Vysokootáčková koncepce zřejmě není kompatibilní s nízkou spotřebou v kombinovaném cyklu, a tak se blíží konec jedné éry. Na turbo-motory přejde i legendární Civic Type-R.
Type-R měl zůstat atmosférou ta 2,4 ideální. Jen pro normální lidi měli foukat 1,4ku. Jsem si vědom všech nevýhod, ale jedna věc je jistá, že po šlápnutí na plyn to jede lépe třeba po výjezdu z obce a má to delší převody, takže motor je tišší.
Bohužel nesouhlasím. K24 není ani ryba ani rak. Ani šťavnatá atmosféra s charakterem, ani spousta dynamiky. Na to, aby byla ostrou atmosférou, má moc velký zdvih. Ideální by bylo bývalo, kdyby postavili na bázi K20 motor K22, podobný svého času (na poměry Hondy) neskutečně cvičil s Accordem Type R, což je dosud dynamicky nepřekonané R. Ale konkurence dneska už příliš odskočila a nejsem si jist, jestli by to stačilo.
Info o 210k turbo verzi jsem také zachytil, ale je to buď kachna nebo nějaký "chybějící článek" >:D , podle mých informací bude mít CTR něco kolem 250 k. Výkon 210 k by nic neřešil. tedy krom emisí. 8-s
Přesně tak. Kdybych věřil zvěstem o 210k turbu, musel bych napsat, že je to zklamání. Sice je škoda, že atmosféra v TypeR končí (což bohužel asi pravda bude), ale hlavně že nekončí TypeR. Co tam bude za motor se nechám překvapit, 2013 je ještě daleko.
Type R skoncil uz s nastupem knedliku s McPhersonem a dalsi "evoluce" s lesenovkou vzadu uz byla jen mlacenim mrtveho kone.
Kazdopadne nejenom Civic TypeR, ale obecne tyto odlehcene jednoduche spartanske verze aut pro normalni silnice skoncily.
Nove R bude turbo, bude mit uplne normalni (akorat tvrdeji odladeny) podvozek, vevnitr navigaci a petizonovou klimu, 26 airbagu a vyhrivany strop s obrovskym prosklenim. To je muj odhad, tam smeruji vsichni vyrobci. Bohuzel pro vas tim uz Honda nebude nicim jinym, nez zcela prumernym producentem aut.
Za toho kone nemuzu jinak :yes:
Celkove mas asi pravdu, dnes si kazdej mysli ze hothatch je o turbu a na zbytek se najk zapomina. Ta strecha, klima a navigace je az asi fakt moc.