Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

SEAT Exeo ST: Ceny na českém trhu začínají od 544.900,- Kč

47 komentářů

webpaja
Pierro, je to tady, doporucuju 2,0T nebo silnejsi TDI 😉 .

Koukam, ze Multitronicu je ve skladech stale jeste dost, takze bude prznit vykony u zazehoveho turba... To je u sportovneji profilovane znacky strasny. Proc sakra nepouziji vynikajici DSG?
Avatar - T613
T613
nejsou prachy, není láska
Avatar - Plautus
Plautus
tak veru tak, ťažko pochopiteľný krok, keďže už i Ibiza dostala DSG :yes: Chcelo by to S-tronic (DSG), ale VW chce zrejme nechať z Audi odísť s predošlou A4 i Multitronic...
Avatar - iudex
iudex
Cakal som, kto si prvý rýpne do Pierra >😒]
BTW ja voci Exeu ziadny odpor neprechovávam a nijak ma neuráza ani to, ze vo verzii ST pripomína A4 Avant este viac ako v sedane A4ku. Viac nez prítomnost Multitronicu (akýkolvek automat, toboz CVT by som si nekúpil) ma irituje motor 1,6 MPI; 13,1 s na sto je nehodné takmerprémiového auta. Ziada sa tam 1,4 TSI.
Avatar - Emel
Emel
Sorry, ale Exeo žádná skoroprémie není... podívej se na motory, převodovky, výbavu, image. To už má lepší postavení Superb, to je aspoň "dnešní" auto a i techniku má lepší. Proti 3.6FSI 4x4 s DSG má Exeo sotva co nabídnout.
Avatar - iudex
iudex
OK, to isté si myslím aj ja, asi som to mal dat do úvodzoviek. 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Exeo je kategorie sama pro sebe - něco jako lowendsubprémie nebo tak... >😒]
Avatar - iudex
iudex
Mozno skor e😜rémia. >😒]
Avatar - marek.g
marek.g
hoši hoši jste zralí na mokrý hadr >😒] 😉
webpaja
Odpor? Kdepak, naopak si myslim, ze to byl jeden z nejlepsich kroku VW Group. Minula A4 nebyla vubec spatne auto a ma dodnes slusnou image, na ktere se da stavet. 😄
_Teddy_
to by ale Exeo muselo stat trosku menej. Zacinat kdesi na 650 tisic Kc (1.6mpi neratam, to je muzealny kusok) u auta ktore je vlastne o generaciu pozadu, to sa mi teda zda az prilis "optimisticke"...
webpaja
Ano, cenova politika je udesna. Je pravda, ze jsem potkal za celou dobu jen 2 Exea a to obe s polepem prodejce 😉 .
Cena by mela zacinat na pulmilionu, tedy o cca 100k niz.
kuko
já potkal včera prvně ráno Exeo v sedanu na Proseku. Jsem se i divil že si Pierro na tu skušební jízdu tak přivstal >😒]
webpaja
Nema co projizdet, pozna jen 1005 tlumice proti tem jeho, jine znacky na karoserii a volantu a mozna to, ze tam uz neni PD (no mozna, to by poznala i moje babicka 😄 )
Avatar - T613
T613
u Piera bych s tím PD nebyl jistý.. tedy, že by to poznal 😉
webpaja
Myslis, ze uz prisel v A4 o sluch? >😒]
Avatar - T613
T613
nejen o sluch, však jsi taky dostal ten jeho "Super, ale fakt super e-mail" s jeho průvodním komentářem! >😒]
webpaja
To je pred dovolenou, je burnouted 😄
Avatar - iudex
iudex
Presne, 1,6 MPI nie je dostojný motor, ale agregát z kategórie "cena uz od...", a taký prístup ma stve u kazdého výrobcu.
Tak teď si můžeme udělat test, kdo by co volil. "Hnusnou" Lagunu nebo "krásné" Eexeo? Auta za srovnatelné ceny. Já bych volil raději "hnusnou" Lagunu.
GTI
Není špatných vozů. Myslím jako v Koncernu. Exeo je toho dokonalým příkladem. Levoboček, co až nyní naplňuje (byť trochu posunutě) audiozní seatplány minulých let... Jistě, "ohnivé" modely... to je vhodné leda tak pro ligu plejstejšnu. Dnes je potřeba jít na jistotu - umět kastle s grácií, poskytnout dobré jízdní vlastnosti, lehce brnkat na strunu "toho lepšího" a až teprve potom je možné šlechtit sportovní deriváty. Obráceně si to mohl dovolit jenom Porsche...

V provozu jsem sledoval zatím jen sedan. Vše na něm vizuálně sedí. Horní kombík je... horní kombík. Naštěstí žádné patvary, přímý akcent na nákladový prostor s elegantní (víš vůbec co to znamená?) karoserií. V tom pozitivním smyslu bych dokonce užil slov - nenadchne, neurazí. A o to, upřímně, přece nyní jde. O to jistě jít má.

My v Česku buďme rádi, co Škoda dokázala (s dohledem VW)udělat v mezidobí ze Škody. Ano, ještě před dvaceti lety jsme tu na silnicích doslova slintali ze seatovských kreací. A dnes? Dnes valíš nového Superba na bezmála tři sta koních a spolutvoříš elitu silnic. Jo, tak to chodívá...

Tak velmi uznalé - BRAVO SEAT :yes:
Avatar - iudex
iudex
Cit.: "Není spatných vozú. Myslím jako v koncernu." Dalej uz nepotrebujem cítat.
GTI
To je dobře, zapamatoval sis´ tu hlavní větu, ano, to je pravda.
Nebo jsi mohl začít slovy: Ačkoliv jsem ho viděl kdesi na silnici a jelo to, dokonce to i vypadalo, odvážím se tvrdit, že není špatných vozů, v "mém" Koncernu.

Za poslední rok jsem se svezl opravdu v hodně autech, od vyhlášených německých, přes francouzské, americké, japonské, ruské bohužel nee, čínské také nee. Z mé zkušenosti jsem si odnesl jeden poznatek - není špatných vozů. Konkurence v automobilovém průmyslu je tak obrovská, že se divím, kolik je na světě ještě automobilek. Tato krize je měla a má prověřit, ale zpackaly to různé podpory - viz. šrotovné a záchrana amerických automobilek - trochu škodolibě - uvidíme na jak dlouho.

Nutno dále potknout, že tento koncern si může dovolit takřka vše. Dokonce by mohl nabízet Exeo bez volantu o deset tisíc méně a našli by se kupci. Osobně to nevidím jako dobré rozhodnutí (možná na přechodnou dobu), ale SEAT teď vypadá jako zázračná montovna aut, kde se zastavil čas.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vždyť případ Exeo NENí ničím novým či překvapivým - ostatně minulý Superb byl "to samé" (s jinou maskou čínský Passat), nebo?
PS: Myslím že takovýchto "aktivit" bude spíš čím dál VÍCE (ale kdo chce kam ... pokud to lidé KUPUJí - a výrobky vw lidé kupují opravdu HOJNĚ - tak proč by to NEdělali, že? 😉
I když spíše ;-\
Navtech
Někdo to kupuje a někdo musí rušit výrobu některých modelů, protože to nikdo nelupuje.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu vždyť jsem říkala: Kdo chce kam.. 😉
PS: Trošičku PROBLÉMem se jeví, že DAVový (ne)vkus (technická NEznalost) ovlivní i "znalou" menšinu 8-s
PPS: Už jsem říkala, že "dav" NEmusím a cítím se "v menšině" 😄
Ehm - opravdu je to v AUTíčkách (úplně) STEJNÉ jaké v té hudbě ...
... na kterou často odkazuji
(Madonna a Britney a ... 😉
Navtech
Madona opět překonala sama sebe. Globalizace je nevyhnutelná a slabší kusy padnou. Kdo na to nemá, jde od válu. Buďme rádi, že nás v autobilech číňani neválcujou tak, jako ve všem ostatním. Možná i tvoje C5 bude poslední možná a nakonec si budeš muset koupit VW. Nemysli si, že tu tvojí Pradu bušej v dílně v centru Milána.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já VÍM!
A mně se to NE-líbí 8-s :no: ;-\
PS: Vám ano?
PPS: NEjde o to koupit C5 nebo vw - ale když bude JEN vw (nebo Toyota nebo Hyundai nabo cokoliv) NEbude to "dobré"
(a C5ky by mi bylo docela LÍTO, v těch "lepších/vyšších" verzích je to vůz tak dobrý, že většina "místních" by NEvěřila...
.. ale "starý" Passat je konstrukčně JEDNODUŠŠí, popravdě má snad i levnější kabinu a skoro URČITĚ je i výrobně LEVNĚJŠí a přitom PRODÁVANĚJŠí - nu když se prodeje dále "posunou" a 90% lidí si koupí toho PASSATa ... tak jsme si to opravdu ZASLOUŽILi 😉
Madonna se překonala? Tomu asi NErozumím. Mně bylo zapůjčeno

[odkaz]

a já RADĚJi (např.) toto 😄
Že lidé MASOVĚ "šílí" spíše po tom PASSATu a Madonně ... tak to (bohužel) prostě "chodí" ;-\
Navtech
Madona v tržbách překonala sama sebe. Já mám v autech svoje značky a ty jsou věčný. Ne proto, že jsou věčný, ale uspokojujou mě. Na druhou stranu, kdyby nebylo VW, tak už těch značek dneska mohlo být daleko míň a proto nevidím důvod je hanit. Naopak se domnívám, že všem leží právě proto v žaludku, že samy jsou vůči nim tam, kde jsou a nějaký nostalgický plky nemaj cenu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo - TRŽBY - to je ten prů... (to je "o ničem" - tedy NE že by to bych měla něco proti, ale já "diskutuji" spíše o KVALITĚ ...
... a já si raději poslechnu tu P. Barber, i když za celý život prodala nosičů co Madonna za týden a podobné to bude s návštěvníky koncertů - NEvadí mi že 1000násobně více lidí chodí na a kupuje CD Madonny, ale MRZELO by mne, kdyby třeba ta P. Barber musela NECHAT zpěvu - asi tak nějak .. což se asi NEstane; prů... je, že u těch aut se to možná STANE ;-\
Navtech
Někdo preferuje Chladila se Simonovou, někdo Madonnu. Umělců jsou na světě miliony. I kdyby Madonna držela hubu, tak je umění, že to dokáže prodat a žádnej brack to rozhodně neni. Má svoje excelentní kousky a za vším je jen a pouze práce a talent. Ta češka s tim amíkem, nebo anglánem, teď nevim, dostala oskara a to je taky umění? Třeba, ale pro mě unylá sr.a.čka. Prostě to vyšlo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale z této stránky ANO! To že se Madonna drží 3tí desetiletí na samém VRCHOLu (Mluvím o KOMERČNí stránce věci! Pokud jde o její nahrávky, resp. jejich KVALITU, tam to již taková sláva NENí, poslední POVEDENÉ bylo ... no to už pár let a nahrávek "nazpět" BUDE) je vskutku OCENĚNí hodné ale já si vybírám CD které budu poslouchat dle JINÉHO "klíče" 😉
Ten "amík" je myslím IR, a ta skladbička je PĚKNÁ, ale to je taková "garážovka" (navíc s NEjasnou vizí, zda se jim povede i příští model .. jak sám píšete 😉
PS: To ta Patricia Barber za sebou má již docela DOST nahrávek a skoro VŠECHNY jsou (málem) SKVĚLÉ a má jeden opravdu VÝTEČNÝ koncert (nevím teď z hlavy jak se to CD jmenuje), který opravdu STOJí za poslechnutí.. :yes:
webpaja
Tech koncernu kde neni spatnych vozu je vic. Ono obecne neni spatnych vozu, jsou vozy dobre, lepsi a nejlepsi 😉
_Teddy_
Exeo je skratka trosku zohavene stare Audi. Na tom nevidim nic, co by stalo za pochvalu. Ono totiz z lepsieho urobit horsie, to dokaze naozaj kazdy...

Co ovsem stoji za uvahu je otazka, ci ide v pripade "Exeo" len o ojedinelu zachrannu akciu ku ktorej zatrubilo vedenie VW v stave uplnej beznadeje, alebo sa Seat bude tomuto vnutro-koncernovemu "auto-kanibalismu" venovat uz natrvalo? Uprimne dufam, ze nie. To by bol totiz velmi nedostojny koniec znacky, ktora este nedavno stavala svoju existenciu na emociach. Na to mohli byt este hrdi. Ale nie na nosenie fusakli po starsom bratovi...

Takze... Quo vadis, Seat - Auto (ne)mocion? Na eutanaziu je vzdy casu dost, ale situacia je uz vazna. Krvacanie sme zastavili, prisiel cas na operativny zakrok. Radikalny a bolestivy. Len to zaruci pacientovi, ze prezije...
Avatar - iudex
iudex
Fusakle po starsom bratovi... >😁 Velmi výstizné. I ked to boli dobré fusakle, uz sú trosku obnosené >😁
Avatar - iudex
iudex
Tu je prvé zvezenie s najmensím TSIckom v Skodovke a dojmy z neho: [odkaz]
Avatar - euro89
euro89
Tak jediný, co se mi na tom autě líbí je ten pěknej odstín modrý, podobnej, jako na Audinách S a RS...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vždyť to přeci JE ("do posledního šroubku") audina 😄
PS: Jen teď NEvím, jasno NEmám zdali, když se Seat Exeo jmenuje, PRÉMIOVÝM vozem (stále ještě) je.. 😉
Navtech
A používaj stejný primalex?!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že se u vw občas používají levné "technologie" (a jsou "rafinovaně" presentovány jako "to pravé" a dokonce LEPŠí než používá konkurence) VÍM, ale že auta lakují PRIMALEXem, to jsem tedy NE-věděla/NE-tušila 😉

[odkaz]
Navtech
Presentovat může každý, jak chce a co chce. Pochybuji o tom, že ostatní automobilky mají nižší prodeje díky své poctivosti v mediálních presentacích. Zatím to vypadá tak, že ten primalex by klidně stačil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že SPRÁVNÁ formulace by byla že jsou poctivějŠÍ
PS: Ne poctiVÉ
PPS: Je to jako když srovnáte Ferdinand(a) a Wendelin(a) - ani ten mně SYMPATIČTĚJŠí není "světec", ale (bohužel ;-\ ) vítězí spíše FERDINANDové ... TAKhle jsem to myslela 😉
(a pro mne je mezi nimi VELKÝ, ale opravdu VELKÝ rozdíl!)
Navtech
Myslim, že slovo poctivost v tomto businessu nemá nijak místo, i když jsem to tak formuloval. Poctivý jsou všichni, ale někdo to prostě umí líp a proto, že je někdo lepší, tak se ostatní snaží hledat "lži". Každý má stejný šance, stejný podmínky a pokud si myslí, že ne, chyby musí hledat u sebe a je fuk, jestli jsou to auta, nebo prodejci bagrů, robertků, nebo uhlí, nebo kočárků pro děti.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co se týče té POCTIVOSTi - úmyslně jsem použila jména (dle mne) jednoho z NEJ- managerů z oboru a tam někde je prostě MOJE "hranice"
Zatímco práci Wendelin(a) Wiedeking(a) uznávám a OCEŇUJi, výsledky (nebo spíše DŮSLEDKY) práce Ferdinand(a) Piëch(a) nikoliv (dokonce ho považuji tak trochu za ZKÁZU autoprůmyslu - ale RESPEKTuji, že JEHO "pojetí" funguje ... nicméně se mi NElíbí, já bych prostě RADĚJi, kdyby jednotlivé automobilky řídili lídé jako Wendelin W. než Ferdinand P.
a jeho VYHOZENí před lety z vw naprosto CHÁPU ale je vidět že pravda a láska v praxi spíše ... ;-\
PS: To že většina lidí "preferuje" a v reálu OCEŇUJE spíše praktiky (ďábla) Ferdinand(a)...
.. ale třeba se PLETU 😄
.. a nebo také NE 8-s
Navtech
Pro děti je nejškodlivější na světě CocaCola a co s tím naděláš?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím, že (MNOHEM) lepší je denně jedna ta Coca Cola, nežli ... 😉
Dobrou (a více WENDELINů nám VŠEM přeji.. 😄