Tak prej pro mladší muže žádající sportovní styl... To by museli u Lancie vyrábět zase auta, jako byla Delta HF Integrale nebo Beta Monte Carlo. Ono totiž Ypsilonka s 51kW, podvozkem z Pandy a ženskym designem je sportovní asi stejně, jako růžová fóbie Monte Carlo. :no: Nic méně jako stylovka pro holku ke kabelce Ypsilonka funguje dobře a to je v podstatě hlavní účel tohodle auta. ;-)
kdejaký italský frajírek by jistě rád brázdil ulice Říma nebo Milána v novodobé Deltě Integrale >:D >:D >:D
Tu černo/červenou věc nahoře si spousta italů koupí, tam je krapet jiný vkus než u nás.... ;-)
Někdy si tam zajeď.... :yes:
Ty seš tam podle všeho pečenej vařenej....nicméně dobře píšeš, že mají jinej vkus než třeba v Evropě, to víš Afrika je Afrika. Jinak by mně zajímalo, jak ten frajírek bude "brázdit" ulice v Římě - asi to znáš pouze z vyprávění, tam se nebrázdí, tam se posunuje zácpami.
A co se hodí na tebe? Inu mít tady fotku Sloty (a že tam těch figurek teda máte...), dát si přezdívku drbnutý a být takhle úžasně vtipný a vzdělaný, to dá holt dost práce. A ovce už máš zahnaný? Podojený? Tak, šup šup do práce.....
fantasticky jsi mu to dal. A máš recht - slovensko=země ovcí, Itálie, to už je Afrika.... Ještě že jsou v Evropě i chytré a vzdělané národy jako my Češi :yes:
Zábavné. Furt si tady mistní fiat fans stěžují na marketing a v tomto případě mají pravdu - tohle je typická ukázka toho, jak to hoši neumějí dělat. Připomíná mi to situaci, kdy výrobce pletených pantoflí tvrdí, že prodává supermoderní obuv a při použití červené nitě se jedná o stylovou outdoorovou obuv pro pravé muže.....jenže zásadní problém je v tom, že hoši od fiatu už skutečně nemají co nabízet a nabízet furt jedno a to samý pro tak rozmanité účely (jednou jako kabelku pro holky a podruhé jako batoh pro "pravý" chlapy) je už ani ne hloupé nebo trapné, ale spíš smutné.....
Je to stejné, jako vydávat hloupoučkou pětistovku za závodní speciál a obludku MiTo bezmála za konkurenci Porsche 911.
1) Fiat ma techniku, s multiairem je proste na spicce, nikdo jiny neco takoveho nema. Multijet je konkurenceschopny s diesely jinych koncernu. Nebyly nahodou TwinAir i Multijet engine of the year?
2) Je umenim marketingu umistit stejny produkt do co nejvetsiho poctu segmentu. To, ze se o tohle Fiat snazi je zcela logicke a neni na tom nic trapneho. Hloupe je vyvinout auto a prodavat ho s jednou vybavou, jednim motorem pro jeden typ zakaznika.
3) Auto se nestava sportovnim dosazenim urcitych kW a Nm, ale chovanim na silnici, ovladanim, zvukem motoru a pod. Sam mam neco najeto malymi Fiaty a podle me muze byt i auto s 50kW zabavne a sportovni, zvlast kdyz vazi polovinu toho, co auto stredni tridy. V motorkach je to podobne - dobra 250 nebo i 125 muze byt rychlejsi a zabavnejsi (ve meste, v lese, na okresce) nez neohrabany litr nebo dvoulitr.
ad 1) Vidíš, jednou za posledních pár let se stal fiaťácký motor jedním opakuji jedním z motorů roku, ale furt to tady máme na talíři. 1,4 TSI od VW byla motorem roku několik let předtím, diesely dneska dobře dělá kde kdo a když si projedeš kompletní list motorů roku, zjistíš, že oním motorem roku od Fiatu byl dvouválec 0,9 hlavně proto, že ostatní značky měly poněkud hluchý rok. Jinak v motorech roku logicky vládnou luxusní auta a prémie, z těch, co se dál prosadí spíš VW nebo Japonci. A řada motorů z běžné produkce je nedoceněná (viz. třeba skvělý turbodiesel od Hondy). Motor roku sice není až zas tak zprofanovaná anketa jako evropské auto roku už jenom pro rozdělení do kategorií, ale porovnávat dvouválec byť s přepolňováním se sofistikovanými systémy od prémií je trochu mimo mísu. Můžeš tady taky argumentovat titulem Auto roku, tam je Fiat snad nejůspěšnější značka a to i v posledních letech. A znamená to co? že sjou ta jeho auta skutečně nejlepší? Proč se tedy neprodávají tak, aby drtily ty "horší" a méně úspěšné značky a typy?
2) Otázka je, jetsli ta snaha má smysl a je úspěšná. Tady zcela jednoznačně není, stačí si zase vzít prodejní výsledky. A všechno má své meze. Ano, je možné Golfa GTI prezentovat jako sportovní náčiní a běžného jako ideální rodinné auto. Ale vydávat tuhle bábovku za sportovní auto je opravdu trochu mimo. Navíc, ono to nějak logicky nefunguje, vydávat jednou bábovku za idální auto pro pohodlnější ženský (kabelka pro holky) a zároveň to samé uato vydávat za ostré sportovní náčiní.
3) S motorkama zkušenosti nemám, nicméně dodnes jsme nepochopil, co je ta zábavnost, zejména na nromální silnici. Něco jiného je to na dráze (což jsme měl možnost si několikrát vyzkoušet a to i na smíšené pro rallycross) a něco jiného je to v normálním provozu, kde výkon ničím nenahradíš a je jedno jestli ho dostaneš z větší atmosféry nebo z menšího turba. Když jedu po jakékoliv silnici (bohužel MUSÍM jezdit služebně dost často, i kdyý by se mi nechtělo), tak to není o zábavě, ale o pohodlí, bezpečnosti a přiměřené rychlosti.
JInak FIATa opravdu nemusím, jednak na základě vlastní trpké zkušenosti provázané se zkušenostmi dalších známých a kamarádů a tady mi poněkud vadí, jaký prostor se jim věnuje. Nicméně je právě dost směšné, že třeba nové Hondě Civic se tady dává prostor neskonale menší (ačkoliv je to auto daleko zajímavější a v aktuální verzi diskutabilnější), než donekonečna opakovaných šest kousků FIAT a spol.....no, ale čemu by se na druhou stranu člověk poškleboval, že.....