Novinky
i20=opel corsa
i30=mix vsetkeho(BMW1)
ix35 je jasna kuga s kinetickym dizajnom, inak moc pekne auto
i30=mix vsetkeho(BMW1)
ix35 je jasna kuga s kinetickym dizajnom, inak moc pekne auto
Nevím, ale mi to Kugu připomíná jenom z dálky a proti slunci 😄 Kuga se mi vyloženě nelíbí, ale tohle je prostě nádhera :yes:
Ako uz uvádzali viacerí, priemerne zrakovo disponovaný jedinec na ix35ke nemoze nevidiet podobu s Kugou. Kinetický ocucaný dizajn má zrejme viac obdivovatelov, ako sú tu ludia ochotní priznat, minimálne v Kórei. 😉 Mna skor zaujali slusné motory, celkom vysoké výkony na atmosféry. Dízle uz pomaly tradicne výkonné.
Osobne som dost zvedavý na presadenie sa hyundaiovho kona (equus) v EU. Dizajn je stále prílis aziatský (lexusoidný), kazdopádne motorizácie slusné, prvýkrát v EU osemvalec, to je nevyhnutnost. Na prvý pokus velmi dobré, ale asi bez reálych sancí v Eur´pe. V USA a Ázii ale asi zahraje lepsie, a tie císla sa budú rátat.
Celkove Hyundai potvrdzuje svoj nesmierny rastový potenciál a progres. Mozno tak, ako bolo pred pár rokmi neakceptovatelné, ze by mohol predstavovat reálnu konkurenciu euróskemu mainstreamu, mozno o pár rokov bude rúbat este vyssie.
Osobne som dost zvedavý na presadenie sa hyundaiovho kona (equus) v EU. Dizajn je stále prílis aziatský (lexusoidný), kazdopádne motorizácie slusné, prvýkrát v EU osemvalec, to je nevyhnutnost. Na prvý pokus velmi dobré, ale asi bez reálych sancí v Eur´pe. V USA a Ázii ale asi zahraje lepsie, a tie císla sa budú rátat.
Celkove Hyundai potvrdzuje svoj nesmierny rastový potenciál a progres. Mozno tak, ako bolo pred pár rokmi neakceptovatelné, ze by mohol predstavovat reálnu konkurenciu euróskemu mainstreamu, mozno o pár rokov bude rúbat este vyssie.
proc si kupovat kopii, kdyz muzu mit original ? Chapu, ze penize ten duvod hodne podpori, ale mit u baraku ix35 a kdyz soused bude mit nedejbuh Kugu ?
nastesti neresi, ani jednu znacku, ale ten kdo tohle dilema ma, tak mu nazavidim...asi bych pak taky radsi Kugu, zas "o tolik" bych priplatit nemusel
nastesti neresi, ani jednu znacku, ale ten kdo tohle dilema ma, tak mu nazavidim...asi bych pak taky radsi Kugu, zas "o tolik" bych priplatit nemusel
proc si kupovat kopii, kdyz muzu mit original ? Chapu, ze penize ten duvod hodne podpori, ale mit u baraku ix35 a kdyz soused bude mit nedejbuh Kugu ?
nastesti neresi, ani jednu znacku, ale ten kdo tohle dilema ma, tak mu nazavidim...asi bych pak taky radsi Kugu, zas "o tolik" bych priplatit nemusel
nastesti neresi, ani jednu znacku, ale ten kdo tohle dilema ma, tak mu nazavidim...asi bych pak taky radsi Kugu, zas "o tolik" bych priplatit nemusel
ix metro vypada zepredu zajimave ale s tim zadkem to prehnali, ale co, to je koncept 😄 ...ix35 nevypada zle...ale nejvic me stve ze ty nejhezci modely tu neprodavaj 😄
IX 35?Myslim že se jasně ukazuje jak Korea dělá kastle!Okouká je od známějších hráčů.IX 35 je až moc podobná současným Fordům.Prostě taková Kuga od Vetnamců.
Ix35 ma, ak sa nemylim, opat len projektorove halogeny a nie xenony. Resp. nevsimol som si na ziadnej snimke, zeby mal aj xenonove svetla.
Pokud by se někdo chtěl podívat na EQUUS na živo..jezdí v NOŠOVICÍCH (Mimochodem GENESIS sedan také.
Sjednotili už tvář. Mají paletu kvalitních dieslů. Chybí jim zatím turbobenzíny, jenže stejně kdo jezdí rychleji, tak jezdí za 9-10.
Chápu, že některým (hlavně starším ročníkům) se kinetický design nelíbí, ale mně připadají některý modely Fordu v pohodě (Kuga, Fiesta) a dle prodejů lidem asi taky. Jen se podívej na nástup prodejů Fiesty v Evropě a srovnej ho s Polem 😉 A až se lidem kinetický design přejí, tak přijdou s něčím novým. Což už je vlastně potvrzený, protože nový Mondeo už "kinetiku" obsahovat nebude.
Design "ocucaných bonbónů" se zcela jistě relativně brzy ohledí (jak sám přiznáváš) a je velká otázka jak rychle na to dokáže Ford zareagovat u všech modelů... Na druhou stranu tuto "populistickou" designovou strategii Fordu odnesou zase hlavně jejo zákazníci..., a to podstatně větší ztrátou image "předchozího" modelu a s tím spojenou ještě větší ztrátu hodnoty při následném prodeji těchto vozů...
Já jsem hlavně Fiestu uváděl proto, abych dokázal, že i kinetický design může zatím slavit úspěch.
Ta poslední věta je s prominutím blbost. Chceš snad říct, že třeba Focus II ST má menší image než ST I? Tomu snad nevěříš. Stejně se to dá použít např. u Fiesty nebo Mondea. A ta ztráta hodnoty se taky nekoná. Např. 4 letý STéčko má o něco málo větší cenu než 4 letý GTI, což teda překvapilo i mě.
Psal jsem: "... ztrátou image "předchozího" modelu..." a je snad Focus II ST předchůdce Focusu I ST...asi těžko!
Navíc řeč byla o chystaném nástupci Mondea, nikoli o Focusu, kterého se tento efekt zatím příliš netýká... Navíc Focus I byl na tom na svou dobu designově (mírně řečeno) velmi dobře a to co bylo u Fordu před ním, ale i potom na tom rozhodně lépe (na svou dobu) nebylo, ale ani není..., i když design Focusu II dopadl pořád nesrovnatelně lépe než u poslední Fiesty, Kugy, nebo Mondea...
A že jsi viděl 4letý FoST za víc peněz, než stejně starý GGTI...múže být, ale v podstatě nic to nedokazuje, jednak u ojetého auta rozhoduje o ceně např. také stav, počet ujetých km, výbava, ale i to kde se zrovna prodává.... Navíc to v tomto případě rozhodně není pravidlo, ale spíš vyjímmka potvrzující opačné "pravidlo"...
I tak pochybuju, že po nástupu Focusu III budou majitelé Focusu II na tom nějak biti. Ba naopak, image Focusu (zvláště u ST) s každým modelem roste 😉
U Mondea se toho taky nebojím. Když přišlo v roce 2001 předchozí Mondeo, tak oproti původnímu taky přineslo úplně jiný designový směr a vůbec mu to neuškodilo, ba naopak, byla to pecka. To samé se může stát s novým Mondeem.
Neboj, neporovnával jsem 1 kus, ale více a srovnatelný GTI (rok, kilometry, výbava) se prodává za nižší cenu než ST...navíc solidní ST pod 360 tis. neseženeš,kdežto u Golfa si můžeš vybírat.
Jinak ten tvůj příklad s přechodem předchozího Mondea na novou generaci je právě přesně to, o čem píšu... Jen při posledních dvou generačních výměnách Mondea, to vždy tvrdě odnesly jeho předchozí generace... Podívej se tředa na mobile.de (ale i jinde) za jak doslova směšné ceny tam koupíš Mondeo minulé generace i ve velmi slušném stavu... (a to i např. kombíky v dieselu) a srovnej ty ceny se stejně starým, vybaveným a jetým Passatem...to ti spadne brada!
A co se týče cen těch ojetých ST vs. GTI...jednak srovnávat r.v. 2005 je sporné, protože ST (představené na jaře 20005 v Ženevě) se začalo pomalu prodávat až od druhé poloviny roku 2005, proto jich je např. na mobile.de jen 11 kusů (r.v.2005), zatímco GTI se prodávalo už celý rok 2005 a těch je tam 239! kusů...
Rozptyl ceny tak je u ST(2005) 14-18 tis. euro u GTI(2005) 12-22 tis. euro, u r.v. 2006 je to už 91kusů ST s cenou 14-20 tis. a u GTI 139 kusů s cenou 13-25tis. euro, což tvé tvrzení v žádném případě nijak nepodporuje... A to šla už cena G5GTI logicky dolů po uvedení G6GTI, což ST nepochybně teprve čeká...
Ten rozdíl Mondeo X Passat je min. 1300 EUR (2006,diesel), to máš pravdu. Ale neřekl bych, že za ztrátou hodnoty je změna designu u Mondea, ale spíš kvalitou minulé generace. Zvlášť zpracování interiéru bylo mizerný. A taky generační obměnou, až příjde nový Passat, tak se ceny zas víc přiblíží.
Jaktože nepodporuje? Sám píšeš, že i ročník 2006 začíná u ST na 14 tis. a u GTI na 13 tis. eur. Větší rozptyl u GTI je samozřejmě dán větší volitelnou výbavou u GTI. Jistěže cena 5GTI šla dolů po uvedení 6. generace, to postihne každý model, ale i tak je pro Focus úspěch, že si drží svoji cenu na úrovni, resp. mírně nad než zakladatel všech Hothatchů GTI. Také proto jsem ho uvedl, abych dokázal, že některý modely Fordu si svoji cenu drží víc než dobře.
A nerozumím tvé argumentaci: "A taky generační obměnou, až příjde nový Passat, tak se ceny zas víc přiblíží."
Já srovnával cenu minulé generace Passatu a minulé generace Mondea, tedy asi tak pětiletá auta (r.v. 2004)...
Edit: Pokud sečtu ty rozdíly horních a spodních hranic ST a GTI toje 2+1+4+5=12 vydělím 4 a dostanu průměr 3tis (12:4=3)...tak mi (sice hodně zjednošeně) vychází průměrná cena stejně starého GTI o 3tis. vyšší než u ST...takže opravdu minimálně "nepodporuje"...
Porovnával jsem ročníky 2006, tudíž už novýho Passat, proto ta věta.
Na edit už radši nereaguju >😁