Jsem spokojeným vlastníkem a mam vyzkoušeno že Insignia OPC unlimited si to spokojeně mastí v německu po dálnici 276 km/h a může foukat vítr odkud chce . Jo žere ale jede a že by se něco mělo zaseknout tak to může i u fabie 1,2 HTP při 50 km/h .
:yes:
nech si detičky prehraju video z realnych podmienok ( s odporom vzduchu a dokonca tmou >:-[] , dufajme, ze vedia trochu "english" na precitanie komentarov
Ještě že mi ty geniální hlavy vysvětlily, že to není to samé jako jet po dálnici. Prej odpor vzduchu, válivý odpor a jiné záhadné veličiny zde hrají roli, ti kluci musí být minimálně závodní inženýři...
A teď vážně, kloučku to, že ti včera na hodině fyziky v páté třídě řekli něco o odporu vzduchu, vážně není vstupenka na diskuzi s vidinou jak tady všem rozšíříš obzory. Tohle ví s prominutím i uklízečka co vám tam v šatně pod přezůvkama stírá podlahu.... Tohle není quickfit servis chorého mozku, to jsi na úplně špatném serveru...
Tak především úvodní odstavec článku je zavádějící až hrůza:
"Jak vyzkoušet maximální rychlost výkonného automobilu a přitom se nedopustit přestupku? Stačí zajet do Německa a nebo...zvednout auto o pár centimetrů nad asfalt."
Jedná se umělý test v nereálných podmínkách. Myslím, že to bylo také dost nebezpečné. Nedivil bych se, kdyby se třeba zbláznila elektronika (haldex, ESP, ... ) a něco zablokovala. To by byl mazec kdyby to auto spadlo z podstavce.
Jinak k omezovači - oficiální informace říkají o maximální rychlosti 270 km/h. V téhle rychlosti by měl být motor v insignii na limitu. Ono i podle výkonu 239 kW to auto nemůže mít o moc na víc. Porovnám (schválně "netřídně") s 911tkou se 254 kW, která má maximálku 284 km/h. Přitom na straně 911 je výrazně lepší aerodynamika. Zkrátka jestli je na 270 omezovač nebo není už nikoho moc zajímat nemusí, protože to o moc víc stejně nikdy nepojede.
A jakou má tenhle test přidanou hodnotu pro mě? Závěr je, že maďaři jsou jelita >:D (kolegové ze slovenska budou určitě souhlasit >:-[] )
Nikdo nechtel prece simulovat jizdu po dalnici, ale jak vidite,jestli ten typek neubral plyn v 270 tak to auta tam zrejme ten omezovac mit bude... Vzdyt to zrychluje dost masivne az do tech 270, motor toci nekde kolem 5000, a najednou konec?
Tak trosku premejslecte, kdyz tam to auto nema tak velikou ztratu energie jako pri jizde, tim spis by meli prekonat rychlost 270 km/h...
Páni redaktoři, vždyť tento "test" je absolutně mimo. Pokud vezmeme v potaz, že auto nemusí překonávat aerodynamický odpor, tření mezi pneumatikami a povrchem silnice a budeme brát cca 10% odchylku tachometru, není tento výsledek nikterak úchvatný na auto, které má 325 koní.
Tak tomuto sa vravi "test" rychlosti 270km/h, hej? Nabuduce treba postavit auto na spalky a zhodit kolesa. Mozno potom "pojde" este rychlejsie! Alebo vytiahnut snimac rychlosti, a podla typu bud napatim, pulznym zdrojom, alebo vrtackou roztocit tachac tak ze rucicka obide stupnicu dva krat! >:D
Na test, zda je tam omezovac nebo ne, to staci i takto. Jenom mne porad vrta hlavou, proc to auto musi bejt tak osklivy, to nespravi ani tech 270 na blbym valci :-)
stejnou vypovídací hodnotu bude mít test plácaček na mouchy, kdy budu mlátit mouchy přilepené na mucholapce a počítat, kolik jsem jich kterou plácačkou trefil.
koukám, že jste ten test nepochopili. Ten test měl za úkol zjistit, jestli tam Opel dal omezovač, nebo nedal. A jak se zdá, tak dal i když tvrdí, že nedal.
jistěže ten test je skutečně ala pat a mat, na maximální rychlost mají vliv i jiné fyzikalní jevy, odpor vzduchu, valivý odpor pneumatik, tření... tohle je úsměvný test >:D
to je test hodny chrobaka pytlika, takto BEZ ZATAZENIA dokaze ist aj Renault Thalia 1,2 16V cca 250km/h, zalezi len a len na maximalnych otackach motora, cize nulova vypovedna hodnota, este by ma zaujimalo ako zhodnotili to ze motor nie je hlucny