Novinky
z motora zmizol katalyzator a filter pevnych castic, pravdepodobne aj EGR, pribudlo vykonne turbo (predpokladam ze je vykonnejsie ako existujuce), ine zhaviace sviecky, upravene vyfukove ventily... uz len pocat co z toho bude to povestne "kurvitko"
v kazdom pripade drzim place, nic horsie ako filter pevnych castic za posledne roky nevymysleli, v tomto motore nebude, tesime sa 😄
uz len aby to tu bolo
v kazdom pripade drzim place, nic horsie ako filter pevnych castic za posledne roky nevymysleli, v tomto motore nebude, tesime sa 😄
uz len aby to tu bolo
DPF v tom motore bude, aj ked prve spravy tvrdili nieco ine. A turba budu dve.
kde to pisu? lebo tu na auto.cz je napisane ze dpf nebude, ale je to clanok s pred par mesiacov
este doplnim: tento clanok pise ze filter nebude [odkaz]
citujem "Skyactiv-D je splňuje bez selektivní katalytické redukce a nepotřebuje ani katalyzátor se zachytávačem NOx"
este doplnim: tento clanok pise ze filter nebude [odkaz]
citujem "Skyactiv-D je splňuje bez selektivní katalytické redukce a nepotřebuje ani katalyzátor se zachytávačem NOx"
Ale jasně že DPF bude. Ale nebude filtr zachytávající a likvidující NOx (oxidy dusíku). Ti zmatkaři tam píší to samé 2x - selektivní katalytická redukce = redukce NOx na H2O a N2 - vodu a dusík. Katalyzátor se zachytávačem NOx neboli oxidů dusíku je to samé. Bez DPF se Euro6kové motory neobejdou. Přál bych si to ale myslím že to není technicky dosažitelné.
Ve specifikaci se píše😒br />
- A highly efficient Mazda active ceramic diesel particulate filter (DPF)
ale snad nebude tak otravný >😁
ale snad nebude tak otravný >😁
lze tudiz skutecne predpokladat realnou spotrebu kolem 5,5 litru, coz je u tohoto typu auta bajecne.