Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid: První indické video-dojmy

Daleko od české kotliny začala Škoda vyrábět nový malý sedan. Jaký je nepřímý nástupce Fabie sedan?
Zpět na článek
8. 11. 2011 14:00
8. 11. 2011 14:09
neregistrovaný "Kaui"
8. 11. 2011 15:04
8. 11. 2011 18:59
8. 11. 2011 14:46
8. 11. 2011 15:00
8. 11. 2011 15:36
8. 11. 2011 15:49
8. 11. 2011 16:07
8. 11. 2011 17:28
8. 11. 2011 19:04
8. 11. 2011 17:00
8. 11. 2011 17:29
8. 11. 2011 17:57
8. 11. 2011 19:11
8. 11. 2011 20:40
8. 11. 2011 21:25
8. 11. 2011 19:43
8. 11. 2011 20:15
8. 11. 2011 20:19
8. 11. 2011 20:23
8. 11. 2011 20:29
8. 11. 2011 20:34
8. 11. 2011 20:46
8. 11. 2011 20:54
8. 11. 2011 21:12
8. 11. 2011 21:44
8. 11. 2011 21:55
8. 11. 2011 21:58
8. 11. 2011 21:23
8. 11. 2011 21:52
8. 11. 2011 21:56
8. 11. 2011 22:00
8. 11. 2011 22:03
8. 11. 2011 22:10
8. 11. 2011 22:14
8. 11. 2011 22:30
8. 11. 2011 22:16
8. 11. 2011 22:30
8. 11. 2011 22:24
8. 11. 2011 22:27
8. 11. 2011 22:32
8. 11. 2011 22:35
9. 11. 2011 10:19
8. 11. 2011 20:31
8. 11. 2011 20:42
8. 11. 2011 20:50
8. 11. 2011 21:04
8. 11. 2011 21:16
8. 11. 2011 21:58
8. 11. 2011 22:00
8. 11. 2011 22:08
8. 11. 2011 22:11
8. 11. 2011 22:13
8. 11. 2011 22:16
8. 11. 2011 22:25
8. 11. 2011 21:38
8. 11. 2011 21:56
8. 11. 2011 16:09
8. 11. 2011 18:07
8. 11. 2011 19:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 11. 2011 19:01
8. 11. 2011 20:57
8. 11. 2011 21:40
8. 11. 2011 22:03
8. 11. 2011 22:20
8. 11. 2011 22:24
8. 11. 2011 22:32
8. 11. 2011 22:34
8. 11. 2011 22:16
8. 11. 2011 19:04
8. 11. 2011 19:10
8. 11. 2011 22:05
8. 11. 2011 22:11
8. 11. 2011 19:02
8. 11. 2011 19:20
8. 11. 2011 20:06
8. 11. 2011 18:47
8. 11. 2011 19:06
8. 11. 2011 19:13
8. 11. 2011 19:20
8. 11. 2011 20:01
8. 11. 2011 20:06
8. 11. 2011 20:39
8. 11. 2011 20:56
8. 11. 2011 22:38
8. 11. 2011 17:19
9. 11. 2011 10:25
8. 11. 2011 17:39
8. 11. 2011 21:20
8. 11. 2011 22:02
9. 11. 2011 10:30
8. 11. 2011 17:52
8. 11. 2011 18:39
8. 11. 2011 18:53
8. 11. 2011 19:11
8. 11. 2011 19:33
8. 11. 2011 20:24
8. 11. 2011 20:36
8. 11. 2011 20:19
8. 11. 2011 20:56
8. 11. 2011 18:07
8. 11. 2011 18:11
8. 11. 2011 18:36
8. 11. 2011 18:46
8. 11. 2011 19:07
9. 11. 2011 14:44
9. 11. 2011 18:00
9. 11. 2011 00:14
8. 11. 2011 18:57
8. 11. 2011 22:04
9. 11. 2011 14:43
8. 11. 2011 22:46
9. 11. 2011 00:16
9. 11. 2011 09:00
9. 11. 2011 18:03
8. 11. 2011 18:11
8. 11. 2011 19:58
8. 11. 2011 20:03
8. 11. 2011 21:40
8. 11. 2011 22:40
8. 11. 2011 22:39
9. 11. 2011 14:23
10. 11. 2011 11:54
Avatar - Đawson
8. 11. 2011 14:00
??
myslel sem, že rapid dostane nový design podobný mission L? proč vznikla tahle vobluda ? absolutně nechápu kam škoda chce jít. Ve firmě pracuji, všera sem se vezl ve citigo, je to dobré auto ale základní cenovka za verzi ambition (motor 1,0 44kw, plechy holé jak ve favoritu z 80 let, 2 výdechy ventilace jako u škody 120 a cena 194900kč!! PANEBOŽE, kdo si tohle koupí ?a ted příjde s tímhle, to nejhnusnější z koncernu co se neprodává slepí dohromady a udělá vůz který se v evropě už vůbec neprodával, fábii sedan... kam se poděl koncept mission L? sem z toho nějak zmatenej
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kaui"
8. 11. 2011 14:09
Re: ??
To bude tím, že tohle je Rapid jen pro jejich trh... U nás (v Evropě) bude Rapid ( nebo jak se bude jmenovat) vypadat úplně jinak... ;-)
Avatar - Slavek-TDM
8. 11. 2011 15:04
Re: ??
Ja jsem shodou okolnosti v CitiGo dnes taky sedel, ale mel jsem celkem dobry pocit. Z toho auta vyzaruje takova solidni jednoduchost, coz mam docela rad. Navic prostor vepredu byl na tridu opravdu velikej (za me si ovsem nesedne ani pes, pokud sedim na miste ridice) >:D
Jinak jak se psalo, ze chladic je POD motorem, tak to jsem tedy nezaregistroval, ja ho videl pred ridicem jakoby vedle motoru, ale stale vepredu. To auto si urcite najde sveho kupce, ikdyz jich u nas bude asi vyrazne min nez v zahranici.
Avatar - chlapecx
8. 11. 2011 18:59
Re: ??
to bude i tím, že je to široký jak fabie :-) >:D
Avatar - Ada je zase tady
8. 11. 2011 20:44
Re: poloFabia
Ad CitiGO: Kdyz jsme v roce 1967 kupovali prvniho Trabanta, stal tenkrat 27 500 Kcs. Srovnejte si inflaci od te doby, ktera je jiste nejmene 15x. Podle tohoto srovnani by tohle nejjednodussi auto na trhu mohlo stat 400 000Kc. Pokud CitiGo stoji polovinu, neni to spatna koupe. A jeste lepsi koupe by to byla v pripade, pokud by pod kapotou byl motor TDI stejne, jako u tohodle indickeho zazraku.

Jinak ad indicka polofabia: myslim, ze je to pekne a mohli bychom byt hrdi, kdyz je znacka Skoda tak dobre zavedena na indickem trhu. Vyhrady mam jen v detailech: proc jsou na tachometru a otackomeru zase cisla vzhuru nohama?
Avatar - twistedTSD
8. 11. 2011 15:47
Re: poloFabia
Jak říká Kaui, (tento) Rapid a model vycházející z MissionL jsou dvě úplně jiná auta.
8. 11. 2011 14:46
FUJ
Tak tohle je přestřel :(. Doufám, že se to do Evropy nedostane a Indů je mi líto, že je pro jejich trh taková plečka. Na Fábii nalepený kufr a ten interiér je katastrofální. Už jsem myslel, že Dacii Logan nemá šanci nikdo přeskočit co se nevkusu týče, ale ta vedle tohoto vypadá, jako docela hezké levné auto... Škoda, že se takovému nedodělku říká rapid. Registrace toho jména vzbuzovala doufání v nějaké to kupé, nebo alespoň hezký 3dveřový hatch, ale tohle.... Škoda no
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Slavek-TDM
8. 11. 2011 15:00
Re: FUJ
Ja v Indii byl a Vento tam plati za pomerne luxusni vuz (a VW i Skoda jako znacky ostatne taky). Jejich trh je totalne specifickej, takze zadny strach, ze by se v blizke budoucnosti vozily stejny auta zpet do Evropy.
8. 11. 2011 15:36
Re: FUJ
Teda z interieru som nemilo prekvapeny, to je akoby 20 rokov spät. No, ak to tam Indom staci.. 8-s . Ked sa tam tak dari Suzuki, zaujimalo by ma, ci i on ten interier tak odflakne ako Skoda. Skod e to sice na predaj v Indii stacit moze, ale ak chce budovat i image znacky, bojim sa, ze tento model je na nom neprida.
Avatar - twistedTSD
8. 11. 2011 15:49
Re: FUJ
Spíš přesně naopak. Předek Fabie nalepený na Polo. :-)
8. 11. 2011 16:07
Re: FUJ
A nebude to jen zaujatosti vuci skodovce (kdyby takhle vypadal Logan, byli by z toho vsichni na vetvi)? Osobne skodovky sice moc nemusim, ale designem je to (samozrejme jen dle meho nazoru) docela povedeny sedan. Znam i hezci, to je jasne, ale ve sve tride jeden z nejlepsich. Ten interier ale vypada fakt moc levne, to souhlasim.
8. 11. 2011 17:28
Re: FUJ
Zaujatost určitě ne, škodvku jsem až do nedávna vlastnil, takže se značkou určitě žádný problém nemám, např. škodu Superb Combi považuji za nejpovedenější kombík co se prohání po silnicích, ale tohle mě překvapilo. Celý můj problém s tímto autem spočívá ve faktu, že je to jen škaredý prodejní artikl, že se prostě uplácá něco na prodej nic víc... :-( Jako student vizuální kultury mám s tímhle přístupem prostě problém.
A škodovce jak tady již bylo napsáno to na budování značky vůbec nepřidá. Ok, prodejnost asi nebude nakonec špatná, ale...
8. 11. 2011 19:04
Re: FUJ
Jo, tak tohle je rozumny nazor. Ale vis jak, mas to stejne jako treba u Porsche. Priznivci znacky taky nejsou z Cayenna nejak na vytrzeni, ale je to prodejne nosny model, ktery drzi znacku, aby si mohli uzit 911 :-) Za sebe treba mohu rici, ze tento Rapid mi prijde na maly sedan teto kategorie jako jeden z nejpovedenejsich. Slusna byla napr. i druha generace Hondy City, ale treba takove Aveo (to prvni), Thalia v obou generacich,... mi prisly mnohem horsi nez toto.
8. 11. 2011 17:00
Re: FUJ
Co vám konkrétně na autě vadí? Mě design ničím neuráží a nevidím, co by mělo vadit ostatním. Celkově působí auto vyváženě a i v Evropě by si našlo zákazníky (nemluvím o absenci bezpečnosti ve výbavě). Že se všude objevují komentáře od lidí, kteří dané problematice vůbec nerozumí.
Avatar - matii
8. 11. 2011 17:29
Re: FUJ
Velebnosti du blejt ;-\

Ale fakt je, že hodně aut pro Indii vypadá podobně.

Jako když pejsek a kočička vařili dort. Tu něco dali z Fabie, tu z Oktavie, trochu Roomstera, hlavně aby to bylo vyšší než širší a Rapid je tu! Docela je mi těch "Indiánů" líto.
Avatar - twistedTSD
8. 11. 2011 17:57
Re: FUJ
Vyšší než širší?? o co je tam z Octavie a Roomstera?
Avatar - kaa
8. 11. 2011 19:11
Re: FUJ
Jsi snad slepej???????
Avatar - twistedTSD
8. 11. 2011 20:40
Re: FUJ
Vidím tam předek (a volant?) z Fabie. Dobře, tím pádem je samozřejmě podobný i Roomsteru. Ale víc tam toho nějak nevidím....A pokud narážíš na výšku, nic moc zvláštního tam neshledávám...
Avatar - matii
8. 11. 2011 21:25
Re: FUJ
Bylo to myšleno obrazně, prostě je to splácaný.
8. 11. 2011 19:43
Re: FUJ
Možná, kdybys těm "indiánům" ukázal svojí garáž, že by ti také poblili vrata... ostatně, třeba by to nemuseli být ani ti indiáni... Snad znáš to přísloví o zametení si před vlastním prahem...
Avatar - matii
8. 11. 2011 20:15
Re: FUJ
A že uhádnu co máž v garáži ty? >:D >:D >:D Potrefená husa a uražená ješitnost se ozvala.
8. 11. 2011 20:19
Re: FUJ
Nerozumím, tohle mi vysvětli, prosím.
Avatar - matii
8. 11. 2011 20:23
Re: FUJ
Těžko vysvětlovat někomu kdo rozumět nechce ... ;-)
Avatar - matii
8. 11. 2011 20:29
Re: FUJ
Poslední pěkné modely od Škody byly Fabie 1.generace a Octavia II. Pak už je to jen samý paskvil. Nadějně vypadá koncept Vision, ale tohle je taková malá zrůdička. Jako když do sebe metamorfují Fabii a Octavii a přetáhnou to asijským designem alá 90tá léta. Evropský automobilový design se ubírá úplně jiným směrem, viz nová řada Oplů. To je automobilka, která to pochopila a ze zkomírající značky se vyšvihla opět na designovou špici. To co dělá Škoda počínaje Roomsterem je naprostá katastrofa. Asi jsem se dotknul mnoha zarytých fandů téhle značky, ale bohužel je to můj názor.
8. 11. 2011 20:34
Re: FUJ
Se svým vkusem, který navíc veřejně demonstruješ prezentací své garáže, se nemůžeš dotknout žádného majitele škodovky, přehlíží tě určitě jak lány ;-)
Avatar - matii
8. 11. 2011 20:46
Re: FUJ
Už jsem "dlouho" nenarazil na podobného chudáka, co si tu honí triko a pomlouvá auta ve kterých v životě neseděl. Naposled to byl pokud se dobře pamatuju Kubass, který to nakonec neunesl a "pomstil" se mi zkrouhnutým hodnocením. Už ses dostal pomalu na jeho úroveň.
8. 11. 2011 20:54
Re: FUJ
Jediný, kdo si tu honí triko, jsi přece ty sám, vždyť tobě se "chce" blejt, jak píšeš. Já jen reaguji na tvou velmi nedomyšleně nevymáchanou... větu.
Dětských her v hodnocení se opravdu neúčastním, já ti chtěl naopak připomenout, že tak jako se tobě chce blejt ze Škody se někomu jinému může chtít "blejt" z tvojí garáže. To je celé. Možná, že když se na svou garáž podíváš objektivníma designovýma očima (jsi-li toho vůbec schopen) ze škodovky se ti přestane chtít blejt...

A ještě jednu větu - osobně neznám jediné auto, z něhož by se mi mělo chtít blejt.
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 21:12
Re: FUJ
GTI, brzdi, on netahá svou garáž do diskuze, ty netahej jeho, já nebudu tahat tvou. On je matii dost dobrý "kluk" z MACZ.
A pokud by ses chtěl podívat objektivníma očima na 308, jak na její vyváženost, uchopení myšlenky, tvárnost, poměr převisů, praktičnost atd, a třeba srovnat s Octavii II, hlavně po faceliftu, tak bys mohl jooo narazit.
Avatar - matii
8. 11. 2011 21:44
Re: FUJ
Ježišmarjá díky za toho "kluka", tak trochu jsem omládl a pookřál ... :-)
8. 11. 2011 21:55
Re: FUJ
Brzdit by měl především matii, to jemu se chce blejt. Ty snad schvaluješ tento termín? Co je to tu za úroveň! Nejde přece vůbec o to, co má mattii za auto, a jaké má pževisy O2, jde o to, že se tu někdo vůbec odváží napsat, že se mu chce z nějakého auta blejt. To snad překračuje i "cosworth-meze", ne?
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 21:58
Re: FUJ
Trochu jinde jsem ti na to odpověděl. Pravdu díš, že se matii trochu odvázal, ale pokud ti jde o formulaci, kterou uvedl, ne o to, co má v garáži, tak proč zmiňuješ. On matii má dost kapacit (intelektuálních, samozřejmě), aby to pochopil a poupravil to bez tak přísných slov. Však se mrkni na jeho recenzi, která je nadprůměrná a to včetně fotogalerie.
Možná jste si chlapci blíže (nejen geograficky) než tušíte ;-)
Avatar - matii
8. 11. 2011 21:23
Re: FUJ
... miluju tyhle nabušence, co si dají nick GTI a začnou soudit cizí garáže. Svědčí to o tvé duševní vyspělosti.

Já se budu dívat vždy a pouze subjektivníma designovýma očima. Ten kdo považuje svůj názor za "objektivní" a jediný správný + ho navíc neváhá vnucovat ostatním, sám má zkreslený pohled na věc. Klidně s tebou budu o designu diskutovat, ale až v momentě, kdy budeš k diskuzi připraven. V momentě, kdy vše krom koncernu "přehlížíš jak lány" k tomu připraven nejsi.
8. 11. 2011 21:52
Re: FUJ
Ne nabušence o honitrika jsi si tu hrál jenom ty, nikdo jiny, to ty jsi napsal, že pro pohledu na horní škodu se ti chce "blejt". Na tuhle nebetyčnou neurvalost jsem ti napsal, že kdyby jsi třeba zase ty ukázal svojí garáž těm indům, že by se jim také chtělo třeba blejt. Ty jsi uražený, ty tu kolem sebe máváš tvrďáckejma řečma, já ne, já jen reaguji na to, co sis tu neuváženě dovolil napsat.

Zároveň tě uvědomuji o tom, že já například neznám jediné auto, z kterého by se mi měli chtát, jak ty píšeš - blejt.
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 21:56
Re: FUJ
Je pravdou, že se matii trochu odvázal a že naše diskuze, až na pár prosťáčků, jsou velmi kultivované a obejdou se bez těchto výkřiků. On se v tom jistě matii trochu polepší.
Z druhé a ne zrovna malé strany je nutno si přiznat, jestli bys úplně stejěn reagoval, kdyby se někdo takhle vyjádřil o dejme tomu i40, nebo Multiple.
8. 11. 2011 22:00
Re: FUJ
Na můj vkus to trochu hodně přehnal. Multiplu bych tu bránil zuby nehty... jako jistej zoologickej úkaz... >:D ;-)
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 22:03
Re: FUJ
Multipla, by v Zoo určitě našla uplatnění, minimálně jako pěkné akvárim >:D
ALe po těch letech se musím přiznat, že se vždy potěším, když ji potkám... tak nějak si řeknu, jooo to byly časy, kdy si Fiat mohl dovolit takový exces a ne přelepovat znáčky :-|
8. 11. 2011 22:10
Re: FUJ
:-) Já v ní jel, a zvenku jsem měl vidět pokrčená kolena, fakt >:D
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 22:14
Re: FUJ
To se mi bohužel nepoštěstilo, mohl to být skvělý zážitek... hlavně ta tři místa vpředu... jak z toho vtipu o policajtech >:D Četl jsem ale rozhovor s Jaroslavem Duškem, který ji také vlastnil a hrozně si ji pochvaloval, že výborné auto, která má ještě výbornější majitele, kteří se mezisebou zdraví.
8. 11. 2011 22:30
Re: FUJ
Lepší je se zdravit v devětsetjedenáctkách... >:D Prvotní pocit byl, že z toho auta musím v zatáčce vypadnout. Opravdu jsem se až lekl.
Avatar - Bristol
8. 11. 2011 22:16
Re: FUJ
ani lada kalina...?? =)
8. 11. 2011 22:30
Re: FUJ
Živočišný uhlí... ;-)
Avatar - matii
8. 11. 2011 22:24
Re: FUJ
"Nebetyčná neurvalost"? "Tvrďácké řeči", ... to snad ne.
Tak než půjdu spát ... Nenapsal jsem "Z toho auta se mi chce blejt", ale "velebnosti jdu blejt". Pokud jsi jen trochu inteligentní a znáš onu hlášku z filmu, dobře víš, jak to bylo myšleno.

Jak správně poznamenal Ronault, víc tě pobouřilo mé odsouzení toho auta než ten výraz. Pokud bys na to auto měl recenzi a já ti to napsal do diskuze pak bych to pochopil, ale takhle?
8. 11. 2011 22:27
Re: FUJ
Je to otázka přiměřenosti výrazu. Dobře, beru to, žes to nemyslel doslova, že to je jen "hláška" , která nemá evokovat doslovnou fyzickou křeč nad horní Škodou.
Avatar - Andromeda
9. 11. 2011 10:19
Re: FUJ
Ajaj, opět lezeš nezván do cizí garáže,mrskáš "rozsudky" jak Matlock a navíc - co máš proti Pažoutovi ? Dle tebe kdo má pažouta je proti škodovkáři bezvýznamná nicka ? Už jsi toho tímto směrem naprskal dost - nedivil bych se, kdyby tě vlastní formulační zvěrstva jednou doběhly, taková obdoba jistých mlýnů...
8. 11. 2011 20:31
Re: FUJ
Myslím, že kdyby ses trochu více odhalil, že bych to pochopil, marně si lámáu hlavu, ale jak tě mohlo napadnout, že by tu mohl někdo vlastnit horní vůz, když se sem ani nepočítá s jeho dovozem a v té Indii se navíc bude teprve prodávat, to fakt nechápu.

Já jsem reagoval na tvou velmi nevymáchanou... větu, že jdeš, jak jsi napsal "blejt"... No, proto ti píši, aby sis uvědomil, že někdo jiný by se třeba zblil zase z tvé garáže. Na to, abys byl nesestřelitelný bys musel na své postoje mít totiž zásadně jistější garáž...
Avatar - matii
8. 11. 2011 20:42
Re: FUJ
Cos to proboha hulil? Jakou jistější garáž? Mimochodem ještě si mi nenapsal co máš doma ty? Pán si asi hodlá honit triko že?

Ta věta je z jisté české komedie a používá se ne jako urážka, ale spíše nadsázka, ale tos asi moc nepochopil. Tady je porovnání dvou designů:

Nový Rapid
[odkaz]

Jisté auto z roku cca 2003:
[odkaz]

Tady je vidět, kde se momentálně nachází škodovácký design. Osm let zpátky. Možná v Indii se to bude prodávat, ale sem ať s tím nelezou, stačí to co produkujou teď.
8. 11. 2011 20:50
Re: FUJ
Trapné triko ses tu pokusit honit pouze ty sám, nikdo jiný... Pokud design těchto aut vnímáš v jedné rovině, pak se někde v tvé estetické výchově stala chyba. Horní hit je dnes stále kvalitním designem, to auto nemá designovou chybu, avšak jak to bude bouchat v příštím roce Škoda pro Evropu, to už víš ze studie eurorapida. Ano, to je vrcholný mainstreamový design tohto desetiletí, design, na který nemá například Peugeot pádnou odpověď, tedy, pokud za odpověď nepovažuješ novou 208 :-O
Avatar - matii
8. 11. 2011 21:04
Re: FUJ
1) Hm o designu si můžeme popovídat, protože se jím částečně celkem úspěšně "přiživuji". To auto nemá designovou chybu, to auto je designově absolutně nudné a staré. Zkus se podívat na nové trendy, kterých se chytla většina evropských automobilek + bohužel i ty korejské. To, že "obšlehnu" kapotový prolis, což mimochodem dělají už všichni, neznamená, že mám vystaráno. Když už jsme u čelní masky, ty světla a především mlhovky jsou co do proporcí absolutní katastrofa.

2) Když napíšu, že se mi něco nelíbí, neznamená to, že si honím triko, narozdíl od tvé kritiky mé garáže

3) Jistě, design desetiletí ... no já ti to neberu >:D >:D >:D . Hlavně ty H4 ve světlometech to podtrhují. Ještě bych vymontoval synchrony a čelní sklo dal kalené.

4) Co sem furt taháš Peugeot? Máš nějaký komplex z mého auta? Bavíme se snad o designu nového Rapida.

5) Stále čekám na to GTi co máš v garáži nebo se pletu? ... >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 21:16
Re: FUJ
Počkej, Fabia 2 je dle tebe mainstreamový design tohoto desetiletí? To mě tedy podrž. Mám kamaráda očaře a kdyby to nezabralo, tak psychiatričku bych ti tady mohl dohodit 8-s

Bože bože, to nejhorší, co tady Škodovka za posledních... 100 let... vypustila do oběhu je design desetiletí... to je na ventilek, diamantový.
8. 11. 2011 21:58
Re: FUJ
Diskuse není o kvalitě designu, diskuse se vede kolem toho, zda je únosné tu napsat, že se mi chce z nějakého auta blejt. Únosné to není. A blejt se mi ostatně nechce ze žádného auta.
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 22:00
Re: FUJ
Počkat, počkat opět. O designu se tu spolu snad bavíte, ne? Pokud mě zrak neklame, tak spíše tě roznítilo kritizování Rapida (což se, buďme upřímní, nelze divit) než samotné blití. A pokud to tak je, tak to dávej více najevo ;-)
8. 11. 2011 22:08
Re: FUJ
Mně zarazilo, že se tu může napsat věta o blití, bez ohledu na to, o jakém autu se to zde píše. Popravdě si vlastně ani horší odsudek (u jednoduššího organismu) neumím představit, snad ještě, že se z toho auta pos... >:D
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 22:11
Re: FUJ
No jen aby... když se Bob rozepíše podobně o nějakém Korejci nebo Áda o Renaultu, tak věřím, že se ukážeš a zasáhneš ;-) Plácnem si na to? >:-[] ;-)
Z aut se nepos..., některá se jen se..u víc než je zdrávo >:D
8. 11. 2011 22:13
Re: FUJ
>:D hele, jako... některých příspěvků si třeba ani nevšimnu, to jako prostě musíš pochopit... ;-) Jinak, jak se tu zase bude blejt, tak se pokusím zasáhnout :-)
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 22:16
Re: FUJ
Já ti to připomenu, neboj. ;-)
Věřím, že jsem vás tedy udobřil a uklidnil a teď jdu pro změnu usmířit napětí mezi Indií a Pákistánem, to bude snažší... >:-[] Nějak tu Nobelovku za mír prostě získat musím. :-! >:D
Avatar - matii
8. 11. 2011 21:38
Re: FUJ
Možná tohle je ještě trefnější než ta Elantra:

[odkaz]

[odkaz]

Najdi deset rozdílů

>:D >:D >:D

Mimochodem, abys mě nepovažoval za antiškodováka nebo zarytého Peugeotofila, Celý život jsem jezdil ve Škodovkách a stejnou větu o blití jsem použil i na indickou 308ku.
8. 11. 2011 21:56
Re: FUJ
Pravděpodobně máš velmi citlivý žaludek, na ten si kup mátovej čaj, a doplň to brejlema, nemáš ani zrak, a ani potřebnou míru při psaní. Zde se nebleje.
8. 11. 2011 16:09
ŠKODA HIT
Trefa. Člověk spatří ty dobře známé a v podstatě milované tvary, a má vorosený voči. Myslím, že právě na horní škodě Hit se ukazuje, jak krásný je zdroj, jak krásná je FABIA. Nyní si každý jistě uvědomí, jak pomíjivá jsou všechna ta grande... a jakou trvalkou je naše Fabia. Zítra, být tu v Hit prodeji, tvoří se fronty. Hit by strčil hravě do rukávu Thalii a spol.

My zde v Evropě jsme však už dále, a samozřejmě je dále i naše Škoda. To, jak daleko jsme, to naznačí jaro 2011. Přijede Eurapid. A ten se zase hitem stane v Evropě. Levný vůz s vizáží klenotu, ano takhle to dělá Škoda.

BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
45
8. 11. 2011 16:47
Re: ŠKODA HIT
Ale kdeže, šéfe, však je to len premaľované Polo... Len dostalo škodovácky ksichtík, inak to so Škodou nemá spoločné nič, žiadnu ďalšiu líniu okrem masky a svetiel...
Súhlas s tým, že to vyzerá lepšie jak Thalia, ale pochybujem, že by sa u nás dostala na jej cenu. Rovnako, čo sa A-Entry, či jak to volajú, týka. ;-)
8. 11. 2011 18:07
Re: ŠKODA HIT
Jde o tu příď, o tvář vozu. Potvrzuje krásu Fabie.
8. 11. 2011 18:22
Re: ŠKODA HIT
Ani trochu. Škaredá baba neskrásnie ani keď jej spravíš aký mejkap... je to len klam. Fabia II nebola, nie je a nebude pekná. Ona nebola pekná ani Fabia I, ale jej štýl je aspoň o kúsok prijateľnejší.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 11. 2011 19:01
Re: ŠKODA HIT
Fabia I. definuje seriózní tvar malého auta. Ač není tolik nápaditá, je ideálně vyvážená a nadčasová. Dodnes působí přijatelněji, než kdejaký asijský vůz a myslím, že ani Clio (zvláště v určitých partiích) není tak dotažené...
8. 11. 2011 19:01
Re: ŠKODA HIT
[odkaz] mrkni na to.
8. 11. 2011 20:54
Re: ŠKODA HIT
A? Je tam jedno auto škaredšie ako Fabia. Na tie ostatné sa Fabka dizajnovo nechytá. Absolútne.
8. 11. 2011 20:57
Re: ŠKODA HIT
Docela ale potěšitolo to její celkové prvenství. Mám toho kluka rád, rád se na jeho videa koukám.
8. 11. 2011 21:39
Re: ŠKODA HIT
Ano voe ale porovnavat Monte Carlo + TSI s ostatnými neni zrovna fér,hlavne ked Monte Carlo stoji jednak aj o tretinu viac! Druha vec je,ze keby si to tí ludia mali kupit naozaj za vlastne, 13000euro za fabiu... no tak zabudni!
Avatar - jazva
8. 11. 2011 21:40
Re: ŠKODA HIT
Haloooo! Nebol to ešte pred nedávnom "nímand ze Slovenska?" >:D
8. 11. 2011 22:03
Re: ŠKODA HIT
Ode mne nikoliv, já to tam sleduju už poměrně dlouho.
Avatar - jazva
8. 11. 2011 22:20
Re: ŠKODA HIT
No keď naložil VW za to že klamú ľudí s "novou" gen.Golfa a ja som to sem dal, tak si tak vyjadril. ;-)

A mimochodom, chalanisko jazdí v súkromí nejakým tým Grandom :yes:
8. 11. 2011 22:24
Re: ŠKODA HIT
:-) Fakt, to bylo jistě humorně. Je to sympaťák. Jakým grandom, punto?
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 22:27
Re: ŠKODA HIT
Toho jsem se obával, že to jazva napsal špatně... Scénicom, pokud dobře vím...
8. 11. 2011 22:32
Re: ŠKODA HIT
No, nikdo není dokonalý... :-)
Avatar - jazva
8. 11. 2011 22:34
Re: ŠKODA HIT
nenapísal som to zle. Je to predsa Grand Scenic... Má tri malé deti, tak ten výber nie je bohvieaký. ;-)
Avatar - pumpkin
8. 11. 2011 22:16
Re: ŠKODA HIT
zaujímavejší je skôr výsledok ankety vľavo.
9. 11. 2011 11:33
Re: ŠKODA HIT
Teraz sa bavíme o dizajne, nie o prvenstvách v testoch. Nekrúť sa zas jak hadík.
8. 11. 2011 19:04
Re: ŠKODA HIT
Nejpovedenějším autem, co se tvarů týče, je z posledních dvaceti let dle mého skromného názoru Felicia. Byť jí mnozí vytýkali "jen modernizovaný Favorit...", auto lahodí mému oku. A tvarům přístrojovky se dosud nic novějšího od Škodovky bohužel ani nepřiblížilo.
8. 11. 2011 19:10
Re: ŠKODA HIT
No to je velmi odvážné tvrzení, determinované evidentně nějakou estetickou autorskou nedostatečností. Tebe berou výhradně velmi vyosené modely aut, to bych ještě byl schopen pochopit, no, poté, co jsem tu od tebe četl názor na Mercedes jsem v podstatě od tebe připraven na všechno :-)

P.S. Zajímavé, máš přehled o autech, avšak jak stojí více než dvě výplaty je to pro tebe všechno póvl... to mi vysvětli. Někdy si tak říkám, že by esa tvého formátu měla povinně fasovat Cayenne turbo >:D To by byl do týdne panečku názorový loping...
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 21:08
Re: ŠKODA HIT
Vždyť má pravdu, teda až na to, že on ten nejhezčí byl Bertoneho Favorit... nebýt kostnatosti režimu, tak by nebylo tak kolmé čelní sklo a menší čelní světla a máme tady maistrštyk desetiletí.
8. 11. 2011 22:05
Re: ŠKODA HIT
To jo, ale museli by ho vyrábět tak od roku 1980...
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 22:08
Re: ŠKODA HIT
To je tak nějak ukryto v tom "režimu". Spustit to tak v 84, tedyskoro dva roky poté, co jim to dovezl Bertone vlastně hotové, tak ano...
8. 11. 2011 22:11
Re: ŠKODA HIT
Jo, jo, kdyby vyjelo v 80 roce, byl to evropský hit.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 18:08
Re: ŠKODA HIT
Levný, nebo po škodovácku levný? To je obrovský rozdíl >:D
8. 11. 2011 19:02
Re: ŠKODA HIT
:-) Uvidíš, že cena bude velmi velmi přijatelná.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 19:14
Re: ŠKODA HIT
Problém bude v tom, že všechna auta, označovaná jako levná, budou porovnávána se skutečně levnou Thalií, levnými korejskými modely nebo různými "classic" a "storia" verzemi evropských značek.
Jak jde o nízkou cenu, padá spousta jiných argumentů, včetně hypotetických možností TSI a DSG a podobných vychytávek...
8. 11. 2011 20:06
Re: ŠKODA HIT
TSI a DSG nemá v lidovém autě co dělat, to jsou vymoženosti pro "nelidová" auta.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:32
Re: ŠKODA HIT
Myslím, že v nabídce pro evropský Rapid taky tahle verze bude... VW už nemá mnoho dobrých atmosfér, které by tam mohli dát. A DSG bude jako bonus, za mastný příplatek k lidovému autu. Taky základní cena určitě nebude lidová jako u Thalie... i když je otázka, zda vůbec příští rok budou Thalii ještě prodávat.
Avatar - 4hill
8. 11. 2011 18:47
Re: ŠKODA HIT
Většinou si vaše příspěvky rád přečtu..ale vaše nadšení z tohoto bastlu pro chudší trhy a z každého vozu vyrobeného koncernem nechápu.Všichni víme že i VW umí nekvalitní a ošklivé vozy..tak proč s tím někdo neumí žít?Nebo se dnes dá tímto způsobem vydělávat? Narovnejte páteř a otevřete oči člověče..
8. 11. 2011 19:06
Re: ŠKODA HIT
Neznám ve spojitosti s VW pojem nekvalitní či zbastlený vůz, samozřejmě ani v případě Škody. To auto nahoře je (v porovnatelné konkurenci) nádherným, krásným autem. Kdyby se tu zítra Hit prodával, stojí na to lidé fronty. Doslova. My však můžeme být rádi, že žijeme v Evropě, tedy v lokalitě, pro kterou má Skoda připravený doslovný (levný) majstrštyk se vším všudy, těšmě se na EURapida. Rapid bude samozřejmě o řád lepším vozem, o tom snad nemusíme diskutovat. Nyní ovšem porovnávej předevšís s Thalií... 8-s ;-)

P.S. Chválím tě, za auto snů ;-)
8. 11. 2011 19:13
Re: ŠKODA HIT
Souhlas s designem, udělat malému sedanu hezký design je poměrně složitá věc, stačí se podívat na obludy jménem Fabia sedan či Thalia. Tentokrát se to Škodě povedlo.
Nesouhlasím s tím, že by se na něj u nás stály fronty ... soukromí zákazníci dnes v ČR auta skoro přestali kupovat a firmy kupujou spíše "nelidové" auta typu Oktávky a Fabie combi.
8. 11. 2011 19:20
Re: ŠKODA HIT
Potvrzuji, že horní škoda je dokonale střižený malý sedan, ano, zadání z veletěžkých. Současně se domnívám, že právě na tuto karoserii tu řada lidí čeká - česká a moravsko-slezská ves by se utrhla ze řetězu, tomu věř. Fleetově by to asi moc nešlo, s tím souhlas.
8. 11. 2011 20:01
Re: ŠKODA HIT
Ty bydlíš ve městě, že ? Já na jedné "českomoravskoslezské" vsi bydlím a znám realitu. Nová auta tu už nikdo nekupuje. Většina kupuje ojetiny, zbytek si drží své x let stará "nová" auta (většinou starší lidi s Fábkama první generace, občas nějaká Thalia). Osobně neznám nikoho, kdo by v posledních x letech koupil nové auto. Nová auta znám jen služebáky z firmy, kde pracuju.
8. 11. 2011 20:06
Re: ŠKODA HIT
Zajímavé... No a právě ten horní Hit by to býval třeba rozhýbal.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:33
Re: ŠKODA HIT
Když s tím nehne Thalia za stodeset, těžko s tím hne Škoda za dvěstě...
8. 11. 2011 20:39
Re: ŠKODA HIT
Asi jo. Thalia je za sto deset? Tak to tedy mrkám. Abych šel zejtra do fronty :-)
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:46
Re: ŠKODA HIT
Stodeset na leasing v základu...
Realita je taková, že s rostoucí krizí a rostoucími daněmi bude růst i věk aut. Kdo neměl doteď, nebude mít na nové ani dál a bude si stále hýčkat svou patnáctiletou Felicii...
8. 11. 2011 20:56
Re: ŠKODA HIT
To je neuvěřitelné, kde jsou dnes ceny aut.
8. 11. 2011 21:01
Re: ŠKODA HIT
Ale no tak. Až na prinízko položené zadné svetlá a tým pádo trochu ťažkopádnejší "zadok" bola Fabia Sedan dizajnovo slušne zvládnuté auto. Voči vtedajšiemu Cliu s prilepeným kufrom elegantná dáma.
8. 11. 2011 20:59
Re: ŠKODA HIT
A ja poznám. Kráľ salónov Fox. Skutočne "vydarené" auto. Dizajnom sa nechytal ani na tú ohrdenú Feldu vyššie, interiérom konkuroval skôr traktorom a najpredávanejší motor bol najčastejšie odpisovaným motorom v rámci VW, pravidelne mu praskal blok motora medzi druhým a tretím valcom. Nekvalita vo VW? Áno, stalo sa. To sa predsa môže stať každému, nie? ;-)
8. 11. 2011 22:38
Re: ŠKODA HIT
Fox je dodnes třídní mistr elegance.
8. 11. 2011 22:53
Re: ŠKODA HIT
Jednooký medzi slepými kráľom. Akurát tí slepí v tomto prípade chýbajú.
8. 11. 2011 17:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
8. 11. 2011 20:47
Re: pěkné
Presne. Rekl bych, ze je to klenot ve srovnani s jakymkoli rendlikem! :yes:
Avatar - Andromeda
9. 11. 2011 10:25
Re: pěkné
Asi jako kterýkoli místní štěk je lepší než tvoje výkřiky ...
8. 11. 2011 17:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
8. 11. 2011 21:20
Re: TEST
Taky mě to její hodnocení prostornosti rozesmálo. Ale vem si, že i slovenský Rasto Chvála je hodně malý autonovinář >:D
8. 11. 2011 22:02
Re: TEST
no keď som to pozeral tak som mal pocit ze je ta baba asi zo slovenska alebo čiech

tu by to auto bola tiež jednotka ako všetky škodovky , možno len golf je lepší >:D
Avatar - Andromeda
9. 11. 2011 10:30
Re: TEST
Ta toho nažvanila ;-) . Nicméně její "tonáž" je nejvíce zřejmá ze záběru uvnitř, kdy je vidět kam až jí sahá opěradlo sedačky řidiče, respektive její ramena jsou dost utopená pod horní hranou opěráku >:-[] ...
8. 11. 2011 17:52
...
Rapid by měl vypadat jako Rapid...Kdyby udělali retro sportovní kupé,klidně se slabým motorem,aby čirou náhodou nekonkuroval Sciroccu,tak by udělali líp...Tohle indický scheisse by se klidně mohlo jmenovat Fabia sedan...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 18:39
Re: ...
A který Rapid? Myslíš třeba ten z let 1935 - 1938, který byl čtyřdveřovým sedanem? Neplkej o něčem, čemu nerozumíš...
8. 11. 2011 18:53
Re: ...
Předválečný Rapid nebyl zdaleka jen čtyřdveřový :-) Existoval v mnoha karosářských variantách, třeba i jako aerodynamické kupé a kabriolet. Ne, opravdu nemuvím o Garde/Rapid, ale o předválečné řadě.
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 19:11
Re: ...
Taky jako dodávka... Já ten sedan vypíchl schválně, protože současný Rapid je taky sedan... Inu, když pro někoho automobilismus začíná tak možná tuningem zprzněným kupé Rapid z konce osmdesátých...
8. 11. 2011 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 11. 2011 20:24
Re: ...
Inu,když už se bavíme o tom tuningu,kolik koní ti přidalo to zadní přítlačné křídlo,které je u toho 1.1 Pažouta funknčí už při 240km/h...Já svoje auta nikdy neprznil a jen tak na okraj v současnosti renovuju Octavii 1960...Já znám historii automobilismu...
Avatar - Blue Sun
8. 11. 2011 20:36
Re: ...
Pokud to byla narážka na mé auto, tak kdybys nebyl *, přečetl bysis, že křídlo šlo do čtvrt roku po koupi auta pryč... Ale protože * jsi, nevíš nic...
8. 11. 2011 20:19
Re: ...
když napíšu rapid jako retro kupé,tak je každému jasné co myslím,až na některé jedince
8. 11. 2011 20:56
Re: ...
>:D dochází argumenty???Nádavky všechno neřeší...
Avatar - DawQa
8. 11. 2011 18:07
já bych to bral
za nějakých 200-250,- bych to koupil.. ani ta výbava nevypadá špatně :-)

:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JGucci
8. 11. 2011 18:56
Re: já bych to bral
Taky si myslim, ze kdyby to auto nabizeli u nas tak za 199 tis. s 1,2 htp 51 kw, tak by jich u nas peknou radku prodali. Ja vim, ze Evropa dostane sveho "Rapida", ktery bude praktictejsi a i hezci, ale jiste i drazsi.
8. 11. 2011 18:11
1,6MPI
s touto motorizaciuo to snad nemyslia vazne ani pre indicky trh. Tento motor je nenormalny zrut benzinu technicky 20 rokov dozadu, nechapem preco tam, nedali HTP pre indiu by to bolo ok. To auto by som nechel ani za 6000€
Rozbalit vlákno
13
8. 11. 2011 18:36
Re: 1,6MPI
V Indii určitě neplatí tak přísné emisní limity a indická verze motoru asi pojede lépe. To ostatně naznačujou i tabulkové hodnoty, kdy dosahuje vyššího výkonu než "evropská verze", a to dokonce při nižších otáčkách (77 kW při 5250 ot/min vs. 75Kw při 5600 ot/min). Spotřebu bude asi taky nižší.
Navíc na tom motoru už jsou za těch 20 let vychytané všechny mouchy.
8. 11. 2011 18:46
Re: 1,6MPI
predpokladam ze to bude to iste ako som mal v golfe IV motor samotny bol ok len boli vadne prevodovky rozpadla sa mi na ceste a nebol som jediny , hadam to poriesili, ale aj tak je to zrut benzinu pod 9,8 litra som nikdy nesiel a to som mohl mat nohu lahku ako chel.
8. 11. 2011 19:07
Re: 1,6MPI
Jak říkám, pokud ta indická verze motoru nemusí plnit přísné emisní limity, spotřeba bude nižší. Emisní normy Euro III a IV mnoha starším benzíňákům zatnuly tipec. Výkon šel dolů a spotřeba nahoru.
9. 11. 2011 14:44
Re: 1,6MPI
jake su emisne normy v indii,vies? ja len tak :-)
9. 11. 2011 18:00
Re: 1,6MPI
Díval jsem se na Wikipedii ([odkaz] a jestli jsem to dobře pochopil, tak v roce 2010 zavedli pro celou zemi normu Euro III (ta v Evropě začala platit někdy v roce 2001) a několik indických států už má dokonce Euro IV.
Avatar - Bristol
9. 11. 2011 00:14
Re: 1,6MPI
divný...za 10 litrů jsem nejezdil ani escortem 1.6 66kW v zimě...a to že ta fordovská 1.6 byla si myslím o dost vyžranější... ;-)
8. 11. 2011 18:57
Re: 1,6MPI
Nevíš o čem mluvíš, z vlastní zkušenosti je 1,6 75 kW jedna z nejúspornějších jednašestek........moje dlouhoodobá spotřeba je 6,4. Není to žádný žihadlo, ale pro běžnou jízdu se hodí líp než leckterej korejec nebo japonec, kterej nemá spodek ani střední otáčky.
8. 11. 2011 22:04
Re: 1,6MPI
to iste mam na focuse 1,6 74kW
9. 11. 2011 14:43
Re: 1,6MPI
No to si mozes iba nechat zdat...aj co sa tyka vykonu a spotreby,kt bych sa moc nechvalil :-)
Avatar - Slavek-TDM
8. 11. 2011 22:46
Re: 1,6MPI
Ono v Indii jde u motoru hlavne o to, aby byl lehce opravitelnej a nenarocnej na udrzbu (videl jsem tam delat generalky motoru primo na ulici). A spotreba neni rozhodne tak tragicka, do 7mi litru se da vejit vzdy (pokud ridic neni trotl). A HTP se montuje do Fabie do Pola.
Avatar - Bristol
9. 11. 2011 00:16
Re: 1,6MPI
to už raději mpi než HTP...ta 1.6 odvedla v první octávce docela dobrou práci a myslím si že v tomhle rapidu ji odvede také...a pro indii 20 let starý motor stačí...pro ně je tsi zbytečné a moc drahé... ;-) koukni co třeba vyrábí VW v číně...všude se musíš přizpůsobit trhu
9. 11. 2011 09:00
Re: 1,6MPI
Víš, že pod označením 1.6/77kW existuje několik zcela odlišných typů motorů a ten aktuálně vyráběny vychází z 1.6FSI?
9. 11. 2011 18:03
Re: 1,6MPI
To je zajímavé, to mě vůbec nenapadlo. Podíval jsem se pozorněji do té tabulky v článku a opravdu jsou tam 4 ventily na válec, čili jiný motor, než který prodává pod stejným označením koncern VW v Evropě.
8. 11. 2011 18:11
Libi...
Po shlednuti tech videi by mi ani nakonec nevadilo, ze vypada jako Fabka... je to povedeneee vozeeek :-!
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2011 18:22
tak ludia spamatať sa...
všetci vieme,alebo už budete vedieť ,že je to vw polo sedan so škodovackym predkom a zadkom,interier je tiež polo...indii nič viac netreba načo drahy vyvoj ked vw group maju v portfoliu toto?? vyvaženy maly sedan ...1.6 ka je myslim na indicke pomery to prave technicky menej naročne tym padom nebude nachylny na kvalitu paliva...takže v ramci možnosti to škoda zvladla viac než dobre :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - leone
8. 11. 2011 19:58
desing
...pokud to pro evropský trh trochu doladí, myslím že to bude OK, hlavně aby cena byla tam, kde ji avizovali,....sice to asi nebude žádná bomba, ale proti "fabce" druhé generace naprostá perla, mnohem vyváženější proporce, praktičnost kufru využít systémem ze Superbu, a zájemci se najdou, za sebe rozhodně :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 11. 2011 20:03
Re: desing
Pokud jsem zaznamenal, tak tohle auto se v Evropě prodávat nebude a evropská verze Rapidu bude jiná.
8. 11. 2011 20:35
mě se to líbí...
poté, co Škoda začala vyrábět vůz typu Fabia a jiné pseudovozy jsem značku Škoda nemohl ani cítit.... Předraženo, velmi nekvalitní, nespolehlivé a můžu pokračovat..... Pokud se vrátí na trh s vozem jako Škoda Rapid, budu uvažovat o návratu mezi příznivce značky.... mě se to moc líbí... ale je to jen můj názor....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
9. 11. 2011 00:18
Re: mě se to líbí...
já zas příznivcem škody nebyl nikdy...ale vzhledem k tomu že s nimi ani nemám vyloženě špatnou zkušenost...tak mi tato značka z portfolia VW vadí asi nejméně...
8. 11. 2011 21:40
Fajn
Pro indii a podobne trhy je to parada. Design je az prekvapive podareny, interier solidni, jednoduchy a zaroven elegantni, prid tomu slusi, zadek se, az na moc velka svetla, taky povedl, o kvalitu bych se nebal a motory jsou perfektni.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
8. 11. 2011 22:40
Re: Fajn
ten iteriér je už docela starý...připomíná mi to renaulťácký interiéry z nedávné doby...ale chápu že na indickém trhu tak velké nároky nebudou...překvapil mě výběr motorů...čekal jsem slabší MPi a HTP...
Avatar - Bristol
8. 11. 2011 22:39
indický rapid
by se podle mě mohl směle vrátit do čech... ;-) spoustá zdejších diskutérů by měla pochopit že sedany menší než střední třída nemohou být designově dospělé kvůli své koncepci stačí se mrknout na nissan tiida, toyota yaris sedan, toyota corolla sedan, nissan sunny sedan, renault thalia, honda city I, fabia I sedan, ford focus sedan I a II, ford orion, renault megane sedan atd atd...odpornosti vyloženě...viděl jsem toho naposled na blízkém východě mraky...obzvláště zadní partie těchto vozů jsou vyloženě bludy

tento rapid i když s nalepenou zádí z pola z těchto modelů vychází docela dobře...v evropě by docela zalepil díru v produkci a mohl by bejt smělým konkurentem renaultu thalia...potřeboval by navíc airbagy, trochu kvalitnější interiér...a cenovku někde kolem 180 tisíc...motory HTP, MPi, TSI a TDI a myslím že by si to zákazníky našlo...vedle fabie sedan první generace je rapid vyloženě nádherný...i když pokud malý sedan tak pro mě co do vzhledu vede fiat linea...ten je asi nejpovedenější
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2011 08:03
Morální přístup Škody
Zajímavé jsou prvky výbavy v závislosti na preferencích trhu a jeho normativních požadavcích. El. stahování všech oken a loketní opěrka již v nejnižší výbavě, zatímco airgag řidiče a ABS až od dalšího stupně. Hlavně absence airbagu řidiče v nejnižší výbavě poukazuje na morálně pochybný přístup značky k zákazníkovi - člověku a jeho bezpečnosti na indickém trhu. Na západních trzích je ochrana života a zdraví nejvyšší prioritou, zde ani 7 airbagů a 1000 dalších besip fičur není dost. Když to ovšem zákon nevyžaduje, jde ochrana těchto hodnot stranou.
Rozbalit vlákno
4
9. 11. 2011 09:03
Re: Morální přístup Škody
Myslím, že morálně pokleslý je tvůj přístup. Vnucovat ostatním svoje hodnoty. Třeba si nové a výrazně bezpečnější auto kupují Indové právě kvůli té loketní opěrce nebo el. ovládání zadních oken. Ty víš, co Ind chce?
9. 11. 2011 10:52
Re: Morální přístup Škody
Co komu vnucuji?, ochrana života a zdraví jako nejvyšší hodnota je imanentní západní civilizaci, bez ohledu na mé hodnoty. V ČR se tě snad nědko ptá, zda si vybereš větší bezpečnost nebo vyšší komfort? Opravdu neznám žebříček hodnot v Indii, nicméně jsem se pozastavil nad jeho změnou v závislosti na normativním prostředí v případě západního výrobce. Jinak bych doporučil meditovat a více sóji, popř. antidepresiva a mokré obklady, to tě zklidní
9. 11. 2011 13:24
Re: Morální přístup Škody
Kia Sportage na našem trhu - v základu není ESP a má 2 airbagy. Je to morálně pokleslá nabídka, když jsou v základu litá kola? Myslím že ne. Až to lidé nebudou kupovat, asi se struktura výbavy změní.

Navíc představa, že se instalací airbagů ochrání život, je zcestná. Bylo to prokázáno u bezpečnostních pásů, přileb a všech podobných věcí, které dovolují posunovat riziko o něco dál. Lidé pouze upraví své chování a začnou jezdit rychleji. To není kec z hospody, to je prostě fakt ;-)
Avatar - Ronault.
9. 11. 2011 13:28
Re: Morální přístup Škody
Neodkazuj tady ně nějakou morálnost, tohle je volný trh. Žiješ kde, v pohádce?

Ind chce mít auto vypadající jako drak hlava-tělo-ocas, proto frčí sedany, podobně jako v celé Asii, chce tam mít spoustu pseudoluxusních prvků a pak teprve možná bude řešit bezpečnost.

Navíc je jich tam miliarda, což je více než si můžou dovolit, takže klidně by místo předního lízátka mohl být křovinořez >:-[] >:D
Avatar - jazva
9. 11. 2011 12:25
OT: Čínske brzdy vo Fabii
[odkaz] poučné hlavne pre vrátnikov vyznávajúcich protektory, stáčanie km a rôzne iné "chuťovečky"... 8-s
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2011 14:40
Re: OT: Čínske brzdy vo Fabii
Nemala skoda oficialne vyrabat diely v cine? :-)
9. 11. 2011 12:52
Typicka skodovka
tento trend bude aj tu...VW sa o to postara,nebojte :-)
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2011 14:23
CESKI VODICI
a takychto ceskych debilov jazdi po nasich cestach mnoho (cest vynimkam)...
nie je dna, kedy si ho nejaky pepa s audi nefrci po D2ke 160kou a viac...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2011 11:54
Absolutní bomba
Nejhezčí co škodovka udělala :yes: Ať to sem koukaj dovést
Rozbalit vlákno
0