Ekonomika
Je vidět, že vědí co dělají. V top 10 mají dva modely na prvních dvou příčkách a na šestém místě je Passat, který je mimochodem jediný zástupce střední třídy v TOP10. Takže právem obsadili první místo. Sem rád z poskočení Peugeotu na vyšší stupň. Sice bramborová, ale i tak dobrý. 508 i 5008 jsou opravdu skvělý auta. Bohužel mě už tak nenadchla nová 208, který mi přijde moc uměle přikrášlovaná a působí překombinovaně.
Je škoda, že Mercedes klesnul pod BMW, protože určitě radši potkávám MB, než kreatury typu X1, 5GT, X6 a nyní k tomu přibude 1er.
Je škoda, že Mercedes klesnul pod BMW, protože určitě radši potkávám MB, než kreatury typu X1, 5GT, X6 a nyní k tomu přibude 1er.
slovům typu "kreatury" bych se vyhýbal. Spíš bych volil formulaci "mě se nelíbí" 😉. Osobně souhlasím, že X1 je tragedie. Zrovna minulý týden jsem ho viděl. GT se mi taky moc nelíbí, ale X6 je dle mého názoru velmi povedená.
Tak zrovna X6 považuji za nejvetší zlo, co BMW vypustilo. Takový zmenšený něco na obrovském podvozku. To auto mi přijde opravdu ošklivé. A narozdíl od 5GT, X1 a 1er mi přijde nejvíce neopodstatné, když je tu výborná X5. BMW se mi líbí čím dál tím míň. Přijde mi, že každý nový model přinese nějaké jiné zklamání (ted nehodnotím techniku).
Korea útočí >😒] >😒] >😒]
Ale FUJ >😁 počkej, přijde nick "inescent" a nahodí tuny odkazů... >😒]
Pro rejže klub jeden luxusní odkaz, který dokládá špičkovou kvalitu korejských bakeliťáků😒br />
[odkaz]
Pro rejže klub jeden luxusní odkaz, který dokládá špičkovou kvalitu korejských bakeliťáků😒br />
[odkaz]
Nezapomen si přečíst taky reakce lidí kteří s tím mají zkušenost..Evidentně je to trochu jinak než uvádí tenhle žvást.. :-!
Máš na mysli tyto reakce, cituji😒br />
"Přitom jedenkrát to bylo opravdu až kritické. V malé rychlosti okolo 60km/h odskočila záď takovým způsobem, že jsem málem netrefil nájezd na most..."
"priznám sa, že raz ráno, keď som išiel do práce som tesne, ako mi skočila oranžová na semafore rázne pridal asi na 60 km/h a išiel takou rýchlosťou do zákruty. Vtedy ma zadok auta hodil asi pol metra do boku šmykom a dosť to bolo citeľné, ešte som si povedal, že keby bolo napršané, auto dám na bok alebo zoberiem oproti semafóry..."
"Přitom jedenkrát to bylo opravdu až kritické. V malé rychlosti okolo 60km/h odskočila záď takovým způsobem, že jsem málem netrefil nájezd na most..."
"priznám sa, že raz ráno, keď som išiel do práce som tesne, ako mi skočila oranžová na semafore rázne pridal asi na 60 km/h a išiel takou rýchlosťou do zákruty. Vtedy ma zadok auta hodil asi pol metra do boku šmykom a dosť to bolo citeľné, ešte som si povedal, že keby bolo napršané, auto dám na bok alebo zoberiem oproti semafóry..."
Renault má co dohánět, meziročně patří jeho ztráta k největším. Druhá tabulka ukazuje proč... tahoun prodejů je Clio, ale to už má svá léta a svůj podíl na trhu ztrácí.
Střednětřídní Passat už není jen v první desítce, ale i před kompaktním Meganem, Astrou a Focusem a malým P207, tak to je docela nečekaný říjnový mazec!
Když vezmeš prodeje střední třídy, tak je dominance Passatu ještě zřetelnější.
1. VW Passat 169,471
2. Opel Insignia 99,512
3. Ford Mondeo 58,97
4. Peugeot 508 56,710
5. Citroen C5 44,248
6. Toyota Avensis 37,560
7. Renault Laguna 37,360
8. Skoda Superb 34,678
9. Volvo V60 32,630
10. Mazda6 21,766
11. Seat Exeo 17,138
12. VW Passat CC 16,819
13. Lancia Delta 15,046
1. VW Passat 169,471
2. Opel Insignia 99,512
3. Ford Mondeo 58,97
4. Peugeot 508 56,710
5. Citroen C5 44,248
6. Toyota Avensis 37,560
7. Renault Laguna 37,360
8. Skoda Superb 34,678
9. Volvo V60 32,630
10. Mazda6 21,766
11. Seat Exeo 17,138
12. VW Passat CC 16,819
13. Lancia Delta 15,046
Celkově je to pořadí zajímavé. Překvapuje mě druhá Insignia a také to, že ani jedna premie (A4, BMW3, MB C) nneí v žebříčku uvedena.
Zajímavý je i fakt, že pokud by se k Passatu přičetl i CC, tak má skoro dvoujnásobek toho, co druhý v pořadí.
Zajímavý je i fakt, že pokud by se k Passatu přičetl i CC, tak má skoro dvoujnásobek toho, co druhý v pořadí.
Prémii jsem tam nedával
1. Mercedes C Class 126,347
2. BMW 3 Series 123,390
3. Audi A4 120,301
1. Mercedes C Class 126,347
2. BMW 3 Series 123,390
3. Audi A4 120,301
To pak značně mění pohled. Tím se pak odsunuje Insignia na 5. místo a poukazuje to na to, že od střední třídy se žačíná více hledět na image a premie jde rázem na první pozice.
Renault svou značku postupně degraduje tureckoasijskými modely a ve třídách kde jde o image to bude ještě horší.
a vyšší střední se vyrábí jen v Německu, ostatní už vyklidili pole. Všichni celkem bojují, seč jim síly stačí jen Fiat se s tím nepáře, v roce 2009 5. místo v Evropě, 2010 7. místo, teď 9. místo, to je tedy tobogán...
Ne, že by mne to nějak překvapovalo...
O to víc uhodí do očí zmanipulovaný titulek, který se snaží lidem do hlav vtisknout bludy, že firma rendlík a spol je téměř tak úspěšná, jako VW. Není a nikdy nebude, se svými kreaturami se může jít picnout. :no:
som rad ze nie som taky
😉
samozrejme gratulacia VW, verim ze Peugeot po znizovani straty pojde o rok vyssie :yes😒br />
208 sa uz tesi na zakaznikov a verim ze aj oni na neho 😉
Ty vůbec nevyvyšuješ cokoliv z Korei >😁
Jinak ve verzi GT moc much nemá. Ta je opravdu hodně povedená.