Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Myslím, že si můžu gratulovat...
| 7. 12. 2011 11:19
poctivě jsem dočetl dokonce, prohlédl fotografie a nerozbil se mi monitor. :-)
Avatar - Slavek-TDM
Svetla vyska
| 7. 12. 2011 11:29
Mozna, ze by ctenari uvitali v parametrech vozidel i svetlou vysku, zvlast u aut, prezentujicich se jako SUV...
Avatar - Stefič
Současná produkce
| 7. 12. 2011 12:31
Tak se mi zdá, že se Renault docela dostává do formy. Přesně takhle má vypadat produkce spotřebního zboží, jakým auto ve skutečnosti je. Nemluvím jen o Koleosu, ale celkově o nabídce všech renaultích modelů.
Nízko posazená cena, relativně dobrá spolehlivost a výbava, která by měla být pro většinu lidí dostatečná. Možná je čas zahodit předsudky a zaměřit se na fakt, jestli neuzrála doba zaměřit se spíše na užitkovou stranu vozidla a primárně vybírat podle svých potřeb místo preferencí podle loga na kapotě a ceníkové ceny.
Berme konečně auta jako věci. Jako věci, které když se pokazí, tak je prostě vyhodíme. A pokud výrobce tomuto faktu i přizpůsobí cenu, pak byc neviděl žádný problém
Současná produkce
| 7. 12. 2011 14:15
Čert vem předsudky, ale proč zahazovat rozum?

Možná by ses mohl přestevohat na nějaký čas někam ke skládce, aby si viděl, co "prostě vyhodit, když se něco pokazí" může mít za důsledky.

:no:
Současná produkce
| 7. 12. 2011 15:22
Pitomec se pozná hned.
Avatar - Ricardo
Současná produkce
| 7. 12. 2011 14:31
Počítám, že něco jako kvalita designu, zpracování a materiálu ceníkového analyzátora nezajímá. Přitom to je jeden z důvodů, proč může jedno auto stát i o statisíce víc než jiné podobně velké a lidi si ho koupí - ono totiž třeba má o tolik vyšší vnitřní hodnotu
Avatar - Stefič
Současná produkce
| 7. 12. 2011 14:45
definuj pojem "vnitřní hodnota". Tenhle výraz jsem ještě neslyšel. Auto jako hodnota je obecně nesmysl. Zlato je hodnota, nemovitost je hodnota, umělecký předmět je hodnota. A auto, lednice, sporák?? To také považuješ za hodnotu? Promiň, ale já to považuji za spotřební zboží ;-)
Avatar - Ricardo
Současná produkce
| 7. 12. 2011 14:50
Co je na tom k vysvětlování? Třeba koženková sedačka z XXXLutz a kavlitní kožená sedačka jsou taky různé věci.
Avatar - Stefič
Současná produkce
| 7. 12. 2011 15:06
jenže ty se bavíš o extrémech. Já nestavím vedle sebe Fábii a Mercede S klasse. Mluvím o standardním mainstreamu
Současná produkce
| 7. 12. 2011 15:21
Zbytečně to hrotíš. Chceš tvrdit, že o co je medvěd dražší, o to je vyšší jeho kvalita. Nebuď směšnej. Platíš taky za značku, a ne málo.
Současná produkce
| 7. 12. 2011 15:24
Souhlas. To srovnávání řízení s Countrymanem, nebo kritika výšky prahu zavazadelníku 750 mm nad zemí (u SUV!) mi připadá jako hledání chyb za každou cenu.
Avatar - 3_diamanty
paci sa mi
| 7. 12. 2011 13:45
koleos sa mi pozdava, uz davno som pisal ze tak dokonale prakticke a prijemne auto ktore nema kazdy sa len tak nevidi, navigacny system pekne na dohlad, palubovka nadhera, miesta habadej, kufor jedna balada miesta na rozdavanie po sklopeni sedadiel r oroviny vznikne hotovy stahovak, pristoje budiky vsetky tlacidla vypln dveri aj vyhlad z vozu je na 1tku. Motoricky to bude tiez paradne auto ktore posuva hranice malych SUV este dalej :yes:
paci sa mi
| 7. 12. 2011 15:27
Stručně, jasně, výstižně, pravdivě. Premiant mezi spotřebáky. Velmi dobrý krok od Renaultu. Koleos je dobrý vůz od samotného počátku, škodil mu částečně kontroverzní design, ale taky korejský stín Samsungu. Kupodivu elektronika značky Samsung má ten nejlepší zvuk.
Avatar - Stefič
paci sa mi
| 7. 12. 2011 15:29
souhlas, za dobrý peníze dobrý auto. A že je to Renault? No a? Za 5 let se to začne sypat jako jakékoli jiné i o mnoho dražší auto...
paci sa mi
| 7. 12. 2011 23:00
Možná jo, možná ne. Faktem je, že Renaulty, resp. francouzské vozy vůbec, šli kvalitou hodně nahoru. Možná za chvíli ukážou záda i německému mainstreamu.
Avatar - Starfighter
paci sa mi
| 7. 12. 2011 16:05
Vždyť tobě se líbí každej korejec.
paci sa mi
| 7. 12. 2011 16:24
Až na to, že Koleos je víc Renault a Nissan jako Samsung. Korejský původ má spíš přičiněním bulváru a některých zdejších.
Avatar - R32
paci sa mi
| 10. 12. 2011 21:10
Tak to teda pekne kecáš... Koleos je Samsung QM5, Fluence je Samsung SM3, Latitude je Samsung SM5. Všetko sú to autá vyvinuté a vyrábané ako Samsung, to, že ich Renault "prelepil" a predáva tu ako Renault je logické, nakoľko sa u nás resp. v EU Samsung nepredáva. Schválne, nájdi rozdiely: [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ronault.
paci sa mi
| 10. 12. 2011 21:56
Jen teda s tím rozdílem, že u toho Fluence je těžko říct, jestli je to Renault se znakem Samsungu nebo Samsung se znakem Renaultu, klonil bych se k tomu druhému. Každopádně je to jedno, protože Renault má nějakých 75% akcií Samsungu ve vlastnictví
paci sa mi
| 11. 12. 2011 10:12
Přesně jak píše Ronault. Koleos je Renault s použitím techniky Nissanu původně vyráběný jako Samsung a až pak pod domácí značkou. Totéž Fluence. Oba jsou to typické Renaulty - Koleos hlavně velkorysými rozměry kabiny, variabilitou a praktičností, což převzal z MPV-třídy, v níž je jednoznačně králem. Dáváš odkaz zrovna na článek, kde se píše o SUV značky Renault - nebo "čteš" jenom obrázky?

"Už včera deklarovala automobilka Renault spustenie produkcie nového vozidla kategórie SUV, ktorý sa bude vyrábať v jej fliálke Renault-Samsung. Zatiaľ čo nový model sa v Ázii dostane do predaja ešte v tomto roku ako Samsung QM5, v Európe, kde sa bude predávať pod označením Renault Koleos, sa objaví až v roku 2008.

Prvé SUV značky Renault má karosériu s dĺžkou 452cm, šírkou 185,5 cma výškou 169,5 cm. Rázvor má hodnotu 269 cm. Pod kapotou sa ukrýva pohonná diselová jednotka dCi o objeme 2.0 litra s výkonom 150 koní. Ako benzínovú alternatívu si bude možné vybrať 2.5-litrový benzínový štvorvalec."

Pravdu můžeš mít akorát s Latitude.
Avatar - R32
paci sa mi
| 11. 12. 2011 20:42
Áno, odkazy boli presne kvôli obrázkom... aby si videl aké "veľké" rozdiely sú medzi originálom Samsung a prelepeným Renaultom. Netvrdím, že je to zlé, veď aj Duster či Logan sa na určitých trhoch predávajú ako Renault. V rámci koncernu si značky pomáhajú s prioritou je pre dané trhy. Ide mi len o to, že ty tu prezentuješ Koleos ako originál Renault a pritom to tak nieje. Ale ešte raz, nevidím na tom nič zlé, Koleos považujem (hlavne teraz po facelifte) za podarené auto, dokonca si myslím, že to sú momentálne asi najspoľahlivejšie Renaulty nakoľko ich vyrábajú v Kórei. :-)

A pravdu mám vo všetkých troch prípadoch... ;-)
Avatar - Ronault.
paci sa mi
| 11. 12. 2011 21:06
No to nemáš, protože Koleos a jeho korejský kamarád vycházejí z X-Trailu, Fluence z Meganu, Samsung je majetkem Renaultu a Renault má v Nissanu nemalý podíl... ono to je jedno v konečném důsledku. Podle mě měl Renault ještě více upravit ten Samsung a pak jej nabízet v Evropě a ne jen přehodit loga.
Avatar - R32
paci sa mi
| 11. 12. 2011 21:15
Ja neriešim to z akých komponentov či podlahových skupín sú tie autá poskladané. Ja reagujem len na to či bola skôr sliepka alebo vajce... >:D A vo všetkých troch prípadoch bol najprv Samsung až potom sa z toho vykľul Renault. :-) Nič viac neriešim. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku