Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jihoafrická reklama na VW Jetta: Easy riders přesedají do VW

Jihoafrická reklama na VW Jetta: Easy riders přesedají do VW

Jihoafrická reklama na VW Jetta: Easy riders přesedají do VW Zdroj: acz

Aleš Dragoun
Diskuze (18)
Auto je určitě bezpečnější než motorka. Pravověrného bikera, který prodal dům, aby si koupil harleye, určitě nepřesvědčíte. Ale najdou se i jiní.

Na motorce při pádu či srážce s čímkoli většinou praskají kosti, tedy pokud incident dopadne ještě dobře. Někomu nevadí polykat mouchy, prach, být zpocený a špinavý…

Dvojice easy riders na krásných starých kawasaki jsou samozřejmě machři, jak se patří. Jenže při cestách je potká pár jmenovaných nepříjemností a k tomu nedobrovolná koupel a pád motorky ze stojánku. No, řiďte, když vám obličej přikryje mapa, kterou odfoukl vítr kolegovi.

Tak dost, jedině auto! Tam na nás nebude pršet, nebudeme svačit hmyz ani prach a užijeme si víc pohodlí. Aby toho nebylo málo, tak nikoli auto, ale dokonce Das Auto. Fakt, že pod tímto sloganem propagoval Opel kdysi céčkový Kadett, je teď vedlejší.

Volbu nové Jetty schválí nakonec nejen něžné pohlaví, ale i banda harleyářů. Trocha ironie nikoho nezabije a Volkswagen teprve ne. Ani ten od nás velmi vzdálený jihoafrický. Levostrannému provozu se nedivte, JAR je dodnes součástí Britského impéria.

Vstoupit do diskuze (18)