Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra Classic Caravan 1,7 CDTI – Květina v letech

Vyplatí se dnes kupovat „starý“ model Astry nebo je lepší sáhnout hlouběji do peněženky a pořídit aktuální generaci?
Zpět na článek
30. 11. 2011 11:42
30. 11. 2011 12:09
30. 11. 2011 13:01
30. 11. 2011 13:44
30. 11. 2011 14:01
30. 11. 2011 14:06
30. 11. 2011 14:12
30. 11. 2011 14:28
30. 11. 2011 18:09
30. 11. 2011 14:18
30. 11. 2011 18:17
30. 11. 2011 22:09
30. 11. 2011 17:42
30. 11. 2011 18:07
30. 11. 2011 18:19
30. 11. 2011 18:35
30. 11. 2011 19:01
1. 12. 2011 08:32
30. 11. 2011 22:11
1. 12. 2011 08:33
1. 12. 2011 20:28
1. 12. 2011 00:40
30. 11. 2011 18:27
30. 11. 2011 18:38
30. 11. 2011 19:49
1. 12. 2011 00:38
30. 11. 2011 22:03
1. 12. 2011 00:41
1. 12. 2011 08:32
1. 12. 2011 09:42
30. 11. 2011 11:42
Edice 20
Ono je taky lepší kupovat "edici 20" + např. elektronickou sadu, kde zmíněný kombi příjde na cca 411000Kč a to má ještě navíc k "vaší výbavě" autoklimu, tempomat, palubní počítač, rádio CD30MP3.
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2011 12:09
volba
tisickrat lepsia volba ako nejaky korejsky crep. Ale to nejaki nepochopia...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Nerez
30. 11. 2011 13:01
Re: volba
Taky sem si říkal a šel jsem do něj ;-) :yes:
30. 11. 2011 13:44
Re: volba
Sice přesně nevím, co znamená "crep", ale podle našich firemních zkušeností je Astra 1.7 CDTI střep pořádný. Dobře, možná byly poruchy záležitostí jen asi těchto konkrétních 7 aut, zato byly poměrné trvalé (turba se měnila časteji než žárovky, praskající hlava, vada převodovek). S čím jsem se nikdy nesžil bylo ovládání směrovek (i když mi opláci pořád tvrdí, že je geniální. Možná, ale nepochopil jsem ho). Motor velmi hlučný, dobrá spotřeba, spolehlivá elektronika, solidní a pevná kastle. Trochu podivný posaz, velmi vadí (oproti třeba Octavii) A-sloupek, který mi vyšel přesně do výšky očí. Sedadla nic moc.
Byla to jedny z mála aut, které šly skutečně po 3-4 letech pryč, i když měly poměrně málo najeto.
Nevím, za kolik se dá koupit Focus Classic, ale pro mě by to byla oproti Astře jasná volba.
30. 11. 2011 14:01
Re: volba
ja teda tiez zrovna nie som moc na Opel ale tie auta mam rad...kvalita nie moc valna, jazdil som kedysi Omegu MV6, to bola doba ked na ceste len tazko stretla rychlejsie auto. Poskytovala skvelu dynamiku, komfort a podla mna doteraz pekny dizajn, no auto bolo poruchove. Jazdil som viacero Oplov a nikdy to nebola moja salka kavy a su samozrejme omnoho lepsie vozy ale urcite by som dal prednost Oplu pred korejskymi imitaciami.
Avatar - Nerez
30. 11. 2011 14:06
Re: volba
Dnešní Opely jsou již jiná liga, než jejich předchůdci. Háčkem počínaje Opel zvedl kvalitu, spolehlivost a zrovna model H je považován za rovnocenného konkurenta Golfu V a Focusu II.
Avatar - sargis
30. 11. 2011 14:12
Re: volba
Rovnocenny konkurent v tychto koncinach nikdy nebude, pretoze jednoducho Opel nie je in...a to je cele...
Avatar - Nerez
30. 11. 2011 14:28
Re: volba
To jsou pouze předsudky. Pokuď bysme brali auta bez ohledu na značku tak by to bylo celkem vyrovnané.
30. 11. 2011 18:09
Re: volba
Jenze to je v nasich koncinach celkem blby, protoze co neni koncern "lidove auto" to je spatny...
30. 11. 2011 14:18
Re: volba
Popisoval jsem naše zkušenosti s "H", možná by byla lepší volba nějaký benzínový motor, ten diesel byl (je) fakt hrozný. Měl jsem možnost přímého srovnání Astra H x Focus II a opravdu je to nebe a dudy, v Astře mě pořád něco štvalo. Snad solidnost kastle byla lepší, opravdu nikde nic nevrzalo. To je ale docela malé plus.
30. 11. 2011 18:17
Re: volba
Taky jsem měl asi čtyři Oply. Zvlášť rád vzpomínám na Kadetta 2.0 GTI, fantastický motor v lehounkém autě. To byla ještě doba Š105 a 120, v kopci jsem někdy bral 3 jednou ranou... Jó, doba mládí a volných okresek, kde ty doby jsou...
Obecně mi je vcelku jedno, jaký má auto znak na kapotě, hodnotím ho prostě čistě subjektivně. A z tohoto subjektivního hodnocení vycházi například dobře Focus II, ale velmi špatně Astra H, která mi opravdu naprosto nesedla. Ujel jsem s ní nějaký tisíc kilometrů. pravda ale je, že nesedla ve firmě snad nikomu.
30. 11. 2011 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 11. 2011 17:42
Re: volba
Ty máš nejaký črep asi namiesto hlavy. :-! Teda nie že by stará Astra nebola dobré auto, ale to čo si napísal, je blbosť na kvadrát.
30. 11. 2011 18:07
Re: volba
korejske crepy su pre takych ako ty
30. 11. 2011 18:19
Re: volba
V čem je korejský "crep" horší než "crep" Astra H? Prosím alespoň pár konkrétních příkladů, abych si nemusel myslet, že jsi pouhý netový tlachal ...
30. 11. 2011 18:35
Re: volba
par konkretnosti: mensi hluk od naprav, lepsia ergonomia, solidnejsia karoseria a spracovanie vnutri i vonku...tradicia, image, hodnota
a naslo by sa koooopec dalsich...ale mysli si kludne co chces
30. 11. 2011 19:01
Re: volba
Hmm..., musím si to vybavit, je to už nějaký pátek, kdy jsem s Háčkém jezdil. Fakt je, že kastle a zpracování je solidní (ale to jsem už říkal). O ergonomii bych raději nemluvil (podivné blinkry, všeobecně středový panel - na ten se ale dá zvyknout), tradice a image jsou mi ukradené (až na výjimky, ale Opel není Mercedes :-) ). Hluk - no, on ten motor přeřval všechno, takže hluk od kol nebyl takovým problémem jako u nové Octavie.
Nevím, v Německu jezdí spousta Insignií, nových Aster. Ale zatím jsem neměl možnost se s nimi na delší dobu projet, prý ale nejsou špatné.
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 08:32
Re: volba
Opět dokola. Podivné páčky pod volantem. Zajímavé, že když je používá BMW tak je to v pohodě a asi to teda tak špatné není. Problém není v páčkách, ale v tom, že si na ně prostě neumíte zvyknout. Já jsem s tím problém neměl.
30. 11. 2011 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 08:33
Re: volba
To se mi nějak nezdá. Postav vedle sebe stejně starou Astru a i30, se stejným motorem a výbavou a uvidíš, že korea bude levnější.
1. 12. 2011 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2011 00:40
Re: volba
Ani jedna vec, čo píšeš, sa nezakladá na pravde. Snáď len image, dnes ale dosť pošramotený u Opla...
A ten koooopec iných by ma zaujímal teda. Podľa všetkého ale len trepeš do vetra.
30. 11. 2011 18:27
Re: volba
Jasne, blbi na kvadrát majú tisíckrát lepšie voľby... >:D
30. 11. 2011 18:38
Re: volba
chlapec ty musis mat ine problemy, nezavidim ti...aspon, ze ti rodicia platia internet a ty si mozes takto prekryvat nedostatky
Avatar - jazva
30. 11. 2011 19:49
Re: volba
Dnes ti to ide! Neprestávaj, si zábavný... >:-[]
1. 12. 2011 00:38
Re: volba
Bože odpusť im, protože nevijú, co činijú.... >:D
Máš pravdu, dnes je to tu samá zábava... >:D
Avatar - Sosa
30. 11. 2011 22:03
Re: volba
:yes: :yes: :yes:
pravda, naco koreu, ked EU stoji pomaly to iste
1. 12. 2011 00:41
Re: volba
Že by tá kórea bola už rovnako dobrá ako tá európa...?
30. 11. 2011 15:09
S tímto muzeálním dieslem
a za ty prachy to auto nedává vůbec smysl. S tou benzínovou 1,6 je to něčem jiným.
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2011 23:25
Cenové nesrovnalosti ...
Někde v redakci asi řádil šotek..... Pokud vezmu"akční ceník edice 20 let" pohybuji se na 382tis za vybavený vůz a o 392tis včetně automatické klimatizace a veškeré základní el, výbavy. Toto je cena bez vlivu handlování, za kterou můžete dle oficiálních stránek tento model mít. Pozitivního na vůz řekli pramálo. Pravdou je, že i prodejce Opel mě lehce od této motorizace zrazoval a jako ideální doporučoval klasickou 1.6, kde cena plně vybaveného combi je cca 320tisíc a to už je slovo do pranice. Koukněte na konkurenční nabídku starých nových aut (Focus Classic, Octavia Tour...) a zkuste sehnat takto vybavené Combi za tyhle peníze... :-) Já sem o něm uvažoval hodně dlouho >:D
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2011 07:37
Re: Cenové nesrovnalosti ...
A jak to uvažovanie nakoniec dopadlo?
1. 12. 2011 19:41
Re: Cenové nesrovnalosti ...
Nakonec jsem propadl lákavé nabídce na Astru J. Na Kombi jsem se shledal nakonec ještě moc mladý :-) Ikdyž jet v zimě ve dvou či třech do Alp bez rakve nebo s koly bez nutnosti nosiče je fajn :-) Ale zase jak se znám nedal bych si takovou špínu do auta >:D
1. 12. 2011 23:31
Re: Cenové nesrovnalosti ...
pokial v zime vozis lyze, tak z hladiska bezpecnosti je najlepsie ak nie su v aute. Na streche v rakve im bude dobre a tebe nebude tiect roztopeny sneh po interiery ;-)
Avatar - jazva
1. 12. 2011 08:32
OT: P208 FOTO
Dnes ráno sa mi podarilo nafotiť na diaľnici nový Peugeot 208. Musím povedať že naživo je to veľmi pekné auto. Fotky nie sú moc dobré, fotil som to mobilom a v 140km/h. ;-\

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 08:35
Re: OT: P208 FOTO
Sice mi není jasné, proč to dáváš sem, ale budiž. Mně se to auto nelíbí, ty zadní světla jsou hnus ;-\
Avatar - jazva
1. 12. 2011 08:36
Re: OT: P208 FOTO
Mal som to dať na nejakú stránku o automatických práčkach? 8-s
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 08:48
Re: OT: P208 FOTO
Existuje zde třeba něco jako diskusní forum o Peugeotech ;-)
Avatar - jazva
1. 12. 2011 09:06
Re: OT: P208 FOTO
To, kde budem písať príspevky a aký budú mať obsah, nechaj radšej na mňa. ;-)
Avatar - Ronault.
1. 12. 2011 08:45
Re: OT: P208 FOTO
No právě ta zadní světla jsou pěkná, originální a přitom elegantní. :yes:
Avatar - jazva
1. 12. 2011 09:08
Re: OT: P208 FOTO
Ono to aj zpredu vyzerá zaujímavo. Ako sa mi to na fotkách moc nepáčilo, tak na živo je to o niečom inom. Treba však povedať, že tento konkrétny bol asi full výbava, pretože čo som videl do vnútra, tak to bola riadna hitparáda...
Avatar - gld
1. 12. 2011 09:42
Re: OT: P208 FOTO
Vyzerá kus..divne :-O

Na tie zadné svetlá si bude treba zvykať.
1. 12. 2011 09:21
bezte k sipku
s tou mnohokrat omletou pisnickou a nezaaretovanych packach, jste k smichu - je to skvele reseni
Rozbalit vlákno
16
1. 12. 2011 09:55
Re: bezte k sipku
Ano, teorie je hezká. Jenže když do té páčky na dálnici šťouchneš víc, než chceš (a hranice je naprosto neurčitá), tak místo trojbliku blikáš trvale. Blinkry se samy nevypnou, protože je natočení předních kol moc malé. Takže se pokoušíš blinkry ručně vypnout, načež zase blikáš na druhou stranu...
Ne, vážně, v čem je toto řešení lepší než koncernové (a vlastně normálně používané) - šťouchnutí trojblik a aretace trvalé blikání?
1. 12. 2011 11:09
Re: bezte k sipku
toto je pravda...ja tvrdim, ze novodobe Ople su zenske vozy a aj tie smerovky a stierace mi take pridu. Zena tak chaozi, ze jej to bude fungovat a ked nie tak nepriamo vysiela vystrahu ostatnym - bacha idem blbo! Riadenie preposilovane, pedale lahucke a celkovo ked z toho vystupi zena je to dobra kombinacia.
1. 12. 2011 11:45
Re: bezte k sipku
Je vidět, že jsi v Háčku asi ani nejel. Do páčky nemůžeš štouchnout víc než chceš, je potřeba překonat stejný odpor jako např. u VW pokud chceš páčku dostat do polohy trvalého blikání. Jediný rozdíl je v tom, že se ti páčka potom vrátí do normální polohy. A hlavně pokud chceš trvalé blikání vypnout nemusíš tlačit páčku do pačné strany, stačí do ní opět klepnout i ve stejném směru a blikna se vypne.
1. 12. 2011 12:10
Re: bezte k sipku
V "H" jsem toho možná nenajel moc, bylo to ale jistě o pár tisíc kilometrů víc, než bych chtěl. Nevím, možná, kdybych nestřídal auta, tak bych si na to řešení blikačů zvyknul, takto se mi to nepodařilo. Ale stejně nevidím jedinou výhodu oproti normálním aretovaným blinkrům. Ani mi ho zatím nikdo nevysvětlil.
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 13:50
Re: bezte k sipku
A já zase nevidím jedinou výhodu klasických páček proti tomuto elektronickému řešení. Doma mám Astru, v práci Oktávii. Nemám problém ani s jedním řešením ani s častým střídáním aut. A na páčku v Astře jsem si zvykl asi po 14ti dnech.
1. 12. 2011 15:24
Re: bezte k sipku
Nu, můj problém bude asi v tom, že jsem s Astrou nikdy 14 dní v tahu nejezdil. Mimochodem - už jen fakt, že sis musel zvykat dva týdny na tak triviální funkci jako je ovládání blinkrů mluví sám za sebe. Znovu - v čem je to výhodné, když si na to musím 14 dní zvykat?
Jinak se toto řešení dostalo do čestné společnosti "Největších slepých uliček", spolu s motorem TDI PD, Renaultem Avantime, odemykání kapoty klíčem, umístění "kapličky" doprostřed...
Poslední poznámku - kdesi jsem se dočetl, že byl "software" pro elektronické blinkry vícekrát inovován. Naše Astry byly tuším jedny z prvních, je tedy možné, že tam byla nějaká beta verze :-)
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 16:23
Re: bezte k sipku
Po 14ti dnech vlastnictví auta, v autě jsem neseděl každý den. A myšleno to bylo tak, že jsem po té době páčky ovládal bez nějakých překliknutí, přesně jsem věděl jak velký dotek potřebuju abych zaktivoval trojblik, nebo normální blikání. Prostě to nepovažuji za slabou stránku.
Ono se to dostalo možná do slepé uličky proto, že tohle řešení nabízejí tak 2 automobilky, zbytek má klasické ovládání. Je to o nezvyku lidí, pro které to je prostě nezvyklé řešení. Osobně je mi jedno, jestli se blinkry ovládají mechanicky nebo elektronicky :-)
1. 12. 2011 18:37
Re: bezte k sipku
Asi to necháme být, je to prostě trochu neobvyklé řešení, které někomu nemusí sednout. Mě se taky například líbil pevný střed volantu Citroenů, který se už teď nepoužívá, protože se testeři mohli zbláznit a vždy to vypíchli jako velký nedostatek.
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 18:58
Re: bezte k sipku
No já bych zase osobně celý interiér Citroenu, např. minulé C4 označil jako velký průšvih.
1. 12. 2011 23:32
Re: bezte k sipku
s citroenom a jeho pevnym stredom volantu mas pravdu, ale ked sa pytam majitelov, nikto v tom problem nevidi
Avatar - Nerez
1. 12. 2011 13:53
Re: bezte k sipku
Zeptej se inženýrů Opelu nebo BMW, proč ho zvolili. Je to prostě moderní elektronická koncepce, nedivil bych se, kdyby se v budoucnu ještě více rozšířila.
1. 12. 2011 16:39
Re: bezte k sipku
hlupost vravis :-)
stai len tuknut nepatrne do packy a je tam trojblik. Na trvale blikanie ju zmacknem o hodne vacsi kus ;)
je tam jednoznacne velky pocitovy rozdiel :-)
a ked sa ty nahodou pomylis,tak zas staci len tuk na opacnu stranu a je to ;)

toto je take klasicke internetove prehananie, lebo pri normalnom rezime vies "stouchnut" ale pri Opli nie. Pritom su doma dve auta,jedno je opel,druhej je ford ktore ma take riesenie ake sa tebe paci a dovolim si poznamenat ze je to uplne jedno a pri presadani z jedneho do druheho nemam problem ziaden s blikanim:)
1. 12. 2011 19:44
Re: bezte k sipku
Přesně tak jezdil jsem s Corsou D, která má taky tyto páčky a spíš má člověk problém, že to dá jen na trojblik, než že by nechtěně blikal :-) A při jízdě na dálnici si nedovedu představit, co bych musel dělat s rukama na volantu, abych o to nechtěně zavadil >:D Větší neduh je absence teploměru chladící kapaliny
2. 12. 2011 07:26
Re: bezte k sipku
No zrovna třeba teploměr u koncernu je taky celkem k ničemu. Za všech okolností je zaseklý na "ideální " teplotě.
2. 12. 2011 10:15
Re: bezte k sipku
da sa to zist zo servisneho menu do ktoreho vojdes dlhy stlacenim tlacidla settings a po pipnuti nasledne tlacenie tlacitka BC,a na jednej z obrazoviek je aj teplota chladiacej kvapaliny(teda ak ma clvoek aspon ten vacsi display,alebo ako vacsina astier,graficky-zlto cierny,teda nie tie prehistoricke stvorceky). Nehovorim ze to je idealne a ani netvrdim ze to je spravne. Ale asponn clovek vie zistit tu teplotu.
Avatar - Nerez
2. 12. 2011 18:01
Re: bezte k sipku
Jsou auta, co nemají ani možnost toho náhledu v PP. Tuším třeba nové Polo.
4. 12. 2011 00:04
Mali sme tieto vozidlá v práci ...
Ale našťastie už nemáme ... to ovládanie kúrenia za radiacou pákou bolo na porazenie ... benzínová 1,6 žrala olej ...

Určite je to dosť subjektívne, ale podľa mňa najhoršie auto nižšej strednej triedy ... na svojho predchoduc sa určite nechytá ....

Inou katastrofou je servis .. aspoň v Blave .... inde snáď majú viac šťastia ...

Najnovšie sa trápime s Oplom Combo, ktoré sme neviem prečo odkúpili po skončení operatívneho lízingu .... Pri 40 tis. "odišla" riadiaca jednotka motora a keď sa po 3 týždňoch vracal Combo zo servisu tak odišla Lambda sonda ... a zas sa tam vrátil ... stále tam je .... no nekúp to ... :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Nerez
4. 12. 2011 10:29
Re: Mali sme tieto vozidlá v práci ...
A z kterého roku ta auta byla? Olej žraly první verze motorů 1.4 a 1.6. Oba motory prošly upravama, takže v dnešní době jsou ok.
Spousta lidí ma s těmito auty horší zkušenosti, ale auta z prvních let výroby jsou vždy plná dětských nemocí. Auta po faceliftu, jak tenhle Classic, jsou již v pořádku.
4. 12. 2011 19:06
Re: Mali sme tieto vozidlá v práci ...
Ale už presne si nepamätám asi 2005-6 .... zrejme to bude asi ešte tá "novovýroba" ...
Avatar - Nerez
4. 12. 2011 21:42
Re: Mali sme tieto vozidlá v práci ...
Jo to je možný, facelift a modernizace přišly v roce 2007 ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku