Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CHerokee
Sci-fi
| 25. 11. 2011 08:05
Tohle je ale kravina. Vyměnit motorku za auto. :-) I když na rejžích k HD...to taky >:D
Avatar - Vencos
hihi
| 25. 11. 2011 09:25
hehe a ještě by mohla kawasaki udělat reklamu s upocenýma cyklistama, co se jim znelíbí šlapat a nějáká firma na bycikly by zase mohla utvořit reklamau na téma "proč chodit pěšky,bycikl je rychlejší"

Vrcholem by byl reklama letecké společnosti, kde by se banda unuděných chlápků sunulka silnicí, ve svých nablýskaných Jettách, jeden by se pořád ptal "už tam budem?" a třetí by jen suše prohlásil "měli jsme radši letět"

pokud by všechny tyhle reklamy šly po sobě v pořáadí od chůze po letadlo, nejen že by to byla sranda,ale rovněž by to šlo použít jako rychlý a stručný výukový materiál o vývoji osobní dopravy!
Avatar - shamal
A to je přesně ono
| 25. 11. 2011 10:00
Oba příspěvky, které se teď tady přede mnou objevily jsou přesně tím důvodem, proč u nás nejsou vtipné reklamy. Našinec prostě anglosasského nadhledu není schopen. Samozřejmě, že ten spot je logicky viděno kravina, ale vtipná. Našinec ovšem začne ihned vypočítávat proč to tak nejde, že je to nesmysl a podvod a... Njn, tak nám nezbyde než koukat na ty převážně z Německa převzaté nesmysly.
Avatar - jurajos
A to je přesně ono
| 25. 11. 2011 10:36
V zásade máš pravdu.
Stokrát takéto reklamy ako to čo beží v telke.
Akurát sa nemôžem zbaviť toho trapne smiešneho dojmu ako u mňa zanechávajú napr. sitcomy miestnej proveniencie.
Avatar - T613
A to je přesně ono
| 25. 11. 2011 11:28
zas tak kritické to s námi dle mého není.. těch lidí s nadhledem je u nás poměrně hodně :-)
A to je přesně ono
| 25. 11. 2011 11:59
Reklama je naprosto pohodová a vtipně udělaná.

Ti chlapci na těch motorkách jsou takoví bezelstní, jde na nich vidět, jak by strašně chtěli, ale na motorku prostě nepatří. A o tom je ta reklama. ;-)
A to je přesně ono
| 25. 11. 2011 13:52
tak jsem to pochopil i já.
Avatar - Andromeda
A to je přesně ono
| 28. 11. 2011 12:04
Máš recht, stejně jako onen finančník, co "omylem" usedl do Fluence. Jaký že je kvalitativní rozdíl ???
Avatar - T613
A to je přesně ono
| 28. 11. 2011 13:26
realita dotažená do absurdna versus absurdno? v tom je vcelku velký rozdíl (i kvalitativní)
Avatar - Ronault.
A to je přesně ono
| 28. 11. 2011 22:38
Tady to není dozaženo do absudrna.
Avatar - Andromeda
A to je přesně ono
| 28. 11. 2011 23:53
Jujky, teď jsi mne docela vychytal ;-) , nicméně jak jsem psal níže - rozhoduje stopáž.
Fluence je koncentrát, krátký, úderný koncentrát - toto má naprosto jinou délku výrazového prostoru, která ti umožňuje oproti tomu Renaultu použít jinou, kvalitnější "řeč". Zminimalizuj jej do podobné stopáže jako ono Fluence a jsem zvědav, co ti vyjde.
Ano, pokud na věc koukneš tak jak jsi nastínil, máš pravdu...
Avatar - T613
A to je přesně ono
| 29. 11. 2011 08:00
jinak na to ani koukat nejde.. na hypotetické scénáře klipu nelze brát ohled. Holt sis naběhl >:-[]
KONEČNĚ
| 25. 11. 2011 16:03
Někdo to holt umí levou rukou, navíc ironicky, s nadhledem, znalostma a vědomím, že to musí mít dokonalou podtextovou šťávu. Jinýmu holt nezbejvá, než sehnat podměrečnýho kluka a zavalit ho u kanálu melounama uliční sexbomby...

Horní druh reklam není pro prosťáčka, kterej se domnívá, že Volkswagen právě začal lanařit v motorkářský komunitě. Jakmile nevyprskneš smíchy po sekvenci "mapa v ksichtě", jsi mrtvej muž, sni si dál svůj sen o milým autě, milý holce a milým západu slunce, tohle není svět pro tebe, tohle je svět vyzrálé ironie, vyzrálého sarkasmu, tohle je svět obrazů v jejichž rovinách se topíš jako chroust v půllitru braníku...

BRAVO :yes:
KONEČNĚ
| 25. 11. 2011 19:37
Tak ten chroust v pullitru --> :yes:
No a s tim sarkasmem, to je holt jen pro nekoho... Ale co se da delat, ze? >:D

Edit:

Ted kdyz jsem si to pustil, tak ta mapa je >:D

Ale vic mne zaujala ta krajina, do JAR se vazne musim podivat...Jen jestli tam dojedu...na motorce?!
KONEČNĚ
| 25. 11. 2011 20:03
:-) :yes:
Avatar - Andromeda
KONEČNĚ
| 28. 11. 2011 12:18
Už jsem to psal výše - po zhlédnutí této "prý dokonalé" reklamy doufám nikoho nenapadne kopat do reklamy Renaultu na Fluence -šlo by o argumentační sebevraždu.
Opatrně s těmi zdrobnělinkami a romantickým dojetím ze západu "milého" jihoafrického slunce ( což jsem tady ještě mimochodem nezažil, aby se kdokoli takto rozplýval ) , z milých holek a milého auta >:-[] .
A opakuji vzhledem k místnímu kopání do reklamy na Fluence - jestli je toto tvůj vyzrálý sarkasmus a ironie, tak ať tě ani nenapadne, převlečen za mírně dementního ridera, hloupě se posmívat "popletenému" managerovi...
PS: Reklama mně nevadí, neuráží a nebýt "moudrých" dehonestujících románů, komentářů na podobný, časově kratší počin Renaultu, nereagoval bych...
KONEČNĚ
| 28. 11. 2011 18:40
Andormedo, jenom, jestli ty jsi ten můj "západ slunce" správně pochopil... ;-)

Fluence...myslíš Alberta? Já jsem poslední, kdo by tuhle reklamu považoval za špatnou. Má akorát jeden podstatnej rozdíl - postrádá ironii. V horní reklamě ti hoši nejedou v Jettě a nehrají si v ní na bouráky, dozvídáš se pouze , že "takhle už to dál nepůjde"... V albertovi ti však naopak pouze naivisticky podsouvají že se můžeš opravdu cítíit jako v osmimetrové limuzíně... Tyhle dvě reklamy se fatálně liší tak jako se liší produkce Volkswagenu od produkce Renaultu.
Avatar - Andromeda
KONEČNĚ
| 28. 11. 2011 23:46
Samozřejmě, že jsem rozumněl, a obdobně byly myšleny řádky mé ;-) .

Co se týče toho Fluence - jde o koncentrovanou formu téhož - metráž VW několikanásobně překonává hektické a koncentrované Fluence.

A velikosti poskytnutého prostoru se tvůrce reklamy musí podřídit. Tudíž je právě díky naprosto rozdílnému výrazovému prostoru opravdu ale opravdu mylné automaticky spojovat či podsouvat totéž kvalitě nabízených produktů, ač se ti to přímo nabídlo do obvyklého schematu. To s tím nemá mnoho společného - ztlač tu reklamu do stejné stopáže a uvidíme, výsledný efekt bude jiný...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku