Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Ypsilon Black&Red: Akční černá a červená

David Bureš
Diskuze (12)
Lancia Ypsilon v edici Black&Red cílí především na mladší muže žádající sportovní styl.

Lancia bude na prosincovém boloňském autosalonu prezentovat model Ypsilon v edici Black&Red. Ten bude možné pořídit výhradně s benzinovým motorem 1,2 Fire EVO II o výkonu 51 kW, nebo s turbodieselem 1,3 MultiJet II (71 kW).

V nabídce budou tři barvy karoserie – červená Argilla, černá Vulcano a třívrstvý červený lak Fiamma. Čtvrtou možností je pak dvoubarevné provedení, kdy červenou Argilla doplňuje černá střecha v laku Vulcano. Hliníková kola jsou 15palcová.

Červená a černá barva se objevuje také v interiéru. Dvoubarevná je palubní deska, přední i zadní sedačky s čalouněním Castiglio a obložení dveří.

Lancia Ypsilon Black&Red bude standardně vybavena čtyřmi airbagy, asistentem rozjezdu do kopce, manuální klimatizací, hudebním systémem 360° Hi-Fi, zatmavenými skly, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, výškově nastavitelným volantem, elektrickým stahováním předních oken a zadní lavicí sklopnou v poměru 50:50. Nechybí ani kožený volant a hlavice řadicí páky nebo elektrické ovládání vnějších zpětných zrcátek.

Cena automobilu bude údajně stejná s Ypsilonem ve stupni výbavy Gold. Takový Ypsilon s benzinovým čtyřválcem 1,2 Fire Evo (51 kW) na českém trhu stojí 279.000,- Kč, italský minivůz se vznětovým 1,3 MultiJet II (71 kW) je pak o 60 tisíc korun dražší.

David Bureš
Diskuze (12)
27. 11. 2011 10:36
Re: Mladší muží žádající sportovní styl
ad 1) Vidíš, jednou za posledních pár let se stal fiaťácký motor jedním opakuji jedním z motorů roku, ale furt to tady máme na talíři. 1,4 TSI od VW byla motorem roku několik let předtím, diesely dneska dobře dělá kde kdo a když si projedeš kompletní list motorů roku, zjistíš, že oním motorem roku od Fiatu byl dvouválec 0,9 hlavně proto, že ostatní značky měly poněkud hluchý rok. Jinak v motorech roku logicky vládnou luxusní auta a prémie, z těch, co se dál prosadí spíš VW nebo Japonci. A řada motorů z běžné produkce je nedoceněná (viz. třeba skvělý turbodiesel od Hondy). Motor roku sice není až zas tak zprofanovaná anketa jako evropské auto roku už jenom pro rozdělení do kategorií, ale porovnávat dvouválec byť s přepolňováním se sofistikovanými systémy od prémií je trochu mimo mísu. Můžeš tady taky argumentovat titulem Auto roku, tam je Fiat snad nejůspěšnější značka a to i v posledních letech. A znamená to co? že sjou ta jeho auta skutečně nejlepší? Proč se tedy neprodávají tak, aby drtily ty "horší" a méně úspěšné značky a typy?
2) Otázka je, jetsli ta snaha má smysl a je úspěšná. Tady zcela jednoznačně není, stačí si zase vzít prodejní výsledky. A všechno má své meze. Ano, je možné Golfa GTI prezentovat jako sportovní náčiní a běžného jako ideální rodinné auto. Ale vydávat tuhle bábovku za sportovní auto je opravdu trochu mimo. Navíc, ono to nějak logicky nefunguje, vydávat jednou bábovku za idální auto pro pohodlnější ženský (kabelka pro holky) a zároveň to samé uato vydávat za ostré sportovní náčiní.
3) S motorkama zkušenosti nemám, nicméně dodnes jsme nepochopil, co je ta zábavnost, zejména na nromální silnici. Něco jiného je to na dráze (což jsme měl možnost si několikrát vyzkoušet a to i na smíšené pro rallycross) a něco jiného je to v normálním provozu, kde výkon ničím nenahradíš a je jedno jestli ho dostaneš z větší atmosféry nebo z menšího turba. Když jedu po jakékoliv silnici (bohužel MUSÍM jezdit služebně dost často, i kdyý by se mi nechtělo), tak to není o zábavě, ale o pohodlí, bezpečnosti a přiměřené rychlosti.

JInak FIATa opravdu nemusím, jednak na základě vlastní trpké zkušenosti provázané se zkušenostmi dalších známých a kamarádů a tady mi poněkud vadí, jaký prostor se jim věnuje. Nicméně je právě dost směšné, že třeba nové Hondě Civic se tady dává prostor neskonale menší (ačkoliv je to auto daleko zajímavější a v aktuální verzi diskutabilnější), než donekonečna opakovaných šest kousků FIAT a spol.....no, ale čemu by se na druhou stranu člověk poškleboval, že.....
Avatar - DRBNUTY
24. 11. 2011 00:32
Re: Aha
Ovce uz mam zahnany, len este jeden sprosty Beran sa mi zatulal kamsi do afriky a nevie trafit naspat. ;-)
23. 11. 2011 17:18
Re: Aha
fantasticky jsi mu to dal. A máš recht - slovensko=země ovcí, Itálie, to už je Afrika.... Ještě že jsou v Evropě i chytré a vzdělané národy jako my Češi :yes:
23. 11. 2011 16:08
Re: Mladší muží žádající sportovní styl
Tobe ten Fiat nejak lezi v zaludku.

1) Fiat ma techniku, s multiairem je proste na spicce, nikdo jiny neco takoveho nema. Multijet je konkurenceschopny s diesely jinych koncernu. Nebyly nahodou TwinAir i Multijet engine of the year?
2) Je umenim marketingu umistit stejny produkt do co nejvetsiho poctu segmentu. To, ze se o tohle Fiat snazi je zcela logicke a neni na tom nic trapneho. Hloupe je vyvinout auto a prodavat ho s jednou vybavou, jednim motorem pro jeden typ zakaznika.
3) Auto se nestava sportovnim dosazenim urcitych kW a Nm, ale chovanim na silnici, ovladanim, zvukem motoru a pod. Sam mam neco najeto malymi Fiaty a podle me muze byt i auto s 50kW zabavne a sportovni, zvlast kdyz vazi polovinu toho, co auto stredni tridy. V motorkach je to podobne - dobra 250 nebo i 125 muze byt rychlejsi a zabavnejsi (ve meste, v lese, na okresce) nez neohrabany litr nebo dvoulitr.
23. 11. 2011 14:38
Re: Aha
A co se hodí na tebe? Inu mít tady fotku Sloty (a že tam těch figurek teda máte...), dát si přezdívku drbnutý a být takhle úžasně vtipný a vzdělaný, to dá holt dost práce. A ovce už máš zahnaný? Podojený? Tak, šup šup do práce.....