Zda se mi divny, ze "Při běhu naprázdno využívá motor pouze přímé vstřikování." a pak "Když motor běží pod velkým zatížením, používá se pouze systém přímého vstřikování.", ale podle dalsiho popisu to na preklep nevypada, tak nevim :*)
jojo, tiez som si to musel precitat aspon 4 krat, ale aj tak neviem ci som to len ja nepochopil, alebo je to vazne nejako zvlastne napisane.
Mne to pripada tak, ze vo volnobehu a pri vysokom zatazeni to ma len priame vstrekovanie a pri lahkom zatazeni nejake kombinovane (ale s cim, to sa tam tiez nedozviem)... asi si to najdem na internete v povodnom preklade, aby som to pochopil :-)
PS- rovnako je podla mna chyba vo vete "Čtvercový agregát (86x86 mm) o objemu 1998 cm3" ... 86x86 mm???? skutocne? nie nahodou 86x86cm? >:D
Dobrý den, mělo by to být tak jak je napsáno, tedy že nepřímé střiky se přidávají v nízkých a středních otáčkách (resp. tedy zatížení). Rozměry jsou uvedeny dobře, nejde o rozměry motoru, nýbrž spalovacích komor (vrtání x zdvih) - pokud jsou obě hodnoty stejné, říká se tomu "čtvercový", nemá to nic společného s fyzickými rozměry agregátu.
Jasně, u Subaru a Toyoty to sedí, když zrovna legendy těchto automobilek na turbu jednou. Když tedy pomineme LFA. A jestli jsi si nevšiml, tak i v evropské produkci jsou k dispozici výkonné atmosféry.
Mám namysli ty vstřiky. V evropě snad kromě velmi drahých aut nenajdeš atmosféru do 2000 ccm s výkonem okolo 200 koní. Ostatní automobilky by to řešili tak ,že by tam nacpali turbo. Jejich hlavní auto je na turbu ,to je pravda ,ale uvědom si kdy tyhle auta vznikla. Dávno předtím než někdo namontoval turbo na benzín u VW a nebo někde jinde. Chtěl jsem tím říct ,že než oturbená 1.6ka je lepší atmo 2litr s vícebodovýma vstřikama. Takhle by se měl downsizing ubírat. Výmýšlet nové věci ,než všude cpát turba.
Clio RS. Z japonské produkce v evropském prodeji mne v této cenové kategorii také nenapadá jiná atmosféra, než tato připravovaná v BRZ. Honda nedokázala udržet v evropském prodeji CTR. Tím chci říct, že ty japonci evropě zas tak neukazují, že to jde i jinak.
V době, kdy vznikaly legendy typu Supra, Skyline, 3000GT, Evo, STi, 300ZX, tak třeba zrovna to VW vyrábělo turbové Corrado, Ford stavěl RS500, RS2000, Fiat později Coupe turbo. Jediný v té době kdo kraloval vysokovýkonným atmosférám byla Honda.
V dnešní době turbomotorů, sekvenčních převodovek a mraků elektroniky konečně někdo udělá auto podle "starého dobrého receptu" ..zkrátka auto pro radost z řízení :yes: A legendou se určitě stane :-)
S2000 se už neprodává, Zetko bylo postaveno hlavně pro americký trh a na okreskové řádění se tak moc nehodí, MX-5 je pro ženský a BMW nemusím :-) Takže určitě je v nabídce sportovních aut místo ;-) FT86 / BRZ by mohla být perfektní hračka na klikaté silničky, přesně v duchu AE86 :yes: Doufám, že sériová verze nezklame :-)
Neříkám, že v nabídce není místo. Ale konečně a někdo vypadá, jak kdyby tady nikdo nic podobného v poslední době nepředvedl. Píšeš o starám receptu. Jako "starý recept" bývá myšleno dobrý motor, zadní náhon a minimum elektroniky. Proto zmiňuji S2000, Z, MX-5 a Z3, které jsou všechna stavěna podle tohoto receptu. Děláš, jak kdyby BRZ bylo jediné tohoto zaměření v nabídce.
tím starým dobrým receptem jsem myslel jednoduché auto s klasickou koncepcí, co nejlehčí a nejvíce zprostředkovávající vazbu řidič-auto..a podle téhle filosofie je dnes ke koupi MX-5, to je fakt..ale právě tady chyběl ta alternativa něčeho s pevnou střechou a silnějším motorem - a proto "konečně" takové auto přichází ;-):yes:
jistej návrat je to rozhodně pro toyotu (tu počítám jako výrobce většinové části tohohle auta), která od dob produkce Supry neměla žádnou sportovní zadokolku
Tak to určitě a neomezoval bych to jen na zadokolky, ale obecně na sportovní coupé, kde Toyota po ukončení výroby Celicy neměla žádného zástupce. Když tedy pominu LF-A, kterého vnímám skoro jako samostatný model, velmi vzdálený od produkce značky.
ale nepride mi to nejake novatorske ,nič nove tam nevidim čo sa tyka posunu subaru ako takeho...ale jednoznačne jazdna dynamika a celkovo vykony budu v danej cenovej kategorii asi jedny z najlepšich
je to skoda ze Subaru se neponaucilo s uvadenim svych modelu, vzdy uvadi ty nej, nej, vrchovatejsi verze, potom samozrejme ostatni obycejne verze nemohou zaujmout tak jak by si predstavovali, najednou chybeji rozsirene blatniky, boule na kapote, velka kola, kridylka ap. Napr. Audi, Ford aj. to delaji presne naopak, cekani na to nejlepsi ke konci cyklu jim dodava jakousi auru po celou dobu zivata jednoho modelu a dobre prodeje. To cekani ma vic dosebe, nez na jednom taliri hned vse najednou. :'-(
ono asi iná ako "vrcholná" verzia BRZ nebude. A nedá sa mi súhlasiť s tým čo píšeš, veď impreza sa vždy predstavovala najprv v základnej verzii, až potom prišlo STI, ostatne aj tento rok tomu tak bolo. U legacy a forestra tiež, tie sa ale u nás v prevedení STI nepredávajú. Jedine ak berieš do úvahy koncepty, tie majú ale každé automobilky viac nabušené ako sériová verzia.
No mozna ano, ale namlsaji novinare presne na to co je potom vrcholnou veri, kdy obycejne verze najednou vypadaji daleko obycejnejsi, jine automobilky jsou potichu po dlouhou dobu a pak vyrokuji a ozivi zajem.