Bezpečnost
Tohle je ostuda, nic jiného. Nejhorší recentní výsledek evropského auta ve vyšší střední třídě. O prodejích je rozhodnuto.
O prodejich je rozhodnuto leda tak v pripade lidi jako ty. Jen se zeptam, jestli si kupujes auto v kategorii XF, nebo v podobne cenove relaci...
A kolikrat se kouknes na podrobny vysledek crash-testu daneho auta? A mas odpoved, proste te ten titulek dostal, stejne tak, jako marketingova masz by te dostala, ale to neni nekvalitnosti daneho auta... 😉
A kolikrat se kouknes na podrobny vysledek crash-testu daneho auta? A mas odpoved, proste te ten titulek dostal, stejne tak, jako marketingova masz by te dostala, ale to neni nekvalitnosti daneho auta... 😉
Pánové, těch 4* bude příští rok víc...
Ale hlavně: PROČ JE NA VIDEU TESTOVÁN PŘEDFACELIFTOVÝ MODEL???
Vážený pane Ham.e rád bych se proti tobě rozjel v XF, ty ve svém milovaném Upu 😉 Trochu logiky by se v tvém věku při vyjádření mohlo objevit.
Ale hlavně: PROČ JE NA VIDEU TESTOVÁN PŘEDFACELIFTOVÝ MODEL???
Vážený pane Ham.e rád bych se proti tobě rozjel v XF, ty ve svém milovaném Upu 😉 Trochu logiky by se v tvém věku při vyjádření mohlo objevit.
V xf se rozjížděj proti čemu chceš, hlavně ne do zdi, to bys mohl mít smolíka (koukám, že patříš do vzorku agresivních diskutérů/řidičů, kteří neumí nic jiného než se proti něčemu rozjet a řešit tak svou zakomplexovanost). Nikde netvrdím, že srážka velkého auta s malým dopadne dobře pro to malé. Srovnávám xf s konkurencí a to není určitě up ani kamion.
Ano, 5 je skoro samozrejmost, ale kdo u z kupoval auto dle toho, jestli ma 5, nebo 4 hvezdicek, nebo takhle, kolik lidi se vubec podiva na crashtesty auta pri vyberu auta?
O tom, ze mnohdy o hvezdicce rozhoduje jeden bod pri posuzovani bezpecnosti chodcu, ale i v jakekoli jine casti hodnoceni, takze bych v tom nevidel az takovy problem. 4-5 hvezd, je to porovnatelne vicemene, kdyz uz nekdo chce porovnavat, at se koukne na podrobnejsi hodnoceni. Samozrejme, tohle dokaze PR a marketing hodne zvetsit, takze problem je jen u jedincu lehce se podlehajicim medialni masazi.
Pouzivejte zdravej rozum, ani od 5er, ani E-klasse, ani A6ka by vas neodradila, kdyz se vam libi a znate jejich kvality, absence jedne hvezdicky.
O tom, ze mnohdy o hvezdicce rozhoduje jeden bod pri posuzovani bezpecnosti chodcu, ale i v jakekoli jine casti hodnoceni, takze bych v tom nevidel az takovy problem. 4-5 hvezd, je to porovnatelne vicemene, kdyz uz nekdo chce porovnavat, at se koukne na podrobnejsi hodnoceni. Samozrejme, tohle dokaze PR a marketing hodne zvetsit, takze problem je jen u jedincu lehce se podlehajicim medialni masazi.
Pouzivejte zdravej rozum, ani od 5er, ani E-klasse, ani A6ka by vas neodradila, kdyz se vam libi a znate jejich kvality, absence jedne hvezdicky.
Já.
A nedívám se jen na hvězdy, ale i na výslednou zprávu a počet bodů. Zajímá mě to jako zákazníka i jako člověka s technickým vzděláním. A rozdíly mezi nejlepšími a těmi čtyřhvezdičkovými již jsou poměrně zásadní. Auto se 4* bych v dnešní době již nekoupil, stejně tak auto, které má 5* "vo fous" - právě proto, že 5* je dnes již samozřejmost.
A nedívám se jen na hvězdy, ale i na výslednou zprávu a počet bodů. Zajímá mě to jako zákazníka i jako člověka s technickým vzděláním. A rozdíly mezi nejlepšími a těmi čtyřhvezdičkovými již jsou poměrně zásadní. Auto se 4* bych v dnešní době již nekoupil, stejně tak auto, které má 5* "vo fous" - právě proto, že 5* je dnes již samozřejmost.
ok, tak si kup petihvezdickovou 500ku...
hmmm,ja by som nemal problem ani so 4* autom.je kopec takych,ktore nedostali piatu hviezdicku len pre pripominac nezapnutych pasov atd,ale percentualne mali ocgranu posadky lepisu,ako tie,ktore 5* dostali.
takze nie vzdy je 5* viac ako 4*..... 😉
takze nie vzdy je 5* viac ako 4*..... 😉
to máš samozřejmně pravdu. Proto uvádím, že beru v potaz i výslednou zprávu a počet bodů. Je také pravda, že loňská (alespoň myslím, že loňská) změna hodnocení tím docela zamíchala a je třeba číst mezi řádky. Takže jak říkáš - primárně hledím na výsledky čelního a bočního nárazu. Faktem ale zůstává, že jsou vozy naprosto bez těchto problémů - např. výše zmíněný Kaškaj, M-B C klasse, VW Golf VI, Megane III. I na tomto výčtu je vidět, že špičkové výsledky crashtestů nejsou přímo úměrné ceně vozu (4* Audi Q7, nebo právě XF). A to uvádím právě vozy s maximálním počtem bodů (ne jen hvězd) za čelní a boční náraz, až na ten MB, ten ztratil 1 bod za čelní náraz, ale to už je vážně marginální problém 😉
Málokdo si uvědomuje, že EuroNCAP nezohledňuje hmotnost auta, která je v realitě jedním z hlavních faktorů bezpečnosti při střetu dvou aut. Hlavně nemít pocit, že pět hvězd v Up! tě při střetu s Jagem ochrání. Člověk v mini autě bude na padrť.
Ono všichni vidí crashtesty dost jednoduše. Ačkoliv je EuroNCAP definován do posledního puntíku, tak při stejné konfiguraci může auto dopadnout při opakování testu výrazně jinak. Každé vývojové centrum se modlí při oficiálním crashtestu...
Samozřejmě nerozporuju, že německá třídní konkurence je na tom lépe. Jenom rozporuju suveréní pohled na problematiku, která je opravdu zatraceně složitá.
U 4* a 5* je ten rozdíl v tom, že když např. s Nissanem Kaškaj (plný počet bodů) narazíš v rychlosti cca. 65km/h do zdi, vylezeš po svých, pouze v šoku. Když se to to samé stane např. v OII, budeš mít patrně poraněnou horní část dolních končetin. Možná také kolena. Asi tě budou muset z vozu vynést. Jestli je toto pro tebe minimální rozdíl, pro mě tedy ne.
Pro tebe jo, pro nekoho treba ne, navic, nikdo se pri narazu nechova stejne jako tam ten panak, nebo jses jinak stejne vysokev, nebo mas stejnou vahu? A hned cele bodovani je v cudu...
Tad se podivej, ze Jagu chybelo jedno procento k dosazeni 5* ve vyslednem hodnoceni, tak rozdil te jedne hvezdy je tohle a ne ty bludy, co pises...
Tvůj druhý odstavec je naprostá kravina. Pohlcení energie nárazu, pohyb palubní desky, řízení, atd, atd. - to zůstává neměnné. Každý standartizovaný test má i své mouchy, to je snad každému jasné. Ale to, že by o autě nic nevypovídal - to je na pohádku pro malé děti.
Jaguár je prémiová značka. Toto fau😜as je v této třídě prostě neomluvitelné. Že ty to neřešíš, fajn. Většina ponetciálních kupců to však řešit bude.
Kolik generaci E-klasse bylo primo vzorem pro poruchovost, hlevne v predfaceliftovych modelech... to same u prvni generaci ML... takze jsi vedle, Jag je premie, a premii byla jeste driv nez BMW a Audi.
Pak přišlo rozdělení Německa, zestátnění továren komunisty, znovuzaložení firmy v Západním Německu, následné odkoupení Daimlerem. Ten však nebyl ochoten investovat do vývoje čtyřdobých motorů pro Auto Union, tak značku prodal VW. Byl to právě Daimler, kdo roku 1959 ukončil výrobu motocyklů.
Prémie je hlavně o schopnosti prodat drahé auto. Už se to tu několikrát probíralo. Vyrobit luxusní auto je mnohem jednodušší než ho prodat.
Všichni zelenáči a neználkové by si měli zapamatovat, že historie je něco, čeho má Audi na rozdávání. Měli jen smůlu, že všechny jejich továrny byly v Sasku. To je všechno.
Mimochodem..po deseti letech v UK musím podotknout že si svých indiánských taxikářů a fast food prodejců váží a mají k nim vřelý vztah..kupodivu.. :-!
Jestli jsi v UK deset let, tak si nemuzes nevsimnout, kdo dela podradne prace treba na draze a na ulici a kdo jezdi v autech s ridicem.
EDIT> jeste to mozna upravim. Asi bych o Anglicanech (nebo Britech obecne) nerekl, ze jsou rasisti. Ale pomerne nedavna kolonialni minulost proste JE videt. Pred nejakymi 10ti lety kdyz jsem tam byl poprve, jsem mel moznost diskutovat s lidmi, kteri kolonii jeste zazili. Ale to uz jsme dost OT.