Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jeep Wrangler Unlimited 2,8 CRD – Pan Teréňák

13 komentářů

Avatar - Bristol
Bristol
tak tady snad není co dodávat...prověřenej, poctivej offroad...jen trochu moc nechápu redakci..že zrovna u takového typu aut řeší spotřebu při 130, jízdní vlastnosti na silnici...jistě najde se spousta pozérů co si budou chtít zahrát na Bobyho Sixkillera a koupí si auto podobného ražení...a je dobře že už auta jako Wrangler nebo mercedes G mají alespoň trochu sofistikované interiéry...ale mám takovej pocit že jak novináři tak zákazníci občas zapomínaj k čemu jsou tato auta dobrá...a místo lesníků nebo americkej farmářů si je kupujou mafiáni, filmové hvězdy a zbohatlíci...a není nad to vidět v praze napomádovaného frajírka v růžovém triku lacoste jak se škrábe nahoru do hummeru H2 a kleje kdež si o práh umaže své bílé džíny >:D >:D
Anonym2811
Boby jezdil v H1, ale tohle je taky dobrý. :yes: Na ty zbohatlé maníky bych si tak moc nestěžoval, protože především díky nim se tyhle krásky ještě vyrábí, těch kteří si mohou dovolit tato auta na zrasování v těžkém terénu zase tolik není.

Mě pobavila redakce v jiném bodě - jak někoho napadne uvést jako příklad nájezdových úhlů oplastovaný kombík střední třídy, tedy typ vozu, se kterým se nikdy nikdo na limit dostávat nebude. A navíc si konkrétně vybere auto, kterým nejenže nikdo ještě nejel, ale on ho zatím ani nikdo neviděl. >:D To si pak uděláme představu jedna báseň. Přitom stačilo srovnat to třeba s Touaregem, velmi schopné vozidlo a taky je to VW, když už ho nutně musíte cpát všude... ;-)
Avatar - Bristol
Bristol
vím že Boby jezdil H1...H2 a H3 už je opravdu auto jen pro pozéry nebo hip hopery ;-) já se odvolával na auta podobného ražení...navíc H1 se v civilní verzi už neprodává...jo no...řešit nájezdové úhly u octavie nebo roomsteru scout je trochu úchylné...však to auto krom 4x4 nemá s terénním vozem nic společného...stejně jako většina novodobých SUV...souhlasím s tím že nebejt těch frajírku s řetězy na krku a vytahaným trikem...tak podobná auta už máme dávno v propadlišti dějin...ovšem stejně si myslím že v arabských pouštních státech nebo v Rusku či Africe by se našlo spousta movitých zájemců co taková auta skotečně využijí na účel pro která byla konstruována... :yes: :yes:
samael
Silně pochybuju o tom,že si Wrangler kupují "mafiáni,filmové hvězdy a zbohatlíci",takoví si spíš kupují Q7,X6,případně i ty hummery.Wranglera si většinou kupují fanoušci jeepu,aspoň se mi to tak jeví z rozhovorů s majiteli tohoto nejslavnějšího a podle mě i nejlepšího off roadu.
Avatar - Bristol
Bristol
i Jeep se často kupuje na odiv...nepochybuj o tom...možné ne až tak tady...ale v arabských státech nebo USA ano... ;-) kdo skutečně potřebuje auto do terénu tak šáhne po LR defender, úžitkových verzích MB G a tak...kdysi jsem viděl v nějakém magazínu takové prapodivné fotky...patrně reklama na MB G v civilní verzi a tuten Wrangler...a divil by ses jací lidé v tom často jezdí... >:D tím nijak nechci snižovat kvalitu těchto vozů spíš naopak...jen mě to někdy přijde legrační...takovýmhle způsobem si to ego masírovat
Flajzi
Že se Jeep také kupuje na obdiv (a najdete auto, které se někde nekupuje na obdiv?) nijak nesnižuje jeho terénní schopnosti. Já tady v Plzni znám také jednho pozéra v hranatým MB G a nijak neříkám, že když chce někdo auto do terénu, šáhne jinam...
Jeep po další v řadě vedle Landrovera, kteří se hodí do pořádného terénu. Konkrétní volba už spíše záleží na osobních preferencích každého majitele, se žádným takovým autem nešáhne vedle.
Avatar - Bristol
Bristol
já se ale nijak nesnažím terénní schopnosti těchto aut snižovat...jen poukazuji na to jak se lidé občas minou využitelností svejch aut...a pak jsme svědky toho že i ten trh se takovým směrem vyvíjí...protože si občas kladu otázku co konkrétně terénního je na mercedesu G s dvacetipalcovými ráfky od AMG a s osmiválcovým motorem od stejné firmy...to se na terén kouká ze stejné dálky jako jeho kolegové ML a GL... ;-) o Hummerech H2 a H3 v chromu nebo v prodloužených verzích v růžové barvě ani nemluvě...jak jsem už řekl výše...je super že už Mercedesy G nebo Jeepy Wrangler mají relativně sofistikované interiéry a že už s nimi občas dá i kus ujet na silnici...s tím že tím terénní vlastnosti skoro neutrpí...legrační je spíše to že většina těchto koupených aut(nepočítám úžitkové verze ale ty civilni v luxusních výbavách) končí místo v terénu na venkově nebo horských oblastech v garáži velkých vil nedaleko velkoměst...či podzemních parkovištích obřích nákupních center kam se stěží vejdou...
Avatar - Barrichello
Barrichello
Ano, Wrangler je opravdu legenda mezi ofroady, spolu s Defenderem, MB G a staršími verzemi Toyoty LanDCruiser snad poslední zástupci této staré školy - ovšem přeci jen s moderní technikou.....

Další konkurencí sou už jen letité ruské konstrukce typu UAZ Hunter a Lada Niva, ale to je zas trochu něco jiného...

Wrangler není auto zrovna na okresky nebo dálnice, koupí si ho bud někdo, kdo ho potřebuje k práci, nebo rád jezdí do terénu anebo pozér, jak zde bylo řečeno.
Ale Wrangler je v čr oblbený, je tu sposuta klubů sdružující majtiele těchto aut a je zde populární.
Habakuk14
Myslím, že autor by měl opravit nepřesnost v pohonu všech kol. U Jeepu Wrangler se přiřazuje přední náprava natvrdo tedy, že žádný mezinápravový diferenciál nemá. Tímto systémem se odbourá mezinápravový diferenciál a 4x4 se může řadit pouze na kluzkém povrchu jinak hrozí poškození rozvodovky. Myslím, že verze Rubicon má uzávěrky na obou nápravových diferenciálech nejen na zadní nápravě.
Avatar - pratel
pratel
Presne ako pises. Ale myslim si, ze prave absencia medzinapravoveho diferencialu toto auto trochu degraduje a znevyhodnuje v porovnani napr. s LC150 alebo Pajerom. Aspon v mojich ociach, pretoze som o Wrangleri vazne uvazoval. Pohon 4x4 je bezpecne pouzitelny prakticky len v nezpevnenom klzkom terene, inak hrozi poskodenie hnacieho ustrojenstva zo znamych dovodov. Cize je nepouzitelny ako permanentna stvorkolka, co by sa hodilo napr. pri jazde na dialnici v silnom dazdi... Inak Wrangler super auticko hlavne po facelifte [teda az na ten debilny predlzeny predny naraznik pre eu model].
Habakuk14
EU model je hrozná věc nejen, že má ohavný nárazník, ale i přední náprava je níž než zadní zřejmě kvůli ochraně chodců. Full time čtyřkolku beru u verze Unlimited jako zbytečnou nevýhodu proti konkurenci. Jako velké + beru obě tuhé nápravy kdy Jeep zůstává v elitní společnosti Mercedesu G, Land Roveru Defender a Suzuki Jimmy. Mě se facelift vůbec nezamlouvá a mám rád určitou surovost původního modelku která k tomuto modelu historicky patří.
Aleš Jungmann (Auto.cz)
Upravil jsem popis, děkuji. Ano, Rubicon by to měl mít tak jak píšete.
janiin
Škoda, že není ani jedna fotka "nahoře bez". Zvlášť když sám autor uznává, že jde o významnou vychytávku. To se déšť nezastavil ani na chvíli? Kaňka na jinak pěkném testu