Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Glaukos
Uniká mi smysl kopírování článků s Autofunu na Auto.cz, ale kvůli 308 CC vám to odpustím.
Myslím že když se zamyslíš, přijdeš na to >😁 😉
Ať protáčím mozkové buňky co to dá, tak mě "chytrá" odpověď nenapadá, zvlášť když je Autofun na homepage auto.cz
Aby byly testy kompletní, se všemi daty, výbavou, cenou...hm? Aby jsi vsechno nasel v jedno databazi "pod jednou strechou"? Aby na acz nechybely ani specificke modely co mel AF? Hm? 😉
proč musí být na auto.cz všechno?. všechny nezajímá všechno. nebyl Autofun vytvořen, aby byl jiný? takhle nemá smysl. navíc čtenáři nejsou blbí (nebo jsou?) a umí si najít co je zajímá - nebo ne?
Bristol
osobně nejsem zastáncem těchto řešení...v drtivé většině jsou tato auta šíleně ošklivá ze zadu...čestné vyjímky tvoří MB SL a SLK...netřeba dodávat že SLK byl průkopníkem tohoto řešení a dodnes toto řešení nikdo nepřekonal...každopádně tento Peugeot docela ještě ujde...znám mnohem horší provedení coupe cabria...a jsou ve většině
Úplně prvním výrobcem kabrioletu s plechovou střechou by - světě div se - Peugot 401 Eclipse v roce 1934. To jsem nevěděl, to jsem si teď přečetl, abych nemachroval. Kažopádně kabriolety Peugot se mi z těch lidovějších líbí nejvíc. Škoda slabých motorů. Plechová střecha je každopádně to nejlepší možné řešení pro mně, látková je o strach...
jo...to je dost možné...však odnímatelná střecha(pokud myslíš tohle) je už hodně starej vynález...já myslel samočinná skládací střecha...to byl opravdu SLK...pokud vim já...
Střecha nebyla odnímatelná, sklápěla se (za pomoci elektromotoru) do kufru. To si snad nikdo z lidí, kteří se o auta alespoň trochu zajímají, nemůže splést s hard topem.
...teďka na ten peugeot taky koukám...pozoruhodný kus...docela by mě zajímalo jaká byla technologie a jak moc byla spolehlivá... :yes:
steroid25
"vyjádřená zcela plochou křivkou výkonu od 1500 do 6500 min-1". 200 koní je v tomto rozsahu otáčok?? Nemali ste na mysli priebeh krútiaceho momentu??
[odkaz]