Bezpečnost
Anonym
0
On je halvně problém, že lidi enjsou zvyklí chodit kupovat tenhle typ aut k fiatu...
Přejít do diskuze
Aby tyhle auta zabraly nutně potřebují "evropskou" konstrukci a ani pak není výsledek zaručen.
pozri sa do statistik a zacni vyhladavat, zistis ze stvorhviezdickovych zastupcov ja napriec triedami dost. Ak by to bolo tak ako pises, tak o napr. octaviu by nikto nezakopol pricom realita je uplne odlisna. Ak by u toho voyagera bolo este o hviezdu menej bolo by to na zamyslenie.
PS: Este mala poznamka k samotnemu testovaniu...ked testovali c3 picasso dostalo styri hviezdy. Dovodom na skrtnutie piatej bola absencia esp. Zrataj si sam ci tieto styri hviezdy neboli o chlp lepsie ako styri hviezdy v inom aute, ktore dopadlo horsie pri celnom naraze, ale malo vo vybave esp....
PS: Este mala poznamka k samotnemu testovaniu...ked testovali c3 picasso dostalo styri hviezdy. Dovodom na skrtnutie piatej bola absencia esp. Zrataj si sam ci tieto styri hviezdy neboli o chlp lepsie ako styri hviezdy v inom aute, ktore dopadlo horsie pri celnom naraze, ale malo vo vybave esp....
Jak koukám na statistiky SDA, tak Freemont nějak nefrčí v čr - v říjnu jediný prodaný kus.
Voyager má 2 ks a Thema 1 ks, to budou zřejmě předváděčky.....
Voyager má 2 ks a Thema 1 ks, to budou zřejmě předváděčky.....
Tak Freemont je zrovna model, který má asi jako jediný z dosavadní situace schopnost přebírat zákazníky od jiných značek, takže tam určitě budou bývalí majitelé Voyagerů, ale především noví zákazníci.
Voyager si na něco podobného bude muset počkat.
Voyager si na něco podobného bude muset počkat.
No jiní to kupovat skutečně nebudou nebo vyjimečně. Pro Voyagera a Freemont paltí, že hodně zákazníků jsou ti co měli krátýho Voyager (ti půjdou dneska pro Freemonst) a dlouhýho Granda, ti půjdou samo pro Granda.
Soudě z toho co tu psali potencionálná zájemci o Freemnot a co sem četl jinde, hádej co maj za auto které dosud používaj. Můžeš 3x.
Samozřejmě sou to ti co maj tyhle Chryslery v dieslu a maj to kvůli prostornsti, dobré ceně a výbavě.
Ti co to maj s benzínem pro Fiat a Lancii nepůjdou, ty si zas koupí Chrysler skrze šedý dovoz.
Soudě z toho co tu psali potencionálná zájemci o Freemnot a co sem četl jinde, hádej co maj za auto které dosud používaj. Můžeš 3x.
Samozřejmě sou to ti co maj tyhle Chryslery v dieslu a maj to kvůli prostornsti, dobré ceně a výbavě.
Ti co to maj s benzínem pro Fiat a Lancii nepůjdou, ty si zas koupí Chrysler skrze šedý dovoz.
Ono ono se ho zpčátku prodávalo cca 3500 ks měsíčně, ale nějak to od srpna trvale padá (srpen a září taky nebyly měsíce pro malá vozidla?) Zajímavý..... >😁
Spíš trh nasycený stylovkou, pro kterou není moc velký prostor na trhu, takže hoši v toluce se asi brzo budou dloubat v nose, stejně jako když dobíhal prodej PTcruiseru, toho se prodávalo skoro obdobně...
Spíš trh nasycený stylovkou, pro kterou není moc velký prostor na trhu, takže hoši v toluce se asi brzo budou dloubat v nose, stejně jako když dobíhal prodej PTcruiseru, toho se prodávalo skoro obdobně...
Je to sice diskutabilne, ale pocet hviezdiciek zasadnym kriteriom pri kupe auta casto nebyva. Staci sa pozriet na predajnost vozidiel napriec jednotlivymi triedami
plány byly ca 6.000ks ročně.... (ovšem "italský plán", to je takový hezký protimluv takže je těžké říct, jestil je jeho neplnění chybou nebo jestli se s tím počítalo již při konstrukci plánu.... 😉 )
Ona i takova ceska modla Skoda Octavia ma jen 4 hvezdy a nevsiml jsem si ze by to nekdy nekomu vadilo
2000 kusov nie je na ameriku žiadny zázrak. Ale fiat na tamojšom trhu profiluje 500-vku ako ťažký image maker, oponenta MINI. Tomu zodpovedá skladba motorizácií, výbav, a žiaľbohu aj ceny. Mexikánci si to na dochádzanie do taco bellu nebudú kupovať, a tam niekde sa láme chleba predajnosti.
Kombinácia mediálnej "hviezdičkovej" masírky a podpriemerného intelektu dokáže vyplodiť podobné perly.
nerozumiem tvojej škodoradosti, nikto asi nečakal, že malé auto akým je 500ka bude lámať v krajine megaáut rekordy, ale predaje cce 2000 kusov mesačne nevidím vôbec tragicky...
Samozřejmě, že 500 je bezpečnější při nárazu do pevné překážky (budova, sloup, betonový pilíř, strom) než zde diskutovaná jen 4hvězdičková krabice. Protože NCAP je zaměřen na dopady na posádku při nárazu do pevné překážky a čím více hvězd tím mírnější dopady na posádku. Samozřejmě, že při srážce miniauta jako je 500 s jakýmkoliv velkým SUV nebo MPV bude za krátký konec tahat posádka malého vozu, protože a) hmotnost ničím neokecáš, b) malé auto "podjede" velké takže to posádka schytá naplno přímo do ksichtu. Ale když si to rozdá 4hvězdičřkové MPV se stejně velkým 5hvězdičkovým MPV nebo SUV tak se samozřejmě zase projeví nevýhoda méně hvězd na straně perníkové chaloupky.
"...aby byl člověk ve větším bezpečí v malém Fiatu 500, než ve velkém MPV, které má přes 2 tuny a obě auta byly uvedeny na trh přibližně ve stejnou dobu. "
Cože?? 8-s
Cože?? 8-s
Až proti sobě půjdou čelně ten Voyager a pětikilo, klidnější bude určitě šofér v té americe tomu věř.
Jestli ony ty čísla taky nejsou poplatný roční době...
Ono.. kdyby si trochu zapl mozek... tak zjistíš, že před zimou a v zimě není zrovna vhodná doba na nákup městskéh vozíku (nikde na světě), ale na odbyt jdou spíš SUV a čtyřkolky obecně... Takže bych v tom zatím neviděl žádnou tragédii.
Ono.. kdyby si trochu zapl mozek... tak zjistíš, že před zimou a v zimě není zrovna vhodná doba na nákup městskéh vozíku (nikde na světě), ale na odbyt jdou spíš SUV a čtyřkolky obecně... Takže bych v tom zatím neviděl žádnou tragédii.
A v tom je přesně ta chyba. Ty se stále oháníš tím, že kupovat lanciochryslery budou pořád ti samí fandové do amerik, kteří ty auta znají a ví o jejich chybách a přednostech. Tak ale uvažuješ ty jako fanda, manažeři ve Fiatu chtějí, aby o jeho produktech uvažovali noví lidé, noví zákazníci. Přece nechce, aby jeho auta kupovala stále ta stejná skupina lidí, chce e😜andovat. A právě v tomhle mohou sehrát velkou roli i takové věci jako jsou pouze 4 hvězdičky, byť to auto asi bude bezpečné dost, nicméně je chyba Fiatu, že auto nedokázalo vylepšit, aby na pět hvězd dosáhlo.
Získanie 4 hviezd v NCAP nieje žiadna ostuda je to velmi dobrý výsledok. Súčasné mnohé kedysi 5hviezdičkové automobily by ledva tieto 4* získali.
Tohle auto se tu prodávalo v evropě jako chrysler velmi slušně a to tehdá byly crashtesty ještě horší, tohle mu určitě neublíží, kdo ho zná, ví kde sou jeho přednosti.
Já mam na tyhle čísla jiný droje a to už přes 3 roky, ty data sem měl už včera 😄
No akorát u tý 500ky ty čísla hezký nejsou, skoro na půlce co bylo maximum, rychle to klesá, aby příštérk zjara nebyla na 500 ks měsíčně. Bylo by to stylové, pravda >😒]
No akorát u tý 500ky ty čísla hezký nejsou, skoro na půlce co bylo maximum, rychle to klesá, aby příštérk zjara nebyla na 500 ks měsíčně. Bylo by to stylové, pravda >😒]
Ono tady asi nikoho nezajímá jak to dopadlo v USA... Evropské testy byly prů.er a to je pro potencionálního kupce důležité a pro Voyagra je to další hřebíček do rakve (vedle směšného motoru a podivného designu). Zkrátka tohle auto na tom mimo Itálii bude stejně blbě jako předchůdci... Dle mě.
Bariku nestyď se a linkuj ty čísla přímo z Italiaspeedu 😉 Už k nám patříš, no 😄
[odkaz]
Jinak prodeje mají značky koncernu Fiat v USA opravdu pěkný :yes: 😉
[odkaz]
Jinak prodeje mají značky koncernu Fiat v USA opravdu pěkný :yes: 😉
stačí se podívat kolik se letos prodalo 200vek a kolik loni za stejný období Sebringů. Rozdíl jak noha >😁 >😁 >😁
[odkaz]
říjen byl nejlepším říjnem od roku 2007 v USA a v kanadě od roku 2002 co se týče prodejů!!!
Naopak Fitátek 500ka už se třetí měsíc za sebou propadá, tenhle měsíc vcelku razantně....
[odkaz]
říjen byl nejlepším říjnem od roku 2007 v USA a v kanadě od roku 2002 co se týče prodejů!!!
Naopak Fitátek 500ka už se třetí měsíc za sebou propadá, tenhle měsíc vcelku razantně....
Pěkně napsáno, výsledky bezpečnosti v umělých podmínkách ještě nic nevypovídají o reálné bezpečnosti vozu. Moje žena, co má peugeot 207 je taky o dvě hvězdy bezpečnější, než kamarádovo santa fe a taky bych raději boural v jeho autě, než ve 207 😉
Jenze tech 5 hvezd ziskaly za ponekud jinych podminek. A porovnavat podle hvezd bezpecnost zminenych 2 aut, to je tedy vrchol masirovani NCAP >😁
Je rozdíl mezi hodnocením tehdy a teď, stejně jako je rozdíil mezi dvoutunovým autem a F500.
Moje auto má taky co se bodů týče lepší hodnocení než Q7, přesto bych si čelo dal raději v Audi.
Moje auto má taky co se bodů týče lepší hodnocení než Q7, přesto bych si čelo dal raději v Audi.
tak pokud mi tady někdo napíše, že tenhle Voyager je méně bezpečný než F500, protože má méně hvězdiček z NCAP, tak nezbývá než ho nominovat do zlatého ventilku, eventuelně popřát úspěšnou léčbu.... :yes:
Co se dětských sedaček a zde zmiňovaného "průseru" týče, tak pokud dobře čtu, tak jediný problém je ten, že podpůrná noha sedačky se mírně zabořila do odkládací schránky. Zde je potřeba místním prosťáčkům vysvětlit, že opravdu ne všechny sedačky tuto podůrnou nohu mají, čili je to problém jen některých typů. Rozhodně se nejedná o žádný "průser", nicméně v návodu k vozu by mělo být uvedeno, že systémy s podpůrnou nohou se pro tento vůz nedoporučují (nebo jednodušší řešení, vyztužit víko toho odkládacího prostoru tak, aby se nedeformovalo). Co se nemožnosti vypnutí airbagu spolujezdce týče, je to jisté omezení, na druhou stranu v tom autě je místa dost a vzadu je to pro děti bezpečnější....
Takže asi tak děcka.... nad výsledky opravdu není možné jásat, ovšem vaše názůrky typu "průser" a apod. jsou (ostatně jako skoro vždy) mimo příslovečnou mísu.... 😉
Co se dětských sedaček a zde zmiňovaného "průseru" týče, tak pokud dobře čtu, tak jediný problém je ten, že podpůrná noha sedačky se mírně zabořila do odkládací schránky. Zde je potřeba místním prosťáčkům vysvětlit, že opravdu ne všechny sedačky tuto podůrnou nohu mají, čili je to problém jen některých typů. Rozhodně se nejedná o žádný "průser", nicméně v návodu k vozu by mělo být uvedeno, že systémy s podpůrnou nohou se pro tento vůz nedoporučují (nebo jednodušší řešení, vyztužit víko toho odkládacího prostoru tak, aby se nedeformovalo). Co se nemožnosti vypnutí airbagu spolujezdce týče, je to jisté omezení, na druhou stranu v tom autě je místa dost a vzadu je to pro děti bezpečnější....
Takže asi tak děcka.... nad výsledky opravdu není možné jásat, ovšem vaše názůrky typu "průser" a apod. jsou (ostatně jako skoro vždy) mimo příslovečnou mísu.... 😉
Obzvláště zarážející je fakt s problémem dětských sedaček u auta, které má primární určení jako rodinný vůz.
Nejen že "Lancia" [čti Chrysler] Voyager vypadá už od pohledu spíše jako předchůdce Phedry, než její nástupce... Ale i v bezpečnosti je na tom hůř, neboť eurovany Phedra/Ullyse/C8/807 získaly 5* Euro NCAP. Je minimálně trochu zvláštní, aby byl člověk ve větším bezpečí v malém Fiatu 500, než ve velkém MPV, které má přes 2 tuny a obě auta byly uvedeny na trh přibližně ve stejnou dobu. :no: