Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot 308 CC 1,6 THP – Cote d´Mácháč

19 komentářů

Nery
Narozdíl od autora musím říct, že se mi CC designově líbí. Přesto, jak se zdá již v další generaci modelu 30*(1) bude verze CC chybět.
[odkaz]
Magistr
Taky se mi 308 CC zamlouvá, zejména teď po FL, kdy zmizela před tím příliš "rozšklebená" příď. Ne že by neexistovala i z mého pohledu hezčí CC (např. Volvo C70), ale Peugeot :yes:
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Když už, tak de Mácháč ... 😉
Avatar - Glaukos
Glaukos
Uniká mi smysl kopírování článků s Autofunu na Auto.cz, ale kvůli 308 CC vám to odpustím.
Myslím že když se zamyslíš, přijdeš na to >😁 😉
Avatar - Glaukos
Glaukos
Ať protáčím mozkové buňky co to dá, tak mě "chytrá" odpověď nenapadá, zvlášť když je Autofun na homepage auto.cz
Aby byly testy kompletní, se všemi daty, výbavou, cenou...hm? Aby jsi vsechno nasel v jedno databazi "pod jednou strechou"? Aby na acz nechybely ani specificke modely co mel AF? Hm? 😉
Avatar - Glaukos
Glaukos
proč musí být na auto.cz všechno?. všechny nezajímá všechno. nebyl Autofun vytvořen, aby byl jiný? takhle nemá smysl. navíc čtenáři nejsou blbí (nebo jsou?) a umí si najít co je zajímá - nebo ne?
Dost lidí autofun prostě nečte...všechny nezajímá všechno, ale co kdyby někoho zajímalo to, co jiného ne a tady to nebylo >😁
Avatar - Glaukos
Glaukos
výmluva, ale beru jí v potaz. nicméně tuhel diskuzi vyhrál já a, takže se sluší pogratulovat nepříteli (nic proti) a začít sbírat gratulace >😒]
Avatar - T613
T613
protože za jedny peníze dostane článek autofun i auto.cz. Nic víc zatím nehledej 😉
Avatar - Bristol
Bristol
osobně nejsem zastáncem těchto řešení...v drtivé většině jsou tato auta šíleně ošklivá ze zadu...čestné vyjímky tvoří MB SL a SLK...netřeba dodávat že SLK byl průkopníkem tohoto řešení a dodnes toto řešení nikdo nepřekonal...každopádně tento Peugeot docela ještě ujde...znám mnohem horší provedení coupe cabria...a jsou ve většině
Mig_35
Úplně prvním výrobcem kabrioletu s plechovou střechou by - světě div se - Peugot 401 Eclipse v roce 1934. To jsem nevěděl, to jsem si teď přečetl, abych nemachroval. Kažopádně kabriolety Peugot se mi z těch lidovějších líbí nejvíc. Škoda slabých motorů. Plechová střecha je každopádně to nejlepší možné řešení pro mně, látková je o strach...
Avatar - Bristol
Bristol
jo...to je dost možné...však odnímatelná střecha(pokud myslíš tohle) je už hodně starej vynález...já myslel samočinná skládací střecha...to byl opravdu SLK...pokud vim já...
_MT_
Střecha nebyla odnímatelná, sklápěla se (za pomoci elektromotoru) do kufru. To si snad nikdo z lidí, kteří se o auta alespoň trochu zajímají, nemůže splést s hard topem.
Avatar - Bristol
Bristol
...teďka na ten peugeot taky koukám...pozoruhodný kus...docela by mě zajímalo jaká byla technologie a jak moc byla spolehlivá... :yes:
Mig_35
vidíš, SLK bylo až druhý😄 já jsem si zase myslel, že první bylo SL a potom až SLK....
_MT_
Mezi 401 Eclipse a SLK bylo více vozů, ať již dalších Peugeotů, nebo vozů jiných automobilek a karosáren. Například Ford Fairlane 500 Skyliner.
Avatar - steroid25
steroid25
"vyjádřená zcela plochou křivkou výkonu od 1500 do 6500 min-1". 200 koní je v tomto rozsahu otáčok?? Nemali ste na mysli priebeh krútiaceho momentu??