Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac XTS dostane Haldex, šestiválec 3,6 l a Magnetic Ride

Ingredience jako z dílen Audi, chce se říct na recept, podle kterého Cadillac postavil pětimetrové XTS.
Zpět na článek
16. 11. 2011 11:22
16. 11. 2011 11:49
16. 11. 2011 17:55
16. 11. 2011 18:32
16. 11. 2011 19:10
Avatar - Bubáq
16. 11. 2011 11:22
Rozvor 2835 mm
... odpovídá Buicku Regal. A ten má prodlouženou platformu Insignie. Že by základ následujícího Opelu Senator (Admiral, Kapitän)?
Rozbalit vlákno
3
16. 11. 2011 11:49
Re: Rozvor 2835 mm
Regal ma rozvor 2738mm, 2837 má Buick LaCrosse a Saab 9-5 (prodlouzena epsilon 2).
pro porovnaní:
regal [odkaz]
lacrosse [odkaz]
saab 9-5 [odkaz]
XTS platinum [odkaz]

Cadillac ma predevsim suverene nejdelsi zadni previs. LaCrosse pusobi asi nejvyvazeneji.

Jinak XTS vypada velmi dobre, tak snad pomuze cadillacu i k slusnym prodejnim cislum.
Avatar - Barrichello
16. 11. 2011 16:16
Re: Rozvor 2835 mm
JJ, je to fešák. Nevím jestli se mu podaří nahradit DTS, přeci jen asi jeho zákazníci budou víc konzervativní, ale mohl by navázat na STS a výrazně ho překonat.
Avatar - Bristol
16. 11. 2011 17:54
Re: Rozvor 2835 mm
ten regal je jen převlečená insignia že... ;-) od buicku bych čekal trochu jinej počin...a ten LaCrosse je zase poněkud zvětšená insignia...
Avatar - Bristol
16. 11. 2011 17:55
interiér
po dlouhé době...(jestli vůbec někdy) první interiér z USA kterej se mi opravdu líbí a je skutečně na úrovni...vůbec tohle auto je moc krásné...za toto Cadillacu :yes: :yes: a doufam že se snad už definitivně zařadí i do evropské premie...toto auto si to bezpochyby zaslouží
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
16. 11. 2011 18:32
Re: interiér
Jj, XTS je opravdu povedeny Cadillac. Jejich auta se mi vzdycky libila. Interier vypada opravud na urovni, technika je taky solidni, takze at se dari... :yes:
Avatar - Bristol
16. 11. 2011 19:10
Re: interiér
tak tak...interiéry byly vždy slabinou cadillacu...a potažmo celého GM obecně(i opelu) nutno uznat že s novou generací modelů se to posunulo o velký kus vpřed(i když na VW group ještě trochu chybí) a hlavně tento cadillac dokazuje jak velkou cestu hoši z ameriky urazily a určitě nebudu přehánět když řeknu že pokud bude cena adekvátní tak bude moci směle konkurovat takovému volvu či jaguaru(německé trio co do prodeje je hodně velké sousto)
Avatar - Lonestarstate
17. 11. 2011 10:15
Re: interiér
Na VW group? To má být vtip? Není to ten koncern, co nabízel, narozdíl od starého Voyageru, který měl měkčené plasty v nabídce v několika barvách, ač to byla napůl dodávka, jenom tvrdé šedivé plasty industriálních tvarů a platil si každý týden články v auto časopisech články o tom, že jiní výrobci (zejména neevropští) mají tvrdé šedé interiéry? >:D >:D >:D Už Goebbels věděl, že 100x opakovaná lež se stává pravdou...v případě VW group to chtělo skoro dekádu opakovaných lží, než se těmto vlastním halucinacím přiblížila i reálnými výrobky, nejenom časoisovýma fata morgánama. 8-s Ale stále jsou jejich interiéry fádní až sterilní. Ne a v tom opravdu nespočívá modernita. Jednoduchý a moderní interiér - to má třeba Volvo.
Avatar - Lonestarstate
17. 11. 2011 10:25
Magnetic Ride: Cadillac od 2002, Audi od 2007
Každému se holt vybaví něco jiného. Mně se při představení nového XTS rohodně nevybaví, že má součástky jako od Audi. Naopak mně pobavilo, když v roce 2007 Audi vyrukovalo u svého nejdražšího supersportu R8 s magneto-reologickým nastavováním tlumičů, který měla limuzína Cadillac STS v nabídce od roku 2002. XTS se mi začá pomalu líbit. Ten lokomotivní předek má jistý půvab. Interiér je zbytečně "neklidný". Aspoň na fotkách to trochu vypadá, jako by se hroutil nebo roztékal v lavinách dolů, ale je mi jasné, že to je teď "moderní". Jinak je to samozřejmě interiér již v základu kvalitní a hodnotně zpracovaný narozdíl od evropských aut.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Balkan
17. 11. 2011 20:32
Re: Magnetic Ride: Cadillac od 2002, Audi od 2007
Ahoj, teda- Audi okrem R8 nic takeho ani neponuka. Ale...mieri tvrdo tym 4x4. Nie som velmi zastancom toho v limuzinach..ale lepsie ako "zaostaly"predny pohon. Mam teraz Seville, rv 2000, a ...okrem parkoviska nejaky rozdiel oproti BMW 7 nevidim,ale ok. Co sa tyka interieru/ mne sa paci, treba si zvyknut. Mne sa 2.generacia CTS tiez na zaciatku nepozdavala, oproti prvej nejake veci...su velmi sportove. ALe zas- XTS je robeny na luxus cisto,zatial co CTS je "sport sedan". Inak- interier je super. A vzdy boli- aj ked musim priznat ze farby boli velmi divne predtym a teraz su take...viac prisposobene Europskym ociam. Myslim ze sa mame na co tesit- a hlavne cena...predpokladam ze to bude auto konkurente s A8 3.6tfsi za cenu A6 2.0tdi s polovicou jeho vybavy

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku