Mini s krátkym predkom veľa dôvery nevzbudzuje, tiež som veľmi neveril, aj keď nie som z tých, čo tipovali počet hviezd. Výsledok crash-testu je celkom príjemným prekvapením.
>:D:yes: rád bych si půjčil od tebe, ale nevím, jestli by to byla změna k lepšímu, či ne. Spíš to druhé. Ale bych bych chytrý až za sedmero hor jak tak vidím.... viď? >:D >:D
ktory je na trhu uz par rokov nevidim dovod jasat nad 5 hviezdami Up ktory je novsi a vacsi, povedal by som ze sa to ocakavalo, 4 hviezdy by boli sklamanim ;-) nic viac nic menej
A byl ten F500 posuzován dle stejné metodiky jako je současné bodové hodnocení v EuroNCAP? Nová Panda má jen 4* a pochybuju, že by byla oproti F500 krokem zpět...
Je to tak, jsi na bulvárním serveru o autech, viagře, nehodách a brzy o celebritách který patří Blesku ... takže kdo maže, ten jede, tedy má kladné hodnocení.
Tak tohle je událost roku. Nejmenší auto světa a (ne že bych ti to přál) když si v něm dáš čouda, vylezeš neposkvrněnej. Zde musíme vyjádřit konstruktérům velký obdiv, vždyť 95 procent zdejších diskutérů jezdí autem, které by v předmětném testu obdrželo leda pět... křížků.
Hned zítra ráno prodej ten svůj vrak, vezmi si případně půjčku a kup si auto, v kterém se nebudeš muset bát jet přes šedesát... snad ti tvůj život stojí za to...
Přesně tak GTI. On sám vlastní Golfa na okrskové jízdy, pro nábytek do Ikei jezdí Multivanem, do práce má passata, jeho žena má Polo a na nákupy jezdí Upem , na dovolenou vytáhne Turana a když si chce zařádit v terénu nasedne do Tuarega, když se potřebuje předvádět nakopne Phaetona, jeho žena zas Beetla , Schirocco má na závodění a Caddyho má aby o něm sousedi neříkali že má jen krásný auta. Je na tom něco divnýho? Vy je snad nemáte? Bože co je to tady za lidi ve starejch šunkách , měly by ste si co nejdřív pořídit aspoň 4 VWcvágny . >:D >:-[]
Chce to trochu nadhľadu. Ale je to ospravedlniteľné tvojou mladosťou. Zatiaľ si len neoperené kura, ale nerob si z toho nič, prešli alebo prejdú tým všetci. ;-)
Ještě jsi z jedné zádele nevylez a už spěcháš do další... jsi kouzelný ;-)
Tak to máme dneska 2 (slovy: dvě) události roku:
Ta 1. je: OPLASTOVANÝ PASSAT ALA FIAT UPROAD Z ROKU 2004.
Ta 2. je: letošních 5* (příští rok 4) pro drobky. Konkurence je už dávno má a vyrábí a vyrábí a ty, blázínku, máš z toho událost roku. Jak jsi roztomilý.... ;-):yes:
Ty jseš mi ale opravdu kus dementa >:D ...a proto nikdy nepochopíš, že ne nad koncernem, ale nad "lidma" jako ty tu chodí GTI každej den onanovat... >:D
Ano, vím, v přízemí se cítí jako ryba ve vodě.... to je pravda.... ;-) a ještě si v tom hoví. Já myslel, že se tu bavíme o autech a ne že se tu budou prubovat ti, či oni, nebo to či ono. Proto i mé reakce jsou na něj jaké jsou. S tebou je to někdy těžké, ale umíš argumentovat a to je fajn. Gti tu jen plácá a plácá.... a to není fajn.
Oooo, pane, děkuji. Až bude u konce "volební období" Sv. O. Ratzingera, budeš doporučen..... ty jsi tak chytrý, že jsi určitě seděl v lavici s Dalajlamou, že?
Klaudie, Klaudie....
By mě zajímalo, proč nebrali v potaz soc verzi Citiga, která NEMÁ v základu ESP, což by mělo automaticky znamenat jen 4 hvězdy.. (pokud se nepletu) I když jsou to trojčata, tak by dle všeho neměla mít všichna stejný počet hvězd..
Jen tak mimochodem.. 5 hvězd v letošním roce by mělo být téměř automatické (samozřejmě má-li vůz ESP ve všech verzích). Takže za mě: nejedná se o žádný super výsledek, jak se tu něktěří snaží prezentovat. Koneckonců jde jen o jedno (tři) auto z mnoha co projdou NCAP.. :-!
Spíš to je vaše nevědomost. Přečtěte si napřed metodiku EuroNCAP. Pokud je ESP součástí většiny prodaných vozů, tak se bere jako by bylo standardně. Pokud ESP na některém z trhů není v jen v určité výbavě, tak to není překážkou...
Klameš tu ty. Budou mít stále 5* protože byly testovány letos. Auta která dostala před lety 5* je také stále mají i když už podle současných metodik na ně nemají nárok...
No právě! Zde nevím, kde to berou, když se neprodal (téměř) jediný kus (ale možná že nějaký jo - devět z deseti prodaných "do vlastní stáje" - to je jistě většina prodaných vozů = 90 %).
Prostě je zde dvojí metr.
Myslíš že u jiných značek je to jinak? Prostě EuroNCAP si samo určuje, co má být nejběžnější výbava a tu testuje. Třeba Ceed se taky testoval s 6 airbagy i když se třeba v CZ prodávala verze, co měla aurbagy jen 2. Ale na bilboardech vesele viselo *.
Ale já ho mám se šesti :-)
Začínám mít pocit, že EuroNCAP má vlastní metodiku a je (nepatrně i) na výrobci, jestli jí vyjde "vstříc". A možná může jít čistě o marketing (ušitý na danou zem nebo status novinky - uvedení na trh).
Mám pocit, že v metodice EuroNCAP stojí, že více jak 75% vyrobených vozidel danného modelu musí mít ESP. V opačném případě tento model ztrácí 5 hvězd...ale je to jen v době, kdy se o hvězdy pokouší...o rok později už je to putna...
Uz jsem to chtel JIRImu napsat vcera pod temi jeho krecovitymi vylevy pod GTI ho prispevky.
Vypadada to, ze JIRI jen sedi doma a ciha na jakykoliv GTIho koment, aby na nej mohl plivnout, klidne i vicekrat. Pokud neni GTi k dispozici, tak si aspon rypne do VW...
Sam kritizuje posedlost jednou znackou a pritom je posedly jednim...nickem.
JIRIku vzpamatuj se, hod do toho trochu nadhledu a reality. Kdyz pominu tu obsesi, tak se s tebou da i normalne bavit.
No no no, moment. Nerýpu do vw, je mi to jedno, speru nebo vyzdvihnu cokoliv pojízdného bez ohledu na značku. Produkci od vw jsem tu nesčetně krát chválil, takže další výmysl. A že čekám na ten nebo onen nick.... hoši, to je, jak se to říká: podle sebe soudím tebe? Ale, ale. A že není něco podle něčího gusta... křečovité výlevy... prostě sklízí, co zasel. Ten NICk je mi jedno. Je to svět nicků, váš svět, můj ne. Plivnout na gti.....
Je mi tu razena realita a nadhled. Možná bych poradil to samé, Mariachi, ale nebudu nikomu říkat to či ono, jsme tu každý individualita. GTI je mi jedno, at se jmenuje třeba dCi... pokud bude jednat jak jedná, jinou reakci čekat nelze. Pokud bysme chtěli být objektivní - tam kde je v mezích slušnosti a korektnosti, debatuji stejně. Proč se např. bavím s tebou a ostaními jak píšeš normálně.... Pro mě je člověk, který bezdůvodně sortuje, uráží, zesměšňuje a td. jen NICk.... pro mě je to o lidech. Stejně bych postupoval s takovým člověkem i mimo virtual debatu. Tot vše. Světu mír a silnicím zvláště.
PS: pro mě vw, ren, cit, toy, .... dosaď cokoliv prostě radosti na kolech. Jsem fanda do aut, auta mám rád, líbí se mi všecky. Nikdy bych nesortil lidi podle auta jak to dělá např. jeden. Ale dost debaty o nikom. Protože ten stýc je nikdo - není schopen napsat nic o své značce, káže vodu, nalívá se vínem. Chápeš? Jeho produkce tady je jen a jen o nicneříkajících zpěvech.... že to nevadí tobě, mi taky ne, ale pokud budu na autoforu, chci se bavit o autech a ne o individuálním náhledu na svět jednoho člověka, o jehož osobnosti si, dovol, budu myslet své.
Klaudie: toperova či jiná úroveň.... tohle neřeším, toper je člověk,možná hodnotnější než kdokoliv z nás. Kdo ví, možná ne.... proto se těmhle soudům chci mermomocí ubránit. Já jen reaguji na stejnou notu stejnou notou.... asi tak.
Kuci, mějte se fajn, jdu číhat na GTIho :-);-)
Btw. těším se na okamžik, kdy tento "hájený" bude schopen normální diskuze a hlavně argumentace, třeba jako joss, mar, kl, wl, und wielle wielle andere... zatím je to jen kličkování, zbabělé útěky, demagogie a schovávání se za dav. A tohle produkuje mé reakce. Akce - reakce, tot vše.
Zdravím i Tebe, GTI, asi odpočíváš po události roku - oplastovaném das Autu.... >:D
Jasne, chapu, ze te vytaci, co pise. To je normalni. Kazdej se neovladne do nekonecna. Nechces se s nim bavit, nezajima te, je ti ukradeny - ale vceras na nej reagoval snad 100x a pritom uplne zbytecne...
No, delej jak myslis, je to tvoje vec, ja ti jen chtel vysvetlit jak to na mne pusobi. A je mozne, ze to tak nepusobi jen na mne.
Mě vytáčí ten hnůj co tu ze sebe lije... a reagoval jsem nezbytečně - však on to strýko Milda čte a vztekle při tom podupává nožičkou...
Shrnovačka: Retorika Ratha vyvolává Mackovky.... toť vše. Spíš mě zaráží to, že mnoho lidí řeší reakce na něj a neřeknou tomu malému rathovi, že střílí moc... Ano, je obecně známo, že kdo řve více a chová se více jako prase, tak obyčejně vítězí. V tomhle Bravo GTI. :yes: dívím se, že to nevadí více lidem. No, vlastně, vadí, a ti odchází pryč. Kde jsou časy, kdy tu byli lidi typu Perun častějšími návštěvníky. Každému dle jeho gusta. Mě tento intelektuální skrček a diskuzní zbabělec nechává chladným. Jen Akce-Reakce.
To ti opravdu nevadí, že veřejně lže, uráží, sortuje lidi podle jeho "mozku"? ...to je otázka nejen pro tebe. Mě je tento panák u paty jak lidsky tak diskuzně...
Sice jsme to tady posunuli nekam uplne jinam, ale budiz...
V tom, v cem ty vidis lez, nebo urazku, ja nic takoveho nevidim - nebot to tam nehledam. Proste normalni konstatovani. Ze si to nekdo vztahne na sebe a zacne se urazet a n.a.s.r.a.v.a.t je jeho problem. A v takovem pripade opravdu diskuse konci a zvrhne se ve snahu vytocit a shodit oponenta.
Ja jsem obecne klidny a nesnazim se za kazdym hloupym komentem hledat napadani sve (ci jine) osoby. Snazim se spis premyslet o tom, kdo sedi na druhe strane klavesnice a proc pise to, co pise. Premyslet nad obsahem a ne nad formou. Mohl bych ti uvest X prikladu, kdy jsem taky zabredl do diskuse, kdy ten druhy nepochopil co a proc pisu, a jakmile jsem mu vse v klidu vysvetlil, pokecali jsme o tematu uplne v pohode.
Nicmene (moje teorie) GTI uz ma svuj vek a nebavi ho tohle v jednom kuse vysvetlovat. Proste napise, co napise a jak si to kdo prebere - je jeho vec.
GTI neni Rath, ale je fakt, ze ty jsi tu za Macka. Reagujes krecovite a snazis se ho shodit tak moc, ze uz ti ani nezbyva prostor pro normalni a slusnou argumentaci. Proste jen hromada bezobsaznych radoby vysmivacnych komentu. Same zadele, potrefene husy a hromady smajliku jak od pubertaka.
A pak, po te hromade diskusnich jako-facek, napises, ze je ti vlastne uplne ukradeny... To je opravdu ponekud shizofrenni (ronaulte, doufam, ze jsem to pouzil spravne :-) ).
Delej to klidne dal, mne to nevadi, je to tvoje vec. Ja ti to ostatne pisu ne kvuli tomu, ze tim zasekavas diskusi, ale hlavne proto, ze se s tebou diskutovat dalo a ted se ponekud zvrhavas.
Uvedom si, ze saska ze sebe clovek udela sam. Tvou uroven nenastavuje GTI, ani ja, ani nikdo jiny, ale zase jen ty sam.
Zkus se tedy uklidnit a nekaz si svuj status...
beru to jako názor. ok.
znova a zřetelně: JE MI JEDNO NICK, REAGUJU NA PŘÍSPĚVĚK A PAK, DLE "DUCHA" PŘÍSPĚVKU NA PISATELE. Je mi jedno, kdo za klávesnicí sedí, tady jsou pouze řádky. Jsem rád, že ti to nevadí. Jen mě znova zaráží: zádele, potrefené husy a hromady smajliku.... to opravdu vidíš jen jednostranně? Když už tedy řešíš moje husy a smajly, mrkni i na druhý dvoreček - tam bys toho taky našel. Trošku mi to, mariachi přijde jako: tohle si dovol, tohle už zvaž a tohle, soudruzi, tohle už ne. Neřeším GTIho, neřeším nikoho. Reaguji jen a pouze na příspěvek, někdy s akcentem na pisatele, pokud sám vystupuje v rovině "osobní". Je to tak těžké pochopit? Nepotřebuji soudce z lidu a hlavně si myslím, že tohle "kádrování" at už na tu, či onu stranu napříč diskutéry, je mimo. Díky za pokec i mimo auta.... :-)
Ja nejsem soudce z lidu, ani kadrovak, to bud v klidu. Ani ti nediktuju, co jo a co ne. Jen ti pisu, jak se mi tve vystupovani jevi behem poslednich par dni. A ani to bych normalne nekomu nepsal, jde mi o to, zes tak moc podrazdene driv nevystupoval (nebo jsem si toho aspon nevsiml).
Predstav si, ze bych ti v reakci na nejaky tvuj koment ja napsal, ze ses k.o.k.o.t.
Uz se tady diskusne zname nejakou dobu a osobne si myslim, ze bys mi hned neodepsal, ze ja jsem 2x vetsi, ale spis byses mne zeptal, jestli mi nahodou nehrablo, ze tak menim formu. Protoze proste za tu dobu uz musis vedet, ze ja tak nevystupuju.
O tom, jak interpretovat GTiho komenty bych ti mohl napsat slohovku, ale to nas tu uz asi nekdo tipne >:D
Pojdme do slohuuuuu ;-) no popravdě: pokud bych měl řádky jako výše zmíněný, tak bych se tomu snad ani nedivil.... a vím, nejsi kádroši, soudcoši..... ty jsi prostě mariachi ;-) supr - v pohodě. ;-);-):yes:
Je neuvěřitelné co některé (tedy... zejména některé) vozy vydrží. Malinké auto a co dokáží ty jeho deformační zóny, to je vskutku snad až malý zázrak. Dokonale pak uklidňují ty záběry z kabiny na malé děti sedící vzadu. Ani se snad neprobudily... Fantastický výsledek, a to i v tom bočním nárazu. No jo no, kdo umí, ten umí...
Hele, když tak na to koukám, tomu upu to i po tý pecce sluší více než kdejaký třídní konkurenční herce na silnici, viď...
Pět hvězd... v dané třídě mimořádný výsledek, co by za něj picanto dalo...
No víš, ty děti vzádu jsou figuríny - Oskarci - proto vypadaj, že spí... ;-) až jsem slzu uronil na oltář vědy.... ano souhlas, Je neuvěřitelné co některé vozy vydrží. Malinké auto, ......, BRAVO FIAT 500!!! :yes::yes::yes:
Picanto získalo úplně stejně bodů jako Up! (o jeden bod méně za cestující vpředu a o jeden více za ochranu dětí). Jediný rozdíl je v tom, že pro Picanto není součástí sériové výbavy ESP... ale pokud si ho koupíš, máš stejně bezpečné auto jako od VW.
Zajimave je, ze ty tolik kritizovane operky hlavy, integrovane do sedadla, jsou asi UP!u ku prospechu - Rear impact je o dve urovne lepsi nez u Picanta.
Holt asi konstrukteri vedi, proc co delaji...
Picanto 4 hvězdy, Up! hvězd pět. Nekoupím si picanto :-) nestavím současně na rozdílu jedné hvězdy svůj garážový svět, ale je to tak, že UP! to má bez ztráty kytičky.
Hvězdičky jsou pro jednodušší jedince, kteří nejsou schopní (nebo ochotní) se podívat ve větším detailu. Na auto.cz bychom měli být schopni sofistikovanější diskuse...
Je rozdíl, jestli auto ztrácí body za celkovou konstrukční nedostatečnost (jako třeba Octavia), nebo jen za chybějící prvek standardní výbavy, který lze objednat (jako Picanto). Zajímavé je, že právě u té Octavie ti to nevadí ;-).
Nevím co máš s jakým hornickým učněm, nicméně hvězdičky jsou určené primárně pro laickou veřejnost. U diskutérů na automobilovém serveru očekávám větší míru pochopení problematiky...
Já tě chápu, jdeš na dřeň a správně dovozuješ, že viditelná ztráta jedné hvězdy nemá v reálu negativní vlastnost. Nejsem oponent, vždyť ty přece mé názory na počty hvězd znáš. Koneckonců počet hvězd Octavie ani nezanám... Jinak souhlůasím, že člověk má jít na tu dřeň a zajímat se o "obsah" hvězdiček.
Octavia má 4... a je to jediná vážnější věc, která mi na ní vadí.
S hvězdami se tedy shodneme. Lze dovozovat maximálně toto:
5 hvězd - všechno je v pořádku, není potřeba se pitvat v detailech
4 hvězdy - je nutné se podívat, co způsobilo ztrátu jedné hvězdy, a ohodnotit reálný dopad
3 hvězdy - velká pravděpodobnost špatné bezpečnosti, toto hodnocení je dnes vyhrazeno pro Dacie a podobné vozy