Renault není v kategorii SUV příliš silnou značkou, ale to neznamená, že takové ambice nemá. Prozatím jsou vkládány naděje do nové řady levných crossoverů z Rumunska.
Nejvetsim nedostatkem toho auta je ten znak na kapote! Proc ne vyhradne Dacia pro celou produkci? Kdo si to s tou hanbou koupi? :no:
Jinak levne, jednoduche a uzitkove auto pro zivnostniky, kteri toho moc nenajezdi (takze obecne nizka spolehlivost tolik nevadi, ale kteri toho najezdi alespon tolik, ze jim to nestaci zrezivet) a ktere zaroven ne*** bricho po zemi, neni nic spatneho a dalo by se opatrne pozitivne ocenit. Nebyt ale toho loga na kapote a te silene rendlikovske masky. To prece musi kazdeho soudneho cloveka odradit. Takze, opet je to, zcela tradicne jen rendlikovske slapnuti vedle a mne nezbyva, nez dat druhe :no:
Co konkrétně, za třídu? Nebo, co bych na tom objevil? Znám dobře minulej scénik a megana z půjčoven. Můžu to snad srovnat akorát s Oktávkou, Golfem 5, nebo Astrou a snad Fokusem... Žádný diametrální rozdíly tam nevidím. Samozřejmě VW je z mýho pohledu jednoznačně nejlepší, ale kdyby ostatní nabízeli srovnatelnou tech. výbyvu, pak bych třeba hodnotil.
No jo, u Ibizy se na MACZ dá ale dočíst, že je interiér pěkně zpracovaný... nevím, mě ta palubka na autosalonu přišla dutější než vypitý sud piva... a že prázdný sud piva je tragédie!
Ledviny jsou dosti komplikovaný orgán, hlavně ke studiu 8-s Podstatně horší jak játra, skoro snad i horší než srdce...
Ale o to jsou krásnější a je nádherné, jak tam krásně vše funguje. Však umělá ledvina krom dialýzy není a ani dialýza nedokáže co ledviny... ale to jsme jinde než u BMW...
PS: Podle mě do těch ledvin budou chytat hmyz a dělat biopalivo, znáš to, ekologie a úspory, to je na pořádku dne! ;-)
Ty máš asi něco proti ledvinkám. Ani se nedivím, jestli jseš vážně doktor.>:D
PS: Ale s rostoucími ledvinkami u BMW máš pravdu, taky se mi to nepozdává. Zkrátka daň bezpečnosti, když trefíš jelena, skončí v motorovým prostoru a ne tobě na hlavě. ;-)
Já si myslím, že ani neni zájem. Víš, jak je to u VW. Poslední dobou mě Rendl připadá, jako kdyby jim ta Dacie přelezla přes hlavu, nebo by klidně mohla.
TO bych neřekl. Dacia pro Renault zůstane napořád lowendovou značkou, zatímco Škoda se už dostala na plnohodnotný mainstream. Pravda, VW teď chybí nějaký pořádný lowend.
Stejně jak Dacia ještě nedávno začínala Škodovka. Není to tak dávno co dělala jen Felicii a Octavii. Tehdy také byla všem k smíchu. Prodávala jen velkými rozměry za malou cenu. Podobnou cestou jde i Dacia.
Zatím to vypadá na docela masivní design s velkými lemy blatníků a to u SUV letí. Auto potom vypadá robustně a bezpečně. Pokud se jim podaří udržet cenu v základu co nejníž, mohlo by se to auto dobře chytit, ale to se teprve uvidí, přece jenom jako základ použili zřejmě Quasqaie a to není zrovna levný auto. Taky bude možná pro hodně lidí rozhodující jestli bude mít kompletní pozink, který ostatní Dacie nemají a je to jedna z věcí která u nich snižuje cenu.
jo ja vim ze jde o hlavne o cenu (a diky ni asi ani nebude mit konkurenci), ale logan nebo sandero aspon nejak vypadaji, ale tohle je bez napadu, zastaraly...
U Dacie jde hlavně o jednu věc, o cenu. A cena se tlačí dolů tak, že se dělají jednoduché tvary aby byly levné lisy. Viz Logan.
Samozřejmě mě teď asi budou kamenovat vwilové, ale i na těch jednoduchých tvarech koncern místy určitě ušetří (Touran budiž do nebe volající příklad), možná to vrazí jinam. (Nejedná se o srovnání Dacie a Volkswagenu, aby zase někdo malomyslný nevyskakoval)
Nevím proč, ale mě se koleos líbí, ty ledvinky na něm ne, ale ta záď s tím sklem do písmene V a na vrcholu znak, to je originální a povedené... jen to sklo bych nechtěl kupovat až se rozbije.
Proč ne ;-) Podle mš toto SUV bude mít hodně terénní ambice a navíc asi bude za pár korun. Jen ty dvě Renaultí ledvinky v přední části je blbost, protože ty už se nepouživají. Dokonce už i letité Clio storia má masku z jednoho kusu. Na druhou stranu strašidýlko Koleos je má >:D