Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda 3 (2012): První jízdní dojmy

Nenápadný facelift Mazdy 3 vstoupil na český trh. Co je jinak a jak to celé funguje?
Zpět na článek
14. 11. 2011 11:43
14. 11. 2011 12:49
14. 11. 2011 13:18
14. 11. 2011 15:32
14. 11. 2011 16:30
14. 11. 2011 22:44
14. 11. 2011 20:40
14. 11. 2011 13:22
14. 11. 2011 17:27
16. 11. 2011 10:23
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2011 08:35
myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
ale co pomoze je novy motor ktory nahradi stary 77kw-tovy motor

urcite by som v pohode skor zobral mazdu s lepsim zakladnym motorom pred faceliftom ako mazdu po facelifte so starym slabym motorom. 111kw je uz moc skutocne tam chyba zlaty stred a kto chce silnejsi motor musi ist cenovo aj vykonovo az kdesi do nebies.

tento facelift na predajnosti nepomoze, chce to nejaky slusny novy motor ;-) ktory by tahal predaje mazdy 3
Rozbalit vlákno
8
14. 11. 2011 09:00
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
Ty uz BYS tady toho zobral (nemelo tam byt "žobral"?) tolik, ze by ti na hlavni mohli udelat tvou vlastni tabulku prodejnosti.

Nicmene musim souhlasit - ta nabidka motoru a jejich kombinace s vybavami je tragicka. A nejen u Mazdy, pokud se nepletu, podobne to ma i Honda...
Jsem zvedavy, jestli japonci turboeru preziji, nebo se prizpusobi - zatim to vypada, ze chteji prezit.

Co se tyka faceliftu, tak nic moc, ta vysmata drzka mazde zustala a obecne je jeji vzhled asi jejim nejvetsim prokletim.
Avatar - 3_diamanty
14. 11. 2011 09:13
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
honda je na tom este horsie to je fakt ;-)

to ale nemoze byt vyhovorkou mazdy, ich situacia nie je taka ruzova ze si mozu dovolit takto si nicit predaje tak skutocne neviem co tym sleduju v mazde aj honde s tymi motormi
14. 11. 2011 10:33
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
Osobně si myslím, že problém není ve vzhledu, ale cílové skupině .... Mazda 3 nabízí, podle mého názoru, nejzábavnější jízdu - střihat s ní zatáčky je zážitek ... ale kdo dneska hledá auto v nižší střední, které je radost řídit a vypadá normálně .... motor 1,6 benzín je OK, ale ne pro takhle povedený podvozek .... takže s 2,0 to bude už někde okolo 450 a tam už se dá vymyslet už i něco dalšího, možná trochu zajímavějšího .....
14. 11. 2011 11:17
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
Tezistem prodeju v teto tride je umirnene vybaveny model se zakladnim motorem 1.4, nebo 1.6. Dvoulitr je zcela na okraji zajmu - minimalne tedy v Evrope. To same v dieselech, tam bude bodovat ta 1.6 s nejakou mirnejsi vybavou. Dvadvojku si nekdo koupi jen naprosto vyjimecne.

Takze pokud chce Mazda uspech - nerad to rikam - musi to udelat jako korejci. Motor 1,4 s cenou "uz od" a dale 1,6, k tomu naftak 1,6 ve dvou vykonovych verzich. Dvoulitr vypustit a MPS zvbavit toho priblbleho usmevu.

Jinak prave MPS je za svou cenu docela "vyhodna koupe".
Avatar - jazva
14. 11. 2011 10:50
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
Zase nakupuješ? >:D
Avatar - Andromeda
14. 11. 2011 16:07
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
A pak že reforma nefunguje, ... a lidi nemají peníze >:-[]
Avatar - Ondore
14. 11. 2011 16:48
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
;-) :yes:
Avatar - Andromeda
14. 11. 2011 18:00
Re: myslim ze tento facelift mazde moc nepomoze
Rád tě zřím ;-) ...
14. 11. 2011 10:34
PRÉMIOVÁ BARVA
.... já už se z toho fakt picnu, "prémiová barva" >:D >:D >:D

Nemůžu si pomoct, ale já když si v článku takový blábol přečtu (a je jedno, že je v textu kurzívou), tak nemám chuť číst dál, protože si připadám, že čtu prospekt od nějakého marketingového packala a ne pojednání o novém autě.... :no:

To vám ti dovozci platí za to, když v jejich článku slovo "prémie" použijete? :*) Poslední dobou se to tady objevuje v čím dál absurdnějších souvislostech....

Jinak abychom byli konkrétní, k té "hnědce" na Mazdě:
1) podobnou barvu (+/-) má na autech VW, Peugeor (508), trošku jiný odstín měl třeba před pár rokama Fiat a nebo ho teď má Ford (moonlight sky)
2) ikdyby se používala jen na prémiových autech, to z ní samotné ještě žádnou prémiovou barvu nedělá. Když už připustím tomuto absurdnímu označení právo na život, tak možná bych jako "prémiovou barvu" označil třeba barvu 8C od Alfy, která je "prémiová" tím, že má ten lak víc vrstev nebo co (a jiné automobilky mají určitě podobné barvy, které se prostě liší REÁLNOU kvalitou....).

Nevím..... fakt bych si tady nerad připadal jako idi*t, kterému automobilky prostřednictvím "novinářů" servírují svoje marketingové blitky....

Sorry, neberte to osobně ;-)
PS: u té barvy stačilo napsat "módní".....
PSS: nedávno jsem viděl v obchodě prací práše, který o sobě taky hlásal, že je prémiový >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 11. 2011 10:44
Re: PRÉMIOVÁ BARVA
Proto je to kurzívou, protože je to exresivní výraz, navíc opravdu převzatý z katalogu. Mazda tomu říká prémiová barva, tak proč to zamlčovat :-)
14. 11. 2011 10:54
Re: PRÉMIOVÁ BARVA
Já bych to zamlčoval proto, protože to žádná prémiová barva NENÍ. Je to obyčejná metalíza, kterou má kdekdo i v mainstreamu....

VW tu vaši prémii dává i na dodávky >:D [odkaz]

Peugeot: [odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 11. 2011 11:03
Re: PRÉMIOVÁ BARVA
V tom se s vámi přít nebudu. Prohlášení lidí z automobilky není nosnou kostrou našich článků (jak se tomu někdy stává u některých konkurenčních webů). Tady se jedná jen o jeden slovní obrat, který mě osobně zaujal jednak obecnou souvislostí s tímto autem a jednak osobní vzpomínkou na autosalon ve Frakfurtu 2009, kdy byla skoro všechna vystavovaná Audi v této barvě.
14. 11. 2011 11:07
Re: PRÉMIOVÁ BARVA
OK.... tím to asi uzavřeme....
Každopádně od Frankfurtu 2009 na poli barev evidentně uběhlo hodně vody, když tu prémii už na sebe oblíká i VW Caddy :-)
Avatar - GM.rja
15. 11. 2011 17:59
Re: PRÉMIOVÁ BARVA
Tak tomu se směju - ha-ha-ha >:D
V každém článku s produktem volk-ss-wagenů máte uvedeno připomenutí na jejich zbožné přání stát se světovou jedničkou, dokonce jste tomu věnovali samostatný článek. Zkuste si to po sobě přečíst, protože to vypadá, že levá ruka neví, co dělá pravá...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 11. 2011 10:48
Re: PRÉMIOVÁ BARVA
Jinak ta barva z Alfy 8C prémiovou zcela jistě je, dokonce bych řekl doslova luxusní - platí se za krásu a exklusivitu, a to z racionálního pohledu dosti nesmyslná cena. Nabízí se totiž i na 159, stojí 45 tisíc korun navíc a prý je lak dokonce tenčí než běžný u 159 (to je ale nezaručená informace)
Avatar - iudex
14. 11. 2011 11:43
Typický Japonec
Mám slabosť pre japonské autá - ale len platonickú. Pri každej kúpe auta nejaký vojde teoreticky do výberu, predsalen povestná spoľahlivosť je silná mantra. V praxi to ale vždy zlyhá. Konkrétne trojka: Prečo ma nútia vybrať si len z dvoch benzínov? Pritom ten druhý je už (cenovo, objemovo) mimo misy? Prečo je jedna šestka taká slabá? Prečo dvojliter so 111 kW nedá stovku pod desať, ale zrýchľuje porovnateľne s Golfom 1,2TSI? Prečo stojí toľko, čo spomínaný etalón Golf? Čo sa vlastne pri facelifte zmenilo? Má lepšie jazdné vlastnosti, ako Focus? Má viac priestoru, ako 308? Môžem si ju dovybaviť podľa želania? A hlavne bude sa so mnou díler baviť o zľave?
Skrátka M3 ako typický Japonec zlyháva pri predajoch v Európe, pretože nedokáže ponúknuť viac, ako Európania, alebo aspoň toľko isto, ale za lepšiu cenu (ako Kórejci). Možno robí všetko dobre, ale nič vynikajúco a to si môže v Európe dovoliť iba Golf. Takto to beriem iba ako čakanie na Skyactiv, ktorá technológia môže poskytnúť Mazde podstatný argument a náskok oproti konkurencii.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - jazva
14. 11. 2011 12:19
Re: Typický Japonec
v podstate :yes: . Neviem podľa čoho si vyberajú predajcov, ale je to aspoň v BA hrúza a des. V Mitsu si ma ani po pol hodine nikto nevšímal a to bol Lancer horúci kandidát, Mazda to isté len v ružovom. Hlavne že mi už dva roky posielajú novinky mailom... Mikona so Subaru a Suzuki, to je kapitola sama o sebe - asi to majú len ako práčku na prachy. Zostala Honda a tá bola najhoršia - tam ani predajca nebol... 8-s Potom sa netreba čudovať, že majú pri tej ponuke a predajcoch také predaje ako majú.
Avatar - iudex
14. 11. 2011 12:31
Re: Typický Japonec
Ja to žiaľ tak. Niekedy mi pripadá, že ani nechcú predávať a ich biednu situáciu na trhu zlepšiť. 8-s
14. 11. 2011 19:20
Re: Typický Japonec
Pekny text-krasne vystizny a pritom strucny. Ako keby si cital moje myslienky! Az na to, ze ja by som necakal len na ten Skyaktiv ale aj na odstranenie toho strasneho usmevu.
14. 11. 2011 12:49
Mazda 3 Wagon
Velká škoda, že se nevyrábí Mazda 3 v kombíku, dle mého názoru by to bylo z jedno z nejlepších aut v nižší střední s bezkonkurenční kvalitou a spolehlivostí...

Jedinou vážnou slabinou jsou benzinové motory, 1,6 77 kW je slabý, vhodný tak max. do města a 2,0 111 kW je sice dynamikou víc než dostatečný, /i když na turbo motory od konkurence nemá/, ale zato s vyšší spotřebou... Chybí optimální varianta v podobě 1,8 benzín atmo nebo menšího 1,6 či 1,4 turbo motoru.
Rozbalit vlákno
11
14. 11. 2011 13:10
Re: Mazda 3 Wagon
jo jo, mít to víc karosářských variant, lepší motory, nebejt to drahý a mít to víc možností konfigurace, máme tady hotovou legendu :yes:
14. 11. 2011 13:18
Re: Mazda 3 Wagon
tak tak...
Avatar - KANKUNEN
14. 11. 2011 13:23
Re: Mazda 3 Wagon
Navíc japonské kombi by nemělo japonskou konkurenci a mohlo by se mu dařit. Taky je nutné přepsat papíry, všichni víme, že mazdí motory jedou líp než to vypadá na papíře. GTI to nazývá japončí umanutost - japonci na truc nenabízí to co chce evropský trh.
14. 11. 2011 17:59
Re: Mazda 3 Wagon
Pro někoho umanutost, pro někoho výhoda. Nejsem si tak úplně jistý, jestli je přeplňování jasná výhoda. Ano, má své výhody, ale i negativa, (potenciálně vyšší servisní náklady), atd. Evropské automobilky si prostě usnadňují cestu, musí zplnit nějaké emisní limity, tak tam "šoupnou" turbo, kterým se mimoděk i zvýší výkon je to. Ono je totiž složitější "vyhnat" výkon z atmosféry, než motor "nadopovat" turbem. Co mi tak trochu vadí, že u "trojky" Mazda nenabízí prostřední motorizaci. 1,6 je slabá, (navíc automat je jen 4 gear), 2.0 je zase "zbytečně" silná. Chtělo by to prostřední motorizaci (např. 1.8), kterou mj. Mazda nabízí pro MX-5, takové motorizace by se podle mně prodalo nejvíc.
14. 11. 2011 15:32
Re: Mazda 3 Wagon
myslim že motor nebude hlavní problém, myslim že to má osvědčenou 16 tak si ji tam drží a neexperimentuje, horší je to s prostorem, mám 180cm a když se chci vepředu trochu natáhnout zarazim sedačku až dozadu a přitom bych jel klidně ještě dál a za mě si už nikdo nesedne na 4 a půl metrový auto je to prostorný do dýlky jako maly clio 2. Jinak je to snad nejhezčí auto :no: :yes:
14. 11. 2011 16:30
Re: Mazda 3 Wagon
Souhlasím, Mazda 3 má prostě charisma, což se např. o nové produkci Škody rozhodně říct nedá...
Avatar - white label
14. 11. 2011 19:02
Re: Mazda 3 Wagon
To je jako napsat o nějaké ženě, že má jen tři chybičky (Ma3 jich má podle tebe ještě víc), a kdyby měla jen jinou povahu, postavu a obličej, byla by naprosto dokonalá.
:-O :*) >:-[]
14. 11. 2011 22:44
Re: Mazda 3 Wagon
>:D :yes:
14. 11. 2011 20:54
Re: Mazda 3 Wagon
1.6 je za 299.000 drahá? Neřekl bych. Poměr cena/výbava je dobrý, dynamika sice bude průměrná, ale to je nemoc základních motorů většiny automobilek.
14. 11. 2011 20:40
Re: Mazda 3 Wagon
Ja som spocatku tiez tak nadseny z turbomotorov a potom pride realna spotreba rovnaka alebo o nieco vyssia ako u atmosfer, len s viac poruchovymi dielmi a za viac penazi. Napr. testy spotreby na tipcars.
14. 11. 2011 13:22
videotest:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
14. 11. 2011 17:27
PRÉMIOVÁ HNĚDKA
No, a máš to, sám vidíš, jak je to jednoduché, když potřebuješ auto dostat z mainstreamu do prémie. Prémiová barva... 8-s >:D Zde bych tedy rozhodně nekritizoval redakci za užití tohoto termínu, zejména, když jde o přenesenou informaci doslova od pramene, z letáku výrobce.

Nevím tedy, jak k tomuhle majstrštyku přijdou barvoslepí kovbojové, ale u mně by tohle - [odkaz] nedokázalo zvrátit antipatie, ani kdyby to mělo barvu z ryzího zlata. Poté, co se výrazově umravnil Peugeot, převzala mazda 3 žezlo krále quasimodo-předků.

BRAVO - [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - GM.rja
14. 11. 2011 20:01
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
No teda, dávat sem odkaz (ten poslední) na takový bezpohlavní humus, že se nestydíš Hujere ... >:D
14. 11. 2011 20:58
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Jenom tápu, která generace toho zuppamejnštrýmu to je, hádám, že to je ta předpřed poslední verze z 90. let, kdy frčela stříbrná metla... >:-[]
14. 11. 2011 21:15
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Je to ta současná, imho 6.
14. 11. 2011 22:01
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Zas porovnavas bezvyznamny cvak,navyse zle odfoteny, s katalogovou fotkou vole! :-) Na druhu stranu,napisat tomuto ludovemu vozítku bravo na dizajn...uf! (to by ani sami vyrobcovia necakali)
daj si to vedla aspon tejto!
[odkaz]
14. 11. 2011 22:31
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
>:-[] >:-[] Boha jeho, len ta trůba... >:-[] >:-[]
14. 11. 2011 22:34
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
jj na tejto fotke vyzera ten tvoj jak UP! o pol metra vacsi...

[odkaz] >:-[] >:D
14. 11. 2011 22:38
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Tedy dovolit si srovnávat absolutně dokonalou karoserii Golfu se zcela podprůměrnou vizáží mazdy... dokonce estetiku trojky upřednostnit, neuvěřitelné, je vidět, že lidská slepota nezná opravdu mezí... 8-s :-!
14. 11. 2011 22:51
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
podla mna vieš prd o estetike...ale aspon nemam tu potrebu presviedcat o tom,co sa paci mne, nasilu aj ostatných :-)
14. 11. 2011 22:59
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Nezlob se, ale tady taháš za hodně krátký konec. Všechno můžeš diskutovat, Mégana, Astru, 308, C4, aurise, ale tohle? [odkaz]
14. 11. 2011 23:07
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
to je relativne,nikde som navyse nepovedal,ze to je moje dream auto,len som ti chcel ukazat,ze ked porovnavas,nedavaj nepodarene fotky redakcie,fotene na siroko a pod zlym uhlom a dal som pohlad,ktory rozhodne viacej svedci tomu autu...ty si ho takisto peclivo vyberal pre svoj golf. i ked je to auto z vonka hrozne... >:-[]
14. 11. 2011 23:11
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Nemám žádného svojho Golfa, jen vím, které auto vypadá, a které nevypadá. Mohl jsem sem dát třeba i tu Astru, nebo toho mégana, v konfrontaci to je v podstatě jedno. Všechny zmíněné modely jsou o vesmír jinde... [odkaz]
14. 11. 2011 23:21
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
všetky tvoje odkazy,vratane mazdy,golfu ci astry...su naprd=špatné :-) ja nevnimam auto len ako cast = predna maska...ale ako celok.
14. 11. 2011 23:25
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Potom tohle [odkaz] vnímáš jak? Co přední blatník? Co ten brajgl kolem světel? Co ten "přetěžký" nárazník?

Auto má vypadat takhle - [odkaz] říká se tomu - čistá práce... :yes:
14. 11. 2011 23:40
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
čistá pre teba,nudná,opotrebovaná a bez emocii pre mna...tak isto je to aj s obrazmi,fotkami aj hudbou :-)
Tu mazdu nerieš,resp ten zadok je hrozny tiež :-)
15. 11. 2011 18:30
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Naozaj to vyzera ako poriadne "pretiahnuty" UP >:D
14. 11. 2011 22:46
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Njn, zase tvuj trapas porovnavat "amaterskou" fotku s promofotkami, je to ubohe a ty to vis, odpust si to
Avatar - white label
14. 11. 2011 23:00
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
...na druhou stranu zase porovnával pouze běžný model Golfu s vrcholnou verzí Ma3 MPS, vedle současného Golfu GTI/R by ta Ma3 MPS vypadala trošku jako přerostlý, infantilně vysmátý, jezevčík ... :-) ;-)

P.S. Design Ma3 MPS vnímám spíš jako větší rodinný (možný pouze jako 5dv.) hb, "znásilněný" na hh.
14. 11. 2011 23:17
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Mně zase přijde jemně trapné přesvědčovat o designové "nadřazenosti" Golfu. I mně je Golf designově bližší, nicméně v porovnání běžných verzí, bude Mazda mít lepší jízdní projev, zatímco Golf je celkově dotaženější. Že vám ten "vysmátý smajlík" nevadí třeba u 208, kde (alespoň na mně) působí stejně, jako u MPS. "Ostré" verze nehodnotím, GTI a MPS budou mít jízdní vlastnosti velmi vyrovnané, R má zase k dobru 4x4, tam by MPS ztrácela.
Avatar - white label
14. 11. 2011 23:23
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Tak to už jsi od designu docela odběhl...
Jak víš, co mi nevadí/vadí zrovna u designu 208čky? :-)
15. 11. 2011 00:03
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Pokud vím, nepsal jsem co komu na tom kterém designu vadí nebo nevadí, psal jsem o tom, že 208 má řešení přídě velmi podobné tomu jak to má MPS, ale Mazda je (min. dle standardů GTIho) zrůdnost nejhrubšího kalibru, ale 208 je přece evropský sub-kompakt, tak ho hodnoťme jinak-)
15. 11. 2011 09:32
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
no to mi je obhajoba...
14. 11. 2011 23:01
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
[odkaz] >:D [odkaz] >:-[] [odkaz] >:-[] >:-[] :no:

P.S. [odkaz] 8-s 8-s >:-[]
15. 11. 2011 08:21
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Tak priklad z praxe:

Sel jsem s kolegou na nakup noveho auta. Po Octavii I RS se rozhodl pro HH. Takze nakonec Golf GTI nebo Mazda 3 MPS? Mazda za PODSTATNE nizzsi cenu v podstate v plne palbe - navi, xenony, airbagy, vyhrivane predni sklo, bla bla bla a k tomu o vic nez PADESAT koni vyssi vykon.Stejne vybaveny Golf VI GTI by vysel o priblizne dve kila draz a to by porad mel "jen" 211 koni... Nemel zkratka sanci.
Magdu jsme videli a malem utekli... Pak jsme ji projeli a interier je v poradku (az na drobnosti) a jizda na jednicku s hvezdickou. Jenze po vystoupeni bylo jasno. Vybava - nevybava, kone - nekone, takova hruza mi pred barakem stat proste nesmi - prohlasil kamos a sli jsme pryc. Magda tam u prodejce stoji dodnes (je to uz pres 3 mesice).
Nakonec objevil nejakou nahodou Focuse ST, snad posledniho, co se nabizel jako novy a vzal ho vsemi deseti. Proti Golfu ho potesilo to vyhrivane predni sklo (kazdy holt nema garaz) a paradni zvuk petivalce.

[odkaz]
15. 11. 2011 09:16
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
:yes:
15. 11. 2011 09:32
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
infantilne pako...davat sem nepodarene fotky a porovnavat ich s katalogovymi fotkami..
tebe to mysli :yes:
ale ked sa uz inak neda obhajit sed golfa, tak aspon slaboduchy pokus pre ludi co ti na to skocia...
gti spamataj sa :no:
15. 11. 2011 12:04
Re: PRÉMIOVÁ HNĚDKA
Aspon ze ses hned prvnimi slovy predstavil.

Takze nejprve ti vadi fotky od ruky delane redakci a chces fotky z katalogu.
Kdyz jsou tu fotky z katalogu, tak je jeste rozdelis na podarene nepodarene...

Koukam, ze to mysli hlavne tobe - zkus si jednoduse priznat, ze nepodarena neni ta fotka, ale design toho auta.

A klidne se pritom podivej treba sem:

[odkaz]

...to je uplna galerie japoncikovskeho naivismu.
Avatar - switch.man
16. 11. 2011 10:23
323F BG, BA
..to byly poslední "Magdy" který se mi líbily. BG jsem měl 3 roky a bylo to zatím nejzábavnější auto, se kterým jsem kdy jezdil. A relativně i praktický , tuším že i s pozinkem. Motor nezničitelný, pouštěl jsem ji při 300tis a dodnes na ni s láskou vzpomínám.. po BA už mne Mazda vůbec neláká.. škoda.. mohli by opět najít to "své kouzlo". Magdám zdar, BéGéčkám zvlášťě.
Rozbalit vlákno
0