Testy
nasua23
0
poctivě jsem dočetl dokonce, prohlédl fotografie a nerozbil se mi monitor. 😄
Mozna, ze by ctenari uvitali v parametrech vozidel i svetlou vysku, zvlast u aut, prezentujicich se jako SUV...
Tak se mi zdá, že se Renault docela dostává do formy. Přesně takhle má vypadat produkce spotřebního zboží, jakým auto ve skutečnosti je. Nemluvím jen o Koleosu, ale celkově o nabídce všech renaultích modelů.
Nízko posazená cena, relativně dobrá spolehlivost a výbava, která by měla být pro většinu lidí dostatečná. Možná je čas zahodit předsudky a zaměřit se na fakt, jestli neuzrála doba zaměřit se spíše na užitkovou stranu vozidla a primárně vybírat podle svých potřeb místo preferencí podle loga na kapotě a ceníkové ceny.
Berme konečně auta jako věci. Jako věci, které když se pokazí, tak je prostě vyhodíme. A pokud výrobce tomuto faktu i přizpůsobí cenu, pak byc neviděl žádný problém
Nízko posazená cena, relativně dobrá spolehlivost a výbava, která by měla být pro většinu lidí dostatečná. Možná je čas zahodit předsudky a zaměřit se na fakt, jestli neuzrála doba zaměřit se spíše na užitkovou stranu vozidla a primárně vybírat podle svých potřeb místo preferencí podle loga na kapotě a ceníkové ceny.
Berme konečně auta jako věci. Jako věci, které když se pokazí, tak je prostě vyhodíme. A pokud výrobce tomuto faktu i přizpůsobí cenu, pak byc neviděl žádný problém
Čert vem předsudky, ale proč zahazovat rozum?
Možná by ses mohl přestevohat na nějaký čas někam ke skládce, aby si viděl, co "prostě vyhodit, když se něco pokazí" může mít za důsledky.
:no:
Možná by ses mohl přestevohat na nějaký čas někam ke skládce, aby si viděl, co "prostě vyhodit, když se něco pokazí" může mít za důsledky.
:no:
Počítám, že něco jako kvalita designu, zpracování a materiálu ceníkového analyzátora nezajímá. Přitom to je jeden z důvodů, proč může jedno auto stát i o statisíce víc než jiné podobně velké a lidi si ho koupí - ono totiž třeba má o tolik vyšší vnitřní hodnotu
definuj pojem "vnitřní hodnota". Tenhle výraz jsem ještě neslyšel. Auto jako hodnota je obecně nesmysl. Zlato je hodnota, nemovitost je hodnota, umělecký předmět je hodnota. A auto, lednice, sporák?? To také považuješ za hodnotu? Promiň, ale já to považuji za spotřební zboží 😉
koleos sa mi pozdava, uz davno som pisal ze tak dokonale prakticke a prijemne auto ktore nema kazdy sa len tak nevidi, navigacny system pekne na dohlad, palubovka nadhera, miesta habadej, kufor jedna balada miesta na rozdavanie po sklopeni sedadiel r oroviny vznikne hotovy stahovak, pristoje budiky vsetky tlacidla vypln dveri aj vyhlad z vozu je na 1tku. Motoricky to bude tiez paradne auto ktore posuva hranice malych SUV este dalej :yes:
Stručně, jasně, výstižně, pravdivě. Premiant mezi spotřebáky. Velmi dobrý krok od Renaultu. Koleos je dobrý vůz od samotného počátku, škodil mu částečně kontroverzní design, ale taky korejský stín Samsungu. Kupodivu elektronika značky Samsung má ten nejlepší zvuk.
souhlas, za dobrý peníze dobrý auto. A že je to Renault? No a? Za 5 let se to začne sypat jako jakékoli jiné i o mnoho dražší auto...
Vždyť tobě se líbí každej korejec.
Až na to, že Koleos je víc Renault a Nissan jako Samsung. Korejský původ má spíš přičiněním bulváru a některých zdejších.
Tak to teda pekne kecáš... Koleos je Samsung QM5, Fluence je Samsung SM3, Latitude je Samsung SM5. Všetko sú to autá vyvinuté a vyrábané ako Samsung, to, že ich Renault "prelepil" a predáva tu ako Renault je logické, nakoľko sa u nás resp. v EU Samsung nepredáva. Schválne, nájdi rozdiely: [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jen teda s tím rozdílem, že u toho Fluence je těžko říct, jestli je to Renault se znakem Samsungu nebo Samsung se znakem Renaultu, klonil bych se k tomu druhému. Každopádně je to jedno, protože Renault má nějakých 75% akcií Samsungu ve vlastnictví
Přesně jak píše Ronault. Koleos je Renault s použitím techniky Nissanu původně vyráběný jako Samsung a až pak pod domácí značkou. Totéž Fluence. Oba jsou to typické Renaulty - Koleos hlavně velkorysými rozměry kabiny, variabilitou a praktičností, což převzal z MPV-třídy, v níž je jednoznačně králem. Dáváš odkaz zrovna na článek, kde se píše o SUV značky Renault - nebo "čteš" jenom obrázky?
"Už včera deklarovala automobilka Renault spustenie produkcie nového vozidla kategórie SUV, ktorý sa bude vyrábať v jej fliálke Renault-Samsung. Zatiaľ čo nový model sa v Ázii dostane do predaja ešte v tomto roku ako Samsung QM5, v Európe, kde sa bude predávať pod označením Renault Koleos, sa objaví až v roku 2008.
Prvé SUV značky Renault má karosériu s dĺžkou 452cm, šírkou 185,5 cma výškou 169,5 cm. Rázvor má hodnotu 269 cm. Pod kapotou sa ukrýva pohonná diselová jednotka dCi o objeme 2.0 litra s výkonom 150 koní. Ako benzínovú alternatívu si bude možné vybrať 2.5-litrový benzínový štvorvalec."
Pravdu můžeš mít akorát s Latitude.
"Už včera deklarovala automobilka Renault spustenie produkcie nového vozidla kategórie SUV, ktorý sa bude vyrábať v jej fliálke Renault-Samsung. Zatiaľ čo nový model sa v Ázii dostane do predaja ešte v tomto roku ako Samsung QM5, v Európe, kde sa bude predávať pod označením Renault Koleos, sa objaví až v roku 2008.
Prvé SUV značky Renault má karosériu s dĺžkou 452cm, šírkou 185,5 cma výškou 169,5 cm. Rázvor má hodnotu 269 cm. Pod kapotou sa ukrýva pohonná diselová jednotka dCi o objeme 2.0 litra s výkonom 150 koní. Ako benzínovú alternatívu si bude možné vybrať 2.5-litrový benzínový štvorvalec."
Pravdu můžeš mít akorát s Latitude.
Áno, odkazy boli presne kvôli obrázkom... aby si videl aké "veľké" rozdiely sú medzi originálom Samsung a prelepeným Renaultom. Netvrdím, že je to zlé, veď aj Duster či Logan sa na určitých trhoch predávajú ako Renault. V rámci koncernu si značky pomáhajú s prioritou je pre dané trhy. Ide mi len o to, že ty tu prezentuješ Koleos ako originál Renault a pritom to tak nieje. Ale ešte raz, nevidím na tom nič zlé, Koleos považujem (hlavne teraz po facelifte) za podarené auto, dokonca si myslím, že to sú momentálne asi najspoľahlivejšie Renaulty nakoľko ich vyrábajú v Kórei. 😄
A pravdu mám vo všetkých troch prípadoch... 😉
A pravdu mám vo všetkých troch prípadoch... 😉
No to nemáš, protože Koleos a jeho korejský kamarád vycházejí z X-Trailu, Fluence z Meganu, Samsung je majetkem Renaultu a Renault má v Nissanu nemalý podíl... ono to je jedno v konečném důsledku. Podle mě měl Renault ještě více upravit ten Samsung a pak jej nabízet v Evropě a ne jen přehodit loga.