Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Habakuk14
Myslím, že autor by měl opravit nepřesnost v pohonu všech kol. U Jeepu Wrangler se přiřazuje přední náprava natvrdo tedy, že žádný mezinápravový diferenciál nemá. Tímto systémem se odbourá mezinápravový diferenciál a 4x4 se může řadit pouze na kluzkém povrchu jinak hrozí poškození rozvodovky. Myslím, že verze Rubicon má uzávěrky na obou nápravových diferenciálech nejen na zadní nápravě.
Presne ako pises. Ale myslim si, ze prave absencia medzinapravoveho diferencialu toto auto trochu degraduje a znevyhodnuje v porovnani napr. s LC150 alebo Pajerom. Aspon v mojich ociach, pretoze som o Wrangleri vazne uvazoval. Pohon 4x4 je bezpecne pouzitelny prakticky len v nezpevnenom klzkom terene, inak hrozi poskodenie hnacieho ustrojenstva zo znamych dovodov. Cize je nepouzitelny ako permanentna stvorkolka, co by sa hodilo napr. pri jazde na dialnici v silnom dazdi... Inak Wrangler super auticko hlavne po facelifte [teda az na ten debilny predlzeny predny naraznik pre eu model].
EU model je hrozná věc nejen, že má ohavný nárazník, ale i přední náprava je níž než zadní zřejmě kvůli ochraně chodců. Full time čtyřkolku beru u verze Unlimited jako zbytečnou nevýhodu proti konkurenci. Jako velké + beru obě tuhé nápravy kdy Jeep zůstává v elitní společnosti Mercedesu G, Land Roveru Defender a Suzuki Jimmy. Mě se facelift vůbec nezamlouvá a mám rád určitou surovost původního modelku která k tomuto modelu historicky patří.
janiin
Škoda, že není ani jedna fotka "nahoře bez". Zvlášť když sám autor uznává, že jde o významnou vychytávku. To se déšť nezastavil ani na chvíli? Kaňka na jinak pěkném testu
×
Sdílení komentáře
×
Mě pobavila redakce v jiném bodě - jak někoho napadne uvést jako příklad nájezdových úhlů oplastovaný kombík střední třídy, tedy typ vozu, se kterým se nikdy nikdo na limit dostávat nebude. A navíc si konkrétně vybere auto, kterým nejenže nikdo ještě nejel, ale on ho zatím ani nikdo neviděl. >:D To si pak uděláme představu jedna báseň. Přitom stačilo srovnat to třeba s Touaregem, velmi schopné vozidlo a taky je to VW, když už ho nutně musíte cpát všude... ;-)
Jeep po další v řadě vedle Landrovera, kteří se hodí do pořádného terénu. Konkrétní volba už spíše záleží na osobních preferencích každého majitele, se žádným takovým autem nešáhne vedle.
Další konkurencí sou už jen letité ruské konstrukce typu UAZ Hunter a Lada Niva, ale to je zas trochu něco jiného...
Wrangler není auto zrovna na okresky nebo dálnice, koupí si ho bud někdo, kdo ho potřebuje k práci, nebo rád jezdí do terénu anebo pozér, jak zde bylo řečeno.
Ale Wrangler je v čr oblbený, je tu sposuta klubů sdružující majtiele těchto aut a je zde populární.