Ekonomika
Dnes jsem si přečetl krátký redakční test Škody Citigo na serveru Aktuálně.cz s nadpisem „Tucet drobností, které budou vadit majitelům Škody Citigo“. Nadpis hovoří za vše, těžké dveře se špatnou aretací, plato v kufru nemá šnůrky, chybí čalounění kufru, sedačky bez paměti polohy nebo zadrhávající převodovka.
Kdo chce, může se podívat na vlastní oči, zde je odkaz😒br /> [odkaz]
Jinak jsem zatím Citiho viděl jen jako předváděcí vůz nebo dnes ráno na dálnici se vezl na kamionu spolu s koncernovými příbuznými.Takže auta jsou zatím jen u prodejců a redaktorů, kteří auta testují.
Kdo chce, může se podívat na vlastní oči, zde je odkaz😒br /> [odkaz]
Jinak jsem zatím Citiho viděl jen jako předváděcí vůz nebo dnes ráno na dálnici se vezl na kamionu spolu s koncernovými příbuznými.Takže auta jsou zatím jen u prodejců a redaktorů, kteří auta testují.
Tohle sem laskavě netahej! Tady jsi v bulvárním magazínu a fakta nikoho nezajímají! A zcela jisté se mohlo jednat o .....ŠOK! I. Bart se zapojila do konkurenčního boje..a nici auta... Auto Mata Hari... >😁
Úplně stačí chybějící aretace sedadel při sklápění. Nemá paměť podélné polohy sedadla, ani sklonu opěradla! Plus ty ostatní věci. Zapoměli na nechutný plech taky ve dveřích. To není auto, to je žebřiňák s motorkem. 4 hvězdy nejsou všechno.
5 hvězd 😉
Ale pokud to je s těma sedačkama jak se píše, tak je to dost nepříjemný fakt.
Ale pokud to je s těma sedačkama jak se píše, tak je to dost nepříjemný fakt.
Proto bych počkal na 5.dv.Citigo. 😄
pokud člověk jezdí sám, nebo ve dvou, tak je to jedno, ale pětidvéřák určitě rozvíří vody ještě víc. Navíc třídveřák je opravdu nepraktický svými velkými dveřmi. Vždycky jsem měl problém mezi auty, aby jsem z toho vůbec vylezl.
Vivat P1007.
Nedoceněné auto. Dokonalý městský automobil.
Mě to nikdy tak nepřišlo. Víc mě štvalo, že Japonci povětšinou nenabízí třídveřové karoserie ve vyšších stupních výbavy. Hlavně malá auta mám radši třídveřová. Pět dveří prostě vypadá směšně. A problém s vystupováním je hlavně problém českých parkovacích míst, která jsou neskutečně úzká. Popřípadě i řidičů, kteří se neumí trefit mezi dvě čáry.
Příští rok 4. Těch 5 platí už jen necelý měsíc.
to už se nikde uvádět nebude. Testy proběhli podle letošní metodiky a tam měly 5*
Pětidvířko bude testováno později, dostane 4 hvězdy, a přitom bude bezpečnost stejná jako u třídvířka s pěti. Podle toho se bude posuzovat.
A to je na tom to nejlepší! :no:
Že takhle uvažuje automobilka je logické, ale že takhle uvažuje potencionální zákazník je ehm, minimálnílně zvláštní.
Že takhle uvažuje automobilka je logické, ale že takhle uvažuje potencionální zákazník je ehm, minimálnílně zvláštní.
Potencionálnímu zákazníkovi je to hlavně jedno. Toho zajímá v první řadě cena, v druhé řadě značka, v třetí výbava, pak se určitě ještě něco najde a někde na konci bude, kolik to dostalo hvězd v Euro NCAP. 99% lidí, co si to jde koupit ani neví, že se takový testy děljí, natož aby věděli, jak se hodnotí.
To jedno procento lidí je třeba Grand Turismo, kterej má NCAP na prvním místě.
S tím do určité míry souhlasím. Většina lidí tomu velkou váhu nepřikládá, ale ty čtyři hvězdy už přece jenom můžou někomu aspoň vrtat v hlavě, když naprostá většina nových aut má pět hvězd. Nakonec většinou rozhodují jiné věci to máš pravdu. Já osobně, ale bezpečnost auta vidím jako hodně zásadní faktor.
Na miniauto je ten výsledek výborný, ale obhajoba tím že co příští rok nemusí nikoho zajímat prostě mají pět hvězd a basta, u mě kulhá na obě nohy. Škoda má za marketing a strategická rozhodnutí za jedna já jako spotřebitel se budu příští rok cítit trochu klamaný, tohle ale dělají všechny automobilky takže co se dá dělat. Ještě že si můžu přečíst celou zprávu a udělat si závěr sám. Ty hvězdy jsou jen pro zběžné zhodnocení, neměla by se jim přikládat velká váha.
Na miniauto je ten výsledek výborný, ale obhajoba tím že co příští rok nemusí nikoho zajímat prostě mají pět hvězd a basta, u mě kulhá na obě nohy. Škoda má za marketing a strategická rozhodnutí za jedna já jako spotřebitel se budu příští rok cítit trochu klamaný, tohle ale dělají všechny automobilky takže co se dá dělat. Ještě že si můžu přečíst celou zprávu a udělat si závěr sám. Ty hvězdy jsou jen pro zběžné zhodnocení, neměla by se jim přikládat velká váha.
Marketingově budou moci psát na všechny prospekty že má hvězd pět.
Že by v nové metodice dostalo jen čtyři, to bude vědět doslova pár lidí. A těm co by to opravdu vadilo, ty budeš moci spočítat "na prstech jedné ruky". 😉
Že by v nové metodice dostalo jen čtyři, to bude vědět doslova pár lidí. A těm co by to opravdu vadilo, ty budeš moci spočítat "na prstech jedné ruky". 😉
Tak zrovna příští rok přijde Citigo o hvězdu kvůli ochraně chodců, která se zvedne na 60% (nyní má citigo 47😖 Takže tvá ochrana není nijak ohrožena.
>😁 super takže se vlastně nic neděje. Nevim jak ty ale já jsem taky občas chodec. Aplikuješ zvláštní logiku při hodnocení aut vybraných značek...
Já jsem také chodec (tomu se člověk asi těžko vyhne), a proto vím, že mohu uskočit. Jsou tu mezi námi méně pohybliví, ale bezpečné auto chci mimo jiné proto, že nemůžeš snadno zabránit kolizi, když se už něco pokazí. Setrvačnost dvoutunového auta je mrcha. Jako chodec/ cyklista/ bruslař/ ... se nespoléhám na bezpečnost auta, ale na svou schopnost přežít.
Hvězdy jsou důležité hlavně pro marketing. Citigo přijde o hvězdu kvůli chodcům, to by mě opravdu netrápilo. Stejně by dopadla třeba A6, která má u chodců jen 41%. No a co? Nechybí mi omezovač rychlosti, nechybí mi airbag nad motorem. Samozřejmě, bylo by to hezké, kdyby si mohl chodec pohodlně ustlat na kapotě, ale to je ta poslední věc, která mě zajímá při výběru auta.
Zase naopak jsem četl v jiných testech, jak převodovku chválili. Takže prozatím si počkám na nějaké osobní setkání, než si z toho udělám svůj závěr. Každopádně uvedené drobnosti platí a například čalounění kufru je nemilé. Věci tam budou o tvrdé plechy chrastit a může dojít k poškrábání. Zrovna tam by se asi šetřit nemělo.
S tou převodovkou máš pravdu, kdo ví, co ti novináři s ní dělají. Ale ostatní věci jsou fakta, která se budou vyskytovat v každém Citigo, jako jsou přední sedadla bez paměti, plato ovládané ručně nebo chybějící čalounění v kufru. Ale já věřím, že vynalézavý Čech tyto nedostatky doma hravě odstraní a potom bude majitel s autem maximálně spokojený. 😄
Nový model zo začiatku výroby si kúpi len..blbec. Zvlášť škodovka (ale aj iní) zvykne vychytávať problémy za pochodu. Prví zákazníci sú potom nedobrovoľné testovacie králiky. Inak je to auto jednoduché, takže predpokladám, že po roku-dvoch to dotiahnu na solídnu spoľahlivosť.
Jak tak tou galerii listuji a vidím tu hromadu plechu, tak vzpomínám na našeho prvního Favorita z roku 1988. 😐 Go, Twingo!
Až mi je redaktorů líto, co musí psát. Z auta.cz se stal bulvar a návštěva zde je ztráta času. Nic, zvedam kotvy... ;-\
To je opravdu k bliti, pane Dragoune. U fordu se tedy jedná “úřadovala zde s největší pravděpodobností “ fir.flot. - takovou domněnku si strčte do ucha! Proč nezaznělo u CGo, ze jsou to vozy na salonech, výhry, atd. To není novinarina, ale hnuj...
Ale ať to není tak tragické, místo ve Špiiiiglu bude jistě jisté...nebo Aha nebo Blesk. :no: :no: :no:
To je opravdu k bliti, pane Dragoune. U fordu se tedy jedná “úřadovala zde s největší pravděpodobností “ fir.flot. - takovou domněnku si strčte do ucha! Proč nezaznělo u CGo, ze jsou to vozy na salonech, výhry, atd. To není novinarina, ale hnuj...
Ale ať to není tak tragické, místo ve Špiiiiglu bude jistě jisté...nebo Aha nebo Blesk. :no: :no: :no:
Ano, autor se nechal ponekud unest, ale ja bych ho za to nekaral. Kazdopadne, v CR je cca 230 prodejcu vozu Skoda (zdroj www.skoda-auto.cz). Od zacatku prodeju bylo zaregistrovano celkem 190 vozu. Tzn. ze zatim Cigo neni ani u vsech prodejcu. Minuly vikend v Moste delal jeden prodejce predvadeci jizdy, meli tam ty Ciga tri (nakoukl jsem a ten interier je opravdu des bes, zvenku to neni tak strasne jako na fotkach.)
A to nepocitam ruzne predvanocni souteze, kde Ciga rozdavaji jak na bezicim pase - jenom Impuls jich rozdava myslim 20.
Pockejme si na realna cisla do unora - brezna, to uz bychom meli znat skutecny potencial tohoto vozu na ceskem trhu bez zkreslujicich faktoru. Predpokladam ovsem, ze nikdo tady nepochybuje o jeho umisteni na prednich prickach.
A to nepocitam ruzne predvanocni souteze, kde Ciga rozdavaji jak na bezicim pase - jenom Impuls jich rozdava myslim 20.
Pockejme si na realna cisla do unora - brezna, to uz bychom meli znat skutecny potencial tohoto vozu na ceskem trhu bez zkreslujicich faktoru. Predpokladam ovsem, ze nikdo tady nepochybuje o jeho umisteni na prednich prickach.
Ty si odtušuj co chceš, ale každému rozumnému člověku je jasné, že se CitiGo stane vládcem segmentu a nikdo na tom nic nezmění. 😉
PS: Na jaře či v létě tu bude 5d varianta a prodeje ještě narostou. Takže ke konci příštího roku bude situace v segmentu ještě drtivější než tento měsíc.
PS: Na jaře či v létě tu bude 5d varianta a prodeje ještě narostou. Takže ke konci příštího roku bude situace v segmentu ještě drtivější než tento měsíc.
Nevidím, že by Katikakus někde spochybňoval možnou vládu Citigo v segmentu, to je tady jasné každému, že se Škodovka bude prodávat vždy lépe, i kdyby to mělo jen 3 kola.
Jen zpochybňuje výsledky za listopad a má k tomu objektivní důvody.
Jen zpochybňuje výsledky za listopad a má k tomu objektivní důvody.
O těch vánočních soutežích už tady píše poněkolikáté. A já se ptám, kde jsou? Vím o jedné asi největší a to je Impuls. Celých dvacet aut. Zbytek zase zbožná přání.
Zajímavé je, že za objektivní nepovažuje, když mu sem Dixik2 napíše, že je na CitiGo již 1200 závazných objednávek.
😉
Zajímavé je, že za objektivní nepovažuje, když mu sem Dixik2 napíše, že je na CitiGo již 1200 závazných objednávek.
😉
Jsi to ty, kdo tady neustále vyzýval k hodnocení prodejů Fiatu 500 za několik let, takže jistě totéž dokážeš udělat i s Citigo, dokonce po tobě nikdo nepožaduje několik let, stačí pár měsíců.
Hodnocení domácího trhu je vždy snazší.
A není to žádná věda napsat, že u nás vždy v segmentu drtivě vede domácí značka. A bude to i zde. 😉
A není to žádná věda napsat, že u nás vždy v segmentu drtivě vede domácí značka. A bude to i zde. 😉
Tvrdí katikakus nebo já něco jiného?
Pánové, vy oba dva tady řešíte v podstatě nesmysl.
A na nic jiného ani neukazuji. 😉
A na nic jiného ani neukazuji. 😉
Ano, ze te predvadis nesmysly si nebylo mozne nevsimnout. Jako ostatne vzdycky....
Chapani psaneho textu neni tvoji silnou strankou, to uz vime davno. Co tam dal?
Ty o textech moc nemluv, většinou tu totiž nechápeš právě ty... >😁
Kdo ma problemy s chapanim je videt v kazde diskusi, v ktere se objevis. Vcera treba pod Avensisem - jelito proti zbytku sveta aneb vsichni jsou blazni jenom ja jsem letadlo... 8-s
>😁 Mám ti tady nalinkovat ty tvé "chápající" reakce? >😁
A pod tím Avensisem jsem předkládal pouze jasné fakta. Bohužel pro tebe, ani tak to pro Avensis nevyšlo dobře a v článku o něm to bylo i zmíněno. 😉
Máš to v hlavě pomalejší, i když si myslíš opak. 😉
A pod tím Avensisem jsem předkládal pouze jasné fakta. Bohužel pro tebe, ani tak to pro Avensis nevyšlo dobře a v článku o něm to bylo i zmíněno. 😉
Máš to v hlavě pomalejší, i když si myslíš opak. 😉
Zajiste, mas ve vsem naprostou pravdu. Hlavne si nezapomen vzit prasky...
Tvé předsevzetí moc dlouho nevydrželo. >😁
Myslis novorocni? Ponekud ti uniklo, ze Novy rok je az za 3 tydny a to z letoska jsem dodrzel...
>😁 A ještě zapomínáš. Pomalý a zapomětlivý Katikakus. 😉 :yes:
Kdyz myslis...
Vím. 😉
Samzorejme, promin, ja zapomel...
Neboj, dávno prominuto, u tebe s tím počítám jako s konstantou. >😁
8-s
Tak já se tady do noci píšu s "vtipnýma" reakcema a ty zase čteš jen toho jossalita. Vy dva se musíte fakt milovat,, no jo, co se škádlivá... 😉 >😒]
Myslis tam dole, tu vymenu s GTIm? Ale jo, to jsem cetl, dobry...
S jossalitem opatrne, aby si to spatne nevysvetlil - uz nahore probehly z jeho strany nejake sblizovaci navrhy, tak jsem to musel rychle utnout... 😲
S jossalitem opatrne, aby si to spatne nevysvetlil - uz nahore probehly z jeho strany nejake sblizovaci navrhy, tak jsem to musel rychle utnout... 😲
To víš, musíš umět s lidmi i manipulovat. A k tomu je Katikakus ideální. 😉
Hele jen to moc neprehanej, uz jsem ti rikal, ze na kluky nejsem. tak abys nebyl zbytecne zklamany, Zigmunde... 😉
Vládce segmentu? Ano, u nás! Je to jednoduché. Vezmi Twingo, odstraň pí.u z kapoty a vlož tam znak okřídlené slepice a češi se z toho poserou.
Buďme realisti, až bude celoevropsky CITY v top 3 (samozřejmě v segmentu) potom se můžem bavit o úspěchu. Ne že bych nepřál CITYMU úspěch, ale jsem realista 😉 😄
Buďme realisti, až bude celoevropsky CITY v top 3 (samozřejmě v segmentu) potom se můžem bavit o úspěchu. Ne že bych nepřál CITYMU úspěch, ale jsem realista 😉 😄
Tohle by VW nikdy nedovolil. Kdybych si měl vsadit, bude tam Up!. 😉
? 😲 neber to jako útok, jen nevím jak jsi to myslel?
Tak zaprvé Citi ne City. A za druhé, cílem VW není prodávat CitiGo z NFS nejvíc, ale právě Up!. 😉
Jojo, díky. Název jsem si pak uvědomil, že jsem ho napsal blbě a taky jsem to hned psal, jenže vidím, že se to někde seklo a není to tady 😒
S tím druhým souhlasím, ale boužel stím nic nenaděláme. 😉
S tím druhým souhlasím, ale boužel stím nic nenaděláme. 😉
Taky bych si počkal až na únor a březen... Je to jako radovat se z 40 prodaných kusů Genesis, z toho 11 je pro fotbalisty a další pro účely distribuce... Za půl roku uvidíme reálná čísla.
Malému autu lze hodně odpustit. Ale vysokou nakládcí hranu a neposuvná zadní sedadla a v podstatě žádný systém sklápění sedaček mu odpustit nelze!!
To by se museli pochlapit a s příchodem 5-ti dvéřové verze to dodělat. Ale víme své...
To by se museli pochlapit a s příchodem 5-ti dvéřové verze to dodělat. Ale víme své...
Má být udajně o 100 mm delší,ale co je na tom pravdy nevím.
a ty tomu věříš >😁 v tom případě by byla také o 100 tis. dražší!!!
Delší budou, Fabia se už těď klepe strachy. Jestli ale vychytají taky nějaké mouchy, kdo ví.
Som už chcel dvíhať obočie, že čo tak zrazu nepodarená dvojička F500 na čele tabuliek. Ešteže sa hneď dočítame o firemnej zakázke. Tak či onak, dobrý výsledok.
KA je cokolvek len nie nepodarena dvojicka F500. Je to vyborne male auto. Odhliadnuc od faktu, ze som nim najazdil 27tis km a kupil by som ho opat, zasluzilo by si na vacsie predaje. Bohuzial, cenova politika Fordu v CR a SR zabija predaje cohokolvek z ich portfolia, nie len KA.
Nechcel som nikoho uraziť. Len nevidím dôvod kupovať káčko oproti F500.
neboj, mna to neurazilo 😉 dovodov bolo, aspon donedavna pomerne vela - lepsie nastaveny podvozok, lepsie ceny a dokonca ich jazdilo pomerne malo, takze nejaka ta vynimocnost, viac priestoru vzadu a v kufri... 500 bola a aj je stylovejsia, no KA je univerzalnejsie.
"Bohuzial, cenova politika Fordu v CR a SR zabija predaje cohokolvek z ich portfolia...".
Co se týká ČR, tak větší blbost jsem tu (v tomto ohledu) už dlouho nečetl.
Srovnej si třeba cenu Mondea a Passatu, zvlášť ve vyšších výbavách, navíc Ford je u nás dlouhodobě nejprodávanější importní značkou (střídá se zpravidla s VW), takže řeči o zabití "čohokolvek" z portfolia Fordu, cenovou politikou Fordu, je úplně mimo.
Ka II se neprodává jednak k vůli příliš podobné ceně s větší Fiestou a taky je Ka II vlastně jen menší 3dv. Fiesta (na mini příliš podobný design s Fiestou), proti ní nemá moc co nabídnout, ale to bylo jasné hned po představení Káčka II, viz nejen mé příspěvky v dikusích pod články s jeho představením. Ka I bylo designově nesrovnatelně osobitější a originálnější auto (podobně jako třeba Focus I), navíc za zajímavější ceny, než Ka II.
Co se týká ČR, tak větší blbost jsem tu (v tomto ohledu) už dlouho nečetl.
Srovnej si třeba cenu Mondea a Passatu, zvlášť ve vyšších výbavách, navíc Ford je u nás dlouhodobě nejprodávanější importní značkou (střídá se zpravidla s VW), takže řeči o zabití "čohokolvek" z portfolia Fordu, cenovou politikou Fordu, je úplně mimo.
Ka II se neprodává jednak k vůli příliš podobné ceně s větší Fiestou a taky je Ka II vlastně jen menší 3dv. Fiesta (na mini příliš podobný design s Fiestou), proti ní nemá moc co nabídnout, ale to bylo jasné hned po představení Káčka II, viz nejen mé příspěvky v dikusích pod články s jeho představením. Ka I bylo designově nesrovnatelně osobitější a originálnější auto (podobně jako třeba Focus I), navíc za zajímavější ceny, než Ka II.
Dlouhodobě? Co si představuješ pod takovým pojmen? Před pár lety to byl třeba Renault a to několikrát po sobě.
Nicméně i s cenami nemůžu souhlasit, třeba Golf je aktuálně o dost levnější než Focus. Vždyť začíná na 299 t a za 320t je tady velmi dobře vybavené 1,2 TSI, to Focus je o dost dražší.
Passat netuším, ceníkově je drahý, ale pro fleety pry dokáží vytvořit cenu více jak konkurence schopnou, kolik, to netuším.
Globálně to samozřejmě neplatí, jsou i levné fordy - Fusion, Focus II na konci prodejů.
Nicméně i s cenami nemůžu souhlasit, třeba Golf je aktuálně o dost levnější než Focus. Vždyť začíná na 299 t a za 320t je tady velmi dobře vybavené 1,2 TSI, to Focus je o dost dražší.
Passat netuším, ceníkově je drahý, ale pro fleety pry dokáží vytvořit cenu více jak konkurence schopnou, kolik, to netuším.
Globálně to samozřejmě neplatí, jsou i levné fordy - Fusion, Focus II na konci prodejů.
WL ma pravdu, nesouhlasim s nim pouze v poslednim odstavci, kdyz jako pricinu neuspechu Ka II nevidim ani tak podobnost s Fiestou, jako spis prestrelenou cenu a ve srovnani s takovou 500kou nevzhledny design a nedostatecny sex appeal/smrnc.
Ford skutecne spolu s Renckem patri historicky k tem, kteri se cenove nejvice podbizi. At uz modely levnymi ze svy podstaty (Fusion) nebo neskutecne atraktivnimi cenami tradicnich modelu (Mondeo, Focus II). Focus III sice v zadnym pripade levny neni, ale taky mu nevestim zadny dechberouci prodejni uspechy - uvidime pristi rok.
Jinak ten Pasik je fleetum dodavan se slevou 10-15% (mluvim o klasice Variant + 2.0TDI + Comfotline + Business) s tim, ze kdyz jich vezmes treba 50, dostanes samozrejme jeste podstatne lepsi podminky. Mondeo se prodava s jeste vetsi slevou i pres ty neuveritelny akcni ceny, takze kazdopadne zustava o dost levnejsi. Ale Passat je Passat. :yes: 😉
Ford skutecne spolu s Renckem patri historicky k tem, kteri se cenove nejvice podbizi. At uz modely levnymi ze svy podstaty (Fusion) nebo neskutecne atraktivnimi cenami tradicnich modelu (Mondeo, Focus II). Focus III sice v zadnym pripade levny neni, ale taky mu nevestim zadny dechberouci prodejni uspechy - uvidime pristi rok.
Jinak ten Pasik je fleetum dodavan se slevou 10-15% (mluvim o klasice Variant + 2.0TDI + Comfotline + Business) s tim, ze kdyz jich vezmes treba 50, dostanes samozrejme jeste podstatne lepsi podminky. Mondeo se prodava s jeste vetsi slevou i pres ty neuveritelny akcni ceny, takze kazdopadne zustava o dost levnejsi. Ale Passat je Passat. :yes: 😉
Píšeš, že se mnou nesouhlasíš, že jednou z příčin je i (na mini) přílišná podonost s Fiestou a zároveň uvádíš, že design 500ovky funguje lépe. Právě, že kdyby ta 500ka vypadala jak malé GrandePunto, tak si ji za tu cenu nikdo nevšimne stejně jako Káčka II.
Mini musí být buď osobité (Ka I), případně retro (500/Mini), nebo hodně praktické/prostorné i při malém půdorysu (UP), v ničem z toho Kačko II nevyniká a k tomu ta jeho cena.
Mini musí být buď osobité (Ka I), případně retro (500/Mini), nebo hodně praktické/prostorné i při malém půdorysu (UP), v ničem z toho Kačko II nevyniká a k tomu ta jeho cena.
Dobře, na tvůj Renault jsem trochu zapomněl. Takže se střídá VW, Ford a Renault, spokojený :😉 😉 ? Přesto v celé naší porevoluční historii bude Renault v importu celkově spíš až ten třetí.
Jnak viz Righ 21:41
Jnak viz Righ 21:41
tych nedostatkov bude mat citigo viacej, nacencana dvojfarebna palubovka je vhodna pre lizacov plastov , kazdemu je jasne ze picanto s pandou su v tejto triede uplne inde 😉 ako citigo
ked miniatuo tak pandu alebo picanto ktore su plnohodnotne auta
ked miniatuo tak pandu alebo picanto ktore su plnohodnotne auta
To máš pravdu >😁 Picanto je u nás za listopad opravdu jinde >😁
Sumarizovat budeme za rok.
Vážená redakce ACZ. Jděte už s tím slavným citigo do zadele. 385 článků už snad stačilo
Tak zde je jen namátkou několik stejně zaměřených článků. Já zapomněl, že se v tomto nadpise objevilo slovo "Škoda" takže najednou je celý článek PR, je to kec, je jich tu 385 a nikoho nezajímá.
Český trh v listopadu 2011: Škoda Citigo v čele segmentu mini
Český trh v říjnu 2011: Golf a Cee'd vedou dovozovou část nižší střední třídy, Focus mimo TOP5
Český trh v říjnu 2010: Hyundai i30 nejprodávanějším zahraničním modelem
Český trh v září 2011: Nejprodávanější MPV – Roomster, Orlando, S-Max
.....................
Český trh v listopadu 2011: Škoda Citigo v čele segmentu mini
Český trh v říjnu 2011: Golf a Cee'd vedou dovozovou část nižší střední třídy, Focus mimo TOP5
Český trh v říjnu 2010: Hyundai i30 nejprodávanějším zahraničním modelem
Český trh v září 2011: Nejprodávanější MPV – Roomster, Orlando, S-Max
.....................
napiš si do vyhledavače citigo a najde ti to tři stránky článků na téma citigo. Najdi jiné auto, které dostalo tolik prostoru. Kdyby to aspoň skutečně za ten humbuk stálo...obyčejná nákupní taška...
A o čem se má v ČR psát?
Tady se píše o tom, co se čte. Kvůli výdělku za reklamu. Nebo ty bys byl rád, kdyby reklama na tvůj produkt visela pod článkem, který by si přečetlo pár lidí? 😉
Tady se píše o tom, co se čte. Kvůli výdělku za reklamu. Nebo ty bys byl rád, kdyby reklama na tvůj produkt visela pod článkem, který by si přečetlo pár lidí? 😉
Tak v tom případě nevím, proč to řešíš pod článkem, který je o prodejích ve třídě mini a ne o Citigo. To je tam jen zmíněno jako vítěz kategorie.
Rejže klub je značně nervozní, neb zákazník nebere v potaz krásu asijkého designu [odkaz] a raději kupuje usedlejší model domácí automobilky >😁
Kucí, bude už jenom hůře, na cestě je nová Panda a UP...
Kucí, bude už jenom hůře, na cestě je nová Panda a UP...
Nejmenši model Škodovky a kolik dokaže nas.rat lidi. >😒]
Auto je jako celek povedene,designově zajimave a v realu vypada lip než na fotkach. Cena je akoratni a je to Škoda takže dobre prodejni vysledky jsou očekavatelne.
Auto je jako celek povedene,designově zajimave a v realu vypada lip než na fotkach. Cena je akoratni a je to Škoda takže dobre prodejni vysledky jsou očekavatelne.
Myslím, že to je výstižné shrnutí.
Prostě další model ve třídě mini, co je v něčem lepší v něčem horší a je to domácí značka (prodeje zaručeny)
Prostě další model ve třídě mini, co je v něčem lepší v něčem horší a je to domácí značka (prodeje zaručeny)
Ten MINI je v tabulce jak pěst na voko. Ale zase na druhé straně, co jiného si v této třídě pořídit? Jasně, když opravdu "pracovní" minivůz, pak CITIho, o tom žádná, koneckonců, euroimage, kterou bude postupně získávat, bude mít kopanec razance třífázové žíly, neboť (mini)image, (mini)prestiž se v Evropě bude logicky násobit číslem... tři.
U citiho bych se dnes snad jen zastavil ve vztahu k jednomu jeho charakteristickému rysu, předurčujícímu veškerou slávu, kterou bude v následujících letech sbírat. Tím rysem je na milimetr přesně nakonfigurovaná karoserie. Auto musí prostě důstojně odvézt i čtyři dospělé osoby. A to se stane, toto bylo splněno. CITI je premiantem obestavěného prostoru a stává se tak jakýmsi třídním SUPERBem. Tedy opět škodovácká trefa.
Drobnosti, ať už se jedná o tlačítko ovládání okna, či absence filcu v kufru bych neabsolutizoval. Naopak bych pochválil Škodu za to, že se mi nesnaží velmouvat naivní přesvědčení, že si pořízením CITIho kupuji RANGE ROVER EVOQUE. Osobně bych CITImu dokonce naordinoval švihadla...
Ono je to vždy otázkou těch otřepaných priorit. Někdo bazíruje na filcu v kufru, jinej (praktik) ví, že u auta jde o vnitřní prostor, o kvalitu sedadla, o ergonomii a o jízdu. Toto je to minimum. Máš-li na víc, sedlej třeba Bentleye, ale neplač, že CITI nemá řadičku obšitou hadí kůží... To všechno potřebné je u CITIho bezpečně na vrcholu své třídy. I proto je už dnes CITI na vrcholu své tabulky. Oprávněně.
BRAVO CITI :yes:
U citiho bych se dnes snad jen zastavil ve vztahu k jednomu jeho charakteristickému rysu, předurčujícímu veškerou slávu, kterou bude v následujících letech sbírat. Tím rysem je na milimetr přesně nakonfigurovaná karoserie. Auto musí prostě důstojně odvézt i čtyři dospělé osoby. A to se stane, toto bylo splněno. CITI je premiantem obestavěného prostoru a stává se tak jakýmsi třídním SUPERBem. Tedy opět škodovácká trefa.
Drobnosti, ať už se jedná o tlačítko ovládání okna, či absence filcu v kufru bych neabsolutizoval. Naopak bych pochválil Škodu za to, že se mi nesnaží velmouvat naivní přesvědčení, že si pořízením CITIho kupuji RANGE ROVER EVOQUE. Osobně bych CITImu dokonce naordinoval švihadla...
Ono je to vždy otázkou těch otřepaných priorit. Někdo bazíruje na filcu v kufru, jinej (praktik) ví, že u auta jde o vnitřní prostor, o kvalitu sedadla, o ergonomii a o jízdu. Toto je to minimum. Máš-li na víc, sedlej třeba Bentleye, ale neplač, že CITI nemá řadičku obšitou hadí kůží... To všechno potřebné je u CITIho bezpečně na vrcholu své třídy. I proto je už dnes CITI na vrcholu své tabulky. Oprávněně.
BRAVO CITI :yes:
Koľko by stál ten koberec v kufri? Dve stovky? Šetrenie na nesprávnom mieste, vyzerá to ako vo favorite pred faceliftom.
Koberec v kufru o koupi či nekoupi mini auta nerozhoduje. 😉
Pár takových "drobností" už rozhoduje. A že jich má Citigo dost.
Nestyď se a jmenuj. Co rozhoduje o volbě malého vozu? Ať se bavíme konkrétně. 😉
PS: Dle mne je třeba příklad vážného nedostatku, který nijak vyřešit nelze, 112 kW jako benzínový vrchol ve střední třídě, či dále nemožnost slušné konfigurace.
PS: Dle mne je třeba příklad vážného nedostatku, který nijak vyřešit nelze, 112 kW jako benzínový vrchol ve střední třídě, či dále nemožnost slušné konfigurace.
Malý nebo jiný voz, nedostaty, které nejsem ochotný prominout mě prostě odradí. Třeba plech v kufru zkousnu, chybějící tlačítko spolujezdcova okna už hůř, no a sedadla bez aretace poslední nastavené polohy by mě z prodejny vyhnala definitivně. Pevná okna bez vyklápění taky nepotěší. Poslední třídvířko co jsem prohlížel bylo Punto, a to je mělo výklopné (bezvadně to vyvětrá interiér), nevím jak jsou na tom malá a menší auta dnes.
A ten vrchol výkonu - jo, o válec víc a o pár koní taky by neškodilo. Jediný motor ve dvou nevelkých výkonech, to je mizérie. A na domácím trhu. Konfigurace navíc mě zvlášť nezajímají, kupuju výbavu nejblíž mým představám, nikdy s tím nebyl problém.
A ten vrchol výkonu - jo, o válec víc a o pár koní taky by neškodilo. Jediný motor ve dvou nevelkých výkonech, to je mizérie. A na domácím trhu. Konfigurace navíc mě zvlášť nezajímají, kupuju výbavu nejblíž mým představám, nikdy s tím nebyl problém.
No vidíš, že to jde i s argumenty.
Třeba mě by byl plech v kufru malýho auta naprosto ukradený, tlačítko okna bych taky snad ještě přešel a ta aretace by mě možná vadila nejvíc. Ale pokud vezmu fakt, že dozadu se stejně v "99%" případů nikdo soukat nebude, tak bych to až tak neřešil. Další motory by měly přijít, tohle je jen začátek. 😉
Teď mě ještě napadá, že pokud by mi vadilo neustále upravovat sedadlo, tak bych ostatním nakázal, aby lezli dozadu těma druhejma dveřma. >😒]
Třeba mě by byl plech v kufru malýho auta naprosto ukradený, tlačítko okna bych taky snad ještě přešel a ta aretace by mě možná vadila nejvíc. Ale pokud vezmu fakt, že dozadu se stejně v "99%" případů nikdo soukat nebude, tak bych to až tak neřešil. Další motory by měly přijít, tohle je jen začátek. 😉
Teď mě ještě napadá, že pokud by mi vadilo neustále upravovat sedadlo, tak bych ostatním nakázal, aby lezli dozadu těma druhejma dveřma. >😒]
Pořád je to o kompromisech. A dost podstatných. U nového auta. Radši něco jiného, s menšími nebo žádnými kompromisy. Není důvod přihmuřovat oko, když platím, tak chci dostat to, co chci. Bez ohledu na značku, zadarmo nedá nikdo nic, škoďárnu zacvakáš stejně jako cokoli jiného.
no...pamatuju si před lety diskuze o Thalii a tehdy všem hrozně vadilo nevypolstrované víko kufru. A ejhle....najednou ten stejný detail, který byl velmi odsuzován u Renaultu u Škody nijak nevadí. Naopak... 😉
Tak si to přiznej...Jsi fanda škodovky a spoustu detailů jsi ochotný přehlédnout. Když s tím přijde jiná automobilka a ještě ne snad koreiská, budeš tu prskat na celé kolo
Tak si to přiznej...Jsi fanda škodovky a spoustu detailů jsi ochotný přehlédnout. Když s tím přijde jiná automobilka a ještě ne snad koreiská, budeš tu prskat na celé kolo
Bylo by dobré, kdyby ten koberec přidali alespoň do příplatkové výbavy. Ale pokud si to budou lidi žádat, tak to asi nebude problém tam zařadit.
Jen technická, koberec do fabie stojí snad 700 Kč.
DoDo, že áno >😒]
Proč?
No budeš oblepovať kufor citiga kobercom. Pekne vyhrnúť rukáve a chemopren vpred.
Pokud ten plechovej kufr někomu bude vadit, tak😒br />
a) si citigo nekoupí;
b) si to polepí;
c) si na to zvykne.
Tahleta "óbrchyba" nepatří mezi ty neřešitelné, či mezi ty, které by byly schopny naprosto odradit kupce.
Ale převážně slouží k tomu, aby se zdejší "diskutéři" měli do čeho strefovat. No co, každému dle jeho duševních možností. 😉
b) si to polepí;
c) si na to zvykne.
Tahleta "óbrchyba" nepatří mezi ty neřešitelné, či mezi ty, které by byly schopny naprosto odradit kupce.
Ale převážně slouží k tomu, aby se zdejší "diskutéři" měli do čeho strefovat. No co, každému dle jeho duševních možností. 😉
dokonalost celku se skrývá v detailech. A mnoho nedotažených detailů dává dohromady zmetek
Ale ty detaily musí nějakým způsobem narušovat dojem z vozu - tedy z jízdy, řízení či ovládání.
Jestli je plech v kufru, to bude za jízdy všem úplně jedno. A ti, co se tam nepodívají, tak to ani nepoznají. 😉
Jestli je plech v kufru, to bude za jízdy všem úplně jedno. A ti, co se tam nepodívají, tak to ani nepoznají. 😉
Nemáš pravdu, za jízdy to může dělat kravál při převozu předmětů v kufru a zvyšuje to hluk od zadních kol.
A o kolik pane? 😉
Ze zkušenosti vím, že ti zásadně nepomůže od nějakého hluku ani vytlumení bitumenem. To by ten koberec musel mít tak 5 cm na tloušťku a ještě být napevno přilepený. 😉
Ze zkušenosti vím, že ti zásadně nepomůže od nějakého hluku ani vytlumení bitumenem. To by ten koberec musel mít tak 5 cm na tloušťku a ještě být napevno přilepený. 😉
Takže jsi ve vlastním autě koberce z kufru vyndal jako zbytečnou zátěž? 😉 Já měl dva stejná auta s i bez koberce v kufru a poznat to sic málo, ale šlo. A rozhodně to v tom kufru bez koberce vypadalo jak opravdu chudě... 8-s
Né, v kufru mám na koberci ještě gumu, čistě z praktického hlediska. Ale tu jsem si musel dokoupit a DOdělat DOma. 😉
Gumu v kufri mám tiež. Ale je rozdiel kúpiť si vaničku a proste ju položiť do kufra, a oblepovať steny kufra kobercom aby mi nové auto nevyzeralo ako z roku 5.
Jsem přesvědčen, že ony "panely" do kufru přímo na míru brzy nabídne nějaký výrobce autodílů. Stejně jako se prodávají ony vany do kufru pro xy modelů.
Není mi jasné, proč mám na novém autě cokoli dodělávat nebo opravovat po výrobci.
A proč bys měl? Možnosti řešení jsem vypsal. Ty si pouze vyber tu, která na tebe pasuje. A nenuť se do CitiGo. 😉
Řešit věci za výrobce není řešení. Připadá mi to, jakoby chytli nostalgii a vraceli se časem zpět. Pamatuju, jak soused koupil fungl Fávo, na půl plynu domú, zvedák, špalky a jal se dodělávat. Teprve za týden začal normálně jezdit.
Dnes se auta prodávají bez rezervy, zbývá už jen čekat, až se vrátí příplatky za bezpečnostní pásy nebo plechovku laku.
Dnes se auta prodávají bez rezervy, zbývá už jen čekat, až se vrátí příplatky za bezpečnostní pásy nebo plechovku laku.
Plechovku laku jsem měl ve Fávu taky, ale taky nebylo třeba nic dodělávat, aby se auto zprovoznilo. Šlapalo už rovnou z mototechny. 😉
Rok výroby? Co si já vzpomínám, byl to jeden z prvních Favoritů v ulici, a neměl třeba dotažené některé matice na kolech, vibroval výfuk, slzilo těsnění, jestli se nemýlím, u převodovky, zadrhávala šaltpáka, švihadla, zámek kapoty, blikaly brzdovky (zamaštěné kontakty na pátých dveřích), blblo výškové nastavení jednoho světlometu, netěsnily dvoje dveře, odstávaly a zadrhávaly dvířka na palubce (tehdy ještě byli v základu!). Bylo toho ještě víc, samé drobotiny, ale nepříjemné. Sousedovy stížnosti jsem v té době musel poslouchat témeř každý den. Ale za to ho má ještě dnes, i když už je to herka.
Je naivni si myslet, ze by predvadeci vozy zacali obednavat az po zahajeni prodeje. Predvadecky uz mely prodejci k dispozici drive.
První vůz byl vyroben 13.10. Za jak dlouho se dostanou první auta z továrny k prodejcům? Do konce října s těží, navíc by byly první větší registrace až v říjnu a to nebyly. První auto do showroomu dorazily začátkem listopadu, první zákazníkům přišly poslední týden listopadu. Teď je nutno odlišit kolik jich je pro prodejce a distrubuci, kolik prodáno. A vzhledem k 230 prodejcům v ČR...
A teď si odpověz, má pro tebe tato informace nějakej zásadnější smysl, než se tu pokoušet plácat po zádech a spekulovat o, ve svý podstatě, kravině, která nemá na nic a nikoho zásadnější vliv?
Vetsina prodejcu vystavni kousky neregistruje. Skodovka hodla dodat zakaznikum behem prosince 500 aut (samozrejme, ze na nich zacali delat uz v listopadu), takze behem rijna tech par novinarskych kousku a kolem stovky aut pro autosalony mohli stihnout.
Tady probíhá velká bitka o nejlepší Velorex, ale kdo teda vede nevím.
ať se to někomu líbí či ne...není to nic neobvyklého...prostě bylo 100% jisté že CITI půjde do čela prakticky okamžitě...teď nebudu polemizovat o tom zda je to dobře nebo špatně...nebo o tom zda je citi v segmentu taky nejlepší...(tady si dovolím pochybovat) jak se říká prodejnost není vším...pro mě má citi několik vážných nedostatků...věřím však že tu v ČR jako krajanovi to prominou a nebude mít problém s prodejem...na náročným trzích minivozů v západní a jižní evropě už to dost možná tak jednoduché nebude...musíme objektivně naznačit že segment A v čechách rozhodně není směrodatný a nikdy nebyl a to z jednoduchého důvodu...většina lidí si raději koupí jedno auto segmentu B nebo C než aby jich měli v rodině víc(však taky prodejnost octávie je toho důkazem)....a dokud bude platit tato šablona...a dokud budou minivozy tak blízko cenově k vozům o třídu větším tak se to nezmění... :yes:
Koukám že se diskuse už od začátku pohybuje na estrádní úrovni. >😁 Názory jsou různé, nic proti tomu, ale to slovní napadání z obou stran když dojdou argumenty mě vždy pobaví. 😄
Byť můžou být výsledky falešné jako dvojité dno kouzelníkova klobouku (nutno dodat že Citimu by v kufru prospělo, tedy to dno ne klobouk) tak je nad slunce jasné že Citigo tady pojede na pásu až do roztrhání (toho pásu). To ovšem v evropském měřítku nehraje roli. Divím se že vůbec někoho informace o tom že je Cigi nejprodávanější mini v ČR posadí na zadel.
Citi je super co do prostornosti, ale jinak je to naprosto průměrné auto, které mimo ČR díru do světa neudělá. Pokud má někdo chuť se vsadit prosím, jsem soutěživej typ. 😉
Bulvární článek = bulvární diskuse.
Byť můžou být výsledky falešné jako dvojité dno kouzelníkova klobouku (nutno dodat že Citimu by v kufru prospělo, tedy to dno ne klobouk) tak je nad slunce jasné že Citigo tady pojede na pásu až do roztrhání (toho pásu). To ovšem v evropském měřítku nehraje roli. Divím se že vůbec někoho informace o tom že je Cigi nejprodávanější mini v ČR posadí na zadel.
Citi je super co do prostornosti, ale jinak je to naprosto průměrné auto, které mimo ČR díru do světa neudělá. Pokud má někdo chuť se vsadit prosím, jsem soutěživej typ. 😉
Bulvární článek = bulvární diskuse.
K tomu tvému poslednímu odstavci, každý, kdo se trochu orientuje ví, jakou má škodovka roli v koncernu, taky ví, že CitiGo bude na ostatních trzích dostupný až příští rok ve stejnou dobu, jako u nás Up!. A nikdo nepředpokládá, že by měl být tím modelem, který se z NSF bude prodávat nejvíc. Tuto roli bude plnit právě VW Up!. 😉
Páči sa mi ako si bratia Česi stoja za svojím/ naším mini skvostom od Škody.
Nechcem byť zlý, ale Citigo by sa dobre predávalo snáď aj bez dverí. Samozrejme, len na domácom trhu.
Prídu mi úsmevné argumenty typu "Ak ti chýba koberec v kufri, tak si ho tam sám dolep." Doba automobilových polotovarov snáď už pominula a dnes by sa to nemalo tolerovať... ale tak čo už.
Netvrdím že je Citigo zásadne zlé, ale nevidím dôvod prečo ho uprednostniť pred kúpou Twinga, prípadne Picanta.
Nechcem byť zlý, ale Citigo by sa dobre predávalo snáď aj bez dverí. Samozrejme, len na domácom trhu.
Prídu mi úsmevné argumenty typu "Ak ti chýba koberec v kufri, tak si ho tam sám dolep." Doba automobilových polotovarov snáď už pominula a dnes by sa to nemalo tolerovať... ale tak čo už.
Netvrdím že je Citigo zásadne zlé, ale nevidím dôvod prečo ho uprednostniť pred kúpou Twinga, prípadne Picanta.
tak picanto je rozhodne dospelejsie po kazdej stranke ako nedorobene citigo to snad vidi aj steve wonder :yes😒br />
na reci ludi sa vykasli vzdy bude mat niekto iny nazor, podstatna je realita
na reci ludi sa vykasli vzdy bude mat niekto iny nazor, podstatna je realita
Zde přece nejde o žádnou hrdost, zde jde o racionální posouzení, co který model nabízí.
Největší vnitřní prostor nabízí CITI, který za to vděčí nejdelšímu rozvoru. Rovněž tak ve vnitřní šířce kraluje CITI. Koho tedy zajímají prostorové poměry uvnitř auta, kdo potřebuje třeba občas vozit i čtyři dospělé, zvolí nejspíše CITIho. U něho je také nejpřitažlivější přístrojová deska, sedadla a vůbec celá kabina.
Twingo je nepochybně milý vůz, prioritně však orientovaný na dámskou část populace, to samozřejmě vysleduješ i uvnitř, ta hravost není přece určená k tomu, aby Twingo jezdil chlap.
Picanto jede na charakteru velmi velmi (slušně řečeno) kontroverzní vizuality, na druhé straně může někomu lahodit, že i takto malé autíčko může být obdařeno nasupeným výrazem...
Z hlediska kvalit a vyspělosti techniky, notoricky známé z jiných Koncernových modelů, z informací zatím posbíraných k novému motoru, z hlediska praktičnosti karoserie, z pohledu estetiky - doslovné (mini)krásy uvnitř, je volba poměrně jasná. Osobně považuji volbu Citiho za racionální a jedinou možnou (s výhradou Twinga pro mladou holku). V přímé konfrontaci CITI x TWINGO pak vychází CITI vítězně, jako dobře odladěný, harmonický malý/velký vůz, TWINGO je jak autíčko pro bárbínu, ale není to kritika, i ty bárbíny musí něčím jezdit.
Největší vnitřní prostor nabízí CITI, který za to vděčí nejdelšímu rozvoru. Rovněž tak ve vnitřní šířce kraluje CITI. Koho tedy zajímají prostorové poměry uvnitř auta, kdo potřebuje třeba občas vozit i čtyři dospělé, zvolí nejspíše CITIho. U něho je také nejpřitažlivější přístrojová deska, sedadla a vůbec celá kabina.
Twingo je nepochybně milý vůz, prioritně však orientovaný na dámskou část populace, to samozřejmě vysleduješ i uvnitř, ta hravost není přece určená k tomu, aby Twingo jezdil chlap.
Picanto jede na charakteru velmi velmi (slušně řečeno) kontroverzní vizuality, na druhé straně může někomu lahodit, že i takto malé autíčko může být obdařeno nasupeným výrazem...
Z hlediska kvalit a vyspělosti techniky, notoricky známé z jiných Koncernových modelů, z informací zatím posbíraných k novému motoru, z hlediska praktičnosti karoserie, z pohledu estetiky - doslovné (mini)krásy uvnitř, je volba poměrně jasná. Osobně považuji volbu Citiho za racionální a jedinou možnou (s výhradou Twinga pro mladou holku). V přímé konfrontaci CITI x TWINGO pak vychází CITI vítězně, jako dobře odladěný, harmonický malý/velký vůz, TWINGO je jak autíčko pro bárbínu, ale není to kritika, i ty bárbíny musí něčím jezdit.
Kdo občas veze víc lidí, ať Citiho nebere - z věčného nastavování svého sedadla zachvíli zblbne.
V málokterém vozíku mini-třídy vypadá chlap chlapsky, Citigo na tom není o nic líp.
V porovnání s Twingem Citigo nemůže být vítěz, vzhledem k drobným, leč početným nedostatkům spíš chudý příbuzný. A jestli chceš, je k mání taky Twingo pro chlapy (není v ceníku ale ochotně přivezou), edice Gordini a Gordini R.S. jsou vydařené a na ně Škoda nemá odpověď. Možná zatím, ale tak hned to jistě nebude.
Zajímalo by mě, jestli je i Up! takové holátko s plechovým kufrem.
V málokterém vozíku mini-třídy vypadá chlap chlapsky, Citigo na tom není o nic líp.
V porovnání s Twingem Citigo nemůže být vítěz, vzhledem k drobným, leč početným nedostatkům spíš chudý příbuzný. A jestli chceš, je k mání taky Twingo pro chlapy (není v ceníku ale ochotně přivezou), edice Gordini a Gordini R.S. jsou vydařené a na ně Škoda nemá odpověď. Možná zatím, ale tak hned to jistě nebude.
Zajímalo by mě, jestli je i Up! takové holátko s plechovým kufrem.
>😁 To twingo pro chlapy jsem nucenej zaparkovat do dalšího ročníku Zlatého ventilku. Twingo Gordini je přece též pro holky, pro rychlejší (?) holky. Koukám, že nejen o autech, ale ani o chlapech toho zatím moc nevíš 😉
Co je to prosím tě Zlatý ventilek? To je nějaká rally? 😄
😄 [odkaz]
Aha, a jaká je cena pro vítěze? >😁
Bylo to už v jednom z minulých ročníků, tuším litr vyjetýho oleje z moskviče v pet lahvi... >😁 😉
Všeobecná popularita - k nezaplacení...
A kdo je to GTI? Tipuju na místního šaška. Akorát si vynucuje pozornost poněkud zvláštně. Jako kdyby si myslel, že má patent na pravdu. Hurvínek.
Mne teda Twingo príde rovnako unisex ako Citigo. Po facelifte detto. Samozrejme, že v zodpovedajúcej farbe. Toto je ale skôr rozdielne vnímanie vkusu, ktoré je asi spôsobené vekovým rozdielom. Zatiaľ čo mne príde Citigo nudné a v podstate bez možnosti personalizácie, tebe to naopak môže vyhovovať.
Okrem toho na Twingu nevidno detaily, pri ktorých sa šetrilo. Pri Citigo je to dosť okaté a zatiaľ tomu nepomáha ani lepšia výbava. Ale možno to časom upravia, pozakrývajú holé plechy, prerobia otváranie okien...
A o priestore to nebude. Na občasné prevezenie 4 dospelých stačí aj Fiat 500 alebo Seat Arosa. akonáhle by to malo byť pravidelné vozenie, neuspeje ani Citigo.
Okrem toho na Twingu nevidno detaily, pri ktorých sa šetrilo. Pri Citigo je to dosť okaté a zatiaľ tomu nepomáha ani lepšia výbava. Ale možno to časom upravia, pozakrývajú holé plechy, prerobia otváranie okien...
A o priestore to nebude. Na občasné prevezenie 4 dospelých stačí aj Fiat 500 alebo Seat Arosa. akonáhle by to malo byť pravidelné vozenie, neuspeje ani Citigo.
Na ten prostor pozor, roli hrají skutečně centimetry. Jinak jsem se nyní díval na snímky toho kufru a myslím, že je to neudržitelné, nějaký kryt by tam Škoda měla dát, jsou tam vidět i svary ukotvení sedadel, no tohle je opravdu nevzhledné.
Stačí si jen připlatit za "kufr-tepich" paket..., nebo si levněji vybereš z originálního příslušenství metr čtvereční jekoru a plechovku chemoprenu... 😲 >😒]
>😁 Tohle mi fakt nedoklapává, auto které má speciální navigaci (asi abych nezabloudil na cestě do globusu) a oni nechají ten holej plech v kufru.
Položky originálního příslušenství Škoda (peněz)😒br />
Navigace "Globus Premium" s 8" barevným LCD
Navigace "Lidl Discont" s 6" monochromatickým LCD
m2 šedého jekoru*
* - jiný barevný odstín dle výběru pouze v režimu individual
- plechovka chemoprenu v ceně
Navigace "Globus Premium" s 8" barevným LCD
Navigace "Lidl Discont" s 6" monochromatickým LCD
m2 šedého jekoru*
* - jiný barevný odstín dle výběru pouze v režimu individual
- plechovka chemoprenu v ceně
Málem jsem si překlik na Škoda auto... >😁
Jen aby ses po překliknutí nakonec nedivil ještě víc... 😲 >😁
>😒]
Např.😒br />
- Navigace Social Edition - recyklovatelný ekokarton s modrobílou mapou Evropské Unie
- Kufr "čalouněný" mikrotenovou folií
😲 8-s
- Navigace Social Edition - recyklovatelný ekokarton s modrobílou mapou Evropské Unie
- Kufr "čalouněný" mikrotenovou folií
😲 8-s
Teď jsem tam byl a motá se mi hlava, ta výbava je jak z eska - sportovní paket, lux paket, paket pro špatnou a hodně špatnou cestu, katapult na místě řidiče... >😁 tempomat, klimačka... Fakt dobrý.
Zasadni budou prodeje v zemich, kde se mini prodavaji nejvic, tj. Italie, Francie, Spanelsko. Tj. zeme, kde ma velmi silne postaveni PSA, Renault a Fiat - mimochodem tradicni vyrobci mini kategorie.
Bude o to tezsi, ze v tomhle segmentu VAG zatim neslavil prilis velke uspechy.
Bude o to tezsi, ze v tomhle segmentu VAG zatim neslavil prilis velke uspechy.
ono je jasne ze citigo sa rozbehne k zakaznikom az na dalsi rok, tieto narazove predane pocty su vsetko predvadzacie vozidla a vacsi narast pride az s prichodom 5dveraka :yes:
V těchto dnech si z autosalonů Škoda odvážejí zástupce sedmé modelové řady první zákazníci. Ještě do konce roku 2011 se k ní přidá dalších přibližně 500 zákazníků. Škoda registruje téměř 1000 závazných objednávek, které zákazníci podali během prvních dvou týdnů prodeje.
Takže ono to zase nebude s těmi dealery tak žhavý, jak by se mohlo zdát.
Edit: Jinak co se týká zahájení prodejů, tak to je i v článku: "A to se prodej Škody Citigo oficiálně rozběhl až poslední listopadový týden"
PS: Mě je jedno kolik je prodejců, já čerpal z informace, že ke konci listopadu evidovali cca 1000 závazných objednávek OD ZÁKAZNÍKŮ a vzhledem k tomu, že prodeje začaly v posledním listopadovém týdnu, není důvod se domnívat, že většina těch aut šla právě zákazníkům.
Zrovna mi napsal, ze ted uz je to udajne 20000. To to naskakuje... 😉
To ze nechape to jelito nahore, neni nic prakvapiveho, doufam, ze ty nejsi jak on... 😉
Ale dve tvé reakce usuzuji, že trpíš nedostatkem nečeho. Jsi tak citově nenaplněný. >😁
Pandy se prodá tento rok cca 700 ks, příští rok to nebude lepší.
Takže slavme, máme tu nového krále. 😉
PS: Před Fábií se taky neplazíš a jak se u nás prodává. >😒]
Za své dlouholeté praxe vedoucího prodeje a později obchodního ředitele v několika autosalonech jsem musel dodržovat určitá pravidla. Vozový park předváděcích vozů je jedno z kritérií pro výpočet bonusů a každá registrovaná "předváděčka" = další dodatečný bonus. Samozřejmě, že se to všelijak obchází, ale potom se ty bonusy musí dohnat jinde a to není tak jednoduchá záležitost. Navíc je to jedna z podmínek ISO atdatdatd.