Videa
Člověk se musí fakt smát na plnou hubu, když si vybaví ty zdejší adroace Citroenu C5 na (diskusní) úkor právě áčtyřky. To nahoře je doslovný vrchol harmonie, vrchol stylu, vrchol automobilového karosářského, technického, materiálového a stylotvorného prémiového umění.
Popravdě rovněž uznejme, že v siluetě, ve tvaru zejména kabiny tahá BMW 3 za kratší konec. Aktuální áčtyřka to s elegancí, stylem a a klasou dotáhla snad na úroveň MB-C.
Autu se nedá vytknout vůbec nic. Vše, od tvarů a velikostí nozder, světel, zrcátek, poměrů skel a plechů, tvaru zadních blinkrů... vše je opravdu třídně dokonalé. Co je speciálně s odkazem na tvary karoserie nutno ocenit, to je fantastická jednotná linie, duch, jednotlivých reprezentantů automobilky. A4, A6, A8 jsou střižené jednotnou geneticky silně provázanou designovou řečí. Co více si mohou fanoušci značky přát?
Vnitřnek ne a ne se okoukat, co?
Jo, výšiny, do nichž AUDI dotáhlo své modely jsou vskutku výšinami garážového ráje. A pak, vozy AUDI mají ještě jeden originální rys - konkurenční vozy polarizují, AUDI sjednocuje. Vozy AUDI se líbí každému, kdo má cit pro krásu, současně je cení i fanouškové konkurenční produkce. To jen třasořitní lowendoví garážoví anorektici vyjí své krysopsí žalmy závisti směrem k Ingolstadtu.
AUDI A4 dnes má zasloužených deset z deseti třídně možných. Auto bez kazu.
BRAVOOOO :yes:
Popravdě rovněž uznejme, že v siluetě, ve tvaru zejména kabiny tahá BMW 3 za kratší konec. Aktuální áčtyřka to s elegancí, stylem a a klasou dotáhla snad na úroveň MB-C.
Autu se nedá vytknout vůbec nic. Vše, od tvarů a velikostí nozder, světel, zrcátek, poměrů skel a plechů, tvaru zadních blinkrů... vše je opravdu třídně dokonalé. Co je speciálně s odkazem na tvary karoserie nutno ocenit, to je fantastická jednotná linie, duch, jednotlivých reprezentantů automobilky. A4, A6, A8 jsou střižené jednotnou geneticky silně provázanou designovou řečí. Co více si mohou fanoušci značky přát?
Vnitřnek ne a ne se okoukat, co?
Jo, výšiny, do nichž AUDI dotáhlo své modely jsou vskutku výšinami garážového ráje. A pak, vozy AUDI mají ještě jeden originální rys - konkurenční vozy polarizují, AUDI sjednocuje. Vozy AUDI se líbí každému, kdo má cit pro krásu, současně je cení i fanouškové konkurenční produkce. To jen třasořitní lowendoví garážoví anorektici vyjí své krysopsí žalmy závisti směrem k Ingolstadtu.
AUDI A4 dnes má zasloužených deset z deseti třídně možných. Auto bez kazu.
BRAVOOOO :yes:
Ty víš GTI, že s tebou obvykle nesouhlasím, ale v tomto případě musím uznat, že design A4 je nesmírně harmonický a je na něm něco magicky přitažlivého. Přestože auta koncernu VW vč. audi moc nemusím, v tomhle případě bych si novou A4 dovedl představit ve své garáži.
Nenašel jsem nic, co by mi na tomhle autě vadilo ani zvenku ani uvnitř.
Nu což, klobouk dolů, Audi! :yes:
Nenašel jsem nic, co by mi na tomhle autě vadilo ani zvenku ani uvnitř.
Nu což, klobouk dolů, Audi! :yes:
V té první větě jste měl na mysli asi "ADOrace CITROËNu C5".. 😉
.. no pokud mluvíme o verzi V6 3.0 HDi (příp. 2.2 HDi 150 kW), tak bezesporu ANO, ta slova jsou "zcela na místě" :yes: 😄
PS: Ke zbytku textu - "tvrdou realitou" je, že v "prémiové" třídě toto audi není rovnocenným soupeřem jak famóznímu BMW 3 tak ani MB C (hezké umístění v japonském Auto roku - NE první jako Citroën C5, ale :yes: ), který je také soupeř nad jeho síly (NEhodnotila jsem vzhled/tvar vnějších plechů - hodnotila jsem auta 😉
Pěkný den (bude JISTOJISTĚ mít každý majitel C5 2.2 či 3.0 HDi po srovnání "svého miláška" s "prémií" audi A4 2.0 TDi 105 kW - o tom vás UJIŠŤUJi! 😄
.. no pokud mluvíme o verzi V6 3.0 HDi (příp. 2.2 HDi 150 kW), tak bezesporu ANO, ta slova jsou "zcela na místě" :yes: 😄
PS: Ke zbytku textu - "tvrdou realitou" je, že v "prémiové" třídě toto audi není rovnocenným soupeřem jak famóznímu BMW 3 tak ani MB C (hezké umístění v japonském Auto roku - NE první jako Citroën C5, ale :yes: ), který je také soupeř nad jeho síly (NEhodnotila jsem vzhled/tvar vnějších plechů - hodnotila jsem auta 😉
Pěkný den (bude JISTOJISTĚ mít každý majitel C5 2.2 či 3.0 HDi po srovnání "svého miláška" s "prémií" audi A4 2.0 TDi 105 kW - o tom vás UJIŠŤUJi! 😄
Nepochopím ale túto unifikáciu dizajnu.. Prečo preboha musia mať (skoro) všetky nové modelové rady rovnaký dizajn prednej masky (A6/ A5 facelift) ??
Ved logicky, kto si potom chce kúpiť prémiový sedan vyššej strednej triedy za 2 mega, keď je spredu takmer na nerozoznanie od A4, A3 a pod..
Aj keď som dlho fanušíkom tejto značky, nepochopím to a naozaj to len dáva za pravdu rečiam o tom, že im dochádzajú dizajnove nápady..
A reči o tom, že to tak je dnes všade a že sa to inak ani nedá sú mimo, viď Mercedes, Lexus....
Jako zákazník ti mohu říct, že je mi úplně jedno, s čím si mě kdo splete. Auto nemám proto, aby mi ostatní záviděli, ani proto, abych jim ukázal, že na to mám. To by mi pak muselo vadit, že pracovní stanice za 300 tisíc vypadá jako základní model za 20 tisíc, nebo že iPhone za 20 tisíc vypadá jako iPhone za 14 tisíc, nebo že oblek Brioni za 300 tisíc si amatér splete s oblekem Hugo Boss za 15 tisíc.