Novinky
GTI
0
Nechci hybridní Volvo, nechci ani hybridní mozek. Parametry jsou sympatické, produkt však určený výhradně pokrokářům. Ti ostatní si vrazí dopředu jednu božskou téšestku na tři sta koních a svět hybridních věrozvěstů nechají dokonale za zády. Pak je tu ještě umírněné řešení v podobě "holé" depětky na dvě stě patnácti koních. A co jako? Spotřeba kolem šesti litrů, to je hodně?
lowkick
0
Taky ho nechci, ale dávám za dieselhybrid :yes: neboť tohle je pragmatická cesta (narozdíl od lexusu)...dopady na ceny elektřiny za 10let ovšem mohou být dramatické 😉
KANKUNEN
0
Doma to dobiju a dojedu s tím do práce i školky. Na dovču ten diesel ty baterky utáhne i do kopce na dálnici.
4hill
0
Dokud nepřijdou na to jak baterie odlehčit a prodloužit jejich životnost a učinnost tak to bude jen směr..nikoliv cesta.Osobně sázím na vodík.Snaha se cení..ale co takhle už novou XC90?To mě zajímá víc kluci švédský.. 😄
lowkick
0
koncept na vodík=směr, produkční dieselhybrid=cesta 😄
GTI
0
Ale jo, ovšem jak píšu nahoře - zejtra je volba jasná - D5 na 215 koních. I pozejtří...
GTI
0
😄 Musíme vydžet tak do 2014...
Volvo si jde svou cestou. Ale jsou to parádní děla. S60, V60, xc60 atd.... jedno větší dělo než druhé..... Technicky špička, zpracování špička, technika špička.... ano, geartronic není pdk, ale volvu to zatím nevadí.... ale ta V60, to je krasné dělo.... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: prostě prémie jak má být... :yes: