Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 09:39
.. VŠECHNY modely Citroën (i Peugeot) PŘED vw Passat? (no "polododávkové" Berlingo s ním hraje "vyrovnanou hru" ;-)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 12:10
Passat společně s V70 se nejoježděnější auto v tabulce. Průměrně o 30 tis víc, než nejlepší Citroen Xantia, to už je pěkná porcička. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 13:11
To (bez ironie) ANO - ale STEJNĚ to (srovnání Passat x C5/Xantia) dopadlo i "průměrně" za 11 let "celkově"
(a ne že by 30 tisíc bylo málo - dnes už to je u mne jen tak 3/4 roku - ale i když "za to" přičtete ... kolik tak závad? ... tak stejně ...
PS: Kdysi jsem to tu již psala (a "pochopitelně" to "pěkně schytala" - ve SPOLEHLIVOSTi mezi těmi vozy (passat je tu "obecně" vnímán jako spíše NADprůměrně spolehlivý, C5 - viz i VAŠE příspěvky - právě NAOPAK) NENí rozdíl (což bylo do jisté míry "vstřícné" hodnocení, že? - viz ten "průměr" za 11 let :-)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 13:22
30 tis je průměr, není to absolutní hodnota!
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 13:29
30 tis je absolutní hodnota není to průměr! :-)
PS: Aby NEbylo pochyb - je to PRŮMĚRNÁ hodnota ze všech vozů onoho modelu které dorazily po 11ti letech na STK (tedy TÜV ;-)
PPS: Takže platí "to co jsem napsala výšše - nebo níže? :-)
Nějaká porucha za 30t. (obvzláště v takhle "vysokém" věku) JE možná, ale...
PPPS: Shodou okolnosti tabulka docela odpovídá realitě jednoho (fakt znám jeden jediný) kusu Citroën Xantia který má (ročník 99? myslím) jeden známý v čr - někde okolo 7-8? let měl období kdy měnil od vodní pumpy po ... a "klasicky" samozřejmě vždy po pár týdnech - no prostě "vyšlo" mu to na "velmi NEpříjemný" cca rok - nicméně od té doby jezdí a jezdí a jezdí a ... pak koupí nové pneu a jezdí a ... a na tachometru má hodně PŘES 200 t. km
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 13:32
Opět mimo. Když si chceš reagovat na své nesmysly, nezbyde ti nic jiného, než se bavit sama se sebou. :-!
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 13:53
??? 8-s ???
PS: To jste FAKT (až) TAK "....", že ani "z očí do očí" CHYBĚ (viz třeba text "dole" v článku, kde to máte JASNĚ a NEzpochybnitelně "vysvětleno" ... JAK to s těmi kilometry je) - to nejen NE"přiznáte" (chybu občas udělá KAŽDÝ) - ale dokonce se snažíte "dál napadat", tvrdit ... "že dnes sluníčko vyšlo na západě a zapadne za východní obzor"? ;-)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 13:57
Už tvá první věta je blbě. Co ode mě chceš? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 14:17
Která?
(ta ??? 8-s ???) :-)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 14:24
"30 tis je absolutní hodnota není to průměr!"

Buď reaguješ opět jen na svůj nesmysl, nebo nechápeš rozdíl mezi průměrnou a absoultní hodnotou.
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 15:30
Aby nebylo pochyb (jak jsem napsala) je to PRŮMĚRNÁ hodnota ze všech vozů které se na STK (TÜV) po 11 letech dostavily = PRŮMĚRNĚ měly vozy Passat za těch 11 let o nějakých 30 t. víc, což na jednu stranu NEní úplně "nula" ale děleno 11 jet to o 2.700 km víc, což nijak NEopravňuje mít o TOLIK horší poruchovost = vozy Passat jsou zpočátku celkem "ok", postupujícím časem se ale VÝRAZNĚ horší a od nějakého 6tého či kolikátého roku představují PODprůměr
(byť PŘEDSTAVY lidí jsou - třeba v porovnání s Citroën - přesně OPAČNÉ)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 15:53
Nastuduj si vanovou křivku, pak to zkus znova. :-! :no:
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 18:00
Jako že od 12tého roku dál (kde už nejsou statistická data) se náhle začínají PRUDCE zlepšovat? :-)
PS: Promiňte, říkal jste vana (prvních cca 5 let to byla obruba - nejdříve vyrovnáno, pak postupný lehký POKLES; pak SEŠUP dolů - to jsme u let 11-12 a pak "dno" - dlóóóóóóóóóuhé období jednoho z NEJ- bohužel PORUCHOVĚJŠích vozů ... takže od kdy se to má začít zase "zlepšovat" 30tý rok...? ;-)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 18:09
Vidím, žes opět nepochopila. :-! :no:
Jendou teorií se sanžíš ohánět, druhou popírat.

Hlavně, že se motáš do všeho i do toho, čemu absolutně nerozumíš. Tohle většinou dělají hlupáci.
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 18:14
Jako VŽDY? ;-)
Trochu URÁŽKA, rozhodně ale ŽÁDNÉ vysvětlení! :-)
PS: ČEMUže to (jako) NErozumím?
(Tabulkám TÜV? Ještě tu nevyšla ta "celková", kdy je Passat "sotvaprůměr" a Citroën Xantia/C5 je SPOLEHLIVĚJŠí než "etalon" - i když si, bůhví z jakého důvodu, lidé představují pravý OPAK ;-)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 18:22
Motáš několik modelů dohromady, konstrukčně naprosto jiných, motáš dohromady nájezdy, motáš dohromady absolutní hodnotu a průměrnou. Prostě se v tom topíš, ale statečně píšeš nesmysly dál. To vyžaduje odvahu, nebo taky blbost. :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 19:03
Aha - to jsem (fakt ;-) ) NEvěděla, že vw Passat byl celé ty roky (pod kapotou) STEJNÝ :-)
NEchte toho - mluvíme o vozech střední třídy té a oné značky (že Citroën udělal před těmi 11ti lety změnu a nový model nazval jinak je přece irelevantní ;-)
PS: A ty PRŮMĚRné tabulky za celých 11 let jsem přece NEvymyslela já - tahle tabulka (jak je tu uvádějí jen "po jedné") tu prostě zatím "jen nevyšla" :-)
PPS: NEmáte to trochu "pomotané", ehm, spíš vy? ;-)
Ty km jsou .. (to jsem již 2x napsala) a pokud má PRŮMĚRNÝ passat po 11 letech o cca 30 tisíc na tachometru více, znamená to TO co jsem řekla - že PRŮMĚRNĚ najel za rok cca o 2.700 km víc - NIC jiného (z toho NEuděláte ;-)
Howgh :-)
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 20:09
To jsou zase cancy, ty dokážeš být v počtech hodně primitivní koukám, a to ti stačí, k vystavění vlastní směšné teorie. >:D :no:
Jak od člověka, jehož statistické povědomí končí u aritmetického průměru. No jo, ekonomové. >:D :no:

PS: žádnej tachometr, ale kdyžatk počítadlo ujetých kilometrů. >:D
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 23:25
Tou "primitivní vlastní směšnou teorií" máte na mysli mé citace z letošních tabulek TÜV? ;-)
Zde vycházejí "na pokračování", tak snad (zítra?) vyjde i ta s "průměry" za celých 11 let :-)
ad PS: Ok - no problem: "počítadlo ujetých km" (jsou tací kteří chybu "uznají" ;-)
Avatar - rohYpnol
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 18:30
nemyslím, že by tě tu někdo opět chtěl urážet (není to spíš jen tvůj mindrák?)

do debaty o statistikách se prosím příliš nepouštěj. I z těch pár příspěvků je vidět, že ti to nic neříká.

Mmj. cca 160 tis. km je becně hranice, kdy je třeba měnit spoustu dílů. Pokud má Citroen o 30 tis. míň, je těsně před výměnou. Passat s +30 tis. km navrch už by měl mít po výměně a pokud nemá, má problém. Navíc každý ví o problmech s předními nápravami Passatu. Tato statistika bez hlubší analýzy příliš mnoho neříká.
Nehledě na to, že vůbec neřeší spolehlivost, jen závady zjištěné u TUV. Samozřejmě, že to spolu souvisí, ale není to totéž. Navíc možná 90% Passatů se prodalo s 2.0 TDI-PD a jak každý ví, tak některé provedení nepatřili mezi nejzdařilejší.

Celkově tedy debata o ničem :-!
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 18:57
No když (někdo) v každém druhém (no někdy nejen 2. ;-) ) příspěvku napíše "zase si nepochopila" ("tohle dělají hlupáci") a hlavně (ani na dotaz) NEřekne/NE"vysvětlí" co tím myslel ... mám takové "podezřejní"... :-)
Hmmm - tak NErozumím statistikám? Taky "pěkně" :yes: ;-)
Ok - "hezká" snaha o vysvětelní (ale ten - např. - Citroën C5 je SPOLEHLIVĚJŠí i dle "celkového" průměru za celých 11 let ;-)
To NEbude "spoustou dílů" (které musíte cca okolo 160 t. km měnit - třeba rozvody se v CITROËNech mění až po 240.000 km - jestli jste měl na mysli ty
PS: Já obecně TÜV nemám moc "ráda" - je to sice asi "masově nejpopulárnější" ale MNOHEM "hodnotnější" lepší "hlubší" info nám dá jakýkoli katalog ojetin - tohle je dobré jen pro takový "první (porvrchní) dojem/info" ..
... a myslím že VĚTŠINA vozů této třídy se (v Evropě) prodává s motory 2.0 nafta (i ten Citroën - byť tam je, dle mne, "optimálním" motorem DALEKO lepší 2.2 HDi
PPS: Ale naše debata s jossalitem NEzačala zde - on si "popíchl" že u zcela nových vozů je (na STK) "poruchovější" Citroën ... s postupujícími roky se to ale (zásadně) MĚNí a "obráceně" (než si lidé většinou "představují") je to i celkově (v průměru za 11 let - tahle tabulka tu ještě NEvyšla)
Avatar - rohYpnol
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 19:07
1) nemíním nikoho poučovat o statistice, opravdu to nemám zapotřebí
2) slova Churchilla
3) vcelku mnoho slov o ničem, nemyslíš?
4) nechci se příliš vměšovat mezi Tebe a Jossalita, klidně si tu dál veďte "dialog", jen jsem napsal svůj názor (a opravdu si myslím, že bys debaty okolo statistiky samotné měla ve svém zájmu zanechat...)
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 19:11
- fajn (takhle je navíc "tak prosťoučká", že to opravdu NENí třeba ;-)
- ten CHURCHILL - to je "k čemu" (to opravdu NEvím? :-|
- to jsem CELÁ já :-)
- warum? (je-li možno KONKRÉTNĚ - děkuji ;-)
Avatar - rohYpnol
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 19:26
Věřím jen té statistice, kterou jsem si sám zfalšoval (Churchill)r

Konkétní důvod jsou tvoje příspěvky (pro vysvětlení níž 18:59 první věta)
Avatar - Hammunasakra
Zajímavé výsledky
| 18. 12. 2011 19:42
Ach - tenhle citát (vlastně) "znám" i já (HNED jak jste to napsal, "jsem si vzpomněla" :-)
Avatar - Well-being
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 09:39
Auto všech aut, VW Passat na chvostu tabulky, jak nám to básník vysvětlí ... ? ;-)
Avatar - baca42
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 10:00
Nechci se Passata moc zastávat, ale zase má společně s Volvem V70 nejvíc najeto. Ale stejně mi to příjde, že maj všechny auta najeto nějak málo. Já mám Fábii 9 let a mám najeto tolik:http: [odkaz]
čau:[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 18:03
To "víc" najeto v průměru znamená nějakých "ani ne 3 t. km za rok" - to zas TAKový rozdíl NEní ;-)
PS: Nojo - ona asi VĚTŠINA lidí "zas tak moc NEjezdí" :-)
Avatar - rohYpnol
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 18:37
Jenže průměr 30 tis. taky znamená např. že každý druhý Passat měl o 90 tis. km navrch a každý první o 30 tis. km míň. Přitom 90 tis. km se podepíše na stavu a každý druhý Passat tedy NEprojde TUV. Tak tu máme 2x míň spolehlivý Passat než C5, přitom najel V PRŮMĚRU JEN 3 tis. km/rok navrch. Chápeš? (ber to jako příklad).

Bez hlubší analýzy tyhle čísla neříkají zhola nic. Stejně tak u Porsche (resp. sportovní a luxusní vozy obecně) se dá čekat, že si je majitelé budou hýčkat a budou v "extra" stavu - tedy bez závad. Resp. závady se okamžitě odstaní v rámci servisních prohlídek a na TUV se nevyskytnou.
Avatar - Hammunasakra
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 18:45
Chápu (co je průměr :-)
Avatar - rohYpnol
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 18:59
Výborně. Tak pak taky jistě chápeš, že tvoje "jen 3 tis. km navíc" jsou zcela prázdná slova stejně tak jako opírat o tato čísla svoje přesvědčení, že ta C5 není o nic horší, jak Passat.

BTW. já tu nesoudím ani C5, ani Passat. Prostě jen suše konstatuji, že na základě těchto čísel (TUV) lze zkonstruovat v podstatě jakoukoliv myšlenkovou zběsilost. Třeba že Ford Ka je poslední právě proto, že se tam začínají vzhledem k nájezdu teprv projevovat výrobní vady, zatímco u konkurence jsou již výrobní vady odstraněny ;-)
Avatar - Hammunasakra
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 19:08
Na základě svých drobných zkušeností a znalostí (s přihlédnutím i k tabulkám TÜV) - ANO tvrdím že co do poruchovosti jsou vozy vw Passat vnímány jako ETALON (spolehlivosti) a "nic moc" (Citroën C5) - přitom REALITA je cca taková jakou naznačuje (tvrdí) i TÜV = jsou to vozy cca STEJNĚ spolehlivé.
PS: A když to vezmete "čistě matematicky", tak německé TÜV tvrdí že Citroën je dokonce o něco SPOLEHLIVĚJŠí ;-)
(takže se "vrátím" k tomu co jsem tu diskutovala již před LETY - a že se to NE"líbilo" NEmusím asi zdůrazňovat - oba vozy jsou cca STEJNĚ spolehlivé
Howgh :-)
Avatar - rohYpnol
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 19:36
Tvůj příspěvek přímo vybízí k rozmetání na kusy. Na základě čeho tvrdíš, že vozy Passat jsou vnímány jako etalon SPOLEHLIVOSTI? Kdo to tvrdí? Nějaký výzkum? Není to jen tvůj nekonečný boj za C5? Já kolem sebe nevidím ty davy, co by skandovali Passat bůh spolehlivosti!
To, že na tomto fóru sídlí pár lidí typu GTi neodráží všeobecné mínění.
Já si dovolím tvrdit, že lidé vnímají Passat opravdu jako etalon třídy, ale rozhodně ne co se spolehlivosti týká. A mmj. Passat etalon třídy opravdu je, stejně jako Golf. Jenže etalon neznamená, že je tím nejlepším. Jen to, že zkrátka podle něj ostatní vozy veřejnost a novináři posuzují (prostě ano, v prostornosti je Passat horší, ve zpracování lepší atp.) a určují měřítka třídy (rozuměj stanovují, co bude považováno za "běžné").
Avatar - Hammunasakra
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 19:48
Tohle (přece) NEmá žádnou souvislost s C5 - to že vw (ponejvíce Golf a právě Passat) je "lidmi" (myslím i těmi co autech VŮBEC NIC NEví) je vnímán jako "etalon" - to je myslím "prostě realita" (ostatně naznačují to i jeho NÁSOBNÉ prodeje - proti JAKÉKOLI konkurenci - jedno zda šlo o "dojíždějící model"atd.).
ANO - "troufla" bych si říct, že VĚTŠINA "náhodně na ulici potkaných/optaných lidí" na otázku ... třeba zda je spolehlivější Passat či C5, tak ... nebo snad myslíte že VĚTŠINA řekne Citroën?? ;-)
Prostě BEZ nějakých řečí okolo - vw (a konkrétně Passat) je vnímán (a prodáván) jako "komplexní" LÍDR třídy, ETALON ... čehosi (ale hodně lidí to vnímá jako KVALITY :-)
PS: Použijete-li slova "etalon" u GOLFu - tak to MÁ smysl a "něco na tom OPRAVDU je"!
V případě PASSATu to je (viz třeba mnou opakovaně zmiňované KATALOGy OJETIN) i byla "spíše PŘEDSTAVA"
Avatar - rohYpnol
Aááá jejda
| 18. 12. 2011 23:49
Nevím ale když řeknu etalon spolehlivosti, tak mé okolí vesměs vyřkne značku Toyota, což už taky zdaleka není co bývalo. Ano, Passat je vnímán jako etalon - na tom se shodneme. Ale ne jako etalon spolehlivosti. O to mi šlo. A prodeje naznačují co? Že je to etalon spolehlivosti?
1) kolik zákazníků uvede jako jedno ze 3 hlavních kritérií pro koupi spolehlivost? (myslím, že v ČR to bude cena, výbava, kufr >:D )
2) v Rusku byla dlouho nejprodávanější Lada 2101 a byl to nějak spolehlivý vůz?

VW Passat/Golf je vnímán jako etalon nejen obecnou veřejností, ale i motoristickými novináři. A předpokládám, že se můžeme shodnout, že spiklenecké teorie v podobě podplacených periodik koncernem VW je nesmysl.
Problém Passatu není ve voze samotném, ale v některých jeho variantách.
Avatar - Hammunasakra
Aááá jejda
| 19. 12. 2011 00:51
Ano - pokud bude řeč o ZNAČCE tak opravdu asi většina řekne Toyota - my se ale bavíme o MODELECH a tam (klidně i titíž lidé :-) ) NEřeknou Auris a Avensis, ale Golf a Passat ;-)
1) není to cena kufr výbava? :-)
2) no to je ale "země NEomezených možností" (= tam je možné VŠECHNO ;-)
NEchci mluvit o "spikleneckých teoriích" ale vím co "je možné" v jiném oboru a co se děje "v zákulísí" časopisu a NEvěřil byste CO je "vůbec možné" (čím NEchci naznačovat že se totéž děje v autočasopisech - to opravdu NEvím, sama jsem pár článků publikovala a s ničím takovým jsem se NEsetkala...
.. nicméně CO jsou schopni distributoři schopni udělat třeba aby se "hezky" psalo o jejich filmu či ... to "byste (asi) NEvěřil" :-)
PS: Myslím že ale nejsou potřeba nějaké "úplatky"/tlaky apod. že (třeba) Passat je dělaný přesně tak že testům "vyhovuje" - někde ho "správně" nazvali GÉNIUS PRŮMĚRNOSTi = a testy snad i většiny časopisů jsou "matematicky" nastaveny že "z principu" NE(o)cení jakýkoli "mimořádný" vůz (vůz který je třeba i v NĚKOLIKA parametrech - klidně NEJ"lepší" na světě) ale preferují "vyrovnaně ve všem průměrný vůz" - tedy rozhodně NE špatný, ale takový co ... co je jako vw Passat :-)
Abych to uvedl na pravou míru
| 19. 12. 2011 07:30
Statistika je to celkem jasná, jen je třeba si uvědomit, co ta čísla znamenají.
Bavíme se o tom, komu na německé STK něco našli a komu ne.
I v případě těch nejlepších (Porsche, Toyota) u cca každého desátého kusu byl nějaký problém - čili při troše smůly to mohl být ten váš. A i ty nejhorší kousky prošly více než z poloviny - čili máte nadpoloviční šanci na vůz, který i 12letou garančkou prošel bez závad... Čili statistika dělaná s německou důkladností - o její pravdivosti netřeba pochybovat. Jenom nevím, jestli zachycuje zrovna ty nejpodstatnější aspekty, ale to by bylo na jinou debatu.
Zde hojně zmiňovaný VW Passat má skutečně mezi dvacetiletými vozy slušnou pozici, protože tenkrát je ještě dělali dost spolehlivé. A hodně Čechů si pamatuje situaci před 20 lety, protože tehdy začali pokukovat po prvních ojetinách v Německu a těch Golfů a Passatů bylo mezi nimi poměrně dost... Ovšem to moc nevypovídá o tom, že by stejnými držáky byly i vozy, které jsou dnes 12leté, neřkuli novější. Protože od té doby VW začal výrazněji šetřit na výrobě právě v místech, kde na srovnatelnou konkurenci získával spolehlivostí a ztrácel výrobními náklady. Ale ani tak to není žádná katastrofa, jen ta kára už nevydrží to, co její předchůdci. A s těmi velkými Citröeny je prakticky srovnatelná.
Chybí mi tady srovnání od Ham.
| 19. 12. 2011 09:51
Nikde zde nevídím šampionát "červených", že by se sem už tolik nehodil? 8-s Sakra takový stálice poruchovosti, jako byly např. Laguny, nebo Megany a jejich elektronika, kdy i sama automobilka přiznala problémy se spolehlivostí, drtí apoštola?! JAK je to možné Ham.? Před několika dny sem o tom napsal hodně a ZNOVU to opakuji, TÜV statistiky mají s reálnou poruchovostí pramálo společnýho!!! A je úplně jedno, kdo je zrovna v červených...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku