Novinky

Zpět na článek

Lancia Thema: Technická data a nová fotogalerie

99 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je viac seatom ako audi

ako tento chrysler lanciou :no😒br />
teda za tie prachy co to bude stat si to kupi len nejaky fanatik alebo zberatel, mat chryslera s logom lancie teda netuzim 😉

radsej cistokrvnu audinu alebo volvo ako talianskeho bastarda
Mr.Murphy
prosím tě jdi si někam do koutku přebírat rýži....
Všichni už tak nějak pochopili, že zaprasíš každou diskusi, kde se vyskytují korejská auta, ale e😜ortovat to i k jiným značkám vážně nemusíš....

Jinak věcný dotaz, ty už teda víš, kolik to auto bude stát? Díky za info :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, ceny máš tady
[odkaz]

Teda německý ceny, ale z toho to jde odvodit.

Jinak je mi zas záhadou, kde přišla 3,6 V6 8st ZF k 7,9 s na sto, když v us testech to dělá 0-60 mph za 6,6 s.

Sakryš kde ten Fiat furt bere ty cihly, co u těch evrop přidává do kufru. Protože s jeepy je to to samý, hodnoty úplně jinde proti americkým testům. Nechápu.
mahojakotycku
V ČR 999900,- Kč bez metalízy se slabším dieselem.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zkus mít v břichu metrové nudle a půl demižonu vína, taky to nepřepíšeš správně.
Avatar - jazva
jazva
Ty si tu taký náš večný nákupca... >😒]
MariAchi
>😁
Beekey
>😁 :yes:
Mr.Murphy
..... do prodeje v Itálii jde tento měsíc....
Jsem docela zvědavý, kolik za ni taliáni budou chtít.... to bude klíčový faktor....
Každopádně úspěch Freemontu (a taky Jeepu) v Itálii naznačuje, že zákazníkům americká DNA nevadí, takže minimálně tam by nějaké to auto prodat mohli....
(mimochodem, prodeje ve třídě big MPV za poslední dekádu: [odkaz] )
figurka
Ano. Cena bude klíčová. Vidím ale další úskalí. Freemont je přeci jen užitkovější, rodiněji zaměřené auto než tato nová Thema. Cena je u Freemontu nastavena velmi solidně a pro rodiny nedisponující "nekonečným" rozpočtem to může být velmi dobrá volba. Nová Thema už je přeci jen v trochu jiné kategorii. Na 5m sedan už se nahlíží trochu jinak a silněji vystupují jiné priority. Tohle bude mít Lancia těžké. Příliš nízká cena toto auto může na trhu také degradovat.
Mr.Murphy
tak určitě je těžší v Itálii prodávat 5m sedan než krabicoidní MPV, to je jasné....
Themě ale asi dost pomůžou nákupy od úřadů a vládních institucí.... Ta naftová navíc může sloužit jako lepší taxík atd.. Každopádně soukromé osoby na Themu rozhodně fronty stát nebudou....
figurka
Ano, ano.
Nove Milla Giri
Ceny v Nemecku: [odkaz]

Nevyzera to podla mna zle, hlavne ten Pentastar s nabusenou vybavou. Otazka je, nakolko sa prejavi skutocnost, ze nafta ma 5-stupnovy automat. Aj jej by urcite viac prospelo 8 stupnov od ZF.
Avatar - Anonym
Anonym
Kup si benzín >😁 Dej si ho na LPG a jezdíš za méně než s naftou, o servisních nákladech po uplynutí záruky nemluvě, pokud by si to někdo nechal dýl....
Nove Milla Giri
Preco by som to robil? 😄 Jazdim na benzin a neplanujem to menit 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak vidíš.... On ten Pentastar s 8ZF umí na dálnici při rychlosti 110-120 je za cca 7-,0-7,5 na sto. Takže tak nějak. >😁
Nove Milla Giri
:yes:
Mr.Murphy
Spíš by mě zajímala spotřeba při 140-150kmh.... tak se v Evropě po dálnicích jezdí....
Avatar - Anonym
Anonym
Každej at si jezdí jak chce, já jel s HEMi za 9,4 trasu Pha-černý most- chrudim a zpět. Vynuloval sem PP na začátku. Při 140 už to leze nahoru, to bych byl tak na 10ti, 10 něco průměr. Ale já nikam nespěchal, navíc po tankodromu (prvních 25 km hradecký dálnice) to ani moc nejde >😁

Halt ten 4válec HEMI o objemu 2,8 moc nebaští na rovinatých okreskách a dálnicích, ovšem je to značně závislé na mezikuse mezi pedály a volantem >😁
MDS RULEZZZ!!!!!!!
Mr.Murphy
tak jistě, není nad to jet 120.... sice tě předjíždějí všechny ty socky v Oktáviích, ale ty si jedeš s V8 a jsi KING. Sice nejpomalejší, ale furt KING :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Co je mi potom kdo mě předjíždí, at si mě předjede kdo chce.
já nikam nespěchám, užívám si pohodlí a pouštím si oblíbený song. To co sviští kolem mě mě vůbec nezajímá...
At si spěchaj kam chtěj.
kuko
to je fajn, že ty si umíš jízdu vychutnat, ale pro zbylých 90% lidí to bude často pracovní cesta, nebo třeba přesun po práci domů a pod. A to málokdo pojede 120km/h po dálnici...
Avatar - jazva
jazva
120 po diaľnici idem iba keď musím. A to jazdím rád a veľa...
Mr.Murphy
jet 120kmh po dálnici dobrovolně dokážu tak možná 10 minut.... Pak buď usnu, nebo se nudou zblázním..... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Asi špatný nervy no, proti usnutím poslouchám cd/mp3 a nuda. To slovo neznam, co to je? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jj, to sou ty lidi honem honem. Pak přijedou domu v 15:40 a já v 15:59.

Těch 19 minut čéče, to stojí za to, to je takovej časovej rozdíl, že za tu dobu jde udělat věcí.
Já jezdím rychle pouze když na to mam náladu a chut, jinak nemam důvod.Kvůli tomu abych něco stihl sem jel rychle asi 2x v životě...
zlysoused
120km/h je na dálnici snad ta nejblbější rychlost. V praxi to totiž znamená neustále zrychlovat při předjíždění kamiónů (to aby to předjetí netrvalo 10 minut) a zase zpomalovat při zařazování se do pravýho pruhu. Na plynulou pohodovou jízdu je ideál tak těch 140 - 150 tachometrových.
Avatar - Anonym
Anonym
V sobotu a neděli naštěstí moc kamionů nejezdí a ve všední dny já na dálnici skoro nejezdím >😁
Každopádně při 120ti to žere nejméně protože je to na to stavěný dle us parametrů a jen tak líně se ten motor převaluje. Od 140ti už to musí točit taky víc a už to nejede podle mě na 4válce...
zlysoused
Ano, kupte si krásný a silný Chrysler 300. Pozn. výrobce doporučuje vyjíždět s ním na dálnici jen o víkendech. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
To víš, s prémiovými výrobky se jezdí na vejlety jen o víkendu, to ti neřekli při čaji o páté v gentleman clubu 😄 >😁
augustin
Samozrejme, ze zakaznikom americke DNA nevadi. Ked sa totiz spytas 10 ludi na to, tak z tych 10 nikto ani o tom nepocul, ze Lancia ma vobec nieco s americanmi spolocne 😉 . Asi sme niektori az prilis casto v kruhu tych, ktori o autach nieco vedia. Realita je...bohuzial...ina 😢 a i ta zvysna-väcsia cast kupuje auta.
Avatar - tmaxSVK
tmaxSVK
Nech si myslí, kto chce, čo chce a akokoľvek dobrý môže ten Chrysler byť, podľa mňa je to "úkladná vražda" úžasného automobilu - Lancie Thema. Deltu už takto zabili, teraz prišiel rad aj na Themu... Doba je zlá, tak treba len dúfať, aby to viedlo ku lepším zajtrajškom značky a niekedy mohla produkovať také autá, aké sú jej mena hodné.
Magistr
Themu jsem si důkladně prohlédl ve Frankfurtu (samozřejmě bez svezení) a jednoznačně :yes😒br />
Interiér je oproti původnímu 300C ne o třídu, ale o dvě dál, materiály i zpracování se bez problémů vyrovnají ostatní evropské prémii (ano, i Audi). Zvenku jsou změny decentní, ale tvar 300C je naštěstí celkem nadčasový a velmi reprezentativní.
Trochu mě mrzí, že zatím není v nabídce Lancie ani kombi, ani benzínová V8, ale obojí celkem chápu.
jossalito
Srovnávat tento interiér s Audi? Ale notak. :-!
Magistr
Viděl jsi ho naživo?
jossalito
Ne. Ale už jen podle fotek jde vidět, že to žádná velká sláva není. Když vezmou stejný materiál, pro mne to pořád neznamená, že s ním umí taky pracovat.
Beekey
Tak jestli se nekdo mam co do vkusu a zpracovani od nekoho ucit, tak to jsou nemci z technacky divize Audi, takova lekce italskeho vkusu by jim neuskodila. Ale nekomu se libi sterilita polikliniky a nekomu pohodli vkusne zarizeneho pokoje.
A je fakt, ze dle fotek to vypada na mnohem lepsi interier nez ma puvodni chrysler. A jestli se ma porovnat treba s koncici A6kou, tak je plne porovnatelnej, a i lepsi. Co se nove A6ky tyce, na nej z pochopitelnych duvodu mit nebude, je to nova konstrukce, a konecne i ten interier A6ky se znacne zlepsil. Na druhou stranu tahle lancia v plne palbe bude za stejnou cenu jako ne moc dobre vybavene 2.0TDI... jinou zbran italove asi zatim nemaj.
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Beekey
Nevim co mas s ocima, ale zrejme kdykoli nekde ctes chrysler, tak uz nemyslis, nectes.. psal jsem puvodni 300ka, ted jsou skoro identicke, a myslim budou pak mit i podobnou kvalitu. Ale porad se mi zda to italske provedeni trosku vkusnejsi, nez ta cerna, ale treba nekomu se libi tmavy interiery.
figurka
Materiály možná ano. Stylem je to někde jinde.
Magistr
To jistě, ale styl je subjektivní, každému se líbí / nelíbí něco jiného. Kromě toho interiér by měl i stylem nějak korespondovat s exteriérem, tudíž u Audi chladná moderna a high-tech, u Lancie lehké retro a určitá "masivnost" (nevím jak to líp vyjádřit). U Audi člověka nejdřív napadne hliník, u Lancie luxusní voňavá kůže Poltrona Frau...

V materiálech a zpracování jsem u Themy žádné chyby nenašel, obojí je perfektní. Samozřejmě na salónu byla vystavená vrcholná verze s kůží obšitou palubovkou atd.
Mimochodem parádní bylo to dřevo - nikoliv leské lakované, nýbrž napůl matné a pod prsty byla cítit jeho struktura :yes:
figurka
O materiálech, jejich kvalitě a jejich zpracování nemám důvod pochybovat. Jen čistě subjektivně mi interiér přijde už příliš mimoevropský.
Avatar - Anonym
Anonym
Vono bohužel ten intriér je úplně shondý s 300c, bo ta kůží obšitá palubka co má mít nejvyšší verze Lancie, tak tu budu mít chrysler taky, stejně tak výbava kterou bude mít tato Lancie maj 300 už od ledna... 😄
Magistr
Jasně, přece nebudou dělat dvě palubovky. Proto píšu "oproti původnímu 300C".
Avatar - Anonym
Anonym
V8 v nabídce je, kup si originál Chrysler 300C nebo SRT8.

Snad bys nechtěl legendární motor HEMI pod Lancií, to by bylo směšný a totální degradace. Americký klasik pod kapotou auta s taliánksým logem, to to snad nemyslíš vážně...

Tady máš verzi AWD V8 [odkaz]

Tady obyč [odkaz]
Magistr
A dřív americké motory pod italskými kapotami De Tomaso nebo Iso nevadily? Legendě jako je Hemi by snad neubralo, kdyby se prodávala i pod jinou značkou, ne?
zlysoused
Pokud už osmiválec v Lancii, tak od Ferrari. Tak velí tradice. 😉
Magistr
Pravda, 8.32 :yes😒br />
Jenže tuhle roli už hraje Maserati Quattroporte.
Avatar - Anonym
Anonym
DeTomaso a Lancia roku 2011.
Co na to říct, snad JEN OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jak se na tu třístovku koukám, tak nic moc. Interier by ještě šel, ale zvenku je nemastný neslaný.

Jo ona je to vlastně Lancia, tak to pardon... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
No 9 z 10ti lidí tvrdí, že předek velice připomíná audi. Se všemi s kterými sem mluvil tak říkali to smaé - hele to je skoro jak Audi. Je dobré tu tedy přiznat, že audi je nemastné a neslané >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Evidentně se bavíš se stejně (ne)schopnýma lidma jako jsi ty, když si to pletou s Audi >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jo Chrysler je s Ypsilonem, zkus to příště napsat bez hruby, ono to vypadá stejně blbě jako Audy >😁
figurka
Já to vidím přesně opačně >😁 . Exteriér bez zbytečných výstřelků (tedy až na tu masku). Prostě pořádný kus železa. Ale ten interiér nese, naprosto pochopitelně, US rukopis. V této třídě velkých sedanů je evropa jinde. I třeba Infinity M, byť nevyznává čistě evropský styl, na to jde přes jakousi technicistnost.
Avatar - prekladys
prekladys
barrichello, neber se tak vážně 😉 co když je to měkké i záměr...? vzteká se tu copak nekdo nad tím, že jakýsi italský nick ujíždí na americkým plechu? >😁

mně osobně se spojení chrysler-lancia zamlouvá velmi. dodává to americkému plebejství alespoň trochu nonšalantní aristokratičnosti. a jak píšou jiní, chrysler je na itálii napojený - přinejmenším od konce druhé války, kdy tam šili exnerovy prototypy, později jeho motory kupovala řada malých evropských automobilek. takže je to vlastně shledání po letech. držme jim palce a doufejme, že to nebude italská domácnost!

mimochodem, před pár dny se tu na vedleší stránce známé firmy rozohňovaly nad testem chargeru. cože to je za póvl a tak... tady mají tu americkou volhu převlečenou do prémie!
Avatar - Anonym
Anonym
Chrysler je napojený na itálii, pravda, třeba vlastnil jistou dobu Lamborghini, že.

Mě osobně se to spojení nezamlouvá, a to velmi.
figurka
?
Avatar - Anonym
Anonym
Tos nevěděls vid >😒] 😄
figurka
Tak chlapci nevim, co berete. Opravdu netušim, na co reagujete.
Avatar - Anonym
Anonym
Pro ty německé břečílky v diskuzi o Chargeru😒br /> Takhle vypadá interiér v nesocka verzi [odkaz]
figurka
Jak jsem psal již jinde. O materiálech a zpracování nepochybuji. Tím, že evropa je jinde myslím, že evropa prostě vyznává jiný styl, jiné pojetí a to také může být pro Themu trochu problém.
zlysoused
Pravda je, že mě kazí možnost to nějak objektivně hodnotit vědomí, že je to předělaný Chrysler. Otázka je, jak bychom se na to auto dívali, kdyby s ním opravdu přišla Lancia.

Oproti původnímu provedení 300 je vidět jak v exteriéru, tak hlavně v interiéru velký posun. Interiér sice nejde svojí architekturou s posledními trendy, ale pokud bude kvalitně udělaný, tak s ním problém nemám.

Už zbývá jen zjistit, jestli se taky výrazně změnil jízdní projev.
Avatar - Anonym
Anonym
Jízdní projev musí být zákonitě katastorfální, protože přeci přepracovaný nápravy z MB E-klasse a S-klasse, to je katastrofa ne. Navíc to nebrzdí a vůbec to nezatáčí >😒] 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Díky za souhrn vlastností tý Chlančije

"Jízdní projev musí být zákonitě katastorfální,Navíc to nebrzdí a vůbec to nezatáčí"
Mr.Murphy
hele na plkání nesmyslů je nahoře pan Topper. Zajdi si za ním, dnes máte +/- podobně hodnotné příspěvky.... Bože....
figurka
Jde o tu ironii.
Mr.Murphy
to je právě ta ironie. Spousta lidí pláče nad faktickým odchodem Lancie, ale narovinu - kdyby místo téhle Themy300 přicházela Lancia s novým, vlastním repre-sedanem. Bylo by to opravdu reálně lepší auto než ten Chrysler? Není na to jednoznačná odpověď..... Asi by mohlo být lepší, ale bylo by podstatně dražší (čili neprodejné). A aby stálo to co teď tenhle Chrysler, tak by se na něm asi muselo tak šetřit, že výsledek by byl hodně pochybný....
Avatar - kari.laz
kari.laz
Na druhou stranu hodně automobilek má vlastní auta a taky je prodává. Takže proč by to nemohlo jít u Lancie. Sice sdílení se provádí v různých koncernech, ale zde je to trochu jiná situace. Slučují se zde dva světy. Italský, který je považovn za designový vrchol, který vždy dělal sportovně střižené kabáty s lookem mrštnosti a lehoksti a Americký, který je považován za nimrody, co neumí udělat menší auto, než pět metrů a menší motor než šest litrů a jak auto nevypadá jako buldozer bez radlice, tak to není dost americký. A najednou se veme jedno to americký zmutovaný auto a dá se na něj znak Lancie a má to najednou evokuovat Italské auto. To prostě nejde k sobě.
Mr.Murphy
Lancia může mít vlastní auta ve třídě malých a středních vozů.
Rozhodně nemá na to, aby si sama dělala auto s délkou 5m. Budou rádi, když jich prodají v Evropě 15.000ks a to se NIKDY nemůže zaplatit....
Jinak nahoře jsi vysypal klišé hodící se tak do roku 1970.... 😲
Avatar - kari.laz
kari.laz
jenže to je problém Fiatu, kam Lancii a Alfu dostal. Vlatně se dá říct, že i sám sebe.
a ke klišé: Brát něco s "rezervou" ti asi nic neříká
Avatar - Anonym
Anonym
nemohlo by to jít proto, protože Fiat

1) na to nemá
2) neumí dělat velký auta (maserati nepočítám, to je jiná liga)
Mr.Murphy
Tak samozřejmě tady můžeme vést nekonečnou polemiku, jestli Fiat velké auta umí nebo neumí. Faktem je, že je nedělá, protože je nemá komu prodat. Domácí trh je malý a v cizině si všichni raději koupí německé auto.
A není to jen o neschopnosti Italů.... Frantíci jsou na tom úplně stejně (konec 607, Safrane, C6) a Japonci ve vyšší střední v Evropě taky jen paběrkují....
Tak to prostě je....
Avatar - Anonym
Anonym
No jenže problém je v tom, že když je dělal, nikdo je nekupoval, viz Thesis, protože vytovřil takovou obludu, že si každej tukal na čelo.
Oproti tomu se ten americkej tank prodával slušně nejenom v USA, ale v v kanadě, evropě, jižní americe či arábii. Čímpak to jen bude...
Mr.Murphy
tak určitě to do velké míry bude tím, že CH300 (obzvlášť jako černý dovoz) je zásadně levnější než třeba Thesis.... Ale jinak jo, velké auta z ameriky se v Evropě v součtu prodávaly asi líp, než auta z Itálie....
Avatar - Anonym
Anonym
No vidíš, asi proto si Chrysler hoši z Turína vybrali, oni se sice tváří že do pěti počítat neumí, ale na druhou stranu sou velmi vyčůraní. Veděli že velký auta a suv a offroady jim chybí, tak si za mrzký peníz koupili chrysler a navíc získali přístup na us trh.

Proč vyvíjet to, co jim moc nešlo když to někdo umí líp, že. A bude to stát méně.
Mr.Murphy
tak jak Fiat poslední dobou podělá, na co sáhne, tak nákup Chrysleru byla dokonalá trefa.... Za málo peněz, navíc se jim to samo splácí se zisků Chrysleru. A ještě ho můžou vybrakovat pro svoje děravé portfolio :yes:
Až se člověk diví, že o Chrysler se nestrhla rvačka (když vidí jeho aktuální prodeje a úspěšnost současných modelů....)
Avatar - gld
gld
Vždy keď otváram diskusiu pod článkom o "nových lanciách" tŕpnem čo na mňa zase vybafne. Dnes ale chválim, s malými výnimkami vecná diskusia..

Mať tak 40-50 eurotácov nazvyš tak by som možno zabrúsil do subprémie >😁 do držiaku na colu by som napasoval jedno polosladké z toskánska a k tomu pakel freedom fries z mekáču.
Beekey
Zrychleni slabsi nafty je 10,1 a ty silnejsi tusim 9,0 dle nemeckeho katalogu... 😲
Avatar - Anonym
Anonym
To víš no, benzín je benzín.
5,7 V8 za 5,5 s dle amerických testů >😒] 3,6 V6 s 8st. ZF 6,6 s viz [odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
A 3,0 Bi-TDi za 5.3s >😁
a 3,6 FSI za 5,6 >😁

Ale to jen tak, aby konverzace nestála
Avatar - Anonym
Anonym
Ještě v jakým autě, kolik váží, měří a jakou má poh hmotnost.

Abysme srovnávali srovnatelný. No a ještě detail, aby to mělo náhon na zadek, protože ono moc aut co má DSG a pohon zadních teda na trhu není, myslím že stačí jedna ruka válečného veterána na spočítání těch značek. >😁

A DSG přeci jen bude zas o chlup rychlejší než 8st. HDM.
Ale mohl bys nám sem hodit nějaké 300HP BMW nebo Mercedes s pětimetry, tam RWD je a 8st ZF taky. Porovnáme, já sem dneska nějak línej hledat.
Avatar - kari.laz
kari.laz
A když to najdu, tak nám sem popíšeš, že mají jinou barvu a proto jsou rychleší, a když budou stejně barevný a pořád to nebude stačit, tak nám vypotíš jinou pitomost.

A když najdu nějaký třílitr, třba v BMW 335i, tak napíšeš, že ten má vyšší výkon a že musím najít nějaký stejně výkonný. A když najdu stejně výkonný, ale bude mít poloviční objem, takto je taky špatně, protože zase bude mít turbo. Bariku, já nmůžu za to, že v Evropě nedělají na chlup stejný motor, aby jsi byl spokojený, že to můžeš porovnat. A to že mají podle tebe amíci horší převodovky není problém Evropskch aut a poukazovat na to je totální nesmysl. Zkus napsat třba do audi, jestli by ti mohli na rychlo zbastlit auto se stejnou převodovkou, narvat tam stejný motor a do kufru nahodit kovadliny, aby to bylo i stejně těžký. Pak by jsi možná byl spokojený. Vlastně nebyl, protože jak to nebude zadohrab, tak se vymluvíš na to.
Avatar - Anonym
Anonym
Nejsem vy.

Já hrušky s jabkama nesrovnávám.

Uznej že porovnávat FWD s váží 1600 kg s RWD co má 1900 je trošku přitažený za uši.
Turbo bohužel taky moc srovnávat nejde s atmosférou.

No já nemůžu za to že evropa produkuje prdítka s motory se sekačky 2x oturbené.
Asi proto sem k tý evropě nijak moc neinklinoval, vyjma Jaguaru a další luxusní značky, ale to není zrovna to s čím jde tenhle mainstram srovnat.

Ono to taky jde uzavřít s tím že tohle žádnou konkurenci za dané peníze nemá, jenže to tu vyskočí pár lidí jak čeríci z krabičky...
A azčnou tahat Superb a lattitude, to sme vždycky směju.

Až bude mít Superb V8 a RWD, tak přijdte odpovídám >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Podle tebe nejde srovna nic, co by náhodou mohlo vyznít líp, než amerika. Bohužel to je skoro všechno, takže se těžko hledá něco, co by se ti dalo předhodit, aby ti to vyhovovalo. A ty tvoje teze, že v dané třídě není za ty peníze nic lepšího jsou asi jako, že za dané peníze je logan nejlepší ve třídě.
figurka
Tak ten Superb a Latitude jsem zmiňoval já a vedle u Chargeru. Možná jsi už ale nepostřehl, že jsem také zmiňoval, že k předmětnému Chargeru přímá konkurence v evropě není. Jiné přístupy, jiné požadavky. Ideově jsem jako podobně zaměřená vozidla zmínil Superb a Latitude. Obecně velké auto za málo peněž (v kontextu trhu).
Jestli se tedy směješ, tak jen vlastní neschopnosti číst. To, že vidíš jen to co chceš, na to už sme si zvykli.
pro připomenutí:
To ne, ale to srovnání není tak jednoduché, jako třeba i40 vs. zbytek. Lze na to nahlížet několika pohledy. Třeba čistě z pohledu člověka, který neřeší image, jméno, dokonalosti interiéru, má omezený rozpočet a chce pouze výkon a macho motor. K tomu lze přičíst i např. potřebu nezapadnout. Tam je Charger, ale obecně jakákoliv amerika téměř jasnou volbou. Nebo naopak pohled člověka, který potřebuje velký sedan a prestiž, kterou s sebou tato třída nese, potřebuje klasiku se jménem a potrpí si na atributy, které jsou s tím spojeny (z evropského pohledu). V ten moment je Charger nepřijatelný.
To, co jsem zmínil, mohu být 2 extrémy a potencionální klientela se může pohybovat kdekoliv mezi tím. Ty 2 pohledy ale ukazují obtížnost přímého srovnání s evropskou konkurencí. Prioroty a požadavky jsou zde trochu jiné a i ta auta jsou stavěna s jiným přístupem.
Pokud někdo přemýšlí o Chargeru jako o prostředku k jízdě (z pohledu zábavy), lze mu odpovědět Sciroccem, Genesisem coupe. Pokud někdo přemýšlí o Chargeru jako o levném velkém autě, lze odpovědět Superbem, nebo Renaultem Latitude.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale jo, já to četl pořádně.

A dá se s tím souhlasit.
Akorát je tu jeden problém a to je image auta, ono přeci jen Lattitude a svalnatý Charger no nevím teda co evokuje víc ten faktor líbivosti, podle reakcí ostatních u člíánku o chargeru by asi radši většina v garáži toho Chargera, kdyby se nemuseli řešit věci kterých se bojí nebo spotřebu a záruku. Neboli řečeno jinak, na palkát by si dal do garáže na rozdíl od Chargera Supa s lattitude asi málokdo, a vo tom to je 😄

To je první bod.

Druhý bod je faktor zábavnosti a co všechno může v Chargeru být.

Lattitude se nedělá s V8, Charger jo.
Přední pohon je tak úžasně zábavný na blbnutí a radost z jízdy, že se u něj dá akorát tak usnout a ještě je tu faktor neokoukanosti.
Za SII a lattitude se otočí tak akorát možná GTI a nějaký fanatik do Reanutltu, za Chargerem se otočí 70% těch co ho uvidí 😄
Pro brečílky co se zadního náhonu bojí jako čert kříže je pak AWD.

No a výbavu řeší vyšší verze výbavy popří. steterský 300C.

Takž resumé je, že si můžete koupit 5timetrový sedan za pár šušn v holovýbavě no ale ono jde i německý mainstream koupit v holovýbavě ještě pomalu s kličkama na oknech.
Tak já nevím čemu se smát, tomu že auta za cca 700 tis nemá výbavu jako BMW za 1,3 míče?
No to svědčí o vyspělosti jedince.
Pak už tu zbývaj obligátní plasty a která palubovka vypadá honosněji.
A obligátní zda Charger projede zatáčku bezpčně rychlostí 45 km/h a BMW 58 km/h, což potencionálmímu zájemci o Charger bývá většinou putna, to by asi sháněl Subaru a ne charger.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak já nevím čemu se smát, tomu že auto s plnou výbavou nikdo za víc než 700 nekoupí (a i za tu cenu jen pár jedinců) a BMW za 1,3 míče s menší výbavou nestačí vyrábět. >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně že se zasměješ. ONO BMW s výbavou chargeru za 1 mega, přibližně stejným výkonem, motorem atd stojí totiž pro změnu přes 2 mega.
figurka
O to je to zajímavější.
figurka
To, že v evropě poutá Charger více pozornosti než Latitude, nebo Superb je bez debat. Ten příměr jsem bral čistě ideově a hlavně ve vztahu k onomu testu. Tedy levná verze z půjčovny. To by jsme třeba u testu základní A4 mohli argumentovat "co kdyby" a RS4, nebo u BMW základ vs. M verze, nebo MB...
Nikde nepopírám, že u US produkce lze získat hodně koní za "málo" peněz.
Je třeba uvažovat o Chargeru jako o produktu pro jiný trh, potřeby atd... A znova opakuji přímá konkurence v evropské produkci prostě není. Stejně tak, jako v US produkci nenajdeš konkurenci pro různé Fiesty, Pola, Pandy, Mini, C3 atd... Proč by v USA někdo něco takového dělal. Proč by někdo v evropě dělal konkurenta pro Charger, když ho 99% zákazníků nepotřebuje.
Avatar - Anonym
Anonym
Fiesta se v US prodává, jinak pokud si neviděl Chevrolet Sonic, tak zkus mrknout na něj.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale tak dobře no.

BMW 530i - R6, 200KW, zrychlení za 6,6 s. váha: 1710 Kg (poh). 8st ZF
300 Limited/300S - V6 210 Kw, zrychlení za 6,6; váha 1890 Kg. 8st ZF

Stačí?? >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
A ted použiju tvé vlastní vykrucování. Jak můžeš srovnávat 3,6 a 3,0 a jak můžeš srovnávat 200KW a 210 KW (ve finále je to úplně jedno, ale kdyby to bylo obráceně, tak už sem to samí budeš psát)
Avatar - Anonym
Anonym
No BMW nějak 3,6 nedělá, takže smůla, tak sem srovnal aspon podobný výkon. Ano 13,6 HP má 300C navíc, zas je těžší, tak se to krásně komepnzuje a jak vidíš zrychlení jetudíž +/- stejný. Takže tak.
Díval sem se na MB E a nějak sem se u těch nabízených motorizací zasmál >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ty neskutečně jednostranný. Víc ale nemá cenu psát. Nezapomeň si nandat trenky s hvězdama a pruhama, sluneční brýle se sochou svobody (kterou amíkům museli poslat frantíci) a zkus se jít projít na čerstvý vzduch 😉
Beekey
Misto kecu si radeji vydoluj ty udaje, jinak to teda neni moc verohodny. Ten pentastar je dobrej motor, to je jina vec, ze se to zel asi bude montovat do vseho 30 let, doufam ze to tak nebude, ale v USA to tak je zvykem.
A nevim cemu se divis, ze velikost a vaha hraje dost dulezitou roli pri akceleraci? navic, 0,1 vterinu, to je duvod pro skok z Nuselaku, vid...?
zlysoused
Ano ty seš línej hledat, ale plácat hovadiny línej nejseš. 😉
British
Vážení přechytralí.Opět je tu úžasně debilní diskuze nad převzatými modely v portfoliu Lancie. Nikdo však neřeší podstatu věci a to, že jde o cestu k získání základu pro příští generace vozů Lancia.Rozebírat tu stále důvody, proč tak Fiat učinil je zbytečné. Čas ukáže.Faktem zůstává, že kdyby vůz v této podobě představil Chrysler, ještě před převzetím Fiatem, jistě by zde v diskuzi bylo vše O.K. Je tu zase ta ubohá česká orientace na VW. Ano, kdyby Chrysler spadl pod onen zázračný VW, pak by bylo vše také úžasné, ale s jedním rozdílem, on by původní 300C nezlepšil ale spíše "zdobytčil", jako vše, co v nabídce má. No pokud se Vám všem ty nudné konzervy tak líbí,o.k. jezděte v nich dál a můžete si na ně vylepit i hesla jako "simply clever" , "das auto", nebo po česku "náskok díky technice". Pro mne je to konzumní plech pro lidové masy. A teď můžete tlachat dál.
Avatar - Anonym
Anonym
Však on tenhle chrysler byl z 95% hotov před vstupem fiatu. Za fiatu ho akorát stihli představit, to samý charger a Jeep GrandCherokee byl dokonce hotov 100% před příchodem Fiatu. Zásluhy Fiatu = 0. Vše bylo dílem Chrysler LLC, tehdá vlastněný Cerberusem a částečně ještě DaimlerChrysler AG....

Jen pro upřesnění. Jinak máš ovšem pravdu.