Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 208: První fotografie

161 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Jako celek je to moc krásné auto, ale mám výhrady k překombinovaným světlům. Jak zadním, tak předením. Snad to bude jen o zvyku.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Přesně tak. Celkový vzhled není špatný, ale ty světla jsou fakt úlet. Především to vykousnutí do kapoty pro denní svícení vypadá otřesně...
Beekey
Mam uplne stejnej nazor. Auto vypada dobre, linie jsou pekne, ale nechapu proc se v posledni dobe vsichni za kazdou cenu snazi vymyslet sileny tvar svetel...
Mino21
Souhlasim. Vcelku to neni spatne, ale je tam spousta designovych detailu, ktere nemaji moc smysl. Vykousnuti zadnich svetel sice logicky navazuje na bocni prolic, ale proc to musi pokracovat az do tak vyrazneho pismena C? Ten maly vystupek na prednich svetlech taky nechapu. Ta divna slza kapajici z mlhovky smerem vzad take nema smysl (designove). Jako dalsi tu mame ultradivnou chromovanou listu u tridveraku koncici na zadnim sloupku tak nejak... nikde. Myslim, ze auto by si zaslouzilo trochu "tvar", ten predek je takovy... prazdny. Na druhou stranu ocenuji bocni profil u tridveraku a jiz zmineny prolis, to se vazne povedlo, krasa.
Avatar - FISHkaa
FISHkaa
není ten palubní štít vůči sedačce nějak vysoko? ;-\
Avatar - gld
gld
Vyzerá tak, ale na škodu to nebude 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak tak :yes:
Avatar - DoubleSix
DoubleSix
Ten interiér není moc povedený, vůbec se mi to nelíbí. Exteriér bych snad dokázal časem překousnout.
xpaja
Me se celkem libi, zajimave je umisteni dotykove obrazovky co nejblize ridici.
Stejne tak posun pristrojoveho stitu co nejvyse, blize zornemu poli ridice.
Vypada to, ze misto obvykleho sledovani "budiku" skrz volant se na ne bude koukat vrchem pres volant.
Exterier je celkem pohledny, bohuzel ale zbytecne prekombinovany, predevsim svetla. Zvlast na prednich mi obzvlast vadi ten vystupek pro diody denniho sviceni, jako by vsichni dnesni vyrobci museli okazale davat najevo ze maji na to vybavit auto cinskymi diodami za par korun 😄
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Překombinovanost je správné slovo, zejména na světla 208 to sedí jak pr.el na hrnec.
italio
To jo ,ale jinak je to vcelku povedený vůz. Tak má vypadat malé auto pro mladé či slečnu/ženu. Stylové, charismatické, ne jako up! a jeho výbavou ochuzení bráchové
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Nevím no, zatím mi 208 připadá jako špatný vtip, design je opravdu překombinovaný až cirkusový (ne ani tak jako celek, ale hlavně díky detailům, světlům) a interiér je taky krok zpět vedle velice povedených kabin posledních Pažoutů.
Ale počkám si na více fotek a hlavně jinou barvu, protože ta na fotkách je děsná.
body_mb
veru, auto vyzerá OK, ale ako celok trochu prekombinované, aj tie svetlá. Akoby na každom detaile musel byť nejaký extra dizajnový prvok...ono to vyzera dobre, len sa bojím, že to skoro zostarne.
augustin
Keby mi nikto nepovedal, ze je to Peugeot, tak by som mu neveril, pretoze by som tvrdil-to je cisty Citroen.
Avatar - gld
gld
:yes:
Avatar - Del Puento
Del Puento
Já tam z venku vidím trochu opuchlý Hyundai i20....
P.S. Jinak - Peugeot na Citroen ztrácí dobrých 5-7let v dyzajnu i kvalitě.... :-!
Avatar - miromen
miromen
Peugeot zdtraci na Citroen 5-7let ? No nicmeně z prvnich fotek 208 bych řekl že C3 docela zadupava.
Avatar - Del Puento
Del Puento
No...proti gustu žádný dišputát... >😁 . Koneckonců třeba dizajn aut je čistě (!!!!) subjektivní záležitost !
Nemohu si však pomoct, ale pežoťáci dělají nemožný zadní svítilny. Jak už někdo chytřejší v časopise napsal - vypadaj jako "povislé pozadí ženy kolem padesátky"...HOWGH ! ;-\
italio
>😁
Klaudius
Ty si tiež dobrý dyzajn...
Sakra, to nám tu vyrástlo odborníkov...
ericn
>😁 >😁 >😁
italio
>😁 :yes:
Jinoch123
Naprosto s Tebou nesouhlasím...
Ty v tom opravdu vidíš Hyundai i20? Maska, světla, prolisy, interier... Téměř ve všem používá i20 odlišné designové prvky a atributy... Jediné auto, které ve mně 208 vzdáleně evokuje, je nový Yaris... A ještě k té designové/kvalitativní ztrátě... Jak může být Peugeot kvalitativně za Citroenem 5-7 let, když se jedná o koncernově spřízněné značky, které jsou navíc na téměř shodné cenové úrovni...
italio
Protože ani netuší, že existuje nějaký PSA koncern
GTI
No, tak jak? Jde to, ale... dře to. Nepatřičná příď, pohledný ponton karoserie nabouráván cirkusovými detaily (zadní světla), zadní boční u třídvířka je ovšem (tradičně) kouzelné, no celek pomalu ujíždí někam do bárbínovskejch světů. Uvidíme co s tím udělá pořádná barva, těmhle průjmovejm barevnejm obdobím snad už proboha konečně zvoní hrana.

Dejme si však absolutní garážovou třídní realitu - [odkaz] Žrádlo, co?

Uvnitř mě zaráží poloha volantu a předpokládaná osa sledování přístrojů. Vypadá to na průhled výhradně pro liliputklub.

Je to nosnej model, 206 byla třídním vizuálním esem, 207 vylepšila jízdu a řazení, udržela status krásky, no, s přicházejícímn modelem to vidím na pozvolné opuštění trůnů třídy. :-!

Nechávám to zatím bez závěru, alespoň do doby oficiální prezentace. Přeci jenom, jestli něco frantíci uměli, byla to řada dvě... :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Svůj komentář k tomuto vozu bych shrnul do poslední věty posledního souvětí tvého příspěvku. ;-\
GTI
:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Myslím, že si to vystihl dobře. Cirkusová světla opravdu nepůsobí hezky, navíc takové řešení velice rychle stárne oproti designové jednoduchosti a čistotě třeba toho Pola. V interiéru ta kaplice nad volantem je taky dost podivná. Člověk by řekl, že se Peuegeot oklepal a konečně e naučil dělat hezké vnitřky (508,3008,500😄 a teď přijde tohle. Zvlášť u nosného modelu, no nevím co si o tom myslet.
Ale počkejme na pořádné fotky, třeba to ještě trošku vylepší.
GTI
Jo, musíme počkat.
st.paul
Nebudem posudzovať plusy a mínusy dizajnových riešení spomínaného Pola a novej 208, je to veľmi subjektívna záležitosť, ale v jednom ti dám za pravdu. Polo vo svojej nekonfliktnej jednoduchosti starne veľmi pomaly, komplikovanosť (napr.svetiel) u P208 sa opozerá naopak veľmi rýchlo. Čo mi však vadí najviac je síce pekná, ale veľmi nepraktická linka vystupujúca pri zadnej kľučke až po celý zadný blatník. Burani na parkoviskách, ktorí nedokážu otvoriť dvere ako inteligentní ľudia, si prídu na svoje. Ako majiteľ AR 159, kde je podobné dizajnové riešenie, ale na celej strane, viem dobre, o čom hovorím.
GTI
Jo, souhlas, narazit na parkovišti na toho burana, a je o starost více.
italio
a že u nás na takové burany není problém narazit..bohužel 😒
GTI
To jo.
Klaudius
Čo sa stalo, že si zrazu taký opatrný? Hodnotenia a prognózy si ešte v nedávnej minulosti ponímal podstatne rezkejšie.
GTI
Opatrný jsem proto, že se mi ani moc nechce věřit, že by nástupce 205, 206, i 207 měl tak nějak pozvolna vyklízet pole.
Klaudius
Ale no tak. Vieš, o čom hovorím. Aj tá odpoveď je opatrná.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Když teda používáme jazyk našeho kraje razoviteho /chachar/ tak na tvou adresu poziju stejný jazyk: mostecky cy.pe... Po přečtení tvých propagandistických blitků si preber, jak je to myšleno.
GTI
Koukám, že tě dnes vyhodili z knajpy nějak brzy, zpravidla totiž tyhle své primitivní výměšky klofeš až po třiadvacáté hodině :no: :no: :no:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Kdepak je tvá jazyková obratnost, propagandisto? Po těch tvých sra.čkach jsem nabyl dojmu, že v té knajpě jsi byl i za zvuku Kupředu levá počat. Anebo si dej něco dobrého do krku...ale to bys musel vyjít na denní světlo ze zadele Bulvara Lejnika... :no: :no: :no:
GTI
Dole ti dal další kolega lekci chování, tak se podle toho zde laskavě zařiď.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ta lekce míří i do tvé garáže, nemyslíš?
italio
Klid, ať si každý prosazuje svoji oblíbenou značku, když je to v určitých mezích, ale osobní urážky si nech na jinde
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tak mmt, cyp neni urážka... Je to terminus technikus pro hornického učně, tzn. člověka nezrucneho a věci neznalého...
italio
Já vím, co to znamená a toho cypa jsem ani neměl na mysli. Jen nepiš něco o blitcích, od toho jsou zde jiní, na které reaguješ 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Moudře hovoříš bratře... Beru... 😉
coolio
Peugeot se tímto patrně ujímá vedení v závodech o to, kdo dotáhne přední světla až pantům kapoty. Dosahují už skoro až na úroveň nábojů kol 😄
Avatar - gld
gld
peugeot prekoná zase len peugeot..toto je etalón dĺžky svetiel: [odkaz]

>😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A přitom jsou oproti předchůdci stejné řady menší... Já nevím, co pořád všichni máte, to už je nějaká epidemie. Asi by bylo nejlepší, aby všechna auta měla kulatá světla jako stará stodvacítka a rovný předek k tomu, abyste byli spokojeni.
Klaudius
A chrómované nárazníky so smerovkami...
dRudi
no jako ty vytahaný světla to je fakt masakr, nebyli všichni spitý když tohle dělali? vevnitř taky star wars víc než Ford >😁
Wartburg 353W
Pokud to delaji vsichni, tak na tom asi neco je. Prumet svetel do celni roviny musi mit dostatecnou plochu, a pokud ma byt cumak auta pekne do spicky, vyjdou svetla dlouha po strane.
Avatar - gld
gld
Po zhliadnutí galérie tajne dúfam, že 208 bude rovnaký prípad ako s 508. Na promo fotkách fuj a v realite huj.

Lebo zatiaľ ma to neoslovilo. Maska v štýle 508 pôsobí na malom aute nepatrične, divoké svetlá a paleta farieb zase odkazujú na súčasný štýl citroenov. Páči sa mi interiér, ale už tradične- ako bude vyzerať v základnej verzii? ;-\
italio
Fotky dost klamou, uvidíme, jak bude vypadat na živo
Avatar - nalimer
nalimer
Výroba 208 bude zatiaľ iba na Slovensku a vo Francúzsku.
Verzia SW a CC príde presne o rok na parížsky autosalón.
Predná maska kooperuje s novým dizajnom. Je pravda, že LED denné svetlá sú dané do auta veľmi násilne. Nehovoriac o "zarezaných" zadných svetlách či chrómovej lište za zadným oknom. Francúzi...
To je ale dizajn. Čo negatívne hodnotím je, že u malých áut je potrebné mať lišty na dverách alebo plastové či nárazníkové zóny na blatníkoch. "Lacno" na mňa pôsobí aj ohradenie prístrojovej dosky (dva ohradené budíky a medzi nimi displej).
Naopak, pozitívne hodnotím vysoko umiestnenú navigáciu a presklenenie auta.
speedih
Já teda nevim, ale mě to přijde jako Toyota Yaris..... ;-\
Avatar - miromen
miromen
Ale velmi vydařeny Yaris protože ten se rozhodně nepovedl.
Avatar - Andromeda
Andromeda
To o nepovedenosti Yarisu bych rozhodně neřekl...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já bych to kolego pojal diplomaticky. O Yarisu se nedá říci, že se nepodařil, nicméně ale se i nedá říci, že by se vyloženě podařil 😉
Avatar - white label
white label
Jo, tak by se to určitě dalo říct taky...
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tak vzhledově se přít nemá cenu, ač si myslím, že Toyota se časem pod kůži dostat dokáže a já za sebe říkám, že se podařil. A dnes jsem se byl u o***k v Perníkově podívat a svést... Střední výbava Active 1,3 ( navíc panoramatické prosklení, litiny, metla ) a doporučuji - běž a svez se. Pokud jedinec opustí místně nastavené hromadné předsudky, tak je to velice milé překvapení a pokud si uvědomíš, na co byl ten vůz konstruován, tak jde v komplexu o velmi, velmi silného hráče. Tvrdím, že je to pro uživatele lepší volba než o třídu větší Auris. Pokud tady začne někdo šermovat Polem, tak se usmívám a rovnou tvrdím, že Yaris mi sedl více a pro mne je jednoznačně lepší volbou. Týká se to konfigurace, kterou jsem projel - osobně si myslím, že i dalších. Jsem schopen si svůj názor obhájit, žádné domněnky z renderových fotek...
Avatar - white label
white label
A jaké konfigurace jsi teda projel u toho Pola, případně třeba u Fiesty (oba aktuálně nejsilnější hráči eurotrhu)...?
Avatar - Andromeda
Andromeda
U Pola 1,4 Trendline s nějakými doplňky ( cca před měsícem ) , novou Fiestu jsem neuváděl a bez mučení přiznám, že ač byla slíbena, nějak jsem se já nedostavil, tudíž znám pouze staticky a proto nehodnotím - její podvozek trochu znám z minulé generace a to byl příjemný vozík.
Začneme nasedáním - posaz je o něco vyšší ( výškově stavitelné ), nastupování je tudíž příjemné ( pro má kolena doničená fotbalovou branařinou a sportem vůbec, určitě plus ) přední sedačky vhodně dimenzované -> sedák dostazečně dlouhý a široký ( VW je v této disciplíně výborné, já si v Toyotě hověl s akorát rozevřenýma fajfkama bez otlačků na koleně od stř. tunelu či úzkých sedáků na stehnech ) , opěradlo překvapí svojí délkou a podporou ramen ( nejsem rozhodně čahoun pánové ) , opěrka hlavy je velká a je schopná pohodlně podepřít velkou část temene, respektive téměř celé. Výhled z vozu a dojem z prostornosti je dle mne jednoznačně na straně Yarise. Jednak je lépe vidět přes čelní sklo směrem nahoru k semaforům, díky velkým zpětným má řidič přehled i o to dění za a okolo vozu. Lépe je na tom podle mne i boční pohled. Zadní sedák je výše, prostor na kolena je normal v rámci třídy, včetně zavazadlového prostoru.
Řadící je delší než v Polu, v kulise číhá 6 stupňů, volant obšitý kůží je sympaticky malý a dole zploštělý ( názor na něj je věcí individuální ), nicméně bych uvítal o něco tlustčí či trochu upravěný tvar věnce. Řazení nezklamalo, ovšem díky kratší páce a o něco kratším drahám ( nepřesedal jsem mezi vozy ) je řazení u VW řekl bych lepší. Ovšem pro 90% jízdního režimu naprosto ok. Řízení má jednu velkou výhodu a tou je výborná manévrovatelnost, otočíš se na "pětníku" a tváří se vcelku agilně. Úspěšně byl potlačen i hluk od podvozku a podběhů. Dostáváme se k motoru a podvozku. Tak ta 1.3-ka je povedený kousek, takový sluha dvou tváří a letitou 1,4 jednoznačně poráží. Není problém se v přijatelném tempu do cca 3000 ot. toulat ve městě i mimo a pokud mu naložíš, tak se odmění jednak dynamikou a také příjemným sonorem. Podvozek je dostatečně komfortní a zároveň jistý ( kola lité 15-ky ) - sedí se o něco výše se všemi pro a proti,tady bude mít asi na hraně navrch VW, nicméně Yaris není parník a nečekaně svižně jezdí bez problémů.
Bytí a žití s vozem zpříjemňuje T.Touch včetně zpětné kamery s 6,1 palcovou dotykovou obrazovkou a celkově je vůz ve verzi Active slušně vybaven jak z hlediska bezpečnosti, tak z hlediska komfortu.
Co se týče plastů uvnitř, tak na měkčené nedošlo, ale nedá se říci, že bych strádal, nebo že by třeba palubka působila nemístně - pravda, nepůsobí tak zdobně nebo honosně jako u některých konkurentů, s imitací hliníku se příliš neplýtvalo. O vrzání, nebo podobných atrakcích nebudeme u nového vozu ani spekulovat.
Na mne svojí komplexností, prostorností a přívětivostí, včetně zpracování, prostě Yaris udělal dojem a dle mne je nyní lepší koupit Yarise, než Aurise, neb je dotaženějším vozem. A je podle mne v komplexu pro běžného uživatele lepší než Polo ( neberu výkonné edice ) , ovšem jde o MŮJ názor.
Avatar - Andromeda
Andromeda
PS: Zapomněl jsem na přístroje, jenž jsou umístěny již klasicky a jsou přehledné, dále je podle mne lépe řešeno rozmístění pedálů, jenž jsou u Pola dle mne blízko u sebe - v tomto, včetně prostornosti Polo předčila i Corsa.
Co se týče podvozku, tak výbava Style má mimo jiné prý sportoní úpravy na podvozku. Ber to tak, že jde o mé dojmy ne z dlouhodobého užívání, nýbrž z krátkého seznámení s vozem.
Avatar - white label
white label
Tak k tvým vlastním popsaným pocitům ani nemůžu mít výhrady, jen bych poznamenal, že jsi srovnával základní verzi (trendline) a "nejnižší" motorizaci Pola s vyšší výbavou a výkonější motorizací u Yarisu, což může celkový dojem z auta docela podstatně ovlivnit.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tak nejprve zmíním, že pokud jsi si všímal, tak v mých řádcích nešlo o stupeň výbavy ( převáděcích Comfortlinů moc není ) a dokonce ani o motor ne ( v otázce pohonu jsem přece napsal "letitá 1,4 ). Nikde jsem Toyotu nevyvyšoval na úkor Pola kvůli výbavě ( to mi nepodsouvej ) a zrovna tak nestrhal Polo za motor. Jde o to, že Polo, ač je zde adorováno, v porovnání ztrácí v některých důležitých oblastech prostě body. Nepraktikoval jsem hodnocení "alá přístrojovka či výbava z renderů" -> toť nepřekonatelná meta !!! Snažil jsem o popis vlastních pocitů nehledě na volitelnou výbavu. Velice dobře vím, že konkurentem Toyotí 1,3-ky je 1,2 Tsi a moje volba by byla stejně ta Toyota. Co se týče výbavy, tak to je věc výrobce a Polo má zase ohromnou možnost individualizace, nabízí více moto verzí, včetně verze GTI, ale o to mi nešlo->nepoměřoval jsem lacině "pinďoury", jestli mi rozumíš.
Paradoxně třeba v onom prostoru Polo udělá Corsa, včetně pedálů a množství světla v interiéru. Neberu Polu jeho klady a taky je zmiňuji, uvědomuji si, že se řadí mezi leadery, ale jsou tu i jiní, v lečems podstatném minimálně stejně či dokonce více zdařilí opomíjení konkurenti.
Neshazuj to poukazem na něco, co jsem velice dobře jako proti argument tušil a snažil se mu seč mohl vyvarovat...
Avatar - white label
white label
Nevím, kde vidíš nějaké podsouvání, pouze jsem konstatoval svůj názor na rozdíl porovnávaných konfigurací. Když napíšeš, že je pro tebe Yaris doslova: "jednoznačně lepší volbou", tak v tom přece klidně může hrát roli i dojem ovlivněný motorizací a výbavou konkrétních srovnávaných kusů, tím spíš, že při tvém podrobnějším popisu pocitů z obou vozů, to zase až tak jednoznačně nevyznělo...
Avatar - Andromeda
Andromeda
Takhle - Polo je starý známý a připadlo mi zbytečné Tobě co by znalci produkce VW papoškovat jeho výbavu. Je paradox, že ač skutečně nejsem čahoun ( poslední dobou přibývám bohužel do šířky ), tak můj dojem z Pola oproti třeba jmenovaným, je stísněnost...Ano, PRO MNE a vzhledem k mým požadavkům na vůz této kategorie, je Yaris jednoznačně lepší volbou, ale rozhodně nechci Polo hanit a pro spoustu zákazníků je vše jinak - prodeje to dokazují.
A to jsem v tomto segmentu nyní favorizoval Fiestu -> ještě jsem zvědav na nové Clio
Avatar - white label
white label
Tak zrovna nějaké "papouškování" výbavy Pola jsem od tebe opravdu vůbec nečekal (taky proč?), takže ani nevím proč o tom píšeš?
Třeba jedním z argumentů, které jsi uvedl pro Yarise byl T.TOUCH, ten má ovšem Yaris až od vyšších výbav.
A Fiestu jsi nyní favorizoval na základě čeho, podle zkušeností s minulou generací?
Avatar - Andromeda
Andromeda
S výbavou jsi začal Ty. Onen systém je od střední výbavy ( jsou 3 ) standartně - to, že VW má jiný přístup k výbavám a sází na širokou příplatkovou indiviulizaci je zde běžně chváleno - i Tebou, tak o co jde ? Cena Yarise s tou 1,3-kou je vyšší než Pola 1,4, zhruba na úrovni 1,2 Tsi Comfortline, tak je na zákazníkovi co zvolí - za to Toyota nemůže. Tudíž nechápu, co je na zmínce o něm špatně pokud už tam za tu cenu je a o co jde ???
Fiesta se mi jednak líbila a protože minulá generace byla jezdivá, nebylo proč pochybovat o nástupci. Staticky jsem se v ní JÁ cítil dobře - nevím jak kdo, ale nemít dobrý pocit uvnitř i z venčí a ještě to favorizovat zavání idiocií...A taky proto, že Forda můžu - je na tom něco divného ? Tak, jak bych zvolil mondeo ve střední, tak bych spíše volil Fiestu než Polo i přes motorový hendicap...
Připadám si jak u zpovědi - netušil jsem, že je pro Tebe VW tak citlivý bod a jiná volba tak podezřelá...
Avatar - white label
white label
Jen to jen diskuse, takže nejde o nic, vážně netuším proč to zbytečně "dramatizuješ" zmínkami o papouškování, nebo teď třemi otazníky.
Prostě je vždycky lepší srovnávat co nejvíc srovnatelné výbavy/motorizace, třeba k tomu Tredlinu 1,4 - základní výbavu Yarise se zákl. benzínovou motorizací, nebo k Yarisu ve vyšší výbavě s 1,3 - Polo comfortline s 1,2 TSI.
Ve tvém popisu obou motorizací jasně vede motorizace Yarisu, což by při (i nepřímém) srovnání s 1,2 TSI vyznělo jinak.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Koukám, že píšu svahilsky - jinak si tvoje vývody nedokážu vysvětlit. Prostě jsem jel to co jel, dlooouze popsal, vysvětlil nejasnosti i vícekráte a ejhle-jsme na začátku a srovnávám nesrovnatelné.
Že já blbec něco psal Labele - děláš ze mne s úsměvem trotla, nevinně kladeš doplňující otázky, necháš si vše několikráte vysvětlit, pak se znovu zeptáš a ve finále mi nasadíš oslí hlavu svým posledním příspěvkem. Proč se vlastně potom ptáš ? Ano, je to jen diskuze, ne forum jak vyrábět osly. Nejsem zvědavý na to ze sebe nechat dělat šaška. Máš rovnou napsat, že je koncern pro tebe modla a je to. Po všem, co jsem k dokreslení napsal odpovědět tímhle způsobem je příznačné a zařídím se...
Avatar - Andromeda
Andromeda
A neustále se bavíme o vozu do města či příměstského provoru - proto je pro mne důležité snadné a pohodlné nastupování/výstup, prostornost, výhled, cena, schopnost v rámci krátkého rozvoru odfiltrovat český polygon, komfort a apetit -> to je něco z těch základních požadavků. Přičemž je samozřejmé, že žebříček, hodnocení a výběr by měly být navýsost individuální...
Avatar - miromen
miromen
Yarise v nějake lepši vybavě jsem viděl a stojim si za svym a to že designově je to dost slabe a to včetně interieru. Podle mě designově jedno z nejmeně povedenych aut třidy a srovnavat Yarise s Polem je tak trochu pro Polo uražka.
Avatar - Andromeda
Andromeda
V pořádku, vnímáš ho jinak, nicméně tvrdit, že srovnání Yarise s Polem je urážkou Pola, je značně mimo a zase takové extra uberwageny VW nedělá. Yaris je prostornější, vzdušnější a také lépe prosvětlený ( nemluvě o panoramatické skleněné střeše za "hubičku ). A jsme u pestrosti, u jiného receptu, přístupu, u bohatosti výběru mezi SKUTEČNĚ rozdílnými vozy. Místní vwzývaná unifikace není můj šálek.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
První co mě při shlédnutí 208 na homepage napadlo bylo - co funguje na 508, nefunguje o 2 třídy níž...Zatím jsem ho nějak nerozdýchal...
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
...ale volant, ten se jim opravdu povedl. Jinak jak někdo píše výše, takový přeplácaný Yaris. ...ale ten volant, ten je fakt parádní :yes:
Avatar - salamoon
salamoon
na tom je toho este viac ako na citroenoch DS.... :no:
Avatar - miromen
miromen
Tak to ja si určitě nemyslim.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
s DS tento lev nema spolocne nic ani kolesa ani volant ani spatne zrkadla 😉

DS ma svojsky dizajn ktory absolutne nezapada do peugeotackeho stylu 😉 a navyse DS je neprakticke jak hovado
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Celkem příjemné rozvinutí tvarové linie 206 - 207 do nové podoby. Zvykat si budu muset na interiér, který prozatím z fotek působí podívně neuspořádaným dojmem.
Klaudius
Interiér je fakt podivný....na prístroje sa treba pozerať ponad veniec volantu, nie skrz volant? Jak potom budú vidieť na cestu drobnejšie dievčatá, niektoré majú oči akurát tesne nad volantom...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Počkám si na více fotek. Na té první je volant viditelně nastavený do nejnižší polohy a takhle bych ho třeba já mít nemohl, většinou využívám spíš vyšší. Takže zatím nedělám interiérové soudy, třeba zítra zveřejní více.
Zbytek se mi ovšem líbí. Snad jen doufat, že nenaroste oproti 207, která maličko přetekla...
Klaudius
Súhlasím s názormi, že zvonku to auto vyzerá prekombinovane. Ako som sa vyjadril už pri Citroenoch DS - príliš veľa bižutérie. Menej by bolo viac.
Uvidíme naživo, z fotiek nejak odviazaný nie som. V tejto triede sú najpresvedčivejšími argumentami priestor a praktickosť, pokiaľ v tomto smere nebude v aute žiadny nedostatok, oko bude prívetivejšie aj k iným atribútom.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak to mně se zase vnější tvary líbí, nemusím německou uhlazenost a velké dávky rovných plechů.
Nevím, zda bych si ji dovedl představit jako své rodinné auto. Nikdy mi moc neseděly větší vozy, takže mám tyhle prcky rád. Ve 207 jsem se necítil nijak zázračně oproti své 206, snad tohle bude lepší.
Klaudius
Celkovo tie tvary nie sú zlé, to by som 208 krivdil. Len mi príde predná maska príliš prekombinovaná a svetlá zbytočne komplikované - proste v jednoduchosti je krása, na 208 je čo-to proste nejak navyše.
Interiér vo mne vzbudzuje zvedavosť, pretože dojem z fotky nie je najlepší a dáva viac otázok, ako odpovedí.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak v otázkách interiéru se rozhodně shodneme.
ericn
No pánové, s většinou souhlasím - dá se to, ale čekal jsem víc uhlazený styl 508, některý věci jako světla nebo ten střední panel jsou "na hraně"...

Zrovna nedávno jsem koukal po 206, jak se jim povedla a ani po těch letech nevypadá špatně a to ani verze SW 😉 Tak snad 208 bude naživo lepší :yes:
Klaudius
Správne - niet nad živý dojem.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
SW je kráska... oproti krátké 206 ještě o dost hezčí. 207 SW se jí vcelku nemůže rovnat.
Klaudius
Som zvedavý, nakoľko sa zhodneme aj po reálnej prehliadke auta.
Avatar - Andromeda
Andromeda
Tak já v 208-mě tak vidím větší porci "dědictví" legendární 205-ky, čímž myslím kompaktnost s dostatečnou porcí robustnosti. Uvnitř jdou jinou cestou, nemyslím si však, že nějak echt špatnou. Mně se ten mrňous vcelku líbí, vcelku nemám co nějak příliš negativně vypichovat a pokud porovnám kvalitu designu u nyní odevšaď vyskakující Škody City něco s tímto ( ač se jedná o jiné třídy ), tak je to nebe a dudy. Nechám se překvapit naživo.
Vcelku se usmívám výrazům o cirkusovosti atd. při vzpomínce na vzletné komentáře pod Cigošem, alias něčím, u čeho design nebyl... 😉
GTI
Ty už máš z toho koukání do astronomického dalekohledu totálně pokroucenou optiku vnímání. Koneckonců porovnávat design Citihio s 208, to vypovídá o mnohém 8-s >😁 Prostě, klasickej... mlhovina.

Pro některé kolegy (a i pro mne) jsou některé prvky karoserie opravdu až cirkusového charakteru. Ty to vnímáš jinak, tebe tyhle cingrlátkové "originality" holt oslovují. Ještě snad bych tě zkorigoval, 208 je možná všechno, jenom ne mrňous, ale uznávám, že jako šofér autobusu máš na tohle velmi specifický pohled... Co se týká Citiho, pak ten se ti bude líbit ještě v době, kdy nebudeš vědět jak 208 vlastně vypadala, ale do tohoto stavu musíš teprve dozrát, tys zatím bohužel názorově usazený mezi parožím falešného soba... a to je na regulerní diskusi málo.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Problém je ten, že citigo a další připravované škodovky jsou extrém v osekanosti. Je to asi jako paneláky. Možná se někomu ty striktně užitkové stavby líbí, ale rozhodně ve velkém množství a po pár letech vypadají nepěkně.

A rozhodně bych se obával tvrdit, že ten design bude trvantlivý a nebude stárnout. On nebude stárnout, to je možná pravda, ale z důvodu toho, že už zastaralý je. Vlastně tak nějak vypadaly auta v 80. letech, jednoduché neb jednoduchá byla technika.
A teď si je třeba odpovědět, jestli lidi chtějí kupovat nová auta proto jak budou in za 20 let nebo jak budou in teď, když je jako nový spotřební materiál kupují.

Citigo bych si určitě nekoupil, Up za nízkou cenu, ale ne pro design.
GTI
Ta "osekanost" to není nějaké negativum, je to designový záměr automobilky. To vizuální poselství lze identifikovat jak u Citiho, tak například u horní dvěstěosmy. Vezmeme-li však do konfrontace porovnatelné velikosti, tedy Citi a kolínského peugeota, pak na těchto modelech je vidět rozdílná designová "škola". Přitom k zatracení není samozřejmě ani jedna. Jde jen o to, co kdo z nás považuje za vyzrálejší, trvanlivější. Domnívám se, že u aut nejde o prvoplánovitá vizuální řešení, že naopak jde o to, aby vůz vydžel pět sedm let vizuálně čerstvý. Vůz nemůže mít design na dva měsíce.
Avatar - Ronault.
Ronault.
I záměr může být negativním krokem.
S tou čerstvostí. Podle mě třeba 207 až tolik nezestárla, stejně jako je nesmrtelná 206. V porovnáním s předešlým Polem, které z mého pohledu zestárlo velmi rychle a ze všech generací se mi zdá nejméně povedené, je pořád švihák.
Nevím, jestli je tohle má preference, to spíše 508, ale nemůžu říct, že by se mi auto nelíbilo jako celek. To z 207 jsem byl a stále jsem více v rozpacích.
bullock
Správný postřeh! Již jsem ho měl párkrát na jazyku, leč nenapsal ho. Kdo tvrdí, že design je (u konkrétního modelu) tzv. nadčasový, tak jde nejspíš o pohled na auto, které přišlo (datumově) sice nové, ale vizuálně již prostě staré (= tzv. stará mladá). A proto je jeho design nadčasový. Jeho čas již uplynul (a zastavil se).
No ale ještě to přeci jen není úplný retro... jen tak něco mezi... něco mezi pánem a paní... tak nějak bezpohlavní - nadčasové.
italio
Tak tak, design nezestárne, to jest pravda, si vem, že i krabice od bot nestárne, která je designově stejně nápaditá jako citigo >😁
Avatar - Andromeda
Andromeda
Díky za osvětu renesanční formáte, jednoho potěší rozšíření obzorů od odborníka "na všechno" - jen ty auta by měl dopilovat 😉 ...
To, že je něco pro tebe a pár kolegů "cirkusové" ještě neznamená, že to tak ve skutečnosti je a navíc, díky "úspěšnosti" tvých předpovědí a hodnocení mohu říci, že opak bývá pravdou, pravidlem. Cirkusovým se dá nazvat ledacos - i záměrně posměšná dehonestace, nebo mohutná adorace vlastních představ a přání. Však víš o co jde...
Nevím, jaká měřítka používáš coby oborový multitalent na velikost vozů, nicméně patří mezi menší vozy a za toto označení mne výrobce ni prodejce kamenovat určitě nebude. Apropo, pokud mne neklame zrak, tak kupodivu došlo k redukci vnějších rozměrů i poh. hmotnosti - nezvyklé, že ?
Co se týče onoho autobusu, tak třeba povoz pardubických hokejek je skutečně komfortní a cestovně příjemný, včetně pracoviště řidiče - mohu však hodnotit pouze coby příležitostný pasažér. Aby jsi tentokráte skutečně věděl, o čem vlastně mluvíš a mohl poté sepsat třeba blog podložený REÁLNÝMI zkušenostmi, mohu exkurzi u majitele zkusit zajistit...
Co se týče Cigoše, tak je fakt, že díky inspiraci těžce užitkovým designem ( snad se na mne nahoře neoboří kvůli rouhání v souvislosti s použitím tohoto slova v tomto významu ) alá krabice jde o skutečně o nestárnoucí podobu - už si viděl někoho, kdo věkem, či jinak řečeno "funkčně" přežil onen obal nejen na boty ??? Á, já opomenul např. tzv. výrazový minimalismus, no jo, ale není toho minima a okázalé strohosti nějak přespříliš ?
Chápu, že se podobnými detaily nevzrušuješ - je to mimo tvé schematické rozlišovací zorné pole, ale nešť, nikdo nejsme donalý.
Kdepak zrání, to je panečku proces, který může mít různou podobu a výsledek, viď ?
Vzhledem k tvé posedlosti severskou zvěřinou způsobenou jak jinak než úspěšnou reklamní masáží ( copyright má bohužel někdo jiný ) v zdejších končinách míříš opět mimo střelče -> zatímco faleš je zeměpisně univerzální, paroží zde uzříš mimo části podvedené populace spíše na čeledi jelenovité, lovče beze zbraně.
Regulérní diskuze je člověče akt, při jehož probírání jsi evidentně chyběl ...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Malé děvčata si napumpují sedačku nahoru, ty nejsmenší si dají pod prdélku polštářek, což je praxe i všude jinde. Je to rozvíjení interiéru 207, který třeba mohu z osobní zkušenosti ergonomicky jen chválit.
Jen je škoda, že musí cpát tlačítka přímo na volant a vynechali klasické Peugeoťácké "králičí uši". Je to asi jakýsi ústupek novinářům, kteří je kritizují a přitom udělají na autě jen několik stovek km. Já třeba ovládání pod volantem mám daleko raději než na volantu, pro prsty je to daleko ergonomištější poloha.
rene.raul
Líbí se Vám nový Peugeot 208? Přidejte se do skupiny facebook.com/avcar.peugeot a získávejte ty nejčerstvější informace o tomto novém vozu.

www.facebook.com/avcar.peugeot
Klaudius
Neotravuj.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
>😁 :yes:
italio
😉 :yes:
Kasprik
No víš raději ne, raději si dám tři vodky a pivo a budu se mazlit se svým starým křápem v garáži.
Avatar - ORBiTH
ORBiTH
Predovšetkým, ohľadom dizajnu svetiel, podľa mňa do istej miery za to všetko môžu aj ľudia a trh samotný, lebo automobilky sú dnes neustále tlačené k vytváraniu stále niečoho nového, iného ako predchodca. Často sa potom stáva, že takáto nútena inovácia dizajnu môže isť možno aj na úkor dizajnovej čistoty či subjektívnej krásy 😉

Osobne sa mi futureSKpežot zvonku celkom páči, aj keď je to skutočne kobinácia výraznejších dizajnových prvkov ako je tomu napr. v nemeckej konkurencií. Nepáči sa mi ale Interiér. Neviem, je to subjektívne, aj ten vysoký stredový panel, pripadá mi to tam trochu ak v nejakej dodávke >😁
... lze o novém 208 mluvit jako o pohledném produktu. Pominu-li pětidveřový model, třídveřový je stylově dekorativní (někdo by však hovořil o nadbytečných řešeních) a v porovnání s jeho domácí konkurencí (Clio, jež ŽALOSTNĚ potřebuje nástupce a místy velmi dětinský Citroën C3) jde o nějvětší "fashion car" ...

Prozatím tedy: :yes: Avšak...

... možná se ale do reálné prezentací stačí okoukat, z čehož by vytěžilo Polo.
pogo26
Ty malé pochybnosti už při premiéře povedou jen k tomu, že 208 zapadne někde vedle C3 a bude z povzdálí sledovat POLO, Fiestu a Clio. PSA se veze na vlně prvotního zájmu o řadu DS a 208 se stáva pomalu parodií této vlny. Ona už i samotná DS začíná být se smrští novinek pomalu okoukaná. "Designová" cinkrlátka už přestávají fungovat a PSA bude muset vytáhnout nějakého dalšího králíka z klobouku. Jinak svůj propad těžko zastaví.
Xawier
Když si vzpomenu jak v roce 1998 přišla na trh 206, působila mezi ostatními auty ve třídě jako zjevení... Řekl bych geniální dílo (po designérské stránce)... Ale 208, to je něco jako Rambo 5...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nemyslim si ze preslapuje nakolko 508 a 208 zaviedli novy dizajnovy smer ak si si nevsimol 😉 a dizajn je opat to co zdobi levikov

ja mam pocit ze skor preslapuje vw alebo ford ale mozno ma presvedcis o opaku 😉
Xawier
Proč bych tě měl o něčem přesvědčovat? 😄 Je to tvůj názor a máš na něj právo! 😉 V tvém případě by stejně nemělo smysl cokoli vysvětlovat... Ty máš úplně jinej problém, než je design... Když tak čtu mezi tvými řádky. A takových je tu bohužel hodně 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vdaka za pochopenie :yes😒br />
bravo 208, kral malych aut je tu, uz len rio mu stoji v ceste tak uvidime ako sa s nim popasuje koleso na koleso 😉
Maulwurf
...to koukám pomalu balej. Kde je ta doba kdy komisařka Julie brala zatáčky bokem ve svý 406....současná snaha Pežotu o znovunalezení/evoluci/nevimco ksichtu je řek bych dost smutná...na autě je velký množství výraznejch detailů, který nijak nehrajou ve prospěch celku. Taková hromada hnoje s pár vánočníma ozdobama, každá od jinýho výrobce...jestli bych na tom měl najít něco pozitivního, tak snad že to nevypadá hůř jak předchozí generace. Otázka jestli je to kompliment, horší už to myslím totiž ani nešlo
ljube
je asi potřeba za každou cenu zaujmout, šokovat nebo rovnou vyděsit.. tohle je pane zrůdička, myslím tím celý předek + zadní lampy. a k tomu ten totálně roztříštěnej kokpit :no: . je to smutný, ale kam se tahle obluda hrabe třeba na rio..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
neboj kupovat ta to nikto nenuti 😉

ja si myslim ze to bude bestseller aj napriek tvojmu sketickemu nazoru, uvidime ci mam pravdu uz coskoro :yes😒br />
mne sa dizajn peugeotu paci, kam sa hrabe vw polo alebo fiesta ved tie vyzeraju oproti tomuto diamantu ako 15 rokov stari bracekovia
Kasprik
No, ačkoliv moc nemusím VW a jejich bratry a sestry tak po tom co se v poslední době děje ve světe automobilového průmyslu budu VW vychvalovat do nebes. Začalo to novým Focusem, přes i30, Renaultem atd. a konče tímto Peugeotem. Toto jsou pro mě naprosté hnusy a výplody chorých hlav jako příklad uvedu vnitřek tohoto vozu, který nemá hlavu ani patu a uprostřed se navhází 15 palcovej monitor. Zevnějšek splácán dohromady ze staré 207 na kterou je naroubován nový předek a zadek. Hnus, Hnus, Hnus.
ljube
vidím to stejně.
hlavně všude kam to jde nastrkat laciný efektní detaily, co nejvíc cinkrlátek, křivek a oblinek, to teď asi frčí 8-s ..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak dobry postreh, frci to a bude frcat navyse to nie je auto pre dochodcov ako citigo 😉

208 je dokonala zbran na nudny VW :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jak vravi robert: u mna dobry :yes😒br />
auto ma iste nezvykle stylisticke prvky ale je to podla mna o zvyku a nazivo bude isto vyzerat skvele a navyse ako celok je to aut odokonale :yes😒br />
nepochybujem ze kvalita a aj motoricky to bude obrovsky krok pre peugeot vpred, myslim ze po peugeote 508 je toto dalsi fajn peugeot ktory to ma opat nasliapnute medzi bestsellery :yes😒br />
dizajn je subjektivna vec a mne sa tento novy peugeotacky smer paci navyse posobi neokukane moderne a velmi imidzovo, skutocne strohe fabky pola fiesty nemusim, rio a 208 su dizajnove lahodky v malej triede uz sa tesim na nove clio ktore isto tiez nebude pozadu.

u mna dobry

:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a je to tu: po p206 a p207 ktore maju na konte tituly najpredavanejsich aut v europe prichadza nekompromisny kral malych aut p208 s uplne nekompromisnym dizajnom na mile vzdialenym od nudnej konkurencie :yes😒br />
nepochybujem ze to bude opat besseller a s legendarnymi Hdi alebo THp motormi to bude opat zihadlo a to nas este caka verzia kombi a kupe kabrio :yes😒br />
ked uspela 207 v europe ktora mala nelahku poziciu po legendarnej 206tke tak pri pohlade na novu 208micku niet pochyb ze bude opat bestsellerom 😉 nakolko dizajnovo je to uplna spica a posobi majestatne a pritom kompaktne, paci sa mi ze peugeot sa nezenie za nahananim milimetrov a netaha male auto do rozmerov nizsej strednej triedy, usporu hmotnosti tiez vidim ako velke plus a musim pochvalit peugeot aj za to ze linia z bocneho profilu sa stale velmi podoba na legendarnu 206tku a nastastie nevzniklo ziadne male okienko pri prednom stlpiku ako u corse chvalabohu. :yes😒br />
cim viac sa na 208micku pozeram tym sa mi paci viac, nazivo tie svetla predne aj zadne zrejme nebudu vobec posobit rusivo kedze je rozdiel auto vidiet v reale a rozdiel je pozerat sa na nejake cudne propagacne umele fotky, ak bude mat slusny kufor a solidny podvozok tak niet pochyb ze levi kral triedy opat vyceril zubky a uchmatne si svoju korist ktorou bude pozicia bestsellera a mozno opat aj najpredavanejsieho auta v europe

nemoze msi pomoct ale tent olev predcil moje ocakavania a som z neho este viac nadseny ako ked prisla 508 :yes😒br />
idem to rozdychat, parada
Klaudius
neposer sa z toho
Michal Stehnij
Tak nějak, ta prvoplánová agresivita není ku prospěchu věci. Po vskutku zajímavých počinech jimiž jsou 508 a 5008, je tu opět něco co je "mimo," aspoň pro mně. Jediné co je na tom autě pěkné, je boční prolis. Neřku-li o interiéru, který je, (mírně řečeno), rozháraný.Takhle to auto evokuje pocit, že bude "řidičským nástrojem" na vymetání apexů, což Peugeoty nikdy nebyly, (snad až na 205 GTI), Peugeoty (a francouzská produkce jako celek) si vždy zakládala na "plavmé" jízdě, (zejména Citroen) a pohodlí.
Klaudius
Verdikt až po živom stretnutí. Teraz nechcem použiť výraz sklamanie, bolo by to o.i. predčasné, ale popravde očakávanie bolo o kúsok iné.
Michal Stehnij
Máš pravdu, asi jsem se unáhlil, ale ta snaha o agresivní pojetí je všude. U značek jako BMW, Honda a Alfa Romeo, které se profilují jako sportovní bych to pochopil, ale jinak mi to přijde svým způsobem laciné.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Sportovní naopak neznamená zdobený. Peugeoty vždy byly dost zdobené, elegantní, žádná osekaná auta... totež Citroen. Nečekejte ani teď.
Michal Stehnij
Porovnej P 508 a pak tuto zrůdičku, možná pochopíš o čem mluvím. Nevím proč evropské automobilky přejímají "asijská" designová řešení, u japonských či korejských aut člověk nějakou tu asijskou extravaganci čeká, protože ta vychází z jiné designové školy, příp. jiného chápání designu jako celku, ale proč toto evokují některé modely zavedených evropských značek, mi jaksi uniká.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Takhle bych to neviděl.
Jako celek samozřejmě pořád je tohle evropské, pořád je tam vidět základ v 206.
V první řadě vidíš renderovanou fotku nejvyšší možné výbavy ověšenou chromem. Je to asi jako Citigo na plecháčích bez loga a v matné žluté, také extrém.
Pak nutno přihlédnout, že je to malý vůz a velká část odbytů bude u žen, tam taky 206 i 207 vždy odbyt měly. Proto ty nastrojenost.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz som sa *** 😉

to len aby si vedel >😁
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jethro
Jethro
U Peugeotu ukázali jak pěkná umí auta. 208 se mi moc líbí.
honysek
Dávám 4 x palec nahoru: za zmenšení vnějších rozměrů, za snížení hmotnosti, za krásná přední světla jež už konečně nenavazují na sloupky "A" jako u 207 a za odchod od strašných lvích "tlam" :yes: Prostě návrat k přelomové 206... :yes:
Josef 1
207 ač patřila k nejdelším, tak nabízela nejmenší vnitřní prostor.

Jinak vzhledově se mně taky líbí.
Michal Stehnij
Vnitřní prostor totiž není jen o délce, šířka je taky důležitá.
MBRANOM
Dokonalé ženské auto, aj tie tvary sú tak ženské.
Car fan
Mně se to zdá něco mezi Toyotou Yaris a Microu
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne to pripomina citigo skrizeny s kamionom mack 😉 az na ten predok ten je skor taky z lokomotivy ale inak je to cisty americky mack 😉

dobra praca peugeot, kral lev sa prebudza :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bomba roka je na svete :yes😒br />
208 je este krajsia a dokonalejsia ako som si myslel. Moja najoblubenejsia znacka peugeot opat pripravila tvrdy uder konkurencii 😉 a po prichode fenomenalnej 508 tu mame brilantnu nadheru v podobe novej 208

bravo levik

:yes:
Michal Stehnij
Neuraž se, ale tohle bezprecedentní nadšení mi přijde až dětské. V čemsi jste si s GTIm podobní. On nekriticky adoruje produkci německou, Ty korejskou, italskou, případně franouzskou. To, že snaha o střízlivější pohled, (má-li vůbec smysl něco takového v diskusi hledat), si ve vašem podání "dává 20", snad ani zmiňovat nemusím.
GTI
Zásadně se ohrazuji proti tomu, abys mě tu spojoval s tímhle diskusním prosťáčkem. Asi mě málo čteš. A když tedy, pak bych tě poprosil, abys mě vždy chytil za slovo a můj případný "oslavný" příspěvek rozsekal na cucky. Věř, že si toho budu vážit.
Michal Stehnij
Myslím, že diskuse není o tom, "trhat něčí příspěvky na cucky." Já pouze "nahlas" píšu o tom, co ve mně příspěvky některých diskutérů vyvolávají, byť ty pocity mohou být zcela chybné. Pokud se tedy smím vyjádřit k příspěvkům Tvým, ty určitou hodnotu mají, odmyslí-li si člověk svým způsobem "prvoplánovou" adoraci těch kterých produktů, (lhostejno tomu, které značky a jak jsou dobré), které se občas objevují. Nicméně ano, topperovi příspěvky nemají hodnotu žádnou, žádná snaha o jakési subjektivní hodnocení, či pocity, jde o bohapustou adoraci hraničící s dětským nadšením.
GTI
Díky...
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😄 s tebou je vzdy sranda gti ja som prosty a ty sprosty :yes: >😒]

pekny rozdiel
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
italiu neznasam , ked ma nepoznas nepis :no: radsej nic

alfa je to posledne co by som kupil, to skor vw

a GTIho mi nespominaj
Avatar - cerrbion
cerrbion
no to je "teplý" auto....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no jo nema hole plechy ako citigo tak neoziabaju ruky :yes😒br />
svata pravda
Avatar - pumpkin
pumpkin
Peugeot dnes milo prekvapil a dokázal, že dizajnový smer 508-ky sadne aj tomuto krpcovi. Je to trochu také "anti retro" á la Citroen ale zas nie tak preplácané ako DS-ky. Páči sa mi že v tom vidím odkaz na 207-ku a aj 206-ku a pritom je to celkom výrazná evolúcia.
Teším sa na živé stretnutie a zaujímalo by ma, koľko chrómu ostane na základnej výbave.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Mám podobné pocity.Jediné, co opravdu chybí, není to ale problém jen 208, je absence otěrových lišt na náraznících. Jo, nevypadá to hezky, ale u malého auta do města to praktické je...
V základu moc chromu nebude, stejně jako 207.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
GTI si kupi polo s Tdi >😁
Avatar - sendador
sendador
...a rozhodne ne moc hezky ;-\
206 byla krasna, 207 uz sice nebylo ono, ale porad nadprumerne pekna. Ale tohle je sedej prumer. Uvidime, co na to prodeje
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ne moc hezky pre teba a to je rozdiel

mne sa paci ako aj inym 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak toto je narez, polo vedla tohto diamantu vyzera ako kus kamena 😉

bravo 208
Avatar - white label
white label
Jasně, P208 je vedle současného Pola, jako třpytící se bižuterie, vedle opravdu přírodního kamene... 😉

P.S. Částečná inspirace současným stylem Citroenů DS (zejména jeho vyšších řad), je u detailů P208 nepřehlédnutelná...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved PSA je spolocny koncern tak sa nemozes cudovat ze ich auta maju podobne niektore crty alebo skryte detaily, mne sa to pozdava a oproti minulym generacia mcitroenov a peugeotov su ich terajsie dizajny ovela odlisnejsie a svojskejsie, kazdy ma svoje charaktersticke rysy.

nejake podobnosti najdes vsade aj medzi vw a trabantom aelbo hondou, kazde auto ma volant styri kolesa skla spatne zrkadla aspon dvoje dveri motor ..... atd
Subaru.in
Prekvapil jsem sam sebe...ale nato, ze nikdy jsem nebyl na Peugeoty tak tato 208 mi pripada hodne vyzrala... konecne prisel uplne jiny design volantu, jelikoz to jsem nesnesl hodne dlouho u kazdeho soucastneho jejich modelu.

Ano pravda, ta vlnka u zadniho svetla je naprosto predesignovana ...ale to by mne stejne neodradilo celkovy vzhled je moc pekny... uz zadne smejicise narazniky.

Davam plus Peugeotu, ze male auto zustane male a nesnazi se nekam rust do jinych trid to je velmi vzacne v dnesni dobe.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak

palec hore peugeotu za😒br />
nadherny celkovy dizajn ktory celkovo posobi dokonale a stylovo
nadherny volant
kompaktne rozmery ktorymi sa nesnazi atakovat auta nizsej strednej triedy
nizsiu hmotnost a nove motory
za peugeotacky bocny profil nadvazujuci na legendarnu 206
za celkovu dpospelost auta a vyvazenost

:yes:
Subaru.in
😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to bude sakra tazka volba 😉

chce to porovnavaci testik nadupanej kie rio s nadupanou 208mickou aj ked kia je podla mojho nazoru dost velka kedze ma razvor golfa a ponuka priestor golfa, nuz chce to kazdopadne porovnavaci test, peugeot bude mat urcite vacsi razvor ako predchodca kedze previsy su kratke tak mozno to bude vo vnutri podobne 😉

som zvedavy na tie nove peugeotacke trojvalce 😉 mozno ta 1.2 nebude vobec zla :yes: