Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Ypsilon Black&Red: Akční černá a červená

Lancia Ypsilon v edici Black&Red cílí především na mladší muže žádající sportovní styl.
Zpět na článek
23. 11. 2011 08:52
23. 11. 2011 09:45
23. 11. 2011 10:03
23. 11. 2011 10:15
23. 11. 2011 12:13
23. 11. 2011 14:38
23. 11. 2011 17:18
24. 11. 2011 00:32
23. 11. 2011 14:33
Avatar - euro89
23. 11. 2011 08:52
Aha
Tak prej pro mladší muže žádající sportovní styl... To by museli u Lancie vyrábět zase auta, jako byla Delta HF Integrale nebo Beta Monte Carlo. Ono totiž Ypsilonka s 51kW, podvozkem z Pandy a ženskym designem je sportovní asi stejně, jako růžová fóbie Monte Carlo. :no: Nic méně jako stylovka pro holku ke kabelce Ypsilonka funguje dobře a to je v podstatě hlavní účel tohodle auta. ;-)
Rozbalit vlákno
8
23. 11. 2011 09:45
Re: Aha
kdejaký italský frajírek by jistě rád brázdil ulice Říma nebo Milána v novodobé Deltě Integrale >:D >:D >:D
Tu černo/červenou věc nahoře si spousta italů koupí, tam je krapet jiný vkus než u nás.... ;-)
Někdy si tam zajeď.... :yes:
23. 11. 2011 10:03
Re: Aha
Ty seš tam podle všeho pečenej vařenej....nicméně dobře píšeš, že mají jinej vkus než třeba v Evropě, to víš Afrika je Afrika. Jinak by mně zajímalo, jak ten frajírek bude "brázdit" ulice v Římě - asi to znáš pouze z vyprávění, tam se nebrázdí, tam se posunuje zácpami.
23. 11. 2011 10:15
Re: Aha
zase jsi mi to nandal, jsi fantastický :yes:
Avatar - DRBNUTY
23. 11. 2011 12:13
Re: Aha
Na neho sa uplne hodi veta z legendarneho filmu Blbec k veceri:...a v téhle formě je už přes hodinu. >:-[]
23. 11. 2011 14:38
Re: Aha
A co se hodí na tebe? Inu mít tady fotku Sloty (a že tam těch figurek teda máte...), dát si přezdívku drbnutý a být takhle úžasně vtipný a vzdělaný, to dá holt dost práce. A ovce už máš zahnaný? Podojený? Tak, šup šup do práce.....
23. 11. 2011 17:18
Re: Aha
fantasticky jsi mu to dal. A máš recht - slovensko=země ovcí, Itálie, to už je Afrika.... Ještě že jsou v Evropě i chytré a vzdělané národy jako my Češi :yes:
Avatar - DRBNUTY
24. 11. 2011 00:32
Re: Aha
Ovce uz mam zahnany, len este jeden sprosty Beran sa mi zatulal kamsi do afriky a nevie trafit naspat. ;-)
23. 11. 2011 14:33
Re: Aha
V tvém případě to ale není zas taková věda.... :yes:
23. 11. 2011 10:00
Mladší muží žádající sportovní styl
Zábavné. Furt si tady mistní fiat fans stěžují na marketing a v tomto případě mají pravdu - tohle je typická ukázka toho, jak to hoši neumějí dělat. Připomíná mi to situaci, kdy výrobce pletených pantoflí tvrdí, že prodává supermoderní obuv a při použití červené nitě se jedná o stylovou outdoorovou obuv pro pravé muže.....jenže zásadní problém je v tom, že hoši od fiatu už skutečně nemají co nabízet a nabízet furt jedno a to samý pro tak rozmanité účely (jednou jako kabelku pro holky a podruhé jako batoh pro "pravý" chlapy) je už ani ne hloupé nebo trapné, ale spíš smutné.....

Je to stejné, jako vydávat hloupoučkou pětistovku za závodní speciál a obludku MiTo bezmála za konkurenci Porsche 911.
Rozbalit vlákno
2
23. 11. 2011 16:08
Re: Mladší muží žádající sportovní styl
Tobe ten Fiat nejak lezi v zaludku.

1) Fiat ma techniku, s multiairem je proste na spicce, nikdo jiny neco takoveho nema. Multijet je konkurenceschopny s diesely jinych koncernu. Nebyly nahodou TwinAir i Multijet engine of the year?
2) Je umenim marketingu umistit stejny produkt do co nejvetsiho poctu segmentu. To, ze se o tohle Fiat snazi je zcela logicke a neni na tom nic trapneho. Hloupe je vyvinout auto a prodavat ho s jednou vybavou, jednim motorem pro jeden typ zakaznika.
3) Auto se nestava sportovnim dosazenim urcitych kW a Nm, ale chovanim na silnici, ovladanim, zvukem motoru a pod. Sam mam neco najeto malymi Fiaty a podle me muze byt i auto s 50kW zabavne a sportovni, zvlast kdyz vazi polovinu toho, co auto stredni tridy. V motorkach je to podobne - dobra 250 nebo i 125 muze byt rychlejsi a zabavnejsi (ve meste, v lese, na okresce) nez neohrabany litr nebo dvoulitr.
27. 11. 2011 10:36
Re: Mladší muží žádající sportovní styl
ad 1) Vidíš, jednou za posledních pár let se stal fiaťácký motor jedním opakuji jedním z motorů roku, ale furt to tady máme na talíři. 1,4 TSI od VW byla motorem roku několik let předtím, diesely dneska dobře dělá kde kdo a když si projedeš kompletní list motorů roku, zjistíš, že oním motorem roku od Fiatu byl dvouválec 0,9 hlavně proto, že ostatní značky měly poněkud hluchý rok. Jinak v motorech roku logicky vládnou luxusní auta a prémie, z těch, co se dál prosadí spíš VW nebo Japonci. A řada motorů z běžné produkce je nedoceněná (viz. třeba skvělý turbodiesel od Hondy). Motor roku sice není až zas tak zprofanovaná anketa jako evropské auto roku už jenom pro rozdělení do kategorií, ale porovnávat dvouválec byť s přepolňováním se sofistikovanými systémy od prémií je trochu mimo mísu. Můžeš tady taky argumentovat titulem Auto roku, tam je Fiat snad nejůspěšnější značka a to i v posledních letech. A znamená to co? že sjou ta jeho auta skutečně nejlepší? Proč se tedy neprodávají tak, aby drtily ty "horší" a méně úspěšné značky a typy?
2) Otázka je, jetsli ta snaha má smysl a je úspěšná. Tady zcela jednoznačně není, stačí si zase vzít prodejní výsledky. A všechno má své meze. Ano, je možné Golfa GTI prezentovat jako sportovní náčiní a běžného jako ideální rodinné auto. Ale vydávat tuhle bábovku za sportovní auto je opravdu trochu mimo. Navíc, ono to nějak logicky nefunguje, vydávat jednou bábovku za idální auto pro pohodlnější ženský (kabelka pro holky) a zároveň to samé uato vydávat za ostré sportovní náčiní.
3) S motorkama zkušenosti nemám, nicméně dodnes jsme nepochopil, co je ta zábavnost, zejména na nromální silnici. Něco jiného je to na dráze (což jsme měl možnost si několikrát vyzkoušet a to i na smíšené pro rallycross) a něco jiného je to v normálním provozu, kde výkon ničím nenahradíš a je jedno jestli ho dostaneš z větší atmosféry nebo z menšího turba. Když jedu po jakékoliv silnici (bohužel MUSÍM jezdit služebně dost často, i kdyý by se mi nechtělo), tak to není o zábavě, ale o pohodlí, bezpečnosti a přiměřené rychlosti.

JInak FIATa opravdu nemusím, jednak na základě vlastní trpké zkušenosti provázané se zkušenostmi dalších známých a kamarádů a tady mi poněkud vadí, jaký prostor se jim věnuje. Nicméně je právě dost směšné, že třeba nové Hondě Civic se tady dává prostor neskonale menší (ačkoliv je to auto daleko zajímavější a v aktuální verzi diskutabilnější), než donekonečna opakovaných šest kousků FIAT a spol.....no, ale čemu by se na druhou stranu člověk poškleboval, že.....