Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2011: Octavia, i30 a Cee‘d v čele nižší střední třídy

Importům tentokrát dominovalo korejské duo, i když Hyundai i30 je vlastně domácím vozem.
Zpět na článek
14. 12. 2011 08:31
14. 12. 2011 17:03
14. 12. 2011 16:22
14. 12. 2011 20:13
14. 12. 2011 10:30
14. 12. 2011 11:10
14. 12. 2011 19:03
15. 12. 2011 00:07
15. 12. 2011 01:03
14. 12. 2011 10:42
15. 12. 2011 01:07
14. 12. 2011 19:06
15. 12. 2011 01:22
14. 12. 2011 10:46
14. 12. 2011 19:09
14. 12. 2011 08:34
14. 12. 2011 10:19
14. 12. 2011 10:52
14. 12. 2011 11:51
14. 12. 2011 17:32
14. 12. 2011 18:50
14. 12. 2011 18:55
15. 12. 2011 00:50
15. 12. 2011 01:34
15. 12. 2011 08:14
15. 12. 2011 08:19
14. 12. 2011 08:31
Mistr elegance
Ja teda nevim, majstrstyk, etalon tridy, ikona supermainstreamu nizsi stredni je az paty?

Cesi co delate?
GTI, hod trochu propagandy, a vysvetli nam kde udelali soundruzi z NDR chybu >:D
Rozbalit vlákno
77
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2011 08:42
Re: Mistr elegance
golf sa rychlo okukal , to auto vyzera ako by bolo na trhu uz aspon 6 rokov

naopak megane alebo octavia vyzeraju stale sviezo a smrncovne alebo aj taka 308 po inovacii je ovela sviezejsia, z bocneho profilu posobi golf ako keby mal aspon 10 rokov. Ked si odmyslime tu cast svetiel zadnych ktore zasahuju do kufra tak tu stale vidim golf 4ku :

[odkaz]

spredu takisto ziadna zmena za 15 rokov, razvor jeden z najmensich v triede, kufor tiez neohuri, cena vysoka, vysoke riziko kradeze, najde sa kopec dovodov kupit inu znacku
14. 12. 2011 08:46
Re: Mistr elegance
:-) Nedávno jsem vybíral auta do firmy, takže tě můžu upozornit, že u Golfu ačkoliv jsem ho nakonec nevzal vítězí:
- nadčasový tvar bez excesů konkurence
- přes relativně krátký rozvor spousta místa vzadu a kufr odpovídající třídě
- cena velmi příznivá (pod 300k za plně vybavený vůz)

Souhlas s krádežemi, to byl v zásadě důvod proč ne.
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2011 08:59
Re: Mistr elegance
v golfe 6 som sedel a vzadu je snad menej miesta ako v golfe 4, bud mal ten predomnou sedacku prednu posunutu moc dozadu alebo neviem, interier je vsak kratky sedadla predne uzke, vozim sa v lanceri tam je vzadu omnoho viac miesta bez debaty aj na sirku aj na dlzku

interier golfu je strohy dovolim si tvrdit ze v pole je krajsi interier aj ta stedova konzola, nemam nic proti golfu ako takto, auto je to super kvalitne a je to legenda a celoeuropsky bestseller ale dnes je xy aut na trhu a clovek si moze dokladnejsie vybrat co mu vyhovuje uplne presne.
Avatar - miromen
14. 12. 2011 09:08
Re: Mistr elegance
Timto přispěvkem jsi dokazal to že jsi v Gofu 6 nikdy neseděl.
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2011 10:01
Re: Mistr elegance
sedel a nie raz ;-) interier ma skutocne nic moc , lancer je ine kafe
14. 12. 2011 11:00
Re: Mistr elegance
>:D To je blaf hodný diamantového ventilku.

Lancer má z Japonských aut interiér asi nejhorší, jak do materiálu, tak provedení i designu. Je to zářný příklad toho, jak exteriérový design absolutně nekoresponduje s tím, co lze najít vevnitř.
14. 12. 2011 17:03
Re: Mistr elegance
to je pravda. kdyz jsem sedel v lanceru, byl jsem sokovan tim hroznym vnitrkem.
15. 12. 2011 02:15
Re: Mistr elegance
to je nutno uznat pravda
14. 12. 2011 16:22
Re: Mistr elegance
Kdyz jsem si kupoval auto, tak lancer mel snad nejhorsi interier.......
Avatar - white label
14. 12. 2011 17:34
Re: Mistr elegance
Ano, Lancer je v interiéru opravdu jiné kafe, samozřejmě nesrovnatelně horší..., tam nemá nejen na Golfa 6, ale dokonce ani na ty tvé milované (současné) korejce... ;-)
Avatar - Nerez
14. 12. 2011 20:13
Re: Mistr elegance
Japonci celkově těmi nteriéry neoslňují. Ale on Lancer má jiné přednosti jak interiér ;-)
Avatar - white label
15. 12. 2011 00:31
Re: Mistr elegance
Taky neříkám, že ne... :-)
14. 12. 2011 09:14
Re: Mistr elegance
Ne, v Golfu je vzdau stejně místa jako v konkurenci s omnoho větším rozvorem. Přístě doporučuji sednout nejdřív dopředu, upravit sedadlo a pak dozadu.
Sedadla jsou pohodlná a rozměrná, přitom pevná. Interiér je možná tvarově strohý, ale příjemný.
Poměr cena, výkon, užitné vlastnosti je takový, že se špatně překonává.
Avatar - Choochoo
14. 12. 2011 10:39
Re: Mistr elegance
Nevím jestli těžko, ale údaje prodejů hovoří jasně. Prostě cena poměr výkon má konkurence lepší o tom nemůže být řeč. S příchodem nové I30 bude mezi těmito ekonomickými auty rozdíl ještě patrnější ;-)
Avatar - miromen
14. 12. 2011 10:53
Re: Mistr elegance
Tak proč se Golf tak dobře u nas prodava ? Nějak špatně se na tu tabulku divaš ne ?
Avatar - kari.laz
14. 12. 2011 10:54
Re: Mistr elegance
Myslíš údaje prodejů v ČR? (kde je Golf za 1-11 na 3. místě za Octavií a FF)
Podívej se schválně na údaje prodejů v Evropě.
Avatar - Choochoo
14. 12. 2011 13:50
Re: Mistr elegance
Evropu tahne domaci trh, to je jasne, jako u nas Skodu ;-) Beru u nas I30/Ceeda jako jedno auto pac je to to same v jinem kabate, ale asi to neni nejlepsi ;-)
Avatar - white label
14. 12. 2011 09:41
Re: Mistr elegance
Takže v G6 je vzadu méně místa, než v G4 (méně místa vzadu, než v G4, mohlo být jedině v G1) a Polo má krajší interiér a středovou konzolu?
"Znalec" portfolia VW se pozná okamžitě! >:D
15. 12. 2011 12:21
Re: Mistr elegance
to bol sarkazmus chlapce. Ty si ani nesiel okolo G6, inac by si netrepal ze ma menej miesta ako G4 kde ho bolo teda fest ze malo. G6 ma vzadu dokonca viac miesta ako octavka.
Avatar - kari.laz
14. 12. 2011 10:38
Re: Mistr elegance
VW Golf VI:

g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 800 / 1080
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 920
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1060
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 980
k) šířka vpředu (mm): 1460
l) šířka vzadu (mm): 1430
délka sedáku vpředu (mm): 470
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 630
výška opěradla vzadu (mm): 600
místo vzadu pod předním sedadlem: ano

Hyundai i30:

g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1050
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 900
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 990
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 970
k) šířka vpředu (mm): 1490
l) šířka vzadu (mm): 1480
délka sedáku vpředu (mm): 490
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 620
výška opěradla vzadu (mm): 615
místo vzadu pod předním sedadlem: ano

Mitsubishi Lancer:

g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 840 / 1070
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 590 / 800
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1020
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 910
k) šířka vpředu (mm): 1460
l) šířka vzadu (mm): 1420
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 450
výška opěradla vpředu (mm): 620
výška opěradla vzadu (mm): 690
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano
Avatar - Andromeda
14. 12. 2011 13:08
Re: Mistr elegance
Jsi si jistý typem a generací vozu, kde jsi dle tebe seděl ??? >:-[] V Myšákovi Sportback je vcelku poskrovnu místa vzadu do výšky alias vzrostlí jedinci mají smolíka ( tento Myšák je mi ale vcelku sympatický-jen cena a motorizace...).
14. 12. 2011 10:30
Re: Mistr elegance
cena pod 300k za plně vybavený vůz? To jsi jak dokázal? A co nakonec ve tvém výběru zvítězilo?
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 11:04
Re: Mistr elegance
Naprosto v pohodě, mrkni do skladových vozů VW, Golfů je tam několik stovek. Trendline s All in paketem (duální klima, kožený volant, tempomat atd.), paket Comfort (5hb, el- okna 4x), [odkaz] 294 000 za 1,2 TSI 63 kw

Je to sice předváděčka, ale pořádně vybavená: [odkaz] za 300t

¨[odkaz] Za 302t i s rádiem RC310

A ke všem vozům teď u VW dávají 2 (slovy DVĚ) sady HLINÍKOVÝCH kol, jedny letní a jedny zimní.

A teď mi pověz, jestli je levný Megane nebo Golf >:D

U Golfu zásadně platí, že ceníková cena neplatí.
14. 12. 2011 11:10
Re: Mistr elegance
Trendline + Comfort + All in znám,jen mně překvapila ta cena pod 300k,to bude zřejmě u té 1.2TSI (63 kW) což mně přijde trochu málo,ale pro zaměstnance by to muselo stačit :-)
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 11:15
Re: Mistr elegance
No tak málo... proč? 63 kW není oslňující, ale zase máš točivý moment a v těch otáčkách, které klidný řidič pro každodenní jízdu potřebuje. Přitom je to bezproblémů konkurent pro Hyundaí 1,4 a možná i 1,6... 1,2 TSI 77 kW tam jsou taky, tuším o 20-30t dražší... ;-)
14. 12. 2011 12:01
Re: Mistr elegance
mozno konkurent 1,4ke...ale nie 1,6ke! :P
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 12:05
Re: Mistr elegance
Proč? Záleží na odstupňování převodovky, točivém momentu a ne jenom na výkonu korejských poníků ;-)
14. 12. 2011 12:19
Re: Mistr elegance
chces si to overit? Kludne :-)
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 12:49
Re: Mistr elegance
Klidně, dodej i30 v 1,6 na týden a Golfa s 1,2 TSI 63 kw a můžeme porovnávat, co je v běžném životě na každodenní ježdění milejší.
14. 12. 2011 13:31
Re: Mistr elegance
a sorry,ja som myslel to trochu vytocit a pridat...trtkat sa po meste ci okreskach mozeme aj na HTP...len som si nevsimol "které klidný řidič pro každodenní jízdu potřebuje." moja chyba.
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 13:51
Re: Mistr elegance
A na co je ta i30 s 1,6? Jo, pro i30 je to absolutní vrchol, supluje třeba RS verzi Meganu, GTI Golfu, RS Focusu, OPC Oplu, GTI 308, ale jestli chceš říci, že je jim rovna, tak to není, je to průměrná a spíše základní motorizace, čili město a mimo město pro normální ježdění a proto se bude klidně porovnávat s 1,2 TSI...
14. 12. 2011 14:02
Re: Mistr elegance
Klídek,zase zvalicujes...RSká a podobne su uplne iná liga.
Avatar - kari.laz
14. 12. 2011 14:06
Re: Mistr elegance
V Octavii máš 1,8 TSI 188KW, nebo v Golfu 1,4 TSI 118 KW. A tak by šlo pokračovat i u FF s EB, nebo Astře. Nepotřebuješ ani GTI, nebo RS...
14. 12. 2011 14:23
Re: Mistr elegance
spominas auta do 300t? Tak potom ano! :-)
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 15:25
Re: Mistr elegance
Jo, tak jestli myslíš jen lowend do 300t, tak to má pak i30 co nabídnout, to žádná...
14. 12. 2011 15:37
Re: Mistr elegance
jj,vid tvoj koment 11:04 ...reku ze sme v tej rovine
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 15:40
Re: Mistr elegance
Jj, 294 000 Kč a 239 000 Kč není vůbec skoro 50t kč rozdílu, ale vůvec >:D
14. 12. 2011 19:03
Re: Mistr elegance
S tou 1.2 TSI to srovnávat můžeš, aspoň tedy cenově... Protože VW u skladových kusů už srovnal cenu s Hyu motorem 1,6...
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 19:48
Re: Mistr elegance
... CRDi... to ano, za ty peníze je CRDi, co je 1,2 TSI.
Jinými slovy není Golf pořád nejlevnější, ale to ani není jeho cílem, tuto parketu ovládá i30.
Avatar - saldy
15. 12. 2011 00:07
Re: Mistr elegance
Pánové, to nemyslíte vážně, dávat crdi 1,6 a 1,2tsi do jedný věty!
Avatar - Ronault.
15. 12. 2011 01:27
Re: Mistr elegance
A proč? Příjde ti na těch motorech něco, co by se nedalo porovnávat? Ty jsi ještě neviděl nikoho, kdo se rozhoduje mezi dieselem a benzínem?
Avatar - miromen
14. 12. 2011 11:15
Re: Mistr elegance
Silnějši varianta tedy 77kw byla nedavno jako skladovka takže nejeta + tam byly mlhovky za necelych 330tkč. Samozřejmě už je pryč.
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 12:06
Re: Mistr elegance
Občas se objeví, ale pravda, že nevydrží dlouho...
14. 12. 2011 11:44
Re: Mistr elegance
4ks odběr, nakonec mix Auris a Avensis
15. 12. 2011 01:03
Re: Mistr elegance
Rozumná volba.
Avatar - Emel
14. 12. 2011 10:42
Re: Mistr elegance
Prozradíš co jsi vybral?
Avatar - GM.rja
14. 12. 2011 09:39
Re: Mistr elegance
Ještě bych doplnil nepodstatný parametr, a to neskutečně dlouhou, nadstandardní 2-letou záruku !!!
Avatar - white label
14. 12. 2011 09:43
Re: Mistr elegance
No těch sedUm! "na všecko" to opravdu není...
Avatar - Choochoo
14. 12. 2011 10:41
Re: Mistr elegance
Nikdo neříká, ale je to rozhodne více než 2roky, třeba takova 5letá komplexní ;-)
Avatar - miromen
14. 12. 2011 10:47
Re: Mistr elegance
Hm takže stejně jako u Golfu. S tim rozdilem že u Golfu je zakl. 2 roky a při vyběru si lze zaruku připlatit až do 5 let samo komplex.
Avatar - Choochoo
14. 12. 2011 13:52
Re: Mistr elegance
Priplatit to je to spravne slovo, to co nabizi nekdo v cene jiny musi priplatit ;-) Myslim ze by to zrovna u Golfa mohlo byt v cene, u Sade bych ty 2 roky pochopil ;-)
Avatar - miromen
14. 12. 2011 14:03
Re: Mistr elegance
Při koupě auta platiš nejen auto ale i služby s nim spojene a to včetně H/K. U VW maš volbu buď ti stači 2 roky a pak nebudeš krmit origo servis nebo si prostě připlatiš. Navic ten připlatek neni přemrštěny.
15. 12. 2011 01:07
Re: Mistr elegance
Jak říká miromen, nadstandardní záruka, předplacené prohlídky a podobné věci tě váží na autorizovaný servis. To se nemusí všem líbit, a pokud je to v základu, tak vyhazuješ peníze oknem a nemůžeš s tím nic udělat.
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 11:09
Re: Mistr elegance
Potíš pytloviny, můžeš si připlatit i u Golfu záruku stejně dlouhou jako u i30, ale to můžeš kdekoliv.
Avatar - GM.rja
14. 12. 2011 16:34
Re: Mistr elegance
To slovo "připlatit" tam jaksi nesedí, necítíš to? Proč připlácet za něco, co je jinde samozřejmostí? Takže vypoť něco lepšího!
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 16:53
Re: Mistr elegance
Ne, necítím. Pokud si koupím auto na 3 roky, tak mi záruka u Hyundaie na 5 let je k ničemu, ale zpátky ty peníze nedostanu, u VW a kdekoliv jinde je příplatková záruka za dostupné peníze, budu-li chtít, připlatím si ji. Pro Hyundai je to spíše marketingový trik, podobně jako tvrzení, že jejich auta jsou česká.
Avatar - white label
14. 12. 2011 17:40
Re: Mistr elegance
Jak nemáš "české" auto z Nošovic, nebo aspoň sedUm!!! ze Žiliny, jako bys neměl nic... . >:-[]
14. 12. 2011 19:06
Re: Mistr elegance
Pokud auto prodáváš jako tříleté, pak ten rozdíl pocítíš třeba v tom, že u Hunda prodáváš auto, které je ještě další dva roky v záruce, zatímco u VW už je po.
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 19:49
Re: Mistr elegance
A proto ten Golf bude mít lepší prodejní cenu ;-)
15. 12. 2011 01:22
Re: Mistr elegance
Dlouhá záruka se ti nemusí vždy vyplatit. V servisu jsou ohromné peníze a dealer je rád, když si tě může nějak uvázat. Fakt je, že kusové závady se během dvou let odladí. Většinou je to záležitost prvních měsíců, kdy vadné díly vypoví službu. Pokud jde o nějakou konstrukční vadu, která se projeví po letech, tak tu ti stejně často výrobce/ prodejce nebude chtít uznat a budeš se s ním muset soudit, záruka nezáruka. I kdyby se projevila dřív, tak se nemůžeš spoléhat na ochotu ti uznat nárok na odstranění závady v rámci záruky.
Avatar - white label
14. 12. 2011 09:46
Re: Mistr elegance
Golf se "rychle okoukal", a proto se výborně prodává už 37 let! >:D
Podobně "neblahý" designový (d)efekt potkal např. 911ku. >:-[]

Dneska máš svůj den (perlíš), zřejmě se ti z toho nadpisu nahrnula krev proklatě nízko a je ztebe spíš "ztoppor". než topper.
Tady dneska možná hrozí i incest s "inescentem".. 8-s
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2011 10:02
Re: Mistr elegance
ja som v klude :-)

dik, rad perlim :yes:

aspon je sranda
Avatar - white label
14. 12. 2011 10:08
Re: Mistr elegance
Už po včerejším autě roku na Slovensku musíš mít skvělou náladu..., teda pokud nemáš po včerejším oslavném večírku opici ;-) >:-[]
Avatar - Nerez
14. 12. 2011 10:46
Re: Mistr elegance
Podívej se, jaká auta jsou před Golfem a kolik stojí a pak ti musí být jasné, proč je v ČR, Golf tam kde je. Za jvalitu se platí a Golf si za tu kvalitu připlatit nechá. Jenže platy v ČR nejsou takové, aby si každá mohl toho Golfa dovolit. Nebo možná může, ale slyší jen na cenu a tak si koupí nějakou korejsou hujdu ;-)
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 11:11
Re: Mistr elegance
Ale nenechá, tedy možná v řádu pár tisíc a ani to ne... ten, kdo si vybere ze skladových vozů a těch je na skladu kolem 500 kusů, tak nemá problém se s Golfem dostat na velmi podobnou cenu jako je konkurence, tedy ne i30, ta se dnes pomalu rozdává, ne prodává, však za CRDi chtějí 300t a to mi příjde jako nejnižší cena za kompakt v dieselu na trhu... proto ty prodejní výsledky.
Každopádně kdo chce, ten si může Golfa koupit za velmi výhodnou cenu a opravdu na tom neprodělá (pokud mu jej neodcizí >:D ), protože ho pak o těch pár tisíc lépe prodá...
14. 12. 2011 12:04
Re: Mistr elegance
Ano, u nas je Golf premiovka...na zapade ho vymenili za ludoveho trabanta a jasne dominuje!
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 12:05
Re: Mistr elegance
Vidíš, vy jste trabanty vyměnili za Hyundaie a Kie... minimální rozdíl v pohledu na věc.
14. 12. 2011 12:20
Re: Mistr elegance
ne,aj u nas dominuje skoda
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 12:50
Re: Mistr elegance
Něco muselo nahradit Škodovy 120 a něco muselo nahradit Trabanty, tak už to chodí >:D
Avatar - KANKUNEN
14. 12. 2011 13:11
Re: Mistr elegance
Přes ty věčné plačky se u nás prodávají o třídu větší než třeba v Itálii.
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 13:23
Re: Mistr elegance
A byl jsi někdy v Itálii? A víš proč se tam ta malá auta tak dobře prodávají? Tam to nejsou rodinná auta, ale malá obratná vozidla buď do velkých měst nebo někde na riviéru. Pokud jsi někdy projížděl centrem Florencie, tak asi chápeš, proč je tam tolik mini aut... já více než dobře, s tím kombíkem střední třídy jsem se tam vyloženě natrápil...
Avatar - KANKUNEN
14. 12. 2011 14:23
Re: Mistr elegance
Jasně , že úzké uličky je jedna z příčin a jen o tom to nebude.
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 15:26
Re: Mistr elegance
A o čem? V Itálii se malá auta kupují opravdu dlouho, je to kolorit...
14. 12. 2011 19:09
Re: Mistr elegance
Když jsem byl v Římě, nebyl ve městském autobusu problém vidět bráchu, který stál na jeho druhém konci. Taliáni jsou většinou prckové, takže jim menší káry stačí.
14. 12. 2011 08:34
Chyba v tabulce
V záhlaví máte říjen (10).
Rozbalit vlákno
1
14. 12. 2011 13:26
Re: Chyba v tabulce
A další, na konci textu je zmínka o zemním plynu a za tím v závorce LPG, to se trochu bije...
Avatar - Flai
14. 12. 2011 10:19
Golf
už jsem to psal i u A3 ,uvědomte si že Golf6 =Golf5 je na trhu 7let !!! stejně jako Octavia2 ta se prodává od2004 ... Nato jak jsou ty auta "konstručně zastaralá" tak jsou stále konkurence schopná a prodávají se dobře (snad jen Seat Leon) marketing WV :yes: :yes: :yes: třeba taková i30 je na trhu od roku 2007-2008 a už má potřebuje novou generaci :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
14. 12. 2011 10:52
Re: Golf
On ten "nudny" Golf vypada vedle I30 Nebo Ceed oba po FL najednou napaditě a nenudně a o interierech to plati dvojnasob. Tenhle pohled mam dost často a když piše o designu nějaky koreomilec tak se vždy pousměju. Jo součastny Golf už ma sva leta za sebou a designově už je unaveny ale pořad se nema zač stydět.
Avatar - strýček BOB
14. 12. 2011 11:02
Nastavené zrcadlo...
Jo, jo, tabulka pravdy, vozidla odněkud ze zelných polí nastavují zrcadlo našim prázdným pěněženkám. Zcela jistě není normální stav, kdy tabulku prodejů evropského státu na druhé a třetí příčce opanují korejci. Člověka, který denně otevírá svou garáž, podívá se na toto [odkaz] a nepozvrací se, tak tohoto člověka omlouvá právě a jenom jeho prázdná peněženka...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Flai
14. 12. 2011 11:14
Re: Nastavené zrcadlo...
:yes: :yes: :yes: :-!
Avatar - KANKUNEN
14. 12. 2011 11:21
Re: Nastavené zrcadlo...
Já mám v garáži STI a vůbec nechápu proč by měl majitel takového korejce grcat.
14. 12. 2011 11:54
Re: Nastavené zrcadlo...
:yes:
14. 12. 2011 12:43
Re: Nastavené zrcadlo...
sa nepos.. strýček BOBEK :-)
Avatar - kari.laz
14. 12. 2011 13:19
Re: Nastavené zrcadlo...
On nepíše, že se z toho pohledu pos... on píše, že se z toho poblil.
14. 12. 2011 13:21
Re: Nastavené zrcadlo...
A? Ja mu prajem aby sa posr... :-)
Avatar - Ronault.
14. 12. 2011 13:24
Re: Nastavené zrcadlo...
Ty jsi světlá výjimka česko-slovenska, která nezávidí, ale naopak je přející, viď? ;-)
14. 12. 2011 13:17
Re: Nastavené zrcadlo...
Tak tak. Mas uplnu pravdu. Aj v USA ide o prazdne penazenky. Len koli tomu sa tam Sonata predava tak dobre. Keby mali viac penazik, urcite by si radsej kupili povedzme jeden dotovany passat...
14. 12. 2011 15:03
Re: Nastavené zrcadlo...
Pridám jeden >:D >:D

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2011 15:05
Re: Nastavené zrcadlo...
vidime tu nemecku spolahlivost, golfa si kupi jedine vul ;-) co ma na vyhadzovanie
Avatar - 3_diamanty
14. 12. 2011 15:06
Re: Nastavené zrcadlo...
precitajte si nizsie:

az sa tazko tomu veri ked toto clovek cita , asi zmenim znacku
ani renaulty a ani kie toto nerobia fakt

ja by som teda VW ani bohovi
Avatar - miromen
14. 12. 2011 18:14
Re: Nastavené zrcadlo...
To je jen dobře. Stači co s tebou udělaji korejske vozy. Po svezeni se v něčem pořadnem by ACZ pod bombardovanim tvych přispěvku zřejmě zkolaboval.
Oni jsou na VWClubu i byvali majitele korejskych značek a to poslednich modelu a hadej proč přešli k jine značce ? Jestli si mysliš že se na kluby chodi placat jen po ramenou jak si kdo koupil pěkne auto tak si vedle. Ja jsem měl v hledačku i Toyotu před koupi auta a když jsem pročetl jejich klub tak jsem ziral kolik že ta spolehliva značka řeši problemu.
A jen tak mimochodem neřika ti něco přezdivka HARDCAM ? Ale nejspiš ne bo zje čobol.
Avatar - kari.laz
14. 12. 2011 15:46
Re: Nastavené zrcadlo...
Toppere ty jsi játro >:D

[odkaz]
Avatar - Guttalax
14. 12. 2011 11:51
coreaboom
;-) Tabulka odráží finanční možnosti národa. Apropo: korecké vozy jsou ideální na výjezdy po marketech 1-2x týdně.K tomu mi dopomáhej 7-letá záruka na všecko >:D >:D Nemít korci tyto dvě stálice-nevaječné dvojčata,tak nevím jak by prodeje dopadly.Skoro tisíc prodaných vozů vzbuzuje respekt. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2011 17:32
hmmm
A kde je Opel a Citroen? Celkem ostuda...
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2011 18:50
SX4
co tu dělá sx4? na to máte přece samostatnou kategorii, ne?
jinak bravo korea :yes: domací automobilky je třeba si hýčkat
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
14. 12. 2011 18:55
Re: SX4
Jj, domácí automobilky si je třeba hýčkat, proto je prodejně Škodovka u nás stále jasně první... ;-)
Avatar - woody-alien
15. 12. 2011 00:50
Re: SX4
A v jaké kategorii by SX4 měla být, smím-li se zeptat ? Je to hatchback s rozměry nižší střední, byť délkou na samé spodní hranici, a co by ji tedy mělo diskvalifikovat z této třídy ? Že je o něco vyšší, že se dělá i s AWD ?

Mimochodem, tenhle tahoun prodejů Suzuki za sebou nechává nejen celou japonskou konkurenci, ale i tak význačná evropská jména jako Opel Astra, Citroen C4 nebo Peugeot 308. O Fiatu ani nemluvě. U té 308 neplatí v tomto měsíci ale za celý rok už ano. Člověk by to do takového "diblíka" neřekl. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 12. 2011 01:34
Re: SX4
Tak on není vůbec špatný. Ve vnitř celkem dobře udělaný, přesvědčivě, alespoň z mého krátkého svezení. Řídí se velmi příjemně, jen teda nejsem zastánce tuhnutí řízení za každou cenu, i když je tupé a jedu pomalu. Dobře se do něj nastupuje, což je hodně důležité pro mnoho starších kupců, třeba otcovi spolupracovníci jich mají ´tuším někon, jen v předokolce a taťka taky o něm přemýšlel, jen teda diesel byl moc drahý a nechtěl z něj ustoupit...
Avatar - woody-alien
15. 12. 2011 08:14
Re: SX4
Ale jo, já mám SX4 dobře vyzkoušenou, menší kufr ale jinak sympatický auto. Jedna z nejlevnějších možností, jak přijít k AWD. Jenom bych prostě nečekal, že se bude prodávat líp než P308, Astra nebo skoro nová C4. Samozřejmě, řeč je pouze o našem trhu. Ale ženský si za SX4 můžou ukroutit krk, nějak se jim trefila do srdíčka.

To v evropským měřítku mám jiný zjevení, i když z jiné kategorie. Jestli vzpomínáš na uvedení Quasqaie na trh, tehdy jsem si říkal, že je bez šance na slušný prodeje. Divný jméno, divnej vzhled....no, jako prognostik bych se tedy neuživil. >:-[]
Avatar - woody-alien
15. 12. 2011 08:19
Re: SX4
Ještě k tomu dieselu. Starýho Suzukiho asi někde museli polejt naftou, protože evidentně diesely prodávat nechtěj. Vždycky ho šoupnou do nejvyšší výbavy a pokud možno s nějakou podmínkou, v tomhle případě jedině s AWD. Cena pak atakuje půl miliónu a nikdo to nekoupí....a Suzuki je spokojenej a může dál nerušeně sepisovat obvinění k arbitráži s VW. >:D