Ekonomika

Zpět na článek

Evropský trh v říjnu 2011: Pořadí značek – Renault hned za VW

36 komentářů

Avatar - white label
white label
Že bys nakonec nerozuměl ani sám sobě? >😁
Avatar - white label
white label
Porovnání Passatu s Mondeem vychází pro Mondeo zoufale, přitom třeba u nás se Mondeo (proti Passatu) vyloženě cenově podbízí!
Avatar - Ham.
Ham.
a vyšší střední se vyrábí jen v Německu, ostatní už vyklidili pole. Všichni celkem bojují, seč jim síly stačí jen Fiat se s tím nepáře, v roce 2009 5. místo v Evropě, 2010 7. místo, teď 9. místo, to je tedy tobogán...
pogo26
Tady jsou údaje o evropském trhu a tam to neplatí. Třeba Thalia se v západní Evropě neprodává.
pogo26
Rozhodující prodeje střední třídy jsou v Němesku a Británii a v těchto zemích má prémie hodně silnou pozici.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Renault svou značku postupně degraduje tureckoasijskými modely a ve třídách kde jde o image to bude ještě horší.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To pak značně mění pohled. Tím se pak odsunuje Insignia na 5. místo a poukazuje to na to, že od střední třídy se žačíná více hledět na image a premie jde rázem na první pozice.
hihihi
Od tebe to sedi >😁 >😁 >😁
pogo26
Prémii jsem tam nedával
1. Mercedes C Class 126,347
2. BMW 3 Series 123,390
3. Audi A4 120,301
Avatar - kari.laz
kari.laz
Celkově je to pořadí zajímavé. Překvapuje mě druhá Insignia a také to, že ani jedna premie (A4, BMW3, MB C) nneí v žebříčku uvedena.
Zajímavý je i fakt, že pokud by se k Passatu přičetl i CC, tak má skoro dvoujnásobek toho, co druhý v pořadí.
pogo26
Když vezmeš prodeje střední třídy, tak je dominance Passatu ještě zřetelnější.
1. VW Passat 169,471
2. Opel Insignia 99,512
3. Ford Mondeo 58,97
4. Peugeot 508 56,710
5. Citroen C5 44,248
6. Toyota Avensis 37,560
7. Renault Laguna 37,360
8. Skoda Superb 34,678
9. Volvo V60 32,630
10. Mazda6 21,766
11. Seat Exeo 17,138
12. VW Passat CC 16,819
13. Lancia Delta 15,046
Avatar - white label
white label
Střednětřídní Passat už není jen v první desítce, ale i před kompaktním Meganem, Astrou a Focusem a malým P207, tak to je docela nečekaný říjnový mazec!
Xawier
>😁 :yes:
King of rain
Koukám že Focus tak nějak nestíhá...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ten automat opravdu není úplně dokonalý, s tím souhlasím. A podle mě to tím sráží právě výkon motoru. Je prvda, že 150KW by jsem do něj taky netypoval, ale podvozek i sedačky mi vyhovovyly. Jel jsem ale ve verzi s masážníma sedačkama a ty byly opradu povedené.
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Mouchy u 508 jsou na můj vkus takové, že se všeobecně až příliš snaží vyrovnat němcům, co se nepohodlí týče. Na sedačkách by mohli trochu zapracovat a také odladění podvozku není úplně dle mého gusta, v zatáčkách a na delších nerovnostech a převisech je komfortní, ale při menších výmolech a např. příčných prazích drncá jako Passat a spol. a co hůř, nejspíš je to tak schválně... Co se GT týče, nebyl jsem moc odvařený z pocitového výkonu motoru a ani z plynulosti řazení automatu, ikdyž nejhorší to taky nebylo. Je tedy pravda, že ten výkon mi chyběl trochu víc. Jinak auto jako celek je moc fajn, každé auto má nějaké své mouchy, často subjektivní, stejně jako lidé...
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Máš na mysli tyto reakce, cituji😒br />
"Přitom jedenkrát to bylo opravdu až kritické. V malé rychlosti okolo 60km/h odskočila záď takovým způsobem, že jsem málem netrefil nájezd na most..."

"priznám sa, že raz ráno, keď som išiel do práce som tesne, ako mi skočila oranžová na semafore rázne pridal asi na 60 km/h a išiel takou rýchlosťou do zákruty. Vtedy ma zadok auta hodil asi pol metra do boku šmykom a dosť to bolo citeľné, ešte som si povedal, že keby bolo napršané, auto dám na bok alebo zoberiem oproti semafóry..."
kyklop
dnes zamenil poradie..internet s praskami >😒]
Dušan10
Ináč by tam určite museli byť, že ... 😉
Avatar - 4hill
4hill
To že se tobě nelíbí neznamená že tisíce lidí si kupují kreatury..Nebo máš skutečně pocit že jsi chytřejší než všichni majitelé Renaultu?Picnout se jdi ty..
Avatar - kari.laz
kari.laz
Největší mouchy vidím v tom, že má jen 1,6 benzín v různých verzích. V dieselech je super, ale v benzínu by jsem s tím měl asi problém. Škoda.
Jinak ve verzi GT moc much nemá. Ta je opravdu hodně povedená.
Avatar - 4hill
4hill
Nezapomen si přečíst taky reakce lidí kteří s tím mají zkušenost..Evidentně je to trochu jinak než uvádí tenhle žvást.. :-!
Avatar - Emel
Emel
Renault má co dohánět, meziročně patří jeho ztráta k největším. Druhá tabulka ukazuje proč... tahoun prodejů je Clio, ale to už má svá léta a svůj podíl na trhu ztrácí.
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
:yes: :yes:
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Tak tak.... 508 má sice své mouchy, ale ty mouchy z mého pohledu jsou právě v tom, že se v některých ohledech snaží napodobit německou konkurenci... jinak souhlas s oběma
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Ale FUJ >😁 počkej, přijde nick "inescent" a nahodí tuny odkazů... >😒]

Pro rejže klub jeden luxusní odkaz, který dokládá špičkovou kvalitu korejských bakeliťáků😒br />
[odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak zrovna X6 považuji za nejvetší zlo, co BMW vypustilo. Takový zmenšený něco na obrovském podvozku. To auto mi přijde opravdu ošklivé. A narozdíl od 5GT, X1 a 1er mi přijde nejvíce neopodstatné, když je tu výborná X5. BMW se mi líbí čím dál tím míň. Přijde mi, že každý nový model přinese nějaké jiné zklamání (ted nehodnotím techniku).
Avatar - kari.laz
kari.laz
Určitě by jsem radši zvolil 508 místo passatu a 5008 místo Turana. Peugeot se v posledních pár letech pochlapil.
Avatar - Starfighter
Starfighter
Korea útočí >😒] >😒] >😒]
Avatar - Stefič
Stefič
slovům typu "kreatury" bych se vyhýbal. Spíš bych volil formulaci "mě se nelíbí" 😉. Osobně souhlasím, že X1 je tragedie. Zrovna minulý týden jsem ho viděl. GT se mi taky moc nelíbí, ale X6 je dle mého názoru velmi povedená.
kuko
Ádo, co říkál pan doktor - ráno se vzbudíš, skočíš si na toaletu, umyješ ruce a pak spapáš ty hezké barevné prášky co ti dal 😉 A až pak můžeš na internet >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ty určitě nejsi takový >😁
Ty vůbec nevyvyšuješ cokoliv z Korei >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Je vidět, že vědí co dělají. V top 10 mají dva modely na prvních dvou příčkách a na šestém místě je Passat, který je mimochodem jediný zástupce střední třídy v TOP10. Takže právem obsadili první místo. Sem rád z poskočení Peugeotu na vyšší stupň. Sice bramborová, ale i tak dobrý. 508 i 5008 jsou opravdu skvělý auta. Bohužel mě už tak nenadchla nová 208, který mi přijde moc uměle přikrášlovaná a působí překombinovaně.
Je škoda, že Mercedes klesnul pod BMW, protože určitě radši potkávám MB, než kreatury typu X1, 5GT, X6 a nyní k tomu přibude 1er.
Avatar - Stefič
Stefič
nevím, jestli oba čteme stejná čísla, ale z tabulky prodejů jasně vidím, že Renault je za říjen v Evropě na druhém a celkově za rok 2011 na třetím místě. Nikdo se ti nesnaží nic namluvit. Titulek říká, že v říjnu je Renault hned za VW. A to snad je, tak nevim co tady zase meleš za blbosti
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nerozumiem ludom ako si ty, ktori zakazdym potrebuju reagovat nervozne podrazdene a vyvysovat jedne znacky nad druhe 😉 asi je to v povahe :yes😒br />
som rad ze nie som taky

😉

samozrejme gratulacia VW, verim ze Peugeot po znizovani straty pojde o rok vyssie :yes😒br />
208 sa uz tesi na zakaznikov a verim ze aj oni na neho 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pokud se podíváme na uvedenou tabulku, vidíme, že jedinými automobilkami, které ve srovnání 1-10 2011 versus 1-10 2010 rostly, byly ty německé. Na prvním místě VW a Audi (tedy také VW), dále BMW, Opel a Mercedes Benz. Všichni ostatní už jen sčítali ztráty... Nejvíc Fiat, ale mizérie postihla plošně také všechny francouzské automobilky.

Ne, že by mne to nějak překvapovalo...

O to víc uhodí do očí zmanipulovaný titulek, který se snaží lidem do hlav vtisknout bludy, že firma rendlík a spol je téměř tak úspěšná, jako VW. Není a nikdy nebude, se svými kreaturami se může jít picnout. :no: