golf sa rychlo okukal , to auto vyzera ako by bolo na trhu uz aspon 6 rokov
naopak megane alebo octavia vyzeraju stale sviezo a smrncovne alebo aj taka 308 po inovacii je ovela sviezejsia, z bocneho profilu posobi golf ako keby mal aspon 10 rokov. Ked si odmyslime tu cast svetiel zadnych ktore zasahuju do kufra tak tu stale vidim golf 4ku :
[odkaz]
spredu takisto ziadna zmena za 15 rokov, razvor jeden z najmensich v triede, kufor tiez neohuri, cena vysoka, vysoke riziko kradeze, najde sa kopec dovodov kupit inu znacku
:-) Nedávno jsem vybíral auta do firmy, takže tě můžu upozornit, že u Golfu ačkoliv jsem ho nakonec nevzal vítězí:
- nadčasový tvar bez excesů konkurence
- přes relativně krátký rozvor spousta místa vzadu a kufr odpovídající třídě
- cena velmi příznivá (pod 300k za plně vybavený vůz)
Souhlas s krádežemi, to byl v zásadě důvod proč ne.
v golfe 6 som sedel a vzadu je snad menej miesta ako v golfe 4, bud mal ten predomnou sedacku prednu posunutu moc dozadu alebo neviem, interier je vsak kratky sedadla predne uzke, vozim sa v lanceri tam je vzadu omnoho viac miesta bez debaty aj na sirku aj na dlzku
interier golfu je strohy dovolim si tvrdit ze v pole je krajsi interier aj ta stedova konzola, nemam nic proti golfu ako takto, auto je to super kvalitne a je to legenda a celoeuropsky bestseller ale dnes je xy aut na trhu a clovek si moze dokladnejsie vybrat co mu vyhovuje uplne presne.
Lancer má z Japonských aut interiér asi nejhorší, jak do materiálu, tak provedení i designu. Je to zářný příklad toho, jak exteriérový design absolutně nekoresponduje s tím, co lze najít vevnitř.
Ano, Lancer je v interiéru opravdu jiné kafe, samozřejmě nesrovnatelně horší..., tam nemá nejen na Golfa 6, ale dokonce ani na ty tvé milované (současné) korejce... ;-)
Ne, v Golfu je vzdau stejně místa jako v konkurenci s omnoho větším rozvorem. Přístě doporučuji sednout nejdřív dopředu, upravit sedadlo a pak dozadu.
Sedadla jsou pohodlná a rozměrná, přitom pevná. Interiér je možná tvarově strohý, ale příjemný.
Poměr cena, výkon, užitné vlastnosti je takový, že se špatně překonává.
Nevím jestli těžko, ale údaje prodejů hovoří jasně. Prostě cena poměr výkon má konkurence lepší o tom nemůže být řeč. S příchodem nové I30 bude mezi těmito ekonomickými auty rozdíl ještě patrnější ;-)
Evropu tahne domaci trh, to je jasne, jako u nas Skodu ;-) Beru u nas I30/Ceeda jako jedno auto pac je to to same v jinem kabate, ale asi to neni nejlepsi ;-)
Takže v G6 je vzadu méně místa, než v G4 (méně místa vzadu, než v G4, mohlo být jedině v G1) a Polo má krajší interiér a středovou konzolu?
"Znalec" portfolia VW se pozná okamžitě! >:D
to bol sarkazmus chlapce. Ty si ani nesiel okolo G6, inac by si netrepal ze ma menej miesta ako G4 kde ho bolo teda fest ze malo. G6 ma vzadu dokonca viac miesta ako octavka.
Jsi si jistý typem a generací vozu, kde jsi dle tebe seděl ??? >:-[] V Myšákovi Sportback je vcelku poskrovnu místa vzadu do výšky alias vzrostlí jedinci mají smolíka ( tento Myšák je mi ale vcelku sympatický-jen cena a motorizace...).
Naprosto v pohodě, mrkni do skladových vozů VW, Golfů je tam několik stovek. Trendline s All in paketem (duální klima, kožený volant, tempomat atd.), paket Comfort (5hb, el- okna 4x), [odkaz] 294 000 za 1,2 TSI 63 kw
Je to sice předváděčka, ale pořádně vybavená: [odkaz] za 300t
¨[odkaz] Za 302t i s rádiem RC310
A ke všem vozům teď u VW dávají 2 (slovy DVĚ) sady HLINÍKOVÝCH kol, jedny letní a jedny zimní.
A teď mi pověz, jestli je levný Megane nebo Golf >:D
Trendline + Comfort + All in znám,jen mně překvapila ta cena pod 300k,to bude zřejmě u té 1.2TSI (63 kW) což mně přijde trochu málo,ale pro zaměstnance by to muselo stačit :-)
No tak málo... proč? 63 kW není oslňující, ale zase máš točivý moment a v těch otáčkách, které klidný řidič pro každodenní jízdu potřebuje. Přitom je to bezproblémů konkurent pro Hyundaí 1,4 a možná i 1,6... 1,2 TSI 77 kW tam jsou taky, tuším o 20-30t dražší... ;-)
a sorry,ja som myslel to trochu vytocit a pridat...trtkat sa po meste ci okreskach mozeme aj na HTP...len som si nevsimol "které klidný řidič pro každodenní jízdu potřebuje." moja chyba.
A na co je ta i30 s 1,6? Jo, pro i30 je to absolutní vrchol, supluje třeba RS verzi Meganu, GTI Golfu, RS Focusu, OPC Oplu, GTI 308, ale jestli chceš říci, že je jim rovna, tak to není, je to průměrná a spíše základní motorizace, čili město a mimo město pro normální ježdění a proto se bude klidně porovnávat s 1,2 TSI...
... CRDi... to ano, za ty peníze je CRDi, co je 1,2 TSI.
Jinými slovy není Golf pořád nejlevnější, ale to ani není jeho cílem, tuto parketu ovládá i30.
Priplatit to je to spravne slovo, to co nabizi nekdo v cene jiny musi priplatit ;-) Myslim ze by to zrovna u Golfa mohlo byt v cene, u Sade bych ty 2 roky pochopil ;-)
Při koupě auta platiš nejen auto ale i služby s nim spojene a to včetně H/K. U VW maš volbu buď ti stači 2 roky a pak nebudeš krmit origo servis nebo si prostě připlatiš. Navic ten připlatek neni přemrštěny.
Jak říká miromen, nadstandardní záruka, předplacené prohlídky a podobné věci tě váží na autorizovaný servis. To se nemusí všem líbit, a pokud je to v základu, tak vyhazuješ peníze oknem a nemůžeš s tím nic udělat.
Ne, necítím. Pokud si koupím auto na 3 roky, tak mi záruka u Hyundaie na 5 let je k ničemu, ale zpátky ty peníze nedostanu, u VW a kdekoliv jinde je příplatková záruka za dostupné peníze, budu-li chtít, připlatím si ji. Pro Hyundai je to spíše marketingový trik, podobně jako tvrzení, že jejich auta jsou česká.
Pokud auto prodáváš jako tříleté, pak ten rozdíl pocítíš třeba v tom, že u Hunda prodáváš auto, které je ještě další dva roky v záruce, zatímco u VW už je po.
Dlouhá záruka se ti nemusí vždy vyplatit. V servisu jsou ohromné peníze a dealer je rád, když si tě může nějak uvázat. Fakt je, že kusové závady se během dvou let odladí. Většinou je to záležitost prvních měsíců, kdy vadné díly vypoví službu. Pokud jde o nějakou konstrukční vadu, která se projeví po letech, tak tu ti stejně často výrobce/ prodejce nebude chtít uznat a budeš se s ním muset soudit, záruka nezáruka. I kdyby se projevila dřív, tak se nemůžeš spoléhat na ochotu ti uznat nárok na odstranění závady v rámci záruky.
Golf se "rychle okoukal", a proto se výborně prodává už 37 let! >:D
Podobně "neblahý" designový (d)efekt potkal např. 911ku. >:-[]
Dneska máš svůj den (perlíš), zřejmě se ti z toho nadpisu nahrnula krev proklatě nízko a je ztebe spíš "ztoppor". než topper.
Tady dneska možná hrozí i incest s "inescentem".. 8-s
Podívej se, jaká auta jsou před Golfem a kolik stojí a pak ti musí být jasné, proč je v ČR, Golf tam kde je. Za jvalitu se platí a Golf si za tu kvalitu připlatit nechá. Jenže platy v ČR nejsou takové, aby si každá mohl toho Golfa dovolit. Nebo možná může, ale slyší jen na cenu a tak si koupí nějakou korejsou hujdu ;-)
Ale nenechá, tedy možná v řádu pár tisíc a ani to ne... ten, kdo si vybere ze skladových vozů a těch je na skladu kolem 500 kusů, tak nemá problém se s Golfem dostat na velmi podobnou cenu jako je konkurence, tedy ne i30, ta se dnes pomalu rozdává, ne prodává, však za CRDi chtějí 300t a to mi příjde jako nejnižší cena za kompakt v dieselu na trhu... proto ty prodejní výsledky.
Každopádně kdo chce, ten si může Golfa koupit za velmi výhodnou cenu a opravdu na tom neprodělá (pokud mu jej neodcizí >:D ), protože ho pak o těch pár tisíc lépe prodá...
A byl jsi někdy v Itálii? A víš proč se tam ta malá auta tak dobře prodávají? Tam to nejsou rodinná auta, ale malá obratná vozidla buď do velkých měst nebo někde na riviéru. Pokud jsi někdy projížděl centrem Florencie, tak asi chápeš, proč je tam tolik mini aut... já více než dobře, s tím kombíkem střední třídy jsem se tam vyloženě natrápil...
Když jsem byl v Římě, nebyl ve městském autobusu problém vidět bráchu, který stál na jeho druhém konci. Taliáni jsou většinou prckové, takže jim menší káry stačí.
už jsem to psal i u A3 ,uvědomte si že Golf6 =Golf5 je na trhu 7let !!! stejně jako Octavia2 ta se prodává od2004 ... Nato jak jsou ty auta "konstručně zastaralá" tak jsou stále konkurence schopná a prodávají se dobře (snad jen Seat Leon) marketing WV :yes::yes::yes: třeba taková i30 je na trhu od roku 2007-2008 a už má potřebuje novou generaci :no:
On ten "nudny" Golf vypada vedle I30 Nebo Ceed oba po FL najednou napaditě a nenudně a o interierech to plati dvojnasob. Tenhle pohled mam dost často a když piše o designu nějaky koreomilec tak se vždy pousměju. Jo součastny Golf už ma sva leta za sebou a designově už je unaveny ale pořad se nema zač stydět.
Jo, jo, tabulka pravdy, vozidla odněkud ze zelných polí nastavují zrcadlo našim prázdným pěněženkám. Zcela jistě není normální stav, kdy tabulku prodejů evropského státu na druhé a třetí příčce opanují korejci. Člověka, který denně otevírá svou garáž, podívá se na toto [odkaz] a nepozvrací se, tak tohoto člověka omlouvá právě a jenom jeho prázdná peněženka...
Tak tak. Mas uplnu pravdu. Aj v USA ide o prazdne penazenky. Len koli tomu sa tam Sonata predava tak dobre. Keby mali viac penazik, urcite by si radsej kupili povedzme jeden dotovany passat...
To je jen dobře. Stači co s tebou udělaji korejske vozy. Po svezeni se v něčem pořadnem by ACZ pod bombardovanim tvych přispěvku zřejmě zkolaboval.
Oni jsou na VWClubu i byvali majitele korejskych značek a to poslednich modelu a hadej proč přešli k jine značce ? Jestli si mysliš že se na kluby chodi placat jen po ramenou jak si kdo koupil pěkne auto tak si vedle. Ja jsem měl v hledačku i Toyotu před koupi auta a když jsem pročetl jejich klub tak jsem ziral kolik že ta spolehliva značka řeši problemu.
A jen tak mimochodem neřika ti něco přezdivka HARDCAM ? Ale nejspiš ne bo zje čobol.
;-) Tabulka odráží finanční možnosti národa. Apropo: korecké vozy jsou ideální na výjezdy po marketech 1-2x týdně.K tomu mi dopomáhej 7-letá záruka na všecko >:D >:D Nemít korci tyto dvě stálice-nevaječné dvojčata,tak nevím jak by prodeje dopadly.Skoro tisíc prodaných vozů vzbuzuje respekt. :yes::yes:
A v jaké kategorii by SX4 měla být, smím-li se zeptat ? Je to hatchback s rozměry nižší střední, byť délkou na samé spodní hranici, a co by ji tedy mělo diskvalifikovat z této třídy ? Že je o něco vyšší, že se dělá i s AWD ?
Mimochodem, tenhle tahoun prodejů Suzuki za sebou nechává nejen celou japonskou konkurenci, ale i tak význačná evropská jména jako Opel Astra, Citroen C4 nebo Peugeot 308. O Fiatu ani nemluvě. U té 308 neplatí v tomto měsíci ale za celý rok už ano. Člověk by to do takového "diblíka" neřekl. ;-)
Tak on není vůbec špatný. Ve vnitř celkem dobře udělaný, přesvědčivě, alespoň z mého krátkého svezení. Řídí se velmi příjemně, jen teda nejsem zastánce tuhnutí řízení za každou cenu, i když je tupé a jedu pomalu. Dobře se do něj nastupuje, což je hodně důležité pro mnoho starších kupců, třeba otcovi spolupracovníci jich mají ´tuším někon, jen v předokolce a taťka taky o něm přemýšlel, jen teda diesel byl moc drahý a nechtěl z něj ustoupit...
Ale jo, já mám SX4 dobře vyzkoušenou, menší kufr ale jinak sympatický auto. Jedna z nejlevnějších možností, jak přijít k AWD. Jenom bych prostě nečekal, že se bude prodávat líp než P308, Astra nebo skoro nová C4. Samozřejmě, řeč je pouze o našem trhu. Ale ženský si za SX4 můžou ukroutit krk, nějak se jim trefila do srdíčka.
To v evropským měřítku mám jiný zjevení, i když z jiné kategorie. Jestli vzpomínáš na uvedení Quasqaie na trh, tehdy jsem si říkal, že je bez šance na slušný prodeje. Divný jméno, divnej vzhled....no, jako prognostik bych se tedy neuživil. >:-[]
Ještě k tomu dieselu. Starýho Suzukiho asi někde museli polejt naftou, protože evidentně diesely prodávat nechtěj. Vždycky ho šoupnou do nejvyšší výbavy a pokud možno s nějakou podmínkou, v tomhle případě jedině s AWD. Cena pak atakuje půl miliónu a nikdo to nekoupí....a Suzuki je spokojenej a může dál nerušeně sepisovat obvinění k arbitráži s VW. >:D