Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
.... já už se z toho fakt picnu, "prémiová barva" >😁 >😁 >😁
Nemůžu si pomoct, ale já když si v článku takový blábol přečtu (a je jedno, že je v textu kurzívou), tak nemám chuť číst dál, protože si připadám, že čtu prospekt od nějakého marketingového packala a ne pojednání o novém autě.... :no😒br />
To vám ti dovozci platí za to, když v jejich článku slovo "prémie" použijete? :😉 Poslední dobou se to tady objevuje v čím dál absurdnějších souvislostech....
Jinak abychom byli konkrétní, k té "hnědce" na Mazdě😒br /> 1) podobnou barvu (+/-) má na autech VW, Peugeor (50😄, trošku jiný odstín měl třeba před pár rokama Fiat a nebo ho teď má Ford (moonlight sky)
2) ikdyby se používala jen na prémiových autech, to z ní samotné ještě žádnou prémiovou barvu nedělá. Když už připustím tomuto absurdnímu označení právo na život, tak možná bych jako "prémiovou barvu" označil třeba barvu 8C od Alfy, která je "prémiová" tím, že má ten lak víc vrstev nebo co (a jiné automobilky mají určitě podobné barvy, které se prostě liší REÁLNOU kvalitou....).
Nevím..... fakt bych si tady nerad připadal jako idi*t, kterému automobilky prostřednictvím "novinářů" servírují svoje marketingové blitky....
Sorry, neberte to osobně 😉
PS: u té barvy stačilo napsat "módní".....
PSS: nedávno jsem viděl v obchodě prací práše, který o sobě taky hlásal, že je prémiový >😁
Nemůžu si pomoct, ale já když si v článku takový blábol přečtu (a je jedno, že je v textu kurzívou), tak nemám chuť číst dál, protože si připadám, že čtu prospekt od nějakého marketingového packala a ne pojednání o novém autě.... :no😒br />
To vám ti dovozci platí za to, když v jejich článku slovo "prémie" použijete? :😉 Poslední dobou se to tady objevuje v čím dál absurdnějších souvislostech....
Jinak abychom byli konkrétní, k té "hnědce" na Mazdě😒br /> 1) podobnou barvu (+/-) má na autech VW, Peugeor (50😄, trošku jiný odstín měl třeba před pár rokama Fiat a nebo ho teď má Ford (moonlight sky)
2) ikdyby se používala jen na prémiových autech, to z ní samotné ještě žádnou prémiovou barvu nedělá. Když už připustím tomuto absurdnímu označení právo na život, tak možná bych jako "prémiovou barvu" označil třeba barvu 8C od Alfy, která je "prémiová" tím, že má ten lak víc vrstev nebo co (a jiné automobilky mají určitě podobné barvy, které se prostě liší REÁLNOU kvalitou....).
Nevím..... fakt bych si tady nerad připadal jako idi*t, kterému automobilky prostřednictvím "novinářů" servírují svoje marketingové blitky....
Sorry, neberte to osobně 😉
PS: u té barvy stačilo napsat "módní".....
PSS: nedávno jsem viděl v obchodě prací práše, který o sobě taky hlásal, že je prémiový >😁
Proto je to kurzívou, protože je to exresivní výraz, navíc opravdu převzatý z katalogu. Mazda tomu říká prémiová barva, tak proč to zamlčovat 😄
Já bych to zamlčoval proto, protože to žádná prémiová barva NENÍ. Je to obyčejná metalíza, kterou má kdekdo i v mainstreamu....
VW tu vaši prémii dává i na dodávky >😁 [odkaz]
Peugeot: [odkaz]
VW tu vaši prémii dává i na dodávky >😁 [odkaz]
Peugeot: [odkaz]
V tom se s vámi přít nebudu. Prohlášení lidí z automobilky není nosnou kostrou našich článků (jak se tomu někdy stává u některých konkurenčních webů). Tady se jedná jen o jeden slovní obrat, který mě osobně zaujal jednak obecnou souvislostí s tímto autem a jednak osobní vzpomínkou na autosalon ve Frakfurtu 2009, kdy byla skoro všechna vystavovaná Audi v této barvě.
OK.... tím to asi uzavřeme....
Každopádně od Frankfurtu 2009 na poli barev evidentně uběhlo hodně vody, když tu prémii už na sebe oblíká i VW Caddy 😄
Každopádně od Frankfurtu 2009 na poli barev evidentně uběhlo hodně vody, když tu prémii už na sebe oblíká i VW Caddy 😄
Tak tomu se směju - ha-ha-ha >😁
V každém článku s produktem volk-ss-wagenů máte uvedeno připomenutí na jejich zbožné přání stát se světovou jedničkou, dokonce jste tomu věnovali samostatný článek. Zkuste si to po sobě přečíst, protože to vypadá, že levá ruka neví, co dělá pravá...
V každém článku s produktem volk-ss-wagenů máte uvedeno připomenutí na jejich zbožné přání stát se světovou jedničkou, dokonce jste tomu věnovali samostatný článek. Zkuste si to po sobě přečíst, protože to vypadá, že levá ruka neví, co dělá pravá...
Jinak ta barva z Alfy 8C prémiovou zcela jistě je, dokonce bych řekl doslova luxusní - platí se za krásu a exklusivitu, a to z racionálního pohledu dosti nesmyslná cena. Nabízí se totiž i na 159, stojí 45 tisíc korun navíc a prý je lak dokonce tenčí než běžný u 159 (to je ale nezaručená informace)
iudex
Mám slabosť pre japonské autá - ale len platonickú. Pri každej kúpe auta nejaký vojde teoreticky do výberu, predsalen povestná spoľahlivosť je silná mantra. V praxi to ale vždy zlyhá. Konkrétne trojka: Prečo ma nútia vybrať si len z dvoch benzínov? Pritom ten druhý je už (cenovo, objemovo) mimo misy? Prečo je jedna šestka taká slabá? Prečo dvojliter so 111 kW nedá stovku pod desať, ale zrýchľuje porovnateľne s Golfom 1,2TSI? Prečo stojí toľko, čo spomínaný etalón Golf? Čo sa vlastne pri facelifte zmenilo? Má lepšie jazdné vlastnosti, ako Focus? Má viac priestoru, ako 308? Môžem si ju dovybaviť podľa želania? A hlavne bude sa so mnou díler baviť o zľave?
Skrátka M3 ako typický Japonec zlyháva pri predajoch v Európe, pretože nedokáže ponúknuť viac, ako Európania, alebo aspoň toľko isto, ale za lepšiu cenu (ako Kórejci). Možno robí všetko dobre, ale nič vynikajúco a to si môže v Európe dovoliť iba Golf. Takto to beriem iba ako čakanie na Skyactiv, ktorá technológia môže poskytnúť Mazde podstatný argument a náskok oproti konkurencii.
Skrátka M3 ako typický Japonec zlyháva pri predajoch v Európe, pretože nedokáže ponúknuť viac, ako Európania, alebo aspoň toľko isto, ale za lepšiu cenu (ako Kórejci). Možno robí všetko dobre, ale nič vynikajúco a to si môže v Európe dovoliť iba Golf. Takto to beriem iba ako čakanie na Skyactiv, ktorá technológia môže poskytnúť Mazde podstatný argument a náskok oproti konkurencii.
v podstate :yes: . Neviem podľa čoho si vyberajú predajcov, ale je to aspoň v BA hrúza a des. V Mitsu si ma ani po pol hodine nikto nevšímal a to bol Lancer horúci kandidát, Mazda to isté len v ružovom. Hlavne že mi už dva roky posielajú novinky mailom... Mikona so Subaru a Suzuki, to je kapitola sama o sebe - asi to majú len ako práčku na prachy. Zostala Honda a tá bola najhoršia - tam ani predajca nebol... 8-s Potom sa netreba čudovať, že majú pri tej ponuke a predajcoch také predaje ako majú.
Ja to žiaľ tak. Niekedy mi pripadá, že ani nechcú predávať a ich biednu situáciu na trhu zlepšiť. 8-s
Pekny text-krasne vystizny a pritom strucny. Ako keby si cital moje myslienky! Az na to, ze ja by som necakal len na ten Skyaktiv ale aj na odstranenie toho strasneho usmevu.
jeje
Velká škoda, že se nevyrábí Mazda 3 v kombíku, dle mého názoru by to bylo z jedno z nejlepších aut v nižší střední s bezkonkurenční kvalitou a spolehlivostí...
Jedinou vážnou slabinou jsou benzinové motory, 1,6 77 kW je slabý, vhodný tak max. do města a 2,0 111 kW je sice dynamikou víc než dostatečný, /i když na turbo motory od konkurence nemá/, ale zato s vyšší spotřebou... Chybí optimální varianta v podobě 1,8 benzín atmo nebo menšího 1,6 či 1,4 turbo motoru.
Jedinou vážnou slabinou jsou benzinové motory, 1,6 77 kW je slabý, vhodný tak max. do města a 2,0 111 kW je sice dynamikou víc než dostatečný, /i když na turbo motory od konkurence nemá/, ale zato s vyšší spotřebou... Chybí optimální varianta v podobě 1,8 benzín atmo nebo menšího 1,6 či 1,4 turbo motoru.
jo jo, mít to víc karosářských variant, lepší motory, nebejt to drahý a mít to víc možností konfigurace, máme tady hotovou legendu :yes:
Navíc japonské kombi by nemělo japonskou konkurenci a mohlo by se mu dařit. Taky je nutné přepsat papíry, všichni víme, že mazdí motory jedou líp než to vypadá na papíře. GTI to nazývá japončí umanutost - japonci na truc nenabízí to co chce evropský trh.
Pro někoho umanutost, pro někoho výhoda. Nejsem si tak úplně jistý, jestli je přeplňování jasná výhoda. Ano, má své výhody, ale i negativa, (potenciálně vyšší servisní náklady), atd. Evropské automobilky si prostě usnadňují cestu, musí zplnit nějaké emisní limity, tak tam "šoupnou" turbo, kterým se mimoděk i zvýší výkon je to. Ono je totiž složitější "vyhnat" výkon z atmosféry, než motor "nadopovat" turbem. Co mi tak trochu vadí, že u "trojky" Mazda nenabízí prostřední motorizaci. 1,6 je slabá, (navíc automat je jen 4 gear), 2.0 je zase "zbytečně" silná. Chtělo by to prostřední motorizaci (např. 1.😄, kterou mj. Mazda nabízí pro MX-5, takové motorizace by se podle mně prodalo nejvíc.
myslim že motor nebude hlavní problém, myslim že to má osvědčenou 16 tak si ji tam drží a nee😜erimentuje, horší je to s prostorem, mám 180cm a když se chci vepředu trochu natáhnout zarazim sedačku až dozadu a přitom bych jel klidně ještě dál a za mě si už nikdo nesedne na 4 a půl metrový auto je to prostorný do dýlky jako maly clio 2. Jinak je to snad nejhezčí auto :no: :yes:
Souhlasím, Mazda 3 má prostě charisma, což se např. o nové produkci Škody rozhodně říct nedá...
To je jako napsat o nějaké ženě, že má jen tři chybičky (Ma3 jich má podle tebe ještě víc), a kdyby měla jen jinou povahu, postavu a obličej, byla by naprosto dokonalá.
😲 :😉 >😒]
😲 :😉 >😒]
1.6 je za 299.000 drahá? Neřekl bych. Poměr cena/výbava je dobrý, dynamika sice bude průměrná, ale to je nemoc základních motorů většiny automobilek.
Ja som spocatku tiez tak nadseny z turbomotorov a potom pride realna spotreba rovnaka alebo o nieco vyssia ako u atmosfer, len s viac poruchovymi dielmi a za viac penazi. Napr. testy spotreby na tipcars.
GTI
No, a máš to, sám vidíš, jak je to jednoduché, když potřebuješ auto dostat z mainstreamu do prémie. Prémiová barva... 8-s >😁 Zde bych tedy rozhodně nekritizoval redakci za užití tohoto termínu, zejména, když jde o přenesenou informaci doslova od pramene, z letáku výrobce.
Nevím tedy, jak k tomuhle majstrštyku přijdou barvoslepí kovbojové, ale u mně by tohle - [odkaz] nedokázalo zvrátit antipatie, ani kdyby to mělo barvu z ryzího zlata. Poté, co se výrazově umravnil Peugeot, převzala mazda 3 žezlo krále quasimodo-předků.
BRAVO - [odkaz] :yes:
Nevím tedy, jak k tomuhle majstrštyku přijdou barvoslepí kovbojové, ale u mně by tohle - [odkaz] nedokázalo zvrátit antipatie, ani kdyby to mělo barvu z ryzího zlata. Poté, co se výrazově umravnil Peugeot, převzala mazda 3 žezlo krále quasimodo-předků.
BRAVO - [odkaz] :yes:
No teda, dávat sem odkaz (ten poslední) na takový bezpohlavní humus, že se nestydíš Hujere ... >😁
Zas porovnavas bezvyznamny cvak,navyse zle odfoteny, s katalogovou fotkou vole! 😄 Na druhu stranu,napisat tomuto ludovemu vozítku bravo na dizajn...uf! (to by ani sami vyrobcovia necakali)
daj si to vedla aspon tejto!
[odkaz]
daj si to vedla aspon tejto!
[odkaz]
>😒] >😒] Boha jeho, len ta trůba... >😒] >😒]
jj na tejto fotke vyzera ten tvoj jak UP! o pol metra vacsi...
[odkaz] >😒] >😁
[odkaz] >😒] >😁
Tedy dovolit si srovnávat absolutně dokonalou karoserii Golfu se zcela podprůměrnou vizáží mazdy... dokonce estetiku trojky upřednostnit, neuvěřitelné, je vidět, že lidská slepota nezná opravdu mezí... 8-s :-!
podla mna vieš prd o estetike...ale aspon nemam tu potrebu presviedcat o tom,co sa paci mne, nasilu aj ostatných 😄
Nezlob se, ale tady taháš za hodně krátký konec. Všechno můžeš diskutovat, Mégana, Astru, 308, C4, aurise, ale tohle? [odkaz]
to je relativne,nikde som navyse nepovedal,ze to je moje dream auto,len som ti chcel ukazat,ze ked porovnavas,nedavaj nepodarene fotky redakcie,fotene na siroko a pod zlym uhlom a dal som pohlad,ktory rozhodne viacej svedci tomu autu...ty si ho takisto peclivo vyberal pre svoj golf. i ked je to auto z vonka hrozne... >😒]
Nemám žádného svojho Golfa, jen vím, které auto vypadá, a které nevypadá. Mohl jsem sem dát třeba i tu Astru, nebo toho mégana, v konfrontaci to je v podstatě jedno. Všechny zmíněné modely jsou o vesmír jinde... [odkaz]
všetky tvoje odkazy,vratane mazdy,golfu ci astry...su naprd=špatné 😄 ja nevnimam auto len ako cast = predna maska...ale ako celok.
Potom tohle [odkaz] vnímáš jak? Co přední blatník? Co ten brajgl kolem světel? Co ten "přetěžký" nárazník?
Auto má vypadat takhle - [odkaz] říká se tomu - čistá práce... :yes:
Auto má vypadat takhle - [odkaz] říká se tomu - čistá práce... :yes:
čistá pre teba,nudná,opotrebovaná a bez emocii pre mna...tak isto je to aj s obrazmi,fotkami aj hudbou 😄
Tu mazdu nerieš,resp ten zadok je hrozny tiež 😄
Tu mazdu nerieš,resp ten zadok je hrozny tiež 😄
Njn, zase tvuj trapas porovnavat "amaterskou" fotku s promofotkami, je to ubohe a ty to vis, odpust si to
...na druhou stranu zase porovnával pouze běžný model Golfu s vrcholnou verzí Ma3 MPS, vedle současného Golfu GTI/R by ta Ma3 MPS vypadala trošku jako přerostlý, infantilně vysmátý, jezevčík ... 😄 😉
P.S. Design Ma3 MPS vnímám spíš jako větší rodinný (možný pouze jako 5dv.) hb, "znásilněný" na hh.
P.S. Design Ma3 MPS vnímám spíš jako větší rodinný (možný pouze jako 5dv.) hb, "znásilněný" na hh.
Mně zase přijde jemně trapné přesvědčovat o designové "nadřazenosti" Golfu. I mně je Golf designově bližší, nicméně v porovnání běžných verzí, bude Mazda mít lepší jízdní projev, zatímco Golf je celkově dotaženější. Že vám ten "vysmátý smajlík" nevadí třeba u 208, kde (alespoň na mně) působí stejně, jako u MPS. "Ostré" verze nehodnotím, GTI a MPS budou mít jízdní vlastnosti velmi vyrovnané, R má zase k dobru 4x4, tam by MPS ztrácela.
Tak to už jsi od designu docela odběhl...
Jak víš, co mi nevadí/vadí zrovna u designu 208čky? 😄
Jak víš, co mi nevadí/vadí zrovna u designu 208čky? 😄
Pokud vím, nepsal jsem co komu na tom kterém designu vadí nebo nevadí, psal jsem o tom, že 208 má řešení přídě velmi podobné tomu jak to má MPS, ale Mazda je (min. dle standardů GTIho) zrůdnost nejhrubšího kalibru, ale 208 je přece evropský sub-kompakt, tak ho hodnoťme jinak-)
[odkaz] >😁 [odkaz] >😒] [odkaz] >😒] >😒] :no😒br />
P.S. [odkaz] 8-s 8-s >😒]
P.S. [odkaz] 8-s 8-s >😒]
Tak priklad z praxe😒br />
Sel jsem s kolegou na nakup noveho auta. Po Octavii I RS se rozhodl pro HH. Takze nakonec Golf GTI nebo Mazda 3 MPS? Mazda za PODSTATNE nizzsi cenu v podstate v plne palbe - navi, xenony, airbagy, vyhrivane predni sklo, bla bla bla a k tomu o vic nez PADESAT koni vyssi vykon.Stejne vybaveny Golf VI GTI by vysel o priblizne dve kila draz a to by porad mel "jen" 211 koni... Nemel zkratka sanci.
Magdu jsme videli a malem utekli... Pak jsme ji projeli a interier je v poradku (az na drobnosti) a jizda na jednicku s hvezdickou. Jenze po vystoupeni bylo jasno. Vybava - nevybava, kone - nekone, takova hruza mi pred barakem stat proste nesmi - prohlasil kamos a sli jsme pryc. Magda tam u prodejce stoji dodnes (je to uz pres 3 mesice).
Nakonec objevil nejakou nahodou Focuse ST, snad posledniho, co se nabizel jako novy a vzal ho vsemi deseti. Proti Golfu ho potesilo to vyhrivane predni sklo (kazdy holt nema garaz) a paradni zvuk petivalce.
[odkaz]
Sel jsem s kolegou na nakup noveho auta. Po Octavii I RS se rozhodl pro HH. Takze nakonec Golf GTI nebo Mazda 3 MPS? Mazda za PODSTATNE nizzsi cenu v podstate v plne palbe - navi, xenony, airbagy, vyhrivane predni sklo, bla bla bla a k tomu o vic nez PADESAT koni vyssi vykon.Stejne vybaveny Golf VI GTI by vysel o priblizne dve kila draz a to by porad mel "jen" 211 koni... Nemel zkratka sanci.
Magdu jsme videli a malem utekli... Pak jsme ji projeli a interier je v poradku (az na drobnosti) a jizda na jednicku s hvezdickou. Jenze po vystoupeni bylo jasno. Vybava - nevybava, kone - nekone, takova hruza mi pred barakem stat proste nesmi - prohlasil kamos a sli jsme pryc. Magda tam u prodejce stoji dodnes (je to uz pres 3 mesice).
Nakonec objevil nejakou nahodou Focuse ST, snad posledniho, co se nabizel jako novy a vzal ho vsemi deseti. Proti Golfu ho potesilo to vyhrivane predni sklo (kazdy holt nema garaz) a paradni zvuk petivalce.
[odkaz]
infantilne pako...davat sem nepodarene fotky a porovnavat ich s katalogovymi fotkami..
tebe to mysli :yes:
ale ked sa uz inak neda obhajit sed golfa, tak aspon slaboduchy pokus pre ludi co ti na to skocia...
gti spamataj sa :no:
tebe to mysli :yes:
ale ked sa uz inak neda obhajit sed golfa, tak aspon slaboduchy pokus pre ludi co ti na to skocia...
gti spamataj sa :no:
Aspon ze ses hned prvnimi slovy predstavil.
Takze nejprve ti vadi fotky od ruky delane redakci a chces fotky z katalogu.
Kdyz jsou tu fotky z katalogu, tak je jeste rozdelis na podarene nepodarene...
Koukam, ze to mysli hlavne tobe - zkus si jednoduse priznat, ze nepodarena neni ta fotka, ale design toho auta.
A klidne se pritom podivej treba sem😒br />
[odkaz]
...to je uplna galerie japoncikovskeho naivismu.
Takze nejprve ti vadi fotky od ruky delane redakci a chces fotky z katalogu.
Kdyz jsou tu fotky z katalogu, tak je jeste rozdelis na podarene nepodarene...
Koukam, ze to mysli hlavne tobe - zkus si jednoduse priznat, ze nepodarena neni ta fotka, ale design toho auta.
A klidne se pritom podivej treba sem😒br />
[odkaz]
...to je uplna galerie japoncikovskeho naivismu.
switch.man
..to byly poslední "Magdy" který se mi líbily. BG jsem měl 3 roky a bylo to zatím nejzábavnější auto, se kterým jsem kdy jezdil. A relativně i praktický , tuším že i s pozinkem. Motor nezničitelný, pouštěl jsem ji při 300tis a dodnes na ni s láskou vzpomínám.. po BA už mne Mazda vůbec neláká.. škoda.. mohli by opět najít to "své kouzlo". Magdám zdar, BéGéčkám zvlášťě.
urcite by som v pohode skor zobral mazdu s lepsim zakladnym motorom pred faceliftom ako mazdu po facelifte so starym slabym motorom. 111kw je uz moc skutocne tam chyba zlaty stred a kto chce silnejsi motor musi ist cenovo aj vykonovo az kdesi do nebies.
tento facelift na predajnosti nepomoze, chce to nejaky slusny novy motor 😉 ktory by tahal predaje mazdy 3
Nicmene musim souhlasit - ta nabidka motoru a jejich kombinace s vybavami je tragicka. A nejen u Mazdy, pokud se nepletu, podobne to ma i Honda...
Jsem zvedavy, jestli japonci turboeru preziji, nebo se prizpusobi - zatim to vypada, ze chteji prezit.
Co se tyka faceliftu, tak nic moc, ta vysmata drzka mazde zustala a obecne je jeji vzhled asi jejim nejvetsim prokletim.
to ale nemoze byt vyhovorkou mazdy, ich situacia nie je taka ruzova ze si mozu dovolit takto si nicit predaje tak skutocne neviem co tym sleduju v mazde aj honde s tymi motormi
Takze pokud chce Mazda uspech - nerad to rikam - musi to udelat jako korejci. Motor 1,4 s cenou "uz od" a dale 1,6, k tomu naftak 1,6 ve dvou vykonovych verzich. Dvoulitr vypustit a MPS zvbavit toho priblbleho usmevu.
Jinak prave MPS je za svou cenu docela "vyhodna koupe".