Pierro, je to tady, doporucuju 2,0T nebo silnejsi TDI ;-) .
Koukam, ze Multitronicu je ve skladech stale jeste dost, takze bude prznit vykony u zazehoveho turba... To je u sportovneji profilovane znacky strasny. Proc sakra nepouziji vynikajici DSG?
tak veru tak, ťažko pochopiteľný krok, keďže už i Ibiza dostala DSG :yes: Chcelo by to S-tronic (DSG), ale VW chce zrejme nechať z Audi odísť s predošlou A4 i Multitronic...
Cakal som, kto si prvý rýpne do Pierra >:-[]
BTW ja voci Exeu ziadny odpor neprechovávam a nijak ma neuráza ani to, ze vo verzii ST pripomína A4 Avant este viac ako v sedane A4ku. Viac nez prítomnost Multitronicu (akýkolvek automat, toboz CVT by som si nekúpil) ma irituje motor 1,6 MPI; 13,1 s na sto je nehodné takmerprémiového auta. Ziada sa tam 1,4 TSI.
Sorry, ale Exeo žádná skoroprémie není... podívej se na motory, převodovky, výbavu, image. To už má lepší postavení Superb, to je aspoň "dnešní" auto a i techniku má lepší. Proti 3.6FSI 4x4 s DSG má Exeo sotva co nabídnout.
Odpor? Kdepak, naopak si myslim, ze to byl jeden z nejlepsich kroku VW Group. Minula A4 nebyla vubec spatne auto a ma dodnes slusnou image, na ktere se da stavet. :-)
to by ale Exeo muselo stat trosku menej. Zacinat kdesi na 650 tisic Kc (1.6mpi neratam, to je muzealny kusok) u auta ktore je vlastne o generaciu pozadu, to sa mi teda zda az prilis "optimisticke"...
Ano, cenova politika je udesna. Je pravda, ze jsem potkal za celou dobu jen 2 Exea a to obe s polepem prodejce ;-) .
Cena by mela zacinat na pulmilionu, tedy o cca 100k niz.
Nema co projizdet, pozna jen 1005 tlumice proti tem jeho, jine znacky na karoserii a volantu a mozna to, ze tam uz neni PD (no mozna, to by poznala i moje babicka :-) )
Není špatných vozů. Myslím jako v Koncernu. Exeo je toho dokonalým příkladem. Levoboček, co až nyní naplňuje (byť trochu posunutě) audiozní seatplány minulých let... Jistě, "ohnivé" modely... to je vhodné leda tak pro ligu plejstejšnu. Dnes je potřeba jít na jistotu - umět kastle s grácií, poskytnout dobré jízdní vlastnosti, lehce brnkat na strunu "toho lepšího" a až teprve potom je možné šlechtit sportovní deriváty. Obráceně si to mohl dovolit jenom Porsche...
V provozu jsem sledoval zatím jen sedan. Vše na něm vizuálně sedí. Horní kombík je... horní kombík. Naštěstí žádné patvary, přímý akcent na nákladový prostor s elegantní (víš vůbec co to znamená?) karoserií. V tom pozitivním smyslu bych dokonce užil slov - nenadchne, neurazí. A o to, upřímně, přece nyní jde. O to jistě jít má.
My v Česku buďme rádi, co Škoda dokázala (s dohledem VW)udělat v mezidobí ze Škody. Ano, ještě před dvaceti lety jsme tu na silnicích doslova slintali ze seatovských kreací. A dnes? Dnes valíš nového Superba na bezmála tři sta koních a spolutvoříš elitu silnic. Jo, tak to chodívá...
Nebo jsi mohl začít slovy: Ačkoliv jsem ho viděl kdesi na silnici a jelo to, dokonce to i vypadalo, odvážím se tvrdit, že není špatných vozů, v "mém" Koncernu.
Za poslední rok jsem se svezl opravdu v hodně autech, od vyhlášených německých, přes francouzské, americké, japonské, ruské bohužel nee, čínské také nee. Z mé zkušenosti jsem si odnesl jeden poznatek - není špatných vozů. Konkurence v automobilovém průmyslu je tak obrovská, že se divím, kolik je na světě ještě automobilek. Tato krize je měla a má prověřit, ale zpackaly to různé podpory - viz. šrotovné a záchrana amerických automobilek - trochu škodolibě - uvidíme na jak dlouho.
Nutno dále potknout, že tento koncern si může dovolit takřka vše. Dokonce by mohl nabízet Exeo bez volantu o deset tisíc méně a našli by se kupci. Osobně to nevidím jako dobré rozhodnutí (možná na přechodnou dobu), ale SEAT teď vypadá jako zázračná montovna aut, kde se zastavil čas.
Vždyť případ Exeo NENí ničím novým či překvapivým - ostatně minulý Superb byl "to samé" (s jinou maskou čínský Passat), nebo?
PS: Myslím že takovýchto "aktivit" bude spíš čím dál VÍCE (ale kdo chce kam ... pokud to lidé KUPUJí - a výrobky vw lidé kupují opravdu HOJNĚ - tak proč by to NEdělali, že? ;-)
I když spíše ;-\
Nu vždyť jsem říkala: Kdo chce kam.. ;-)
PS: Trošičku PROBLÉMem se jeví, že DAVový (ne)vkus (technická NEznalost) ovlivní i "znalou" menšinu 8-s
PPS: Už jsem říkala, že "dav" NEmusím a cítím se "v menšině" :-)
Ehm - opravdu je to v AUTíčkách (úplně) STEJNÉ jaké v té hudbě ...
... na kterou často odkazuji
(Madonna a Britney a ... ;-)
Madona opět překonala sama sebe. Globalizace je nevyhnutelná a slabší kusy padnou. Kdo na to nemá, jde od válu. Buďme rádi, že nás v autobilech číňani neválcujou tak, jako ve všem ostatním. Možná i tvoje C5 bude poslední možná a nakonec si budeš muset koupit VW. Nemysli si, že tu tvojí Pradu bušej v dílně v centru Milána.
Já VÍM!
A mně se to NE-líbí 8-s:no: ;-\
PS: Vám ano?
PPS: NEjde o to koupit C5 nebo vw - ale když bude JEN vw (nebo Toyota nebo Hyundai nabo cokoliv) NEbude to "dobré"
(a C5ky by mi bylo docela LÍTO, v těch "lepších/vyšších" verzích je to vůz tak dobrý, že většina "místních" by NEvěřila...
.. ale "starý" Passat je konstrukčně JEDNODUŠŠí, popravdě má snad i levnější kabinu a skoro URČITĚ je i výrobně LEVNĚJŠí a přitom PRODÁVANĚJŠí - nu když se prodeje dále "posunou" a 90% lidí si koupí toho PASSATa ... tak jsme si to opravdu ZASLOUŽILi ;-)
Madonna se překonala? Tomu asi NErozumím. Mně bylo zapůjčeno
[odkaz]
a já RADĚJi (např.) toto :-)
Že lidé MASOVĚ "šílí" spíše po tom PASSATu a Madonně ... tak to (bohužel) prostě "chodí" ;-\
Madona v tržbách překonala sama sebe. Já mám v autech svoje značky a ty jsou věčný. Ne proto, že jsou věčný, ale uspokojujou mě. Na druhou stranu, kdyby nebylo VW, tak už těch značek dneska mohlo být daleko míň a proto nevidím důvod je hanit. Naopak se domnívám, že všem leží právě proto v žaludku, že samy jsou vůči nim tam, kde jsou a nějaký nostalgický plky nemaj cenu.
Nojo - TRŽBY - to je ten prů... (to je "o ničem" - tedy NE že by to bych měla něco proti, ale já "diskutuji" spíše o KVALITĚ ...
... a já si raději poslechnu tu P. Barber, i když za celý život prodala nosičů co Madonna za týden a podobné to bude s návštěvníky koncertů - NEvadí mi že 1000násobně více lidí chodí na a kupuje CD Madonny, ale MRZELO by mne, kdyby třeba ta P. Barber musela NECHAT zpěvu - asi tak nějak .. což se asi NEstane; prů... je, že u těch aut se to možná STANE ;-\
Někdo preferuje Chladila se Simonovou, někdo Madonnu. Umělců jsou na světě miliony. I kdyby Madonna držela hubu, tak je umění, že to dokáže prodat a žádnej brack to rozhodně neni. Má svoje excelentní kousky a za vším je jen a pouze práce a talent. Ta češka s tim amíkem, nebo anglánem, teď nevim, dostala oskara a to je taky umění? Třeba, ale pro mě unylá sr.a.čka. Prostě to vyšlo.
Ale z této stránky ANO! To že se Madonna drží 3tí desetiletí na samém VRCHOLu (Mluvím o KOMERČNí stránce věci! Pokud jde o její nahrávky, resp. jejich KVALITU, tam to již taková sláva NENí, poslední POVEDENÉ bylo ... no to už pár let a nahrávek "nazpět" BUDE) je vskutku OCENĚNí hodné ale já si vybírám CD které budu poslouchat dle JINÉHO "klíče" ;-)
Ten "amík" je myslím IR, a ta skladbička je PĚKNÁ, ale to je taková "garážovka" (navíc s NEjasnou vizí, zda se jim povede i příští model .. jak sám píšete ;-)
PS: To ta Patricia Barber za sebou má již docela DOST nahrávek a skoro VŠECHNY jsou (málem) SKVĚLÉ a má jeden opravdu VÝTEČNÝ koncert (nevím teď z hlavy jak se to CD jmenuje), který opravdu STOJí za poslechnutí.. :yes:
Exeo je skratka trosku zohavene stare Audi. Na tom nevidim nic, co by stalo za pochvalu. Ono totiz z lepsieho urobit horsie, to dokaze naozaj kazdy...
Co ovsem stoji za uvahu je otazka, ci ide v pripade "Exeo" len o ojedinelu zachrannu akciu ku ktorej zatrubilo vedenie VW v stave uplnej beznadeje, alebo sa Seat bude tomuto vnutro-koncernovemu "auto-kanibalismu" venovat uz natrvalo? Uprimne dufam, ze nie. To by bol totiz velmi nedostojny koniec znacky, ktora este nedavno stavala svoju existenciu na emociach. Na to mohli byt este hrdi. Ale nie na nosenie fusakli po starsom bratovi...
Takze... Quo vadis, Seat - Auto (ne)mocion? Na eutanaziu je vzdy casu dost, ale situacia je uz vazna. Krvacanie sme zastavili, prisiel cas na operativny zakrok. Radikalny a bolestivy. Len to zaruci pacientovi, ze prezije...
Vždyť to přeci JE ("do posledního šroubku") audina :-)
PS: Jen teď NEvím, jasno NEmám zdali, když se Seat Exeo jmenuje, PRÉMIOVÝM vozem (stále ještě) je.. ;-)
Že se u vw občas používají levné "technologie" (a jsou "rafinovaně" presentovány jako "to pravé" a dokonce LEPŠí než používá konkurence) VÍM, ale že auta lakují PRIMALEXem, to jsem tedy NE-věděla/NE-tušila ;-)
Presentovat může každý, jak chce a co chce. Pochybuji o tom, že ostatní automobilky mají nižší prodeje díky své poctivosti v mediálních presentacích. Zatím to vypadá tak, že ten primalex by klidně stačil.
Myslím že SPRÁVNÁ formulace by byla že jsou poctivějŠÍ
PS: Ne poctiVÉ
PPS: Je to jako když srovnáte Ferdinand(a) a Wendelin(a) - ani ten mně SYMPATIČTĚJŠí není "světec", ale (bohužel ;-\ ) vítězí spíše FERDINANDové ... TAKhle jsem to myslela ;-)
(a pro mne je mezi nimi VELKÝ, ale opravdu VELKÝ rozdíl!)
Myslim, že slovo poctivost v tomto businessu nemá nijak místo, i když jsem to tak formuloval. Poctivý jsou všichni, ale někdo to prostě umí líp a proto, že je někdo lepší, tak se ostatní snaží hledat "lži". Každý má stejný šance, stejný podmínky a pokud si myslí, že ne, chyby musí hledat u sebe a je fuk, jestli jsou to auta, nebo prodejci bagrů, robertků, nebo uhlí, nebo kočárků pro děti.
Co se týče té POCTIVOSTi - úmyslně jsem použila jména (dle mne) jednoho z NEJ- managerů z oboru a tam někde je prostě MOJE "hranice"
Zatímco práci Wendelin(a) Wiedeking(a) uznávám a OCEŇUJi, výsledky (nebo spíše DŮSLEDKY) práce Ferdinand(a) Piëch(a) nikoliv (dokonce ho považuji tak trochu za ZKÁZU autoprůmyslu - ale RESPEKTuji, že JEHO "pojetí" funguje ... nicméně se mi NElíbí, já bych prostě RADĚJi, kdyby jednotlivé automobilky řídili lídé jako Wendelin W. než Ferdinand P.
a jeho VYHOZENí před lety z vw naprosto CHÁPU ale je vidět že pravda a láska v praxi spíše ... ;-\
PS: To že většina lidí "preferuje" a v reálu OCEŇUJE spíše praktiky (ďábla) Ferdinand(a)...
.. ale třeba se PLETU :-)
.. a nebo také NE 8-s