Ekonomika
Opravte si nazev clanku, mate tam zari misto rijen 😉
prodejci furt odmítají pochopit, že nato aby se miniauta prodávaly, potřebujou stát 150tis.
nevím co tím myslí např. renault, který nabízí twingo jen o 2 tisíce levněji než clio.
a citroen svoje nejlepší autíčko raději před lety rovnou pohřbil, mluvím o c2.
nemluvě o pandě, chevroletech a spol.
jen korejci ten trh slušně dojí.
nevím co tím myslí např. renault, který nabízí twingo jen o 2 tisíce levněji než clio.
a citroen svoje nejlepší autíčko raději před lety rovnou pohřbil, mluvím o c2.
nemluvě o pandě, chevroletech a spol.
jen korejci ten trh slušně dojí.
Není to problém ani tak ceny, jako naším regionem. V Evropě se tenhle segnemt neprodává špatně. V Evropském měřítku představuje 10% prodejů. Ale u nás je stále zakořeněno "za málo peněz, hodně auta" Jinde v Evropě to funguje jako druhé, nebo třetí auto v rodině na jízdy po městě, nebo malé vzálenosti. Nutno podotknout, že to je i tím, že na auto si vydělají v porovnání s Čechy rychleji a mohou si dovolit dvě tři auta, narozdíl od Čechů, kde kolikrát malá auta představují jediné auto v rodině.
Jinak co se týče dojení trhu Korejci, tak to mi přibliž, co tím myslíš. Picanto začíná (po slevě 5000, co nabízejí rovnou v ceníku) na 184980Kč za základní třídveřovou verzi, takže cenově rozhodně není pod konkurencí.
Jinak co se týče dojení trhu Korejci, tak to mi přibliž, co tím myslíš. Picanto začíná (po slevě 5000, co nabízejí rovnou v ceníku) na 184980Kč za základní třídveřovou verzi, takže cenově rozhodně není pod konkurencí.
Treba si uvedomit,prečo je to na nasom a na zapadnom trhu opacne...proste nemcom nevadi dat 10litrov za tretie auto...u nas ledva daju tolko za prvé...teda cena je tu ten hlavny dovod...tazke to auto nemoze ocakavat trháky v porovnaní s inými triedami.
přesně tak... :yes: k tomu není co dodat snad jen to, že v evropě jsou tato miniauta zvýhodněná...(ekologie) a u nás nic takového zatím není
a to že češi si radší koupí auto(jedno) segmentu B nebo C svědčí jak jejich cenovky tak i prodejní čísla těchto dvou segmentů...navíc A-segment má ještě jednu slabinu...je mimo zájem firemních flotil...ti nejvíc nakupují C a D segment...případně omezeně i B...(fabia, polo, ibiza)
a to že češi si radší koupí auto(jedno) segmentu B nebo C svědčí jak jejich cenovky tak i prodejní čísla těchto dvou segmentů...navíc A-segment má ještě jednu slabinu...je mimo zájem firemních flotil...ti nejvíc nakupují C a D segment...případně omezeně i B...(fabia, polo, ibiza)
JJ už i to, kolik se u nás prodá aut ze segmentu nižší střední a střední třídy v porovnání k nižším segmentům. U nás se prostě hraje na velikost (za pokud možno co nejnižší cenu) Ale není se čemu tolik divit. Hodně lidí má peníze jen na jedno autgo, tak chtějí něco univerzálnějšího. Ekologické zvýhodnění by se hodilo jak sůl. Určitě by například pražské firmy byly motovované na nákup prcků místo B nebo C segmentu.
já jsem naopak rád že se kupují raději větší než menší auta...ono jezdit autem segmentu C je teda mnohem lepší než jezdit nákupní taškou...tyto minivozy se opravdu hodí do ucpaných metropolí západní evropy, japonska, číny a blízkého východu(USA i v zácpě raději budou jezdit chargerem :yes: :yes: >😁 )
POCHOPIL jsme to správně, že CITIGO je STEJNĚ široký jako Fabie? 😃))
Ach jo... Žena mi z knihovny nosí tenhle časopis o autech a to zase bude srovnávacích testů s touto Škodověnkou. Místo toho aby se porovnávala auta všech značek a různě, tak se bude porovnávat Škoda vs. Kia, Škoda vs. Renault, Škoda vs. Citroen, Škoda vs. Peugeot atd. Každých 14 dnů si přečtu úplně to stejné o Škodovce, ale napsané to bude vždy trochu jinak. Každopádně už teď vím, že to vždy vyhraje Škodovka i kdyby tam stálo vybavenější, levnější a já nevím co ještě, auto.
Každopádně trochu k tématu. Je to jen můj názor a s nikým se tu nehodlám hádat. U nás se tohle auto rozhodně dobře prodávat nebude. Ani nevím kdo by si ho za ty peníze kupoval. Normální lidi na to mít nebudou. Místo toho si za ty peníze koupí o něco větší vůz a paničky zbohaltíků rozhodně ve škodovce jezdit nebudou. Firmy určitě ve velkém CityGo kupovat nebudou, protože je tady další Škoda a to Fábie, která je o něco málo dražší, ale rozhodně ve všem lepší...
Zdar Popenec
Každopádně trochu k tématu. Je to jen můj názor a s nikým se tu nehodlám hádat. U nás se tohle auto rozhodně dobře prodávat nebude. Ani nevím kdo by si ho za ty peníze kupoval. Normální lidi na to mít nebudou. Místo toho si za ty peníze koupí o něco větší vůz a paničky zbohaltíků rozhodně ve škodovce jezdit nebudou. Firmy určitě ve velkém CityGo kupovat nebudou, protože je tady další Škoda a to Fábie, která je o něco málo dražší, ale rozhodně ve všem lepší...
Zdar Popenec
u světa motorů se není čemu divit...tam je hodnocení vždy trochu na straně "domácích" když chceš relevantnější hodnocení doporučím autocar nebo auto tip...tam měli teď velmi hezký test B segmentu-honda jazz, kia rio, renault clio, mazda 2 a škoda fabia(vítěz)...
sice jsem fandil riu...ale ta fabka v TSi byla o chlup lepší...rio těsně druhé sa tím že kdyby mělo turbomotor i fabia by na ni byla krátká
sice jsem fandil riu...ale ta fabka v TSi byla o chlup lepší...rio těsně druhé sa tím že kdyby mělo turbomotor i fabia by na ni byla krátká
este robehnut nove rio a i30 so Ceedom 😉
Jinak co se tabulky týče, je to stále tak, jak se to dalo předpokládat. Nyní není je asi picanto jeden z nejsilnějších hráčů v tomto segmentu, protože tam není panda, ani citi. Ale po příchodu nové Pandy a zahájení prodejů Citigo se bude muset picanto odporoučet na třetí pozici. A ani by jsem se nedivili, že po příchodu Up a Mii bude muset opustit bednu úplně, ale pokud budou cenově znatelně nad cicgo, tak si lidé spíš pořídí Škodu.
Edit: Poud to srovnám s největším stávajícím soupeřem picantem, tak to je za 194980 (opět po ceníkové slěvě 5000) v pětimístné konfiguraci. Takže cena určitě nebude problém.
ix20ky sa predalo cez 1400kusov co je na novy model tejto triedy velmi dobré! V podstate vyborne české auto 😄