Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeČeský trh v listopadu 2011: Octavia, i30 a Cee‘d v čele nižší střední třídy
105 komentářů
bullock
V záhlaví máte říjen (10).
A další, na konci textu je zmínka o zemním plynu a za tím v závorce LPG, to se trochu bije...
Flai
už jsem to psal i u A3 ,uvědomte si že Golf6 =Golf5 je na trhu 7let !!! stejně jako Octavia2 ta se prodává od2004 ... Nato jak jsou ty auta "konstručně zastaralá" tak jsou stále konkurence schopná a prodávají se dobře (snad jen Seat Leon) marketing WV :yes: :yes: :yes: třeba taková i30 je na trhu od roku 2007-2008 a už má potřebuje novou generaci :no:
On ten "nudny" Golf vypada vedle I30 Nebo Ceed oba po FL najednou napaditě a nenudně a o interierech to plati dvojnasob. Tenhle pohled mam dost často a když piše o designu nějaky koreomilec tak se vždy pousměju. Jo součastny Golf už ma sva leta za sebou a designově už je unaveny ale pořad se nema zač stydět.
strýček BOB
Jo, jo, tabulka pravdy, vozidla odněkud ze zelných polí nastavují zrcadlo našim prázdným pěněženkám. Zcela jistě není normální stav, kdy tabulku prodejů evropského státu na druhé a třetí příčce opanují korejci. Člověka, který denně otevírá svou garáž, podívá se na toto [odkaz] a nepozvrací se, tak tohoto člověka omlouvá právě a jenom jeho prázdná peněženka...
sa nepos.. strýček BOBEK 😄
Tak tak. Mas uplnu pravdu. Aj v USA ide o prazdne penazenky. Len koli tomu sa tam Sonata predava tak dobre. Keby mali viac penazik, urcite by si radsej kupili povedzme jeden dotovany passat...
Pridám jeden >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
vidime tu nemecku spolahlivost, golfa si kupi jedine vul 😉 co ma na vyhadzovanie
precitajte si nizsie😒br />
az sa tazko tomu veri ked toto clovek cita , asi zmenim znacku
ani renaulty a ani kie toto nerobia fakt
ja by som teda VW ani bohovi
az sa tazko tomu veri ked toto clovek cita , asi zmenim znacku
ani renaulty a ani kie toto nerobia fakt
ja by som teda VW ani bohovi
To je jen dobře. Stači co s tebou udělaji korejske vozy. Po svezeni se v něčem pořadnem by ACZ pod bombardovanim tvych přispěvku zřejmě zkolaboval.
Oni jsou na VWClubu i byvali majitele korejskych značek a to poslednich modelu a hadej proč přešli k jine značce ? Jestli si mysliš že se na kluby chodi placat jen po ramenou jak si kdo koupil pěkne auto tak si vedle. Ja jsem měl v hledačku i Toyotu před koupi auta a když jsem pročetl jejich klub tak jsem ziral kolik že ta spolehliva značka řeši problemu.
A jen tak mimochodem neřika ti něco přezdivka HARDCAM ? Ale nejspiš ne bo zje čobol.
Oni jsou na VWClubu i byvali majitele korejskych značek a to poslednich modelu a hadej proč přešli k jine značce ? Jestli si mysliš že se na kluby chodi placat jen po ramenou jak si kdo koupil pěkne auto tak si vedle. Ja jsem měl v hledačku i Toyotu před koupi auta a když jsem pročetl jejich klub tak jsem ziral kolik že ta spolehliva značka řeši problemu.
A jen tak mimochodem neřika ti něco přezdivka HARDCAM ? Ale nejspiš ne bo zje čobol.
Guttalax
😉 Tabulka odráží finanční možnosti národa. Apropo: korecké vozy jsou ideální na výjezdy po marketech 1-2x týdně.K tomu mi dopomáhej 7-letá záruka na všecko >😁 >😁 Nemít korci tyto dvě stálice-nevaječné dvojčata,tak nevím jak by prodeje dopadly.Skoro tisíc prodaných vozů vzbuzuje respekt. :yes: :yes:
krultheking
co tu dělá sx4? na to máte přece samostatnou kategorii, ne?
jinak bravo korea :yes: domací automobilky je třeba si hýčkat
jinak bravo korea :yes: domací automobilky je třeba si hýčkat
Jj, domácí automobilky si je třeba hýčkat, proto je prodejně Škodovka u nás stále jasně první... 😉
A v jaké kategorii by SX4 měla být, smím-li se zeptat ? Je to hatchback s rozměry nižší střední, byť délkou na samé spodní hranici, a co by ji tedy mělo diskvalifikovat z této třídy ? Že je o něco vyšší, že se dělá i s AWD ?
Mimochodem, tenhle tahoun prodejů Suzuki za sebou nechává nejen celou japonskou konkurenci, ale i tak význačná evropská jména jako Opel Astra, Citroen C4 nebo Peugeot 308. O Fiatu ani nemluvě. U té 308 neplatí v tomto měsíci ale za celý rok už ano. Člověk by to do takového "diblíka" neřekl. 😉
Mimochodem, tenhle tahoun prodejů Suzuki za sebou nechává nejen celou japonskou konkurenci, ale i tak význačná evropská jména jako Opel Astra, Citroen C4 nebo Peugeot 308. O Fiatu ani nemluvě. U té 308 neplatí v tomto měsíci ale za celý rok už ano. Člověk by to do takového "diblíka" neřekl. 😉
Tak on není vůbec špatný. Ve vnitř celkem dobře udělaný, přesvědčivě, alespoň z mého krátkého svezení. Řídí se velmi příjemně, jen teda nejsem zastánce tuhnutí řízení za každou cenu, i když je tupé a jedu pomalu. Dobře se do něj nastupuje, což je hodně důležité pro mnoho starších kupců, třeba otcovi spolupracovníci jich mají ´tuším někon, jen v předokolce a taťka taky o něm přemýšlel, jen teda diesel byl moc drahý a nechtěl z něj ustoupit...
Ale jo, já mám SX4 dobře vyzkoušenou, menší kufr ale jinak sympatický auto. Jedna z nejlevnějších možností, jak přijít k AWD. Jenom bych prostě nečekal, že se bude prodávat líp než P308, Astra nebo skoro nová C4. Samozřejmě, řeč je pouze o našem trhu. Ale ženský si za SX4 můžou ukroutit krk, nějak se jim trefila do srdíčka.
To v evropským měřítku mám jiný zjevení, i když z jiné kategorie. Jestli vzpomínáš na uvedení Quasqaie na trh, tehdy jsem si říkal, že je bez šance na slušný prodeje. Divný jméno, divnej vzhled....no, jako prognostik bych se tedy neuživil. >😒]
To v evropským měřítku mám jiný zjevení, i když z jiné kategorie. Jestli vzpomínáš na uvedení Quasqaie na trh, tehdy jsem si říkal, že je bez šance na slušný prodeje. Divný jméno, divnej vzhled....no, jako prognostik bych se tedy neuživil. >😒]
Ještě k tomu dieselu. Starýho Suzukiho asi někde museli polejt naftou, protože evidentně diesely prodávat nechtěj. Vždycky ho šoupnou do nejvyšší výbavy a pokud možno s nějakou podmínkou, v tomhle případě jedině s AWD. Cena pak atakuje půl miliónu a nikdo to nekoupí....a Suzuki je spokojenej a může dál nerušeně sepisovat obvinění k arbitráži s VW. >😁
Cesi co delate?
GTI, hod trochu propagandy, a vysvetli nam kde udelali soundruzi z NDR chybu >😁
naopak megane alebo octavia vyzeraju stale sviezo a smrncovne alebo aj taka 308 po inovacii je ovela sviezejsia, z bocneho profilu posobi golf ako keby mal aspon 10 rokov. Ked si odmyslime tu cast svetiel zadnych ktore zasahuju do kufra tak tu stale vidim golf 4ku 😒br />
[odkaz]
spredu takisto ziadna zmena za 15 rokov, razvor jeden z najmensich v triede, kufor tiez neohuri, cena vysoka, vysoke riziko kradeze, najde sa kopec dovodov kupit inu znacku
- přes relativně krátký rozvor spousta místa vzadu a kufr odpovídající třídě
- cena velmi příznivá (pod 300k za plně vybavený vůz)
Souhlas s krádežemi, to byl v zásadě důvod proč ne.
interier golfu je strohy dovolim si tvrdit ze v pole je krajsi interier aj ta stedova konzola, nemam nic proti golfu ako takto, auto je to super kvalitne a je to legenda a celoeuropsky bestseller ale dnes je xy aut na trhu a clovek si moze dokladnejsie vybrat co mu vyhovuje uplne presne.
Lancer má z Japonských aut interiér asi nejhorší, jak do materiálu, tak provedení i designu. Je to zářný příklad toho, jak exteriérový design absolutně nekoresponduje s tím, co lze najít vevnitř.
Sedadla jsou pohodlná a rozměrná, přitom pevná. Interiér je možná tvarově strohý, ale příjemný.
Poměr cena, výkon, užitné vlastnosti je takový, že se špatně překonává.
Podívej se schválně na údaje prodejů v Evropě.
"Znalec" portfolia VW se pozná okamžitě! >😁
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 800 / 1080
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 920
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1060
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 980
k) šířka vpředu (mm): 1460
l) šířka vzadu (mm): 1430
délka sedáku vpředu (mm): 470
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 630
výška opěradla vzadu (mm): 600
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
Hyundai i30😒br />
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1050
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 900
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 990
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 970
k) šířka vpředu (mm): 1490
l) šířka vzadu (mm): 1480
délka sedáku vpředu (mm): 490
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 620
výška opěradla vzadu (mm): 615
místo vzadu pod předním sedadlem: ano
Mitsubishi Lancer😒br />
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 840 / 1070
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 590 / 800
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1020
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 910
k) šířka vpředu (mm): 1460
l) šířka vzadu (mm): 1420
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 450
výška opěradla vpředu (mm): 620
výška opěradla vzadu (mm): 690
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano
Je to sice předváděčka, ale pořádně vybavená: [odkaz] za 300t
¨[odkaz] Za 302t i s rádiem RC310
A ke všem vozům teď u VW dávají 2 (slovy DVĚ) sady HLINÍKOVÝCH kol, jedny letní a jedny zimní.
A teď mi pověz, jestli je levný Megane nebo Golf >😁
U Golfu zásadně platí, že ceníková cena neplatí.
Jinými slovy není Golf pořád nejlevnější, ale to ani není jeho cílem, tuto parketu ovládá i30.
Podobně "neblahý" designový (d)efekt potkal např. 911ku. >😒]
Dneska máš svůj den (perlíš), zřejmě se ti z toho nadpisu nahrnula krev proklatě nízko a je ztebe spíš "ztoppor". než topper.
Tady dneska možná hrozí i incest s "inescentem".. 8-s
dik, rad perlim :yes😒br />
aspon je sranda
Každopádně kdo chce, ten si může Golfa koupit za velmi výhodnou cenu a opravdu na tom neprodělá (pokud mu jej neodcizí >😁 ), protože ho pak o těch pár tisíc lépe prodá...