Novinky
BeranK
0
To tady ale některým jedincům, kteří mají z škodovky a obecně i těch, co jsou úspěšní komplex a mindrák, nevysvětlíš. Za prvé je třeba si uvědomit, že pochopit, co všechno obnáší výroba aut od a až do zet je pro mnohé podobně "inteligentní" jedince vysoko nad jejich rozumovými schopnostmi a možnostmi. Že je rozhodující, kde fabrika sídlí, kde má vývoj, výzkum, marketing, obchod apod. to je pro řadu lidí taky nepochopitelné. Ale ono stačí jediné - podívat se do Obchodního rejstříku a rozhodující je, kde je vlastní firma ve vazbě na prováděné čiinosti registrovaná a podle jaké legislativy se řídí. To, že přes akcie ji vlastní nekdo jiný, je věc druhá. Mimochodem VW AG je registrován v Nizozemí (kvůli daním, neplatí se tam daň z dividendy). A je neméně zajímavé, že nikdo by neřekl, že Plzeňský Prazdroj je jihoafrická firma a značka. A přitom je to úplně stejné. No, a co je nejdůležitejší, je asi to, že když se podívám na stránky dovozců a zastoupení v cizině a přečtu si intro (ovládám ovšem bohužel pouze angličtinu, ruštinu a němčinu, víc ani ťuk) tak všude je uvedeno že se jedná o českého výrobce, sídlícího v České republice a odvíjejícího svoji tradici od české firmy Laurin a Klement. Naposledy mně tohle zaujalo na stránkách indického zastoupení škodovky a přes další indické portály jsem se dostal k překvapujícímu zjištění - jak tam onen zase některými zdejšími "mudrlanty" opovrhovaný Rapid Indové prožívali.....inu, čecháčkovství ne a ne vymizet. Někdy mi to připadá směšné, ale spíš je mi to líto.
Přejít do diskuze
Kde jsou ty časy, kdy byla vláda plná slibů, že budou kupovat ČESKÁ auta a nakonec jedině Zeman používal T700 a zbytek páprdů si pořídilo Mercedesy BMW apod.... kde jsou ty časy, kdy po stížnosti poslanců, že Octavia (1. generace) nabízí málo místa na zadních sedadlech, ža by ji jinak kupovali vyvinula Škodovka prodlouženou verzi a poslanci stejně dál kupovali "západní" auta.....
teda tomuto se rika pokrok, konecne nekoho napadlo nekupovat zbytecne auta, kdyz stejnou paradu udela neco levnejsiho. Superb je i ciste po vzhledove strance reprezentaticvi auto (kdyz se nikdo nepodiva na zadek >😒] ), takze pokud je celkova cena i s provozem polovicni, velmi to kvituji, jen tak dal. Doufam, ze uz i u nas bude stale jasnejsi, ze politik v BMW lidi nase re, kdezto v ceskem aute prijemne prekvapi :yes😒br />
...nicmene vypichovat jako vyhodu u reprezentativniho auta velky zavazadelnik...no...je to slusne receno usmevne 😄
...nicmene vypichovat jako vyhodu u reprezentativniho auta velky zavazadelnik...no...je to slusne receno usmevne 😄
Jde o to, že Mladá Boleslav není jenom montážní závod, kam se najme patnáctset lidí z okolí Ostravy a ti se při nejbližší příležitosti zase vyhodí a montovna se postaví v Indii..
Informace o prodeji áčkám máte odkud, z Blesku? >😁
Kdyby jste se lépe informoval, tak zjistíte, že např. BMW zastupitelským úřadům auta prodala s tím, že po dosažení určitého počtu km jim budou automaticky a to bez nutnosti doplácet vyměněna za novější. Tento cyklus pochopitelně nelze opakovat donekonečna, proto se nyní nakupují nová auta a to převážně Škodovky.
Na tyhle auta jsou poskytovány prodejci takové slevy, že by jste se divil.
A pokud máte pocit, že nákup aut je pouze luxus, tak se podívejte jinam, kde s čím jezdí. Ambasáda je od toho, aby reprezentovala.
Kdyby jste se lépe informoval, tak zjistíte, že např. BMW zastupitelským úřadům auta prodala s tím, že po dosažení určitého počtu km jim budou automaticky a to bez nutnosti doplácet vyměněna za novější. Tento cyklus pochopitelně nelze opakovat donekonečna, proto se nyní nakupují nová auta a to převážně Škodovky.
Na tyhle auta jsou poskytovány prodejci takové slevy, že by jste se divil.
A pokud máte pocit, že nákup aut je pouze luxus, tak se podívejte jinam, kde s čím jezdí. Ambasáda je od toho, aby reprezentovala.
S místem v Supu to není vůbec špatné😒br />
BMW 7er E65
podélný prostor vpředu min/max (mm): 920 / 1150
podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 900
BMW 7er F01
podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1080
podélný prostor vzadu min/max (mm): 620 / 940
BMW 7er F02 (long)
podélný prostor vpředu min/max (mm): 820 / 1110
podélný prostor vzadu min/max (mm): 690 / 1030
Škoda Superb
podélný prostor vpředu min/max (mm): 860 / 1030
podélný prostor vzadu min/max (mm): 810 / 990
Na šíři je to horší, ale jak jsem psal, tak tam stejně jezdí jeden, maximálně dva.
BMW 7er E65
podélný prostor vpředu min/max (mm): 920 / 1150
podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 900
BMW 7er F01
podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1080
podélný prostor vzadu min/max (mm): 620 / 940
BMW 7er F02 (long)
podélný prostor vpředu min/max (mm): 820 / 1110
podélný prostor vzadu min/max (mm): 690 / 1030
Škoda Superb
podélný prostor vpředu min/max (mm): 860 / 1030
podélný prostor vzadu min/max (mm): 810 / 990
Na šíři je to horší, ale jak jsem psal, tak tam stejně jezdí jeden, maximálně dva.
Jestli je Škoda německá, nebo česká se tu už probíralo. A shoda se stejně nenašla, takže do toh onemá cenu šťourat. Ale určitě je lepší koupit Supa za mega, než bávo za dva. Provozní náklady taky budou nižší. Navíc česká značka na českých velvyslanectvích určitě působí dobře.
Když je tam tolik místa, to si tam ZkuTr bude moci i zatančit... >😒]
Jinak OK, škodovky by nás takto v zahraničí měly reprezentovat.
Jinak OK, škodovky by nás takto v zahraničí měly reprezentovat.
ale já měl za to, že škoda je také německé auto jako audi bmw merces 😄
a zase máme co platit, nestačí že NESMYSLNĚ rozdali/prodali AAAčkam celou fotilu BMW s nájezdem 30 000km, takhle se šetří 😄
bych je nechal jezdit městskou dopravou v anglii ...
to je zase adrenalin po ránu ...
a zase máme co platit, nestačí že NESMYSLNĚ rozdali/prodali AAAčkam celou fotilu BMW s nájezdem 30 000km, takhle se šetří 😄
bych je nechal jezdit městskou dopravou v anglii ...
to je zase adrenalin po ránu ...
Jsem rád, že když už kupují auta, tak Česká. Když máme tu možnost, že se u nás dělají auta k tomuto účelu dostačující, tak proč je nevyužívat. Stejně v tom vždycky jezdí jeden, maximálně dva a na to jim Superb v pohodě stačí. Tři tam stejně nikdy nesedí, takže je menší šířka omezovat nebude a v podélném směru tam je místa habaděj.