Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type-R (9G): Konec atmosfér, turbo přijde v roce 2013

Vysokootáčková koncepce zřejmě není kompatibilní s nízkou spotřebou v kombinovaném cyklu, a tak se blíží konec jedné éry. Na turbo-motory přejde i legendární Civic Type-R.
Zpět na článek
15. 11. 2011 08:21
15. 11. 2011 08:38
15. 11. 2011 13:27
15. 11. 2011 15:11
15. 11. 2011 18:53
15. 11. 2011 15:45
15. 11. 2011 12:28
Avatar - KANKUNEN
15. 11. 2011 08:21
Zase blbě
Type-R měl zůstat atmosférou ta 2,4 ideální. Jen pro normální lidi měli foukat 1,4ku. Jsem si vědom všech nevýhod, ale jedna věc je jistá, že po šlápnutí na plyn to jede lépe třeba po výjezdu z obce a má to delší převody, takže motor je tišší.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - King
15. 11. 2011 08:38
Re: Zase blbě
Bohužel nesouhlasím. K24 není ani ryba ani rak. Ani šťavnatá atmosféra s charakterem, ani spousta dynamiky. Na to, aby byla ostrou atmosférou, má moc velký zdvih. Ideální by bylo bývalo, kdyby postavili na bázi K20 motor K22, podobný svého času (na poměry Hondy) neskutečně cvičil s Accordem Type R, což je dosud dynamicky nepřekonané R. Ale konkurence dneska už příliš odskočila a nejsem si jist, jestli by to stačilo.

Info o 210k turbo verzi jsem také zachytil, ale je to buď kachna nebo nějaký "chybějící článek" >:D , podle mých informací bude mít CTR něco kolem 250 k. Výkon 210 k by nic neřešil. tedy krom emisí. 8-s
15. 11. 2011 09:09
Re: Zase blbě
Přesně tak. Kdybych věřil zvěstem o 210k turbu, musel bych napsat, že je to zklamání. Sice je škoda, že atmosféra v TypeR končí (což bohužel asi pravda bude), ale hlavně že nekončí TypeR. Co tam bude za motor se nechám překvapit, 2013 je ještě daleko.
15. 11. 2011 13:27
Re: Zase blbě
Type R skoncil uz s nastupem knedliku s McPhersonem a dalsi "evoluce" s lesenovkou vzadu uz byla jen mlacenim mrtveho kone.
Kazdopadne nejenom Civic TypeR, ale obecne tyto odlehcene jednoduche spartanske verze aut pro normalni silnice skoncily.
Nove R bude turbo, bude mit uplne normalni (akorat tvrdeji odladeny) podvozek, vevnitr navigaci a petizonovou klimu, 26 airbagu a vyhrivany strop s obrovskym prosklenim. To je muj odhad, tam smeruji vsichni vyrobci. Bohuzel pro vas tim uz Honda nebude nicim jinym, nez zcela prumernym producentem aut.
Avatar - Choochoo
15. 11. 2011 15:11
Re: Zase blbě
Za toho kone nemuzu jinak :yes:
Celkove mas asi pravdu, dnes si kazdej mysli ze hothatch je o turbu a na zbytek se najk zapomina. Ta strecha, klima a navigace je az asi fakt moc.
Avatar - King
15. 11. 2011 18:53
Re: Zase blbě
Myslíš tím Civicem, jenž byl všeobecně považovaný za nejlepší HH své doby? No nevím. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
15. 11. 2011 15:34
Re: Zase blbě
Ale v těchto výkonových sférách pojede přeplňovaný motor vždy lépe než atmosférický, i kdyby měl stejný výkon.
15. 11. 2011 15:45
Re: Zase blbě
Pojede, ale tady se pořád hraje na nyní již imaginární "špičkovou atmosféru".
Avatar - Choochoo
15. 11. 2011 12:28
Re: Zase blbě
Taky myslim ze je to jen kachna, prijde mi to jako aby ostatni vyrobce uspali. 210Koni na turbo? To snad aby foukali zakladni 1,4, ne? >:D