Ekonomika
Katikakus
0
No proto jsem se ho ptal, nebylo mi uplne jasne, jak to mysli...
Přejít do diskuze
Trochu v tom plaveš.
První bylo samozřejmě CLS, pak byl passat CC rok 2008, pak byla Audi A5 sportback rok 2009 (A5 coupé 2007) a až pak byla Audi A7 2010.
Ale to jen tak pro upřesnění.
První bylo samozřejmě CLS, pak byl passat CC rok 2008, pak byla Audi A5 sportback rok 2009 (A5 coupé 2007) a až pak byla Audi A7 2010.
Ale to jen tak pro upřesnění.
to si zase plno zvás plete pojmy a dojmy. Vím že v nadpise je napsáno SUV, ale spoustu aut v tabulce spadá do třídy Cross-over což není VŮBEC auto do terénu, ale je to v podstatě osobák s vyšší karosérií a tam kde ztrácí v jízdních vlastnostech, zase získává na prostoru(no až na srovnání s kombi 😄 a pasivní bezpečnosti.
Nechápu proč se spousta z vás rozčiluje nad tím že si někdo koupí vyšší auto, je to asi jako kdybych do někoho rejpal že si vozí prd*l v dlouhém kombi, když stejně má 99% cest prázdný kufr.
Nechápu proč se spousta z vás rozčiluje nad tím že si někdo koupí vyšší auto, je to asi jako kdybych do někoho rejpal že si vozí prd*l v dlouhém kombi, když stejně má 99% cest prázdný kufr.
Tak jsem schvalne kouknul na tipcars - je jich tam pres 60.
A to se me radsi neptej, kolik jich je na mobile.de s najezdem do 50t km.
A to se me radsi neptej, kolik jich je na mobile.de s najezdem do 50t km.
Yeti coby ESO, Sportage a ix35 králové třídy a Tigi... ...Tigi to je.... ...taková kulová pětka 😄 😉
mercedes tuto třídu celou začal s CLSkem...potom ho nakopčila audina s A7 a VW s passatem CC, pak audi udělala menší derivát A5, teď BMW 4...a mercedes by možná mohl udělat sportcoupe na bázi céčka...
vycházím z toho co na bazarech vidím...a je tam docela dost pár let starých loganů s celkem malým nájezdem za příznivé ceny...
To je přesně to co nikdo nedělá. Koupí, jezdí a za 4 roky, když už to stejně nemá žádnou cenu a je to v relativně dobrém stavu, tak s tím jezdí dál.
kteří po uvedení každého korejského vozu tady zvraceli katastrofické scénáře o jejich prodejnosti. No, nyní mají Korejci v této kategorii v součtu stejný podíl, jako domácí Yeti 😉
Svatá pravda, např. Tiguan má naměřenou brzdnou dráhu ze 100 km 34,9m za studena a 33,8 m za tepla, ekvivalentní Golf má stejné hodnoty 36,1 a 36,6 a pašík 36,8 a 37,1. Takže platí přesně to, co píšeš, SUV má lepší brzdy než sedany nebo HB stejného výrobce. Samozřejmě jsou výrobci, kteří brzdy neumí bez ohledu na kategorii, třeba nový Evoque má brzdy katastrofální, ze stejného testu cituji brzdné dráhy o parník horší 39,7m a 40,8m. Vše měřeno na nových autech, na pneu dodávaných výrobcem podle jedné metodiky AutoZeitungu. >😁
Yetimu asi v prodejich ted pomuze nova akce Yeti 1,4 TSI Drive s bohatsi vybavou za 399 tis.
do auta jako dacia nemá cenu investovat...čistě spotřební zboží...koupit(logan např.) za 160 jezdit s tím 4 roky do práce a pak střelit za 50 na bazar a do salonu pro další...
tak zase co bys chtěl od auta segmentu C(nebo B??) za nějakých 150 tisíc...měl jsem možnost s loganem jet s 1.6 MPi...není to špatné auto...za ty peníze...fine interiér je jak z konce devadesátých let no...ale pro taxikáře v egyptě, východní evropě nebo indii to stačí...i po praze jich ve žlutém jezdí slušná řádka
Ale mistr v reakci sám na sebe je "zdravý rozum" tomu nedělá problém pět reakcí sám na sebe.
logan bol konštrukčne na tom z nutnosti zle už pri predstaveni...sice dostal overene pozdvozkove komponenty,dobre motory...ale stale to pre kupujucich bolo malo obratili sa radšej na thaliu či si trochu priplatili u inych
bmw mam rad ,ale musim suhlasiť X6ku som niky nepochopil ,nepochopim kedže x5 ponuka to iste a navyše vyzera dobre...rovnako x4 nema podla mna zmysel,naopak bmw 4 bude zaujimave,potom už len čakať na mercedes
to on nevie predsa,poznaš to vidiš članok je tam 10 komentarou pod nim z toho 5 je topperovych ,lebo rad reaguje aj sam na seba >😒]
Podle tebe ma SUV kratsi brzdnou drahu a lepsi jizdni vlastnosti nez osobak od stejneho vyrobce? A proto si SUV nekoupis? Zajimave uvazovani a zavery!
Ten pokles nebude ze dne na den, ale Dustera si hodně lidí koupilo kvůli ceně a hodně lidí to auto bude mít zase do té doby, než to doslouží. Nebude moc těch, co plánují obnovovat dustery po třech/čtyřech letech.
No jestli jsou cekaci doby stale 6 mesicu, ani bych se poklesum prodeju u nas nedivil... Cekat na levne auto pul roku se kazdemu nechce. Ony ani 3 mesice u Yetiho nejsou zadna hitparada, ale to uz se da vydrzet.
možná máš recht...ale logan už má dnes trochu jinej problém=konstrukční stáří...přece jen není nejmladší...to však nebrání tomu, že na rozvojových trzích se stále prodává dobře... 😄
Pád Dusteru není ničím neobvyklým. Je to přesně tak, jak jsem od začátku předpovídal. Ze začátku to za tu cenu bude působit naprosto neodolatelně a spoustu lidí tím dosáhne na auto ze segnemtu, na který před tím neměli. Pak dojde k nasycení trhu. Duster není auto, které by se kupovalo kvůli image (ikdyž asi pár majitelů si ho i proto koupilo) a prodeje začnou klesat. Podobný scénář jako měl Logan. Sice se jedná o jeden měsíc, ale myslím, že pozvolna to bude klesat.
Neviem či to bude pre teba novinka, no svoj príspevok môžeš dodatočne opraviť keď klikneš na "EDITOVAT" a nie "REAGOVAT" 😉
Třeba výrazně lepší jízdní vlastnosti a výrazně kratší brzdná dráha SUV ve srovnání s relev. osobákem téhož výrobce, a to je klíčové.Proto mi namísto X3 bude docela v poho stačit nová trojka od BMW. Dodávku nepotřebuji, do terénu nejezdím.
ako vzdy :yes😒br />
inak v tabulke mate dvakrat mitsubishi outlander 😉 nemalo tam byt hore na 8 mieste nahodou mitsubishi ASX?
kto tie tabulky pise? ;-\ kazy mesiac nejaka chyba 😄
inak v tabulke mate dvakrat mitsubishi outlander 😉 nemalo tam byt hore na 8 mieste nahodou mitsubishi ASX?
kto tie tabulky pise? ;-\ kazy mesiac nejaka chyba 😄