Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLancia Thema: Prvním majitelem je italský velvyslanec Pasquale D´Avino (+rozhovor)
77 komentářů
sendador
0
jen nevim, jak se mu bude libit tahle kara, kdyz ma rad sportovni auta.
WinDiesel
0
parle americano - to se musí
Mr.Murphy
.... hodně šťastných kilometrů 😉
Když tak člověk čte o těch rozpočtových škrtech v Itálii, měla by se jeho excelence trošku obávat, zdali bude na ambasádě rozpočet na placení elektřiny či dokonce mytí služebního vozu.... 😉
Když tak člověk čte o těch rozpočtových škrtech v Itálii, měla by se jeho excelence trošku obávat, zdali bude na ambasádě rozpočet na placení elektřiny či dokonce mytí služebního vozu.... 😉
No mohli bysme to tady rozebírat hodně dlouho..., ale jak sem to četl (nejenú já, tak sem to pochopil úplně opačně..., tedy..., jestli je někdo v * a nebude mít na placení elektriky budou to za chvíli ti naši politici (společně s nama)... nechce se mi to rozebírat..., ale možná je tím hlavním důvodem to, že Fiat je stále ještě italský, zatímco ta naše škodovka německá... Chytrému napověz hloupého trkni (P.S. On je i ten E.on a RWE německý)...
Takže blahořečím krizi, že v plné nahotě ukáže stupiditu naší vašíkovské polistopadové politické garnitury a přeji Italům, Francouzům a Angličanům a dalším hodně štěstí... My ho už mít nebudeme...
P.S. Zaplať pán Bůh, že se mám dobře, chudáci lidi v těch "zahraničních fabrikách" až jim zaměstnavatelé odejdou - jinam.
Takže blahořečím krizi, že v plné nahotě ukáže stupiditu naší vašíkovské polistopadové politické garnitury a přeji Italům, Francouzům a Angličanům a dalším hodně štěstí... My ho už mít nebudeme...
P.S. Zaplať pán Bůh, že se mám dobře, chudáci lidi v těch "zahraničních fabrikách" až jim zaměstnavatelé odejdou - jinam.
Zrovna angličani, resp. britové těch automobilek taky moc nemají. British Leyland krachlo převážně díky odborům, Mini a Rolls-Royce je pod BMW, Bentley je pod lidovozem, Jaguar a Land Rover pod Tatou, LDV koupil tušim GAZ(?)... mimo automobilový průmysl toho patří britům samozřejmě ještě dost, ale pokud se budeme bavit o autech (jsme na auto.cz), tak na tom o moc líp, než my, nejsou.
To bezesporu, to je pravda, tak sem to ani nemyslel.. až tak striktně vzhledem k autům..., ale máš pravdu...
Ti Britové tam jsou v obecné rovině.. v rovině...že oni jsou tak zajímavý trh, že si PRODAT téměř vše mohli dovolit..., páč o investory nepřijdou.
P.S. Italové a Frantíci neprodávali..., ti mají svoje i v obecné rovině, ti mají na čem stavět... (tak to bylo myšleno, víc bych to raději nerozebíral, řečeno bylo bez tak vše).
Ti Britové tam jsou v obecné rovině.. v rovině...že oni jsou tak zajímavý trh, že si PRODAT téměř vše mohli dovolit..., páč o investory nepřijdou.
P.S. Italové a Frantíci neprodávali..., ti mají svoje i v obecné rovině, ti mají na čem stavět... (tak to bylo myšleno, víc bych to raději nerozebíral, řečeno bylo bez tak vše).
Že tady, blbe, musíš vším, co napíšeš dokazovat svoji stupiditu je fascinující.......jak je vidět, "rozumíš" všemu, ona poznámka o blahořečení krizi je skutečně ukázková. Asi měli naše hloupá polistopadová garnitura prodávat taliánům, dopadli by tam třeba jako Akuma nebo dneska Karosa.
Tomu, jak se máš dobře tady všichni samozřejmně věříme.....už tvoje představa blahobytu s takovou šunkou, jako je obstarožní Bravo je až dojemná.
Tomu, jak se máš dobře tady všichni samozřejmně věříme.....už tvoje představa blahobytu s takovou šunkou, jako je obstarožní Bravo je až dojemná.
..zatím co tvůj "hodnotný" příspěvek tuto diskuzi až neskutečně obohatil... >😒] A ta inteligence autora z něj přímo teče >😁 Takže mazej zpátky do chléva a nepobekávej tady! Prý že IQ houpacího koně...., snad berana !
Že ti to stojí za podobnou ubohoučkou reakci je ukázkou toho, jaká je intekligence tvoje. Že je tady wolff nejvyhlkášenější blb ví každej rozumněj diskutér, takže zastávat se ho může jenom hovádko na jeho úrovni, tím je řečeno vše....příště přidej víc smajlíků. Jinak to X nakonci je xindl?
Je to jednoduché vysvětlení, přesně jako Fiat nemá na vývoj nových modelů a musí přeznačovat ameriky, tak ta naše malá zemička nemá prachy na to, aby se dokázala bránit nadnárodním gigantům ovládající trh. Pro představu si zkus otevřít sámošku naproti Tesca.
:yes:
Nemám potřebu reagovat na každou hloupost co se na internetu objeví..., ale pokud někdo dává palec nahoru zjevné hlouposti (nemá cenu reagovat na toho kdo tuto hloupost napsal, případně propaguje), pak já si dovolím reagovat podobným nesmyslem.
Pokud bych připustil podobnost (nebudu polemizovat o tom, že to není pravda), pak by mi skutečně..na základě skutečností o kterých se nemusím s kýmkoliv přít opravdu nevadilo, pokud by ta naše zemička, resp ten prodejce v tom krámu prodával produkty Tesco (a třebas i pod vlastní značkou), pokud by to to tesco vlastnil(a), tak jako Fiat vlastní ty ameriky... Profit a efekt je stejný
Byl by totiž holý nesmysl, aby vyráběl vlastní produkty pod vlastní značkou s nákladným vývojem, když před tím investoval do nákupu toho Tesca...
Bohužel... všichni ví, že to u nás je všechno tak nějak jinak... 😢
P.S. V lednu vyjede nový Dodge na nové italské platformě, který se stane nosným modelem pro stávající výrobní a prodejní ofenzivu (místo zastaralého Caliberu a Avengeru)... 😉
Pokud bych připustil podobnost (nebudu polemizovat o tom, že to není pravda), pak by mi skutečně..na základě skutečností o kterých se nemusím s kýmkoliv přít opravdu nevadilo, pokud by ta naše zemička, resp ten prodejce v tom krámu prodával produkty Tesco (a třebas i pod vlastní značkou), pokud by to to tesco vlastnil(a), tak jako Fiat vlastní ty ameriky... Profit a efekt je stejný
Byl by totiž holý nesmysl, aby vyráběl vlastní produkty pod vlastní značkou s nákladným vývojem, když před tím investoval do nákupu toho Tesca...
Bohužel... všichni ví, že to u nás je všechno tak nějak jinak... 😢
P.S. V lednu vyjede nový Dodge na nové italské platformě, který se stane nosným modelem pro stávající výrobní a prodejní ofenzivu (místo zastaralého Caliberu a Avengeru)... 😉
euro89
Evidentně má rád italský a britský auta. Fiat 127 je lidová klasika 70. let, stará Delta je legenda, Jaguar je taky auto s charakterem a na poslední otázku bych odpověděl stejně. :yes: Jen by mě zajímalo, jestli se mu tahle amerika taky opravdu líbí, nebo jí má jen proto, že je italský velvyslanec a měl by reprezentovat domácí značku... V jeho pozici bych radši jezdil "čtyřdvéřákem" coby luxusnim sedanem. 😉
Bohužel čtyřdveřák už projde jen pro ministertstvo obrany a politcké špičky, což jistě (nic proti jeho osobě) velvyslanec v ***ákově není...
P.S. Když sem vždycky viděl Berlu v olympiádě, tak mě na nože brali (svérázný způsob šetření, tupec).
P.S. Když sem vždycky viděl Berlu v olympiádě, tak mě na nože brali (svérázný způsob šetření, tupec).
Myslíš-li ***ákovem Českou republiku, tak ti nic nebrání udělat kariéru třeba v USA, GB nebo i Číně. Nicméně se zjevně nezmůžeš na nic jiného, než na psaní rádoby siláckých řečí. Legrace. Velká. Tak pokračuj, ještě přidej, za chvíli se tady objeví asi i další, tak ať se pobaví.....
No mám moravu rád jistě víc než ty, nicméně sem schopen pochopit, že Česká republika není pupkem světa. Je možná krásné a moderní se tvářit, že tomu tak skutečně je, že sme jakýmsi středem Evropy, bohužel pro nás... tomu tak skuteně není.
Geopolitická situace se mění... a z tohoto pohledu je i to Polsko (podobně Maďaři) na tom ve světovém měřítku výrazně líp. Bohužel.
Geopolitická situace se mění... a z tohoto pohledu je i to Polsko (podobně Maďaři) na tom ve světovém měřítku výrazně líp. Bohužel.
krultheking
zacal jsem premyslet, proc se jeste redakce obtezuje nektere clanky oznacovat jako pr, kdyz v konecnem dusledku je vetsim ci mensim pr snad kazdy clanek na tomto webu - no asi krome videoserialu o parkovani - ja teda chapu automobilky, ze se snazi prodavat sve produkty, nektere maji marketing zvladnute lepe (vw), jine hure (fiat) a tak se to ted snazi dohnat - frekvenci clanku o theme tady prekonala pouze new small family, u te je to vsak obhajitelne urcitou informacni hodnotou pro potencialni kupce, protoze se da predpokladat, ze jejich prodeje budou tvorit vyznamna procanta sveho segmentu, avsak u themy se to cekat neda a po italskem velvyslanci uz si letos tohle auto "koupi" jen salony na predvadecku, takze za sebe rikam, ze themy uz bylo tento rok dost a dalsi clanky bych prosil oznacte jako reklamu
dekuji
dekuji
Kupodivu... a je to až k nevíře.., ten článek je sice ku příležitosti předání Themy (což samo o sobě jistou zajímavou pointu má), ale o themě se tam více méně vůbec nepíše... >😁
mas vlastne pravdu, nasledujici odstavec prevzaty z clanku neni napsany, je copypastovany z reklamni brozurky😒br />
Lancia Thema vychází z Chrysleru 300, s nímž sdílí většinu dílů. Italové však doplnili to, co dělá luxusní Lancie tím čím jsou: smysl pro detail a kvalitní materiály. Jde například o kožené čalounění od společnosti Poltrona Frau, předního výrobce luxusního koženého nábytku.
stojim si zatim, ze tohle neni clanek, tohle je reklamni sdeleni
Lancia Thema vychází z Chrysleru 300, s nímž sdílí většinu dílů. Italové však doplnili to, co dělá luxusní Lancie tím čím jsou: smysl pro detail a kvalitní materiály. Jde například o kožené čalounění od společnosti Poltrona Frau, předního výrobce luxusního koženého nábytku.
stojim si zatim, ze tohle neni clanek, tohle je reklamni sdeleni
Opravdu? Jestli jej někde najdete, máte u mě láhev skvělého portského. Jestli ne, tak mám u vás doufám omluvu.
kdyz uz si stojite za svou praci, tak kdyz ne pro kritiku budete mit doufam pochopeni alespon pro nadsazku
Kritiku beru, ale te rozhovor je ne o Themě, ale o velvyslanci Itálie a jeho vřelému vztahu k autům (povětšinou italským). Není to takový ten klasický článek "výbava, cena, tabulka", jde spíš o odlehčení, berte ho spíš jako zajímavost, že nejen s designéry a konstruktéry si jde velmi pěkně povídat o autech (rozhovor bych původně naplánován jako "kratičký", ale pan velvyslanec se očividně o auta zajímá a hodně se rozpovídal).
ja to beru jako zajimavost
jenom je to takove unyle - zive si to dovedu predstavit, chlebicky, sampusky, par pozvanych vyvolenych, "prvni" kupujici a zrovna takova nahodicka - velvyslanec italie, fiat to cele plati, v takove atmosfere se nedaji klast otazky a dolovat odpovedi, ktere by nas ctenare opravdu zajimaly (viz napr. nize nadhodil diskuzni kolega)
ja vam verim, ze jste si hezky popovidali, ale nakonec z toho opravdu couha jenom ta reklama...
PS
ok omlouvam se, ve svem odsudku jsem se unahlil, ve skutecnosti nemohu vedet, zda v reklamni tvorbe neuplatnujete i vlastni tvurci cinnost
jenom je to takove unyle - zive si to dovedu predstavit, chlebicky, sampusky, par pozvanych vyvolenych, "prvni" kupujici a zrovna takova nahodicka - velvyslanec italie, fiat to cele plati, v takove atmosfere se nedaji klast otazky a dolovat odpovedi, ktere by nas ctenare opravdu zajimaly (viz napr. nize nadhodil diskuzni kolega)
ja vam verim, ze jste si hezky popovidali, ale nakonec z toho opravdu couha jenom ta reklama...
PS
ok omlouvam se, ve svem odsudku jsem se unahlil, ve skutecnosti nemohu vedet, zda v reklamni tvorbe neuplatnujete i vlastni tvurci cinnost
Jestli je tu něco unylé, jsi to výhradně ty. Zabukář, co číhá na diskusní oběť, a ve jménu prosťáčků všech garáží si tu dokazuje sílu své slabomyslné osobnosti neurvalou diskusí s redaktorem, s redaktorem, jemuž nesaháš ani po ventilky u té empětky. Jako diskutér selháváš absolutně a jako charakter fatálně, nezbývá ti než tu zářit jasem dvojhvězdy v dvojjediné trpké roli vometáka-votrapy :no:
A přitom stačilo jen článek přeskočit a nečíst ho. 😉 Já jsem si tenhle rozhovor přečetl rád a za článek redakci děkuji. :yes:
ja jej chtel preskocit, bohuzel jsem to zjistil az po jeho precteni, protoze je zarazen ve spatne sekci :no:
a já čekal nějákou otázku typu "nepřijde vám nová thema moc americká" nebo tak něják 😒
Jo, taky jsem to cekal, ale sam si neumim moc predstavit, ze bych se na to velvyslance zeptal oficialne...
No myslim, ze pre teba by to nebol ziadny problem...Ty mas sebadovery na rozdavanie >😁
A že by jedinci s nickem DRBNUTY a fotkou snad nejznámějšího slovenského nácka sebevědomí chybělo? Ale to snad ne....
Dik za uznani, ale to neni o sebevedomi, ale o slusnosti.
Ostatne jak se vede rozhovor ve vsi (diplomaticke) slusnosti si muzes nahore precist, je videt, ze redaktor neni zadnej vesnickej moula.
Takze za mne: Bravo redaktor :yes:
Ostatne jak se vede rozhovor ve vsi (diplomaticke) slusnosti si muzes nahore precist, je videt, ze redaktor neni zadnej vesnickej moula.
Takze za mne: Bravo redaktor :yes:
chrudoš
Je mozne, ze byl velvyslanec tento tyden v pondeli v Brne? Ovsem nejsem si jisty, jestli to byla Thema nebo 300, z 10 metru neni proste rozdil 😄 Auto je to ale tak jako tak krasne, s diodama docela vyfesakovane a repsekt budici, verim, ze se uchyti.
Ac se to nezda, je hodne lidi, kteri o spojeni Chrysleru a Lancie nemaji ani tuseni, takze pri zmince o novych Lanciich kuli oci a zadny Chrysler v nem nehledaji, coz muze Lancii docela pomoct, ne kazdy je takovy fanatik do aut jako my 😄
Ac se to nezda, je hodne lidi, kteri o spojeni Chrysleru a Lancie nemaji ani tuseni, takze pri zmince o novych Lanciich kuli oci a zadny Chrysler v nem nehledaji, coz muze Lancii docela pomoct, ne kazdy je takovy fanatik do aut jako my 😄
V Brně má Lancia taky autosalon, takže jsi mohl vidět klidně nějakou předváděčku. Jinak si jsem jistý, že lidé, kteří novou "Lancii" koupí, budou vědět o jejím americkém původu.
Kdo nezná auta, kdo neví že je to chrysler vyrobenej v kandaě, nemá obvykel tucha že existuje nějaká zančka Lancia....
nelži si do vlastní kapsy...
Navíc česká média to v každým svým článku nepomenou zůdraznit, že to má americký původ, takže.....
nelži si do vlastní kapsy...
Navíc česká média to v každým svým článku nepomenou zůdraznit, že to má americký původ, takže.....
GTI
Pochvala za rozhovor, redaktor mu šel dobře po... garáži. Z textu jde silnej podprah v podobě povinně potlačovaný touhy po pořádný káře. Stesk za krásnými auty ze Škody je dokonce natolik dojemný, že bych se snad i přimlouval, aby se Boleslav plácla přes kapsu a jednoho superbáčka tomu (vel)vyslanci fakt nadělila, vždyť si o to na závěr doslova říká. Ferrari nebo Superb... darovanému koni se na zuby nedívej, ne? Navíc by v Praze toho Superba dokonale užil.
Jinak to musí být kruté, co, reprezentovat zemi, která je celosvětově proslulá jako matka designu, a přitom jezdit v nevzhledném autě karosovaném amíky... Smutné a vlastně v evropském kontextu neodpustitelné. To už fakt snad i raději tu Cromu v kůži...
BRAVO ROZHOVOR :yes:
Jinak to musí být kruté, co, reprezentovat zemi, která je celosvětově proslulá jako matka designu, a přitom jezdit v nevzhledném autě karosovaném amíky... Smutné a vlastně v evropském kontextu neodpustitelné. To už fakt snad i raději tu Cromu v kůži...
BRAVO ROZHOVOR :yes:
Čoeče, jako víš, že už na tebe nereaguju, ale teď tak nějak musím..
Nahoře píšeš o diskuzních prosťáčcích, o nucenosti...a.... ať se na mě nikdo nezlobí..., teď... a nejen teď... předvádíš NUCENOST prvního kalibru...
Takže... zloděj křičí chyťte zloděje...
Mimoto... Nemusí se ti Thema líbit.. na to máš jistě právo, ale lhát si do vlastní kapsy taky nemusíš... Superb není špatné auto, ale Thema je jiná liga. Mimoto pan velvyslanec mluvil spíše o emocích a jezevčík při vší úctě moc emocí nevykouzlí..
>😒]
Nahoře píšeš o diskuzních prosťáčcích, o nucenosti...a.... ať se na mě nikdo nezlobí..., teď... a nejen teď... předvádíš NUCENOST prvního kalibru...
Takže... zloděj křičí chyťte zloděje...
Mimoto... Nemusí se ti Thema líbit.. na to máš jistě právo, ale lhát si do vlastní kapsy taky nemusíš... Superb není špatné auto, ale Thema je jiná liga. Mimoto pan velvyslanec mluvil spíše o emocích a jezevčík při vší úctě moc emocí nevykouzlí..
>😒]
Wolffe ja te nechapu - nemecka Alfa te dere, ale americka Lancia a americky Fiat ti nevadi?
Mne osobne to rve kule...
At udela Fiat sebehorsi kram, at udela Lancia sebenesmyslnejsi auto, at udela Alfa sebenaladovejsi bestii - ale proboha at to delaj doma a po italsku.
Mne osobne to rve kule...
At udela Fiat sebehorsi kram, at udela Lancia sebenesmyslnejsi auto, at udela Alfa sebenaladovejsi bestii - ale proboha at to delaj doma a po italsku.
Vím vím, že už na mne nereaguješ... >😁
Z toho rozhovoru je to všechno jednoznačně patrné. To víš, velvyslanec, ten nemůže říkat všechno na plnou pusu jako ty, on se vyjadřuje diplomaticky, kulantně, to je jeho standardní role, přece bys nechtěl, aby panu redaktorovi sdělil, že ho děsně sejří, že italové ausgerechnet v tak prestižním segmentu složili dokonale zbraně a vzali zavděk vizuálně vlastně na evropské voči podprůměrnou karoserií od nějakejch amíků, vždyť pravověrným italům, lanciistům a znalcům aut (jakým velvyslanec nepochybně je) se z té designové reality musí snad zvedat i kotel, avšak, jakmile umíš "číst", jakmile jdeš na dřeň, je to tam. Nezvratně.
Jen si přečti, jaká auta zmiňuje, jaká auta rád řídil. Copak k tomu se dá přiřadit předmětná lancia? 8-s 8-s No a dnes, je-li ve hře ten Superb, si můžeš být jistý, že by se mu líbil daleko více. Jenomže, velvyslanec v kombíku, to by nešlo, ale podle mého, si jeden kousek rozhodně odveze jednou domů.
[odkaz] BRAVO-BRAVO-BRAVO :yes:
Z toho rozhovoru je to všechno jednoznačně patrné. To víš, velvyslanec, ten nemůže říkat všechno na plnou pusu jako ty, on se vyjadřuje diplomaticky, kulantně, to je jeho standardní role, přece bys nechtěl, aby panu redaktorovi sdělil, že ho děsně sejří, že italové ausgerechnet v tak prestižním segmentu složili dokonale zbraně a vzali zavděk vizuálně vlastně na evropské voči podprůměrnou karoserií od nějakejch amíků, vždyť pravověrným italům, lanciistům a znalcům aut (jakým velvyslanec nepochybně je) se z té designové reality musí snad zvedat i kotel, avšak, jakmile umíš "číst", jakmile jdeš na dřeň, je to tam. Nezvratně.
Jen si přečti, jaká auta zmiňuje, jaká auta rád řídil. Copak k tomu se dá přiřadit předmětná lancia? 8-s 8-s No a dnes, je-li ve hře ten Superb, si můžeš být jistý, že by se mu líbil daleko více. Jenomže, velvyslanec v kombíku, to by nešlo, ale podle mého, si jeden kousek rozhodně odveze jednou domů.
[odkaz] BRAVO-BRAVO-BRAVO :yes:
No rozhodne italskej velvyslanec si nebude kupovat, prijimat nemecky auto....
Jses mimo GTI - uz bez a prestan otravovovat. Neres komu se zveda kotel...., me se treba zveda kotel z VW a nikomu to necpu!
Jses mimo GTI - uz bez a prestan otravovovat. Neres komu se zveda kotel...., me se treba zveda kotel z VW a nikomu to necpu!
Sakra, dyť to píšu nahoře, ne? Je to velvyslanec, diplomat, ten nemůže všechno říkat (a dělat) jak by chtěl, jak to cejtí a tak, prostě jako třeba jako ty na diskusi. Přečti si pořádně ten rozhovor, všechno to tam je. Natuty.
Když někdo napíše něco takového, vzpomenu si, jak Berlusconi, jako vrcholný představitel Itálie, tak nějak vždy sedlal A8. Jednu chvíli sice jezdil v Quattroporte, ale na to se brzy vyprdnul a vlezl opět do A8. 😉
A nejenom Berlusconi - stačí se podívat na žebříčky prodejů aut a Itálie je mezi zeměmi, co vyrábějí auta (no - ono těch šest set tisív ve vlastní Itálii je tak na úrovni Slovenska se zlomečkem obyvatel, ale to jen tak na okraj) a kde domácí prodeje zcela dominantn neovládají domácí značky (viz. Německo, Franci, GB...). Pro movitého Itala je německá prémie samozřejmostí, stejně jako pro middle class - tam je to Golf, ale světe div se - taky Focus, Astra a Megane. To jsou fakta, bláboly s nimi nic nenadělají, jeno možná ještě udrží žluč pisatelů v odpovídající výši.
Hele, jako všechno dobrý, ale nesnaž se mě přesvědčit o tom, že Thema ho nenadchne a ze Superbu bude cvrkat.. klidně si to tady piš.., je mi to celkem jedno, neřeším to..ale prosím tě..nepiš to jako tónem, že já jako vím, jak je ten Superb (na podovzku Golfu) skvělý a Thema špatná... (ono třeba právě na tom podvozku je rozdíl dimenzí mezi oběma auty)
O původu Tehmy můžeme tady vézt nejen akademické debaty dlouhé hodiny, ale to nic nemění na tom, že to auto je výborné... Tečka. nehodlám o tom dále debatovat..., nicméně Superb pro Themu orpavdu není konkurence... Srovnávej s A6.
Pro Mariachiho...Ať s efurt neopakuju... Fiat Chrysler koupil, využije co může. Nové modely už jdou pod taktovkou Fiatu. Viz. můj příspěvek z 13:16, poslední odstavec. Punto
O původu Tehmy můžeme tady vézt nejen akademické debaty dlouhé hodiny, ale to nic nemění na tom, že to auto je výborné... Tečka. nehodlám o tom dále debatovat..., nicméně Superb pro Themu orpavdu není konkurence... Srovnávej s A6.
Pro Mariachiho...Ať s efurt neopakuju... Fiat Chrysler koupil, využije co může. Nové modely už jdou pod taktovkou Fiatu. Viz. můj příspěvek z 13:16, poslední odstavec. Punto
Thema je jiná třda, než Superb, ale nezapomeň, že velvyslance nadchla i Alfa 156, a to už je jiný kafe, ne? Tedy v rovině obecného pohledu na to, co si asi tak může (uvnitř) myslet velvyslanec Itálie o tom, že mu nezbývá nic jiného než "reprezentovat" svou zemi v importovaným amíckým tovaru, na to se ho (správně) pan redaktor raději ani nezeptal, neb to by byla diplomatická redaktorská blámáž, tedy na to musíme hledat odpovědi jinde, právě v tom podprahu a v realite doby.
Protože se jedná o velvyslance Itálie, tedy je to ital, předpokládám, že by uměl ocenit i krásu Superbu, zrovna tak, jako třeba náš velvyslanec by uměl v Itálii ocenit zase krásu Alfy 156 či toho tvého "italského superba." Si všimni, jak elegantně a krásně mluví o Škodě, to není samo sebou, to ti říkám. Možná, že nám zdejší investigativní novinář předloží brzy reportážičku z toho, jak velvyslanci nakupují (soukromě) Superby... možné to je. Vyvrátit se to tedy rozhodně předem nedá.
Protože se jedná o velvyslance Itálie, tedy je to ital, předpokládám, že by uměl ocenit i krásu Superbu, zrovna tak, jako třeba náš velvyslanec by uměl v Itálii ocenit zase krásu Alfy 156 či toho tvého "italského superba." Si všimni, jak elegantně a krásně mluví o Škodě, to není samo sebou, to ti říkám. Možná, že nám zdejší investigativní novinář předloží brzy reportážičku z toho, jak velvyslanci nakupují (soukromě) Superby... možné to je. Vyvrátit se to tedy rozhodně předem nedá.
Thema a výborné auto? Očividně si pod pojemm "výborný" představujeme každý něco jiného.
Na italské poměry možná ano, ale v koplexním měřítku určitě ne.
Thema je přinejlepším průměrná. A to ji nijak neškodím, spíš naopak. Na nějaké Éčko, A6 či 5er prostě nemá...
Na italské poměry možná ano, ale v koplexním měřítku určitě ne.
Thema je přinejlepším průměrná. A to ji nijak neškodím, spíš naopak. Na nějaké Éčko, A6 či 5er prostě nemá...
Thema nie je premiova trieda a vzhladom na to kolko stoji, dovolim si tvrdit, ze by to mohlo byt vyborne auto.Ved to ma tusim podvozok a prevodovku z mercedesu.Nevyskusal si ho ty a ani ja, preto to nemozme zatial vediet posudit.
Už za tu první větu by tě tady mnozí ukřižovali.
Thema je auto poskládané z výprodeje. Takovej značkovej second hand.
Thema je auto poskládané z výprodeje. Takovej značkovej second hand.
Jossalito aby to bylo stylove tak hod odkaz ve kterem ze to state nemecky diplomat reprezentuje nemecko autem "cestaku" VW Passat?
Zajimalo by mne to!
Shodneme se na tom, ze Passat je opravdu dobre auto, ze cesky diplomat v britanii pouziva Superb - v poradku, italsky diplomat Lancii - vporadku, no a jak by vypadal nemecky diplomat pouzivajici VW passat? 😉
Zajimalo by mne to!
Shodneme se na tom, ze Passat je opravdu dobre auto, ze cesky diplomat v britanii pouziva Superb - v poradku, italsky diplomat Lancii - vporadku, no a jak by vypadal nemecky diplomat pouzivajici VW passat? 😉
Proč sem taháš Passata? Copak nemají zrovna Němci pro své chargé d'affaires na výběr dost jiných a vhodnějších alternativ? Hloupost opravdu bolí... 8-s
Aha, trochu jsem zapomnel treba na Mercedes, dodany bratry Helbigovymi "a vubec nebyl kradeny"! >😒] Byl to jenom primer, jak verejnost vnima ruzna auta, odpoved je jasna Passat svoji prestizi nikdy nedosahne ani na prebastlenou Lancii! To je prijemna realita, ze? >😁
A tu tvoji "prestiž" si měřil jakým teploměrem? 8-s
Tady je vidět, jak je široký obzor některých jedinců.....tedy vysoký. MB (nemyslím Mladou Boleslav), BMW nebo i ta AUDI.....holt ale někdo považuje Passat za vrchol a protože na něj nemá ani náhodou, tak ho začíná nenávidět (zmínka o bratrech Helbigivých taky o lecčems vypovídá...) a každá záminka mu je dobrá, aby si svůj komplex vylil alespoň anonymně v diskuzi na AUTO.cz.
Mezi náma, když čtu vylevy některých jedinců tady (hlavně těch odpůrců VW a škodovky), tak už si dovedu představit, jak si někdo vezme šutr či co a sousedovi poškrábe lak na jenom trochu lepším autě....
Mezi náma, když čtu vylevy některých jedinců tady (hlavně těch odpůrců VW a škodovky), tak už si dovedu představit, jak si někdo vezme šutr či co a sousedovi poškrábe lak na jenom trochu lepším autě....
Kéž by, ale takovou radost nám tady neuděláš, viď joudo. My bsme vlastně bez tebe ani být nemohli, dvorní šašek je taková nezbytnost a nejenom na královských dvorech.
Mr.Murphy
.... nemá cenu se tady patlat v diskusi, každopádně rozhovor se opravdu povedl a je zajímavý :yes: Určitě bych tady na ACZ nechtěl číst rozhovory s všemi možnými pseudo-celebritami, ale velvyslanec, navíc z (kdysi) automobilové velmoci, s tím rozhovor nečtete každý den....
Ono možná kdyby se francouzský velvyslanec rozhovořil na téma "jak se jezdí v C6" tak bychom se taky docela divili.... 😉
Takže BRAVO redakce :yes😒br />
PS: Themu jsem omrknul teďka v Brně a je krásná!
Ono možná kdyby se francouzský velvyslanec rozhovořil na téma "jak se jezdí v C6" tak bychom se taky docela divili.... 😉
Takže BRAVO redakce :yes😒br />
PS: Themu jsem omrknul teďka v Brně a je krásná!
ewl2
tady to zase jiskri tedy...😊 je videt, te THEMA na tom neni tak spatne, kdyz se tu tak zive diskutuje...panum, co nechteji priznat, ze na tom aute neco je, tak se ponizi pouze k formulce, ze je z AMERIKY...tim nam zde asi nekdo chce naznacit, multilink na podvozku je neco 20 let za opickama, prevodovka u dieslu je sice 5 stupnova, ale prevodovka od Mercedesu bude zgarb tedy v tomto pripade... Nikam nevedouci argumenty, ze je to prevleceny 300C..ano je... ale tahle informace nejak nevypovida nic o kvalitach, hodnote auta...mozna nekomu vadi, ze ten diesel nema 28 rychlosti jako v nakladaku...proste to auto je dobre...nema smysl nad tim ohrnovat nos...krasna velka sedadla, pohodli, prostor, motory ok, design vzbuzujici respekt a zaroven schovanou eleganci... a nakonec i cena...kdo dneska neslysi na usetrenych 300-500 tisic proti konkurenci , ceka jej patrne pad na dno... kdyz muze MB S a E rada jezdit se 4-valcem, tak tady by nemel byt problem V6...V8 uz dneska nikdo temer nekupuje
Tak i onen diesel dostane 8-mi stupeň od ZF, stejně jako Velký Indián alias Grand J. a v krátkém testu Themy z kuchyně Autohitu jde o vcelku celkově povedený vůz za odpovídající peníze. Co se týče prodejů v Bohemii, na iluze rovnou zapomeňme - půjde o solitérní počty. Já jsem ji ještě na vlastní oči neviděl, nicméně mne rozhodně nepobuřuje , vzhledem k okolnostem , její rodokmen a plačky nad nyní již Fiatí koncernovou designovo-technickou "účelovostí" ( rozumněj použitým levným řešením mírné úpravy sourozence ) - někteří výrobci si právě na účelnosti vybudovali renomé...
nad Themou pláčou zejména srdcaři přes italské auta, kteří buď mají 20 let starou pixlu za 20 tyček nebo nikdy nic italského ani neměli.... 😉
Netřeba je řešit....
Netřeba je řešit....
ted začnou palakt v USA, přichází Dodge Dart na podvozky Alfy Romeo, to bude zas pravá amerika se vším všude.
Ještě že tam budou aspon motory GEMA 2,0 a 2,4...
Ještě že tam budou aspon motory GEMA 2,0 a 2,4...
nevim, kam chodite na takovou nazorovou generalizaci... ja jsem byl majitelem dvou novych vozu od Alfy Romeo .. konkretne to byl typ GT 3.2 V6 BUSSO a 159 SW 2.4 ... nejak si nemuzu vzpomenout, proc bych mel nad temito vozidly lamat hul... GT bylo tvrde, spolehlive auto..jedina zavada... mlzici se xenon vymeneny v zaruce.. a u obou ALF byla spotreba oleje vyssi..jinak si nemuzu na nic stezovat..pak bych mohl pokracovat dale jinou zkusenosti napr. u BMW M3 E46, kde bylo vylozene vy.iraci drnceni bezramovych oken...neopravitelna zalezitost...kazde auto melo neco...nynejsi S80 napriklad jednou prepnula do nouzeveho rezimu...asi jedina vec, co si vzpomenu...cili Lancie urcite nebude zadny krap, jak se nam tu snazite stale podsouvat...ale kazdy ma nejake, hlavne osobni zkusenosti.. snad tomu neni jinak v tomto pripade...
Ono si stačí vzpomenotu an vozy jako Prisma, stará Delta atd. nebo na boxery Alfa. to byly etalony spolehlivosti, po evroluci tedy po roce 1989 sem toho připlulo, škoda že tak kolem roku 97-98 už skoro nic z toho k vidění nebylo....
A proč asi >😁
A proč asi >😁
No a proti Themě nic nemáme, jen to že to máš špatný zanky na kapotě, protože tohle je Chrysler a že nám milý Fiat zrušil odifo zastoupení Chrysleru, místo toho nám na Chryslery lepí jiná loga, prodává to za předražený peníze, s menším výkonem a horším zrychlením než maj originály!!!!