Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jihoafrická reklama na VW Jetta: Easy riders přesedají do VW

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 28. 11. 2011 • 09:25
18
Auto je určitě bezpečnější než motorka. Pravověrného bikera, který prodal dům, aby si koupil harleye, určitě nepřesvědčíte. Ale najdou se i jiní.

Na motorce při pádu či srážce s čímkoli většinou praskají kosti, tedy pokud incident dopadne ještě dobře. Někomu nevadí polykat mouchy, prach, být zpocený a špinavý…

Dvojice easy riders na krásných starých kawasaki jsou samozřejmě machři, jak se patří. Jenže při cestách je potká pár jmenovaných nepříjemností a k tomu nedobrovolná koupel a pád motorky ze stojánku. No, řiďte, když vám obličej přikryje mapa, kterou odfoukl vítr kolegovi.

Tak dost, jedině auto! Tam na nás nebude pršet, nebudeme svačit hmyz ani prach a užijeme si víc pohodlí. Aby toho nebylo málo, tak nikoli auto, ale dokonce Das Auto. Fakt, že pod tímto sloganem propagoval Opel kdysi céčkový Kadett, je teď vedlejší.

Volbu nové Jetty schválí nakonec nejen něžné pohlaví, ale i banda harleyářů. Trocha ironie nikoho nezabije a Volkswagen teprve ne. Ani ten od nás velmi vzdálený jihoafrický. Levostrannému provozu se nedivte, JAR je dodnes součástí Britského impéria.

Témata
Avatar - T613
29. 11. 2011 08:00
Re: A to je přesně ono
jinak na to ani koukat nejde.. na hypotetické scénáře klipu nelze brát ohled. Holt sis naběhl >:-[]
Avatar - Andromeda
28. 11. 2011 23:53
Re: A to je přesně ono
Jujky, teď jsi mne docela vychytal ;-) , nicméně jak jsem psal níže - rozhoduje stopáž.
Fluence je koncentrát, krátký, úderný koncentrát - toto má naprosto jinou délku výrazového prostoru, která ti umožňuje oproti tomu Renaultu použít jinou, kvalitnější "řeč". Zminimalizuj jej do podobné stopáže jako ono Fluence a jsem zvědav, co ti vyjde.
Ano, pokud na věc koukneš tak jak jsi nastínil, máš pravdu...
Avatar - Andromeda
28. 11. 2011 23:46
Re: KONEČNĚ
Samozřejmě, že jsem rozumněl, a obdobně byly myšleny řádky mé ;-) .

Co se týče toho Fluence - jde o koncentrovanou formu téhož - metráž VW několikanásobně překonává hektické a koncentrované Fluence.

A velikosti poskytnutého prostoru se tvůrce reklamy musí podřídit. Tudíž je právě díky naprosto rozdílnému výrazovému prostoru opravdu ale opravdu mylné automaticky spojovat či podsouvat totéž kvalitě nabízených produktů, ač se ti to přímo nabídlo do obvyklého schematu. To s tím nemá mnoho společného - ztlač tu reklamu do stejné stopáže a uvidíme, výsledný efekt bude jiný...
Avatar - Ronault.
28. 11. 2011 22:38
Re: A to je přesně ono
Tady to není dozaženo do absudrna.
28. 11. 2011 18:40
Re: KONEČNĚ
Andormedo, jenom, jestli ty jsi ten můj "západ slunce" správně pochopil... ;-)

Fluence...myslíš Alberta? Já jsem poslední, kdo by tuhle reklamu považoval za špatnou. Má akorát jeden podstatnej rozdíl - postrádá ironii. V horní reklamě ti hoši nejedou v Jettě a nehrají si v ní na bouráky, dozvídáš se pouze , že "takhle už to dál nepůjde"... V albertovi ti však naopak pouze naivisticky podsouvají že se můžeš opravdu cítíit jako v osmimetrové limuzíně... Tyhle dvě reklamy se fatálně liší tak jako se liší produkce Volkswagenu od produkce Renaultu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku