Novinky
To auto je fakt krásné, ale kdo má kurňa neustále řešit tu adhezi? Pak ta tuhá náprava vzadu...
Typický musclecar, výkon na papíře a v provozu ho 340PS Audi RS3 roznese na kopytech >😁
O GT-R nemluvě :-!
Typický musclecar, výkon na papíře a v provozu ho 340PS Audi RS3 roznese na kopytech >😁
O GT-R nemluvě :-!
Kod voli Mustanga, vi proc to dela, jeho zadna Audina nezajima. At si ten Mustang predjede treba i v garazi, who cares 😉
Btw videli jste nekdy americke muscle odpovidat treba na BMW nebo tak? Muscle konkuruje zase jen jinemu muscle, o BMW se vubec nestaraji, to neni konkurence.
No a pak tyto auta jen tak mimochodem dovezou ukazat na Nordschleife a cela Evropa jen cuci 😊
Btw videli jste nekdy americke muscle odpovidat treba na BMW nebo tak? Muscle konkuruje zase jen jinemu muscle, o BMW se vubec nestaraji, to neni konkurence.
No a pak tyto auta jen tak mimochodem dovezou ukazat na Nordschleife a cela Evropa jen cuci 😊
Vždyť jo, mně se to auto líbí, jen bych si ho nikdy nekoupil...
A k časům na Nordschleiffe... S GT-R ho zajedeš podobný, Corvettě ZR1 budeš o minutu až 2 pomalejší.
Takže pokud se budeme bavit o reálném světě, o reálných schopnostech řidičů, o našem středoevropském typu silnic a počasí, tak jsou muscle tak do garáže a na srazy. GT-R, 911 turba, RS Audiny a spol. jsou o dost lepší (i rozumnější) volba.
A k časům na Nordschleiffe... S GT-R ho zajedeš podobný, Corvettě ZR1 budeš o minutu až 2 pomalejší.
Takže pokud se budeme bavit o reálném světě, o reálných schopnostech řidičů, o našem středoevropském typu silnic a počasí, tak jsou muscle tak do garáže a na srazy. GT-R, 911 turba, RS Audiny a spol. jsou o dost lepší (i rozumnější) volba.
Slova "lepsi a rozumnejsi volba" jsou jen a pouze subjektivni zalezitosti, pro me je to treba prave ten muscle, ale to je proste jen o preferencich, jen bych se vyhnul jedne a neochvejne pravde 😉
Ostatne mit dost penez, auto tohoto typu by bylo opravdu na projizdku, srazy a lesteni v garazi, ne na denni jezdeni a toto se tyka jak toho Mustangu tak i jinych sportaku, ty proste nejsou na denni jezdeni do prace
Ostatne mit dost penez, auto tohoto typu by bylo opravdu na projizdku, srazy a lesteni v garazi, ne na denni jezdeni a toto se tyka jak toho Mustangu tak i jinych sportaku, ty proste nejsou na denni jezdeni do prace
soused prodává ameriky, takže skoro každý den přijíždí domů s něčím jiným - Mustang, Wrangler, RAM, Escalade, Camaro. Nejkrásnější je to bublání velkoobjemových atmosfér (většinou V😄 když kolem projíždí :yes:
No, pokud se na to díváš pohledem daily drivingu, tak ano, ZR1 skutečně není ideální poskakovadlo do podzimní/zimní nepohody.... Ale od toho to auto přece není. Mi je třeba Vette svou jednoduchou koncepcí (a z ní plynoucími příjemnými provozními náklady) strašně sympatická.
A pokud bych tvou myšlenku rozšířil, tak GT-R, 911 turba a RS Audiny jsou tak maximálně na masírku, protože na středoevropském typu silnic a počasí jim to nedaruje kdejaká Impreza nebo Evomyš za zlomek ceny.
Muscle car je o spálených gumách, řvoucí V8 a síle, která té RS3 vyrve nápravu z nosníků. To že po nich chcem ještě sofistikovanost supersportů a bůhví co ještě, je pouze náš problém, jak už psal někdo výše. Navíc on ten Mustang (s podvozkem Laguna Seca) už to umí i do zatáček víc, než dobře. M3 by mohla vyprávět
A pokud bych tvou myšlenku rozšířil, tak GT-R, 911 turba a RS Audiny jsou tak maximálně na masírku, protože na středoevropském typu silnic a počasí jim to nedaruje kdejaká Impreza nebo Evomyš za zlomek ceny.
Muscle car je o spálených gumách, řvoucí V8 a síle, která té RS3 vyrve nápravu z nosníků. To že po nich chcem ještě sofistikovanost supersportů a bůhví co ještě, je pouze náš problém, jak už psal někdo výše. Navíc on ten Mustang (s podvozkem Laguna Seca) už to umí i do zatáček víc, než dobře. M3 by mohla vyprávět
Zapomeň na to, že by kdejaká Impreza nebo Evo byť jen poškárlilo GT-R a jestli si to fakt myslíš, tak v nějaké přijeď. Ukážu Ti pár párů vzdalujících se výfuků (teda pokud nebudeš trvat na šotolině) 😉
To jsou dneska hlody... >😁
To jsou dneska hlody... >😁
Rozumíme si doufám, že se bavíme o okreskách a ne o okruhu (psals přece ty středoevropské silnice).
Dojeď na Valachy a myslím, že budeš mít velký problém se zbavit dobře řízeného Civicu Type-R, natož Evomyši nebo STI. Na reálné silnici je to spíše o vypínacím mozku a rychlých rukách, než limitech auta a již několikrát jsem si ověřil, že 200k a dobrý podvozek stačí v reálném světě skoro na všechno 😄
Samozřejmě je hloupost to zobecňovat a plést do toho okruhy a nějaké uzavřené úseky, ale já jen navazuju a rozšiřuju tu větu, že na reálné cesty je mnohem efektivnější RS Audi, GT-R a spol.
Dojeď na Valachy a myslím, že budeš mít velký problém se zbavit dobře řízeného Civicu Type-R, natož Evomyši nebo STI. Na reálné silnici je to spíše o vypínacím mozku a rychlých rukách, než limitech auta a již několikrát jsem si ověřil, že 200k a dobrý podvozek stačí v reálném světě skoro na všechno 😄
Samozřejmě je hloupost to zobecňovat a plést do toho okruhy a nějaké uzavřené úseky, ale já jen navazuju a rozšiřuju tu větu, že na reálné cesty je mnohem efektivnější RS Audi, GT-R a spol.
Zrovna GT-R a 911 turbo bych z toho vynechal. GT-R lze označit za Ev👋STi na druhou. Podobně 911 turbo. Po zkušenosti s italkou s motorem uprostřed, V8 a skoro 500HP na okresce, kterou mám dobře najetou právě v modrozlaté kombinaci a hlavně po dešti se jednoznačně přikláním k "nutnosti" 4x4, pokud si chce člověk zařídit a půl dne k tomu nehledat silnici.
Ach jo, kdy konečně u Fordu pochopí, že zadná náprava ala Transit do osobáku prostě nepatří. Design super, podvozek těžká historie. Kdo kdy s Mustagem jezdil, ví o čem mluvím.
každopádně pevnou nápravu jako muscle cars tato auta rozhodně nemají
Vlečená ramena spojená torzně zkrutnou příčkou s pevnou nápravou navíc poháněnou nemají prakticky nic společného a s nadsázkou řečeno mají prvně jmenované blíže k multilinku než k tuhé nápravě.
Vysvetli potom toto mudrlant😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A mimochodem vyprasi na Nordschleife koho potka, to je jeho kouzlo 😉