Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic – Modrý Mauritius

Trendem posledních let je výrazný růst zájmu o pohon všech kol. Co přináší do třídy ovládané quattrem a xDrivem mercedesův 4Matic
Zpět na článek
14. 11. 2011 08:59
14. 11. 2011 10:02
14. 11. 2011 10:50
14. 11. 2011 11:01
14. 11. 2011 14:45
14. 11. 2011 11:58
14. 11. 2011 15:24
14. 11. 2011 15:34
14. 11. 2011 15:52
14. 11. 2011 16:35
14. 11. 2011 16:40
15. 11. 2011 07:59
15. 11. 2011 08:53
15. 11. 2011 09:39
14. 11. 2011 16:37
14. 11. 2011 20:21
15. 11. 2011 01:42
15. 11. 2011 08:55
14. 11. 2011 08:59
mínus?
Mezi mínusy psát to že je světlý interiér, to může napadnout opravdu velmi inteligentního redaktora...tak když je někdo prase, tak si nebude objednávat světlej interiér..ale toto v konečném součtu nemá co dělat...další článek z kterého jsme se nic nedozvěděli(tedy krom čistotnosti autora)
Rozbalit vlákno
7
14. 11. 2011 10:02
Re: mínus?
Tak to mas asi pravdu.
Posledni testy jsou dost divoke, vetsinou tu byly auta, ktera mela sotva 8 bodu, dnes uz neni problem mit 9 ;-) Pravda je, ze Nemci asi umi, jen doufam ze server zustal objektivni i vuci konkurenci.
14. 11. 2011 10:50
Re: mínus?
No, je to trochu legrační, to tam taky mohl pan redaktor napsat, že mezi mínusy patří modrá barva:-) Nedávno jsem prohlížel roční sedmičkové bavoráky se světlým interiérem, a fakt jenom génius může dát světlý velur do míst, kde jsou špinavé boty. Chodit po světlém koberci v botách by si taky nikoho nenapadlo... a jak se ráda zažírá do světlé kůže špína, o tom ani nemluvím...
14. 11. 2011 11:01
Re: mínus?
Rovnako tak dalsi minus ktory spominaju, a sice nedostatocna velkost palivovej nadrze. Je tam uvedenych 590 litrov. Neviem, mne sa to zda az moc >:D je to preklep samozrejme, opravte si to tam
14. 11. 2011 14:45
Re: mínus?
Není náhodou ta údržba 6 let/ 120 000 km ? ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 11. 2011 11:17
Re: mínus?
Zrovna u příplatkových světlých interiérů BMW jsem opakovaně narazil na problém, že nelze podle standardní nabídky objednat světlá sedadla a dveře ve spojení s tmavými koberci. To je pak poněkud složitá situace, kdy se asi předpokládá, že kdo připlácí desítky nebo stovky tisíc za pěknou světlou kůži, bude ochoten platit i pravidelné čistění koberců. Další možností je asi objednávka individuální barevné kombinace.
14. 11. 2011 11:58
Re: mínus?
Ale to asi neni minus auta, ale spis kombinace vybaveni, to by chtelo zajiste zminit, nicmene jako minus pod clankem to vypada prinejmensim divne.
14. 11. 2011 15:24
RÁJ-MATIC
Vše je přesně tak, jak má být - dokonalý test o dokonalém autě. Test můžeš číst klidně i když ti ještě není ani osmnáct, koneckonců, prožít při čtení poluci není nic, za co by ses, ausgerechnet v případě Mercedesu, měl stydět. Ovšem na jízdu si zanech zajít choutky, tohle není auto pro nevyskákaného silničního holuba, tohle žádá vyspělé mravy a vyspělé konto. Vidím to někde v rovině pětačtyřiceti a výše, pak to má říz.

Osobně považuji právě tuhle karosářskou verzi, za absolutního žolíka. Ideální kára k dokonalému prémiovému životu - ideální velikost, ideální výkon, ideální jízdní schopnosti a ideální závist sousedů, co více si přát?

Co cenit? Samozřejmě karoserii, ta je z karoserií, které nebudou stárnout, po desetiletém provozu budeš stále jen ten... nejlepší v ulici. Designově, a to si upřímně přiznejme, je Mercedes opět na samém vrcholu, na vrcholu je naštěstí opět s kvalitou i technikou. Jedeš-li BMW, AUDI, prosím, jeď, ovšem nezapomínej na to, že je tu stále ten nejlepší... Mercedes-Benz :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ronault.
14. 11. 2011 15:34
Re: RÁJ-MATIC
:yes:
PS: Teda ty jsi ale zloděj myšlenek, člověk se s tebou pobaví krátce o CLS a hned se to dočte v novém diskuzním příspěvku >:-[]
14. 11. 2011 15:52
Re: RÁJ-MATIC
Jo, je to přesně tak. Mercedes je prostě Mercedes. Ono je vnímání Mercedesu u nás pokřivené. V Německu je v obecném povědomí stále považován za něco víc, než AUDI i BMW. Navíc se tam traduje ona slavná historka, jak kancléře Adenauera po dlouhém přesvědčování přiměli, aby nejezdil pořád MB, ale vyzkoušel i konkurenční BMW. Hned při prvním nastupování došlo k nepříjemné nehodě. Kancléř, uvyklý pohodlnému zaplutí na zadní sedadla Mercedesu, málo sehnul hlavu a spadl mu klobouk na chodník. To byla jeho první a poslední cesta v BMW. Je to zřejmě trošku přehnaná pohádka, ale o charakteru obou aut přece jen trochu vypovídá. Embéčkáři v Německu říkají, že BMW si kupují zbohatlí Turci.

Je to prostě král.
Avatar - boost.
14. 11. 2011 16:35
Re: RÁJ-MATIC
Bohužel to mínění o MB je tu špatné a myslím, že se to z velké části projevuje na prodejích.
;-\

V sobotu jsem se byl na Chodově kouknout na meďáky. Z SLS jsem byl unešen, sice se mi do toho nelezlo skvěle, ale jakmile se tam člověk posadí.... Samozřejmě tu není jen SLS AMG, ale také CLS, třída C, E a S atd. Obzvlášť éčko v AMG paketu, to je něco. Každý model má něco do sebe, a hlavně, odlišují se od sebe a přitom je to stále Mercedes-Benz. To dnes není u aut moc vidět.

Ty auta mají něco do sebe. BMW nebo Audi jsou taky velmi dobrá auta, ale ty jsou pro každého. MB ne, na to musí mít člověk, s prominutím, "koule".

THE BEST OR NOTHING. :yes: :yes:
Avatar - Bristol
14. 11. 2011 16:40
Re: RÁJ-MATIC
tady v čechách je v premiových kruzích zažraná audina...a mě to trochu mrzí...nic proti audi...ale já jsme ji dycky viděl těsně pod BMW a MB...BMW je sportovní luxus(i když dnes už svoji reputaci kvapem ztrácí a lecky má mercedes za volantem větší kus zábavy), ale na mercedes se musí trochu vyzrát...a taky se musí uživit...u takového typu aut to koupí teprve začíná...a kdo má pouze na tu koupi tak ať zustane u passatu nebo mondea...
15. 11. 2011 07:59
Re: RÁJ-MATIC
Tady bych nesouhlasil...pro každého je Audi, BMW a M-B jsou specifičtější a ačkoliv se BMW přiblížilo Mercedesu v oblasti komfortu, stále na mě působí sportovnějším dojmem.
Jak jsem už několikrát psal, u aktuální generace E mi vadí kombinace krásných a místy neotesaných křivek, korunovaná stále pouze základními 16" koly, na kterých jezdí 50% vozů.
15. 11. 2011 08:53
Re: RÁJ-MATIC
Mercedes Benz je správně chápán např. na Slovensku a v Rusku. Tam platí za naprostý vrchol, kterého člověk může dosáhnout. A k tomu patří zlaté řetězy. Když brácha šéfoval v M3000,
jezdili k němu na servis Kočkovi. Ti si zakládali na tom, že jako náhradní vozidlo mohli dostat
jen S-klasse, nic menšího. Taky mezi rómy platí MB za absolutní špičku. Někdo říká, že BMW není značka, že je to diagnóza:-) ale pořád je to pro mně přijatelnější než MB
:-!
15. 11. 2011 09:39
Re: RÁJ-MATIC
No právě takhle to spousta lidí vnímá. Víš proč jezdí většina Éček na 16 kolech? Přece kvůli nepřekonatelnému komfortu!

Samozřejmě jsou tu opačné případy, třeba Opel nebo Infinity - ty se vyžívají v obrovských kolech. Drncá to jako kráva, ale hlavně že to hezky vypadá. V Infinity jsem, přiznám se, nejel, ale u Opelu mi to připadá jako zbytečná frajeřina, která ta auta z pohledu běžné jízdy sráží.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 11. 2011 14:10
Re: RÁJ-MATIC
Infiniti dělá jen "velká" kola a auta jsou tomu odpovídajícím způsobem nastavená. Navíc v případě originálních kol se jedná o velmi lehké ráfky, aby větší rozměry nepředstavovaly nevýhodu v namáhání podvozku, spotřebě paliva atd.
Avatar - Bristol
14. 11. 2011 16:37
Re: RÁJ-MATIC
teda GTI teď ti nemám co vytknou a rád vidím že chválíš i něco jiného než s rukopisem VW group...jinak toto auto je vysloveně dokonalé :yes: :yes: :yes: :yes: ovšem já raději sedan :yes: tohle kombi je sice pro českého řidiče z vyšších vrstev jistě snem protože je to spíše luxusní pick up než kombi :-)

měl jsem možnost se krátce projet ve 320CDi a tomuto autu všechny čest... :yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
14. 11. 2011 20:21
Re: RÁJ-MATIC
Vyšší střední v kombíku, to je středobod všech úvah o ideálním rodinném autě. V rámci prémie asi nejde sáhnout vedle a fakt, že Mercedes je u mě v aktuální generaci až na posledním místě, není zase tak důležitý (u Audi vycházím ze sedanu).

Musím se ale přiznat k jedné kacířské myšlence. Potkal jsem nedávno novou pětku, naleštěnou a se spoustou chromu všude možně kolem oken.. a snad poprvé mě napadlo, jestli tam těch cingrlátek není trošku moc. Že by první vlaštovka nějakého "okoukání se"?
14. 11. 2011 20:30
Re: RÁJ-MATIC
Díky za pěkný kus textu, GTI. Je možná škoda, že už Mercedes není co býval z hlediska solidnosti, nicméně to je jen jeden pohled na věc a navíc si zde může s německými "prémiovkami" podal nárazník. V každém případě je to stále dobrá volba pro lehce konzervativního šoféra. Jenže možná i proto volí manažeři Audi nebo BMW, aby tím jaksi demonstrovali svou dynamiku.
Pokaždé, když se ztěžka protahuju někde 700 km od rodné hroudy po tortuře zvané Audi A4 S-Line (není moje, pouze je mi pro tyto cesty extra přidělena), mám vždy chuť na tuto pseudoprémiovku namířit - co jiného než zaměřovač na kapotě M-B. A klidně by na něm mohly být modré odlesky dlouhé metalizované kapoty...
Avatar - kosmonaut
15. 11. 2011 01:42
Dělo
Netestovanou verzi 350 CDI 4matic jednoduše beru jako všeobecně nejlepší auto na světě. Jistě, pětka i šestka jsou krásné a vypiplané, ale tenhle kombík s hvězdou na kapotě je naprostá dokonalost. Rozumem, emocemi, výkony, komfortem i prostorem. Dnes není lepší koupě. Mercedes :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2011 08:55
Re: Dělo
Nejlepší auto na světě? Možná nejlepší auto pro českého chalupníka, co potřebuje z chalupy odvézt bečku s kvasem:-) aby to moc nežralo a vyjel jsem i do stráně ke stodole...