Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Španělská Rally 2011 – V Katalánsku slaví Loeb, Hänninen se škodovkou je mistrem světa SWRC

37 komentářů

je to jednicka, nech mu to vydrzi
www.kupaliska.com
:yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jsem ráda že Seb odmítl nabídku vw na dvojNÁSOBNÝ plat a doufám že (i) letos vyhraje celý šampionát :yes: 😄
Avatar - Nerez
Nerez
A já zas doufám, že ho letos nevyhraje. Přeju to Mikkovi, sice není letos nejrychlejší, dost mu pomáha Jarri, ale vypadá to, že Mikkovy dny u Fordu jsou sečteny, tak at se rozloučí alespoň titulem. Uvidíme, jaké bude příští rok složení továrních týmů, variant je hodně, bude to určitě zajímavé. Jen doufám, že Oigera si nechají u Citronu a nebudou mi ním svinit Ford >😁
U Fordu bych rád viděl Jarriho a Tanaka :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No ... uznávám že na jednu stranu by si to Mikka "zasloužil" (ne že by byl nejlepší - to je asi opravdu Seb - ale jako takovou "cenu útěchy" nebo spíš "za zásluhy" ... ale já vítězství stejně přeji SEBovi - sorry 😄
Provocateur
Tanaka??? Ten si na WRC ještě nějakej pátek musí počkat...
Avatar - white label
white label
Neboj, k VW půjde až na další sezonu... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ono 200% platu asi "dělá" své (kor při jeho příjmech 😄
PS: A s vozy Citroën vítězil jako junior (se Saxo), s vozy Citroën (od Xsary po DS3) vítězí celou "dospělou" závodnickou kariéru ..
... bude-li to jak říkáte, dopadne trochu jako Michael Schumacher u MERCEDESu, ale ten 2-násobný příjem mu to že už tolik NEvyhrává snad alespoň trochu vynahradí 😉
TommII
Včera jsem si otevřel lahvinku Moeta a oslavil ten Juhův titul. Je to prostě paráda, kdo by to od té aší škodověnky ještě před pár lety čekal... :yes: Jinak u velkých kluků doufám v titul pro Loeba, titul by měl mít ten nejlepší a to Mikko prostě ani náhodou není. Ford ho jen tlačí a JML je z toho asi dost smutný. Celý Ford mi tím taktizováním pěkně leze krkem... Jsem rád za Mini a už aby tam byl i VW.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavé, že se slaví titul (německé) škody (a věřím že o tom budeme slýchat ještě dost), ale to že titul v juniorce (JWRC) před 2 lety s CITROËNem C2 získal ČESKÝ závodník (Martin Prokop) skoro NEuvěřitelně "vyšumělo" 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Neboj, Martin vyhraje ve Walesu s WRC a to bude teprv oslava. První Čech, co vyhrál závod s WRC >😁 😉 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sice NE(myslím že)vyhraje, ale skoro bych mu to PŘÁLA 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Všem je jasný, že ve Walesu přece vyhraje Mikko, druhej bude Jarri, třeti Loeb a ufňukánek Oiger někde za nima >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
OGIERa sice také nemám moc ráda, ale špatný rozhodně NEní a překvapit také "umí" 😉
Avatar - Nerez
Nerez
To ano, ale kdyby si odpustil ty řeči a prokázal trošku pokory vůči kolegovi a už i legendě rallysportu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..a PROTO ho "nemám ráda" 😉
TommII
Ááááá to tu dlouho nebylo... Škodovka je prostě česká značka a pro mě rozhodně větší srdcovka než nějaký žabožrout. Jinak Martinův titul jsem samozřejmě slavil taky a jak, takže pokud Ti to vyšumělo, je to Tvůj problém. Každopádně bych rád viděl titul v rukách českýho pilota v českým autě, ale na to Martin sedlá špatnýho koně, tak snad Kopejda v IRC... Ale teď Škodovka a Juho :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
MNĚ určitě NE, ale českým tiskem to (na to jaký to byl ÚSPĚCH) "sotva prošumělo" 😉
PS: Možná "to tu dlouho nebylo", nic to NEmění na faktu že škodovka pochopitelně NEní česká 😄
(jak to byl ten vtip o Citigo? české auto, vyvinuté němekými inženýry, vyráběné slovenskými pracovníky? 😉
TommII
Máš to holka nějaký pomotaný, Škoda Auto je zcela pochopitelně česká značka s německým vlastníkem... Ale nic si z toho nedělej. A znáš ten vtip o C1? Prý francouzké auto vyvinuté japonskými inženýry, vyráběné českými pracovníky? >😁 Jinak pokud se chceš něco dozvědět a připomínat si úspěch Martina v rally, musíš občas zalistovat na serveru o motorsportu, na stránkách onadnes.cz to zcela určitě nenajdeš... Kdyby jsi tak aspoň občas udělala a nepřestírala tady zájem o rally, o které evidentně nic nevíš, zjistila by jsi, že se Martinův úspěch neustále zmiňuje a rozhodně nikde nevyšuměl... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
1) díky za "péči", myslím že NEMÁM 😄
2) ta "aplikace" na C1 je hezká (a je to - stejně jako o Citigo - pravda, s tím rozdílem, že se s tím od počátku nikdo NE"tají" 😉
(v česku se stále "hraje" na to, že škoda je "česká" 😄
3) onadnes.cz NEčtu - vy ano? 😉
4) "předstírat zájem o rally"? NEměl jste vy dnes nějaký "špatný den" či tak něco 😄
TommII
ad 1) Ale máš a nic to nemá společného s mojí péčí. Škoda Auto je ČESKÁ značka registrovaná v Česku se sídlem na Třídě Václava Klementa v Mladé Boleslavi v Česku. Nikde jinde. To, že je vlastníkem německý megakoncern nic nemění na faktu, že Škoda Auto JE česká značka.
ad 2) Prosím o odkaz, kde by se někdo tajil tím, že Citigo je sesterský model k UP! a Mii, a že se jedná o čistokrevnou Škodovku. Chápu, že se cítíš blbě po takovém faux pas, je to trapas, ale mohla by jsi to aspoň "chlapsky" uznat než tady přiblble argumentovat, že někdo něco "tají"
ad 3) Omlouvám se, jednalo se o spekulaci, která vycházela z Tvých znalostí prostředí rally, které jsem intuitivně přiřadil k tomuto serveru...
ad4) Díky za optání, i díky úspěchu škodovky a Juha mám nyní báječné dny!!!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sbohem (a mějte se krááásně ve světě svých PŘEDSTAV ...
.. to marjánka? 😄
ad 1) Zrovna včera mi kolega ukazoval příklad firmy v česku prodávající robotizované vysavače (na značku se mohu doptat), kterou její ruští majitelé zaregistrovali v rakousku aby čínské vysavače mohli presentovat jako rakouské (každý ať si věří tomu čemu chce, já raději FAKTa 😉
ad 2) to jsem až tak nemyslela - vzpoměla jsem si na "hrátky" kde se bude UP a jeho klony vyrábět a "pohádky" o určitých odlišeních (a věřím že německo-slovenské Citigo bude možná vnímáno více jako české, než původní "české", tedy KOLÍNské vzory pro UP a jeho klony..
ad 3) ok, no problem (otázka je jak moc ty stránky znáte VY? 😄
a druhá proč tak "tlačíte" na mé NEznalosti rally? 😉 NEjsem žádný "superznalec", ale to že výsledky sleduji (deseti)leta nazpět je i z mých příspěvků zde na auto.cz "dokazatalné" 😄
Ostatně (také) SEBa LOEBa jsem si jako mot. osobnost dala do své karty zde hned při jejím založení.. (možná i kvůli němu jsem si kdysi koupila Xsaru Coupe VTS 😄
ad 4) tak ještě jednou "předstírat zájem o rally" - CO tím autor myslel???
TommII
Ale no tak, Kylie, vždyť už jsi velká holka... Vážně tady chceš propagovat své znalosti automobilového průmyslu srovnáváním značek Škoda Auto se značkou vysavačů čínské výroby s ruskými překupníky...? To už je snad pod úroveň, ne? Škoda Auto má jaksi křišťálově jasný původ, který snad ani Ty nemůžeš zpochybňovat a Tvé přirovnání je,podle mého, dost ubohé a poněkud neuctivé. Chtělo by to trochu respektu mladá paní... 😉 Je snad značka, registrovaná a sídlící na jedné adrese v Česku více než sto let, značkou (dle Tvého) německou? Znamená to, že firma na bezvaječné těstoviny stojící řekněme v Opavě, sídlící a registrovaná v Opavě, která tam ty nudle a kolínka vyrábí od nepaměti, se změnou vlastníka stáva značkou třeba teplickou, protože tam momentální vlastník sehnal zrovna levný podnájem? Takže se v klidu dál věnuj vysavačům...
Stránky ONADNES znám poměrně dobře, jinak bych si netroufl použít ten příměr (co kdyby se tam psalo o Martinovi a rally víc než bych doufal). "předstíraným zájmem o rally" jsem myslel to, že se k rally vyjadřuješ výhradně tehdy, pokud se týká Citroenu (v pozitivním slova smyslu) a nebo pokud se můžeš opřít do VW resp. jeho značek (v negativním slova smyslu). Prostě něco jako NOVA TV, která si na motorsport vzpomene pouze tehdy, když se někdo zabije. Opravdový zájem o rally je o něčem zcela jiném... Já ač díky osobním zkušenostem s francouzkými vozy prostě všechny ty žabožroutský šuplíky fakt nemusím, velmi fandím Loebovi a Citroenu, protože je to PAN jezdec a umí si titul získat sám i když pan Wilson všechny Fordy vč. Stobartu odstaví do škarpy, aby pan Mikko mohl dojet na slušných bodech. Tvoje absolutní nenávist vůči koncernu VW a spol. nemá vůbec nic společného s fandovstvím, to je komplex.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak až po to "mladá paní" váš příspěvek NEmá moc smysl, víte to? 😄
To jste FAKT NEpochopil jak to bylo myšleno s těmi vysavači, nebo CO to "zkoušíte"? Já přece NIKDE NEříkám nic o "nekřišťálově" jasném původu (a "křišťálově" jasný původ - vývoj i výrobu - mají mimochodem i ty vysavače - vše made in China 😉
Jestli je zaregistrovaná na jedné adrese v (současném) česku opravdu STO let, tak v době zaregistrování bývala RAKOUSKÁ, nebo? 😄
NEvím jak vy (a nevím proč to říkáte o mě), já se vysavačům NEvěnuji 😉
Máte pravdu, že co si pamatuji, při svém zájmu o rally (bude to už "-náct" let) stále dokola narážím na Citroën 😄 Proč v souvislosti s rally zmiňujete vw NEtuším, sebe presentujete jako "znalejšího" než-li já = MUSÍTE vědět, že v rally NIKDY NIC NEdosáhl 😉
(tedy krom 2vítězství někdy skoro před 30ti lety se značkou audi, ale to už si skoro nepamatuji ani já - a to jsem, jak jste SÁM řekl - už velká holka 😄
Jestli nerozlišujete mezi přesunem výroby z Opava do Teplic a koupí/převzetí 100% firmy zahraničním vlastníkem, tak našemu rozhovoru na danné téma NEdávám moc šancí.. 😉
Mně se tedy ve (hlavně jižní) Francii MOC líbí, z francouzských aut jsem ráda že byl "znovuvzkříšeno" Bugatti (i když za tu cenu ... 😐 ) a MNĚ vyhovují "top" verze, JAPONSKÉHO auta roku, Citroën C5 (s V6) + MOC se mi líbil podvozek/odpružení C6 (doby kdy jsem jezdila s třeba Renault Clio 1.8 16V jsou už vážně DALEKO 😄
Už jsem to tu napsala "milionkrát", ale dělení vozů/sympatií dle místa vzniku (nebo spíš sídla majitele firmy 😉 ) to je dle mne HODNĚ velký NEsmysl 😉
(bylo to tak vždy a dnes při stále "prohlubujícím se" rozložení výroby do mnoha států se můj původní pocit/názor "jen prohlubuje"..
.. když ne vysavač, tak auto: v německu vyvinujté, v česku či na slovensku vyrobené auto korejského majitele je...
a) německé
b) české či slovenské
c) korejské
Pěkný den 😄
TommII
>😁 blabla bla bla blabla, tolik stručná reakce na tu spoutu řádků se stejně duchaplným obsahem. Každopádně C je správně! Blik. Vždyť je to celkem jednoduché ne? 😉 A k diskusi v druhém vláknu... Je evidentní, že jsi mě vůbec nepochopila, dle mé logiky totiž je a vždy bude Audi německé, domníval jsem se, že jsem to vyjádřil dostatečně srozumitelně. No a při pohledu na "klenoty" typu DS5 s velmi mírně řečeno, přezdobeným kabátem, je evidentní, že se už Citroen chystá na nějakou čínskou misi... 😄 Jóóó nikdy neříkej nikdy. Každopádně, dokud to ponese jméno pana Citroena, bude to Francouz. Pěkný večer!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže TOMMII když mu dojdou argumenty, vydává "blabla bla blba blabla"? 😉
JE to "řešení", ale takové .. 😐
ANO, c) je správně (jaktože tedy tvrdíte, že škodovka je ČESKÁ?!? 😄
PS: Myslíte že "výpady" proti mě (nebo dokonce proti Citroën - to už je úplně "ABSURDNí" logika 😉 ) vykryjí NEdostatek argumetů? 😄
PPS: Chcete-li, vyjádřete se ke KONKRÉTNOSTEM (v mém textu - RÁDA si je přečtu), ty "pokusy o urážky" či co to je, to je .. :no: 8-s
PPPS: Co se týče MNE a značky Citroën, líbí se mi/chválím PÁR modelů a vyhovuje mi vlastně JEDEN (navíc je v JEDNÉ motorizaci - "v nouzi" možná ve dvou 😉
= asi "rádobyshazování" značky na mne až tak úplně NEfunguje (rozhodně MÉNĚ, než na vás fakt že česká firma škoda auto vyrábějící jeden NEpříliš povedený model by byla bývala dáááávno zkrachovala, naštěstí jí koupil SILNÝ ZAHRANIČNí majitel, zpočátu do ní SILNĚ investoval (jak peníze tak know-how, to ostatně dělá dodnes a bude to dělat "navždy") a dnes na ní slušně vydělává (což je "normální/běžné/standardní" a NIC proti tomu 😄
(nojo, já jsem ŘÍKALA, že když nerozlišujete mezi přesunem výroby z Opavy do Teplic a koupí firmy zahraničním subjektem, tak si na tohle téma moc "nepopovídáme" 😉
TommII
Jak to? Tak jako je značka Kia sídlící v Korei korejská, tak je Škodovka sídlící v Mladé Boleslavi česká... Nebo snad máš jiné informace o místě vzniku a sídle společnosti Kia? Zvláštní je, že Kia o sobě tvrdí, že je korejská, Sony, že je japonské, Seat, že je španělský, Coca Cola, že je americká, jen Kylie je letadlo... To bla bla není o argumentech, ale chvíli mi tvrdíš, že je škodovka německá a pak mi podsouváš, že je Audi maďarské... Co jiného, než blabla na tom mám říct... Myslím, že to co Ti tu stále opakuji je poměrně jasné a obecně známé. To že u nás v čr je populární plakat nad tím, jak se NÁM tu všechno rozprodalo nic nemění na tom, že i kdyby škodovku koupil eskymák, bude ZNAČKA Škoda vždy česká... Každopádně, v této diskusi jsem proto, abych vyjádřil velkou úctu apotěšení nad výkonem Juhy a škodovky v mistrovství světa a tato naše zjevně neřešitelná diskuse je poněkud mimo... Takže za mě DÍKY JUHO, DÍKY ŠKODOVKO!!! Pěkný večer, jdu si lehnout... Pa 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NE, nemám žádné "new" info - ale kdyby značku Kia Hyudai odprodal třeba čínskému výrobci propisek, tak od toho dne by to byla ČÍNSKÁ značka 😄
Sony JE japonské, Seat BÝVAL španělský, spojení Kylie a letadlo jaksi NEchápu 😉
Škoda Auto pochopitelně JE německá (a víte to stejně jako já, prodal jí hned po pádu železné opony premiér Pithart - nemýlím-li se..
Audi samozřejmě je německé - to s maďarskem byle jen připomínka, že místo výroby (a časem třeba VĚTŠINY výroby) vozu (nebo čekoholi, NEjde jen o auta!) nemá moc vliv.
Důležitý, vlastně JEDINÝ podstatný je MAJITEL (že cca polovina škodovek vzniká MIMO česko asi víte, že je to otázka doslova pár let a VĚTŠINA škodovek/či jejich součástí bude vznikat MIMO česko asi víte také - stejně jako že o tom rozhoduje JEN - a na tohle jen se soustřeďte - německý majitel. NIKDO jiný s tím nic nenadělá, i kdyby celý český národ do posledního občana chtěl něco jiného, NEmá s tím žádnou souvislost. Firma patří německému majiteli - ne že by to škodě hrozilo (ale jsou takové případy), ale co kdyby VEŠKEROU výrobu i vývoj německý majitel převedl "jinam" - pak byste škodu považoval STÁLE za českou? 😄
Jak je to tedy třeba s tím ROVERem - je stále britský (ti ho prodali) nebo čínský (ti ho koupili)? A jak je to s tou bankou ČSOB? Česko jí PRODALO a (belgický) majitel si určitě myslí že je "jeho" 😉 Zrovna tak francouzský majitel KB si myslí že tahle banka je "dceřinou" bankou Societe Generale, tedy FRANCOUZSKÉ banky.. A jak je to s prodanými (původně) českými firmami (jako byla škoda), které zahraniční subjekty koupily (jako vw škodu) ale NEnechaly je vyrábět pod jejich původním názvem a "přejmenovaly" je ... ty JSOU české nebo JAK to je?
Sorry, Škoda Auto byla firma před krachem, s jediným hrozným modelem a zoufale zaostalým zázemím a buďte RÁD, že jí hned první "svobodná" vláda prodala - jinak by bylo dávno "po ní"
Samozřejmě klidně SLAVTE vítězství škodovky a Juho(a) - ZASLOUŽÍ si to!
Dobrou noc 😄
juha_juha
juha_juha
Takže pokud přistoupíme na Vaší logiku, tak Bentley je německá značka, Rolls Royce je německá značka, Jaguar je indická značka, Lamborghini je německá značka, Volvo je čínská značka, Opel je americká značka a pokračovat by se dalo jistě dál.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano, Bentley pochopitelně dnes PATŘÍ německému vlastníkovi (jak všichni víme). RR taktéž (jinému ale také německému). Jaguar opět správně, Lambo taktéž a zrovnatak Volvo 😄
PS: Pokud byste chtěl být opravdu DŮSLEDNÝ, tak vám to ještě více "zamotá" výroba, neb dnes už se asi více škodovek vyrábí MIMO hranice česka a JEŠTĚ větší "chaos" vám do vašeho pohledu (zřejmě dle "místa výroby") vnese výroba jednotlivých částí (třeba motorů) vozů, která probíhá doslova "napříč evropou" - myslím že NEJ"správnější" je tedy NEříkat že Bugatti je francouzská značka (neb tam se dnes většina dílů vyrábí), ale označovat značku dle majitele (neb ten rozhoduje o VŠEM, kde se co bude vyrábět a CO se bude vyrábět atd.).
Prostě česká banka ČESKOslovenská obchodní banka vskutku NENí česká (ale belgická.. 😉
.. atd. atp. 😄
PPS: Můžete tak leda hodnotit, který majitel dbá "více na tradice" (a výrobu i vývoj třeba z větší části nechává "doma") a který na to ...
Třeba ten RR je víceméně doma stále v Británii (byť všichni víme že motor i platforma ze 100% vznikly "jinde" 😉 ), naopak takový Rover je už asi 100% čínský 😄
Takovéhle "rozebírání" kolik přesně toho ještě (jak v konstrukci, tak ve výrobě) vzniká ještě "v původní zemi", nebo již "v jiné, či dokonce jinÝCH zemích je prostě NEsmysl - jedno zda u banky, výrobce cukrovinek či automobilky, majitel je prostě majitel a tím je dáno vše (přes MAJITELe "vlak nejede" - ten je ZÁKLADem, alfou i omegou, jen a pouze ten rozhoduje jestli se v jakési "původní" zemi bude dál vyrábět či vyvíjet 99%, 50% nebo také NIC ... u škodovky jsme dnes - zjednodušeně řečeno - někde na těch 50ti % 😉
TommII
Klid Juho, ona to samozřejmě chápe, ale veřejně to odprezentuje, až Citroena odkoupí čínský výrobce propisovacích tužek... Pak zajisté bude hájit zažitou logiku, že místo registrace značky je poněkud rozhodující. Takže VOLVO, pokud se bude jmenovat i nadále VOLVO, bude VŽDY švédské, neboť Kyliinou logikou, by Audi bylo částečně české, protože můj brácha koupil pár akcií VW... Jo a brácha je Čech jako poleno...(Aby mi tu Kylie nerozebírala rodokmen >😁 )
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Váš tip na odprodej Citroën čínskému výrobci propisek asi NEvyjde (ale v tom případě by ROZHODNĚ byl Citroën čínský - jaký také by měl být že? 😄
Když MAJITEL by byl čínský a dříve či později by se nejvíce modelů asi vyrábělo v ČÍNĚ (toho se brzy dočká asi Volvo - mimochodem co ten Rover? Je/není čínský? 😉 )
Ach a podle VAŠí logiky, není audi spíš trochu více MAĎARSKÉ - tam se přece vyrábí TOLIK motorů a dílů a .. 😉
PS: Tak nakonec ještě "akcie" do toho přidáte? 😄
(a opět "COSI" za MŮJ názor vydáváte :no: 8-s
PPS: Volkswagen AG je německá firma (patřící německým vlastníkům), kdybyste chtěl jít do detailů, tak pětinu vlastní Katar a volně obchodovatelných jsou "jednotky" procent (ale i kdyby VŠECHNY skoupil váš "..jak poleno" bratr, tak firma bude nadále NĚMECKÁ 😉
Avatar - Starfighter
Starfighter
:yes: :yes: :yes:
Provocateur
Ty ten úspěch Škody až moc přeceňuješ. Zapomínáš, že tovární Škoda s S2000 měla za soupeře prakticky jen soukromé Fiesty S2000.

Je to stejný, jako kdyby naši vyhráli v hokeji MS sk. D. Úspěch to jistě je, ale... >😁

Co se týče taktizování, tak to samé můžeš říct i o Citroenu 😉 Taky bych byl radši, kdyby o titul bojoval Latvala (už jen proto, že by měl větší šanci), ale se zpackanou první polovinou sezony na titul pomýšlet nemůže...
juha_juha
Šéfem Tanakova týmu Markko Martin, testuje pro M-Sport. Šéfem Haninenova týmu Baumschlager testoval pro Škodu. Tolik k továrnám a soukromníkům.
Provocateur
Ať je šéfem Tanakova týmu kdokoliv, tak nikdy nebude mít s Fiestou takovou podporu jako od tovární Škody...
TommII
Každopádně je to MS. A v hokeji má skupina D absolutně stejnou váhu jako skupina A, teda pokud sleduješ hokejové MS, víš o čem je řeč. Sečteno podtrženo, Juho a škodovka vyhráli nej šampionát vypsaný pro vozy S2000 a snad za dva týdny dokážou totéž v konkurenčním šapionátu IRC, kde jezdí spousta pažoutů s tovární podporou... Je to úspěch jako prase!