Před příchodem CR-Z se taky fandové Hond a japonských sporťáků z 80. a 90. let radovali, že bude nová CR-X a místo toho přišlo něco, co má do sportovního auta hodně daleko. Při současnym "zelenym" myšlení Hondy se nedá očekávat opravdový nástupce legendární NSX - bohužel.
Hybrid to s největší pravděpodobností bude. Ale to bude Porsche 918 Spyder taky. CR-Z má do sportovního auta hodně daleko? A to konkrétně v čem? Jediný problém je relativní nedostatek výkonu.
Reaguju na "má do sportovního auta hodně daleko". Pod tím se dá představit spousta věcí a tento názor tím pádem pramení z absence vlastní zkušenosti s autem, což je smutné, nebo z názoru, že výkon je vše, což je také smutné.
Pokud se ptáš na můj názor, na rovinkách jsem kupodivu neusínal. Holt si musíš vybrat klikatější okresku. >:D
CR-Z má nedostatků víc...na sportovní auto má malý výkon a tragický design...mám rád hondu...ale CR-Z je vrchol nevkusu...stejně jako novej civic... :no::-|
Uz na startu je videt ze to CRZ nevypada vubec sportovne >:D
CRZ by melo mit vykon cca 135 koni, motor by mel byt seriovy, laden snad vyfuk, podvozek, ktery uz ma CRZ uz tak slusnej vs 200 koni Type-R. Ale jinak to podle papiru asi nejede
[odkaz]
Design vypada na evropu az moc sportovne, neni zde konkurence ;-)