Jihoafrická reklama na VW Jetta: Easy riders přesedají do VW

Na motorce při pádu či srážce s čímkoli většinou praskají kosti, tedy pokud incident dopadne ještě dobře. Někomu nevadí polykat mouchy, prach, být zpocený a špinavý…
Dvojice easy riders na krásných starých kawasaki jsou samozřejmě machři, jak se patří. Jenže při cestách je potká pár jmenovaných nepříjemností a k tomu nedobrovolná koupel a pád motorky ze stojánku. No, řiďte, když vám obličej přikryje mapa, kterou odfoukl vítr kolegovi.
Tak dost, jedině auto! Tam na nás nebude pršet, nebudeme svačit hmyz ani prach a užijeme si víc pohodlí. Aby toho nebylo málo, tak nikoli auto, ale dokonce Das Auto. Fakt, že pod tímto sloganem propagoval Opel kdysi céčkový Kadett, je teď vedlejší.
Volbu nové Jetty schválí nakonec nejen něžné pohlaví, ale i banda harleyářů. Trocha ironie nikoho nezabije a Volkswagen teprve ne. Ani ten od nás velmi vzdálený jihoafrický. Levostrannému provozu se nedivte, JAR je dodnes součástí Britského impéria.