Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Exeo ST: Ceny na českém trhu začínají od 544.900,- Kč

Diskuze (47)
Audi A4 předchozí generace žije svůj druhý život pod názvem SEAT Exeo. Na český trh nyní přichází jeho verze s karoserií kombi, označená jako Exeo ST.

Nabídka motorů kopíruje sedan Exeo. Na výběr tak jsou starší motory – osmiventilová 1,6 o výkonu 75 kW a dvacetiventilové 1,8 Turbo (110 kW) – i moderní technika v podobě benzinového 2,0 TSI a turbodieselů 2,0 TDI se vstřikováním common-rail. Praktičtější karosářská verze je o 5 mm delší než sedan, na délku měří 4666 mm. Dynamičtější linie karoserie mají za následek, že základní objem zavazadlového prostoru 442 l je o 18 l menší než u sedanu.

Příplatek za karoserii kombi je 35 tisíc Kč, s výjimkou nejlevnějšího provedení 1,6 Reference. Zde je cenový rozdíl vůči stejně vybavenému sedanu 45 tisíc Kč.

Se základní výbavou Reference dostanete rovnou přední, boční i hlavové airbagy, kolenní airbag pro řidiče, ABS, TCS a ESP, elektrické ovládání oken předních a zadních dveří, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka v barvě vozu, rádio s CD/MP3 přehrávačem a 4 reproduktory, klimatizaci Climatronic nebo palubní počítač. Základní Exeo jezdí na kolech s pneumatikami 205/55 R16. Za příplatek 5.900,- Kč dostanete navíc tempomat, loketní opěrku vpředu, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, multifunkční volant a koberečky vpředu.

SEAT Exeo ST - ceny na českém trhu
Motor1,6 MPI1,8T 20V2,0 TSI2,0 TDI CR
(105 kW)
2,0 TDI CR
(125 kW)
Převodovka6M6M6M (Multitronic)6M6M
Zdvihový objem [cm3]15951781198419681968
válce/ventily4/24/54/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]75/5600110/5500147/5100105/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]148/3800220/2000280/1800-5000320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]186210235 (230)207227
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,19,67,6 (7,6)9,68,6
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,78,17,9 (8,1)5,55,9
Cena Reference [Kč]544.900,-609.900,--624.900,--
Cena Style [Kč]584.900,-649.900,-689.900,-664.900,-704.900,-
Cena Style (Multitronic) [Kč]--729.900,---
Cena Sport [Kč]-664.900,-704.900,-679.900,-719.900,-

Druhá výbava v pořadí – Style – rozšiřuje počet standardních položek i nabídku motorů. Zde je možné objednávat všechny vyráběné motory, benzinový 2,0 TSI navíc umožňuje zvolit také bezestupňovou převodovku Multitronic. Standardem jsou 16palcová kola z lehkých slitin, elektrické sklápění zrcátek, bederní opěrky a výškové nastavení předních sedadel, koberečky vpředu a vzadu, kožený multifunkční volant, řadicí páka v kůži, loketní opěrka vpředu, rádio s CD/MP3 přehrávačem a 8 reproduktory, tempomat, parkovací senzory vzadu, automaticky zatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko se systémem proti oslnění, EBA + systém kontroly tlaku v pneu, Servotronic (standard pro 2,0 TSI 147 kW a 2,0 TDI CR 125 kW, ne pro 1,6). Zde je k dispozici balíček výbavy za 34.900,-Kč, obsahující adaptivní bi-xenonové světlomety, dřevěnou dekoraci v interiéru a handsfree s Bluetooth.

Nejvyšší stupeň Sport je jen o 15 tisíc dražší než Style. Jeho role v portfoliu modelové řady je zřejmá z přítomnosti sportovních sedadel, kol z lehkých slitin s pneumatikami 225/45 R17, nemá však koberečky vzadu, elektricky sklopná zrcátka a parkovací senzory vzadu, ani automaticky zatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko.

Diskuze (47)
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2009 00:27
Re: barva
Myslím, že (MNOHEM) lepší je denně jedna ta Coca Cola, nežli ... ;-)
Dobrou (a více WENDELINů nám VŠEM přeji.. :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2009 00:20
Re: ČISTÁ PRÁCE
Ale z této stránky ANO! To že se Madonna drží 3tí desetiletí na samém VRCHOLu (Mluvím o KOMERČNí stránce věci! Pokud jde o její nahrávky, resp. jejich KVALITU, tam to již taková sláva NENí, poslední POVEDENÉ bylo ... no to už pár let a nahrávek "nazpět" BUDE) je vskutku OCENĚNí hodné ale já si vybírám CD které budu poslouchat dle JINÉHO "klíče" ;-)
Ten "amík" je myslím IR, a ta skladbička je PĚKNÁ, ale to je taková "garážovka" (navíc s NEjasnou vizí, zda se jim povede i příští model .. jak sám píšete ;-)
PS: To ta Patricia Barber za sebou má již docela DOST nahrávek a skoro VŠECHNY jsou (málem) SKVĚLÉ a má jeden opravdu VÝTEČNÝ koncert (nevím teď z hlavy jak se to CD jmenuje), který opravdu STOJí za poslechnutí.. :yes:
5. 9. 2009 00:13
Re: barva
Pro děti je nejškodlivější na světě CocaCola a co s tím naděláš?
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2009 00:07
Re: barva
Co se týče té POCTIVOSTi - úmyslně jsem použila jména (dle mne) jednoho z NEJ- managerů z oboru a tam někde je prostě MOJE "hranice"
Zatímco práci Wendelin(a) Wiedeking(a) uznávám a OCEŇUJi, výsledky (nebo spíše DŮSLEDKY) práce Ferdinand(a) Piëch(a) nikoliv (dokonce ho považuji tak trochu za ZKÁZU autoprůmyslu - ale RESPEKTuji, že JEHO "pojetí" funguje ... nicméně se mi NElíbí, já bych prostě RADĚJi, kdyby jednotlivé automobilky řídili lídé jako Wendelin W. než Ferdinand P.
a jeho VYHOZENí před lety z vw naprosto CHÁPU ale je vidět že pravda a láska v praxi spíše ... ;-\
PS: To že většina lidí "preferuje" a v reálu OCEŇUJE spíše praktiky (ďábla) Ferdinand(a)...
.. ale třeba se PLETU :-)
.. a nebo také NE 8-s
4. 9. 2009 23:58
Re: ČISTÁ PRÁCE
Někdo preferuje Chladila se Simonovou, někdo Madonnu. Umělců jsou na světě miliony. I kdyby Madonna držela hubu, tak je umění, že to dokáže prodat a žádnej brack to rozhodně neni. Má svoje excelentní kousky a za vším je jen a pouze práce a talent. Ta češka s tim amíkem, nebo anglánem, teď nevim, dostala oskara a to je taky umění? Třeba, ale pro mě unylá sr.a.čka. Prostě to vyšlo.