Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Alfa Romeo MiTo: Motory MultiAir 1,4 přicházejí

27 komentářů

webpaja
Dva silnejsi, preplnovane motory si primo rikaji i o zastavbu do stradni tridy. AR159 by pomohly k jeste agilnejsim jizdnim vlastnostem a velmi zajimave spotrebe. Rozdil mezi nejvykonnejsi 1,4 a relativne "modernim" 1750 TBi je propastny 9emise a spotreba).
Já bych raději škodovku >😁
webpaja
Pochopitelne 😉
Avatar - iudex
iudex
Císla sú fascinujúce, je tiez pravda, ze turbo multiair sa pýta do 159iny.
Ale zrejme ako pri common raili pred 12 rokmi, technológia sa rozsíri, iba ak ju prevezme (kúpi licenciu) niekto iný, ako Bosch pri CR a ten ju zacne vo velkom produkovat.
Avatar - Plautus
Plautus
neviem, či je FIAT teraz v situácii, že potrebuje predávať túto technológiu...leda tak vo svojich autách, môže to využiť ako "devízu" voči konkurencii...samozrejme sa musí najskôr osvedčiť...
zlysoused
Stejně je divný, že multiair nedostala zrovna aji ta nová turbo 1,8.
Beaumont.
Předpokládám, že to přijde brzy, při vývoji motoru 1750 už na aplikaci MutiAiru Italové určitě nezapomněli...
King of rain
Jen na to MiTto. 😉
webpaja
...tak nejak nerozumim 😄
Avatar - Plautus
Plautus
že by chcel na to mať 😉 no a ja bych v tom uvítal selespeed...
P 407
že by Alfu nikdy nekoupili, že radši Volcvágn, že Alfy se děsně s.reou a že němci dělaj kvalitu nebo ještě radši Oktáfku, že to je auto pro chlapa. Takže pánové, axiom lidu praví němec - kvalita x ital, francouz - šunt x japonec, korejec - kruvy šikmooký. A i kdyby taloši vymysleli a začali prodávat auto jezdící s poloviční spotřebou než ostatní, tabulky prodejů se budou hýbat velmi pomalu , protože stereotypy v našem myšlení vítězí.Jinak, Bravo Fiat. :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
ešteže vždy nedáš na hospodské reči 😉 :yes:
P 407
Stejně je ten vývoj pekelně drahý. 15 let inženýři e😜erimentují, motory se zadíraj a stejně nevíš jestli to bude někdy fungovat. To chce důslednost, cílevědomost, píli, snaživost a dispilínu. Že by ve vývoji FIATu pracoval Kurt a Hans aus Munchen?
Avatar - Plautus
Plautus
tí "cigáni", ako im mnohí nadávajú, majú myslím dosť vlastného rozumu a invencie doma...skôr bolo potrebné, aby jeden z nich vyrazil do nemeckých lesov a urobil u vĺčkov konečne dizajn, na ktorý sa dá i pozerať...jo, je to onen Walter Maria de’Silva
Beaumont.
Bohužel tyhle nesmyslné stereotypy snadno a rychle vzniknou a naopak trvá velmi dlouho, než je realita zase vyvrátí... ;-\
jirka1203
si to vystihol presne :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano - tady je OPRAVDU na místě říci😒br /> Bravo FiAT! :yes: 😄
Avatar - kolmar
kolmar
Tieto recicky taktiez "milujem" no problem je v tom, ze z niecoho naozaj vznikli... ale hadzat vsetko do jedneho vreca je hovadina.
Co mam ja podla skusenosti nacitane aj zazite, tak co sa tyka spolahlivosti japonci vedu. Nemci su niektori fakt podareny a niektory ubohy... Co sa tyka talianom tak tym neverim...mozno neskor... ale prave vcera z garazi konecne po vlastnych vycuvala alfa s novym organom (prevodovka) a tych organov uz ma vymenenych pozehnane a aj tak nejde ako ma...

Kazde auto sa raz pokazi... no zaujime je ako casto :-!
Avatar - Katikakus
Katikakus
Fiat na tom tak spatne neni, horsi je to s Alfou😒br /> [odkaz]
Avatar - kolmar
kolmar
Diky pekny rebricek, ktory potvrdil, ze poskulujem po tych spravnych znackach. Jedine moja srdcovka LR je na tom tragicky...
Varadero
To co jsi poslal je několik let starý výsledek, aktuální druhé místo není vůbec špatné (bohužel se mi nedaří vložit link)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
>😁 :yes:
wolff
nemám o italskou automobilovou produkci strach... >😒] :yes:
...
Avatar - white label
white label
Tak to já vlastně taky ne..., je totiž fakt, že se krade ještě mnohem méně, než se prodává... 😉 >😁
bono.p
Konecne niekto podstatne zdokonalil benzinovy motor.. myslim, ze automobilky sa k staremu dobremu benzinu akoby obracali chrbtom a pchali prachy hlavne do nafty..
Prave toto u Nemcov tak trochu postradam... jediny kto ma odvahu prist s niecim prevratnejsim je BMW.. Paradoxne pokusy VW o prinos do vyvoja benzinovych motorov boli bez vyrazanejsich uspechov. 5 ventilovu 1.8 muselo zachranovat turbo a FSI taktiez. Je fakt, ze nakoniec to dopadlo stastne a napriklad 1.4 TSI je vyborny motor. U VW mi ale chyba odvaha a invencia potrebna na presadenie revolucnych technickych noviniek.
Avatar - iudex
iudex
No tu triafas relatívne vedla. Je prevda, ze VW sa v nedávnej minulosti koncentrovalo na dízle a Ottov motor trocha zanedbávalo (svedectvom budiz dodnes v ponuke veterány 1,6 MPI a 1,4 16v), ale uz nejaký ten rok investuje aj do benzínov. Ako prví prisli s kombináciou priameho vstreku benzínu a turba, resp. turba a kompresora. Nenadarmo sú TSI motory sampiónmi v engine of the Year posledné roky (tento rok 1,4 TSI vítaz vsetkých kategórií). Az teraz prichádza Fiat s technológiou, ktorá má sancu TSI prekonat. Ale este sa ani nepredáva, tak pockajme s ódami.
Kazdopádne akýkolvek príspevok do zlepsovania benzínov je vrelo vítaný. :yes: