Novinky
Giorgio
0
Je z toho vidět tlak na nízkou cenu, ale i tak mi přijde tohle auto sympatické a na brazilském trhu se určitě bude prodávat náramně. Dovedl bych si ho představit i v Evropě, s dobrou cenou a posílenou bezpečnostní výbavou proti sanderu i riu - líbí se mi o dost víc, asi právě tím, jak je jednoduché, nenásilné.
toomovich
0
:yes: Asi tak. Přinejmenším zase tu variantu Weekend, pokud bude.
Je táto informácia správna? 824 000 h???To snaď nie >😁 95rokov >😁
zkus si představit, že na tom vývoji pracovalo pár desítek lidí a pak si to přepočítej.... 😉
staci ak to robilo 95 ludi 8 hodin denne a mas tri roky vyvoja, co nie je uplne nerealne cislo
A ted uz by to chtelo zase neco pro Evropu.
Ať mi nikdo nepovídá, že tohle by nešlo na 250 000 s 1,4 s výbavou naodbyt tady... Vždyť to je po všech stránkách lepší auto než Rio....
Ovládání klimy logickáé, autorádio s přímou conectivitou na telefon, hezké, vtipné... Sporting vypadá fakt moc dobře... :yes😒br />
Tohle je dobrý počin, pokud tomu dají reklamu, tak to pude dobře..
Ovládání klimy logickáé, autorádio s přímou conectivitou na telefon, hezké, vtipné... Sporting vypadá fakt moc dobře... :yes😒br />
Tohle je dobrý počin, pokud tomu dají reklamu, tak to pude dobře..
Co všichni máte proti Riu? Je to skvělé auto.
No skvělé bych neřekl...
...je to mírně předražená slušná Kia. V tom je ten problém. Vcelku slušné auto se spoustou nevychytaných a nedokonalých věcí za docela nemalé peníze. A líbivý vzhled a slušný rozvor všechno nezachrání...
Problém Ria je u mě ten, že to marketingové oddělení spolu s novináři ve zdejším kraji poněkud přehnali s intenzitou marketingu a hold ti udělali z Ria něco co není. A nejen já teď na to auto nahlížíme pohledem údajného třídního skoro préímiového PREMIANTA. Což skutečně není.
Podobný osud potká zřejmě i dle počátečního nadšení Citigo...
...je to mírně předražená slušná Kia. V tom je ten problém. Vcelku slušné auto se spoustou nevychytaných a nedokonalých věcí za docela nemalé peníze. A líbivý vzhled a slušný rozvor všechno nezachrání...
Problém Ria je u mě ten, že to marketingové oddělení spolu s novináři ve zdejším kraji poněkud přehnali s intenzitou marketingu a hold ti udělali z Ria něco co není. A nejen já teď na to auto nahlížíme pohledem údajného třídního skoro préímiového PREMIANTA. Což skutečně není.
Podobný osud potká zřejmě i dle počátečního nadšení Citigo...
Ne, nešlo by na odbyt.
Za lehce přes 200 tu je Grande Punto s klimou, tak proč dávat 250 za tuto obludu. :no😒br /> A o konkurenci v podobě Ria se ani nemá smysl zmiňovat. Jen blázen by koupil tento Fiat.
Za lehce přes 200 tu je Grande Punto s klimou, tak proč dávat 250 za tuto obludu. :no😒br /> A o konkurenci v podobě Ria se ani nemá smysl zmiňovat. Jen blázen by koupil tento Fiat.
To by mne zajímalo, v čem je tohle autíčko lepší, než Rio. A konkrétně, prosím... bude to zajímavé ty jednotlivé "výhody" prodiskutovat...
[odkaz]
Zatím nemůžu hodnotit Palio, ale z fotek a textu se zdá, že třeba oproti Riu má😒br /> - lepší motory (dokonce bifuel)
- více prostoru pro řidiče bez tlačení kolene
- ukazatel teploty už v přístrojové desce, aniž bych někde musel klikat
- pravděpodobně normální audiosoustavu s conectivitou telefonu
- normální ovládání ventilace (na fotkách vidím aretaci teploty, která zřejmě bdue vidět i v noci
- je hezčí
- asi by mohlo být za lepší cenu
Zatím z toho co vidím ztrácí v převodovce (což ale myslím, enní problém tam dát pro Evropu 6st.), v délce.
Uvidíme.
Ad Grande Punto se sice prodává za 200 000, ale bez výbavy, mimoto je omezený výběr výbav a motorů, tedy to není plnohodnotný konkurent segmentu malých vozů, je to jen doplněk. Tohle by se chytit mohlo i tady... (i vzhledem k velikosti). Subkompakty poněkud narostly a až teď (první byla Mazda 2) šla např. 208 proti proudu.
Zatím nemůžu hodnotit Palio, ale z fotek a textu se zdá, že třeba oproti Riu má😒br /> - lepší motory (dokonce bifuel)
- více prostoru pro řidiče bez tlačení kolene
- ukazatel teploty už v přístrojové desce, aniž bych někde musel klikat
- pravděpodobně normální audiosoustavu s conectivitou telefonu
- normální ovládání ventilace (na fotkách vidím aretaci teploty, která zřejmě bdue vidět i v noci
- je hezčí
- asi by mohlo být za lepší cenu
Zatím z toho co vidím ztrácí v převodovce (což ale myslím, enní problém tam dát pro Evropu 6st.), v délce.
Uvidíme.
Ad Grande Punto se sice prodává za 200 000, ale bez výbavy, mimoto je omezený výběr výbav a motorů, tedy to není plnohodnotný konkurent segmentu malých vozů, je to jen doplněk. Tohle by se chytit mohlo i tady... (i vzhledem k velikosti). Subkompakty poněkud narostly a až teď (první byla Mazda 2) šla např. 208 proti proudu.
Motory bi-fuel: Nějak v našich podmínkách nechápu jejich význam, E85 sice stojí o poznání méně, ale zase ho sežere o to víc, takže nula od nuly pojde...
Lepší motory... subjektivně. Bifuel je výhoda u nás nevyužitelná, stejně jako ve většině evropských zemí (dokazují to i prodeje bifuel verzí). To jde opravdu jen v Brazílii...
Prostor je v Riu dostatečný, navíc je Rio oproti Paliu širší, tedy další sporná hodnota.
Ukazatel teploty... vnější nebo motoru? Pokud vnější, tak je to asi vcelku nepodstatný údaj.
Pravděpodobně, asi... ponechávám bez reakce, spekulace nejsou mé hobby.
Co je "normální ovládání ventilace"? Rozveď to, prosím... asi ti nerozumím. Ovladače mají Rio i Palio kulaté.
Prostor je v Riu dostatečný, navíc je Rio oproti Paliu širší, tedy další sporná hodnota.
Ukazatel teploty... vnější nebo motoru? Pokud vnější, tak je to asi vcelku nepodstatný údaj.
Pravděpodobně, asi... ponechávám bez reakce, spekulace nejsou mé hobby.
Co je "normální ovládání ventilace"? Rozveď to, prosím... asi ti nerozumím. Ovladače mají Rio i Palio kulaté.
Navíc pokud jde o aretaci teploty, tak klima u Ria zobrazuje teplotu digitálně, číselně na displeji. U Palia jsem takovou možnost jako automatickou klimatizaci s displejem ani neviděl...
A hlavně - RIO je moderní auto, ne po několikráté přebouchané uno, o prostoru a vybavení ani nemluvě a tvrdit, že obstarožní motory FIRE jsou lepší než to, co používá KIA je jednoznačně nesmysl. Porovnávat výbavu tímto způsobem může jenom totální trouba nebo wolff, což je prakticky to samé. Paradoxní je, že nové RIO (předpokládám, že se bavíme o něm) je mnohem lepší auto než obstarožní, už podruhé faceliftované evropské Punto. To už je hodně velká křeč, když takovýhle model tady někdo upřednosňuje moderní evropské produkci jenmo proto, že má na kapotě znak Fiatu a kolem tu příšernou lištu z pětistovky. Neuvěřitelná záplava fotek na to, že se jedná o jeden pětidvéřový hatchback. Jinak nechápu, proč sem onen úchylný jedinec zase tahá to Citigo? Co to s tím má společného? Jinak i tahle poněkud komická prezentace ukazuje, jak FIATU ujel vlak, jinak se to říct nedá.
Ta tvarová podobnost s Dacií je až extrémní. Venku i uvnitř. Za sebe musím říct, že Dacia vypadá lépe, jako celek působí kompaktněji, je designově čistší a i po letech mi přijde pěknější než tohle nové Palio. A to ji považuji za auto, které bych do soutěže krásy rozhodně nenominoval... Fiat :no:
Tak tohle mně taky napadlo až na to, že ta Dacie putuje směrem vzhůru a lepší se, zatímco ten Fiat jde opačným směrem. Možná to bude za chvíli výhradně latinskoamerická značka a v Evropě prodejce Chryslerů, pokud ovšem italští talenti nepoloží i ten chrysler a spol.. Nakonec, o tom, jak to Italové dokážou vést by mohli vyprávět třeba v bývalé Karose, dnes věhlasném IVECU.
Palio bude v Europe predavane ako nove Sedici od roku 2013.
DOst pochybuju. Palio je superlevne auto jako Sandero urcene pro jine trhy nez EU. Jestli se tu objevi, tak asi jen jako Weekend a to jeste jen na vybranych trzich.