Novinky
Musím se přiznat, že se mi předfaceliftovaná verze líbí víc. Jsou to sice jen rendery, ale subjektivně na mě to auto působí najednou hrozně tupě.
To robia tie svetlá, tie pôvodné sú členitejšie a sadli mi k autu viac.
Facelift nie je zlý, ale nepripadá mi, že vylepšil vzhľad auta - iba zmenil.
Ale súhlas, že je to parádny rodinný voz.
Facelift nie je zlý, ale nepripadá mi, že vylepšil vzhľad auta - iba zmenil.
Ale súhlas, že je to parádny rodinný voz.
prečo pridali denné led svetlá do nárazníka a nie do svetlometov, tak ako je to v terajšej verzii?
Vidím tam aj nový panel rádia. Tiež pribudne systém na sledovanie jazdných pruhov, alebo adaptívny tempomat?
Vidím tam aj nový panel rádia. Tiež pribudne systém na sledovanie jazdných pruhov, alebo adaptívny tempomat?
mi to přijde v nárazníku v pohodě.... :yes:
Problem je v tom, ze jsou prilis nizko, takze na zvlnenych silnicich, kde prejizdis horizonty, muze tohle byt nebezpecne - auto muzes spatrit pozde. Proto preferuji denni sviceni v hlavnich svelometech.
Hlavne sú tie denné svetlá, a ešte formou diód, podľa mňa krokom vedľa. Aký vlastne majú zmysel? Že trochu dlhšie vydržia žiarovky? Klasické krátke svetlá sú podstatne lepšie, najmä neoslňujú - hlavne za šera alebo keď je zamračené je to veľmi nepríjemné. Navyše pri krátkych svetlách svietia aj koncové, pri denných nie. Povinnosť svietiť je dobrá vec, ale zavedenie čiste denných diód vpredu je je naopak ústupkom tohto kroku k lepšej bezpečnosti na cestách.
nevidim nic,co by mi vadilo,prekazalo,alebo sa nepacilo. bravoooo :yes:
Konečně po 100 letech Renault vyslyšel mé přání a vybavil scénica normálními hagusy. Aspoň to tak teda vypadá na druhém obrázku. Ale nu což, lepší pozdě nežli později.
Čo tým myslíš?
Pozerám fotky tohto auta na facebooku, a páči sa mi čím ďalej tým viac. Na predchádzajúcom scenicu mi kadečo vadilo, ale toto auto je nádherné. Dnes ma v náramne potešili. :yes: Príliš nerozumiem tej ďaľšej generácii 1,5dci, keď je takmer hotová 1.1dci s tým istým výkonom.
[odkaz]
[odkaz]
Však to znáš, už jen zvuk těch slov - kára, dělo, péro, brko, fáro... Scénic je pro mne ukázkou jen... vozidla...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nesouhlas. GTI je označení výborného hot hatche... rychlé, šmrncovní... prostě gut vozík.
Tvá reakce ale patří zcela jistě tomu "člověku", který se za tenhle nick schovává.... a v tom případě naprostý souhlas.... předvčírem to dokázal na plné pecky....
Takže stručně, jasně, výstižně! :yes:
Tvá reakce ale patří zcela jistě tomu "člověku", který se za tenhle nick schovává.... a v tom případě naprostý souhlas.... předvčírem to dokázal na plné pecky....
Takže stručně, jasně, výstižně! :yes:
Okrem prvého riadku si sa týmto klasifikoval presne na to, čo píše ten dement nad tebou.
....nemyslím, zvláště pak poté, co tu vykřikoval na adresu matky jednoho našeho kolegy, zvláště pak poté, co se tu navážel do Peruna.... tohle ti nevadí? ale nehodnotím nikoho...byt bych podle tvé logiky mohl tebe házet do stejného pytle jako toho dotyčného třípísmenkového.... toť vše. :-! možná bys mohl ubrat plyn na své plynatosti mozku, nemyslíš?! 8-s
Svoj názor na teba nezmením. Tým, že súhlasíš s takým diskusný odpadom, nie si o nič lepší. Nevšímaj si ma, nemám sa s takými o čom baviť.
Trpíš mečiarovým syndromem.... mi tu nepřijde jako odpad nikdo. Kdo jsi, že soudíš? Pro mě bys mohl být odpadem ty, když souhlasíš s třípismenkovým.... vzpamatuj se hombre, .... ale ... já tu chodím na diskuze o autech.... dokud se mistr gti neomluví za ty lidské prasárny co tu vypustil, je pro mě nikdo. Tvůj názor na mě mi je zcela lhostejný.
Ale věcně: víš proč coss reaguje na "kolegu" jak reaguje?
Sorry, ale nechci se bavit o škatulaci lidí, nechci plýtvat časem nad debatou o nikom.
Ale věcně: víš proč coss reaguje na "kolegu" jak reaguje?
Sorry, ale nechci se bavit o škatulaci lidí, nechci plýtvat časem nad debatou o nikom.
Ty si vážne kus vola. Diskusný odpad je to, čo produkuješ ty aj ten nad tebou. Často sa stáva, že postihnutí vezmú na seba aj to, čo na nich nikto nehodil.
Kluci, klid, brzděte, je to přece jen o autech a ne o hádkách a blbostech 😉
Zabudni, že Auto.cz existuje. Nikomu nebudeš chýbať. :-!
jak víš? ach jo, tohle tu už jednou bylo.... proč třeba místo tupého odsuzování se nikdo nezeptá, co k tomu hodnocení csw vede? Nikdy jsem si nevšiml, že by tak reagoval na kohokoliv jiného.... to jsou ale zkrácené pohledy...
Asi si jen nevšímáš. 😉
no fakt jsem si nevšiml .... a popravdě, ani se mu v tomto případě nedivím.... ale šlus ... to je o autech a ta si nezaslouží bavit se o třípismenkovém... mě by ten důvod i zajímal, byt když vidím, co tu ten diskuzní zbabělec předvádí a zvláště pak předvčírem.... není se čemu divit....
takže: Vivat SCEEEEEENIC 😉
takže: Vivat SCEEEEEENIC 😉
...Scénicu jsem dodnes nějak nepřišel na chuť, tohle se na prvních fotkách zdá být mnohem lepší.
Scenic si vyskúšaj a pouvažuj potom. Pre rodinu jedna z najlepších volieb.
Asi sis nespojil předmět příspěvku s textem. Proti Scénicu jako takovému jsem prakticky neřekl půl slova. 😉
v poho, on klaudius není zlý, on jen někdy štěká 😉
Kúp si zrkadlo.
asi ti přitáhnu retaz... 😉 jdu na ten špigl, ja? 😄
Snaž sa nikdy ma nestretnúť. Pre vlastnú bezpečnosť.
Pozor na to, ja Ťa nekritizujem ani nemám pocit, že Scenic kritizuješ Ty. Chcel som tým len povedať, že chuť na toto auto spraví skôr niečo iné ako práve jeho vzhľad. 😉
No vidiš, moje řeč, já vyzkoušel a koupil Peugeot >😁 Btw Scenic špatný neni 😉
Není co dodat. Po všech stránkách daleko před konkurencí a to: designem, technikou, spolehlivostí....
Vivat Renault Scénic..... ikona třídy!
Ano, konkurence má taky pěkné vozy, ale na místě 2 je to Picasso, .... a pak....
Vivat Renault Scénic..... ikona třídy!
Ano, konkurence má taky pěkné vozy, ale na místě 2 je to Picasso, .... a pak....
Já ti nevím, jako ironie by to bylo trefnější.
Co z toho nesedí?
Design je věcí subjektivní, technika možná jen některá, spolehlivost dost diskutabilní...
Ikona to je, ale zase bych tak okatě nevykřikoval, autu bys mohl spíš zde v dikuzi prokázat mědvědí službu. 😉
Ikona to je, ale zase bych tak okatě nevykřikoval, autu bys mohl spíš zde v dikuzi prokázat mědvědí službu. 😉
1. souhlas, 2. mírný nesouhlas 3. naprostý nesouhlas.... scenik nemá se spolehlivostí problém.... je daleko před pašíkem, který uvádím jen proto, že je tu používán jako benchmark.... Jossi, ruku na srdce.... je to parádní mpvíčko, co? 😉
Ty, já na ty MPV, SUV apod. "třípísmenka" 😉 moc nejsem. Jezdit bych v tom nechtěl. Leda za trest. 😉
Test MPV v r. 2009, který dělala redakce Auto Bild .... a výsledek poté Renult použil do své marketingové kampaně...cituji.... "Renault Megane Scenic je druhé nejspolehlivější auto mezi všemi třídami a absolutní král ve svém segmentu...to netvrdíme my...to tvrdí němci". Asi tolik ke spolehlivosti...image je na špici ve třídě, prodeje jsou na špici ve třídě... hodl toto Renault umí... ať se ti to líbí, nebo ne.
Scenic bude prvým vozidlom Renaultu ktory prinesie kamerovy system, system monitorovania bdelosti vodica, nocne videnie, vedenie v jazdnych atď. Viz odkaz: [odkaz]
Jestli je to tak, tak haleluja, po letech novátorství přišel (vcelku pochopitelný) útlum, ale už to začínalo být zpátečnické.
vše samozřejmě za příplatek >😁
To nevadí, ať je klidně za příplatek, kde máš třeba hlídání jízdních pruhů a aktivní tempomat v základní výbavě? 😉 Ani v A6 😉 Za aktivní tempomat bych třeba i připlácel
hele to nebyla kritika, jen kdyby to bylo takový novátorství, mohlo by to být v základu 😉 :yes:
Tak tohle není samozřejmě novátorství, to je konečně dohánění konkurence. Nikde ani o novátorství Scénica nepíšu nebo dokonce soudobého Renaultu. O novátorství e dá hovořit u Laguny II s bezklíčovým odemykáním, senzory tlaku v pneumatikách atd., nebo i u Laguny I s hlasovým modulátorem...
Tak pokiaľ chce RENAULT ostať na špici a mať 5hviezdičiek tak nema na výber, kriteria idu hore a toto mu len pomože a pokial bude aj s tymito novými systemami cenovo priateľný tak bude opäť o krok vpred. Bolo načase už som sa obával že moja najobľúbenijša značka bude pozadu >😁 Ešte tak 2-spojka a sekvenčné radenie pod volantom a bude to bomba >😁
Tak dvouspojka už dneska je, není problém si ji koupit pod názvem EDC
problém je, že se nabízí jen pro motor 1.5dCI ;-\
... to se musí nechat 😉 Ale pořád mi tu jaksi něco chybí a to slušně výkonný turbo benzinový motor 1,2TCe to nezachrání, o 1,4TCe se nepíše - čekal bych vylepšení někam na úrověň 105-110kw/240Nm a ono nic, ticho po pěšině...
Zkoušel jsem G.Scenic 1,4TCe před FL a nebylo to špatné, nicméně nakonec to vyhrál P5008 1,6THP 115kW 😉 :yes:
Zkoušel jsem G.Scenic 1,4TCe před FL a nebylo to špatné, nicméně nakonec to vyhrál P5008 1,6THP 115kW 😉 :yes:
Výborná volba! Za "kolik" jezdíš? Tento motor mi přijde jako super i v 508.... dík.
Ahoj, zatím mám průměr 8,2 - 8,5l a to auto jezdí cca 60% po městě 40% delší trasy... Delší trasy pak vždy plně ložené, děti, proviant atd... :yes: :yes: :yes😒br />
Proti dřívějšímu C4 GP jízdně nebe a dudy, to samé proti Scenicu, měl jsem ho na dlouhou testovací jízdu, btw mrkni na mojeauto, mám tam recenzi 😉
Proti dřívějšímu C4 GP jízdně nebe a dudy, to samé proti Scenicu, měl jsem ho na dlouhou testovací jízdu, btw mrkni na mojeauto, mám tam recenzi 😉
Nikdy nevieš, možno o 15 rokov sa dočkáme Tce150 a bude to dvojvalec biturbo 0.6 litra... 😉
Moc povedenej facelift... :yes: Idealni a napaditej interier. I kdyz Renault v posledni dobe ve "valce" v designu jiz ponekud ztracel, tak myslim, ze timto pocinem je zase zpet ve hre a Scenic je toho prvnim dukazem! Technika je vytecna a v tomto smeru Renault drzi krok, ale ten design prednich partii vsech poslednich modelu Renaultu obecne byl tristni! Jeste honem upravit prid v Lagune Coupe, ktera ponekud zbytecne trpi na ten tak nejak skleslej vyraz cumaku a ktera by si neco podobneho, jak se to stalo s predkem Scenicu zaslouzila kazdym coulem... 😄 :yes:
Přední světla jsou perfektní... jedním dechem musím dodat, že ta předchozí se mi moc nelíbila. Auto teď vypadá mnohem lépe, ty rendery ve světle modré působí až futuristicky.
1.2TCe taky vítám... vždy jsem se divil tomu, že se tento motor nedává do Megana, ale zřejmě za tím stály nějaké výrobní důvody. Ve Scenicu to bude spíše pro klidnější jezdce, ale proč ne.
Moje volba by byla 1.6dCi... to bude pro rodinné auto ideál, který bude mít i nějakou výkonovou rezervu. Je ale pravda, že Renault si za ten motor nechává dost draze platit 😒.
1.2TCe taky vítám... vždy jsem se divil tomu, že se tento motor nedává do Megana, ale zřejmě za tím stály nějaké výrobní důvody. Ve Scenicu to bude spíše pro klidnější jezdce, ale proč ne.
Moje volba by byla 1.6dCi... to bude pro rodinné auto ideál, který bude mít i nějakou výkonovou rezervu. Je ale pravda, že Renault si za ten motor nechává dost draze platit 😒.
pozor, ona to není 1.2TCe z Clia, tohle je nová oturbená 1.2 už s přímým vstřikem 😉
ale taky jsem se divil, že 1.2TCe nenasadili do Meganu, na druhou stranu value for money kombinaci hrála základní atmo 1.6, která je osvědčená a bezproblémová, což hodně konzervativních zákazníků ocení víc než "živost" turbomotoru
ale taky jsem se divil, že 1.2TCe nenasadili do Meganu, na druhou stranu value for money kombinaci hrála základní atmo 1.6, která je osvědčená a bezproblémová, což hodně konzervativních zákazníků ocení víc než "živost" turbomotoru
Pokud se podívám na Golf nebo Octavii, pak 1.4TSI na 90kW je už spíš lehce nadstandardní motorizace a 1.2TSI 77kW se šestistupněm považuju za rozumný kompromis pro "běžného řidiče".
Megane má s motory docela problém... 1.6 16V není žádný zázrak, 1.4TCe už je celkem drahý (kolem 400.000, za 420 můžeš mít Lagunu s 2.0 16V) a totéž platí i pro dCi. Levnější 1.2TCe by tomu mohla docela dost pomoci.
Megane má s motory docela problém... 1.6 16V není žádný zázrak, 1.4TCe už je celkem drahý (kolem 400.000, za 420 můžeš mít Lagunu s 2.0 16V) a totéž platí i pro dCi. Levnější 1.2TCe by tomu mohla docela dost pomoci.
😉 Tento Šénik je hodně povedený. Vzhledem k diskuzi by si někteří mohli dát i po tlamě. >😁
prakticke pekne a bezpecne auto 😉 paci sa mi , chcem ho
Ale teraz k veci, podarený facelift, ten základný motor 1,2 sa bude pri zaťaženom aute dosť trápiť nehovoriac do akých sfér sa dostane spotreba, ale na rozvoz detí po meste je to OK, na dovolenku naftu. U mňa :yes:
ja by som tiez volil naftu kludne tu slabsiu 1.5dci uz aj ta ma velmi slusne parametre, turbo 😉 sa bude predsa len viac trapit a ked to zacneme zmykat spotreba pojde rapidne nahor, spolahlivostou a jazdou na dlhsie cesty nas iste viac uputa diesel ale uznavam ze pre cloveka ktory s tym nepojde cez pol europy kazde leto to moze byt aj ta 1.2 turbo zaujimava volba.
osobne sa mi pozdavaju vsetky nove motory a kazdy si vyberie, ja by som bral diesel 1.5 dci 81KW s 260Nm myslim ze by mi stacil ale chcelo by to samozrejme vyskusat nazivo.
Co sa tyka dizajnu a vyuzitia auta viac sa mi pozdava kratsia klasicka verzia ktora ma aj dynamickejsiu prednu masku a aj zadne svetla sa mi v kratsej verzii viac pacia, jednoducho bral by som kratky scenik s dci a je to
:yes:
Tento nový 1.2 bude podla mňa slušnou náhradou 1.6tky, ktorá pri vačšom zaťažení má tiež čo robiť. Na dovolenku 2x do roka to vydržíš (musíš >😒] ) a na bežný prímestký režim to stačí.
Nejaké info ohladne druhej generácie EDC by sa nenašlo?
Já myslím, že hoši si zatím nevyzkoušeli ani škodováckou přeplňovanou jednadvojku, dost by jim to rozhodilo představy o jízdním trápení v přeplňovaných jednadvojkách...
[odkaz]
200 evropských valachů proti 200 japonským se dloube v nose i na studených gumách
[odkaz]
A jakmile se musí zatáčet tak japonským poníkům navíc podklouzávaj kopejtka
[odkaz]
>😒]
[odkaz]
[odkaz]
asi málo pijem, ale radikálny facelift a la twingo tu nie je. akoby sa už nepriamo rozhodlo o príprave skoršieho nástupcu na polrok 2013.
I takhle to mohlo dopadnout
[odkaz]