Novinky
King
0
Myslíš tím Civicem, jenž byl všeobecně považovaný za nejlepší HH své doby? No nevím. 😉
Přejít do diskuze
Ale v těchto výkonových sférách pojede přeplňovaný motor vždy lépe než atmosférický, i kdyby měl stejný výkon.
Za toho kone nemuzu jinak :yes:
Celkove mas asi pravdu, dnes si kazdej mysli ze hothatch je o turbu a na zbytek se najk zapomina. Ta strecha, klima a navigace je az asi fakt moc.
Celkove mas asi pravdu, dnes si kazdej mysli ze hothatch je o turbu a na zbytek se najk zapomina. Ta strecha, klima a navigace je az asi fakt moc.
Type R skoncil uz s nastupem knedliku s McPhersonem a dalsi "evoluce" s lesenovkou vzadu uz byla jen mlacenim mrtveho kone.
Kazdopadne nejenom Civic TypeR, ale obecne tyto odlehcene jednoduche spartanske verze aut pro normalni silnice skoncily.
Nove R bude turbo, bude mit uplne normalni (akorat tvrdeji odladeny) podvozek, vevnitr navigaci a petizonovou klimu, 26 airbagu a vyhrivany strop s obrovskym prosklenim. To je muj odhad, tam smeruji vsichni vyrobci. Bohuzel pro vas tim uz Honda nebude nicim jinym, nez zcela prumernym producentem aut.
Kazdopadne nejenom Civic TypeR, ale obecne tyto odlehcene jednoduche spartanske verze aut pro normalni silnice skoncily.
Nove R bude turbo, bude mit uplne normalni (akorat tvrdeji odladeny) podvozek, vevnitr navigaci a petizonovou klimu, 26 airbagu a vyhrivany strop s obrovskym prosklenim. To je muj odhad, tam smeruji vsichni vyrobci. Bohuzel pro vas tim uz Honda nebude nicim jinym, nez zcela prumernym producentem aut.
Taky myslim ze je to jen kachna, prijde mi to jako aby ostatni vyrobce uspali. 210Koni na turbo? To snad aby foukali zakladni 1,4, ne? >😁
Přesně tak. Kdybych věřil zvěstem o 210k turbu, musel bych napsat, že je to zklamání. Sice je škoda, že atmosféra v TypeR končí (což bohužel asi pravda bude), ale hlavně že nekončí TypeR. Co tam bude za motor se nechám překvapit, 2013 je ještě daleko.
Bohužel nesouhlasím. K24 není ani ryba ani rak. Ani šťavnatá atmosféra s charakterem, ani spousta dynamiky. Na to, aby byla ostrou atmosférou, má moc velký zdvih. Ideální by bylo bývalo, kdyby postavili na bázi K20 motor K22, podobný svého času (na poměry Hondy) neskutečně cvičil s Accordem Type R, což je dosud dynamicky nepřekonané R. Ale konkurence dneska už příliš odskočila a nejsem si jist, jestli by to stačilo.
Info o 210k turbo verzi jsem také zachytil, ale je to buď kachna nebo nějaký "chybějící článek" >😁 , podle mých informací bude mít CTR něco kolem 250 k. Výkon 210 k by nic neřešil. tedy krom emisí. 8-s
Info o 210k turbo verzi jsem také zachytil, ale je to buď kachna nebo nějaký "chybějící článek" >😁 , podle mých informací bude mít CTR něco kolem 250 k. Výkon 210 k by nic neřešil. tedy krom emisí. 8-s