Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2011: Nejprodávanější automobily střední třídy

O první trojce ve střední třídě se nemá smysl bavit, je stále totožná. Minule úspěšný Avensis nahradila v Top 5 Insignia.
Zpět na článek
17. 12. 2011 11:26
17. 12. 2011 11:44
17. 12. 2011 14:06
18. 12. 2011 01:18
18. 12. 2011 09:17
17. 12. 2011 14:21
17. 12. 2011 14:34
17. 12. 2011 14:37
17. 12. 2011 14:46
17. 12. 2011 14:58
17. 12. 2011 15:06
17. 12. 2011 15:16
17. 12. 2011 15:55
17. 12. 2011 18:37
17. 12. 2011 19:20
17. 12. 2011 19:26
17. 12. 2011 20:03
17. 12. 2011 20:34
17. 12. 2011 20:58
17. 12. 2011 20:01
19. 12. 2011 07:57
17. 12. 2011 14:00
17. 12. 2011 14:18
18. 12. 2011 01:28
18. 12. 2011 10:54
17. 12. 2011 20:40
18. 12. 2011 09:41
18. 12. 2011 10:55
Avatar - 3_diamanty
17. 12. 2011 08:36
vyzera tak ze prva patica
superb passat mondeo insignia a 508micka bude v takomto poradi aj celkovo po celom roku 2011 ;-)

medak C uz predbehol v celkovych poctoch BMW 3 a vyzera to tak ze po dlhom case skonci v strednej triede na konci roka medak pred bmw z coho mam radost :yes:

C5 sa bije s avensisom a sniva ze by raz predavala pocty 508micky alebo laguny bohuzial pre citroen je to nesplnitelny sen ;-) kedze v ziadnej triede sa u nas a v cechach na pezota nechyta.

superb maka paradne tu treba skutocne povedat klobuk dole

:yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 09:07
Re: vyzera tak ze prva patica
1) myslím že nové BMW 3 s poměry trochu "zahýbe" (mimo česko URČITĚ - a maličko jistě i zde :-)
2) dlouhodobě sleduji DRTIVÝ náskok SUPERBu (a PASSATu) kteří svými prodeji dokonce NÁSOBNĚ převyšují převyšují součet všech modelů konkurence - to musejí být technicky, konstrukčně a vůbec NAPROSTO mimořádné vozy, nebo? ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 12. 2011 09:45
Re: vyzera tak ze prva patica
nikto nepochybuje o technickej dokonalosti superbu alebo passata ale dnes uz nemas zle a nekvalitne auta, ja by som napr bral peugoet 508 a ver ze by som sa v nom citil lepsie ako v passate kedze sa mi 1000 krat viac paci ;-)

zle auta uz dnes nie su, takze treba si len vybrat komu co vyhovuje
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 12:04
Re: vyzera tak ze prva patica
Já myslím že (tu a tam někdo) ANO! :-)
PS: Aby také ne, když je to takový "technicko-konstrukční" STANDARD ;-)
17. 12. 2011 10:13
Re: vyzera tak ze prva patica
2) Nebo prostě označení Passat TDI a Superb TDI má pro české podnikatele a manažery nějakou magickou přitažlivost ... zjednodušeně image ;-)
Mimořádné určitě nejsou - nad konkurencí vyčnívají jen tím, že mají "solidní" (konzervativní) interiér, na rozdíl od některé konkurence, která si myslí, že styl "čínské 10 let staré hi-fi věže" na místě středové konzole je to pravé ořechové :-)
17. 12. 2011 20:15
Re: vyzera tak ze prva patica
ještě horší občas někdy je, když si to nemyslí a interiér "vyšperkuje" nepravým ořechovým...

Ač se obecně tedy řadím k příznivcům dřeva v interiéru - ale musí se to umět...
Avatar - WinDiesel
17. 12. 2011 12:10
Re: vyzera tak ze prva patica
Mimořádně silný marketing........ :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 13:32
Re: vyzera tak ze prva patica
To už nemůže být jen marketing, to je snad nějaké "podprahové vwysílání" :-)
Avatar - Bristol
17. 12. 2011 13:57
Re: vyzera tak ze prva patica
střední třídu u nás kupují hlavně právnické osoby v naftě a ve velkých počtech...stačí se mrknout jen do prahy co tam jezdí za auta pro velké taxikářské firmy: Superb+Passat...dlouho nic a sem tam pár fordů mondeo...a takto vypadá i celý český trh...vidíš tu podobnost...?? ;-) ;-)
17. 12. 2011 20:18
Re: vyzera tak ze prva patica
vwnuknutí.... ;-)

Osobně ale nemám nic výrazně proti, snad jen něco prodejů právě toho Passatu bych rozdělil mezi Peugeot 508 a modernizovaného Avensise....
Avatar - strýček BOB
17. 12. 2011 09:37
Úspěch se dostavil...
Na i40 byla reklama všude, doslova, v novinách, v časopisech, na webu, v bedně, na kabelovce na kanálech kde jsem reklamu v této kadenci ještě nikdy neviděl. Úspěch se dostavil - dvacet prodaných kusů za měsíc :yes:

Náklady na reklamu v milionech na jeden prodaný korejský super i40 vozík... Bravo :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
17. 12. 2011 09:47
Re: Úspěch se dostavil...
no lepsie ako accord ze? inak rozbieha sa verzia sedan a pridu neskor potrebne motory, dovtedy to nebude z jednym dvoma motormi ziaden hit, ale urcite po rozsireni ponuky motorov poju predaje hore

ked maju na reklamy prachy kde je problem? stve ta to? tak to je jedine tvoj problem ;-)
17. 12. 2011 10:51
Re: Úspěch se dostavil...
Tvůj problém zase je, že tu "rozbíháš" prodeje kdejakého korejce a nedovedeš se ani trochu zamyslet. No hold když někdo nemá čím... :-!
18. 12. 2011 21:23
Re: Úspěch se dostavil...
On možná nedovede odhadnout trh, ty nedovedeš ani psát česky. Rozdíl mezi "hold" a "holt" ti neříká nic. Jak by taky mohlo, když není čím se zamyslet, že?
19. 12. 2011 12:11
Re: Úspěch se dostavil...
A kolik reklamy na Hondu jsi viděl?
17. 12. 2011 10:09
Re: Úspěch se dostavil...
Boj s větrnými mlýny. Za prvé jsou ceny i40 nejen na korejské poměry dost vysoké. A za druhé - Superb a Passat s označením TDI na kufru mají mezi českými podnikateli a manažery prostě lepší image. Může se nám to nelíbit, můžeme se nad tím podivovat, ale je to tak vše, co s tím můžeme dělat. Hyundai si musí uvědomit, že image je běh na dlouhou trať a že střední třída je trochu něco jiného než nižší střední.
17. 12. 2011 12:54
Re: Úspěch se dostavil...
Kdyby šlo jenom o image, bylo by to ještě ok. Střední třída se pravidelně obměňuje, DSG a 4x4 oblíbené, obchodní vztahy s prodejci zaběhnuté, ceny Passatu i Superbu velmi podobné, prodejní cena ojetiny s velkou pravděpodobností výrazně vyšší než u korejce. Je to trochu jiný svět než nižší střední, kde se lidi dívají na každou korunu.
18. 12. 2011 21:26
Re: Úspěch se dostavil...
O ničem jiném Tycoon nemluví. Jen to nerozměňoval na drobné. Je to prostě tak. Čím vyšší třída, tím je těžší dotáhnout konkurenci.
19. 12. 2011 07:40
Re: Úspěch se dostavil...
Podle mého názoru si Hundi docela zavařili s tou zaváděcí cenou, přestřelenou o nějakých 100-150 tisícovek. Budou muset slevit.
A když ty slevy půjdou moc rychle, bude to vypadat, že nevěří svojí kvalitě (což nechtějí). Pokud půjdou moc pomalu, prodají málo (což taky něchtějí).
Stráhnout prodělečný (v Evropě prodělečný, třeba v USA v téhle třídě jistě prodávají slušně) model z trhu by bylo pro image firmy ještě o dost horší.
Špatný vozík to nicméně není, ale u nás to budou mít hodně těžké. Zvlášť když prodeje střední třídy jsou v naší republice tvořeny z nějakých 80-90% fleety - a tam to má VW group hodně zmáknuté, když nemají šanci ani Japonci, o jejichž kvalitě asi není třeba pochybovat.
19. 12. 2011 12:15
Re: Úspěch se dostavil...
Japonci, když už vyrobí auto zajímavé z evropského pohledu, neumí v EU prodat. Chtělo by to, aby měli fungující evropské zastoupení a v čele někoho s koulema, kdo ví, co trh chce, a dokáže to správně nabídnout. Připadá mi, že bezradně přešlapují na místě. Pár modelů si postupně zákazníky našlo, ale nevidím snahu.
Avatar - woody-alien
17. 12. 2011 12:04
Re: Úspěch se dostavil...
Šťastné a veselé, Bobe - a tady máš svůj dárek. ;-) Líbí se mi, jak tě vždycky korejský neúspěch dobře naladí. >:D

S i40 ovšem souhlas, na to udělat ve střední třídě díru do světa nemá.
17. 12. 2011 12:15
Re: Úspěch se dostavil...
Bobek,uz začínaš nudit...skus aj nečo nove,zacinas by trapny. :no: :no: :no:
17. 12. 2011 12:18
Re: Úspěch se dostavil...
Ale ne srandujem...to si bol uz predsa dááávno! :-) :yes:
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 12:49
Re: Úspěch se dostavil...
Hyu si asi vzal k srdci poučku zdejších odborníků, že čím lepší máš marketing tím víc prodáš. Takže odhadují, že brzy přejdou na výrobu z papundeklu aby zbylo ještě víc na reklamu a budou prodávat jak protržený. No popravdě, myslím, že budeš mít hezké i příští Vánoce.
18. 12. 2011 21:28
Re: Úspěch se dostavil...
Když dva dělají to samé, nikdy to nebude to samé.
Avatar - Bubáq
17. 12. 2011 11:26
Fascinace
Fascinují mě 4 ks prodaných Kizashi... a 29 od začátku roku?! Do toho auta bych tak vysoká čísla nikdy neřekl... a už vůbec bych si netipnul, že má Suzuki tolik skalních fandů v autoprodukci!
Rozbalit vlákno
33
Avatar - white label
17. 12. 2011 11:39
Re: Fascinace
To je ironie, nebo tě vážně fascinuje těch "tolik" letošních 2,6 skalních fandů měsíčně (v průměru)?
Avatar - woody-alien
17. 12. 2011 12:11
Re: Fascinace
Čísla jsou to tristní. Prostě bez nafťáku, pouze sedan a skládání výbav All or Nothing neslibuje zlepšení ani v následujících měsících. A je to škoda, Kizashi není přerostlý jako už většina mainstreamové konkurence a krátká jízda s ním ve mě zanechala dobré dojmy.
Avatar - saldy
17. 12. 2011 11:44
Re: Fascinace
Ano, mě fascinuje česká úzkoprsost, BMW 3 kusy , asi ještě nejsou nové skladem či co, ale i tak. Céčko meďák 25 kusů? Legacy 24 kusů, Kizashi 4, Honda a Mazda 17 kousků dohromady...atd.

Superb a Passat mají 52% prodejů, nemám proti nim vůbec nic, ale to je přeci příšerný ;-\
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 12:06
Re: Fascinace
Ano, TAKHLE nějak to vidím (i) já - "vyšší" prodeje nějakého "oblíbeného" populárního či "domácího" produktu - budiž, DOMINANTNí, vpodatatě MONOPOLní prodeje (třeba konkrétně státní správě) jinak stadardního/průměrného produktu - to NENí dobře, to NENí "správně", tak by to NEmělo být.. ;-\
17. 12. 2011 14:06
Re: Fascinace
By mně zajímalo, jetsli na nějakém srovnatelném servru ve Francii pořád kňourá nějaká Johanna (třeba), že v e Francii v této kategorii tvoří většinu prodejů Laguna, 508 a C5....aq že je to špatně, že by to tak nemělo být a že ty německý auta jsou lepší....a je jedno jestli Ford, Insignia, nebo Passat, o prémiové trojce ani nemluvě. I kydby ses upsala, tak budeš těmi svými věčnými nářky pro smích. Bral bych to pouze, kdybys to dělal za prachy, ale to asi ne, na to je to příliš zoufalecké.....ber to tak, že Fráncouzi dělají dobrá auta a dost často hezká auta, ale prostě Němci to nejsou a mj. prémii taky nemají žádnou.

Když tady někdo vyslovuje podiv nad tím, že se nekupují Japonci, prosím, to chápa a nechápu to taky, ale furt tady opakovat, že Citroen je nejnejnej a jedině ubližování (blíže nespecifikované) ze strany VW a především Audi znemožňuje, aby byl nejprodávanější je ukázkou poněkud (mírně řečeno)plochého způsobu myšlení.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 14:20
Re: Fascinace
Myslím že Johanna tam NEmá důvod "kňourat" (to je ale OŠKLIVÉ sloveso - zvlášť když to upozornění na NADpoloviční dominanci na trhu je prostě FAKT :-|
TAKovéto (vskutku až MONOPOLní) ovládnutí trhu se totiž objevilo zatím jen na několika "zaostalých" trzích této planety a je to (naštěstí) věc pouze dočasná.. ;-)
PS: A samozřejmě lidem NEinformovaným a NEznalým se to může zdát "pro smích" (tenhle "typ" lidí totiž mívá "čím větší NEznalosti, tím větší SEBEvědomí" :-)
PPS: Kdyby vám to DOTEĎ NEdošlo, tak "špatně" by to bylo i kdyby tu nadpoloviční část trhu drželo Volvo 60 se SAABem 9-3 nebo Alfa 159 s Lancií nebo (mé oblíbené) Subaru Legacy s Hondou Accord atd...
... už to CH-Á-P-E-T-E ? ;-)
PPPS: Proč myslíte že je Citroën "ubližovaný"?!?
FAKTem je, že když srovnáte "hromádku" z které je složen třeba C5 a z které SUPerb, tak by v té první MUSELi být "idiotto" (a v té druhé "supergéniové" - no na druhou stranu, je to už jejich PRVNí vůz střední třídy :-) ), aby z toho šlo vytvořit "špatný - dobrý" (horší - lepší). )
(to že ten druhý je navíc DRAŽŠí - to komentovat nebudu ;-)
PPPPS: Tak "ploché myšlení"? (jako že "větší záběr do šířky" než vy? No to JE dost dobře možné :-)
18. 12. 2011 01:18
Re: Fascinace
Takže fakt, že ve Francii je na prvních dvaceti místech pouze domácí produkce je v pořádku, zatímco v čechách je to znak zaostalosti? To, že v Německu je první zahraniční auto někde kolem 25 místa žebříčků prodejů je znakem zaostalosti, stejně jako fakt, že prakticky stejné je to v Británii (byť se jedná o výrobu fordů, vauxhallů, ale i řady japonských značek)? To že v té jižní Joreji se cizí auta prakticky neprodávají, je znak zasotalosti? A co Japonsko a nakonec i USA, kde i většina tzv. cizích značek je vyráběná na území USA nebo alespoň na teritorii NAFTA?

Ach jo, žvatlat tady o neinformovanosti a neznalosti a přitom plácat podobné totální nesmysly je holt skutečně jenom ukázkou plochého myšlení. No, co čekat od někoho, kdo si myslí, jak je originální, když neustále zaplavuje příspěvky kombinacemi velkých a malých písmen a smajlíky? Možná to tady leckoho rozčiluje, dle reakcí v diskuzi - mně to ale připadá příznačné. Kdo nemá be skutečnosti co říct, alespoň hlasitě vykřikuje. No, a protože tady to nejde, tak je potřeba na sebe upozornit alepsoň těmito infantilními způsoby....co se dá dělat, naštěstí je tady v diskuzi řada dost rozumných a znalých lidí, které člověk ocení o tovíc, když ma etalon z opačné strany žebříčku.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 08:58
Re: Fascinace
1ní (ze 6ti po sobě jdoucích) Beran(e)K(ův) příspěvek a URÁŽKA (1 : 0) ;-)
18. 12. 2011 09:17
Re: Fascinace
Kdo vlastní vlastní francouzské automobilky?Kdo vlastní německé automobilky?Kdo vlastní italské automobilky?Kdo vlastní japonské automobilky?Kdo vlastní korejské automobilky?Kdo vlastní USA automobilky?
Ano tam je to logické,nevyvážejí se zisky ven.Zato ty zisky z venku je to co firma potřebuje na rozvoj.
A nakonec to píšeš i ty viz Británie,USA,prodávají se tam dobře ty,které se tam i vyrábějí,takže ne pouhé 2 firmy v ČR.
Myslím že je rozdíl mít vlastní firmu,nebo být zaměstnancem u souseda.Stejně tak je rozdíl mít vlastní bydlení a bydlet v podnájmu.Stejně tak je rozdíl jeli firma česká a nebo majoritní vlastník cizinec.Kde se rozhoduje o budoucnosti,rozdělují zisky?
Možná je někdo rád,že o takových věcech nemusí rozhodovat a svěřuje je s radostí sousedovi. :-!
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 10:02
Re: Fascinace
Prvních 20 je JEN domácí produkce? Až TAK "jednoznačné" (vždy se tu a tam něco zahraničního do tabulek dostalo) to NEbývalo (nedáte odkaz ? ;-)
NEjsem pro TAKovou "převahu" domácích výrobků, ale (opět) pletete do sebe dvě RŮNÉ věci - nadvládu DOMÁCÍCH značek a TOTÁLNí (nadpoloviční) nadvládu jednoho či dvou MODELů ... vy NEbudete ekonom že? :-)
Takže (zatím jsem neviděla aktuální francouzské tabulky) dominance JEDNÉ značky je ŠPATNĚ (říká se jí MONOPOL - jak jistě sám víte - a to ve Francii nikdy NEbylo a zřejmě to "ani NEhrozí"). V česku to je (bohužel) právě NAOPAK - posledních 70 (či kolik) let tu JE (naprosto jednoznačná) dominance JEDNÉ značky - a (sorry) EVIDENTNĚ to ovlivňuje "pohled lidí na věc"/smýšlení lidí = ta TOTÁLní dominance trhu jim (po tolika desetiletích asi NENí divu) příjde asi už "normální" :-|
Avatar - white label
18. 12. 2011 11:01
Re: Fascinace
Když se na ten příspěvek jen podívám, nevěřil bych, že to psal někdo, kdo nebyl pod vlivem nějakých "halucinogenů"... 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 14:21
Re: Fascinace
No vidíte a ono to jsou jen trochu "zajímavěji" napsané formulace z běžných VŠ skript ;-)
PS: Hezký advent a hezké VÁNOCE a Nový rok i nový rok :-)
18. 12. 2011 17:10
Re: Fascinace
1ní (z X po sobě jdoucích) white label(e)K(ův) příspěvek a URÁŽKA (1 : 0)

>:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 17:54
Re: Fascinace
A vy MÁTE zaplacený COPYRIGHT? ;-)
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 14:21
Re: Fascinace
Nekňourá, oni Frantíci, byť náckové větší než zbytek Evropy v malých autech i v nižší střední, ve střední třídě celkem uznávají kvality VW (Passat, Superb, A4) a kupují jej letos jak divý. Za 11 měsíců VW prodal ve Francii 29000 aut ve střední třídě a je druhý za PSA (50000) a teprve třetí je Laguna 22500.
17. 12. 2011 14:34
Re: Fascinace
VW dělal ve Francii podobné výprodeje jako Renault u nás. Passat tam byl za cenu Mégana a Golf za cenu Clia. Jinak SUPERB se tam i přes hodně nízkou cenu skoro neprodává. Jseš zcela mimo realitu, stejně jako čísla, která sem dáváš.
1. P508 25 979
2. C5 24 276
3. Laguna 22 468
4. Passat 16 074
.
.
. Superb 2 283
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 14:37
Re: Fascinace
Tak mimo realitu jsi ty. Zapomínáš na velmi dobré prodeje A4

16074+10945+2283 je kolik?
17. 12. 2011 14:46
Re: Fascinace
Zapoměl jsem, že VW je pro tebe VW, Audi a Škodovka dohromady.
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 14:58
Re: Fascinace
Asi jako PSA je Peugeot a Citroen dohromady.
17. 12. 2011 15:06
Re: Fascinace
Když napíšeš PSA, tak je to jasné. Když napíšeš VW, tak minimálně v Ingolstadtu budou dělat, že se jich to netýká.
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 15:16
Re: Fascinace
No myslím, že Audi je propojené (teď nemyslím majetkově) s VW možná víc než Peugeot a Citroen, všude společná dealerství, servis etc. Jediná značka která jde občas mimo je Seat ale VW a Audi jdou všude ruku v ruce. To třeba o Peugeotu a Citroenu tak 100% neplatí, v CZ je hromada samostatných dealerství pro jednu a řada samostatných pro druhou značku. Nejsem úplně v obraze, ale třeba v Praze je snad jenom jeden společný dealer/opravna pro obě značky (Domanský).
17. 12. 2011 15:55
Re: Fascinace
Neber to konfrontačně. Proti VW a Audi nic nemám. V Audi jsem půl roku byl a mám jen příjemné vzpomínky. Město i fabrika jsou naprostá pohoda, stejně jako lidi v Audi. Jen jsem si vzpoměl, jak se tvářili na to, že mají dělat Golfíka (tehdy se tam začala dělat A3). Pro ně je to prostě Audi a ne VW.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 18:37
Re: Fascinace
Popravdě i mě napadlo při pojmu "VW" Passat, maximálně ještě Superb, ale že myslíš vše dohormady, to ne... ono to Audi se spíše tak nějak povědomě řadí k prémii a k D3, jo, je to koncern VW, ale znám dokonce i lidi, kteří nespokojení s Passatem přešli kupodivu k Audi ;-)
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 19:20
Re: Fascinace
No ještě, že jsem je všechny vyjmenoval do závorky.

To, že něco je, nebo není prémie, nic nemění na řazení aut do jednotlivých tříd a na příslušnosti ke koncernům. Jinak já osobně myslím, že prémie je hlavně pojem, který souvisí s vyšší střední a vyššími třídami, samozřejmě včetně různých odvozenin jako vedle diskutované 4dv. coupé, fastbacky, sportbacky etc. V malé a nižší střední třídě pro mě prémie celkem ztrácí význam a ve střední tak nějak začíná, nicméně teprve ve vyšší střední platí, že se prémie oddělila od ostatních výrobců a zcela jednoznačně ovládla pole, v těch nižších třídách je velmi pestrá konkurence a dělení na prémii a neprémii mi moc nesedí, maximálně tak mohu říci sedan nebo HB prémiového výrobce.

Já znám zase spokojené lidi s Passatem co přešli k Audi :-)
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 19:26
Re: Fascinace
U nás možná nemá prémie význam někde pod kolem střední třídy, to máš pravdu, ale v Evropě trochu lepší či prémiové vozy slaví úspěch... Podívej se na tažení ne zrovna levného Mini, to je vyloženě prodejní trhák, který si každý dovolit nemůže... A že se níže dá prodávat ukazuje i snaha Citroenu a jejich DS (neříkám, že na 100% uspějí, i když jim držím palce)

A spíše když napíšeš VW prodal, tak čekám Passat a jeho CC, ne k tomu A4 ;-)

Já znám právě pár lidí nešťastných z té nepodařené série Passatu 2,0 TDI, kteří přešili k Audi, samozřejmě už s jiným motorem... To se ale občas stává... z druhé strany asi nikdo nepřešel z Laguny II 2,0 IDE do třeba Infiniti M (i když těžko zde hledat možnost kam se přesunout, nicméně místo Audi je tady BMW a M-B)
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 20:03
Re: Fascinace
To, že si firma může dovolit třeba Mini prodávat za daleko vyšší ceny než ostatní výrobci prcků je ale dáno pozicí značky jako celku v lux. třídě, vyšší střední a částečně ve střední třídě, tam se získávají nebo ztrácejí ostruhy.

Opačně to podle mě nefunguje, tedy vyrábět jenom malá auta a k nim postavit jakousi prémii je nesmysl, tedy jde to, ale nikdy nedosáhneš cen jako prémiový výrobce takže pouze roztříštíš síly, zvedneš náklady na výrobu více řad a nakonec tě klienti s vyšší cenou stejně vypískají. Pokud někdo chce do prémie tak se té současné prémii musí postavit právě v těch prestižních třídách a když uspěje, tedy podrtí třeba A8, 5er, CLS, Z4 etc., tak si může dovolit to co BMW s Mini, nalepit na standardní čepici znak a prodávat ji dvakrát dráž než čepičáři z tržnice. Myslím, že opačně to nefunguje.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 20:34
Re: Fascinace
Zbytečně mi tady charakterizuješ prémii. Od začátku nesouhlasím jen s tím, že A4 neřadíš jaksi do echt prémie, ale někde mimo, že jde o "malou" prémii. A4 je A4, taky přece nebudeme spojovat prodeje Infiniti G s Lagunou, nebo jo?
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 20:58
Re: Fascinace
A4 do prémie řadím, ale primárně je to střední třída. A Infinity G jsem s Lagunou spojil (obojí jsou to také primárně střední třída). Tady na serveru když se uvádí prodeje střední třídy tak jsou také v jedné tabulce zamíchané A4, 3er a MB-C a ne v nějaké separé prémiové tabulce a Německé, Francouzké a další servery také normálně vykazují prémii v tabulkách střední a dalších tříd.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 14:38
Re: Fascinace
Á - to je ale HODNĚ jiná (káva) :-)
PS: A ten "pokus o PODVOD" - to NEkomentuji :no: ;-\ :no: 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 14:36
Re: Fascinace
No "vidíte" - to je stále dost "popletený" výběr/volba - ale jinak "celkově" to je NAPROSTO ok ;-)
PS: Když má jedna automobilka (dva modely) NADpoloviční část trhu - je to (velmi) ŠPATNĚ
17. 12. 2011 20:01
Re: Fascinace
Zdravím a dovolím si poznámku: Francouzský trh je také zaostalý???
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 14:31
Re: Fascinace
NE(vím přesně) ale NEpředpokládám (co si cca pamatuji poslední tabulky ;-)
PROČ? :-)
19. 12. 2011 07:57
Re: Fascinace
Tak to mají "zaostalý trh" ještě přinejmenším Japonci a Korejci...
Toyota a HMC tyhle trhy válcují naprosto jednoznačně.
Avatar - Ham.
17. 12. 2011 11:51
Podíl 4x4 ve střední roste
Vedle podílu nafty je zajímavé, že roste podíl 4x4, tedy u těch modelů kde se nabízí, letos má Sup 39%, Passat 28%, Insignia 38%, A4 40%, V60 17%, MB-C 31%, 3er 40%. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 12:08
Re: Podíl 4x4 ve střední roste
A4 (vůz "vnímaný" jako 4kolka) "jen" 40%?
BMW 3 (vůz "vnímaný" jako ZADOkolka) "už" 40%?
Zajímavé - DÍKY za info! (bez ironie, vážně! :-)
17. 12. 2011 14:00
Kia Optima
Pri to "zadupávaní" koncernu Hyundai/Kia si treba uvedomiť "detail", že Európa je pre nich stále okrajový trh, na ktorý sa len pripravujú ....

Dôkazom je Kia Optima, ktorá stále nie je na našich trhoch, hoci už dávno mala byť .... Výroba nestíha a tak sa nedodáva na menej dôležité trhy ....

Predaj 20 ks ČR a 12 ks v SR je pre Hyundai pri obmedzení ponuky na kombi a pár motorov ceklom slušný výsledok ...

O tom, že tu nejdú po počtoch, ale po zisku svedčí i cenní, ktorý sa plne vyrovná konkurencii ....

A ťažko čakať v ČR, že napr. štátny ČEZ dá šancu inej značke v strednej triede vo svojom autoparku ako Škode Superb...
Rozbalit vlákno
80
17. 12. 2011 14:18
Re: Kia Optima
Ono s těmi prodeji na západ od našich hranic to je ještě horší, tam se H/K nechytá ani ve mnších segmentech zdaleka tolik jako u nás (myslím v Česku)...ona ani ta hysterická snaha Hyundaie vydávat se za domácí značku nezabírá, řada lidí (byť to rozhodně nejsou kovaní škodovkáři) pokládá za vyloženě trapnou onu reklamu, kde se vykládá, že i v česká auta můžou být světová....a k tomu ukazují hyundaie, nebo ohánění se jakýmsi prapodivným certifikátem kvality na úrovni tvrzení, že devět z deseti členů stomatologické komory doporučeje tu či onu bělící pastu na zuby....jsou dvě stále existující české automobilové značky a to je Škoda Auto Mladá Boleslav (bez ohledu na to, komu akciově patří) a Tatra Kopřivnice (rovněž bez ohledu na to, komu kapitálově patří), všechno ostatní (u Huyndaie si asi myslí, že TPCA je tak hloupé, že by na podobné slogany nepřišlo...) jsou jenom závody cizích společností.

Nakonec ČEZ (možná by ti neuškodilo, kdyby ses zamyslel nad "trefností" příkladů, které používáš) má tu flotilu mnohem, ale mnohem různorodější a kategorie Superb tvoří zlomeček jejich potřeb. Navíc (jako osoba žijící prakticky trvale v Praze) jsem Superba s označením ČEZ nikdy neviděl. Takže trochu střela vedle, ale co se dá dělat. Jinak třeba nákup SEATů Ibiza pro celní správu loni jen a jen "potvrzuje" tvoje moudrá vyhlášení.
Avatar - Hammunasakra
17. 12. 2011 14:34
Re: Kia Optima
Vidím že to "sebechvalné" přesvědčení že VÁM to "myslí" lépe než ostatním máte "vůči wšem" :-)
PS: Dle analytiků trhu (to jsou profesionálové zabývající se budoucností trhu automobilů a zpracovávající rozbory složitějších skutečností a rozkladem je upravující na jednodušší - pro lidi jako jste vy "pochopitelné") je další vzestup firem Hyundai Kia "nezvratný" a bude nadále pokračovat...
... určitá nejistota panuje kolem jednoho maličkého NEvýznamného středoevropského státu, kde desítky let nazpět trhu až MONOPOLním způsobem dominuje vlastně JEDNA automobilka (ale nejde o nic "důležitého", byť jde o STÁTeček PRODEJi je v úrovni jednoho jediného většího města - a nějaká zásadní zlepšení se NEočekávají... ;-)
Pěkný den (tam kde jsou silnice MNOHEM pestřejší - a NEpotkáváte stále jen stříbrné Octavie, uzoučké Fabie - to obé občas prostřídané nějakými těmi vw a oooo a ... a naštěstí tu a tam občas nějakým Ferrari a před časem mne na D1 "předplul" Rolls Royce a poslední dobou (pánbůhDÍKYzato) občas potkám i nějaké Infiniti a .... a HLAVNĚ aby to nespadlo zas do "pestrostisocialistické" nabídky - která vwám BeranKu by se (opět?) možná libila - ale mně určitě NE
Viva "pestrost" na silnicích :yes: :-)
18. 12. 2011 01:28
Re: Kia Optima
Blablabla, to je žvatláničko o ničem, co? Byla by ostuda, kdyby mi to nemyslelo alespoň o trochu líp, než tobě - tak hluboko bych rozhodně klesnout nechtěl. Naštěstí je tady nejen řada podobných žvanilů a žvanílků, jako jsi ty, ale taky řada poněkud "inteligentnějších" diskutujícíh.

Jinak k tomu státečku, další ukázka ubohosti a zakomplexovanosti, co? V Evropě je mnohem větší množství států, které jsou (podle počtu obyvatelstva) menší, než je Česká republika. No, a ty prodeje na úrovni jednoho velkého města jsou zase další blábol, co? Takže komplex malosti a bezmocnosti, už jsme doma. Mimochodem, ti analytici, to jsou pašáci. Na ty se odvolávat zrovna v dnešní době je docela úlet velkého kalibru. Zvlášť když si člověk občas vzpomene, co vykládali před takovými pěti šesti lety.....no, jeden profesor na jakési americké univerzitě provedl desetiletou analýzu jejich prognóz a zjistil, že se mýlili v pouhých 93%. Takže mně nepřekvapuje, že se na ně odvoláváš.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 08:35
Re: Kia Optima
Tak koukám na vašich posledních pár příspěvků a tady na straně je nějaká loužička, ne je to LOUŽE - co to tak může být? Ach, to je vaše SEBE-vědomí (ta VELKÁ a malá písmenka jsou "zcelaodpovídající" ;-) ) bylo ho tolik, že už "přeteklo", zdá se.. no, NEdivím se mu :-)
K vaším OMYLům:
- nebylo to 93% (ale na "amatéra" v oboru by to JISTĚ "zabralo" - no SMŮLičkA, má první škola byla KKONOMická, a dodnes je to má "hlavní" profese, musíte to zkusit v JINÉM oboru. Ale jinak to jako "blafák" to NEbylo špatné ;-)
- (a teď to HLAVNí!) Vy mluvíte o EKONOMICKÝCH analýzách/prognózách trhu! Což je něco JINÉHO než "dlouhodobá prognóza prodejů automobilů" :-)
(trošičku "hruštičky s jablíčky" sePOMÍCHALY, zdá se ;-)
NEchci "omlouvat" ekonomické analytiky, ale v době takovýchto docela VÝRAZNÝCH zvratů se to MŮŽE stát (ale já také raději NOURIELa ROUBINIho - ten "varoval" včas - "pochopitelně" ho "nikdo neposlouchal", no spíš NEchtěl poslouchat..
Z "klasických" ekonomických analýz typu "od/dle SAMUELSONa" (Paul Samuelson - ZÁKLADy ekonomické analýzy") se dnes staly spíš "matematické modely" a ty prostě (možná jen "prozatím") mají prostě "své LIMITy".
To jsme ale (tedy VY jste) ODBOČILI (tedy SPLETL jste se) - analytici trhu, to je trochu JINÁ "sorta" a ti se (možná trochu "kupodivu") takhle NEmýlí (občas samozřejmě také, ale skoro by šlo řici MINIMÁLNĚ, nebo alespoň "málo").
Tak to by bylo k "vašemu SEBEvědomí", k vašim "znalostem analýzy", tak co tam ještě máme...?
Váš CITÁT: "Byla by OSTUDA, kdyby MI to nemyslelo LÉPE než tobě"! No tak tohle jsme myslím také již "pořešili" v minulých odstavcích.. :-)
PS: Sice nevím jaké JÁ mám (mít) "komplexy vůči česku", ale to co jsem napsala je (bohužel ;-\ česko mám RÁDA - i když tu a tam některé BeranKy v něm.. ;-) ) čistá PRAVDA!
Ono když třeba večer koukáte z restaurace z posledního patra hotelu na město a na základě svých ekonomických ZNALOSTí (a "praxe" z včerejší návštěvy výrobního závodu :-) ) si uvědomujete, jak "nicotný" je (třeba zrovna) český trh, že jen v té části města kam dohlédnete se prodá VÍCE aut, VÍCE ....
... tohle bylo konkrétně o TOKIO, ale takových míst (megapolí) je na světě ...
... VÍCE než těch "malých a menších" STÁTečků v Evropě - já VÍM že VÁM "to myslí LÍP než mě", ale tak nějak to PŮSOBí, že to NEvíte/si NEuvědomujete.. ;-)
PPS: (doporučuji) než příště začnete psát zase nějaké to "žvatláníčko", tak zkuste použít to "lepší myšlení" o kterém jste ve svém SEBEchvalozpěvu mluvil a "snad"... :-)
PPPS: Mimochodem jaké číslo má VAŠE Mensa karta (a kde vám jí vydali?
Pěkný den :-)
18. 12. 2011 10:54
Re: Kia Optima
Fakt to po Vás nejde!!!!! číst. Něco se sebou dělejte. Tohle je víc psycho než pan GTi a jeho blekotání.Váš písemný projev se stává víc a víc nestravitelný.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 08:59
Re: Kia Optima
2hý Beran(e)Kův příspěvek a URÁŽKA (2 : 0) :-)
17. 12. 2011 14:41
Re: No ja vidím len Superby ...
Iné auto strednej triedy k nám od Čez-u do firmy nikdy nedošlo ... asi presadávajú na hraniciach : ;-) .... ale samozrejme netvrdím, že v Prahe nemajú i niečo iné....

Celá Európa je (zatiaľ) pre HK okrajový trh .... i ten "západ" ...ale faktom je, že tie "ľudové" ceny v takom Nemecku nepoznajú ....a úspech značky nie je o predajoch, ale o zisku, predaj je len prostriedok. A HK sa určite darí a určite tu nič nedotuje, ako to "dokazovalo" veľa "expertov" ...

Trápna možno, ale určite pravdivá - Škoda nie je svetová značka i keď je to českým priaznivcom ťažké priznať ...na rozdiel od oboch značiek koncernu HK. Samozrejme, že je na diskusiu či je bratislavská Citigo "českejšia" ako nošovický i30 ....
17. 12. 2011 15:48
Re: No ja vidím len Superby ...
Hyundai a Kia má "lidové" resp. lowendové ceny po celé Evropě (včetně toho tvýho Německa) oproti konkurenci ;-)

Škoda není světová značka, ale je to evropská značka což je minimálně pro nás lepší v tom, že je určena primárně pro Evropany a ne Američany, kteří nejsou v autech tak nároční ;-) Ale chápu, že ta korejská "světovost" je pro tebe asi jediná útěcha >:D
17. 12. 2011 16:03
Re: No ja vidím len Superby ...
mas pravdu...ta "lidova" H/K preda vo svete za mesiac tolko,co skoda za rok dokopy...
17. 12. 2011 16:15
Re: No ja vidím len Superby ...
Proč sem taháš prodeje? V globále se vždycky prodává víc to obyčejnější a levnější zboží. Tak je to u každýho druhu vyrobku. Ať už se jedná o auta, elektroniku, jídlo atd. ;-)
17. 12. 2011 17:19
Re: No ja vidím len Superby ...
Aha,tym teda vysvetlujes velke predaje VW v europe a rekordné skodovky v CZK-SVK? Ano,tak to potom suhlasím...Len s tým,ze H/K sa zadarilo celosvetovo...to ber prosím ako fakt,nie subjektivný pocit.
A nemam pocit,ze by boli amíci odkazaní na sockovské autá,typu šitigo či mega limuzíny skoda rapid ala india...
17. 12. 2011 17:34
Re: No ja vidím len Superby ...
Nevím proč sem najednou taháš zas jen Evropu nebo Česko, bavíme se o celosvětových prodejích. Samozřejmě, že i ostatní značky (VW, Toyota) prodávají především "obyčejná" auta. Ale narozdíl od Hyndaie dokáží v rámci koncernu nabídnout a zvýšit svoje prodeje auty pro fajnšmekry ;-)
17. 12. 2011 18:18
Re: No ja vidím len Superby ...
Kedze sa cely cas rozpravame o skodovke,tak mi prosim ukaz to auto pre fajnšmekrov...a predpokladam,ze to auto je trhák nie len na ceste ale aj na trhu,tak to chce poriadne cisla! No?
17. 12. 2011 18:57
Re: No ja vidím len Superby ...
S tebou je těžká rozprava, psal jsem v rámci koncernu. Do jakýho koncernu patří Škoda snad víš, takže těžko jí dovolí vyrábět auta pro fajnšmekry. To je spíš smutnější pro Korejce, že ač jsou samostatní, tak žádný takový auto nedokáží vyrobit ;-)
17. 12. 2011 20:07
Re: No ja vidím len Superby ...
Ja od zaciatku reagujem na tvoj prispevok 15:48...neviem v com je tazka rec...proste skode sa v europe dari...H/K ma zase uspech na inom trhu...je na tom niečo zle? Ale ak napisem namiesto H/K iba H...tak budes dufam spokojny...no na vysledku to nic nemeni :-)
18. 12. 2011 01:39
Re: No ja vidím len Superby ...
Po přečtení předchozího vlákna ti doporučuji zápis do jazykovky na češtinu, zjevně nerozumíš tomu, co ti čeští diskutující píšou a co se ti snaží sdělit.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 09:01
Re: No ja vidím len Superby ...
4tý Beran(e)K(ův) příspěvek a URÁŽKA (4 : 0) :yes: :-)
18. 12. 2011 09:49
Re: No ja vidím len Superby ...
S ním je to zbytečný, mu něco vysvětlovat ;-)
18. 12. 2011 13:06
Re: No ja vidím len Superby ...
Igén...nezabudni na dennu davku antidepresív...lebo nejak podivne reagujes
Avatar - white label
18. 12. 2011 13:09
Re: No ja vidím len Superby ...
Tak tím "Igén..." se to všechno rychle vysvětlilo... >:D
18. 12. 2011 13:12
Re: No ja vidím len Superby ...
prečo stale ma utvrdzuješ,že tvoje reakcie su max tak detinske,infantilné...ani vtipné...no nic moc... :-)

PS: Bacha na percentá! :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 14:33
Re: No ja vidím len Superby ...
(Já jsem NEutrálnost sama a)le tahle (alespoň trochu) vtipná BYLA ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 14:24
Re: No ja vidím len Superby ...
Ale "fuj" :-)
17. 12. 2011 18:58
Re: No ja vidím len Superby ...
Ale prosímtě, škodovka letos prodá nějakých 900 tis kusů, H/K za rok nedá dohromady asi ani 5 mil. ;-)
Zase to tak nežer.
17. 12. 2011 19:02
Re: No ja vidím len Superby ...
H/K prodá letos dohromady přes 6 000 000 aut,No možná to je více nul než dokážeš spočítat.
5,5 milionu prodali už loni. ;-)
17. 12. 2011 19:16
Re: No ja vidím len Superby ...
Aha, proto jsem napsal "asi".
Nicméně do cifry 11 milionů, na kterou odkazuje Igor, to má zatraceně daleko. ;-)
17. 12. 2011 19:31
Re: No ja vidím len Superby ...
"Asi" máš velký rozptyl.
17. 12. 2011 19:33
Re: No ja vidím len Superby ...
Asi ho má spíš Iggy, ne?
18. 12. 2011 01:30
Re: No ja vidím len Superby ...
Jo? že jsme si nevšiml, že by prodávala 10 miliónů aut ročně. Leda tak v tvých vlhkých snech.....něco přes polovinu, no, ale co se dá dělat, fakta podobným joudům, jako seš ty nic neříkají.
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 09:00
Re: No ja vidím len Superby ...
3tí Beran(e)K(ův) příspěvek a URÁŽKA (3 : 0) ;-)
17. 12. 2011 16:02
Re: No ja vidím len Superby ...
i30 robia zlaté české ručučky...a šitigo iba slováci! :-)
17. 12. 2011 18:51
Re: No ja vidím len Superby ...
H/K se západněji od nás nechytá?A proč tedy roste v západní evropě za celý rok Hyundai o 11,7% , Kia o 13,3% a Škoda o 7,3%?
Listopad Škoda propad -5,2% ,H+4,1% Kia +40,6%
Vzhledem k tomu,že celý trh padá,patří gratulace těm kteří rostou.
17. 12. 2011 19:01
Re: No ja vidím len Superby ...
Procenta jsou vždy velmi zrádná. Spíš porovnávej prodané kusy.
17. 12. 2011 19:10
Re: No ja vidím len Superby ...
No tak tam už má Hyundai Škodovku na dostřel,v listopadu byl rozdíl do 2026 aut.
Dohromady to snad nemá cenu ani psát.Na domácím trhu Evropa.A kde stanovíš hranici úspěšnosti?
Já tvrdím že je na čase,aby evropské firmy přidali na tempu,a ne žít politickými hesly,kupujme jen naše zboží,
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 19:20
Re: No ja vidím len Superby ...
A proč by měly evropské firmy přidávat na tempu? Jaksi tomu nerozumím. Tak pokud H/K prodá tolik, co jen část koncernu VW a to rovnou jedna z těch nejméně zaběhlých, tak to není nic podivujícího.
Navíc nevím v čem by měla Škodovka nebo VW přidávat v tempu? Jo H/K docela hbitě dohání kvalititativně evropskou produkci, o tom žádná, taková i30 jakožto levné dobré auto třídy tomu odpovídá, nicméně ještě pořád si Hyundai nemůže dovolit přijít s něčím tak drahým jako Octavia RS bez rizika toho, že si to nikdo nekoupí.
Počkejme, uznale gratuluji H/K k úspěchu, který prokazují, dostat se do středy je těžké, ale dostat se na vrchol, to je ještě těžší, jak ukazují Japonci... ;-)
17. 12. 2011 19:28
Re: No ja vidím len Superby ...
Především to byla reakce na příspěvek,že se jim v západní evropě nevede.
Přidat proto,že jsou i jiné trhy a tak jako dovážíme suroviny,musíme prostě do světa vyvážet produkty,čím více tím lépe.A když obsadí zahraniční trhy někdo jiný,kde budeme vydělávat?
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 19:36
Re: No ja vidím len Superby ...
Nemyslím si, že by zrovna VW byl neúspěšný po celém světě, není kontinent, kde by neprodával. A i ostatní značky na tom nejsou špatně, Fiat válí v Jižní Americe, Renault taky + v Arábii, GM je také globální značka, v Číně a Indii se rozjíždí všichni...

Jo, H/K nespí, 5,5 M za loňský rok není málo, ale taky je to jen polovina toho, co prodalo VW a často za vyšší přidanou hodnout.

Přidám perličku... Asi minulý týdne jsem se nechál unést Google Steet View a zíral jsem, co vše na americkém kontinentě mají pokryto. Prvně jsem namátkově vybral nějakou ulici na Manhatonu... pohled se načetl a já se čelně díval na Golfa V GTI >:D Tak si říkám, že zkusím pro změnu kouknout jinam. Třeba v Kanadě je "nafocená" skoro každá díra, kde jsou i 4 baráky. Tak jsem si nějakou na severozápadě vybral... načte se to a koukám přímo na Jettu >:D Tak nevím, když jsem narážel na VW v Londýně nebo Brusselu, tak jsem to chápal, teď mám strach, že buď jim to VW sponzoruje nebo se fakt není čeho obávat (z pohledu evropana ;-) ) >:D
17. 12. 2011 20:24
Re: No ja vidím len Superby ...
relativne...Neupieram,ze tych VW je tam malo/vela...ale vseobecne tych aut je tam vela :-) :-)
[odkaz]
Do top 50 predaných v novembri sa dostala prave len Jetta (17miesto) s takmer 13tis aut...zaujimave,ze daleko pred velkym Passatom...co len odrazuje, o co je v USA zaujem z europskej VW produkcie...ale zase na to jaky je tam velky vyber aut...
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 20:45
Re: No ja vidím len Superby ...
17. místo ti příjde jako špatný výsledek? Navíc jsem to napsal jako perličku, pokud ti to dělá problém, tak popros překladatele o výklad slova "perlička" ;-)
17. 12. 2011 20:48
Re: No ja vidím len Superby ...
ne,je to super vyskedok pre jettu...skus nekedy docitat moj prispevok :-)
18. 12. 2011 08:56
Re: No ja vidím len Superby ...
Ronaulte VW prodalo 11M aut za loňský rok?
A co jsi viděl virtuálním cestováním?Podívej se na statistiky prodejů v zemích o kterých píšeš a uvidíš kdo tam má navrch a kdo je na chvostu.Ale zase to není pupek světa,všechny trhy jsou prakticky důležité.
Avatar - Ronault.
18. 12. 2011 13:43
Re: No ja vidím len Superby ...
Johnne, čekal jsem, že máš trochu větší inteligenční kapacitu... že nerozluštíš slovo "perlička" mne zklamalo ;-\
18. 12. 2011 19:36
Re: No ja vidím len Superby ...
Tak pardon,virtuální realita je také realita. ;-)
17. 12. 2011 20:18
Re: No ja vidím len Superby ...
Ked sme pri tom, Skoda takisto nema model typu Genesis Coupe, Veloster,Soul,ktore su koncepčne uplne ine ako zakladne modely...to ze ma 2 RS modely...tych zakladnych...to je pekne,ale vsetko to vychadza z povodneho...tazke prave Skoda todoho rizika nejde.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 20:29
Re: No ja vidím len Superby ...
A proč by měla mít Škoda něco jako Genesis Coupé, když má koncern v nabídce jiná náčiní, která z Genesise dělají outsidera. Navíc Genesis není nic jiného než to, co nabízejí v USA a zde se s tím málem snaží udělat díru do světa.
Proč by měla mít něco jako Veloster, když má VW Scirocco, které je po všech možných stránkách lepší auto než Veloster (nepočítám-li nesouměrnost). Proč by měla mít Škoda Soul, když Soul je totéž, co Genesis, čili auto pro USA trh, které je prodáváno i v EU, navíc má Roomster.
Proč srovnáváš Hyundai/Kia s Škodou auto? Škoda auto je jen součást koncernu, která má dělat určitý sortiment vozů a pokud by Škodovka chtěla a koncern to dovolil, tak tady máš v březnu uvedený na trh nový Veyron se znakem Škody na kapotě.
Ona Škoda do rizika nejde, protože techniku využije koncernovou, takže na tom koncern ušetří. Aby totéž udělal Hyundai, tak si vše bude muset vyvinout sám za své peníze a pak i dobře sladit.... a to nějakou dobu trvá.
17. 12. 2011 20:41
Re: No ja vidím len Superby ...
Kokos,diskusia jak u debilov,sry (ale obojstranne)...pises v com by mala skodovka oproti inym (korejcom) pridat

"nicméně ještě pořád si Hyundai nemůže dovolit přijít s něčím tak drahým jako Octavia RS bez rizika toho, že si to nikdo nekoupí."

VW do toho netaham...lebo ten ponuka snad vsetko...kdezto skoda nie,tu je rozdiel...ze tam H sli do modelov,ktore su nadrámec beznych aut...to ze su aj na inych trhoch snad nemoze byt protiargument...a s Roomsterom sem nechod...fabia pickup nie je nic netradicne a stale vychadza z povodnych modelov F II / O I
To ze koncern ponuka adekvatne modely je mi jasné...ale nie je to skoda.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 20:55
Re: No ja vidím len Superby ...
Píšu snad o škodovce jako jednotlivci, že by měla přidávat? Píšu o evropských značkách. Prvně se nauč číst a potom tady nadávej do * :no: :no: :no:

Jak netahat VW? Pokud bychom se snížili na primitivní úroveň porovnávání Škodovky s Hyundaiem, tak proč tady taháš ty Kiu Soul? Neměříš tak náhodou dvojím metrem? :no: :no:

Hyundai s Kiou tvoří jeden koncern, Škodovka je v koncernu VW, proto porovnávám koncern. Každá značka v koncernu VW má svou pozici a klienty, tomu se říká propracovaný marketing. Nebo chceš snad oplakávat, že Lamborghini nenabízí malé MPV?

Co je na Roomsteru neporovnatelného se Soulem? Na čem asi tak stojí Soul? 8-s :no:
17. 12. 2011 21:13
Re: No ja vidím len Superby ...
Citujem:

"Navíc nevím v čem by měla Škodovka nebo VW přidávat v tempu?"

"nicméně ještě pořád si Hyundai nemůže dovolit přijít s něčím tak drahým jako Octavia RS bez rizika toho, že si to nikdo nekoupí."

sry,ze som to zle pochopil, vieš mi to prelozit do ineho jazyka,pre debilov napriklad!? Diky
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 21:21
Re: No ja vidím len Superby ...
Ad první citace: Vidíš tam to VW? Jo nebo ne? Pokud ne, tak vyhledej očního lékaře.

Ad druhá citace: A není to pravda? Kolik stojí Octavia RS v porovnání s Genesisem? Kolik myslíš, že by mohl Hyundai žádat za i30 v kombíku v nejlepší výbavě a kolik lidí by si jej za ty peníze koupilo. Naznačí ti to výsledky prodejů předražené i40. A hlavně, jeden Genesis přivezený z USA, kde se má šanci uchytit, protože tam stále zadokolková kupátka nevymřela, do Evropy, která je dnes hlavně na čtyřkolkách nebo předokolkách, žádným zázrakem není.
17. 12. 2011 21:29
Re: No ja vidím len Superby ...
diky,vedel som,ze chyba nie je na mojej strane! koncim,caf!
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 21:30
Re: No ja vidím len Superby ...
Dobře děláš, že končíš, protože svou nechápavost a slepou nadšenost pro Hyundai tady dlouho nenápadně předvádět nelze. 8-s
17. 12. 2011 21:46
Re: No ja vidím len Superby ...
ano,samozrejme,mas pravdu,vo všetkom na svete...ešte si chcel niečo,či už sa k tomu nemusím vracat?
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 21:49
Re: No ja vidím len Superby ...
Podívej, jestli máš něco konkrétního, čím bys vyvrátil ty dvě tobě vysvětlené citace, tak to sem nahoď, jinak se zbytečně unavuješ.
17. 12. 2011 21:55
Re: No ja vidím len Superby ...
No unavuje ma to,to je pravda...a kedze si vysvetlujes moje pripevky tak ako sa ti (ne)hodia...nemienim pokracovat...ked ale chces osožne diskutovat,zhanam kvalitny vysavac...mozes dat tip!
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 21:58
Re: No ja vidím len Superby ...
A měl bych své vlastní příspěvky psát tak a vysvětlovat tak, jak by se hodilo někomu jinému nebo jak to sám cítím a myslím? 8-s
Kvalitní vysavač už sis koukám dle tvého avataru koupil >:D
Avatar - white label
17. 12. 2011 22:30
Re: No ja vidím len Superby ...
Nákup "domácích" spotřebičů z orientu se (v některých případech) ještě pochopit dá, ale cpát si to i k nicku do avataru... 8-s >:-[]
18. 12. 2011 09:47
Re: No ja vidím len Superby ...
No, zas nepřehánějte >:D Já jsem se svým vysavačem z orientu spokojenej :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 14:35
Re: No ja vidím len Superby ...
No tedy! Vy snad máte nějakou OTROKyni?? 8-s
PS: A řeknete kde jste jí sehnal? ;-)
18. 12. 2011 17:14
Re: No ja vidím len Superby ...
Teda nevím jak jsi to pochopila, ale bavíme se o spotřebičích >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 17:51
Re: No ja vidím len Superby ...
No mně jako "spotřebič z orientu" právě "vyšla" (nejspíš) ten/ta OTROKyně ;-)
19. 12. 2011 08:26
Re: No ja vidím len Superby ...
Myslím, že Octavia RS začíná na 760 tisíc, zatímco Genesis coupé... kolem 770 tisíc. Opravdu propastný rozdíl. >:D
17. 12. 2011 19:25
Re: No ja vidím len Superby ...
A já si myslím, že jsme Korejce měli redukovat stejně, jak to dělali oni na svém trhu. Oni šanci od nás dostali a využili ji. Ale nám žádnou šanci u sebe nedali. Nás myslím Evropu.

Tady se podívej, jak se vzpouzeli, jak se bojí.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 19:28
Re: No ja vidím len Superby ...
To je druhá ne zrovna nepodstatná věc...
17. 12. 2011 19:30
Re: No ja vidím len Superby ...
Až na to,že se neobávají evropského autoprůmyslu,ale spíše konkurence v chemickém průmyslu.
17. 12. 2011 19:35
Re: No ja vidím len Superby ...
Ti se bojí všeho. A moc dobře to ví. Proto se tak stavěli na zadní.
17. 12. 2011 20:27
Re: No ja vidím len Superby ...
Ok,to rovno mozu potom zavriet Nošovice...tak si to myslel?
18. 12. 2011 01:44
Re: No ja vidím len Superby ...
Zkus myslet ty sám a pak se ptej druhých, jak to mysleli. Tady jsou (tedy většinou) dospělí lidé a ti si nepotřebují vysvětlovat furt dokola jednu a tu samou věc. Jak ti píšu výše, měl by ses njdříve a) pocvičit na slovenských serverech o autech, jsou-li nějaké b) naučitt se česky - alespoň pasivně, abys rozumněl, o čem je řeč. Pak se můžeš vrátit....
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 09:02
Re: No ja vidím len Superby ...
5tý Beran(e)K(ův) příspěvek a URÁŽKA (5 : 0) ;-)
18. 12. 2011 13:10
Re: No ja vidím len Superby ...
Kto je BeranK?
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 14:23
Re: No ja vidím len Superby ...
... ten kdo naučit píše s dvěma tt-é a "urážky" versus autopříspěvky má v poměru (cca) 6 : 1 ;-)
18. 12. 2011 15:42
Re: No ja vidím len Superby ...
6:1? slušná šttattisttika :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 15:48
Re: No ja vidím len Superby ...
Tak stále lepší než 7 : 0 že :-)
18. 12. 2011 17:13
Re: No ja vidím len Superby ...
.
Avatar - white label
17. 12. 2011 19:10
Re: No ja vidím len Superby ...
Údaj o kolik % víc bývá velmi irelevantní. prodáš místo 1 vozu, vozů pět a v "+ procentech" už tě nepřekoná ani tradičně/stabilně největší výrobce... ;-)
17. 12. 2011 19:29
Re: No ja vidím len Superby ...
:yes:
17. 12. 2011 20:27
Re: No ja vidím len Superby ...
ze ty zrovna sa vyjadrujes o percentach :-)

Lebo sa ti to hodí?
Avatar - white label
17. 12. 2011 22:27
Re: No ja vidím len Superby ...
To spíš ty si v těch svých "logických" přepočtech na procenta tak libuješ, ale co vám příznivcům HK (nemyslím Hradec Králové) taky jiného zbývá... :*) >:-[]
18. 12. 2011 09:02
Re: No ja vidím len Superby ...
Do evropských statistik muže nahlédnout každý,nejsou to žádná tajná data.Čísla tam jsou uvedená.
Se Škodou to srovnám proto,že je to místní etalon (srovnává se tady s ní prakticky vše) a převládá zde tvrzení,že je v západní evropě úspěšná.
18. 12. 2011 15:08
Re: No ja vidím len Superby ...
Manazerska auta nejsou nijak oznacena, napr u RWE to tak je, nikde na jejich superbech nepoznas, ze jim patri, je to naschval. Nebo myslis, ze Roman (nebo kdo tam ted v CEZu je), jezdi do prace polepenym autem? :-)
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 15:32
Re: No ja vidím len Superby ...
I u "normálních" (třeba "středněvelkých" soukromých) firme se auta (většinou) nijak "neoznačují" (tedy slyšela jsem o jedné kde si majitel "hlídal" SPZ, aby v nich bylo jeho jmého - kdysi, dnes už "ho to přešlo" ;-) ) ale ..
... prostě firemní vozy NEbývají nijak "poznatelné" :-)
17. 12. 2011 20:40
Pár poznámek
Na nějaké hodnocení prodejů i40 v ČR je opravdu víc než brzy - běží pár neděl, navíc se ještě ani neprodává sedan a motorizace by potřebovaly doplnit. Přesto tenhle novic sedí meziročně v prostředku tabulky na 16. pozici a rok zřejmě zakončí na dohled od Mazdy 6 a statisticky ne až tolik pozadu třeba za C5 a Avenzí. Pokud by mu tento trend vydržel v roce 2012, bude zřejmě obtěžovat příslušné středopolařské Japonce a Francouze. Ale to jsou zatím opravdu jen takové spekulace, nutno vyčkat. Nadále si myslím, že dokud se dealerům nepodaří udělat díru do hlavy fleet manažerům z podniků, které nemusí povinně jezdit ve VW a Škodě, budou ty výsledky pořád jenom vlažné. Protože jako rodinné auto, zvlášť v dobách recese, u nás i40 asi fungovat nebude.

Vidím, že nahoře někdo hodnotil prodejní výsledky HKAG v rámci Evropy. Dávám sem odkaz na článek o EU trhu doprovázený šikovnými tabulkami. HKAG vyrostla z nějakých 4 % tržního podílu někam na 5,5 %. V absolutních číslech je to nárůst asi o 67.000 kusů, což je jako by jim Fiat věnoval jeden měsíc svých prodejů. Skupina Fiat bohužel je jedna z obětí, kterou HKAG v Evropě ohlodává - tržní podíl jim letos klesl z 6,9 % na 6,3 %, takže se jim HKAG začíná ve zpětném zrcátku nebezpečně zvětšovat. Že HKAG letos v Evropě předstihla dosud nejsilnějšího Asiata Toyotu Motor, to je známé. [odkaz]

Byla tu taky řeč o fakticky dosahovaném zisku HKAG. Vidím namátkou, že Hyundaii vzrostl celosvětově ve 3Q (mezikvartální) zisk o 21% na 1,7 mld. USD. Takže se zdá, že prodávají s celkem stabilní marží (když to srovnáme se zhruba podobným tempem růstu globálních prodejů). [odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - KANKUNEN
17. 12. 2011 21:08
Re: Pár poznámek
Korejci jsou nebezpeční v tom, že opravdu chtějí být lepší a lepší. Že přeskakují Fiat je jasné a frantíci pokud nezačnou fičet na víceprvcích, lichoběžnících a dvouspojkách to odskáčou taky, protože korci to jednou doladí.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2011 21:25
Re: Pár poznámek
Lichoběžníky dávno mají - 407 nebo C5. O víceprvcích vzadu je tady dlouhá debata... ono není důležité dát jen multilink a čekat, že to bude super, je taky nutné odladit tak dobře aby dosáhl na klasiku.
Ale jo, francouzi musí zamakat, protože je H/K díky jejich agresivní cenové politice mohou hodně ohrozit, stejně jako to zažívá Fiat, v tom plný souhlas. Ale možná by francouzům sedl spíše marketingový trik než jen zamakat na autech, třeba takové prodloužené záruky by pomohly více než dost.
To mě ale malinko nasměrovalo k Renaultu a jeho Thalii, kdy v reklamš tvrdí, že na 4 roky je v ceně nejen záruka, ale i servisní prohlídky :-O Pokud je to pravda, tak se není co divit úspěchu Thalie...
18. 12. 2011 01:46
Re: Pár poznámek
Jako vždy - perfektní příspěvek, po žvatlání některých až úchylných jedinců balzám na moji duskuterskou duši. :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 12. 2011 09:03
Re: Pár poznámek
Wooow! Zřejmě výjímka POTVRZUJÍCÍ pravidlo (5 : 1) ;-)
PS: Tolik k (v kolektivu jistě VELMi oblíbeném) Beran(e)K(ovi) :-)
18. 12. 2011 09:41
Re: Pár poznámek
:yes: Fleety,hodně těžký oříšek,v těchto sférách než čistá ekonomika ,může vladnout spíše politika.U malých podniků a soukromníků to jde u středních a větších těžko.
18. 12. 2011 09:57
Re: Pár poznámek
To že evropské firmy kupují evropské značky je snad v pořádku, takže stěžovat si na politiku je mimo ;-)
18. 12. 2011 10:55
Re: Pár poznámek
Proč by to měla být stížnost?Je to tak prakticky všude ve světě.Proto soudím že to pro i40 (to samé platí pro jakékoliv auto střední a vyšších tříd na vzdáleném trhu,viz Passat a USA,Kanada,Austrálie...atd a to věchto zemích,v této třídě,není ještě tolik o fleetech) bude téměř nepřekonatelná překážka.
Je to pouhé konstatování,osobní názor.Můj život na prodeji toho,či onoho auta nezávisí.
18. 12. 2011 17:16
Re: Pár poznámek
Mně to přišlo jako stížnost, pak je to OK..