlo k výměně 120 Focusů za 120 Golfů Comfortline 1,6 TDI ... jiné firmy mají Fordy, tam reprezentanti jezdí Focus ....
Tak řekni, kolik máš naježděno a kolik máš zkušeností s novým Bravem. Hoď sem nějakou perlu ...
Ešte by bolo zaujímavé vedieť koľko predá Fiat z modelu Punto... Tie faceliftované "Eva" vídavam len sporadicky takže to na šampáňo asi tiež nebude. ;-\
To si úplně nemyslím ... opět vlastní zkušenost - farmaceutické firmy ... v ČR bude tak cca 200 firem - hlavní flotila reprezentanti - soukromníci Fiesta, Polo, nadnárodní - Golf, Astra, Focus, Octavia .... naše čísla - 120 x Golf, 8 x Polo, 15 x passat, 4 x Subaru Forester, 2 x Audi A4 a Subaru Tribeca ..... Jenom pro úplnost dodávám, že žádné auto není označeno firmou a barvy jsou tmavě modrá a tmavě šedá ....
Je to bežná realita nielen u Huyndai ale aj u ostatných výrobcov ktorý nenechajú starý model vo výrobe súčasne s novým (Oktavia Tour, Astra, Focus). Nechápem čomu sa divíš, od nového roka sa nová i30 začína predávať, takže výroba musí začať kdesi začiatkom novembra (2/2 decembra sú odstávky kvôli sviatkom a zmene roka) aby mali všetci predajcovia po svete čo ukázať... Do vtedy sa vyrába aktuálny model no už len tie čo si predajcovia resp. importéri naobjednávali na sklad prípadne na zákazníkov. Robil som pre VW a tam to fungovalo rovnako. ;-\
Ford i Volkswagen jsou typické fleetové značky, Focus a Golf ale výrazně méně než Mondeo a Passat. Proto i výrazně méně dieselů. Upřímně řečeno, potkávám velmi málo pomalovaných Golfů a Focusů, ale hodně Octavií, Passatů a i Mondeí
nebude ten její skok způsoben masivním nákupem firmy europcar?? 😉 poslední dobou je po hlavních tazích v republice potkávám relativně často... 😄
Mám trochu jiný názor, ale nehodlám se s nikým hádat 😄 Podle mě je golf konečně za normální peníze a navíc s dostatečným motorem (1,2 TSI 63kW) v základu. Atmosférická 1,4 byla prostě slabá (vlastní zkušenost s autem z půjčovny - mají je v Europcar na pražském letišti). TSI je podle mého názoru dostatečný motor pro normální použití, tedy město, silnice, dálnice (překvapily mě velmi nízké otáčky při dálničních 140 a to měl 5-kvalt). Tohle samozřejmě pomohlo prodejům lidem, kteří hledají něco normálního okolo 300. Firemní prodeje tam samozřejmě jsou také, protože dříve byl golf prostě moc drahý (i když firemní slevy byly 15% a víc) .... Ford je opravdu typické fleetové auto - Ford ČR je velmi aktivní a vstřícný (a posílá hezké slečny na jednání). Cena Focusu II Trend (+) s 1,6 je pořád někde okolo 300 (reálně) poslední 2-3 roky a i když jeho image týkající se spolehlivosti není nijak valná (Fordem tam a vlakem zpátky) je to volba rozumu ....
Skor by som povedal, ze ho kupuju firmy a preto aj ten diesel. Vacsinou som videl III-ky s firemnymi polepmi - samozrejme v CR (na SK nebol Ford ani na Autosalone v Nitre predminuly vikend) Popravde sucasne benziny Focusu nestoja za vela a ecoboost je dahsia motrizacia, ziadna masovka.
"fiat bravo ....auto je to vcelku pekne solidne a aj kvalitne...."
to nepotrebuje komentar
:no:
to nepotrebuje komentar
:no:
ved zober novu i30tku alebo staru zo skladu kde je problem? 😉
snad pre teba specialne nezacnu vyrabat staru i30tku opat 😄
snad pre teba specialne nezacnu vyrabat staru i30tku opat 😄
je pravda že už se nedá objednat,jen vyprodej ze skladu ? To mají tedy Nošovice velice špatně vymyšlené,když nedokáží vyrábět-nájíždět- současně novou a dočasně se starou i30 HB :no:
Není důležité, co každý tvrdí ale jak se Focus prodává. Podobně jako u Golfu, Focus překročil tenkou červenou linii, kdy se auto stává pojmem a zatímco ostatní se snaží prosadit cenou, Focus a Golf pouze jemně reagují na výkyvy trhu. To je dobře vidět v momentě, kdy se starší generace vyprodává před náběhem nové generace - stačí trochu slevit a prodávají se 3 až 4 násobná množství, o tom se konkurentům může nechat pouze zdát.
Mimochodem, při zemětřesení v Japonsku vypadly dodávky piezočlánků vstřikovačů common rail do motoru 1,6 HDI (Kyocera) a čipy do řídících jednotek motorů 2,0 HDI, možná proto jdou prodeje Focusů s diesely nahoru.
Mimochodem, při zemětřesení v Japonsku vypadly dodávky piezočlánků vstřikovačů common rail do motoru 1,6 HDI (Kyocera) a čipy do řídících jednotek motorů 2,0 HDI, možná proto jdou prodeje Focusů s diesely nahoru.
to poznam , kazdy tvrdi aj o korejcoch ze su smejdi a pozri sa aku ponukaju zaruku a ako sa predavaju, dnes musis verit sam sebe nie inym.
korejske auta sa nikomu nepacia a aj napriek tomu maju v nizsej strednej triede spolu 12 percentny podiel takze pozname to reci su reci a realita je uplne inde.
otazne je ci davas na realitu alebo veris neravdivym reciam
keby som sa mal riadit recami inych tak dnes jazdim v golfe 2 s dieslom ved ono to je predsa najlepsie a najlegendarenjsie auto co sa da na nasich cestach stretnut >😁 lepsieho niet
takze klud, tieto fora nie su smerodajne a kazdy tu pise co ma nasrdci a co ho serie, treba ist do ulic a tam sa pozerat co sa ako predava
korejske auta sa nikomu nepacia a aj napriek tomu maju v nizsej strednej triede spolu 12 percentny podiel takze pozname to reci su reci a realita je uplne inde.
otazne je ci davas na realitu alebo veris neravdivym reciam
keby som sa mal riadit recami inych tak dnes jazdim v golfe 2 s dieslom ved ono to je predsa najlepsie a najlegendarenjsie auto co sa da na nasich cestach stretnut >😁 lepsieho niet
takze klud, tieto fora nie su smerodajne a kazdy tu pise co ma nasrdci a co ho serie, treba ist do ulic a tam sa pozerat co sa ako predava
Zaujimalo by ma, aku rolu vo vysledkoch Focusu hraje IIB a III, pretoze kazdy tvrdi, ze III-ka je nepekna a zrazu je Focus na 2om mieste
Když je Focus 2. generace levnější než podobně dosluhující i30, asi by Korejci měli trochu slevit... Jinak těch aut moc neprodají. Mluvím o benzínových 1.6 l s manuální klimou.
octavia ma neuveritelny podiel :yes: tu nie je co riesit auto je to poctive 😉
musim pochvalit ford, urobit 725 kuskov naskok na golfa za 9 mesiacov sa hocikomu nepodari :yes😒br />
golf predava klasicky fajn a je uspesny tu sa situacia stabilizovala a auto predava konstantne velmi slusne
ocakavam za golfom utok kie a hyundaia a hlavne na dalsi rok po rozbehu i30tky sa moze poradie na druhom tretom mieste menit takze ford a golf sa musia mat na pozore.
japonci su uz tradicne slabi a jedine auris sa zubami nechtami a silou vole drzi v top 10 tak uvidime dokedy.
citroen opat nesklamal a potvrdil ze opat na starsi peugeot nema nie len medzi malymi autami ale aj v nizse jstrednej triede.
fiat bravo je dnes uz vacsia kusovka ako porsche a sretnut nove bravo je skutocne zazitok
😉 preco je tomu tak v cechach a aj na slovensku nechapem auto je to vcelku pekne solidne a aj kvalitne a ponuka tiez modne turba ako vw alebo renault
celkovo nie su v tabulk nejake velke prekvapenia aj ked ten neskutocny naskok octavie je skutocne neuveritelny
:yes:
musim pochvalit ford, urobit 725 kuskov naskok na golfa za 9 mesiacov sa hocikomu nepodari :yes😒br />
golf predava klasicky fajn a je uspesny tu sa situacia stabilizovala a auto predava konstantne velmi slusne
ocakavam za golfom utok kie a hyundaia a hlavne na dalsi rok po rozbehu i30tky sa moze poradie na druhom tretom mieste menit takze ford a golf sa musia mat na pozore.
japonci su uz tradicne slabi a jedine auris sa zubami nechtami a silou vole drzi v top 10 tak uvidime dokedy.
citroen opat nesklamal a potvrdil ze opat na starsi peugeot nema nie len medzi malymi autami ale aj v nizse jstrednej triede.
fiat bravo je dnes uz vacsia kusovka ako porsche a sretnut nove bravo je skutocne zazitok
😉 preco je tomu tak v cechach a aj na slovensku nechapem auto je to vcelku pekne solidne a aj kvalitne a ponuka tiez modne turba ako vw alebo renault
celkovo nie su v tabulk nejake velke prekvapenia aj ked ten neskutocny naskok octavie je skutocne neuveritelny
:yes:
mozes poprosim hodit linka na italiu ?
dik😁
alebo mzoes a jna franciu nemcov a pod. dikes :yes:
dik😁
alebo mzoes a jna franciu nemcov a pod. dikes :yes:
proto taky fiat opousti nizsi stredni. pristi bravo bude male suv.
jo, a vite co znamena FIAT?
Fix It All Toni 😁
jo, a vite co znamena FIAT?
Fix It All Toni 😁