Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Rapid: První indické video-dojmy

157 komentářů

Mirasr
Nejhezčí co škodovka udělala :yes: Ať to sem koukaj dovést
Avatar - Anonym
Anonym
To je zajímavé, to mě vůbec nenapadlo. Podíval jsem se pozorněji do té tabulky v článku a opravdu jsou tam 4 ventily na válec, čili jiný motor, než který prodává pod stejným označením koncern VW v Evropě.
Avatar - Anonym
Anonym
Díval jsem se na Wikipedii ([odkaz] a jestli jsem to dobře pochopil, tak v roce 2010 zavedli pro celou zemi normu Euro III (ta v Evropě začala platit někdy v roce 2001) a několik indických států už má dokonce Euro IV.
igorvrazic
jj,Škoda :yes:
igorvrazic
jake su emisne normy v indii,vies? ja len tak 😄
igorvrazic
No to si mozes iba nechat zdat...aj co sa tyka vykonu a spotreby,kt bych sa moc nechvalil 😄
igorvrazic
Nemala skoda oficialne vyrabat diely v cine? 😄
chester
a takychto ceskych debilov jazdi po nasich cestach mnoho (cest vynimkam)...
nie je dna, kedy si ho nejaky pepa s audi nefrci po D2ke 160kou a viac...

[odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Neodkazuj tady ně nějakou morálnost, tohle je volný trh. Žiješ kde, v pohádce?

Ind chce mít auto vypadající jako drak hlava-těl😲cas, proto frčí sedany, podobně jako v celé Asii, chce tam mít spoustu pseudoluxusních prvků a pak teprve možná bude řešit bezpečnost.

Navíc je jich tam miliarda, což je více než si můžou dovolit, takže klidně by místo předního lízátka mohl být křovinořez >😒] >😁
bojler_
Kia Sportage na našem trhu - v základu není ESP a má 2 airbagy. Je to morálně pokleslá nabídka, když jsou v základu litá kola? Myslím že ne. Až to lidé nebudou kupovat, asi se struktura výbavy změní.

Navíc představa, že se instalací airbagů ochrání život, je zcestná. Bylo to prokázáno u bezpečnostních pásů, přileb a všech podobných věcí, které dovolují posunovat riziko o něco dál. Lidé pouze upraví své chování a začnou jezdit rychleji. To není kec z hospody, to je prostě fakt 😉
igorvrazic
tento trend bude aj tu...VW sa o to postara,nebojte 😄
Avatar - jazva
jazva
[odkaz] poučné hlavne pre vrátnikov vyznávajúcich protektory, stáčanie km a rôzne iné "chuťovečky"... 8-s
Klaudius
Teraz sa bavíme o dizajne, nie o prvenstvách v testoch. Nekrúť sa zas jak hadík.
Krysso
Co komu vnucuji?, ochrana života a zdraví jako nejvyšší hodnota je imanentní západní civilizaci, bez ohledu na mé hodnoty. V ČR se tě snad nědko ptá, zda si vybereš větší bezpečnost nebo vyšší komfort? Opravdu neznám žebříček hodnot v Indii, nicméně jsem se pozastavil nad jeho změnou v závislosti na normativním prostředí v případě západního výrobce. Jinak bych doporučil meditovat a více sóji, popř. antidepresiva a mokré obklady, to tě zklidní
Avatar - Andromeda
Andromeda
Ta toho nažvanila 😉 . Nicméně její "tonáž" je nejvíce zřejmá ze záběru uvnitř, kdy je vidět kam až jí sahá opěradlo sedačky řidiče, respektive její ramena jsou dost utopená pod horní hranou opěráku >😒] ...
Avatar - Andromeda
Andromeda
Asi jako kterýkoli místní štěk je lepší než tvoje výkřiky ...
Avatar - Andromeda
Andromeda
Ajaj, opět lezeš nezván do cizí garáže,mrskáš "rozsudky" jak Matlock a navíc - co máš proti Pažoutovi ? Dle tebe kdo má pažouta je proti škodovkáři bezvýznamná nicka ? Už jsi toho tímto směrem naprskal dost - nedivil bych se, kdyby tě vlastní formulační zvěrstva jednou doběhly, taková obdoba jistých mlýnů...
bojler_
Myslím, že morálně pokleslý je tvůj přístup. Vnucovat ostatním svoje hodnoty. Třeba si nové a výrazně bezpečnější auto kupují Indové právě kvůli té loketní opěrce nebo el. ovládání zadních oken. Ty víš, co Ind chce?
bojler_
Víš, že pod označením 1.6/77kW existuje několik zcela odlišných typů motorů a ten aktuálně vyráběny vychází z 1.6FSI?
Krysso
Zajímavé jsou prvky výbavy v závislosti na preferencích trhu a jeho normativních požadavcích. El. stahování všech oken a loketní opěrka již v nejnižší výbavě, zatímco airgag řidiče a ABS až od dalšího stupně. Hlavně absence airbagu řidiče v nejnižší výbavě poukazuje na morálně pochybný přístup značky k zákazníkovi - člověku a jeho bezpečnosti na indickém trhu. Na západních trzích je ochrana života a zdraví nejvyšší prioritou, zde ani 7 airbagů a 1000 dalších besip fičur není dost. Když to ovšem zákon nevyžaduje, jde ochrana těchto hodnot stranou.
Avatar - Bristol
Bristol
já zas příznivcem škody nebyl nikdy...ale vzhledem k tomu že s nimi ani nemám vyloženě špatnou zkušenost...tak mi tato značka z portfolia VW vadí asi nejméně...
Avatar - Bristol
Bristol
to už raději mpi než HTP...ta 1.6 odvedla v první octávce docela dobrou práci a myslím si že v tomhle rapidu ji odvede také...a pro indii 20 let starý motor stačí...pro ně je tsi zbytečné a moc drahé... 😉 koukni co třeba vyrábí VW v číně...všude se musíš přizpůsobit trhu
Avatar - Bristol
Bristol
divný...za 10 litrů jsem nejezdil ani escortem 1.6 66kW v zimě...a to že ta fordovská 1.6 byla si myslím o dost vyžranější... 😉
Klaudius
Jednooký medzi slepými kráľom. Akurát tí slepí v tomto prípade chýbajú.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Ono v Indii jde u motoru hlavne o to, aby byl lehce opravitelnej a nenarocnej na udrzbu (videl jsem tam delat generalky motoru primo na ulici). A spotreba neni rozhodne tak tragicka, do 7mi litru se da vejit vzdy (pokud ridic neni trotl). A HTP se montuje do Fabie do Pola.
Avatar - Bristol
Bristol
ten iteriér je už docela starý...připomíná mi to renaulťácký interiéry z nedávné doby...ale chápu že na indickém trhu tak velké nároky nebudou...překvapil mě výběr motorů...čekal jsem slabší MPi a HTP...
Avatar - Bristol
Bristol
by se podle mě mohl směle vrátit do čech... 😉 spoustá zdejších diskutérů by měla pochopit že sedany menší než střední třída nemohou být designově dospělé kvůli své koncepci stačí se mrknout na nissan tiida, toyota yaris sedan, toyota corolla sedan, nissan sunny sedan, renault thalia, honda city I, fabia I sedan, ford focus sedan I a II, ford orion, renault megane sedan atd atd...odpornosti vyloženě...viděl jsem toho naposled na blízkém východě mraky...obzvláště zadní partie těchto vozů jsou vyloženě bludy

tento rapid i když s nalepenou zádí z pola z těchto modelů vychází docela dobře...v evropě by docela zalepil díru v produkci a mohl by bejt smělým konkurentem renaultu thalia...potřeboval by navíc airbagy, trochu kvalitnější interiér...a cenovku někde kolem 180 tisíc...motory HTP, MPi, TSI a TDI a myslím že by si to zákazníky našlo...vedle fabie sedan první generace je rapid vyloženě nádherný...i když pokud malý sedan tak pro mě co do vzhledu vede fiat linea...ten je asi nejpovedenější
GTI
Fox je dodnes třídní mistr elegance.
GTI
Dobrou 😉
Avatar - jazva
jazva
nenapísal som to zle. Je to predsa Grand Scenic... Má tri malé deti, tak ten výber nie je bohvieaký. 😉
Avatar - matii
matii
OKI dobrou 😉
GTI
No, nikdo není dokonalý... 😄
GTI
Živočišný uhlí... 😉
GTI
Lepší je se zdravit v devětsetjedenáctkách... >😁 Prvotní pocit byl, že z toho auta musím v zatáčce vypadnout. Opravdu jsem se až lekl.
GTI
Je to otázka přiměřenosti výrazu. Dobře, beru to, žes to nemyslel doslova, že to je jen "hláška" , která nemá evokovat doslovnou fyzickou křeč nad horní Škodou.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Toho jsem se obával, že to jazva napsal špatně... Scénicom, pokud dobře vím...
GTI
>😁
GTI
😄 Fakt, to bylo jistě humorně. Je to sympaťák. Jakým grandom, punto?
Avatar - matii
matii
"Nebetyčná neurvalost"? "Tvrďácké řeči", ... to snad ne.
Tak než půjdu spát ... Nenapsal jsem "Z toho auta se mi chce blejt", ale "velebnosti jdu blejt". Pokud jsi jen trochu inteligentní a znáš onu hlášku z filmu, dobře víš, jak to bylo myšleno.

Jak správně poznamenal Ronault, víc tě pobouřilo mé odsouzení toho auta než ten výraz. Pokud bys na to auto měl recenzi a já ti to napsal do diskuze pak bych to pochopil, ale takhle?
Avatar - jazva
jazva
No keď naložil VW za to že klamú ľudí s "novou" gen.Golfa a ja som to sem dal, tak si tak vyjadril. 😉

A mimochodom, chalanisko jazdí v súkromí nejakým tým Grandom :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
zaujímavejší je skôr výsledok ankety vľavo.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já ti to připomenu, neboj. 😉
Věřím, že jsem vás tedy udobřil a uklidnil a teď jdu pro změnu usmířit napětí mezi Indií a Pákistánem, to bude snažší... >😒] Nějak tu Nobelovku za mír prostě získat musím. :-! >😁
Avatar - Bristol
Bristol
ani lada kalina...?? =)
Avatar - Ronault.
Ronault.
To se mi bohužel nepoštěstilo, mohl to být skvělý zážitek... hlavně ta tři místa vpředu... jak z toho vtipu o policajtech >😁 Četl jsem ale rozhovor s Jaroslavem Duškem, který ji také vlastnil a hrozně si ji pochvaloval, že výborné auto, která má ještě výbornější majitele, kteří se mezisebou zdraví.
GTI
>😁 hele, jako... některých příspěvků si třeba ani nevšimnu, to jako prostě musíš pochopit... 😉 Jinak, jak se tu zase bude blejt, tak se pokusím zasáhnout 😄
GTI
Jo, jo, kdyby vyjelo v 80 roce, byl to evropský hit.
Avatar - Ronault.
Ronault.
No jen aby... když se Bob rozepíše podobně o nějakém Korejci nebo Áda o Renaultu, tak věřím, že se ukážeš a zasáhneš 😉 Plácnem si na to? >😒] 😉
Z aut se nepos..., některá se jen se..u víc než je zdrávo >😁
GTI
😄 Já v ní jel, a zvenku jsem měl vidět pokrčená kolena, fakt >😁
GTI
Mně zarazilo, že se tu může napsat věta o blití, bez ohledu na to, o jakém autu se to zde píše. Popravdě si vlastně ani horší odsudek (u jednoduššího organismu) neumím představit, snad ještě, že se z toho auta pos... >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
To je tak nějak ukryto v tom "režimu". Spustit to tak v 84, tedyskoro dva roky poté, co jim to dovezl Bertone vlastně hotové, tak ano...
GTI
To jo, ale museli by ho vyrábět tak od roku 1980...
peterka85
to iste mam na focuse 1,6 74kW
GTI
Ode mne nikoliv, já to tam sleduju už poměrně dlouho.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Multipla, by v Zoo určitě našla uplatnění, minimálně jako pěkné akvárim >😁
ALe po těch letech se musím přiznat, že se vždy potěším, když ji potkám... tak nějak si řeknu, jooo to byly časy, kdy si Fiat mohl dovolit takový exces a ne přelepovat znáčky 😐
peterka85
no keď som to pozeral tak som mal pocit ze je ta baba asi zo slovenska alebo čiech

tu by to auto bola tiež jednotka ako všetky škodovky , možno len golf je lepší >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Počkat, počkat opět. O designu se tu spolu snad bavíte, ne? Pokud mě zrak neklame, tak spíše tě roznítilo kritizování Rapida (což se, buďme upřímní, nelze divit) než samotné blití. A pokud to tak je, tak to dávej více najevo 😉
GTI
Na můj vkus to trochu hodně přehnal. Multiplu bych tu bránil zuby nehty... jako jistej zoologickej úkaz... >😁 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Trochu jinde jsem ti na to odpověděl. Pravdu díš, že se matii trochu odvázal, ale pokud ti jde o formulaci, kterou uvedl, ne o to, co má v garáži, tak proč zmiňuješ. On matii má dost kapacit (intelektuálních, samozřejmě), aby to pochopil a poupravil to bez tak přísných slov. Však se mrkni na jeho recenzi, která je nadprůměrná a to včetně fotogalerie.
Možná jste si chlapci blíže (nejen geograficky) než tušíte 😉
GTI
Diskuse není o kvalitě designu, diskuse se vede kolem toho, zda je únosné tu napsat, že se mi chce z nějakého auta blejt. Únosné to není. A blejt se mi ostatně nechce ze žádného auta.
GTI
Pravděpodobně máš velmi citlivý žaludek, na ten si kup mátovej čaj, a doplň to brejlema, nemáš ani zrak, a ani potřebnou míru při psaní. Zde se nebleje.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Je pravdou, že se matii trochu odvázal a že naše diskuze, až na pár prosťáčků, jsou velmi kultivované a obejdou se bez těchto výkřiků. On se v tom jistě matii trochu polepší.
Z druhé a ne zrovna malé strany je nutno si přiznat, jestli bys úplně stejěn reagoval, kdyby se někdo takhle vyjádřil o dejme tomu i40, nebo Multiple.
GTI
Brzdit by měl především matii, to jemu se chce blejt. Ty snad schvaluješ tento termín? Co je to tu za úroveň! Nejde přece vůbec o to, co má mattii za auto, a jaké má pževisy O2, jde o to, že se tu někdo vůbec odváží napsat, že se mu chce z nějakého auta blejt. To snad překračuje i "cosworth-meze", ne?
GTI
Ne nabušence o honitrika jsi si tu hrál jenom ty, nikdo jiny, to ty jsi napsal, že pro pohledu na horní škodu se ti chce "blejt". Na tuhle nebetyčnou neurvalost jsem ti napsal, že kdyby jsi třeba zase ty ukázal svojí garáž těm indům, že by se jim také chtělo třeba blejt. Ty jsi uražený, ty tu kolem sebe máváš tvrďáckejma řečma, já ne, já jen reaguji na to, co sis tu neuváženě dovolil napsat.

Zároveň tě uvědomuji o tom, že já například neznám jediné auto, z kterého by se mi měli chtát, jak ty píšeš - blejt.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Avatar - matii
matii
Ježišmarjá díky za toho "kluka", tak trochu jsem omládl a pookřál ... 😄
XTad
Pro indii a podobne trhy je to parada. Design je az prekvapive podareny, interier solidni, jednoduchy a zaroven elegantni, prid tomu slusi, zadek se, az na moc velka svetla, taky povedl, o kvalitu bych se nebal a motory jsou perfektni.
Avatar - jazva
jazva
Haloooo! Nebol to ešte pred nedávnom "nímand ze Slovenska?" >😁
igorvrazic
Ano voe ale porovnavat Monte Carlo + TSI s ostatnými neni zrovna fér,hlavne ked Monte Carlo stoji jednak aj o tretinu viac! Druha vec je,ze keby si to tí ludia mali kupit naozaj za vlastne, 13000euro za fabiu... no tak zabudni!
Avatar - matii
matii
Možná tohle je ještě trefnější než ta Elantra😒br />
[odkaz]

[odkaz]

Najdi deset rozdílů

>😁 >😁 >😁

Mimochodem, abys mě nepovažoval za antiškodováka nebo zarytého Peugeotofila, Celý život jsem jezdil ve Škodovkách a stejnou větu o blití jsem použil i na indickou 308ku.
Avatar - matii
matii
Bylo to myšleno obrazně, prostě je to splácaný.
Avatar - matii
matii
... miluju tyhle nabušence, co si dají nick GTI a začnou soudit cizí garáže. Svědčí to o tvé duševní vyspělosti.

Já se budu dívat vždy a pouze subjektivníma designovýma očima. Ten kdo považuje svůj názor za "objektivní" a jediný správný + ho navíc neváhá vnucovat ostatním, sám má zkreslený pohled na věc. Klidně s tebou budu o designu diskutovat, ale až v momentě, kdy budeš k diskuzi připraven. V momentě, kdy vše krom koncernu "přehlížíš jak lány" k tomu připraven nejsi.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Taky mě to její hodnocení prostornosti rozesmálo. Ale vem si, že i slovenský Rasto Chvála je hodně malý autonovinář >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Počkej, Fabia 2 je dle tebe mainstreamový design tohoto desetiletí? To mě tedy podrž. Mám kamaráda očaře a kdyby to nezabralo, tak psychiatričku bych ti tady mohl dohodit 8-s

Bože bože, to nejhorší, co tady Škodovka za posledních... 100 let... vypustila do oběhu je design desetiletí... to je na ventilek, diamantový.
Avatar - Ronault.
Ronault.
GTI, brzdi, on netahá svou garáž do diskuze, ty netahej jeho, já nebudu tahat tvou. On je matii dost dobrý "kluk" z MACZ.
A pokud by ses chtěl podívat objektivníma očima na 308, jak na její vyváženost, uchopení myšlenky, tvárnost, poměr převisů, praktičnost atd, a třeba srovnat s Octavii II, hlavně po faceliftu, tak bys mohl jooo narazit.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vždyť má pravdu, teda až na to, že on ten nejhezčí byl Bertoneho Favorit... nebýt kostnatosti režimu, tak by nebylo tak kolmé čelní sklo a menší čelní světla a máme tady maistrštyk desetiletí.
Avatar - matii
matii
1) Hm o designu si můžeme popovídat, protože se jím částečně celkem úspěšně "přiživuji". To auto nemá designovou chybu, to auto je designově absolutně nudné a staré. Zkus se podívat na nové trendy, kterých se chytla většina evropských automobilek + bohužel i ty korejské. To, že "obšlehnu" kapotový prolis, což mimochodem dělají už všichni, neznamená, že mám vystaráno. Když už jsme u čelní masky, ty světla a především mlhovky jsou co do proporcí absolutní katastrofa.

2) Když napíšu, že se mi něco nelíbí, neznamená to, že si honím triko, narozdíl od tvé kritiky mé garáže

3) Jistě, design desetiletí ... no já ti to neberu >😁 >😁 >😁 . Hlavně ty H4 ve světlometech to podtrhují. Ještě bych vymontoval synchrony a čelní sklo dal kalené.

4) Co sem furt taháš Peugeot? Máš nějaký komplex z mého auta? Bavíme se snad o designu nového Rapida.

5) Stále čekám na to GTi co máš v garáži nebo se pletu? ... >😁 >😁 >😁
Klaudius
Ale no tak. Až na prinízko položené zadné svetlá a tým pádo trochu ťažkopádnejší "zadok" bola Fabia Sedan dizajnovo slušne zvládnuté auto. Voči vtedajšiemu Cliu s prilepeným kufrom elegantná dáma.
Klaudius
A ja poznám. Kráľ salónov Fox. Skutočne "vydarené" auto. Dizajnom sa nechytal ani na tú ohrdenú Feldu vyššie, interiérom konkuroval skôr traktorom a najpredávanejší motor bol najčastejšie odpisovaným motorom v rámci VW, pravidelne mu praskal blok motora medzi druhým a tretím valcom. Nekvalita vo VW? Áno, stalo sa. To sa predsa môže stať každému, nie? 😉
GTI
Docela ale potěšitolo to její celkové prvenství. Mám toho kluka rád, rád se na jeho videa koukám.
karfiol
>😁 dochází argumenty???Nádavky všechno neřeší...
GTI
To je neuvěřitelné, kde jsou dnes ceny aut.
GTI
Jediný, kdo si tu honí triko, jsi přece ty sám, vždyť tobě se "chce" blejt, jak píšeš. Já jen reaguji na tvou velmi nedomyšleně nevymáchanou... větu.
Dětských her v hodnocení se opravdu neúčastním, já ti chtěl naopak připomenout, že tak jako se tobě chce blejt ze Škody se někomu jinému může chtít "blejt" z tvojí garáže. To je celé. Možná, že když se na svou garáž podíváš objektivníma designovýma očima (jsi-li toho vůbec schopen) ze škodovky se ti přestane chtít blejt...

A ještě jednu větu - osobně neznám jediné auto, z něhož by se mi mělo chtít blejt.
Klaudius
A? Je tam jedno auto škaredšie ako Fabia. Na tie ostatné sa Fabka dizajnovo nechytá. Absolútne.
GTI
Trapné triko ses tu pokusit honit pouze ty sám, nikdo jiný... Pokud design těchto aut vnímáš v jedné rovině, pak se někde v tvé estetické výchově stala chyba. Horní hit je dnes stále kvalitním designem, to auto nemá designovou chybu, avšak jak to bude bouchat v příštím roce Škoda pro Evropu, to už víš ze studie eurorapida. Ano, to je vrcholný mainstreamový design tohto desetiletí, design, na který nemá například Peugeot pádnou odpověď, tedy, pokud za odpověď nepovažuješ novou 208 😲
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Presne. Rekl bych, ze je to klenot ve srovnani s jakymkoli rendlikem! :yes:
Avatar - matii
matii
Už jsem "dlouho" nenarazil na podobného chudáka, co si tu honí triko a pomlouvá auta ve kterých v životě neseděl. Naposled to byl pokud se dobře pamatuju Kubass, který to nakonec neunesl a "pomstil" se mi zkrouhnutým hodnocením. Už ses dostal pomalu na jeho úroveň.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Stodeset na leasing v základu...
Realita je taková, že s rostoucí krizí a rostoucími daněmi bude růst i věk aut. Kdo neměl doteď, nebude mít na nové ani dál a bude si stále hýčkat svou patnáctiletou Felicii...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ad CitiGO: Kdyz jsme v roce 1967 kupovali prvniho Trabanta, stal tenkrat 27 500 Kcs. Srovnejte si inflaci od te doby, ktera je jiste nejmene 15x. Podle tohoto srovnani by tohle nejjednodussi auto na trhu mohlo stat 400 000Kc. Pokud CitiGo stoji polovinu, neni to spatna koupe. A jeste lepsi koupe by to byla v pripade, pokud by pod kapotou byl motor TDI stejne, jako u tohodle indickeho zazraku.

Jinak ad indicka polofabia: myslim, ze je to pekne a mohli bychom byt hrdi, kdyz je znacka Skoda tak dobre zavedena na indickem trhu. Vyhrady mam jen v detailech: proc jsou na tachometru a otackomeru zase cisla vzhuru nohama?
Avatar - matii
matii
Cos to proboha hulil? Jakou jistější garáž? Mimochodem ještě si mi nenapsal co máš doma ty? Pán si asi hodlá honit triko že?

Ta věta je z jisté české komedie a používá se ne jako urážka, ale spíše nadsázka, ale tos asi moc nepochopil. Tady je porovnání dvou designů😒br />
Nový Rapid
[odkaz]

Jisté auto z roku cca 2003😒br /> [odkaz]

Tady je vidět, kde se momentálně nachází škodovácký design. Osm let zpátky. Možná v Indii se to bude prodávat, ale sem ať s tím nelezou, stačí to co produkujou teď.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vidím tam předek (a volant?) z Fabie. Dobře, tím pádem je samozřejmě podobný i Roomsteru. Ale víc tam toho nějak nevidím....A pokud narážíš na výšku, nic moc zvláštního tam neshledávám...
GTI
Asi jo. Thalia je za sto deset? Tak to tedy mrkám. Abych šel zejtra do fronty 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pokud to byla narážka na mé auto, tak kdybys nebyl *, přečetl bysis, že křídlo šlo do čtvrt roku po koupi auta pryč... Ale protože * jsi, nevíš nic...
zabako
poté, co Škoda začala vyrábět vůz typu Fabia a jiné pseudovozy jsem značku Škoda nemohl ani cítit.... Předraženo, velmi nekvalitní, nespolehlivé a můžu pokračovat..... Pokud se vrátí na trh s vozem jako Škoda Rapid, budu uvažovat o návratu mezi příznivce značky.... mě se to moc líbí... ale je to jen můj názor....
GTI
Se svým vkusem, který navíc veřejně demonstruješ prezentací své garáže, se nemůžeš dotknout žádného majitele škodovky, přehlíží tě určitě jak lány 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Když s tím nehne Thalia za stodeset, těžko s tím hne Škoda za dvěstě...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslím, že v nabídce pro evropský Rapid taky tahle verze bude... VW už nemá mnoho dobrých atmosfér, které by tam mohli dát. A DSG bude jako bonus, za mastný příplatek k lidovému autu. Taky základní cena určitě nebude lidová jako u Thalie... i když je otázka, zda vůbec příští rok budou Thalii ještě prodávat.
GTI
Myslím, že kdyby ses trochu více odhalil, že bych to pochopil, marně si lámáu hlavu, ale jak tě mohlo napadnout, že by tu mohl někdo vlastnit horní vůz, když se sem ani nepočítá s jeho dovozem a v té Indii se navíc bude teprve prodávat, to fakt nechápu.

Já jsem reagoval na tvou velmi nevymáchanou... větu, že jdeš, jak jsi napsal "blejt"... No, proto ti píši, aby sis uvědomil, že někdo jiný by se třeba zblil zase z tvé garáže. Na to, abys byl nesestřelitelný bys musel na své postoje mít totiž zásadně jistější garáž...
Avatar - matii
matii
Poslední pěkné modely od Škody byly Fabie 1.generace a Octavia II. Pak už je to jen samý paskvil. Nadějně vypadá koncept Vision, ale tohle je taková malá zrůdička. Jako když do sebe metamorfují Fabii a Octavii a přetáhnou to asijským designem alá 90tá léta. Evropský automobilový design se ubírá úplně jiným směrem, viz nová řada Oplů. To je automobilka, která to pochopila a ze zkomírající značky se vyšvihla opět na designovou špici. To co dělá Škoda počínaje Roomsterem je naprostá katastrofa. Asi jsem se dotknul mnoha zarytých fandů téhle značky, ale bohužel je to můj názor.
karfiol
Inu,když už se bavíme o tom tuningu,kolik koní ti přidalo to zadní přítlačné křídlo,které je u toho 1.1 Pažouta funknčí už při 240km/h...Já svoje auta nikdy neprznil a jen tak na okraj v současnosti renovuju Octavii 1960...Já znám historii automobilismu...
Avatar - matii
matii
Těžko vysvětlovat někomu kdo rozumět nechce ... 😉
karfiol
když napíšu rapid jako retro kupé,tak je každému jasné co myslím,až na některé jedince
GTI
Nerozumím, tohle mi vysvětli, prosím.
Avatar - matii
matii
A že uhádnu co máž v garáži ty? >😁 >😁 >😁 Potrefená husa a uražená ješitnost se ozvala.
Avatar - Anonym
Anonym
TSI a DSG nemá v lidovém autě co dělat, to jsou vymoženosti pro "nelidová" auta.
GTI
Zajímavé... No a právě ten horní Hit by to býval třeba rozhýbal.
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud jsem zaznamenal, tak tohle auto se v Evropě prodávat nebude a evropská verze Rapidu bude jiná.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty bydlíš ve městě, že ? Já na jedné "českomoravskoslezské" vsi bydlím a znám realitu. Nová auta tu už nikdo nekupuje. Většina kupuje ojetiny, zbytek si drží své x let stará "nová" auta (většinou starší lidi s Fábkama první generace, občas nějaká Thalia). Osobně neznám nikoho, kdo by v posledních x letech koupil nové auto. Nová auta znám jen služebáky z firmy, kde pracuju.
Avatar - leone
leone
...pokud to pro evropský trh trochu doladí, myslím že to bude OK, hlavně aby cena byla tam, kde ji avizovali,....sice to asi nebude žádná bomba, ale proti "fabce" druhé generace naprostá perla, mnohem vyváženější proporce, praktičnost kufru využít systémem ze Superbu, a zájemci se najdou, za sebe rozhodně :yes: :yes:
GTI
Možná, kdybys těm "indiánům" ukázal svojí garáž, že by ti také poblili vrata... ostatně, třeba by to nemuseli být ani ti indiáni... Snad znáš to přísloví o zametení si před vlastním prahem...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
To jistě.
GTI
Potvrzuji, že horní škoda je dokonale střižený malý sedan, ano, zadání z veletěžkých. Současně se domnívám, že právě na tuto karoserii tu řada lidí čeká - česká a moravsko-slezská ves by se utrhla ze řetězu, tomu věř. Fleetově by to asi moc nešlo, s tím souhlas.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Problém bude v tom, že všechna auta, označovaná jako levná, budou porovnávána se skutečně levnou Thalií, levnými korejskými modely nebo různými "classic" a "storia" verzemi evropských značek.
Jak jde o nízkou cenu, padá spousta jiných argumentů, včetně hypotetických možností TSI a DSG a podobných vychytávek...
Avatar - Anonym
Anonym
Souhlas s designem, udělat malému sedanu hezký design je poměrně složitá věc, stačí se podívat na obludy jménem Fabia sedan či Thalia. Tentokrát se to Škodě povedlo.
Nesouhlasím s tím, že by se na něj u nás stály fronty ... soukromí zákazníci dnes v ČR auta skoro přestali kupovat a firmy kupujou spíše "nelidové" auta typu Oktávky a Fabie combi.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Taky jako dodávka... Já ten sedan vypíchl schválně, protože současný Rapid je taky sedan... Inu, když pro někoho automobilismus začíná tak možná tuningem zprzněným kupé Rapid z konce osmdesátých...
Avatar - kaa
kaa
Jsi snad slepej???????
GTI
No to je velmi odvážné tvrzení, determinované evidentně nějakou estetickou autorskou nedostatečností. Tebe berou výhradně velmi vyosené modely aut, to bych ještě byl schopen pochopit, no, poté, co jsem tu od tebe četl názor na Mercedes jsem v podstatě od tebe připraven na všechno 😄

P.S. Zajímavé, máš přehled o autech, avšak jak stojí více než dvě výplaty je to pro tebe všechno póvl... to mi vysvětli. Někdy si tak říkám, že by esa tvého formátu měla povinně fasovat Cayenne turbo >😁 To by byl do týdne panečku názorový loping...
Avatar - Anonym
Anonym
Jak říkám, pokud ta indická verze motoru nemusí plnit přísné emisní limity, spotřeba bude nižší. Emisní normy Euro III a IV mnoha starším benzíňákům zatnuly tipec. Výkon šel dolů a spotřeba nahoru.
GTI
Neznám ve spojitosti s VW pojem nekvalitní či zbastlený vůz, samozřejmě ani v případě Škody. To auto nahoře je (v porovnatelné konkurenci) nádherným, krásným autem. Kdyby se tu zítra Hit prodával, stojí na to lidé fronty. Doslova. My však můžeme být rádi, že žijeme v Evropě, tedy v lokalitě, pro kterou má Skoda připravený doslovný (levný) majstrštyk se vším všudy, těšmě se na EURapida. Rapid bude samozřejmě o řád lepším vozem, o tom snad nemusíme diskutovat. Nyní ovšem porovnávej předevšís s Thalií... 8-s 😉

P.S. Chválím tě, za auto snů 😉
Sleeper
Nejpovedenějším autem, co se tvarů týče, je z posledních dvaceti let dle mého skromného názoru Felicia. Byť jí mnozí vytýkali "jen modernizovaný Favorit...", auto lahodí mému oku. A tvarům přístrojovky se dosud nic novějšího od Škodovky bohužel ani nepřiblížilo.
Mino21
Jo, tak tohle je rozumny nazor. Ale vis jak, mas to stejne jako treba u Porsche. Priznivci znacky taky nejsou z Cayenna nejak na vytrzeni, ale je to prodejne nosny model, ktery drzi znacku, aby si mohli uzit 911 😄 Za sebe treba mohu rici, ze tento Rapid mi prijde na maly sedan teto kategorie jako jeden z nejpovedenejsich. Slusna byla napr. i druha generace Hondy City, ale treba takove Aveo (to prvni), Thalia v obou generacich,... mi prisly mnohem horsi nez toto.
GTI
😄 Uvidíš, že cena bude velmi velmi přijatelná.
GTI
[odkaz] mrkni na to.
Fabia I. definuje seriózní tvar malého auta. Ač není tolik nápaditá, je ideálně vyvážená a nadčasová. Dodnes působí přijatelněji, než kdejaký asijský vůz a myslím, že ani Clio (zvláště v určitých partiích) není tak dotažené...
Avatar - chlapecx
chlapecx
to bude i tím, že je to široký jak fabie 😄 >😁
will83
Nevíš o čem mluvíš, z vlastní zkušenosti je 1,6 75 kW jedna z nejúspornějších jednašestek........moje dlouhoodobá spotřeba je 6,4. Není to žádný žihadlo, ale pro běžnou jízdu se hodí líp než leckterej korejec nebo japonec, kterej nemá spodek ani střední otáčky.
Avatar - JGucci
JGucci
Taky si myslim, ze kdyby to auto nabizeli u nas tak za 199 tis. s 1,2 htp 51 kw, tak by jich u nas peknou radku prodali. Ja vim, ze Evropa dostane sveho "Rapida", ktery bude praktictejsi a i hezci, ale jiste i drazsi.
Sleeper
Předválečný Rapid nebyl zdaleka jen čtyřdveřový 😄 Existoval v mnoha karosářských variantách, třeba i jako aerodynamické kupé a kabriolet. Ne, opravdu nemuvím o Garde/Rapid, ale o předválečné řadě.
Avatar - 4hill
4hill
Většinou si vaše příspěvky rád přečtu..ale vaše nadšení z tohoto bastlu pro chudší trhy a z každého vozu vyrobeného koncernem nechápu.Všichni víme že i VW umí nekvalitní a ošklivé vozy..tak proč s tím někdo neumí žít?Nebo se dnes dá tímto způsobem vydělávat? Narovnejte páteř a otevřete oči člověče..
mimino
predpokladam ze to bude to iste ako som mal v golfe IV motor samotny bol ok len boli vadne prevodovky rozpadla sa mi na ceste a nebol som jediny , hadam to poriesili, ale aj tak je to zrut benzinu pod 9,8 litra som nikdy nesiel a to som mohl mat nohu lahku ako chel.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A který Rapid? Myslíš třeba ten z let 1935 - 1938, který byl čtyřdveřovým sedanem? Neplkej o něčem, čemu nerozumíš...
Avatar - Anonym
Anonym
V Indii určitě neplatí tak přísné emisní limity a indická verze motoru asi pojede lépe. To ostatně naznačujou i tabulkové hodnoty, kdy dosahuje vyššího výkonu než "evropská verze", a to dokonce při nižších otáčkách (77 kW při 5250 ot/min vs. 75Kw při 5600 ot/min). Spotřebu bude asi taky nižší.
Navíc na tom motoru už jsou za těch 20 let vychytané všechny mouchy.
Klaudius
Ani trochu. Škaredá baba neskrásnie ani keď jej spravíš aký mejkap... je to len klam. Fabia II nebola, nie je a nebude pekná. Ona nebola pekná ani Fabia I, ale jej štýl je aspoň o kúsok prijateľnejší.
lancer24
všetci vieme,alebo už budete vedieť ,že je to vw polo sedan so škodovackym predkom a zadkom,interier je tiež polo...indii nič viac netreba načo drahy vyvoj ked vw group maju v portfoliu toto?? vyvaženy maly sedan ...1.6 ka je myslim na indicke pomery to prave technicky menej naročne tym padom nebude nachylny na kvalitu paliva...takže v ramci možnosti to škoda zvladla viac než dobre :yes:
Gangrel
Po shlednuti tech videi by mi ani nakonec nevadilo, ze vypada jako Fabka... je to povedeneee vozeeek :-!
mimino
s touto motorizaciuo to snad nemyslia vazne ani pre indicky trh. Tento motor je nenormalny zrut benzinu technicky 20 rokov dozadu, nechapem preco tam, nedali HTP pre indiu by to bolo ok. To auto by som nechel ani za 6000€
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Levný, nebo po škodovácku levný? To je obrovský rozdíl >😁
GTI
Jde o tu příď, o tvář vozu. Potvrzuje krásu Fabie.
Avatar - DawQa
DawQa
za nějakých 200-250,- bych to koupil.. ani ta výbava nevypadá špatně 😄

:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vyšší než širší?? o co je tam z Octavie a Roomstera?
karfiol
Rapid by měl vypadat jako Rapid...Kdyby udělali retro sportovní kupé,klidně se slabým motorem,aby čirou náhodou nekonkuroval Sciroccu,tak by udělali líp...Tohle indický scheisse by se klidně mohlo jmenovat Fabia sedan...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - matii
matii
Velebnosti du blejt ;-\

Ale fakt je, že hodně aut pro Indii vypadá podobně.

Jako když pejsek a kočička vařili dort. Tu něco dali z Fabie, tu z Oktavie, trochu Roomstera, hlavně aby to bylo vyšší než širší a Rapid je tu! Docela je mi těch "Indiánů" líto.
coubes
Zaujatost určitě ne, škodvku jsem až do nedávna vlastnil, takže se značkou určitě žádný problém nemám, např. škodu Superb Combi považuji za nejpovedenější kombík co se prohání po silnicích, ale tohle mě překvapilo. Celý můj problém s tímto autem spočívá ve faktu, že je to jen škaredý prodejní artikl, že se prostě uplácá něco na prodej nic víc... 😒 Jako student vizuální kultury mám s tímhle přístupem prostě problém.
A škodovce jak tady již bylo napsáno to na budování značky vůbec nepřidá. Ok, prodejnost asi nebude nakonec špatná, ale...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jan K.
Co vám konkrétně na autě vadí? Mě design ničím neuráží a nevidím, co by mělo vadit ostatním. Celkově působí auto vyváženě a i v Evropě by si našlo zákazníky (nemluvím o absenci bezpečnosti ve výbavě). Že se všude objevují komentáře od lidí, kteří dané problematice vůbec nerozumí.
Klaudius
Ale kdeže, šéfe, však je to len premaľované Polo... Len dostalo škodovácky ksichtík, inak to so Škodou nemá spoločné nič, žiadnu ďalšiu líniu okrem masky a svetiel...
Súhlas s tým, že to vyzerá lepšie jak Thalia, ale pochybujem, že by sa u nás dostala na jej cenu. Rovnako, čo sa A-Entry, či jak to volajú, týka. 😉
GTI
Trefa. Člověk spatří ty dobře známé a v podstatě milované tvary, a má vorosený voči. Myslím, že právě na horní škodě Hit se ukazuje, jak krásný je zdroj, jak krásná je FABIA. Nyní si každý jistě uvědomí, jak pomíjivá jsou všechna ta grande... a jakou trvalkou je naše Fabia. Zítra, být tu v Hit prodeji, tvoří se fronty. Hit by strčil hravě do rukávu Thalii a spol.

My zde v Evropě jsme však už dále, a samozřejmě je dále i naše Škoda. To, jak daleko jsme, to naznačí jaro 2011. Přijede Eurapid. A ten se zase hitem stane v Evropě. Levný vůz s vizáží klenotu, ano takhle to dělá Škoda.

BRAVO :yes:
Mino21
A nebude to jen zaujatosti vuci skodovce (kdyby takhle vypadal Logan, byli by z toho vsichni na vetvi)? Osobne skodovky sice moc nemusim, ale designem je to (samozrejme jen dle meho nazoru) docela povedeny sedan. Znam i hezci, to je jasne, ale ve sve tride jeden z nejlepsich. Ten interier ale vypada fakt moc levne, to souhlasim.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Spíš přesně naopak. Předek Fabie nalepený na Polo. 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jak říká Kaui, (tento) Rapid a model vycházející z MissionL jsou dvě úplně jiná auta.
augustin
Teda z interieru som nemilo prekvapeny, to je akoby 20 rokov spät. No, ak to tam Indom staci.. 8-s . Ked sa tam tak dari Suzuki, zaujimalo by ma, ci i on ten interier tak odflakne ako Skoda. Skod e to sice na predaj v Indii stacit moze, ale ak chce budovat i image znacky, bojim sa, ze tento model je na nom neprida.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Ja jsem shodou okolnosti v CitiGo dnes taky sedel, ale mel jsem celkem dobry pocit. Z toho auta vyzaruje takova solidni jednoduchost, coz mam docela rad. Navic prostor vepredu byl na tridu opravdu velikej (za me si ovsem nesedne ani pes, pokud sedim na miste ridice) >😁
Jinak jak se psalo, ze chladic je POD motorem, tak to jsem tedy nezaregistroval, ja ho videl pred ridicem jakoby vedle motoru, ale stale vepredu. To auto si urcite najde sveho kupce, ikdyz jich u nas bude asi vyrazne min nez v zahranici.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Ja v Indii byl a Vento tam plati za pomerne luxusni vuz (a VW i Skoda jako znacky ostatne taky). Jejich trh je totalne specifickej, takze zadny strach, ze by se v blizke budoucnosti vozily stejny auta zpet do Evropy.
coubes
Tak tohle je přestřel 😞. Doufám, že se to do Evropy nedostane a Indů je mi líto, že je pro jejich trh taková plečka. Na Fábii nalepený kufr a ten interiér je katastrofální. Už jsem myslel, že Dacii Logan nemá šanci nikdo přeskočit co se nevkusu týče, ale ta vedle tohoto vypadá, jako docela hezké levné auto... Škoda, že se takovému nedodělku říká rapid. Registrace toho jména vzbuzovala doufání v nějaké to kupé, nebo alespoň hezký 3dveřový hatch, ale tohle.... Škoda no
To bude tím, že tohle je Rapid jen pro jejich trh... U nás (v Evropě) bude Rapid ( nebo jak se bude jmenovat) vypadat úplně jinak... 😉
Avatar - Đawson
Đawson
myslel sem, že rapid dostane nový design podobný mission L? proč vznikla tahle vobluda ? absolutně nechápu kam škoda chce jít. Ve firmě pracuji, všera sem se vezl ve citigo, je to dobré auto ale základní cenovka za verzi ambition (motor 1,0 44kw, plechy holé jak ve favoritu z 80 let, 2 výdechy ventilace jako u škody 120 a cena 194900kč!! PANEBOŽE, kdo si tohle koupí ?a ted příjde s tímhle, to nejhnusnější z koncernu co se neprodává slepí dohromady a udělá vůz který se v evropě už vůbec neprodával, fábii sedan... kam se poděl koncept mission L? sem z toho nějak zmatenej