Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vcera na prime
| 30. 10. 2011 09:30
testovali stejnej kousek, taky v Rime a musim rict, ze takhle "nazivo" vypada docela obstojne, ba primo az snad i zajimave. Ta zad je sice oskliva, nicmene da se, predek a profil je v pripadu Upu docela hezky, opravuji drivejsi dojem, ze je to nezajimave auto.
Vady v interieru vadily i "expertovi Pepovi", ale asi se prekousnout daji. No, upravuju si dojem z "nezajimavy" na "mozny uspech" :-)
Avatar - miromen
Vcera na prime
| 30. 10. 2011 09:48
Ja to mam naopak zadni partie se mi libi zato předni čast mi uplně nesedi knk. ta bezmaskovost. Jako celek je podle mě UP! z trojčat designově nejpovedenějši.
Jinak na primě až na to nešťastně řešene stahovani pouze chvalili. Podle mě pujde o špičku ve sve kategorii ale je mi jasne že dosti lidem se tohle nebude libit a budou pořad dokola omilat pouze a jen vypichle nedostatky a upozorňovat na holy plech a "recara".
Avatar - white label
Vcera na prime
| 30. 10. 2011 10:20
Na tom videu vypadá dost dobře, a to červenou moc nemusím.
Ono je to u VW skoro vždycky stejné. Když vyjde nový kousek, všichni tu remcají, jak hrozně to vypadá (nuda, šeď a podobné klišé), ale pak to někde uvidí naživo a za chvíli začnou nenápadně měnit názor, čas pracuje pro tenhle designový přístup, ne proti němu. To co člověka obvykle hned nadchne svou prvoplánovitou líbivostí, je spíš naopak mnohem víc pomíjivé (nejen u aut).
Stačí se podívat na zdejší diskuse pod představení současného Passatu. Tam je to samé absolutní (až hysterické) odsouzení jeho designových změn a dnes (po setkání s ním naživo) se stejné nicky o designu Passatu vyjadřují nesrovnatelně zdrženlivěji a někdy dokonce i částečně pochvalně vůči jeho designovým změnám.
Avatar - miromen
Vcera na prime
| 30. 10. 2011 10:30
Mě třeba Up! padl hned do oka a s tou červenou souhlas. Ja ji taky nějak nemusim a to jsem ji měl dřive jako hodně oblibenou barvu. Ale v bile to Up! sluši ještě mnohem vic.

Up! to natře i Golfu >:-[]

[odkaz]
Avatar - Ronault.
Vcera na prime
| 30. 10. 2011 12:58
Řekl bych, že s tím Passatem nemáš až tak pravdu... Už i představení byly ohlasy oproti předešlé generaci lepší, ale to pořád neznamenalo, že se líbil všem. Já třeba od počátku říkám, že ten "nový" vypadá lépe, ale celkově se z tlusté tety Berty stala trochou posilování hranatá bedna teta Berta ;-)
Avatar - white label
Vcera na prime
| 30. 10. 2011 13:14
Mrkni schválně do diskuse pod prvním představením současného Passatu, jednoznačně a hlavně převážně radikálním způsobem tam převažují názory proti jeho designovým změnám. Pokud si psal to, co píšeš teď, byl jsi v podstatě výjimka.
Avatar - Ronault.
Obhlídka domoviny
| 30. 10. 2011 12:59
Že by si UP! prohlížel svou novou domovinu? Vše je možné, Golfu se to již v Itálii podařilo >:-[]
Avatar - white label
Obhlídka domoviny
| 30. 10. 2011 13:16
Nedráždi "vlčka" bosou nohou... >:D
Obhlídka domoviny
| 30. 10. 2011 15:15
Ani bezzubého?
Avatar - white label
Obhlídka domoviny
| 31. 10. 2011 17:27
Tím spíš, že bezzubého, myslím spíš ze soucitu a obavy o jeho zdraví... ;-)
SPARTACU(P)S
| 30. 10. 2011 13:45
No, tak ho tam máme, gladiátora třetího tisíciletí. Dnes, tak jako před dvěma tisíci lety, bude nepochybně bavit masy... Ano ano, také jsem včera registroval televizní římský testík. Až na tu absenci tlačítka stahování pravého okna na straně řidiče nelze tomu autu vytknout vlastně nic.

Velmi inspirativní byla také informace, že Up! u nás vyjede za částku pod dvě stě tisíc...

Tak jak v prodejích? Úspěch v Itálii by byl samozřejmě velmi milý, no, je vidět, žw VW ví, kde prezentaci začít. Jde o peníze, o tradici a o techniku. Peníze problém nebudou, v tradici Volkswagenu pomůže konfrontace, neb omlazená Panda by svým vizuálním naturelem sedla spíše tak do poloviny devadesátých let, no a technika? S tou problém nebude určitě.

Pro VW samozřejmě hrají v Itálii úspěchy dosahované jak Golfem tak Passatem, vždyť co si právě my zde budeme namlouvat, všude v každé zemi jsou ti co kupují produkci domácí, avšak i ti, co principiálně upřednostňují importy. Kdyby to tam bylo například jako zde na diskusích, mohl by fiat hodit hadr do ringu už zítra a neredukovat trhavě aktuální produkci jen na nákup samolepek s firemním logem...

Jedno je jisté už dnes, UP! (a jehgo národní deriváty) není pouhá "fritz-panda do počtu" je to europrojekt jak přemotorizovat evropské metropole. Šance jsou veliké, a všechno hraje do karet právě Volkswagenu, krize, jeho pevné postavení, modelová ofenzíva, bezkonkurenční design, mistrovská technika.

No... nemusí uplynout mnoho vody a pod křídly VW nemusí skončit jen ALVWA ROMEO, nýbrž celý... VWIAT... Docela potešitelná myšlénka, co?

BRAVWO :yes:
Avatar - white label
SPARTACU(P)S
| 30. 10. 2011 13:53
Vidím, že je tu další, kdo usiluje vlčkovi o zdraví... >:-[]
SPARTACU(P)S
| 30. 10. 2011 14:27
>:D
SPARTACU(P)S
| 30. 10. 2011 14:08
Tak. Prognózy by boli. Teraz vyťahuj argumenty. ;-)
SPARTACU(P)S
| 30. 10. 2011 14:30
Oba si jistě přejeme, aby tím nejpřesvědčivějším argumentem byly právě... prodeje. Domnívám se, že i v Itálii je už na čase, aby se i v malých autech více kupci otevřeli sVWětu. Jistě, v kompaktech to tam VW zvládá levou zadní, no, v miniautech to má o mnoho těžší. Také ovšem nasadil pořádný kaliVWr... ;-)
SPARTACU(P)S
| 30. 10. 2011 15:12
No, tým kalibrom by som si tak celkom istý nebol. VW volil, zrejme z cenových dôvodov, niekoľko výrazných kompromisov. Tým pádom výbava padá na úroveň konkurencie, prípadne hlbšie - čo pre VW nie je najlepšia vizitka, naopak, mal by ponúkať viac. Napríklad poriadnu elektriku - aspoň za príplatok. Čalúnenie dverí s priznaným plechom mi tiež príde mimoriadne chudobné - a nie je to vec štýlu, vzadu obložili plastom komplet všetko.
Prajem Volkswagenu úspech, v tejto triede sa však ešte stále má čo učiť.
SPARTACU(P)S
| 31. 10. 2011 10:49
Já jsme koukal na té primě ještě jednou speciálně na ten report o Upu (bylo to hezký pokoukání - co mně ale dostalo je fakt, že na záběrech kolem bylo těch italskejch aut zatraceně málo. Místo aby to byla samá pětistovka, obě úžasné alfy, tak spíš německo-francouzsko-korejský mix, nechyběli Japonci (Yaris).....

Jinak si myslím, že VW vyjel s miniauty ve chvíli, kdy je více než zřejmé, že FIATu dochází dech a hlavně prachy na vývoj. Zcela souhlasím s tím, že Panda je zastaralá (je to víc facelift než třeba aktuální Golf nebo Passat), technika je stejná, ale zato design je co možná nejvíc "jiný", navíc není možné nepřipomenout jeho "sdílení" s brazilským Unem. A taky je třeba připomenout, že poslední auto, co FIAT jakž takž vyvinul sám bylo předchozí Punto a jakž takž poslední Croma. Přeceňovaná kyčoidní pětistovka je výsledkem spolupráce s Fordem (káčko) a poslední Punto s GM (Corsa). FIAT je údajně v zisku (pouze díky Chrysleru), ale na nějaký masovější a komplexnější vývoj už prostě nemá. No, a tak lze očekávat, že tuhle mezeru zaplní právě VW. Přichází včas, poučen úspěchy a neůspěchy těch druhých a hlavně s komplexním řešením. Co se týká představy FIATu pod VW - doufám, že toho se nedožiju, to ať jde celá italská produkce s výjimkou Ferrari do kytek......
Avatar - Emel
SPARTACU(P)S
| 31. 10. 2011 16:19
V dnešní době sdílení technologií je dost těžké říct, které auto někdo vyvinul "sám". Samozřejmě souhlasím s tím, že Panda je spíše facelift... ale technicky zastaralá není, srovnej třeba nabídku motorů s konkurencí... ve třídě mini je životnost modelu relativně dlouhá. Design je pro mě zklamáním.

Ohledně Up!... já žádnou komplexnost nevidím. Ok, budou dvě základní karosářské varianty... ale na druhou stranu pouze jeden motor (ve dvou variantách), dvě pětistupňové převodovky. Fajn, pro typického uživatele je to asi optimální konfigurace, ale že by to bylo na nějaké oslavné ódy...

Skoro mám pocit, že se tu otáčí karta třeba z kompaktů... kde Golf má 4x4, 2.0TSI, DSG... a mnozí namítají, že to typický kupec nepotřebuje. Sečteno a podtrženo, mám pocit, že VW v Itálii zase takový hit nebude.
SPARTACU(P)S
| 1. 11. 2011 09:41
No, já si myslím a je to dost zřejmé a fakta to dokazují jednoznačně, že například VW, Ford, GM, PSA i Renault vyvíjejí své vozy samy, popřípadě i v rámci vlastního koncernu. Není mi známo, že by třeba Polo bylo vyvíjeno jako dvojče Fiesty, nebo Astra by byla vyvíjena společně s Meganem. Tohle dělá z těch evropských značek pouze FIAT, protože už dlouho na samostatný vývoj nemá prostředky a možná ani kapacity. A tenhle stav trvá již déle, rozhodně více než deset let. FIAT nejen že pětistovku a Punto vyvíjel společně s konkurentem, ale vede i v převzatých a přeznačkovaných modelech - viz. např. Sedici, vyráběný u Suzuki v Maďarsku a s odbytem mnohem nižším než je SX4. Proto taky Bravo nebude mít nástupce, větší Alfa se pořád odkládá (aby se na ni zapomnělo...) a Lancie skončí jako evropská modifikace Chrysleru.

Up je vyjímečný tím, co je pro VW typické. VW nikdy nic nevymyslí, nikdy s ničím nepřijde jako první. Zato ale vše, co se ukáže jako perspektivní dokáže proti druhé generaci těch, co přišli s něčím jako první dotáhnout k dokonalosti a "dopiplat" tak, že se stane vždyvky minimálně jedním z lídrů....Golf je etalon, i kdyby se všichni ostatní uvztekali. Ale jsou i okrajové segmenty - viz třeba Eos. Francouzi přišli s CC modifikací, jenže ve druhé generaci přišel Eos a je jednoznačně nejlepším autem tohoto typu (dal jsme si tu práci a vyzkoušel jsme si to na vlastní kůži, jak to bylo možné) v tomhle maličkém segmentu - původní tvůrce Peugeot i Megane CC nechal (jejich souběžnou generaci) za sebou. Up je zajímavý třeba tím, že nabídne jak třídveřovou tak pětidveřovou karoserii oproti Fiatu, motory, které jsou pro daný model nejvíce odpovídající (na co silnější žrouty, s tímhle nikdo závodit nebude) a přesně ten mix vlastností, které se dneska vyžadují. Hysterické výlevy o plechu v kabině (designový záměr....), otvírání okna vpravo jsou jednom zástupné a podle "nekoho" opakované výtky, protože zcela zásadní bude vnitřní prostor, ergonomie (v pětistovce jsme jenom seděl a polohu za volantem jsm nenašel...) a úspornost. Nakonec verze na zemní plyn rovnou z výroby a příprava na zástavbu elektromotoru - kdo tohle má?

Co se týká Pandy, nehodnotím ji vůbec, protože fotek nakonec bylo málo a naživo je naživo. Zatímco v Upu jsem seděl před tuším čtyřmi roky ve Frankfurtu (koncept), tak Pandu znám jenom stávající a na rozdíl od své předchůdkyně, která mně fascinovala mně tahle až zas tak neuchvátila, ale uznávám, že podle toho, kolik jich jezdilo a jezdí a pro jaké účely (malý dříč, odolný ne zrovna laskavému zacházení) se používá to bylo asi poslední původnéí a dobré auto od Fiatu. A pokud se nová Panda povede (bude mít stejné vlastnosti a stejnou "láci", tak potom to bude poslední mohykán Fiatu......

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku