Myslíš ten dieselový HYbrid4 systém, o kterém si může nechat VW jen zdát ale který má francouzský koncern již ve 3 vozech???? >:D Nebo máš na mysli benzínové motory navržené a vyráběné ve spolupráci s BMW?
Jak se safra řekne francouzsky foršprunk turch téchník, kdo pomůže? >:D
Hmmm,zaujimave ale dost slabe.Ked len clovek porovna vzhlad aut tak vw uz zacina stracat dych a ked nahliadneme do interieru tak vw uz nieje za peugeotom vidiet.Dovod?Vw nesklamal,opet ziadna velka zmena.uz by sa mohli konecne zobudit a ist s dobou.A co sa tyka motorov tak to vw asi este len zistuje co znamena hybrid .....
Děcka, nemyslete si, že VW nemá, či neumí hybridy. Prostě je jen nechce zatím vyrábět. Jsou extrémně drahé a jejich přínos je sporadický.
Uvědomte si, že nedávno tady dost "diskutérů" prohlašovalo, jak je v hybridní technologii Toyota o deset let přede všema.
Teď uvede francouzská (nijak technicky výrazná) značka pár nových hybridů a co se stane? Jsou označeny za nejlepší hybridy na světě a kde je se svým desetiletým náskokem slavná Toyota? Hm?
U VW to bude lautr to samé, až uzná za vhodné, že hybridy bude vyrábět, tak ten trh rozčísne naprosto stejně. Není třeba se znepokojovat, hybridy jsou stejně jen mezičlánkem a slepou větví.
teda jooosa, dnes si ma prekvapil a suhlasim s tebou. Nemyslim ze by vw nevedelo robit hybridy ale naco? Uz dost kurvitok je v tych autach, treba pridavat dalsie? Passat bluemotion je urcite uspornejsi a menej narocny na prevadzku ako tieto pseudohybridy.
Dizajnovo vyhrava peugeot jednoznacne ale vyberom motorizacie to dost po......
vw uz vyrabelo pod audi seriove hybridy ale pro maly prodej prestalo [odkaz]
ani dneska se moc neprodavaji a zisk automobilek pro drahou vyrobu je nizky, toyota musela svuj prius subvencovat
Zajímavý názor, ta první věta je hodně diskutabilní. VW zatím nic nepředvedlo, ikdyž si myslím, že když je budou chtít, tak je budou mít ;-) K té druhé věci jsem nikde nečetl, že Francouzi mají nejlepší hybridy - nějak nevím, kde si to vyhrabal.
Btw taky si myslím, že je hybrid mezičlánek, ale rozhodně radši bych šel do tohohle "mezičlánku" P508RHX než do konstrukčně starého Pašíka z roku 2004 >:D To že mu dali nový předek a zadek mě nestačí... Neříkám že to je špatné auto, chraň bůh (jezdí fakt dobře), ale vydávat větší FL za novou generaci, to fakt ne... ;-\
Tahle obecne nevzhledna plecka od VW, trapny to pokus presvedcit zakaznika (krome primitiva typu "Ada je zase tady"), ze se jedna stale o novy vuz, nesaha tomu Pazoutu ani po kotniky... :-! A i prvni reakce v Nemecku tomu nasvedcuji. Prvni limitovana a mimoradne vybavena serie RXH, ktera byla nedavno a jeste pred oficalnim zahajenim prodeju vrzena na nemecky trh, byla u skopcaku rozebrana temer na miste, jen se po ni zaprasilo! :yes:
"peugeot je inde aj imidzom komfortom a technikou"
--
proto ztrati uz po roku daleko vic na hodnote jak passat :-) francouzke auto jsou na francouzke cesty - pohodlne ale maji slabe brzdy neprime rizeni, podvozek skace jak koza. Passat je pripraveny na rychle nemecke cesty
Pominu předsudky a kecy z hospody... Francouzská auta mají slabé brzdy? Cože? Kdy naposledy jsi jel francouzským autem, tedy řídil. Tuším, že tak Citroenem 2CV 8-s
Je fakt že francouzské auto "nejlépe" pluje po kvalitní (třeba francouzské) dálnici, ale na české cesty není dělané NIC! :-|
PS: No snad možná (bez ironie) Range Rover (ten si na nich v reálu možná vede nejlépe ;-)
Pravda je to co mne kdysi "učil" šéftechnik jedné "prémiové" značky - když srovnám 10 let starý ... mluvil o "své" značce, ale NEbudu konkréntní ... vůz "prémiové" značky původní ceny ... miliony korun českých a ... třeba Fiat Punto tak (tak tam sice jisté "drobné" rozdíly jsou, ALE) to v reálu jsou:
DVĚ DESET LET STARÁ AUTA ;-)
FAKTicky skoro ŽÁDNÁ auta NEjsou synonyma pro slovo spolehlivost ;-)
PS: Když už to NUTNĚ "potřebujete" rozdělovat dle místa výroby, tak možná japonská (na tom budou celkově NEJlépe :-)
Prvni série 3008 HYbrid4 byly rozebrány stejně rychle a proto se budou dodávat do Česka až od ledna 2012 - jako obvykle mají velké západní trhy přednost.
A na rozdíl od Priusu není zapotřebí žádných dotací aby se auta i poměrně velmi draho prodala.
Cena 3008 HYbrid 4 ve špičové výbavě (omezená série) vyšla za 1,300.000 Kč, safra, to je na Peugeot docela dost!!!
Ano Peugeot je jasný plakátový vítěz, ale má Ale. Robotizovanou převodovku a nicneříkající masku. Peugeot ztratil tvář a navíc se tvarem přiblížil Passatu místo aby pokračoval rozvíjet krásnou 407ku, kterou zabila pouze tlama.
Ber to z komerční stránky. Passat je konzerva. Pokud je potřeba vyrábět konzervy, abys měl úspěšný autobyznys, je třeba vyrábět konzervy.
Robotizovaná převodovka u HYbridu4 není problém, již proběhly testy, jeden magazín v UK napsal: "řídili jsme nejlepří hybrid, jaký se nám kdy dostal do rukou!"
to trošku zavání a má to dost historických paralel. Ale - jestli si můžu dovolit porovnávat jako designově nevzdělaný spotřebitel - Lvíče je exteriérově povedenější - chcete-li hezčí. Ale nikdy bych si nemyslel, že při souboji Lvíčete a Vlka řeknu, že se mi mnohem víc líbí zpracování interiéru vlkohrádčího potěru. Bože, co to frantíci udělali s interiérem? Kam se poděl jejich šarm a lehkost? Co se techniky týče - nevím, jestli si to pamatuji správně, ale pohon všech čtyřech u lvíčete není pohon všech čtyř skzevá differenciály či spojky, ale skrz oddělené elektromotory. Pokud je to tak - tak to - a zase jenom můj osobní názor - pro mně není čtyřkolka. Ano má to v běžném provozu - pár situacích opodstatnění - i když z mnoha příkladů je vidět, že tento systém si na čtyřkolku v některých trakčních situacích jen hraje. V tomhle pak "vítězí" Pašík. Ale to už není o designu, ale o funkčnosti - takže se omlouvám za offtopic....