Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW i8: Nové fotografie hybridního supersportu

Sportovní plug-in hybrid kombinuje elektromotor s 1,5litrovým přeplňovaným tříválcem.
Zpět na článek
21. 10. 2011 08:59
21. 10. 2011 12:07
21. 10. 2011 12:36
21. 10. 2011 13:03
21. 10. 2011 12:51
21. 10. 2011 14:16
21. 10. 2011 13:47
21. 10. 2011 15:03
21. 10. 2011 15:54
21. 10. 2011 15:13
21. 10. 2011 22:22
23. 10. 2011 18:33
21. 10. 2011 16:36
22. 10. 2011 22:05
Avatar - -TEAC-
21. 10. 2011 08:59
děkuji
za nádherné fotky (tapety).Ten "nasranej"kukuč je boží! :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2011 12:07
Re: děkuji
Zcela SOUHLASím :yes: :-)
PS: To chci, to CHCi, to chCI, to CHci, TO cHcI, to cHCi, prostě tohle auto - TO CHCI! ;-)
Avatar - -TEAC-
21. 10. 2011 12:36
Re: děkuji
no pro Tebe to pokoukáníčko musí končit"orgasmem" >:D Nechci se tě nějak dotknout ale to auto je vážně úchvatné!
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2011 13:03
Re: děkuji
"No problem" - mně se totiž OPRAVDU a (moc Moc) MOC líbí :yes: ;-)
21. 10. 2011 12:51
Tak...
Šup s tím na silnici ne?Na co čekáte sakra...Tyhle auta chci aspoň vídat,když už nic jinýho...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2011 14:16
Re: Tak...
Šup s tím na silnici - s tímhle autech se chci alespoň svézt, když už nic jiného.. :-)
21. 10. 2011 13:47
No nevím...
Auto vypadá pěkně, celkově vyvážené, proti tomu nic.
Ale co je pod kapotou.
Tři válce a jeden elektromotor a oni tomu říkají supersport. 8-s
Taky nevím, jestli je ideálně rozložená váha mezi nápravy 50:50. U stojícího auta možná jo, ale jinak bych to vidlěl tak na 48:52 ve prospěch zadku.
Rozbalit vlákno
17
21. 10. 2011 14:04
Re: No nevím...
Taky se mi to vsechnpo moc nepozdava. Sportovni BMW s trivalcem 8-s Doba se sice meni, ale nektere veci by mely zustavat. Prijde mi zajimave, ze samo BMW zpochybnuje laboratorne namerenou spotrebu, to je prece divne, kdyz to tak otevrene priznavaji.

Na druhou stranu, pokud by jako jednu z verzi udelali s nejakou poradnou V6, mohli by na tom i nejakou tu kacku celkove vydelat. Takhle to bude pouze dalsi auto, ktere budou chtit vsichni videt, ale nikdo by si ho nekoupil, muj nazor
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2011 14:14
Re: No nevím...
Já bych si ho tedy, bude-li na něj, ROZHODNĚ koupila! ;-)
PS: Tohle je řada "i", tady žádné "pořádné R6" (a už vůbec ne V6) NEbude.. :-)
PPS: A proč tomu NEříkat (super)sport, když to jezdí jako supersport ;-)
21. 10. 2011 14:20
Re: No nevím...
No pokud tomu na elektrorezim daji pridavny zvuk brumlajici V8, tak to supersport bude, ted dje to zatim jen superhybridsekacka :).
Kdyz uz narazis na to "i", to je odjakziva nazev benzinovych BMW, ktere meli pod kapotou vetsinou uz z principu neco vyborneho, takze toto je jen "znesveceni" znacky.
Nicmene doba jde kupredu, proc ne, jsem na to auto zvedavy, ale at ho ma nekdo jiny :-)
Avatar - Stefič
21. 10. 2011 15:03
Re: No nevím...
neboj, ono se to u nás zase tak dobře prodávat nebude. Kolikrát jsi třeba na silnici viděl R8? Já asi jen 2x po Praze.
Na to se bude potřeba zajet mrknout do Mnichova, jestli se to tedy vůbec bude vyrábět.
Ovšem pokud vezmu v úvahu malinký motůrek 1,5 disponujícím relativně velikým výkonem, pak se ptám, na kolik km je motor dimenzován. Už z hlediska dostupných materiálů prostě takovou zátěž nic dnes existujícího nemůže dlouhodobě vydržet. Auto je krásné, ale ozhodně bych tomu moc nevěřil. Dokud s tím někdo nenalétá 100k km...
21. 10. 2011 15:12
Re: No nevím...
Tak jestli to ma byt supersport, tak tech 100 na tom ani nikdo nenalita. No ale jeste o to vic bude motor trpet, protoze to kazdy bude tocit, tohle nebude jizda na spotrebu, resp to auto proste nejak postrada smysl, je to usporne auto nebo supersport? Uz podstatou techto dvou smyslu je presny opak
Avatar - Stefič
21. 10. 2011 15:54
Re: No nevím...
souhlas, když vyvalím 200.000€ za supersport, tak je mi naprosto fuk, jestli to žere 10l, 30l nebo třeba 50l. Vůbec nechápu, kam tímhle BMW míří. Kdyby raději udělali něco užitečného a začali konečně podobnou technologii integrovat do vozů pro širší spektrum nakupujících. Tohle je jen výkřik do tmy
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2011 18:47
Re: No nevím...
V pořádku, mně také stačí když ho budu mít JÁ :-)
PS: To bývalo "i" ZA číslem (tady je PŘED číslem ;-)
21. 10. 2011 15:13
Re: No nevím...
Já jsem na to auto byl hodně zvědavý, byl jsem mu ochoten odpustit tříválec, ale téměř 1,5 tuny je pro mě nestravitelná hodnota. To bych supersportem nenazval ani ve snu. U BMW mají zvláštní smysl pro humor. Nejdřív Z4 mezigeneračně naloží dva metráky (mezi M a 35is) a teď tohle.
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2011 18:49
Re: No nevím...
U té Z4 souhlasím s tím MÍNUSem (i když to auto dle mne NENí špatné), tady část té hmotnosti dělají akumulátory, s tím se (zatím) "nedá nic dělat" ;-)
21. 10. 2011 22:22
Re: No nevím...
Pokud člověk uváží, že by mělo jít o moderní konstrukci s lehkým motorem, tak tam baterií musí být snad půl tuny. Čekal jsem od BMW víc.

ad Z4: Mě z principu nevadí GT roadster, ale chybí mi u BMW něco ostrého a schopného v podobném obalu. Na silnici jezdí dobře, ale pod tlakem je zklamáním. Takhle si BMW nepředstavuji. SLK je lepší. Nemluvě o tom, že BMW nemá žádnou alternativu proti SLS nebo R8. Od BMW, nejsportovnější značky D3, bych čekal jiný přístup.
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2011 01:09
Re: No nevím...
Souhlasím že i v mých představách BMW i8 "mohlo" vážit třeba o 200-250 kg MÉNĚ..
STEJNĚ tak souhlasím s chybějícím "SLS či R8" což má ovšem své (velké) ALE..
BMW je sice vnímáno jako "nejsportovnějších" značka (myslím že OPRÁVNĚNĚ), ovšem NE v nejvyšších kategoriích (téměř) supersportů! Co si pamatuji, tímto směrem (a to jen částečně!) šel model Z8 (který mne ovšem "naživo" dostal málem "do kolen" :-) nicméně byť šlo o stroj "překrásný", prodeje NEbyly nikterak převratné - což možná přispělo k "NEvývoji" nějakého třeba jen "volného nástupce") a know-how BMW v tomto směru NEbude "převratné"..
Nevypadá to, ale vedení BMW firmu vede "střídmě ekonomicky" (mají výborné výsledky - "pro-/nevý-dělečným" modelům/motorům aktivitám se "vyhýbají") a model tohoto typu jsou VELKÉ investice a "jistojistě" MALÉ prodeje (je to v reálu spíše IMAGEová záležitost) = NEjsem z toho "nadšena", ale dá se říci že vedení BMW "chápu".. ;-)
.. a stejně tak "chápu" že to co "ušetřili" na vývoji vozu typu R8, SLS apod. (které jsou nám "sympatické", ale za prvé v kategorii je už "poměrně nabito" a za2hé je otázkou jak moc velká je návratnost i u stávajících vozů segmentu - krom 911 :-) ) tak investovali do "zcela nového proudu" (kde asi vidí budoucnost a je dost možné že jí vidí "správně") u nich nazvaného "i"
23. 10. 2011 18:33
Re: No nevím...
:yes: Vidím to stejně. Vše, co jsem vynechal, abych zkrátil příspěvek, jsi doplnila :-) U i8 bych si představoval váhu mezi jednou a jednou a čtvrt tunou. Dojezd není tak zázračný, aby vyžadoval ohromné množství baterií, takže to vidím jako reálné, jedné tuně se přiblížit.

S BMW to vidím stejně a ano, tyhle vrcholné segmenty jsou hlavně o prestiži a bývají velmi rizikové (R8 bylo pro Audi hodně muziky za málo peněz, protože tyto technologie musí vyvíjet tak jako tak pro Lamborghini). Z8 byla famózní a mrzí mě, že BMW nic takového znovu nevyrobilo. I její předobraz 507 mám velmi rád. Nepotřeboval bych jí jako běžnou modelovou řadu s nepřetržitou produkcí. Ono BMW původně nechtělo vyrábět ani Z8, učinilo tak až na základě ohromné popularity konceptu. Ostatně 507 přinesla BMW ohromné ztráty a téměř bankrot. BMW má talent, ale nedaří se mu v tomto segmentu. Pořád tu byla Z4 M, neskutečný divoch, takže člověku větší bráška tolik nechyběl. Ale tenhle odklon v nové generaci zanechává pro mě citelnou díru zrovna v místě, kde člověk dříve mohl nalézt esenci BMW. Ač roadstery BMW nejsou špičkou na trhu, tak jsou klenotem.
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2011 23:26
Re: No nevím...
Vidím to stejně, vše co jsem vynechala... :-)
21. 10. 2011 16:36
Re: No nevím...
Souhlas vzhledově moc pěkné a futuristické. Ale to * co to má pod kapotou. Do auta takového ražení patří 8 válcová atmosféra řvoucí 30 cm od hlavy řidiče a ne řachtající a vzzzzz dělající sranda. Svět se * do *...
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2011 18:52
Re: No nevím...
Počkejte až vás s tímhle (ve vašem "něčem" s 8mi válcovou atmosférou - a já je MÁM ráda - k pozornosti doporučuji 6.3 AMG, v SLS je stále ještě k dispozici ATMOSFERickA verze) předjedu a když vy budete muset k Tankstelle "drtivě" ujedu, neb spotřeba.. ;-)
22. 10. 2011 22:05
Re: No nevím...
Ujedete jen v případě ,že vám dají jako náhradní auto v servisu bmw nějaké pořádné auto
Avatar - Hammunasakra
23. 10. 2011 00:54
Re: No nevím...
Zrychlení 0-100 km/h za 4,6 s je velmi slušná hodnota (to zas tak moc aut NEmá :-) dnes třeba MB SL s nejlepším atmosferickým velkoobjemovým 8miválcem, tedy verze 6.3 AMG), maximálka je "všude stejná" (250 km/h) + tahle "hračka (z) budoucnosti" bude mít MENŠí spotřebu = delší dojezd = šance že ujedu, je docela REÁLná ;-)
PS: Bez urážky a bez ironie - tohle JE (reálný) náskok díky technic(k)é vyspělosti :yes: :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku